Reviews Nuon

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

75 reviews

5 sterren
(12)
4 sterren
(10)
3 sterren
(7)
2 sterren
(6)
1 ster
(40)

26 problemen opgepakt

opgelost
(1)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(3)
in behandeling
(0)
onbekend
(22)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • volgende ›
Geverifieerde klant
Goed
mmm van der Putten uit Doetinchem, 17 januari 2020

Zeer fijn bedrijf geen problemen mee

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
contact
marco 3 januari 2020

Servicedesk is niet te bereiken, al meer dan 40 minuten in de wacht

Reactie van Nuon - 6 januari 2020

Hoi Marco, wat jammer om te lezen dat je zo lang in de wacht hebt gestaan. Dat mag natuurlijk niet de bedoeling zijn, excuses hiervoor. Hopelijk is het inmiddels gelukt om iemand te spreken.

Groeten, Tyas

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Slecht communicatie
Suhaila Velthorst uit Leiden, 31 december 2019

Website (mijn vattenval) geeft verkeerd informatie over facturen aan dus kan niet op de website vertrouwen. Whatsapp contact gehad met Nuon en was toen niet aangegeven dat factuur naar GGN zou gaan. Maar wel gevraagd of ik een betalingslink wil ontvangen om te betalen. Dit heb ik geweigerd en gezegd dat ik eerst telefonisch contact wil hebben. Gebeld volgende dag om te horen dat ik (als klant) niet goed leest en dat mijn factuur de vorige avond naar GGN is gegaan. Dit was nooit gecommuniceerd tijdens de whatsapp chat.Komt op neer: communicatie slecht.

Reactie van Nuon - 2 januari 2020

Hoi Suhaila, wat jammer om te lezen dat je de communicatie als slecht ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Hopelijk neem je snel nog een keer contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Groeten, Tyas

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Hoge en onjuiste tarieven
Maike uit Amsterdam, 6 december 2019

Alleen maar slechte ervaringen met Nuon. Onterechte aanmaankosten. Te hoge termijnbedragen, waar ze pas mee komen als je al aangemeld bent. Niet ok.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Stroom is stroom
H.G. van Mourik uit Delft, 30 november 2019

De energie die ik geleverd kreeg voldeed aan alle eisen, al mijn apparaten bleven het doen zoals ze het altijd gedaan hebben. Daarom ben ik tevreden.

Reactie van Nuon - 4 december 2019

Hallo mevrouw, meneer Van Mourik,

Bedankt voor uw review!

Groet, Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Overstap
Jelle uit Bovenkarspel, 28 november 2019

Het overstappen naar Nuon liep vlekkeloos.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geen Lampen.
Paul Weijers uit Hippolytushoef, 26 november 2019

Doordat wij op vier adressen onroerend goed hebben, zijn er ook vier NUON aansluitingen.

De oudste is er al 20 jaar en altijd netjes de rekeningen betaald. (+/- € 800,- per maand)

Nu hebben wij vier tegoedbonnen gekregen voor gratis LED Lampen bij Blokker.

We hebben drie keer bij Blokker gestaan en geen lampen.

Toen de Nuon gebeld. Ja meneer op is op ga maar naar Amsterdam (1,5 uur rijden met auto)

misschien hebben ze daar nog lampen. (verder geen oplossing)

Als er iemand met een goed aanbod komt gaan wij weg. !!!

Reactie van Nuon - 29 november 2019

Bedankt voor je review Paul. Wat jammer dat je geen lamp hebt kunnen krijgen. Het betrof een op = op actie en het is inderdaad erg snel gegaan. We zouden het jammer vinden als je zou gaan overstappen voor het niet kunnen krijgen van een gratis lampje.

Groet, Joeri

Reactie van Paul Weijers - 6 december 2019
probleem is niet opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Erg slecht
Sanne 6 november 2019

Al heel veel moeten betalen aan Nuon en dan komen ze nog met een extra rekening aan zetten. Aan de telefoon hadden ze al 3 verschillende redenen gezocht waarom dat zo kon zijn en ik kwam alleen met de feiten. Ik wilde iemand hoger op spreken maar dat mocht al niet en ze waren tegen mij aan het praten alsof ik dom was. Aan het eind van het gesprek hoorde ik dat er mensen aan het mee luisteren waren en waren ze mij gewoon aan het uitlachen aan de telefoon. Vind dit erg onprofessioneel omdat ze niet eens met een oplossing kwamen.

