Reviews Oxxio

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

126 reviews

5 sterren
(41)
4 sterren
(23)
3 sterren
(13)
2 sterren
(14)
1 ster
(35)

47 problemen opgepakt

opgelost
(5)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(8)
in behandeling
(1)
onbekend
(33)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
oplichters
eva uit groningen , 4 november 2018

Pff ben zo kwaad op ze! ineens een dikke jaarnota van 800 euro. betalingsregeling hebben ze zelf opeens afgebroken. als ze met ze belt hangen ze gewoon op zonder iets te zeggen! enorm slecht. dacht dat ze goed waren maar klantenservice hebben ze niet hoor. mensen de ellende in helpen daar zijn ze goed in.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen Facebook
Rosa uit Amsterdam, 2 november 2018

Goedenmidaag,

Dank u wel voor uw reactie op mijn review maar ik heb helaas geen Facebook kan dit ook op een andere manier ?

Hoor het graag van u met vriendelijke groeten,

Rosa

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Veel hoger maandbedrag
J.V. van Schagen uit Jisp, 2 november 2018

Ik vond het aanmelden etc heel eenvoudig, waarbij je overzichtelijk een geschat jaarbedrag kreeg. Toen ik me had aangemeld bleek echter dat mijn vastgestelde bedrag vele malen hoger uitkwam dan werd geschat. In plaats van 80 euro in de maand moest ik 312 euro betalen. Dat is niet een klein beetje hoger.... Daarnaast is het een heel gedoe om dat maandbedrag aan te passen. Aanpassen via de app of de site kan alleen als het gaat om een klein bedrag. Op de chat in de app reageren ze pas na een aantal dagen, ook als jij direct na de reactie reageert. Bellen lukt al helemaal niet want dan wordt je automatisch doorverwezen naar de app en wordt er opgehangen. Als ze zich nou een beetje hielden aan het geschatte bedrag zou dat alles voorkomen kunnen worden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Jaarnota
Nm 1 november 2018

Altijd 20 okt de meterstanden kaart gehad en rond 1 nov. het teveel aan betaalde voorschotten op me rekening terug gekregen.

Nu nog niks ontvangen geen meterstanden kaart niks .

Ze zijn moeilijk te bereiken de een zegt weer wat anders dan een ander .

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Ze Zeggen dat ik een achterstand heb wat niet zo is
Rosa uit Amsterdam, 27 oktober 2018

Goedemiddag, Ik huur een kamer bij een vriend en wij hebben de afspraak dat ik ook Oxxio betaal deze vriend vertelde mij dat hij 110eu pm moest betalen en dat hij alleen zijn gegevens bij het kopje kenmerk invult en dit al jaren doet op deze manier omdat de acceptgiro niet altijd op tijd binnen komt. Oké zo gezegd zo gedaan ik kwam er na 4 maanden achter dat het bedrag niet 110eu maar 116eu pm was krijg die vriend van me afgelopen week een brief van Oxxio dat er een achterstand is vanaf de maanden dat ik het betaal van €436eu ???? Ik kan niet bellen naar hun vanwege wet van privacy dus die vriend van me moest bellen heeft ie gedaan is in behandeling hoorde hij, 2 dagen daarna weer gebeld moest een mail sturen ook gedaan . Volgende dag weer geen bericht gekregen hij weer bellen moest toch maar naar een ander mail adres gestuurd worden naar de persoon die over deze zaak ging ook gedaan tot op heden geen antwoord totdat we nu net een brief van liander in de bus krijgen dat Oxxio het contract heeft beëindigd??????? Dus eerst is het zogenaamd in behandeling en nu een week later is het contract beëindigd terwijl ik kan aantonen wat er ook in de mail is gezegd dat ik al die maanden gewoon betaald hebben en 4x 6euro te weinig betaald hebben is nog steeds 24eu en geen 436eu . Ik vind het echt te gek voor woorden dat je zo met je klanten omgaat dit kan toch niet ??? Al die maanden hebben ze geld ontvangen idd 4 maanden lang 6eu maar waar is die 4x 110eu naar toe gegaan dan ??? Ik laat die vriend van me maandag weer naar ze bellen want ik ga hier zeker een klacht over indienen ik kan alles aantonen dat er betaald is tot de dag van vandaag. Ik raad de mensen echt af om Oxxio als energieleverancier!!!!

