Reviews Oxxio

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

195 reviews

5 sterren
(40)
4 sterren
(45)
3 sterren
(17)
2 sterren
(6)
1 ster
(87)

68 problemen opgepakt

opgelost
(10)
deels opgelost
(3)
niet opgelost
(8)
in behandeling
(4)
onbekend
(44)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
gewoon goed
g.a. Broeks uit Kaatsheuvel, 4 december 2016

Over stappen is zo simpel.

Je hoeft er zelf haast niets aan te doen.

En niet onbelangrijk de lagere kosten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Redelijk tevreden
H de G. uit Drachten, 3 december 2016

Ik ben vorig jaar overgestapt naar Oxxio, nadat NUON toezeggingen niet nakwam. Daarnaast was Oxxio voordeliger. Ik waardeer dat het verbruik te controleren is.

Echter toen ik bijna aan het eind van de eerste leveringsperiode was kon ik geen meterstanden meer doorgeven. Ook na telefonische 'hulp' bleek dit niet meer te gaan. Later kwam ik er achter dat dit kwam doordat de jaarrekening opgemaakt moest worden. Het was na de hulp ook niet meer mogelijk om digitaal contact te krijgen met Oxxio. En kon ik, als ik dit wilde, het contract ook niet beëindigen.

Nadat de einddatum was verstreken kon ik weer digitaal communiceren.Toen bleek dat mijn nieuwe contract nogal wat duurder was geworden. Duurder dan andere aanbieders offreerden. Ik kon echter niet opzeggen.

Wanneer dit vooropgezet was, dan veroordeel ik dit zeer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima overstap
E. B. uit Amsterdam, 30 november 2016

Ben al eerder overgestapt naar Oxxio en nooit problemen gehad. De

Ipad heb ik destijds gekregen en ik verwacht de korting achteraf ook gewoon te krijgen.

Reactie van Oxxio - 1 december 2016

Hallo E.B,

Goed om van je te horen op deze website. We zijn blij dat je tevreden bent en dat houden we natuurlijk graag zo!

Mocht je toch eens vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Boevenpraktijken
Mike uit OH, 24 november 2016

Jaarrekening opgemaakt 6/11 krijg met aftrek nieuwe nota € 473,63 terug. Bevestigd per mail dat dit per 14 dagen wordt terugbetaald. Krijg 21/11 een brief van Oxxio dat mijn Iban niet bekend is.........?! Als de brief binnen is, wordt er pas betaald..... Wel van de rekening incasseren maar bij betalen is mijn Iban ineens niet bekend?! Vandaag 24/11 maar eens gebeld -met een fors betaal 'service' nummer- "ja vervelend" "sorry", "geen idee hoe t komt", "krijg mijn collega niet te pakken". Als ik in een dag te laat betaal gaat er € 40,- op de deelfactuur, Oxxio bepaalt voor zich zelf hoe er terugbetaald gaat worden. De 2 weken zijn al iig voorbij. Slechte cashflow, onbetrouwbaar. Call'service' vindt het allemaal erg vervelend voor mij. op de vraag van mij hoe zij dit gaan oplossen: "sorry, ik kan niets doen en nee, u kan niet om een baas of beslissend persoon vragen". Kansloos, wees wijs en schrap Oxxio.

Reactie van Oxxio - 25 november 2016

Beste Mike,

Wat vervelend om te lezen dat jij het tegoed van je jaarafrekening nog niet van ons hebt ontvangen. Zeker als je aangeeft dat we bedragen incasseren van een rekeningnummer die bij ons bekend is. Om deze redden willen we graag met je in contact komen. Wil je ons een bericht sturen via Twitter of Facebook? Dan lossen we dit graag voor je op.

Groet, Esther

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Matig imago
P 24 november 2016

Een aantal keren heeft de klantenservice via deze site degene die een klacht heeft, uitgenodigd om via een Facebook of twitter account te reageren/communiceren, zodat de klacht kan worden afgehandeld. Echter er zijn veel mensen die geen Facebook of Twitter account willen.

