Reviews Oxxio

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

187 reviews

5 sterren
(48)
4 sterren
(57)
3 sterren
(17)
2 sterren
(9)
1 ster
(56)

63 problemen opgepakt

opgelost
(5)
deels opgelost
(2)
niet opgelost
(9)
in behandeling
(2)
onbekend
(45)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
oke
D Fedorchenko uit Enschede, 22 juni 2017

good company and clear web service

Reactie van Oxxio - 23 juni 2017

Dear D Fedorchenko,

Thank you for the positive feedback. We are happy to read that you are satisfied!

Kind regards,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima leverancier, geen gedoe
S. de Veth uit Zwijndrecht, 21 juni 2017

Ruim een jaar gebruik ik nu Oxxio wat prima bevalt. De app is handig al zou deze wel nauwkeuriger kunnen zijn.

Reactie van Oxxio - 22 juni 2017

Goededag,

Bedankt voor deze positieve feedback, dat kunnen we enorm waarderen! Fijn dat je de app ook handig vindt. Hoewel de Voorschotcheck hierin geldt als voorspelling op de jaarnota, staan we natuurlijk altijd open voor verbeterpunten. Je kunt ook in direct contact met ons komen, via onze pagina's op Facebook of Twitter bijvoorbeeld. Zo kunnen we met elkaar verder in gesprek.

Nogmaals bedankt!

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
nooit meer
J de Jong uit Panningen, 21 juni 2017

De levering van de energie ging prima, totdat je gaat opzeggen. Dan het eea. mis gaat, Oxxio dit kan rechtzetten maar het vervolgens niet doet. Klantenservice is alleen bereikbaar dmv. een betaald nummer. Ze zullen je zelf niet even bellen en proberen tot een oplossing te komen. Erg klantonvriendelijk en zeker niet service gericht!

Reactie van Oxxio - 21 juni 2017

Goededag,

Bedankt voor jouw bericht. Erg zonde om te lezen dat het na een fijn verlopen overeenkomst misgaat bij de opzegging. Ik vraag me af wat hierbij fout is gegaan en zet een en ander graag voor je recht waar mogelijk. Je kunt ons ook kosteloos benaderen via onze pagina op Facebook of Twitter. Langs die weg kunnen we dan verder in gesprek over jouw onvrede.

We zien je bericht graag tegemoet en alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Positieve ervaring
Remco 20 juni 2017

Na een bericht gestuurd te hebben via de Oxxio app ben ik netjes teruggebeld. *** heeft mij professioneel en geduldig geholpen om tot het juiste aanbod te komen. Ik heb er een positieve indruk aan overgehouden en een contractverlenging die een significante besparing per maand oplevert.

Reactie van Oxxio - 21 juni 2017

Hallo Remco,

Bedankt voor jouw bericht. Fijn dat jouw ervaring met ons een positieve is, mooi dat dat zelfs tot contractverlenging heeft geleid. We doen uiteraard ons best het jou als klant naar je zin te maken, de uitgesproken waardering kunnen wij onze beurt natuurlijk weer enorm waarderen. ;-)

Nogmaals bedankt!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oxxio drukt contract zonder overleg door, hierdoor €245 welkomstbonus weg
Ivan Markovic uit Hilversum, 19 juni 2017

Energiecontract afgesloten bij Oxxio op voorwaarde dat deze in zou gaan op het moment dat mijn contract met de huidige energieleverancier zou verlopen op 16 juli. Meerdere malen in het telefoongesprek gezegd, let daarop AUB, anders loop ik mijn welkomstbonus mis.

Oxxio is daarentegen ALSNOG per direct gaan leveren (maar wel na 14 dagen, anders kun je het contract namelijk nog opzeggen).

Hoe werkt dat proces? Nou, simpel, Oxxio geeft aan in hun voorwaarden, reclames en banners, dat je helemaal niets hoeft te doen. "WIJ nemen contact op met uw energieleverancier".

