Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?

Klantreviews Oxxio

  • Betaal niet teveel!
  • Overstappen is geld besparen. Met onze gratis overstapservice kunt u zorgeloos switchen naar een andere leverancier.
  • Energie vergelijken
  • J Brinkert
    's-Gravenhage
    Zeer goede service 26 september 2016

    Was zeker te spreken over oxxio en de handige app waarbij je alle tarieven makkelijk kan wijzigen en bijhouden.

    Reactie van Oxxio 27 september 2016

    Hallo J Brinkert,

    Blij om te lezen dat je tevreden bent! En bedankt voor de uitgesproken waardering betreft de Mijn Oxxio app.

    Fijne dag vandaag! :-)

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • A.W. Geurken
    Geverifieerde klant
    Rheden
    Tot nu toe geen reden tot klagen 26 september 2016

    Sinds kort ben ik klant bij Oxxio. Helaas kan ik over het contact nog niet veel zeggen. Ik hoop echter dat ik als klant goed zal worden geholpen als dat nodig is.

    Reactie van Oxxio 27 september 2016

    Goededag A.W. Geurken,

    Hartstikke bedankt voor het schrijven van deze review. Natuurlijk staan we ook online voor je klaar voor wanneer dat nodig is. Je kunt ons voor vragen telefonisch bereiken maar ook via Twitter en Facebook.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Jantje
    Geverifieerde klant
    Amsterdam
    hihihihihih 26 september 2016

    Lekker warm huis. Mmmmmm wat fijn.

    Reactie van Oxxio 27 september 2016

    Dag Jantje,

    Fijn dat het zo behagelijk is bij jouw thuis. :-) Nu de temperaturen weer wat zakken kun je op ons rekenen als betrouwbare leverancier. Bedankt voor jouw review!

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    karlijn
    Driebergen-Rijsenburg
    Let op de kleine lettertjes 23 september 2016

    In principe prima levering, hoewel ze maar moeilijk begrepen dat ik niet een gezin van 6 kinderen was, zelfs nadat ik al een jaar in mijn woning zat. Aanpassen van termijnbedrag kan vrij makkelijk. Na een jaar word je benaderd als trouwe klant, en vervolgens belazerd in de kleine lettertjes. Ja, de energietarieven per kWh en m3 gaan omlaag, maar de leveringskosten worden even doodleuk stevig verhoogd. Voor een zuinige gebruiker dus zeer nadelig. Overstappen loont altijd. Ik blijf nergens langer dan een jaar klant.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    R.W.
    Geverifieerde klant
    Amsterdam
    Prima service! 21 september 2016

    Correcte en vlotte administratieve afhandeling. Leuke app beschikbaar met interactieve "buddy". Goede prijsstelling.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    René
    misleidende leverancier binnen contact en gemaakte afspraken 21 september 2016

    Oxxio komt gemaakte afspraken niet na/ ondanks dat dit op papier is overeengekomen.

    Voeren ongewenste druk uit op klant om hun gelijk te halen terwijl hier geen sprake van is.

    Ondanks dat wij onze afspraken zijn nagekomen m.b.t. betalingen/ meende oxxio de afgelopen 3 maanden onze iedere maand te moeten berichten dat dit niet het geval zou zijn en probeerde onder gemaakte afspraken uit te komen.

    Binnen contact met klantenservice wordt je afgebluft/ door medewerkers die te POPIE JOPIE reageren richting klant/ met name de in leeftijd wat oudere klanten zijn hier mijn in ziens niet blij mee om voortdurend met je en jou aangesproken te worden.

    Gisteren besloten, per 01-11-2016 over te stappen naar andere leverancier

    Reactie van Oxxio 21 september 2016

    Beste Rene,

    Spijtig om te vernemen dat we niet nagekomen zijn wat in de overeenkomst is vastgesteld. We vernemen graag wat er precies is voorgevallen, zodat we er opnieuw naar kunnen kijken. Kun je ons benaderen via Facebook of Twitter?