Reactie van Nuon - 18 november 2019

Hoi Sanne, dank je voor de melding. Onze verontschuldigingen voor deze ervaring. Graag kijken we met je mee. Is het mogelijk dat je ons via Facebook of Twitter een privebericht met jouw vraag stuurt? Dan gaan we voor je aan de slag. Zou je dan ook een openbaar bericht willen plaatsen dat je een privebericht hebt gestuurd? Dan zoeken we deze op. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Eugene

Vattenfall

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Kansloos
Helder licht uit Apeldoorn, 2 november 2019

Geven zgn. blijverskorting en zijn dan nog steeds duurder. Ik ben daarom overgestapt, daarna doet Nuon mij een aanbod met extra korting in een poging mij terug te halen. Blijkbaar kan er

dan wel wat van hun winstmarge af. Bevestigd alleen maar dat ze te duur zijn.

Kansloze actie van Nuon.

Reactie van Nuon - 5 november 2019

Hoi Helder licht, we vinden het jammer om te lezen dat je onze tarieven te duur vindt. Er zullen altijd bedrijven zijn die op dat moment goedkoper dan de anderen zijn. Dit verandert bijna maandelijks. We hopen in de toekomst nog eens van dienst te zijn.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Onprettig
L de Jong uit Gouda, 19 oktober 2019

Sinds donderdag 17-10 ben ik ineens klant van vattenfall?

Mijn contract bij eneco is gewoon opgezegd door vattenfall, waar ik niks vanaf weet, na heen en weer bellen,mailen een hele ochtend bezig geweest, van het kastje naar de muur gestuurd.

Totdat de postbode kwam met een contract van nuon door mijn bus, blijkt dat deze op naam van mijn buurman staat, maar wel op ons huisnummer.

Nu moet ik er zelf achter aan dat dit wordt teruggedraaid, kan dus zelf alles gaan regelen met eneco dat ik weer aangesloten moet worden....het is echt van de gekke dat dit zomaar kan.

Ik wil dat dit zsm geregeld wordt door Nuon

Reactie van Nuon - 21 oktober 2019

Hoi,

De onjuiste aanmelding ga ik voor u herstellen.

* U hoeft hier niets voor te betalen. Heeft u al facturen aan ons betaald, dan storten wij de

bedragen weer terug op uw rekening.

* U kunt alle post over de verkeerde aanmelding als niet verzonden beschouwen.

* U kunt na vandaag nog post van ons krijgen, dit is al onderweg. Dat kunt u negeren.

* Het adres wordt op uw naam weer afgemeld.

* Binnen zes weken krijgt u een bevestiging van een afmelding.

Deze brief kunt u beschouwen als bevestiging dat de aanmelding is teruggedraaid.

* De informatie die verder in deze brief staat is niet voor u van toepassing.

Reactie van L de Jong - 29 oktober 2019
probleem is opgelost

na gebeld te hebben met Nuon, hebben ze mij een mail gestuurd dat ze het teruggedraaid hebben, het probleem is nu dus opgelost, Eneco gebeld en alles is weer bij het oude

thanx

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
lopen alleen hard voor nieuwe klanten
Marijke Jansen uit Ermelo, 14 oktober 2019

Had deze week paar keer contact nodig met NUON, ik sta dus bijna 20 minuten in de wacht! Beide keren!!Omdat uw baas te belazerd is meer personeel aan te nemen, omdat ie dan 20,1 miljard winst maakt ipv 20,2 miljard hangen al uw klanten slaafs aan de telefoon. Een bericht via Messenger sturen helpt ook niet want dat duurde 3 dagen voordat ik antwoord kreeg!Maar o wee als ik een nieuwe klant ben, dan is de wachttijd korter dan 1 minuut!Hele slechte zaak!!