Dat klopt, echter het proces na het afsluiten van het contract met jou als klant werkt als volgt; (even voor iedereen die graag wil weten hoe overstappen werkt)

1. Oxxio, kijkt eerst in het CER, dat is het Contract Einde Register, waar energieleveranciers (onverplicht) het einde van hun contract met de klant in kunnen zetten. Als deze dat niet heeft gedaan (vaak omdat ze niet verplicht zijn mee te werken want je raakt een klant kwijt)

2. neemt Oxxio contact op met de leverancier en vraagt de datum aan hen door te geven, krijgen ze deze niet?

3. Dan gaat bij Oxxio de knop om en is het: Direct leveren proces gestart, Contract wordt bij huidige leverancier per direct opgezegd en dan gaat het contract met de klant per direct in en begint Oxxio meteen met leveren, z.s.m.

Laaiend was ik toen ik op vakantie notabene een mailtje kreeg van de oorsprokelijke leverancier, dat het leveren van energie aan mijn adres is gestopt op 31 mei. ik heb toch duidelijk aangegeven per welke datum dat in moet gaan? Wordt daar dan niets mee gedaan? Niet wetend dat Oxxio als een ware ijsbreker door alle contracten heen vaart.

*VERBETERPUNT: GEEF MINIMAAL EEN WEEK VAN TE VOREN AAN WANNEER U GAAT LEVEREN

Contact opnemen met Oxxio vanuit het buitenland? Gaat niet, 0900 nummer en geen alternatieven om te bellen**. Dan maar de chat proberen. In het gesprek was er 0,0 beweging en werd ik gelijk terugverwezen naar de oude leverancer, want het was hun schuld dat ze niets geregistreerd hadden, - JA maar ik heb toch aangegeven per welke datum*** ik wil starten? en waarom niet met de klant eerst contact opnemen?

** VERBETERPUNT: TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID, ZONDER 0900, OOK VANUIT BUITENLAND

*** VERBETERPUNT: ZORGDRAGEN VOOR (BETERE) REGISTRATIE VAN DE GEWENSTE OVERSTAPDATUM

Terug in Nederland nogmaals contact gehad per telefoon, daarin heeft de dame uitgelegd dat er (gelukkig toegegeven) een fout was gemaakt en Oxxio te snel was met leveren en dat dit "een issue is".

Gevraagd deze toezegging per mail aan mij toe te sturen en zo ook alle andere contacten (3 maal) telefonisch om mij te doen toekomen wat er afgesproken is*.

****VERBETERPUNT: TERUGKOPPELING EN TERMIJN COMMUNICATIE GEVEN AAN DE KLANT

Laaste toezegging 14 juni, laatste contact 19 juni, toezegging door Oxxio nu antwoord terug te krijgen vóór 28 juni.

- wordt vervolgd -

I.Markovic

Hilversum

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Niet zo flex
h A. uit 's-Hertogenbosch, 17 juni 2017

Ben na 4 maanden weer verhuisd, en heb geprobeerd mijn bonus naar nieuw adres mee te verhuizen. Na veel duur telefonisch overleg bleek dat niet te kunnen, waarop ik besloot, het contract op nieuw adres op naam van mijn vriendin te zetten, met nieuwe bonus, dus.

Ellenlang gedoe, veel fouten gemaakt, geen account en app die werkte, en uiteindelijk, na een week, registratie gelukt en account, dankzij it afdeling, ook werkend.

Hoeft voor mij zo niet meer!

Reactie van Oxxio - 19 juni 2017

Hoi,

Dat is vreemd, want als je verhuist neem je je contract natuurlijk mee en die korting zou niet moeten komen te vervallen.. Maar met een omweg is het uiteindelijk geregeld geef je aan? Fijn zo.

Sorry voor het ongemak in ieder geval, maar mooi dat de app ook weer werkt.