Reactie van Oxxio - 25 november 2016

Beste P,

Bedankt voor jouw bericht. Ik kan me voorstellen dat er mensen die geen gebruik maken van Facebook of Twitter. De reden dat wij hier als Webcare van Oxxio naar verwijzen is omdat wij langs deze weg tot slechts één reactie beperkt zijn. De ruimte is er op de genoemde platformen om met elkaar in gesprek te gaan. Andere opties zijn er voor ons als Webcare helaas niet. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen telefonisch contact met onze Klantenservice op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Luciano

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Verkeerde berekening
Giacomo uit Sittard, 22 november 2016

Beste,

Ik heb me in 2014 aangemeld bij oxxio , ik heb vanaf die datum netjes iedere maand mijn termijn bedrag betaald, totdat ik een eindafrekening kreeg van over de 7000€ ik heb toen meerdere malen gebdld om te zeggen dat dit niet klopt , want ik woon er niet en verbruik dus heel weinig of niks ivm verbouwing. Na een herberekening vroegen ze me alsnog een bedrag te betalen rond de 4000 , ik ging hier niet mee akkoord want normaal als je niets verbruikt zou het zijn dat je geld terug krijgt , ik heb erna een aanmaning gekregen van een incasso bureau ., die heb ik gebeld en het hele verhaal gemaild met de meterstanden plus foto's met een krant erbij voor een datum . En na enige tijd kreeg ik weer een mail van het incasso bureau waarin ze me verplichten 1300€ te betalen ., en heb hier weer aangegeven dat ik dit niet ga betalen. Diezelfde dag van de mail heb ik oxxio nogmaals gebeld om uitleg en een overzicht van de berikeningen en verrekeningen en van de nota's die oxxio mij gestuurd zou hebben . Maar deze konden ze mij niet toesturen! Dus bij deze ben ik niet van plat te gaan betalen ! Mvg giacomo manchese

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geweldig
J.Hijdra uit Ter Aar, 20 november 2016

Met Oxio als leverancier gaat het heel goed ook erg handig

is dat je een duidelijk inzicht heb in je verbruik .

Ik hoop dat het aan het eind van het contract ook goed gaat

met de verrekening van de kortingsactie.

Ik heb vertrouwen.

Reactie van Oxxio - 22 november 2016

Beste,

Fijn om te vernemen dat je tevreden bent met ons als leverancier. We zijn niet van plan om jouw vertrouwen te beschamen en houden ons aan de afspraken. Hopelijk blijf je nog lang klant van ons.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Tot heden geen problemen
G Waterman uit Houten, 17 november 2016

De informatie tot heden is goed. Ook de gebruikte app werkt naar behoren. Omdat ik geen verleden heb met deze leverancier kan ik geen gebruik maken van alle voordelen.

Het zou dus beter zijn als ook de verbruikscijfers bij de oude leverancier gemeld worden bij de nieuwe leverancier. Of dat je zelf aan de hand van je eigen administratie gegevens uit het verleden kunt invoeren.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Vreselijk
M.A.G.M. uit Oss, 16 november 2016

Ga nooit naar Oxio. Het is alleen maar pure ellende.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
goedkoop en prima service
DCH. uit Rotterdam, 15 november 2016

De overstap verliep ondanks vele beloften verre van vlekkeloos. Gelukkig hielp de klantenservice van Oxxio wel erg goed. Uiteindelijk is alles goed gekomen. De app van Oxxio werkt erg goed en geeft mij goed inzicht in mijn verbruik en kosten.

Reactie van Oxxio - 16 november 2016

Beste heer,

Dank voor jouw review met feedback.

Zonde dat de overstap niet zonder kleerscheuren is verlopen.

Maar dit heeft de klantenservice dus weer ruimschoots goedgemaakt.

Hopelijk mogen we je nog lang van dienst zijn als jouw energieleverancier.

Groet, Hannah

Webcare Oxxio

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Aansluiting geweigerd dankzij Ficum!
WCC Stephan uit Dieren, 14 november 2016

