Reviews Oxxio

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

182 reviews

5 sterren
(42)
4 sterren
(50)
3 sterren
(22)
2 sterren
(8)
1 ster
(60)

62 problemen opgepakt

opgelost
(8)
deels opgelost
(2)
niet opgelost
(10)
in behandeling
(2)
onbekend
(41)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Prima opgelost
Brinkhof 23 maart 2017

Oxxio heeft mij goede en nuttige uitleg gegeven over de site en mijn situatie. Bedankt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Energie!!
F.J.C. van den Ouweland uit Son en Breugel, 22 maart 2017

Geen problemen ondervonden gedurende het jaar dat wij energie hadden van Oxxio

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Mijn oxxio account werkt niet
Brinkhof 22 maart 2017

Na het inloggen worden mijn gebruiksgegevens afgedekt door de mededeling dat er geen gegevens bekend zijn. Te zien is dat onderaan het overzicht het jaartal 2013 staat. Maar het venster is niet te verwijderen en het jaartal niet te veranderen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waardeloze bediening en corrupte organisatie
Roos Mulieddo uit Breda , 21 maart 2017

Waardeloze bediening.

Callcenter slechte bejegening.

Boete werd opgelegd zonder verwijtbaar nalatigheid. Telefonisch getracht probleem op te lossen. Meerdere wilde mij niet te woord staan. Boete van E40,- blijft staan. Zo wordt Oxxio Rijk, want van hun hulpverlening zullen ze het niet hebben. Daarnaast word je de telefoon met Jij en Je aangesproken. Kom op zeg!! Slecht, slecht en nog eens slecht. Raad niemand Oxxio aan!!!!

Reactie van Oxxio - 22 maart 2017

Hallo,

Spijtig dat je herinneringskosten hebt gekregen van €40. Dit bedrag brengen wij in rekening bij de 2e herinnering van 1 bedrag. Begrijp ik goed dat een te late betaling niet van toepassing is geweest?

Wij tutoyeren onze klanten inderdaad. Jammer dat dit niet gewenst is.

Zonde dat je niet naar tevredenheid klant bent en ons niet aanraad. Ik ben benieuwd of het anders zou zijn bij een andere leverancier als je niet tijdig betaalt.

Met vriendelijke groet,

Oxxio

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Na zéér vaak bellen nog steeds géén reactie op 2 langdurig bestaande problemen
Ruud uit Weert, 20 maart 2017

Ik heb na de plaatsing van de slimme meter in september 2016 géén inzicht (app, pc) in mijn stroomverbruik. Als ik inlog staat er bij contractinfo nog steeds : traditionele meter ! Héél vaak gebeld, en steeds vriendelijke mensen aan de lijn, maar tot op heden nooit een oplossing. Laatst zelf ingevoerde meterstanden zijn van oktober 2016. Daarna géén enkele update meer.

Tevens heb ik nog steeds recht op terugbetaling van 2,6 Mw aan stroom, voor de periode (mei-september 2016), dit is door de netbeheerder Stedin aangegeven onder C-ar (Centraal Aansluitingen Register) ID 920521512. Na 7 maanden nog steeds géén terugbetaling, ook ondanks bellen en vragen.

Daarom ben ik echt zéér ontevreden over Oxxio, en zelfs echt boos !!!

Reactie van Oxxio - 21 maart 2017

Beste Ruud,

Erg vervelend dat het zo loopt voor je. Zeker niet onze bedoeling jou op de kast te jagen. We gaan graag voor je na hoe dit op te lossen valt. Wil je ons hiervoor benaderen via Facebook of Twitter? Zo kunnen we aan de hand van jouw persoonlijke gegevens op zoek naar een oplossing hiervoor. Alvast bedankt!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Voorlopig prima
G Smulders uit Leiden, 18 maart 2017

Prima, de standaard paar mailtjes met welkom, uw oxxio enz, verder niets, prima dus.

