Ervaringen Robin Energie

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze bieden we een open platform aan waar klanten ervaringen kunnen delen. Uw ervaring helpt daarbij. Hieronder leest u ervaringen over Robin Energie. U kunt uw ervaring met Robin Energie ook delen.

Deel uw ervaring

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›
Blijf weg bij Robin energie
N, 18 oktober 2017

Helaas heb ook ik zeer slechte ervaringen met Robin Energie. Wanneer je klant wordt is ee geen vuiltje aan de lucht.

Zodra je overstapt begint de ellende.

Zogenaamd een achterstand. Vraag ik om bewijzen en opbouw van achterstand. Geen reactie. Heb al zeker 5 e-mails verstuurd met verzoek om reactie en uitleg. Want heb alles netjes betaald. Aan de telefoon komt ook niemand want de afdeling is niet bereikbaar.

Ik zit in Wsnp traject en mag geen nieuwe schuld hebben. Sinds de Wsnp van start is is alles netjes betaald en er is een vordering van voor Wsnp. Maar Robin energie vind dat er toch een achterstand is en wilt dat ik die betaal. Nou dat gaat dus niet want dat mag niet eens; je mag geen betalingen doen als het om een schuld gaat voor ingang Wsnp. Nu moet ik een overzicht gaan afdwingen van zgn schuld van Robin via het juridisch loket als ze weigeren de vordering te onderbouwen.

Mensen bezint eer gij begint. Ga aub niet met hen in zee. Ze zijn klantonvriendelijk en communiceren niet en ze verzinnen vorderingen. Ben benieuwd naar eindafrekening want die zal ook wel niet kloppen. Gelukkig heb ik een slimme meter. En zijn de meterstanden ook opgenomen door de Wsnp bewindvoerder.

Maar aub ga niet in zee met Robin Energie.

Je bent er echt niet mee geholpen op termijn!!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
robbin energie Waardeloos bedrijf betalen niet uit NIET DOEN MENSEN WAARDELOOS
avatar
Patrick Patrick, 12 oktober 2017

robbin energie Waardeloos bedrijf betalen niet uit NIET DOEN MENSEN WAARDELOOS

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Zeer slecht
Nataschja walter uit Hoorn, 16 februari 2017

Ik ben overgestapt naar andere energie leverancier, kreeg op 7 januarie de eindnota van robin, ik krijg 420 euro terug. Na 1 maand wachten had ik het nog steeds niet op mijn rekening dus toen maar eens gebelt, sindsdien meerdere keren met hun gebelt en krijg het ene na het andere verhaal te horen waarom het er nig niet is. 13 februari weer gebelt, ja mevrouw het word vandaag overgemaakt naar u. Vandaag 16 februari nog niks, dus weer bellen... ja er is iets fout gegaan bij het aanbieden bij onze bank dus word het vandaag opnieuw uitbetaald!!! Ik geloof er inmiddels niks meer van en ben echt woest!!! Ik zei van maak het dan met een spoedbetaling over nu... nee mevrouw... u krijgt het echt. De dame die ik vandaag aan de tel had... sorry dat ik zo boos deed, maar dit kan gewoon echt niet.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›