Reactie van Oxxio - 2 november 2018

Beste Rosa,

Ik snap dat je hier absoluut niet blij mee bent. Neem alsjeblieft via Facebook contact met ons op en vermeld in dat bericht het klantnummer en de geboortedatum van de klant. We gaan dan alles tot op de bodem voor je uitzoeken. We staan voor je klaar!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima club
R.J. Ploeg uit Otterlo, 27 oktober 2018

Ik heb veel plezier met Oxxio

Reactie van Oxxio - 2 november 2018

Beste Rijk,

Wat leuk om te lezen. Wij natuurlijk ook met jou. Bedankt voor je review!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Onbetrouwbaar
Hans Remeeus uit Zieuwent, 25 oktober 2018

Oxxio gooit Hoog en Laag door elkaar, terwijl ik het heel netjes en correct opgegeven heb, ook in hun app. Vragen bij klantenreacties@oxxio.nl worden niet beantwoord, zelfs na meerdere malen niet, zelfs na zes weken nog niet. In de maand september 2018 krijg ik een vele te hoge meterstand van Oxxio, ik zou 154% meer verbruikt hebben. Dit klopt niet. Wanneer ik het oneens ben met de jaarnota, dan werkt hun internetsite niet; na een paar weken nog steeds niet. Bellen kan niet, alleen chatten. Dan zit je soms 15 minuten te wachten, vragen: Bent u er nog? Dit werkt voor geen meter. Ik ben zeer ontevreden over Oxxio. Nooit meer!!

Reactie van Oxxio - 27 oktober 2018

Beste Hans,

Bedankt voor je review en excuses voor alle ongemakken. We snappen dat je hier niet blij mee bent. We maken het daarom graag goed en vragen je om via Facebook of Twitter contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar en lossen het graag voor je op!

Groet,

Oxxio Webcare

Reactie van Hans Remeeus - 4 november 2018
probleem is niet opgelost

Ik ben al bijna twee maanden bezig met Oxxio om een nieuwe jaarnota ontvangen. Iedereen belooft van alles en nog wat, maar ze doen niets. Rond 1 september heeft Oxxio het hoog- en laagtarief plotseling omgedraaid, zonder mij hierover te informeren. Hierdoor heb ik ineens 154% meer verbruikt. Dat is lekker verdienen voor Oxxio! Ik vind het een waardeloze, zeer onbetrouwbare en zeer klantonvriendelijke leverancier. Alleen al het feit dat je ze niet kunt spreken maar alleen kunt chatten (waarbij je soms een kwartier lang naar een leeg scherm zit te kijken) spreekt al boekdelen. Wegwezen daar!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
App gebruik
Roy vogel uit Apeldoorn, 18 oktober 2018

Ik ben 6 weken niet thuis en heb een gas verbruik van 12 m2 en stroom verbruik van 7 kWh, ik vraag een uitleg waarom m’n verbruik zo hoog is en ze antwoorden over vaste beheerskosten. Ik wil inzichtelijk krijgen , op de app, wat zijn de vaste kosten Pm , gas verbruik en electra verbruik. Hier zit ik al 3 weken te wachten en krijg een kont verhaal te horen. Wat een waardeloos bedrijf, communiceren 0,0

Reactie van Oxxio - 19 oktober 2018

Beste Roy,

Bedankt voor je bericht! We snappen dat je dit heel vervelend vindt. We willen je daarom vragen nogmaals contact met ons op te nemen, maar dan via Facebook. Vermeld alsjeblieft deze review erbij. Dan maken we het goed met je!

Groet, Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Bereikbaarheid
H. Snijders 12 oktober 2018

Dit was mijn review op 29 augustus.

Bereikbaarheid

H. Snijders uit Helmond, 29 augustus 2018

Je kunt ze alleen maar bereiken via Facebook of Twitter of via een duur 0900 nummer.

Ik ben overgestapt naar Oxxio en ik wil de meterstanden doorgeven, dat moet met de app mijn Oxxio die heb ik wel maar dat is een account van 2 jaar geleden en daar is het klantennummer mijn oude klantennummer.

ik heb nu een ander klantennummer gekregen.

Ik kan geen nieuw account aanmaken omdat ik eerst het oude account moet verwijderen en dat moet via Facebook of Twitter dat ik niet heb en ook niet wil dus ik denk er over om de overstap ongedaan te maken.

Het is mij nog steeds niet gelukt om oude account op een normale wijze te verwijderen.