Reactie van Oxxio - 20 maart 2017

Hallo G Smulders,

Bedankt voor je positieve review en welkom bij Oxxio!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima inzicht in verbruik en kosten
J.J W. uit Oegstgeest, 18 maart 2017

Handige app, zeker i.c.m slimme meter. Facturen overzichtelijk en accuraat. Ben geswitched i.v.m cashbackactie maar switch volgend jaar zeker weer terug naar oxxio indien zij ook weer cashbackactie hebben.

Heb laag verbruik jaarlijks, de acties maken voor mij echt het verschil. Prijs voor m3 en kwh minder van belang voor mij.

Reactie van Oxxio - 20 maart 2017

Beste J.J.W.

Bedankt dat je deze positeve ervaring hier deelt! We zien je graag nog eens terug als klant.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Wat ze beloven doen ze.
avatar
JT de Jong uit Moordrecht, 4 maart 2017

Uitzoeken waar je kan besparen loont. Oxxio doet wat ze beloven. Ze regelen alles voor je en bieden een scherpe prijs. Het eerste jaar met korting heeft ons zeker een besparing van 100den Euro's opgeleverd. Gaaf dus. 2e jaar weer een scherpe aanbieding en dan blijf je toch bij zo'n bedrijf. Oxxio voor ons TOP.

Reactie van Oxxio - 6 maart 2017

Hallo JT de Jong,

We zijn heel blij met jouw positieve review. Bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw ervaring met ons te delen!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Werkt super
MC D. uit Helden, 2 maart 2017

De overstap ging probleemloos, de beloofde korting werd aan het eind van het jaar netjes verrekend. Nooit problemen gehad met Oxxio.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
licht teleur gesteld
R S. uit Amerongen, 28 februari 2017

Ik ben nu 3 maanden klant bij oxxio en ik heb nog steeds geen mail ontvangen dat ik mijn meterstanden moet door geven. Hoe zit dat, mijn vorige energieleverancier heeft begin februari al de jaarafrekening verwerkt.

Ook zie ik als ik mijn oxxio open andere tarieven staan dan ik op mijn contract dat ik heb afgesloten. Oxxio is heel moeilijk te bereiken, als ik hier vragen over wil stellen. Graag zou ik voor deze punten een verbetering willen zien.

Reactie van Oxxio - 3 maart 2017

Beste R.S.,

Bedankt voor je review. We willen graag voor je kijken wanneer je de jaarnota kan verwachten en hoe het nou precies met de tarieven zit. Je kan ook contact met ons opnemen door een bericht te sturen via Facebook & Twitter. Op werkdagen reageren we tussen 08:00 en 21:00 en in het weekend tussen 10:00 en 16:00.

Vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Oxxio - slecht in opvolging van klacht
M V. uit 's-Gravenzande, 27 februari 2017

- contract voor gas en elektriciteit afgesloten met dezelfde ingangsdatum

- contract voor elektriciteit is wel goed gegaan

- contract voor gas is niet overgezet terwijl we wel een contract met elkaar zijn aangegaan.

- na melding van de klacht en meedere malen te zijn doorverbonden (wachttijd 1 uur per gesprek) en reclameren de juiste person aan de lijn gekregen.

- item loopt nog steeds - doorlooptijd inmiddels 8 weken

- extra kosten gemaakt willen ze niet betalen (ivm hoger tarief na verlopen actie tarief huidige gas aanbieder)

- via de geschillencommissie loopt klacht om gelijk te krijgen

Reactie van Oxxio - 2 maart 2017

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op jouw bericht van 27 februari. Hieruit wordt me duidelijk dat er zaken zijn misgegaan bij de aanmelding. Dat is niet zoals het hoort. Ondanks dat je aangeeft dat de klacht reeds in behandeling is, gaan we graag na wat we hierin voor je kunnen betekenen. Is het mogelijk dat je ons via Facebook, of Twitter een bericht stuurt?