    Het is je goed recht om over te stappen, al is het wel erg jammer om te vernemen nadat we je niet naar wens hebben geholpen en het mis is gegaan met de gestelde afspraken.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    van den Berghen
    Maak de overstap niet! 19 september 2016

    Na een hele periode betaald (denken) te hebben krijg ik een eindafrekening met daar in vermeld dat ik moet bijbetalen, omdat ik perdiodes niks betaald had. Wat blijkt nu; ik had mijn meterstanden niet doorgegeven dus brengen ze maar niks in rekening of laten ze niks weten. Waarom? Omdat in mijn account alle meldingen op UIT stonden.... Dit heb ik in iedergeval niet zo ingesteld... Lekker dat je nergens mail van krijgt. Uiteindelijk dan maar betaalregeling. Word er via automatisch incasso 1 periode niet afgeschreven of ik dat bedrag, maar even z.s.m. wou overmaken.... Altijd wanneer het hen goed uitkomt. Ik weet wel wat ik aan het eind van het jaar ga doen!

    Reactie van Oxxio 20 september 2016

    Hallo,

    Erg spijtig dat je niet op de hoogte was van de achterstand en dat je er ook geen bericht van hebt ontvangen.

    Hoe het precies is gegaan en wat er exact aan de hand is kan ik uiteraard zonder gegevens niet achterhalen, maar ondanks alles is het zonde dat je deze ervaring hebt. Mochten we je meer duidelijkheid kunnen verschaffen dan vernemen we het graag via Twitter, Facebook of telefonisch natuurlijk.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 4 van de4 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    van Schijndel
    schijndel
    Slecht lomp en onfatsoenlijk onredelijk niets positiefs 16 september 2016

    In het verleden hadden wij oxxio toen werd er in een keer zonder aankondiging 600euro afgeschreven omdat de maandlasten iets omhoog waren gegaan.

    dus wij weg bij oxxio.

    nu met onze zoon deze komt van een huurwoning terug naar huis was ook in oxxio's mooie verhalen getrapt. krijgt gelijk 2 x 50 euro boete omdat hij oxxio opzegt. Moet hij dan blijven betalen als hij daar niet meer woont !!!

    Nooit Nooit Nooit Nooit geen oxxio meer met hun stomme telefoon bandjes

    Reactie van Oxxio 19 september 2016

    Beste heer/mevrouw Van Schijndel,

    Erg jammer dat je 'niets positiefs' te melden hebt. Natuurlijk ontvangen we als dienstverlener liever berichten van tevreden klanten.

    Met het aangaan van een contract, geef je ook akkoord op een boete bij contractbreuk. De overeenkomst sluiten we niet af op adres maar op persoon. Zonde van de boete voor jouw zoon, wel heeft hij hier dus zelf mee ingestemd tijdens het aangaan van de verbintenis.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    VERHOEVE
    flevoland
    alweer 16 september 2016