Hoewel eerder klant bij Oxxio geweest, weigerde Oxxio nadat wij het nieuwe huurcontract getekend hadden. Focum zei: risico profiel op grond van woonadres. Wij woonden daar toen niet eens! Nu al 2 maanden strijd en voor de komende 3 jaar zeker getekend door een zeer dubieus bedrijf dat wij niet kennen, alles afdoet met: in het kader van de privacy mogen wij niet ... en verder niet thuis geeft. Minstens 5x geschreven, 2x gebeld en ook klachten ingediend bij o.a. klacht.nl, het dossier wordt niet opgeschoond zoals telefonisch toegezegd. Wij hebben geen schulden/afbetalingen ook niet gehad. De BKR telt niet bij het Oxxio onderzoek naar draagkracht en betalingsgedrag (nieuwe) klant. Een dubieus klantonvriendelijk bedrijf als Focum wel. Oxxio is beslist niet onze energieleverancier en zal dit ook nooit meer worden. Zij hebben ons ten onrechte laten natrekken (dit wordt niet gemeld), gegevens van wildvreemden aan mijn naam laten koppelen (hoezo in het kader van privacy wat heb ik met de financieën van vorige bewoners te maken!) en de gevolgen hiervan kunnen wij allemaal voor de komende jaren dragen!

Reactie van Oxxio - 14 november 2016

Beste WCC Stephan,

Wat een verhaal. Ik begrijp dat je hier boos om bent. Als wij een nieuwe aanmelding ontvangen, voeren we inderdaad een kredietcontrole uit. Dit horen we ook zeker te vermelden. Als dit bij jou niet is gebeurd, spijt ons dat.

Focum is inderdaad de partij die de kredietcontrole voor ons uitvoert. Zij geven ons een positief of negatief advies en aan de hand van dit advies vragen we wel of geen waarborg bij de nieuwe aanmelding. Wij hebben verder geen inzage in hun onderbouwing van het advies. Als dit niet klopt volgens jou, is Focum de enige partij om dit mee op te nemen zodat het wordt rechtgetrokken. Ik lees dat je dat al herhaaldelijk hebt geprobeerd maar daarin nog niet bent geslaagd.

Hierin kunnen wij helaas niet voor je betekenen. Ik hoop dat het alsnog op kort termijn wordt opgehelderd.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Alles OK
IK. uit Hilversum, 12 november 2016

Alles in orde en prima geholpen aan de telefoon!

Reactie van Oxxio - 14 november 2016

Hallo IK,

Bedankt voor je positieve review! Prettig dat je de moeite hebt genomen ons te laten weten dat je tevreden bent. Wij houden dat natuurlijk graag zo.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima dienst.
R.B. uit Emmeloord, 11 november 2016

Belooft wat je mag verwachten. Handige app om inzicht te krijgen in je verbruik is erg prettig.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Prima leverancier
T den Hengst uit Son en Breugel, 7 november 2016

Prima ervaring met Oxxio. De app werkt prettig met een slimme meter. Ook het aanpassen van het voorschot is gemakkelijk te doen. Alleen sturen ze geen herinnering wanneer het contract afloopt... Maar dan kan je gewoon per maand opzeggen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
slecht
J.C.M. Koemans uit Leidschendam, 4 november 2016

ik had gekozen voor oxio, maar bij nader inzien wilde ik toch bij mijn energieleverancier blijven, binnen de bedenktijd van 8 dagen.

het opzeggen was een ramp.

ik kwam er niet vanaf.

telefoonkosten worden ook niet vergoed ( 0900 nr)

nooit meer oxio.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
prima service
Jeroen uit Eerbeek, 4 november 2016

prima service en duidelijke app. Je hebt meteen inzage in de kosten

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Ontevreden
A.a.t. esma.el@li Temam uit Tilburg, 4 november 2016

Ik ben student ik woon in één studio kamer, naast school werk ik 6 dagen in de week dus ben ik bijna nooit thuis maak ik ook niet zo veel gebruik van gas en stroom. Ik moest €79 in een maand betalen. Wat totaal overdreven veel is.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Tja..
R uit Cuijk, 3 november 2016

De eerste maal overgestapt naar een andere energie-leverancier. Oxxio komt bij kleinverbruik als goedkoopste uit de bus. De grote energieleveranciers doen bij kleinverbruik niet mee of zijn te duur. Bij aanmelding komt er geen welkoms-mail, je ziet dus niet of de aanmelding in behandeling is genomen. Je ziet dus ook niet welk bedrag Oxxio af gaat schrijven. Daar kom je achter als de eerste afschrijving is gedaan. Dan blijkt, in ons geval, het 4-voudige wordt afgeschreven. ( In de aanbieding gaat het over een bedrag van € 28,00). Hierop gebeld naar Oxxio, vriendelijke medewerker, die gaf aan dat er 5 jaar teruggekeken was naar het gemiddelde verbruik. Dit is onmogelijk, bij een andere leverancier betaalden we 37,00 per maand. Hij gaf aan dat het minimum termijnbedrag niet lager kan zijn dan € 50,00 per maand.......Terwijl in de aanbieding een lager bedrag op de site staat . Uiteindelijk toch het gewenste termijnbedrag toegekend gekregen, maar dit kost weer veel irritatie en....energie.....om het recht te breien.

