Ervaringen Sepa green

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze bieden we een open platform aan waar klanten ervaringen kunnen delen. Uw ervaring helpt daarbij. Hieronder leest u ervaringen over Sepa green. U kunt uw ervaring met Sepa green ook delen.

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›
Dominique Kramer, 8 september 2014

Ik heb ook hele goede ervaringen met Sepa Green. Geen cent teveel betaald en ook heel persoonlijk, absoluut geen nummer! Je draagt ook nog mee aan het millieu, nou dat is alleen maar mooi megenomen toch? Ondanks dat is de prijs heel gunstig en er is nog nooit iets fout gegaan. Nee, ik stap niet meer over

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Manon Hulsbeek, 2 juli 2014

Na een op zich goed gesprek met de verkoopmedewerker, besloten om over te stappen naar Sepa Green. De verkoper rekende ons uit dat we behoorlijk konden besparen en dezelfde kwaliteit geleverd kregen. Na wat verdere oriëntatie toch besloten om bij onze huidige leverancier Greenchoice te blijven, omdat de hoeveelheid gegarandeerde groene stroom daar hoger lag. Dit voorbehoud had ik al met de verkoper kortgesloten. Zou geen probleem zijn om de verkoop ongedaan te maken. Nou dat hebben we geweten. Na een telefoontje met Sepa waarin aangegeven werd dat het geen probleem was, volgde een bevestigingsmail van afmelding. Prima. Maar anderhalve maand later volgde de introductiebrief, weer contact met Sepa, nee het was een foutje sorry. Een dag later een mail met de vraag om de meterstanden... weer mail naar Sepa... vervelende kwestie. Ik hoop dat dit goed afloopt, maar dit vind ik geen reclame voor dit bedrijf. Ondanks de korte lijntjes...

Reactie Ron, 2 september 2014

Ik heb juist weer hele goede ervaringen met Sepa Green. Ik kreeg van energie direct verkeerde facturen. Alles wat er eigenlijk fout kon gaan bij energie direct ging ook fout. Omdat dit nu een zakelijk contract was kon ik daar niet zomaar vanaf. Toen ben ik bij de consumentenbond gaan kijken wat zij eigenlijk adviseerden en toen ben ik in contact gekomen met Sepa Green. Zij hebben voor mij alle kosten betaald vanuit Energie direct. Ik ben nu al 2 jaar klant bij ze en ik heb nooi 1 cent te veel betaald of 1 mail verkeerd ontvangen. Ik ben zeer tevreden en ga denk ik nooit meer weg. Sterker nog mijn ouders en kinderen heb ik er ook klant gemaakt. Ik zeg met zijn allen naar Sepa Green overstappen! Ze zijn groen, ze zijn correct en je bent geen nummertje!!

Reactie Paul Rondeel, 30 oktober 2014

Manon, als Greenchoice met hun tarieven concurrerend blijft doe je er goed aan te blijven zitten. Jaarlijks scoren zij bij de 5 goedkoopste leveranciers en zowel hun website als klantenservice is erg goed en duidelijk. Als ze nu nog met een slimme meter komen (een soort Toon van Eneco) dan is het helemaal top.

Ik zit al jaren bij Greenchoice en over het algemeen tevreden. Wel vind ik dat ze vaste klanten ook dezelfde scherpe tarieven moeten geven als nieuwe klanten. Zo kunnen ze nog voorkomen dat vaste klanten toch gaan twijfelen om over te stappen. Nu krijgen ze een tarief ergens tussen het normale en dat van nieuwe klanten in. DAT KAN BETER! Verder ben ik al jaren echt tevreden over Greenchoice.

Reactie Manon Hulsbeek, 30 oktober 2014

Even een update...

Het is inmiddels allemaal netjes afgerond. Er kwam tussendoor nog een brief van Essent over de aansluiting die op zou houden... stress!!! Maar de aansluiting is behouden gebleven en we zijn nog steeds tevreden klant van Greenchoice...

Ben het eens met Paul: er zou ook eens wat gedaan moeten worden voor trouwe klanten... en een slimme meter zou ook mooi zijn!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›