    goedendag. u vraagt wederom weer om gegevens dit is al de 4 keer,ik heb 4 keer aan toe gegevens doorgeven aan personen die via fb alles beantwoorden,de antwoorden die ik krijg zijn ronduit belachelijk. verbruik is minder aan elecktra dan in de winter wat een onzin. de app is niet ge-ijkt en geeft een vertekend beeld daar mag u zich niet aan vast klemmen en meer van dat soort onzin,als de app niet ge-ijkt is waar is die dan voor. daarbij verbruiken wij zo weinig dat we elke maand ruim onder het verbruik zitten wat er verbruikt mag worden die maand en nog besparen we maar 5 euro per week? er klopt iets niet,net zoals de bespaartips lijst,medewerker zegt het zijn adviezen,en de bedragen zijn niet vast,terwijl er toch echt staat achter elke tip,U BESPAART. ER STAAT NIET,U BESPAART TUSSEN DE ,OF ONGEVEER.EN EEN ADVIES IS IETS ANDERS DAN EEN TIP. EEN ADVIES IS IETS WAT ZOU JE ZOU KUNNEN DOEN OM IETS TE VERBETEREN. EN DE TIP IS WAARMEE JE HET VERBETERD. IK HEB ALLES EENS NA GEVRAAGD BI HET JURIDISCHE LOKET ,EN DOORVERWEZEN NAAR EEN ADVOCAAT,EN IDD IK HEB DUS GELIJK GEKREGEN DOOR HET JURIDISCHE LOKET EN VAN DE ADVOCAAT,ER STAAN VASTE BEDRAGEN VOOR DE TIPS,EN DEZE BIJ ELKAAR OPGEREKEND BESPAREN ONS 1571 EURO OP JAAR BASIS BUITEN HET MINDER VERBRUIKEN OM ,DAT KOMT DUS UIT OP EEN BESPARING VAN 130 EURO PM BUITEN HET MINDER VERBRUIK,DAT HOUDT DUS IN DAT IK MEER BESPAAR DAN DAT IK BETALEN MOET AAN MAAND PREMIE. BEETJE RAAR ALLEMAAL,EN HOE IK BIJ DIE 130 EURO PM KOM HEEL SIMPEL HET TOTALE BEDRAG AAN BESPARINGSTIPS DELEN DOOR 12 ,DAT IS WAT DE PERSOON OP FB DIE VOOR JULLIE WERKT MEDEDEELDE,EN HET ZIJN OOK DIE MEDEWERKERS DIE AANGAVEN DAT DE APP NIET KLOPT,EN WAS OOK EEN MEDEWERKER DIE TOTAAL VAN DE SITUATIE NIKS BEGREEP.IK DENK DAT JULLIE MAAR EENS MENSEN MET VERSTAND VAN ZAKEN NEER MOETEN ZETTEN ACHTER DE TELEFOON OF OP FB EN NIET VAN DIE STUDENTEN DIE ALLES UIT EEN HANDBOEKJE OVERNEMEN EN WAT ZE VOORGESCHOTELD WORD WANT ALS HET TE MOEILIJK WORD ,GAAN ZE DE DISCUSSIE NIET MET JE AAN.EN GAAN ZE ZICH HERHALEN. IK BEN HET HELEMAAL SPUUG ZAT MET OXXIO,EN IK DENK MET MIJ(IK DENK WEET WEL ZEKER DAT HET ER VEEL MEER ZIJN DIE HET ZAT ZIJN) EN DAN NOG LIGT HET AAN DE KLANTEN WAAR JULLIE KEER OP KEER VRAGEN NAAR GEGEVENS,ALS JE DE EERSTE KEER DE GEGEVENS AL KRIJGT MOET JE HET PROBLEEM OPLOSSEN EN NIET NA 4 A 5 KEER .

    Reactie van Oxxio 19 september 2016

    Beste heer/mevrouw,

    Vervelend dat onze app je zóveel frustraties bezorgt. Langs deze weg wordt het lastig om dit weg te nemen, simpelweg omdat er geen gesprek mogelijk is maar slechts één antwoord op jouw review.

    Ik adviseer je dan ook het gesprek via Facebook of Twitter voort te zetten. Zo is er een dialoog mogelijk.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    J. A. Kunst
    Geverifieerde klant
    Ewijk
    Naadloze overstap - Uiterst prettig geregeld 16 september 2016

    De overstap naar Oxxio is erg goed bevallen. Ik geef 4,5 sterren omdat ik het jammer vind dat de app van Oxxio met de ingevulde gegevens van meterstanden slechts werkt voor eigen inzicht, anders ging ik voor de volle 5.

    De ingevulde meterstanden worden niet in de administratie van Oxxio gebruikt zo vertelde een medewerkster me later per telefoon.

    Het gesprek was erg prettig, duidelijke uiteenzetting.

    Inmiddels heb ik een aantal vrienden en familieleden vertelt van mijn naadloze overstap.

    Ben erg tevreden hoe dit is verlopen.