Met vriendelijke groet,

Malika

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Oxxio prima leverancier
DR van der Velden uit Numansdorp, 15 juni 2017

Klantenservice Telefoonnummer: 0900 - 55 66 777 (55 cent per gesprek + je belkosten) Dit vind ik altijd een beetje jammer! Betalen voor een servicenummer is echt achterhaald en niet klantvriendelijk.Wel handige Oxxio app om je verbruik te kunnen zien

Reactie van Oxxio - 19 juni 2017

Hallo,

Dat kunnen wij ons voorstellen. Per 1 juli a.s. hebben wij een nieuw telefoonnummer zonder extra kosten, alleen betaal je je gebruikelijke belkosten!

Groet,

Malika

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Extreem klant onvriendelijk en misleidend
Peter 12 juni 2017

Ik ben vorig jaar via een energie vergelijk over gestapt. Mooie aanbieding met cash-back en hele mooie maandtarieven. Vanwege verandering van werk ging ik binnen dat jaar, na een maand of 8, naar het buitenland. Ik miste hierdoor mijn cash back blijkt nu achteraf. De eindafrekening was alleen verbruik, overigens ook veel hoger dan ingeschat. Ik heb netjes de eindafrekening betaald echter heb vanwege verhuizing de cash-back nota gemist. Recent, na ruim 2 maanden mailen ze mij en ik reageer direct. Niet alleen de cash-back volledig vergoeden maar ook incassokosten. Volledig gebrek aan klantvriendelijkheid en star volhouden, dit terwijl incassokosten pas gerekend kunnen worden nadat ik een aanmaning heb ontvangen en ik kans heb gehad te betalen.

Niet alleen spiegelt Oxxio het veel mooier voor dan het is, lager verbruik en tarieven met korting, ook handelen ze hun zaken zeer klantonvriendelijk af. Voor mij nooit meer Oxxio!!!

Reactie van Oxxio - 14 juni 2017

Beste,

Zonde dat het contract niet een jaar door geeft kunnen lopen. De voorwaarde was wel dat de cashback wordt opgenomen in de jaarnota, die na een jaar pas opgemaakt wordt. Mocht je eerder het contract beëindigen, dan ontvang je een opzegvergoeding en ontvang je geen cashback.

Zonde dat het mis is gelopen met het te betalen bedrag en de herinneringskosten. 2 keer sturen we een herinnering en daar ontvang je dan €40 kosten bij.

Helaas is het niet anders. Graag hadden wij het ook anders gezien dat het contract na een jaar pas opgezegd zou worden, dan liep je niets mis en ontving je geen eindnota.

Met vriendelijke groet,

Malika

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede ervaring
Roel uit Leiden, 9 juni 2017

Goede ervaring met deze leverancier, geen problemen en helder overzicht.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Zeer slecht
G uit Haarlem, 6 juni 2017

Geswitched naar Oxxio, krijg ik vlak voor de geplande datum een mail dat ik de borg van 400 euro niet gestort heb. Allereerst heb ik dat verzoek nooit gehad en ten tweede gebruik ik maar voor 200 per jaar en ten derde is een borg belachelijk. Lekker links laten liggen dit bedrijf!!

Reactie van Oxxio - 7 juni 2017

Beste G,

Jammer om te lezen dat de levering niet gestart is. Wij vragen in bepaalde situaties om een waarborgsom te voldoen bij de aanmelding. Erg zonde dat dit niet direct duidelijk voor je is geweest. Graag leg ik je meer over de voorwaarden hierbij uit. Stuur ons hiervoor gerust een bericht via Facebook of Twitter. We staan je graag te woord.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Fijne app en goede service
AD van der H. uit Heemskerk, 4 juni 2017

Ik vind de app goed inzicht geven in je verbruik. Beter dan wat ik nu heb bij Essent, daar heb ik maar eens in de maand een update, bij Oxxio zie je verbruik tot twee dagen terug (ze hadden laatst zelfs een actie dat je iets kon winnen als je elke dag hun app gebruikte! bedoel maar...)

Als ik met vragen zat kon ik ze ook zo via de app stellen en werden ze snel beantwoord, soms zelfs dezelfde dag nog.