Reactie van Nuon - 17 oktober 2019

Beste Marijke,

bedankt voor je review. Het is een uitdaging voor ons op dit moment. We doen het nu met de mensen die we hebben. Excuses voor het ongemak.

Groet, Joeri

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
opdringerig en asociaal gedrag.
Marieke 8 oktober 2019

zeer slecht en opdringerige verkoop aan de deur. ze proberen je over te halen ook al zeg je dat er geen interesse is.

Reactie van Nuon - 10 oktober 2019

Hallo Marieke,

Dat is niet de bedoeling. Sorry voor dat ongemak, een nee is een nee.

Ik geef je melding door aan het team, dank je wel.

Groet,

Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Nuon te duur
Arnold uit Wijk aan Zee, 6 oktober 2019

Nuon is te duur, + hun website (je eigen portal) is niet op orde, ik switch elk jaar van energie leverancier en ik bleef data houden van 2 jr ervoor. dus ik kon t hele jaar geen live data inkijken. gebeld met de servicedesk niet opgelost.

Dus en slechte portal en te duur.

Reactie van Nuon - 10 oktober 2019

Hallo Arnold,

Welkom bij Vattenfall!

Wat vervelend dat je niet bij de juiste info kon komen. Meestal lossen we dat wel op, maar dat lukte dus niet? Dat is onhandig.

We nemen graag het huidige aanbod aan acties met je door. Dat is heel dynamisch, dus wat niet was, kan nu zijn. Stuur je ons dan je adres toe via bijvoorbeeld Facebook of Twitter,

Groet, Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Irritante en onbeschofte deurverkoper
Harmen Visser uit Eindhoven, 2 oktober 2019

Ik heb hier net een vreselijk irritante verkoper van Nuon aan de deur gehad. Ik meldde meteen al dat ik geen interesse had en geen nieuw energiecontract wilde. Toen begon hij meteen een verhaal dat hij hier niet was om iets te verkopen maar dat ik de "prijsdaling voor energie misgelopen was", Een verkooppraatje dus. Toen ik zei dat ik geen interesse had werd ik uitgemaakt voor mafkees. Lekker bezig hoor, Nuon!

Reactie van Nuon - 4 oktober 2019

Hallo Harmen, dat is niet de service die we willen geven. Sorry voor deze nare ervaring. Wanneer je ons je adres via een DM Twitter of via een privéberichtje via Facebook wilt doorgeven, geven we je melding aan die verkoper door.

Groet, Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Slecht slecht slecht
Ayse uit Etten-leur, 29 september 2019

Aantal jaar gelden overgstapt naar nuon. 1ste 2jaar altijd gel ontavngen mey eindafrekening. Een bedrag van 1300 euro wat ik voorheen ook altijd kreeg. Ik betaal elke maar meer zodat ik eindafrekening gespraard heb. Elke jaar word het gehalveerd. Ineens werd het brdrag wat ik terug kreeg. 800 euro. De jaar erop kreeg ik maar 100 euro terug. Ik heb mensen laten komen of er gas lekage is of iets anders aan de hand is. Ze beweren van niet. Maar dan ineers staat er in het systeem en mega veel verschil wat ze niet kunnen veklaren. En nu maar afwachten wat ik dit jaar erboven op moet betalen. Okal moet ik opzegging boete betalen ik ben zsm weg hier. Je word niet een fatsoenlijk geholpen

Reactie van Nuon - 2 oktober 2019

Bedankt voor je review Ayse. Je bent dus niet blij met de jaarnota. Dat hangt dus af van je verbruik en je termijnbedrag. Zo te lezen hebben we daar al inhoudelijk naar gekeken. Mocht je nog contact willen opnemen dan kan dat via: https://www.nuon.nl/service/contact/

Groet, Joeri

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
weg bij nuon
annelies 26 september 2019

ik ben al 2 jaar klant bij nuon. dit jaar moest ik een keer een afrekening betalen. is logische.

maar wat niet logische is, is dat nuon bij een termijn betaling van 6 maanden nog 5 euro extra vraagt aan de klant. vandaag had ik iemand van klantenservice aan de telefoon omdat ik graag in termijnen wil betalen. maar omdat ik in termijnen wil betalen zegt nuon dan moet je er wel 5 euro extra bij betalen per maand, want wij moeten ook dan wachten op onze geld. dit vind ik belachelijk. nuon jaagt dus de klanten op extra kosten. mijn jaar afrekening is 285 euro. maar nu omdat ze dus die 5 euro per maand extra vragen ( omdat zij ook moeten wachten op hun geld ) betaal ik nu me eind afrekening 310.