    Reactie van Oxxio 16 september 2016

    Beste heer Kunst,

    Wat ontzettend fijn om te lezen dat u tevreden bent over de keuze om over te stappen tot nu toe. Bedankt voor de feedback en positieve woorden

    Hopelijk mogen wij nog veel langer jouw leverancier zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    verhoeve
    flevoland
    zeer slecht 15 september 2016

    Wij zijn over gestapt naar oxxio omdat ze een mooi tarief hadden.

    Eind van het jaar mega bij betalen en de maand premie ging enorm omhoog.

    Toen op advies de app gaan gebruiken en per maand vullen wij deze in.

    Als eerst op mijn foon.

    In maart begonnen..in juni 200 euro al bespaard.

    Toen ging mijn foon kaduuk en heeft mijn vrouw het overgenomen op haar foon.

    Alles weer netjes invevoerd geen probleem.

    We zijn toen gaan bellen met oxxio gewoon puur uit nieuwschierigheid of alles klopt aan besparingen die wij doen.

    Tot onze verbazing kon er niet terug gezien worden hoeveel wij al bespaart hadden...

    Beetje vreemd.

    Vervolgens nog meer besparingen ingevoerd aan de hand van de besparingstips.

    Dit gaat perfect..dachten wij.

    De bedragen die achter de besparingstips staan zijn ongeveer prijzen zoals oxxio dit zelf zegt.

    De 1 zegt nee hoor meneer dat zijn vaste bedragen.

    De ander zegt tis een indicatie

    Weer een ander zegt de app geeft een vertekend beeld.

    En kent het verschil niet tussen gas en elecktra.

    Weer 1 die niet snapt wat een indicatie is en wat een vast bedrag is.

    De ander zegt u telt alle bedragen op van alle besparingstips die deelt u door twaalf en dan kunt u zien wat u per maand bespaart.

    Als ik dat doe bespaar ik meer dan dat me maand premie is.

    De app is ge-ijkt aan de meterstanden die je doorgeeft en dan krijg je een ge-ijkte stand van wat je gebruikt en bespaart,hoe kan de jaarafrekening dan afwijken van de app?

    Ik ben nog lang niet klaar met oxxio

    En kunnen van ons dan ook de nodige stappen verwachten.

    Reactie van Oxxio 16 september 2016

    Beste heer,mevrouw Verhoeve,

    Bedankt voor de review. Wat zonde dat er nog zoveel onduidelijkheden zijn over onze app.

    Graag geven we hier een eenduidig maar vooral duidelijke uitleg over. We zien dan ook graag jouw vragen en klantnummer terug via ons Facebook of Twitteraccount. Via die weg kunnen we meekijken met de app en de ingevulde verbruiken.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Karin
    Den Haag
    Energielevering prima, app werkt niet meer 14 september 2016

    Ik ben prima tevreden over de energielevering van Oxxio. Ik ben vorig jaar overgestapt naar Oxxio omdat deze leverancier als voordeligste uit de bus kwam bij energievergelijkers, dankzij de welkomstbonus van €180. Ook de Oxxio app werkte fijn, maar na 10 maanden keurig wekelijks de meterstanden invoeren werkte de app opeens niet meer goed. Hij kan niet openen en sluit dan steeds vanzelf af. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en mij werd geadviseerd de app te verwijderen (waardoor de gegevens verdwijnen). De nieuwe versie van de app zou per 1 oktober beschikbaar moeten komen. Dat is dan zes weken nadat de app niet meer werkt. Jammer dat dat zo lang moet duren! Ik hoop dat tegen die tijd m'n gegevens weer toegankelijk zijn, want ik heb geen kopie van de meterstanden bijgehouden op papier ofzo... Samenvatting: ik zou Oxxio zeker aanraden, maar ik baal een beetje van de app.

    Reactie van Oxxio 14 september 2016

    Beste Karin,

    Goed om te vernemen dat je tevreden met ons best! Wel is het erg spijtig dat je de app niet meer kunt gebruiken waar alle wekelijkse meterstanden op staan. Er zijn wat vernieuwingen geweest in de app en daardoor gaat het helaas niet helemaal goed.