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Hoopvol begin
avatar
Jeroen Mars uit Leusden , 23 februari 2017

Afgelopen zondag lid geworden bij Oxxio. Toen ik er achter kwam dat ik sneller energie nodig had, heb ik gebeld om mijn aanvraag te veranderen in een spoedaanvraag. Tijdens het telefonisch contact voelde ik mij gehoord en was na één keer doorverbinden het gelukt om mijn vraag op te pakken. Het contact was effectief, dit was fijn aangezien ik niet veel tijd had.

Een hoopvol begin bij Oxxio wat mij betreft!

Reactie van Oxxio - 24 februari 2017

Hallo Jeroen,

Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om ons deze positieve feedback te geven. Bedankt daarvoor! Wij doen er uiteraard alles aan om deze tevredenheid over ons te behouden.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Tot nog toe prima!
J. van der H. uit Groningen, 22 februari 2017

De overstap is prima gegaan en ik krijg ook prima geleverd via Oxxio. Wat ik wel jammer vond is dat ik geen elektriciteit zonder windenergie kon kiezen. Het lijkt erop dat je tegenwoordig verplicht bent om van deze inefficiënte vorm van energie gebruik te moeten maken waarbij je anderen een hoop overlast bezorgd...

Reactie van Oxxio - 24 februari 2017

Beste J. van der H,

Bedankt voor je positieve review!

Wel geef je aan het jammer te vinden dat je alleen voor windenergie kon kiezen. Je noemt dit een inefficiënte vorm van energieopwek en een vorm waarbij anderen een hoop overlast word bezorgd. We vinden het jammer dat je hier zo tegenaan kijkt. Het is voor ons ook niet duidelijk waar je deze mening op baseert. Mocht je hierover in contact willen komen met ons, dan horen we het graag. We hopen je verder in ieder geval naar volle tevredenheid van dienst te zijn!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
"Service -helden"
DN uit Groningen, 20 februari 2017

Ik ben als beheerder betrokken bij de verhuur van een appartement te Groningen. helaas is door een vorige beheerder een onjuiste meter voor dat appartement gehanteerd. Door middel van een fysieke opname in 2011 door Enexis blijkt dat de stand welke de vorige beheerder heeft doorgegeven tijdens leegstand en eindstand als onjuiste beginstand bij de volgende huurder is opgegeven. Nu achteraf blijkt het de verkeerde meter te zijn. Oxxio blijft in het volharden en de vraag naar een opleverrapport van de vorige beheerder. De vorige beheerder heeft dit nagelaten en ook had hij een rapport opgesteld dan was hij voorzien van de onjuiste meterstanden.

Mijn advies richting mijn huurder is nu dus ook om een advocaat in de hand te nemen om zodoende je recht te krijgen na maandenlang van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

Reactie van Oxxio - 22 februari 2017

Beste heer, mevrouw,

Ik kan mij goed voorstellen dat je de huurder adviseert om hulp in te schakelen. Toch hebben we een opleverrapport nodig als we een eventuele correctie willen uitvoeren. Ik begrijp heel goed dat als hij dit wel had, dat hij een verkeerde meterstand had genoteerd. Toch hebben we iets aan bewijs nodig waaruit dit blijkt. We kunnen dit zomaar corrigeren. Ik hoop dat je huurder op een andere manier nog iets van bewijs kan achterhalen.

Groet,

Esther

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
veel te duur
simone smit uit geldrop, 19 februari 2017

ik ben vorig jaar over gestapt naar oxxio omdat ik meende dat hij goedkoper was dan essent waar ik al jaren bij was, ik heb nu een afrekening gekregen van 200 euro bij betalen(had ik nooit bij essent) nu gaat ook mijn maandbedrag zo,n 20 euro pm omhoog, ik voel mij knap belazerd en heb vreselijk spijt dat ik over gestapt ben, dus ik ga weer heel snel weg bij oxxio en ik ga iedereen dat ook vertellen dat ze daar nooit heen moet gaan, je word gelokt met een iphone maar zo betaal je hem 3 keer terug

Reactie van Oxxio - 21 februari 2017

Beste mevrouw Smit,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer dat dit een negatieve betreft. We kunnen altijd nagaan of je nog van het meest gunstige contract binnen Oxxio profiteert. Wil je ons hiervoor een bericht versturen via Facebook of Twitter? We staan je graag te woord.