Reactie van Oxxio - 6 juni 2017

Beste heer, mevrouw,

wat leuk dat je dit aan ons laat weten. We waarderen deze feedback enorm :-)

Groet, Esther

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
x
CJM van Riet uit Wintelre, 3 juni 2017

ik heb past 3 maanden Oxxio. ik kan daar helaas nog geen oordeel over maken

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Swift and Accurate
LMP P. uit Amsterdam, 26 mei 2017

My experience with the customer service though short was extremely efficient and pleasant.

As a foreigner, navigating the website was very difficult since it's only displayed in Dutch.

The Customer Service Agent I spoke with was super helpful and spoke perfect English.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
slecht
anoniem uit Apeldoorn, 23 mei 2017

contract is nooit tot stand gekomen. Oxxio vroeg een borg van €450 omdat ik in een buurt zou wonen waar 'men' nogal eens niet zou betalen. Er werd niet gekeken naar mijn persoonlijke betaalgeschiedenis maar ik werd afgerekend op de buurt...Heb meteen de aanmelding geannuleerd

Reactie van Oxxio - 24 mei 2017

Goedemiddag,

Bedankt voor jouw review. Enorm zonde om te lezen dat jouw aanmelding op dit punt is stukgelopen. We zijn momenteel bezig om de voorwaarden voorafgaand aan de vraag naar een waarborg aan te passen. Hiermee proberen we dit klantvriendelijker in te richten en de toetsing op kredietwaardigheid persoonlijker te maken. Hopelijk mogen we jou in de toekomst alsnog van dienst zijn!

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Onbetrouwbaar
Floris 22 mei 2017

Jarenlang klant geweest van Oxxio, maar helaas achteraf toch flink te grazen genomen door deze partij. Enorme kostenpost achteraf, omdat men niet wenst transparant te zijn. Erg jammer, maar laat het een les zijn. Allemaal mooie middeltjes om zogenaamd besparend te zijn, maar let op!! Puur om zand in de oogjes te strooien. Ze hebben het zelfs gepresteerd om ons maandbedrag naar beneden bij te stellen voor het goede gevoel om er vervolgens bij de afrekening van te kunnen profiteren. Onbetrouwbaar en vol vuile trucjes.

Reactie van Oxxio - 24 mei 2017

Hey Floris,

Bedankt voor jouw review. Jammer dat je na jarenlang 'lidmaatschap' met een slecht gevoel afscheid hebt genomen! Ik vind het zonde om te lezen dat je ons niet transparant vindt. Graag ga ik het gesprek met je aan om te achterhalen wat hiervan de oorzaak is. Wellicht kan ik toch één en ander nog voor je ophelderen en punten uit ons contact meenemen ter verbetering van onze dienstverlening. Je kunt ons hiervoor snel, gemakkelijk en kosteloos benaderen via onze site op Facebook en Twitter. We zien je bericht graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Geen oordeel
N.F. DUurland uit Laren, 20 mei 2017

Ik ben in maart van Nuon naar Oxxio overgestapt. In mijn app kan ik nog steeds mijn verbruik zien. Krijg melding nog heel even dan geef ik inzicht duurt meestal 2 tot 3 weken. Het zijn er inmiddels 10.

Reactie van Oxxio - 22 mei 2017

Beste Nico,

Zonde dat je nog steeds de app niet volledig kunt gebruiken. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dat kan soms helpen. Mocht je er niet uitkomen, wil ik je vragen contact met ons op te nemen. Dit kan het gemakkelijkste via Facebook. We helpen je dan graag verder hiermee.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Nieuwe klanten zijn belangrijker dan bestaande klanten
B.L. K. uit Middelburg, 19 mei 2017

Er wordt geen moeite gedaan om bestaande klanten een vergelijkbaar aanbod aan te doen zoals dat ze dat bij nieuwe klanten doen.