Ik kan dus geen nieuw account aanmaken maar ze zoeken het maar uit.

Ik weiger Facebook of Twitter dat wil ik niet op mijn computer en dat chatten is ook een puinhoop

Ik ga kijken of ik zonder boete over kan stappen naar een andere leverancier.

Reactie van Oxxio - 19 oktober 2018

Beste heer/mevrouw,

Wij snappen dat je dit vervelend vindt! Via onze website kan je (zonder in te loggen) ook met ons chatten. Maar daarnaast zijn wij ook via 88 - 89 55 999 te bereiken. Omdat wij hier geen gegevens van je hebben kunnen we je niet via hier helpen. We horen graag van je.

Groet,

Oxxio Webcare

Reactie van H. Snijders - 28 oktober 2018
probleem is opgelost

Oxxio heeft via E-Mail contact met mij opgenomen en alles opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
goed tot zeergoed
C Groenheide uit Eindhoven, 7 oktober 2018

Dat ik dik tevreden ben met Oxxio. Goed prijs en staat voor je klaar.

Reactie van Oxxio - 9 oktober 2018

Beste Cor,

Wat onwijs leuk om te lezen. Bedankt voor het compliment en de review!

Groet, Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima en betrouwbare leverancier
P.J.Th.G. Hoens uit Eindhoven, 3 oktober 2018

Heeft ook een gebruiksvriendelijke app. En komt alle afspraken 100% na.

Reactie van Oxxio - 4 oktober 2018

Beste, bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Heel erg fijn om te lezen. Als je nog eventueel vragen hebt, schroom niet om contact op te nemen met ons via onze social media kanalen of de chat. Groet, Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
In 1 woord: waardeloos
M Plum uit Simpelveld, 1 oktober 2018

Na een klein jaar bij Oxxio ben ik overgestapt naar een andere energiemaatschappij.Als ik mijn energieverbruik wilde inzien ging dat vaak niet via de app. Die werkte niet of de informatie was niet beschikbaar.Op het einde van mijn contract moest ik 1430 euro bijbetalen. Dit terwijl ik voor hetzelfde maandbedrag bij eerdere maatschappijen altijd wat geld terugkreeg. Tot op de dag van vandaag snap ik niet wat er is misgegaan.Uiteraard heb ik de klantenservice gebeld. De wachttijd was 28 minuten en de kosten voor het gesprek waren uitzonderlijk hoog.Kort samengevat: Oxxio zou ik niemand aanraden. Begin er niet aan!

Reactie van Oxxio - 1 oktober 2018

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend dat je eindnota zo hoog is uitgekomen dan dat je had verwacht. Graag kijk ik met je mee wat er precies gebeurt is en hoe wij op deze berekening kwamen. Zou je ons een berichtje kunnen sturen via onze Facebook of Twitter. Dan helpen we je daar verder op weg.

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Reactie van M Plum - 9 oktober 2018
probleem is niet opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
prima
Wouter uit Linschoten, 28 september 2018

Verhuizing verliep probleemloos, mijn ervaring met klantenservice is positief: goed bereikbaar en adequaat.

Reactie van Oxxio - 1 oktober 2018

Beste Wouter, wat fijn om te horen dat alles probleemloos verliep. Als je nog andere vragen hebt aan ons. Schroom niet om met ons contact op te nemen via onze Facebook of Twitter. Dan helpen je verder op weg!

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Ben sinds 16 september 2018 klant bij Oxxio, nog wat kort voor een beoordeling.
M Rog uit Zoetermeer, 26 september 2018

Ik twijfel een beetje of de opzegging van mijn oude (verlopen) contract bij Eneco goed is opgezegd door Oxxio.

Ik was voorheen, bij de start van bewoning van mijn appartement klant van E,ON.

Automatisch werd ik toen (beeindiging leverantie E.ON) overgenomen door Eneco.

Straks zit ik met 2 energieleveranciers !

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Misleidend maandbedrag voorgeschoteld gekregen
Oxxio klant 11 september 2018

1. Misleidend maandbedrag voorgeschoteld gekregen bij afsluiten contract (door derde partij blijkt achteraf)

Waar Oxxio zich ook achter verschuilt, (met verhaal over historisch verbruik)

2. Klantenservice telefonisch nauwelijks te bereiken +- 35 minuten wachttijd.

3. Na opnieuw Oxxio klant te zijn geworden veel problemen gehad met de oxxio App doordat oude accountgegevens nog in het systeem stonden.

