Ervaringen Pure Energie

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze bieden we een open platform aan waar klanten ervaringen kunnen delen. Uw ervaring helpt daarbij. Hieronder leest u ervaringen over Pure Energie. U kunt uw ervaring met Pure Energie ook delen.

Deel uw ervaring

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›
gedupeerd door medewerker
jansen uit amsterdam, 13 juni 2017

Terwijl ik me digitaal voor zowel gas en elctra had aangemeld hebben ze mij alleen voor electra aangemeld bij liander, waardoor ik nu afgesloten ben voor gas!!

De communicatie van slecht opgeleide jonge goedkope medewerkers van pure energie resulteert in gedupeerd zijn voor ong. 100 euro heraansluiting! Men weigert hun fouten in te zien en nemen onderling onobjectief voor collegaas op.

Heb grote spijt dat ik me bij hen heb aangemeld als nieuwe klant!!

service kennen ze ook niet...zeker niet voor nieuwe leden!

Het is een grote afrader.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Frank van Son, 18 maart 2016

Ik heb me via Uw site bij Pure Energie aangemeld. Na 1 week krijg ik een e-mail dat ik een borg van €600 moet betalen omdat ik kennelijk negatief uit een kredietwaardigheidstoetsing kom. Dit is compleet onbegrijpelijk voor me omdat ik een vlekkeloos betalingsgedrag heb en nog nooit rood heb gestaan. Pure Energie heb ik aangeschreven om de details aan me mede te delen, en ik heb meteen ook mijn aanmelding geannuleerd omdat de e-mail, de informatie als ook de toon mij zeer ontstemd heeft. Dit soort bedrijven zijn niet eens de halve ster waard die ik nu als minimum kan geven.

Mijn aanvraag voor details over de kredietwaardigheidstoetsing heeft Pure Energie nog niet geleverd (bijna 7 dagen open).

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›