BELACHELIJK!!! zodra mijn contract is afgelopen bij nuon ben ik weg.

STELLETJE AFZETTERS!!!!

Reactie van Nuon - 2 oktober 2019

Hoi, je bent het duidelijk niet eens met onze vertragingskosten. Door een late betaling hebben wij kosten omdat we al geleverd hebben en ook nog ons geld te laat krijgen. Daarom brengen wij deze administratiekosten in rekening.

Groet, Joeri

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Verschrikkelijk bedrijf
Marianne 19 september 2019

Vanaf juli 2016 tot februari 2018 woonde ik in een huur huis. Mijn huur was All-in. Toen ik net verhuisd was, kreeg ik opeens een eindafrekening van NUON! Ik wist niet eens dat ik klant was van NUON...

Wat blijkt nou mijn huurbaas heeft NUON op mijn naam gezet met mijn geboortedatum erbij. Maar van zijn eigen bankrekening. Heel vreemd dat dan de eindafrekening wel bij mij komt.

Na een jaar lang aandringen bij NUON, kreeg ik eindelijk bewijsstukken. Wat blijkt nou.. ze komen met een soort contract (Wat volgens de politie geen contract is) , maar geven wel netjes aan dat de maandelijkse termijnen altijd netjes zijn betaald van de bankrekening van mij huurbaas. VREEMD dat dan de afrekening bij mij komt.

Doordat mijn gegevens zijn gebruikt, ben ik gaan kijken wat ik hier tegen kan doen. Juridisch loket opgebeld. Die vertellen mij dat ik aangifte moet doen, omdat het een strafbare feit is. Dus ik heb een afspraak gemaakt op het politiebureau. Daar zeiden ze dat ik niet genoeg bewijs had. Eindelijk de bewijsstukken gekregen van NUON. Eerst weer juridisch loket gebeld en die blijven er bij dat het een strafbare feit is... weer opnieuw naar het politiebureau. En weer krijg ik te horen "er is niet genoeg bewijs". Van hun moet ik NUON vragen om bewijsstukken zoals hoe de contract is afgesloten. (Als het via de telefoon is gegaan, moeten er tapes van zijn).

Hier heb ik meerdere keren omgevraagd bij NUON, maar volgens valt er niks te achter halen... en hebben ze geen tapes... Slechte zaak!!!

Tevens wil ik ook nog zeggen dat de klantvriendelijkheid van de meeste medewerkers die aan de telefoon komen toch wel zeer verbeterd mag worden! (En dat is nog netjes uitgedrukt).

Daarbij vind ik het best vreemd dat iedereen zomaar NUON op je naam kan zetten, zonder een handtekening te vragen of wat dan ook...

Momenteel weet ik even niet meer wat ik moet doen, maar ik ga toch verder kijken als ik nog wat er aan kan doen.

Reactie van Nuon - 24 september 2019

Hallo Marianne,

Het is overduidelijk een vreselijke situatie die is ontstaan. Zojuist heb ik bij mijn collega's nagevraagd wat de status van de kwestie is. Als het goed is, heeft de politie ook op 12 september een e-mailadres gekregen. Naar dat e-mailadres kon de klacht worden doorgegeven. Heb jij niets meer van de politie gehoord?

Groet, Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
nuon helpt je naar de klo..
Bob Hollander uit Duiven, 17 september 2019

Nuon schrijft leuk dat ik contact moet opnemen met hun , als of ik dat al niet 6 keer gedaan heb.

En geen stap verder kom!!