    We doen ons best om alles zo goed mogelijk te herstellen en dat de historische gegevens bewaard blijven. Echter is dat nog niet met zekerheid te zeggen, dus het is niet anders dan nog even af te wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio

    Reactie van Karin 28 september 2016probleem is opgelost

    Geen reactie meer van Oxxio gekregen, maar na herhaalde pogingen is het na een paar weken gelukt om de app opnieuw te installeren. Ik heb direct m'n meterstanden overgetikt in een Excel-bestand.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • H.J. van Dalen
    Geverifieerde klant
    Hoogeveen
    zeeeer eenvoudig en snel 2 september 2016

    Mooie app om je meterstanden bij te houden en zo een goed overzicht voor jezelf te hebben/houden

    Reactie van Oxxio 6 september 2016

    Hallo H.J. van Dalen.,

    Heel fijn dat de app zo goed bevalt. Ik hoop dat je er een mooie besparing mee zult behalen. Daar is 'ie immers voor bedoeld. :-)

    Mooie dag vandaag!

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • SH.
    Geverifieerde klant
    Amsterdam
    Beoordeling Oxxio 29 augustus 2016

    Alles was snel en goed geregeld.

    Reactie van Oxxio 1 september 2016

    Beste SH,

    Wat leuk dat je dit laat weten!

    Groet, Esther

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    MMB.
    Geverifieerde klant
    Rotterdam
    Prima overgang 29 augustus 2016

    De overgang ging snel en makkelijk. Eigenlijk was het geregeld voordat ik er erg in had. Dat is vaak een goed teken. Wel was mijn maandbedrag te hoog, maar dat kan je zelf aanpassen.

    Reactie van Oxxio 1 september 2016

    Beste MMB,

    Wat fijn om dit te lezen! We blijven ervoor zorgen dat je dit gemak blijft hebben met Mijn oxxio.

    Groet, Esther

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    S.W.H.
    Dieren
    Prima geregeld 24 augustus 2016

    Uitstekende service, nooit problemen gehad!

    Reactie van Oxxio 24 augustus 2016

    Goedemiddag,

    Hartstikke bedankt voor het delen van dit positieve bericht. We zetten ons in op dezelfde voet verder te gaan.

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    reviewer
    Nelly Demmer
    Geverifieerde klant
    Lelystad
    Uitstekend 20 augustus 2016

    Alles is goed gegaan, de overstap, geen problemen ondervonden. Duidelijke informatie, dus prima.

    Reactie van Oxxio 22 augustus 2016

    Hai Nelly,

    Heel fijn dat de overstap zo positief is bevallen, minstens zo fijn dat je dit wereldkundig maakt. Op een vlekkeloze overeekomst samen. ;-)

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    reviewer
    P A Ketelaars
    Geverifieerde klant
    Best
    Geen zorgen 16 augustus 2016

    De overstap naar Oxxio ging vlekkeloos. In de app van Oxxio werd ik op de hoogte gehouden van mijn overstap, en op de afgesproken datum werd de app 'actief'.

    Geen negatieve ervaringen whatsoever

    Reactie van Oxxio 16 augustus 2016

    Beste heer/mevrouw Ketelaars,

    Wat een fijne review, dank daarvoor.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • P Van Wingerden
    Geverifieerde klant
    Hellevoetsluis
    Tot nu prima 15 augustus 2016

    Tot nu toe prima

    Reactie van Oxxio 16 augustus 2016

    Beste heer/mevrouw van Wingerden,

    Bedankt voor jouw korte, maar krachtige review.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • JG.
    Geverifieerde klant
    Hoorn
    Overstap naar Oxxio 11 augustus 2016

    De overstap ging goed, geen problemen gehad.

    Reactie van Oxxio 16 augustus 2016

    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor de positieve woorden!