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
waardeloos
Eddy uit Boxtel, 17 februari 2017

Ik wil nieuwe klant worden bij Oxxio, moet ik eerst 400 euro betalen, Omdat ik een risico ben.

Onderzoek uitgevoerd door een extern bureau. Nou dus geen Oxxio meer voor mij.

Reactie van Oxxio - 21 februari 2017

Beste heer Van Hummel,

Bedankt voor het delen van jouw bericht. Jammer dat de waarborgsom een aanmelding in de weg staat. Een kredietcontrole wordt door elke leverancier uitgevoerd met als doel eventuele financiele problemen in de toekomst voor te zijn. Na een jaar van tijdige betalingen ontvang je het bedrag van de waarborg terug. Heb je hier nog vragen over? Benader ons gerust via Facebook of Twitter, we staan je graag te woord!

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Reactie van Eddy - 1 maart 2017
probleem is niet opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geen prijs
Jv 17 februari 2017

Ik belde voor informatie over wat ik zou gaan betalen per maand ongeveer. Dit kon de medewerker niet gaan zeggen, alleen als ik een contract gelijk in orde maak....

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Zal het wat zijn?
avatar
Jan Lok uit Zwolle, 10 februari 2017

Overgestapt naar Oxxio, maar ik kan al een week niet mijn account via de app of MijnOxxio activeren... Volgens de servicedesk van Oxxio een bekend probleem. Geen enkele nieuwe klant kan dat... ??? Gelukkig 14 dagen bedenktijd, want als dat zo doorgaat zeg ik bij voorbaat op...

Reactie van Oxxio - 13 februari 2017

Beste meneer Lok,

Erg vervelend om te lezen, we verwelkomen u juist graag als nieuwe klant. Het probleem is bekend bij ons, waar hard aan wordt gewerkt om het op te lossen. In de tussentijd kunt u uw klantgegevens in een privébericht via Facebook versturen. Op basis hiervan wordt er een account voor u aangemaakt.

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Niet overgestapt
Deborah uit Almere, 9 februari 2017

Niet overgestapt vanwege de borg. Verder niets op aan te merken.

Reactie van Oxxio - 10 februari 2017

Beste Deborah,

Jammer dat je geen klant van ons bent geworden! In bepaalde situaties vragen wij inderdaad een waarborg, voor we energie leveren. Spijtig dat dit bij jou het geval was. Wij hopen dat je ondertussen tevreden bent bij een andere energieleverancier.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Zeer slecht
D.W. van Schie uit Zoeterwoude, 8 februari 2017

verkeerde facturen. slechte service en een hoop ellende

Reactie van Oxxio - 9 februari 2017

Beste D.W. van Schie,

Weinig woorden maar duidelijke taal. Jammer dat je deze onprettige ervaring met ons hebt.

In onze aantekeningen zie ik dat je gisteren nog telefonisch contact met ons hebt gehad over een uitbetaling. Dit wordt nu (nogmaals) met spoed verder opgepakt.

Ik verwacht dat de kwestie binnen een week opgelost is. Mocht dit onverhoopt toch niet het geval zijn, dan horen we graag van je!

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Moet stukker beter.
M. Th LASSOOY uit Hellevoetsluis, 4 februari 2017

Oxxio was de eerste drie mnd niet in staat om mijn bankrekening nr goed over te nemen met als gevolg onterechte aanmaningen.na veel telefoontjes is dat toen pas gelukt.

Zowel schriftelijk als telefonisch wordt er lustig op los getutoyeerd.