Eerst moest oude account verwijderd worden en een nieuwe worden aangemaakt.

Dit is na een aantal dagen uiteindelijk ook nog maar half gelukt.

Kan na twee weken de meterstanden nog steeds niet doorgeven.

Al met al tegenvallende en stroeve overstap :-(

Dit jaar maar uitzitten bij Oxxio. Als het contract afloopt stap ik direct over om bij deze slecht bereikbare en oneerlijke partij nooit meer terug te keren.

Waardeloos !

Ps.

3 jaar geleden had ik een veel betere ervaring met Oxxio

Reactie van Oxxio - 19 september 2018

Beste,

wat vervelend dat je maandbedrag hoger is uitgekomen dan het aanbod die je eerst had gezien. De berekening die je maakt om een aanbod te ontvangen, wordt berekend met het door jou opgegeven verbruik. Na de aanmelding vragen wij het historisch verbruik van je woning op bij de netbeheerder. Met die verbruiken, berekenen wij een nieuw termijnbedrag dat past bij je woning. In sommige gevallen ontstaat er een afwijking, dit kan bijvoorbeeld komen doordat het voor jou een nieuwe woning is. Natuurlijk kan je termijnbedrag wel aangepast worden. Dit kun je doen naar eigen inzicht, na de eerste incasso. Als je maandbedrag nog steeds niet is veranderd, dan adviseer ik je om contact op te nemen met ons via onze social kanalen Twitter, Facebook of via onze chat op de site. Dan kunnen wij ook gelijk kijken wat er in je Oxxio App gebeurt met de meterstanden. Dan staan we klaar om je te helpen. Helaas was onze wachtrij inderdaad langer dan dat wij hadden verwacht. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Sympathieke groene energieleverancier
R W. uit Amsterdam, 8 september 2018

Al een paar jaar bij Oxxio, elk jaar een refund bij verlenging via Energieleveranciers.nl daarom is het voor ons niet nodig om over te stappen. Sympathieke klantenservice nooit problemen gehad.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Niet eerlijk tijdens de werving
Rex 7 september 2018

Ik ben bij Oxxio klant geworden omdat zij mij hebben verteld dat ik mijn verbruik elke dag kan inzien via de app, net als bij mijn oude provider Greenchoice, omdat ik hier veel gebruik van maak de overstap gewaagd. Nu blijkt dat er ineens een vertraging van maarliefst 1 week in de app zit en ze dit ook niet kunnen veranderen.Erg oneerlijk dat ik onder valse voorwaarden klant ben gemaakt, als ik dit had geweten was ik nooit overgestapt.

Reactie van Oxxio - 17 september 2018

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend dat er een vertraging in je Oxxio App zit. Dit hoort natuurlijk niet. Graag zoeken we voor je uit hoe dit is ontstaan. Zou je ons een berichtje kunnen sturen hierover via Facebook of Twitter.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Niet nakomen afspraken.
E S. uit Vlaardingen, 5 september 2018

Ik ben ontevreden over Oxxio omdat zij hun afspraken niet na zijn gekomen. Ze gaven aan welk maandbedrag ik moest betalen en dit kwam hoger uit. De klantenservice nam meteen contact op nadat ik een terugbelbericht plaatste maar die konden mij hiermee niet helpen. Ik heb meteen opgezegd.

Reactie van Oxxio - 7 september 2018

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend om te lezen dat je termijnbedrag hoger uitkwam dan was afgesproken. Graag zoeken we voor je uit hoe dit is ontstaan. Stuur je ons hierover een berichtje via Facebook of Twitter? We staan voor je klaar.

Groet,

Oxxio Webcare

Reactie van E S. - 17 september 2018
probleem is niet opgelost

Nu aangeven dat ik via facebook of twitter contact op kan nemen heeft voor mij geen zin. Het had op het moment zelf telefonisch opgelost moeten worden, nu heb ik al een andere energieleverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima service
M De Graaf uit Katwijk, 31 augustus 2018

Duidelijke app, mooie tarieven (na 1 jaar wilde ik overstappen maar oxxio gaf de meeste korting als ik bleef), goed telefonisch bereikbaar. Zeer tevreden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Bereikbaarheid
H. Snijders uit Helmond, 29 augustus 2018

Je kunt ze alleen maar bereiken via Facebook of Twitter of via een duur 0900 nummer.