Reactie van Oxxio - 4 november 2016

Beste R,

Bedankt voor je review. Allereerst is het opmerkelijk dat je geen e-mails ter bevestiging hebt ontvangen, want naar ons weten gaat dat altijd goed. Mogelijk klopte het e-mailadres niet?

Het termijnbedrag wordt berekend o.b.v. de historische verbruiken wat we doorkrijgen van de netbeheerder als je klant wordt. Dit kan afwijken van wat je gewend was te betalen bij de vorige leverancier, maar de mogelijkheden zijn er uiteraard om het bedrag te bespreken en aan te passen.

Erg spijtig dat het vanaf het begin al mis is gegaan met het e.e.a.

Ik controleer alles graag als je ons een privébericht via Facebook of Twitter wilt sturen met jouw klantnummer.

Met vriendelijke groet,

Malika

Oxxio

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Prima leverancier
KC van Zomeren uit Groningen, 31 oktober 2016

Een prima leverancier. Echter blijft overstappen goedkoper, dus een switch gemaakt naar een andere leverancier.

Reactie van Oxxio - 1 november 2016

Beste heer.mevrouw van Zomeren,

Dank voor het positieve bericht. Jammer om te lezen dat je bent overgestapt maar; wie weet tot een ander jaar?

Groet, Hannah

Webcare Oxxio

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
prima
jV. uit Amsterdam, 29 oktober 2016

een jaar zonder problemen bij Oxxio gezeten. handige verbruiksapp. de jaarrekening heb ik nog niet ontvangen dus kan niet controleren of ze betrouwbaar zijn. ik stap over omdat het loont om elk jaar over te stappen, anders had ik het waarschijnijk niet veranderd.

Reactie van Oxxio - 31 oktober 2016

Bedankt voor je positieve reactie jV. We zijn natuurlijk niet blij dat je ons verlaat, maar wel dat je dit als tevreden klant doet!

We zien je hopelijk nog eens terug.

Mocht de jaar- of eindnota onverhoopt vragen oproepen, laat het ons gerust weten.

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed luisteren, goed handelen
F.D. uit Hoogeveen, 29 oktober 2016

Luisterend oor, en geven precies hetgeen nodig is om de situatie te verbeteren of het probleem op te lossen.

Reactie van Oxxio - 31 oktober 2016

Bedankt F.D. voor je positieve feedback. Dat waarderen we!

Groet,

Oxxio Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
onjuiste info door medewerker
jacqueline kleijne uit oud gastel, 28 oktober 2016

ik werd 2 maanden geleden gebeld door een medewerker met de mededeling dat mijn contract was afgelopen en dat ze mij een aanbieding wilden doen. die man kon zo goed verkopen dat ik akkoord ging. nu kreeg ik afgelopen de eindafrekening van mijn oude leverancier en moest is 410 euro terugbetalen omdat mijn huidige contract nog 1 jaar doorliep. ik vind dit echt schandalig want iedereen gaat er vanuit dat hij beter wordt van het overstappen naar andere leverancier en niet veeel slechter. ik zit nu helaas 1 jaar vast aan het contact met oxxio. maar daarna nooit meer oxxio. het blijkt dat ze in een register moeten kijken waarin staat wanneer de contracten per huishouding zijn afgelopen en dus hadden ze dan gezien dat mijn contract nog 1 jaar doorliep en mij dus nooit hadden Mogen benaderen. doordat ik eindafrekening van mijn oude leveranciers pas afgelopen week ontving kan ik dit nieuwe contract helaas niet opzeggen. echt triest

Reactie van Oxxio - 31 oktober 2016

Hallo Jacqueline,

Wat rot dat je bent verrast door de boete van de vorige leverancier. We begrijpen dat je hierdoor spijt hebt van je overstap. Toch zijn we van mening dat we niet onterecht hebben benaderd/aangemeld.