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    esther vos
    almelo
    belazerd 9 augustus 2016

    Kwamen er twee verkopers aan de deur een jaar geleden toch maar overstag gegaan.. want ze zouden echt goedkoper zijn. Het maand bedrag wel hoog gehouden. Dit doe ik altijd zo dat ik een mooi spaarpotje heb.. het verbruik was hetzelfde als vooraf gaande jaren.. maar de eind afrekening die ik kreeg was gewoon <naughty>klote</naughty> ik moest 404 euro bij betalen.. nou ik kan wel zeggen dat ik mij echt belazerd voel. En nu t jaar om is gewoon weer terug ga electrabel!

    Reactie van Oxxio 10 augustus 2016

    Beste mevrouw Vos,

    Wat ontzettend jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt met Oxxio. Bijbetalen is natuurlijk absoluut niet leuk.

    Mijn advies is om het originele contract er bij te pakken waarop je akkoord hebt gegeven. Daarin staat de berekening van jouw voorschot + de verbruiksgegevens waarop dit is gebaseerd.

    Je hebt hierop namelijk 14 kalenderdagen de tijd gehad dit goed na te kijken en eventuele misstanden nog te laten corrigeren. Wanneer jouw verbruik exact het zelfde is en je toen ter tijd akkoord bent gegaan met het door ons berekende voorschot, kan een bijbetaling alleen voortkomen uit een hoger verbruik dan voorgaande jaren.

    Indien je bovenstaande lastig vindt of hierover nog vragen hebt zou ik je willen vragen om jouw klacht opnieuw bij ons neer te leggen maar dan via ons Facebook of Twitter account.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    J. Gerla
    Geverifieerde klant
    Bodegraven
    Snelle afhandeling 3 augustus 2016

    De aanvraag was wat laat maar toch was alles zeer snel en correct geregeld zonder enig probleem.

    Reactie van Oxxio 3 augustus 2016

    Beste heer Gerla,

    Bedankt voor de positieve review!

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Mevr. de Jonge
    Ossendrecht
    Problemen administratie onoplosbaar 2 augustus 2016

    Ben nu al een half jaar bezig met een probleem door een terug geboekte betaling. Elke maand komt er een boete bij van 40 euro, terwijl de fout is gemaakt bij de administratie. Bijzonder onrustig en tijdrovend en de oplossing is nog niet in zicht. Elke keer krijg ik een ander verhaal te horen. De mails met de nu opgestelde aanzet tot klacht op advies van het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), ConsuWijzer, worden zogenaamd allemaal niet ontvangen. En ga maar door. Het is me nu een overstapboete waard.

    Reactie van Oxxio 3 augustus 2016

    Beste mevrouw de Jonge,

    Wat een rot situatie zeg! We helpen je oprecht graag met het scheppen van orde en het oplossen van deze klacht.

    Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw verhaal nogmaals aan ons voor te leggen via ons Twitter of Facebook account? Dan bekijken vanuit daar de zaak wat specifieker.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    P.L.J. van Berkel
    Geverifieerde klant
    Drunen
    geen probleem Oxxio 2 augustus 2016

    Oxxio levert nu een maand energie Gas/Electra en alles werkt goed ook de meterstanden doorgeven en de bijbehorende apps. Maar eerlijk zijn het is pas een maand.

    Reactie van Oxxio 3 augustus 2016

    Beste heer/mevrouw,

    Fijn om in jouw review te lezen dat alles goed is verlopen. We gaan er natuurlijk van uit dat dit ook de komende maanden naar tevredenheid zal verlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    D Evers
    Geverifieerde klant
    Bennebroek
    Redelijk tot goed 29 juli 2016

    Bij berekening maandtermijn is fout gemaakt door alleen electra op te nemen. Klantenservice in eerste direct instantie fout bij klant gelegd. Twijfel of gasaansluiting aanwezig was!??? Back-office heeft dit later wel netjes gecorrigeerd. Nu loopt alles naar wens. Ik erger me wel zeer aan de opgelegde jij en jou cultuur.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?