Ik ben overgestapt naar Oxxio en ik wil de meterstanden doorgeven, dat moet met de app mijn Oxxio die heb ik wel maar dat is een account van 2 jaar geleden en daar is het klantennummer mijn oude klantennummer.

ik heb nu een ander klantennummer gekregen.

Ik kan geen nieuw account aanmaken omdat ik eerst het oude account moet verwijderen en dat moet via Facebook of Twitter dat ik niet heb en ook niet wil dus ik denk er over om de overstap ongedaan te maken.

Reactie van Oxxio - 31 augustus 2018

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw review. Het klopt inderdaad dat wij telefonisch beperkt bereikbaar zijn. Je kan ons echter ook via andere kanalen benaderen, zoals: de live-chat op www.oxxio.nl, de chat in de Oxxio app of via een van onze social media kanalen: Facebook- of Twitter. Voor de eerste twee opties is geen social media account nodig. Wij helpen je daarom graag verder via de chat zodat jouw account gekoppeld kan worden aan het juiste klantnummer. Stuur je ons een berichtje?

Groet, Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Géén klantenservice
B Pieters uit Helmond, 28 augustus 2018

Helaas luisteren ze totaal niet naar je. Uiteindelijk moest ik zelf alles regelen en er achteraan . En als je dan klaagt, doen ze net of ze je niet snappen en geven uiteindelijk gwen gehoor!!! Bah. wat een arroga

Reactie van Oxxio - 31 augustus 2018

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je niet correct door onze collega's bent geholpen en dat je het gevoel hebt gekregen dat wij niet naar je luisteren. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Onze collega's helpen je graag verder via de chat of via een van onze social media kanalen: Facebook- of Twitter. Zou je ons daar een berichtje willen sturen zodat wij de situatie kunnen bespreken?

Groet, Oxxio Webcare

Reactie van B Pieters - 7 september 2018
probleem is niet opgelost

Ze doen net of ze gek zijn en houden je gewoon aan het lijntje. Echt GEEN service. IK wil bij deze dan een oproep plaatsen om OXXIO te boycotten. Ga er niet mee in zee want een doffe ellende. Zo ga je niet met klanten en mensen om.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oxxio
Bakker HA uit Heemstede, 27 augustus 2018

Je wordt gepakt en er is niets wat je er aan kunt doen.....Let op: Jaarafrekening 554.- euro bij betalen, en direct een nieuw termijn bedrag van 194. - euro.Het oude maandbedrag was 115.- euro. Het bij te betalen bedrag 554.- euro keurig betaald contact opgenomen met Oxio en maandbedrag opnieuw naar oud tarief 115.- per maand.En nu komt het... Oxio rekent de eerste nieuwe termijn gewoon 194.- euro, ik heb dit niet door en betaal keurig 115. euro. Dus achterstand van 79.- euro en en aanmaning van 40.- euro.Je kan mailen chatten en ik weet niet wat er is niet door te komen. Ik reken het af en ga per direct op zoek naar iets anders. Wat een tillers

Reactie van Oxxio - 28 augustus 2018

Beste,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent.

Om met je mee te kijken en dit te verduidelijken, ontvangen wij je gegevens graag via de chat of via een van onze social media kanalen: Facebook- of Twitter.

Groet, Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Drama
Pika Power 27 augustus 2018

Wat een drama om ook maar iemand te spreken bij Oxxio.

Reactie van Oxxio - 28 augustus 2018

Beste,

Wij kiezen er inderdaad bewust voor om nog beperkt bereikbaar te zijn via telefonie en e-mail. Dit met het oog op de toekomst. Wel kun je ons bereiken via ons Facebook- of Twitterkanaal en via de chatoptie in onze app

Als je ons daar een berichtje stuurt, helpen we je graag verder!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Derde jaar
H.J. van Dalen uit Hoogeveen, 26 augustus 2018

Heb nu via Energieleveranciers Oxxio voor de derde keer verlengd.

We kijken volgend jaar wel óf we weer verlengen, kijken bewust naar de prijs.

Nog wel een kanttekening voor bestaande klanten van Oxxio.

De Cashback wordt wel ieder jaar lager en lager.

We kijken wel weer in Juni 2019

De goedkoopste wint, en gas/elektrisch is overal het zelfde

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed
A. Goedhart uit Apeldoorn, 25 augustus 2018

Ze zijn tot nog toe alle afspraken nagekomen. Overstap goed geregeld.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?