Reactie van Oxxio - 22 mei 2017

Beste B.L.K,

Jammer dat je deze ervaring hebt! We doen altijd ons best een zo passend mogelijk aanbod voor je te maken. Hopelijk zie je een volgende keer wel genoeg reden om weer klant van ons te worden of te blijven.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Waardeloos
J.J.P de Knegt uit Heerhugowaard, 18 mei 2017

Kreeg te horen dat mijn verzoek was afgewezen Bij navraag bleek dat ze informeren op huis nr adres Maar niet op je reknr Heb nooit een betaling achterstand gehad Een ander op dit adres kan dit wel hebben gehad Gevraagd of ik de instantie zelf mocht benaderen werd afgewezen Zo sta ik bij jullie te boek als slechte betaler Dit vind ik zeer kwalijk Oxxio is op deze wijze voor mij afgedaan

Reactie van Oxxio - 19 mei 2017

Beste,

Zonde dat je afgewezen werd als klant! Een EDR check hangt samen met een adres en als daar vervelende ervaringen met betalingen zijn voorgevallen, is het inderdaad onterecht dat jij daar op afgerekend wordt. Er zijn opties om je alsnog te verwelkomen als klant. Jammer dat we voor je afgedaan zijn, want er zijn nog opties!

Mocht je alsnog de mogelijkheden bespreken dan vernemen wij dat graag. Je kunt ons telefonisch op 0800-1401 benaderen.

Met vriendelijke groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
D. B. uit Sint Jansklooster, 16 mei 2017

ik heb niets van de overstap gemerkt.

Reactie van Oxxio - 16 mei 2017

Goedemorgen Dennis,

Wat fijn om je positieve ervaring hier te lezen!

Groet, Sebastiaan

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Correct
M P C Dirkx uit Elsloo, 10 mei 2017

Alles verliep volgens afspraak, geen enkel probleem, geen klachten

Reactie van Oxxio - 10 mei 2017

Hi M P C Dirkx,

Bedankt voor je review. Leuk dat het contact zo goed verlopen is!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
heel tevreden
P.J. J. uit Landgraaf, 8 mei 2017

Ze komen hun afspraken na

Reactie van Oxxio - 10 mei 2017

Hi P.J.J.,

Bedankt voor je positieve review. We blijven hier ons best voor doen!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed
K Eg uit Dordrecht, 8 mei 2017

Ik vond goed ben met vriendelijke geholpen en ging redelijk snel

Reactie van Oxxio - 10 mei 2017

Hi K Eg,

Bedankt voor je positieve review. Tof dat het contact zo soepel verliep, hier gaan we vooral mee door!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
j A. uit Nijmegen, 8 mei 2017

Prima.

Reactie van Oxxio - 8 mei 2017

Beste J.A.,

Bedankt voor je positieve review!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waarom zijn er geen negatieve sterren mogelijk voor deze waardeloze club
D.J. ter Hoeven uit Eefde, 7 mei 2017

Ben overgestapt n.a.v. mooie praatjes. Ben nu al uren bezig om mijn beginstanden op te geven . Waardeloze site en waardeloos dat er geen direct kostloos tel.nr is. Schaamteloos. Stap meteen weer over .

Reactie van Oxxio - 8 mei 2017

Beste D.J. ter Hoeven,

Wat balen dat het nog steeds niet gelukt is om de beginstanden op te geven. Wil je anders contact met ons opnemen via Facebook of Twitter? Dan helpen we je hier snel mee verder.

Groet,

Oxxio Webcare

Reactie van D.J. ter Hoeven - 15 mei 2017
probleem is niet opgelost

Jammer dat er geen negatieve sterren mogelijk zijn,bijv.-10!er is niks opgelost. BLijft een club van lieden die niet geleerd hebben om te luisteren en dat van nature ook al niet doen. Beginnen meteen te ratelen.Never maar dan ook never meer mee in zee gaan.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
goed, niet veel gemerkt van overgang
El Van G. uit Baarn, 5 mei 2017

je kan overstappen geen probleem

Reactie van Oxxio - 8 mei 2017

Beste El van G.,

Bedankt voor je positieve review, fijn dat alles zo vlekkeloos is verlopen.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?