Beleefdheid is nog altijd de beste service, miste ik compleet bij "u"

Reactie van Oxxio - 7 februari 2017

Beste heer/mevrouw Lassooy,

Bedankt voor het delen van uw review allereerst. Zonde dat het zo gelopen is, ik neem aan dat de onterechte aanmaningen ook weer zijn ingetrokken gezien het misverstand. Als dat niet het geval is, verneem ik het graag van u zodat we dat alsnog kunnen oplossen. U kunt ons hiervoor benaderen via Facebook of Twitter. Zo kunnen we aan de hand van uw klantnummer bij uw persoonlijke gegevens komen.

We kiezen er bij Oxxio inderdaad voor te tutoyeren. Dit is een bewust genomen besluit maar uiteraard stappen we hier graag van af wanneer u individueel te kennen geeft een meer formele aanspreekvorm beter te kunnen waarderen.

Met vriendelijke groet,

Luciano

Oxxio Webcare

Reactie van M. Th LASSOOY - 14 februari 2017
probleem is niet opgelost

De communicatie was zo slecht dat ik ben overgestapt naar een andere leverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Slechte communicatie
Gebruiker uit Hellevoetsluis, 3 februari 2017

Email van OXXIO:"Nog even en dan heb je energie van Oxxio! 02-01-2017 starten wij de energielevering. Eén dag tot enkele dagen voor de levering vragen we je om je meterstanden door te geven. Doe dit snel, want ze zijn het startpunt voor je energielevering."Op 03-01-2017 nog geen verzoek ontvangen.Zelf de meterstanden van 03-01-2017 telefonisch doorgegeven aan OXXIO op 04-01-2017, hetgeen per email wordt bevestigd.De vorige leverancier ENGIE heeft ook een email gestuurd met de mededeling binnenkort om de eindstanden te vragen, hetgeen ook niet heeft plaatsgevonden en men wil telefonisch geen eindstanden van mij ontvangen.Bij eindafrekening van de vorige leverancier ENGIE op 31-01-2017 blijkt dat men andere meterstanden heeft gehanteerd, n.l. die in het landelijk register. Men zegt dat Oxxio deze daarin heeft geplaatst.OXXIO verklaart op 01-02-2017 geen standen van mij te hebben ontvangen en zelf niets in het landelijk register geplaatst te hebben.Men hanteert als beginstand de standen in het landelijk register, welke wederom per email aan mij worden doorgegeven. Deze standen zijn voor elektriciteit iets hoger en voor gas 20 kub lager dan de werkelijke standen en men is niet bereid een wijziging door te voeren.Op mijn vraag hoe e.e.a. zo heeft kunnen lopen reageert men geïrriteerd.

Reactie van Oxxio - 6 februari 2017

Beste heer, mevrouw,

Wat zonde om te lezen dat er andere meterstanden worden gehanteerd! Dit is zeker niet de bedoeling. Ook is het de bedoeling om je het gevoel te geven dat we geïrriteerd bij je overkomen. Onze excuses hiervoor!

Wil je via twitter of Facebook opnieuw contact met ons opnemen? We helpen je dan graag verder.

Esther

Oxxio Webcare

Reactie van Gebruiker - 13 februari 2017
probleem is niet opgelost

Aangezien ik niet opereer op Facebook noch Twitter, telefonisch contact gehad en gevraagd naar de afdeling webcare. Dit blijken dezelfde mensen te zijn, die de klantenservice bemannen.

Men erkent dat de meterstanden niet kloppen, maar gaat dit niet rechtzetten.

Men stelt dat ik in gebreke ben gebleven, aangezien ik niet tijdig de standen heb doorgegeven, terwijl men zelf per email aangeeft de standen bij mij op te zullen vragen per email.

Ook heeft men de juiste standen per email bevestigd, welke ik telefonisch had doorgegeven.

Men geeft aan dat dit ook per post aan mij verzocht kan zijn. Vreemd dat ik geen van beiden heb mogen ontvangen en men vervolgens tot het schatten van meterstanden overgaat, waarvan ik niet op de hoogte gebracht wordt.

