Reviews Qurrent

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

52 reviews

5 sterren
(15)
4 sterren
(5)
3 sterren
(4)
2 sterren
(8)
1 ster
(20)

4 problemen opgepakt

opgelost
(1)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(3)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Klantonvriendelijk bedrijf
Renate uit Bussum, 11 juli 2018

Hebben administratie niet op orde, niet in staat klachten aan te horen laat staan op te lossen. Zijn niet geïnteresseerd in clientèle. Heel frustrerend om klant van dit bedrijf te zijn.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima leverancier
CJH B. uit Amsterdam, 30 juni 2018

Via energieleveranciers.nl heb ik mijn contract afgesloten bij Qurrent en het was super makkelijk. Contact met Qurrent was duidelijk en als consument hoef je niets te doen. Prijs en duurzaamheid van de energie is ook helemaal prima.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
zeer slechte ervaring
CPM.Steinbusch 27 juni 2018

heb bij Qurrent opgezegd nadat ik een beter aanbod kreeg van een ander energieleverancier. Qurrent bleef toch voorschotten afschrijven en ondanks mijn schrijven na 12 weken nog geen bericht over de afhandeling van deze zaak

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima maatschappij!
lmp B. uit Amsterdam, 26 juni 2018

Overstap ging prima! Geen problemen gehad met Qurrent. Mijn maandbedrag bleek veel lager dan ze hadden ingeschat. Kreeg dus goede teruggave

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechtste klantenservice allertijden en veel te duur
Marcus 28 mei 2018

Na 4 maanden nog steeds geen meterstanden zichtbaar. 5 keer zelf contact gezocht en ze zeggen steeds dat ze gaan terugbellen of mailen en dat ze nu echt het probleem gaan oplossen maar ik heb nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven. Ook betaal ik ineens 50 euro per maand meer dan bij nuon. Ik heb zonnepanelen en ik wil gewoon kunnen zien of dat allemaal nog goed gaat. Ik snap niet dat ze nog zo'n hoge score hebben.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
***!!!!!!
avatar
Misa Fabianova uit den Haag, 27 mei 2018

ik heb niet zo veel betaald als bij deze *** bedrijf !!!!ik moet nog 2000e terug betalen en ik snap het niet hoe komt dat want ik heb elke maand vaste prijs betaald ....ik ben echt boos ik probeer ook advocaat regelen maar voor dat moet je ook betalen dus niet gelukt ik ben werkloos en nu nog met die bedrag .....en ik heb nooit bij eneco zo veel geld betaald !!!mensen alstublieft opschieten

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Bar slecht
Bert 18 mei 2018

Nooit meer Qurrent!!Wat een administrative slecht georganiseerde organisatie is dat. De helpdesk is zeer slecht bereikbaar en wat ze beloven komen ze niet na. Zowel schriftelijk al telefonisch niet. De een zegt "a" en later zegt een ander "b". DRAMA

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Super
Carmen 19 april 2018

Als re-expats hebben we ons laten adviseren in “groene energie” en Qurrent kwam voor ons als beste eruit, gelijk een 3jarig contract afgesloten.

Super vriendelijke klantenservice. Dik tevreden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
prima energie
T.M Peters uit Malden, 18 april 2018

Ik heb nu een jaar Qurrent als energieleverancier en dat bevalt prima, nadat bleek dat mijn termijnbedrag aan de hoge kant was brachten zij het omlaag in de juiste verhouding met mijn verbruik. Ook mijn keuze om klant te blijven wordt beloont dus heel plezierig...Zeker een leverancier die meedenkt met de klant !

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Begin er niet aan !
Henk 1 april 2018

Een overstap naar Qurrent zal u nog lang heugen. Nimmer zo'n slecht functionerend bedrijf meegemaakt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Onbereikbaar
Mark v Veen 28 maart 2018

Hoewel ik geen klant meer ben en nog een groot bedrag terug krijg van Qurrent, blijft men toch maandtermijnen afschrijven waardoor ik nu dubbel betaal. Volstrekt idioot maar contact krijgen lukt niet: telefonisch totaal onbereikbaar. Wat een waardeloze en onbehoorlijke club ben je dan. Lage tarieven maar ook zeer lage service helaas.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
goede leverancier
H.M. Vogels uit Sint Anthonis, 27 maart 2018

Geen spijt van de overstap. Ze doen wat ze beloven.Een minpunt: Bij mijn persoonlijke gegevens op de site van Qurrent staan "2 wind tegoeden".Op mijn jaarafrekening staan "0 wind tegoeden". Hierover heb ik enkele weken geleden gebeld maar verder niks meer van gehoord.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Wat een slechte organisatie en coorespondentie
J. Talma uit Leeuwarden, 19 maart 2018

Reeds eerder plaatste ik een artikeltje over de problemen met Qurrent. Ook schreef ik de directie van Qurrent en brief met mijn klachten. Het resultaat was ik mocht kosteloos mijn contract beëindigen. Men gaf aan lering te kunnen trekken uit alle genoemde tekortkomingen. Wat schetst mijn verbazing. Het drama is nog niet ten einde. Ik ben per 2 maart jl. cliënt bij een ander energieleverancier. Toch werd door Qurrent de termijn maart afgeschreven. Dit heb ik gestorneerd. Ik heb niet de financiële middelen € 165 extra voor energie te betalen. Qurrent hiervan keurig in een mail van in kennis gesteld. Reactie geen, ja wel, een aanmaning.