Onze verkopers hebben zelf geen toegang tot het systeem om te controleren tot wanneer je contract bij de andere leverancier loopt. Deze 'check' vindt plaats als de aanmelding al gedaan is. Als je contract dan nog maximaal 3 maanden loopt, dan nemen we de levering daarna pas over, om een boete te voorkomen. Zo niet, dan gaan we ervan uit dat je overstap een bewuste keuze is geweest en nemen we de levering z.s.m. over.

We mogen er immers op vertrouwen dat je als klant zijnde op de hoogte bent van de voorwaarden die je bestaande contract kent.

Het is dus niet zo dat wij je onterecht hebben benaderd, dan wel overgenomen. Dat neemt niet weg dat we ons kunnen voorstellen dat je baalt van deze situatie.

Ik hoop in iedere geval de onduidelijkheid hierover te hebben opgehelderd.

Groet,

Oxxio webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Voorschotcheck werkt niet
Jeroen Dekker uit Doetinchem, 27 oktober 2016

Hallo, Ik probeer al 2 maanden de voorschotcheck op de site en op de app te bedienen maar nadat ik toestemming geef om mijn meters uit te lezen gebeurt er niks. Nog 1 maand en dan loopt mijn contract af. Ik heb contact gehad met de klantenservice. Ben daar overigens prima te woord gestaan. Hier heb ik gevraagd of ik de hoogte van het bedrag mocht weten dat ik tot dan toe terug zou krijgen. Hierna ben ik 2 keer in de wacht gezet. Ik zou de voorschotcheck moeten doen. Hen verteld dat dit niet werkte. Werd ik weer in de wacht gezet. Kreeg hierna te horen dat zij het hadden geprobeerd maar dat de voorschotcheck inderdaad niet werkte. Dit zou 15 werkdagen kunnen duren om dit op te lossen?1? Dan zijn de prijzen van de aanbieders misschien al niet meer zo voordelig als nu! Zij konden mij niet vertellen hoeveel ik nu terug zou krijgen. Ten eerste geloof ik niet dat een bedrijf zoals oxxio niet weet dat hun eigen (belangrijke) product niet werkt. Ten tweede geloof ik niet dat zij mij zonder de 'vooschotcheck' niet kunnen vertellen hoeveel ik terug zou kunnen krijgen... De voorschotcheck maakt gebruik van een berekening die volgens mij intern gewoon door jan en alleman gebruikt zou moeten kunnen worden. Ik krijg hier wel een rare nasmaak van. Wij leven thuis redelijk zuinig en ik zou verwachten dat we een substantieel bedrag terug gaan krijgen. Ik krijg nu wel mijn twijfels na het contact met Oxxio. Ik krijg des te meer mijn twijfels omdat ik verhalen lees over de voorschotcheck die niet accuraat zou zijn en je uiteindelijk toch moet betalen in plaats van ontvangen... Oxxio, is het onmogelijk om je klanten te vertellen hoeveel zij terug krijgen zonder de voorschotcheck op internet? Met vriendelijke groet, (Ex) klant

Reactie van Oxxio - 28 oktober 2016

Beste heer Dekker,

Wat een vervelende situatie zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je een rare nasmaak hebt overgehouden aan dit issue.

Het is niet mogelijk om je tussentijds exact te vertellen of je geld terugkrijgt en hoeveel dit dan is. Wel kunnen we op basis van actuele meterstanden een berekening maken of je goede koers vaart, met je tot dan toe betaalde voorschotten. Dit kunnen we als nog voor je uitvoeren uiteraard.

Graag onderzoeken we waar dit alles de mist in is gegaan en waar de problematiek met de voorschotcheck vandaan komt. Wil je ons een bericht sturen via ons Facebook of Twitterkanaal? Dan kijken we samen met jou naar een oplossing.

Groet,

Hannah

Webcare Oxxio

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Prima
Mlh Linskens uit Venray, 24 oktober 2016

Handige app voor overzicht gebruik.

Mooie aanbieding gehad afgelopen jaar.

Reactie van Oxxio - 25 oktober 2016

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je tevreden bent over de app en ons eerder verzorgde aanbod.

Groet,

Hannah

Webcare Oxxio

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
4 weken
avatar
PRD. uit Veendam, 20 oktober 2016

ik ben door een betere deal terug gegaan naar mijn oude energie leverancier

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?