Kortom het rammelt aan alle kanten.

Ik zal derhalve mijn contract met Oxxio in de toekomst niet verlengen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechte behandeling en afhandeling
Jessica Kearney 2 februari 2017

Een tijdje terug heb ik een contract afgesloten bij Oxxio, ik kreeg een offerte binnen waarop stond dat wij per 25 januari energie en gas wilden. Deze datum klopte niet en ik heb toen meteen gebeld of dit aangepast kon worden naar 1 maart. Dat is door die desbetreffende persoon gedaan en het zou daarmee opgelost moeten zijn. Nu kreeg ik afgelopen week een mail om mijn meterstanden door te geven en is de nu nog eigenaar ookal gebeld voor de meterstanden omdat wij volgens hen vanaf 25 januari moesten betalen. Beetje vreemd aangezien ik hier al over had gebeld... Vervolgens na weer 2 telefoontjes, zou het opgelost moeten worden en zou ons contract stopgezet worden en mochten wij ons opnieuw aanmelden. Wij waren niet van plan om ons opnieuw aan te melden bij OXXIO vanwege alle administratieve problemen die we hebben ondervonden bij hen. Met de hoop dat alles nu weer in orde zou zijn, gingen wij alvast op zoek naar een nieuwe leverancier. Tot mijn ongenoegen kreeg ik alweer een mail om de meterstanden door te geven vóór 10 februari. Nogmaals beetje vreemd aangezien onze originele contract pas vanaf 1 maart zou ingaan en een beetje vreemd aangezien het contract eigenlijk stopgezet zou worden. Bleek achteraf, na ALWEER contact te hebben opgenomen met ze, dat zij ons hadden aangemeld (zonder onze toestemming) en wij waren dus aan het betalen sinds 25 januari. Het contract zouden ze dan stopzetten maar daar zat dan wel een boete aan vast. Beetje apart dat ze van ons verwachten dat wij een boete betalen voor de fout die zij hebben gemaakt. Ondertussen heb ik nog geen antwoord gekregen over hoe het nu verder zal gaan, maar het moet nu toch wel een beetje gaan opschieten aangezien wij nu nog wel een energieleverancier moeten regelen voor 1 maart.Ik zou op dit moment OXXIO aan niemand aanraden, tenzij je houdt van administratieve fouten en 5 x een andere persoon spreken die iets beloofd en het naderhand weer fout gaat.

Reactie van Oxxio - 6 februari 2017

Beste heer, mevrouw,

Ik reageer graag op jouw review van 2 februari 2017. Als ik het bericht lees, kan ik me voorstellen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. We zoeken graag voor je uit wat er nu precies is misgegaan, maar hiervoor hebben we wel het klantnummer en/of de adresgegevens nodig. Is het mogelijk dat je ons via Facebook, of Twitter een bericht stuurt? Dan gaan we er direct mee aan de slag.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Naar wens, de Oxxio- APP is TOP!
H van der L. uit Aalsmeer, 2 februari 2017

Nieuwbouw appartement, zonder verbruik-verleden. Daardoor wat hoog ingeschat, mede door zuinige vloerverwarming en top-isolatie laag verbruik. Maar door de app zie je dit al snel, en kun je eventueel het maandbedrag aanpassen (of niet, dan krijg je een flinke smak geld terug na een jaar). De app is duidelijk en heel exact, kan zelfs zien wanneer je lang en warm gedoucht hebt!!

Nooit klachten of problemen gehad.

Reactie van Oxxio - 6 februari 2017

Beste heer, mevrouw,

Goed dat je jouw mening met ons deelt. Erg fijn dat onze app je goed bevalt. Hopelijk blijf je nog lang klant van ons!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Makkelijk overstappen
AG S. uit Groenlo, 1 februari 2017

Eenvoudig overstappen

Reactie van Oxxio - 6 februari 2017

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor deze review. We vinden het prettig om te lezen dat de overstap goed is verlopen.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?