Weer gereageerd ook via het contactformulier. Antwoord: Oeps dit onderdeel werkt niet probeer het opnieuw of bel. Gebeld met debiteurenadministratie. Moet toch betalen, ondanks mijn mailtjes. Reactie medewerker:

Ik had dit moeten beseffen op het moment van afsluiten van contract. Ja had ik alles geweten.......

Medewerker vertelt dat emails er wel degelijk zijn maar gelet op grote drukte men niet (tijdig) kan worden gereageerd???

Dit is een standaard excuus, jonge onderneming, erg druk bla bla bla.

Waarom moet je, ondanks financieel beperkte middelen, welke ik Qureent heb uitgelegd, toch betalen terwijl ik (waarschijnlijk) op afrekening weer een groot bedrag terug krijg, maar dit pas over ruim 6 weken. Dit is de wettelijke termijn waarbinnen e.e.a. zou moeten zijn afgerond.

Kortom € 165 8-10 weken voorschieten, moment van afschrijven voorschot tot teruggave afrekening,

Ik vraag mij in goede gemoede af; "hoe heb ik ooit met deze organisatie in zee kunnen gaan?"

De befaamde nagel aan mijn ............

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
zeer slecht
c.koenhein uit Bilthoven, 15 maart 2018

Kwamen met een verhaal aan de deur om over te stappen, want ze zouden de goedkoopste zijn. Hoefde me niet druk te maken over de boete die de andere leverancier in rekening zou brengen. Dat bleek een leugen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed
M Sayed Salman uit Goirle, 13 maart 2018

Goeie servies

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Snel en goed
FW M. uit Purmerend, 3 maart 2018

Na een simpel telefoontje voor de aanmelding is de procedure soepel en vlot verlopen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Groenste leverancier
T.I. W. uit Rotterdam, 1 maart 2018

Mooi dat er een energie leverancier is die een ander business model hanteert dan de rest. Ze verdienen door service te leveren en niet door meer energie te verkopen. Na mijn eerste jaar bij Qurrent heb ik verlengd voor 3 jaar.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Ontevreden
A uit Almere, 24 februari 2018

Iemand anders had in eerste instantie voor mij bij hen een contract afgesloten voor mijn nieuwe huis; wat een spijt had ik. Ik wou dat ik de reviews zelf eerst had gelezen. Zijn telefonisch niet te bereiken (chronische onderbezetting?) dus alle belangrijke communicatie (opzegging, etc.) is voornamelijk via een forum gegaan op hun site (dit was de enige manier waarop ze te bereiken waren). Ik ben niet lang klant geweest (heb snel opgezegd) dus kan niet veel zeggen over de kwaliteit van hun producten, maar puur vanwege de slechte reviews en zeer slechte bereikbaarheid kan ik ze niet al te zeer aanraden...

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Bedrog en leugens
K.K. uit Nijmegen, 23 februari 2018

Onder het mom van een leugen van medewerker over opzeggen van vorig contract klant geworden. Dit is niet gebeurd waardoor ik opeens klant was bij 2 leveranciers. Zou opgelost worden zonder kosten voor mij, maar heb toch een boete moeten betalen van 250 euro. Dit is nu 3 maanden geleden en nog niet opgelost. Nooit meer Qurrent na alle leugens en valse beloftes!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Bizar
H. Wullink 23 februari 2018

Iedereen werkt daar op een eilandje. Je kunt bellen, schrijven of mailen, maar het heeft geen effect. Ze sturen eerst aanmaningen, daarna aanmaningen met dreigingen (boetes etc.), maar elementaire zaken worden niet nagekomen. Een aanmaning kan slechts volgen op een ontvangen factuur of eindafrekening, niet andersom. In deze fase zullen klanten hulp moeten zoeken bij juristen en advocaten. Wellicht is er een mogelijkheid om als slachtoffers gezamenlijk op te treden. N.B. Deze review wordt weliswaar door mij geplaatst, maar heeft betrekking op iemand anders, die ik bijsta om dit soort grote en langdurige problemen op te lossen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
onbekend
H Oord uit Zutphen, 9 februari 2018

Ik kan nog niets over Qurrent schrijven, ik heb het contract pas 3 maand.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
8 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Bar slecht
F.E. W. uit IJsselstein, 6 februari 2018

Nog nooit zo’n slechte servicedesk meegemaakt. Ik kan er een boek over schrijven en als het niet zo afgrijselijk zou zijn zou het een klucht worden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Qurrent ;ofwel hoe belazer ik m'n klanten
Ron Bouquet uit Ter Apel, 5 februari 2018

Overstappen na het energie vergelijken ging naadloos , daarna hield iedere vorm van service op.Te hoog maandbedrag , dat niet te wijzigen bleek , dus nu krijg ik nog steeds €442,50 van ze terug.Klanten service niet te bereiken.Na een twintigtal pogingen toch kontakt maar ze zeggen dat het bij administratie ligt en maar geduld moet hebben.Qurrent staat voor mij op de zwarte lijst

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima overgestapt
Nicolaas uit 's-Gravenhage, 31 januari 2018

Ze zeggen dat het groen is, en nog goedkoop ook, plus welkomstbonus!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Moeilijk te bereiken
AA Negrini Trelles uit Maasland, 31 januari 2018

Zoals de titel het zeg, ze zijn telefonisch HEEL MOEIJLIJK te bereiken

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?