Reactie van Nuon - 24 september 2019

Hallo Bob,

Ik lees terug dat we bijna tientallen keren contact met je hebben gehad en wilden krijgen. De situatie is eenvoudig; wij willen iets installeren en u laat onze monteurs niet binnen om de klus te klaren. U wilt dat we op voor u goede tijden als na kantoortijden en in het weekend, de werkzaamheden gaan uitvoeren. Wij geven duidelijk aan dat dit niet mogelijk is. Daar houdt de communicatie wat ons betreft op. Dus, wanneer u bereid bent om een afspraak te maken, laat het ons weten. De facturen en de betalingen spelen overigens in dit verhaal geen enkele rol meer.

Groet, Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Nuon helpt ( je naar de klo..)
Hollander uit Duiven, 11 september 2019

Nuon heeft mijn warm tapwater ( stadsverwarming ) afgesloten ze vonden het oude netwerk te duur ( waar ik al 32 jaar dik voor betaal ) en hebben het uit besteed aan feenstra die het warmtap water over wil bouwen naar de verwarming van mijn verwarming.

Dat kan alleen in kantoor tijd. ( volgens hen )

Ik kan helaas dan niet een hele dag vrij voor krijgen ( seizoenswerk )

Nu hebben ze mij al maanden gewoon afgesloten van warm water o.a. de douche.

Dat dat zo maar kan in nederland, terwijl ik al keurig 32 jaar mijn rekeningen op tijd betaal.

wat een ... bedrijf

Dit verhaal is ook al door gestuurd naar de gelderlander / kassa en radar!!!!

Reactie van Nuon - 16 september 2019

Hoi, om je beter te kunnen helpen kun je het beste contact met ons opnemen via: https://www.nuon.nl/service/contact/ Inhoudelijk kunnen wij niks voor u nakijken nu.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
kost geld
H.S ALDJAIDI uit Amsterdam, 26 augustus 2019

3 of 4 jaar geleden overstap van Nuon naar qurent , kost me juist dubbele energie rekening,Bij Nuon moet ik nog juist bij betalen terwijl ik was jaren klant van Nuon,mijn contract was onbepaalde tijd.

Dus ik kijk wel uit zolang qurrent nog goedkoop om weer over te stappen de reclame zijn wel mooier dan werkelijkheid om over te stappen.

Reactie van Nuon - 28 augustus 2019

Hallo, zo te lezen ben je ontevreden over je eindafrekening. Als we nog iets voor je kunnen betekenen kun je hierover contact opnemen via nuon.nl/contact. Groet, Jeppe

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima
M M. uit Terneuzen, 11 augustus 2019

Gewoon goed,geen klachten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Nooit meer Nuon!
Barbara Leyen uit Alkmaar, 7 augustus 2019

Jarenlang klant geweest, overgestapt omdat Nuon niets voor trouwe klanten deed, je betaalt de hoofdprijs. Steeds jaarlijks overgestapt en dit jaar kwam Nuon als goedkoopste uit de bus. Twijfel, maar toch overgestapt.

Blijkt na het ontvangen van mijn jaarrekening van mijn oude leverancier dat ze mij te vroeg hebben overgenomen. Een boete van 100 euro en weg korting 200 euro aan einde contract.

Nuon zegt eigen schuld, u kunt aankloppen bij uw oude leverancier of zij coulance willen tonen. Terwijl Nuon de fout heeft gemaakt. Ik moet dit jaar afmaken, maar stap de eerst volgende gelegenheid over. Nooit meer Nuon voor mij!

Reactie van Nuon - 9 augustus 2019

Hoi Barbara, dank je voor jouw review. Ik zie dat je via easyswitch over bent gestapt. Heb je daar aangegeven per wanneer het nieuwe contract moest starten? Als het contract van de oude leverancier binnen twee maanden afloopt, wachten we dat af. Dit juist om boetes te voorkomen. Als de datum daarbuiten valt, gaat het zo snel mogelijk in. Het is belangrijk om de einddatum van een contract in de gate te houden. En anders om ervoor te zorgen dat de begindatum na de einddatum van het huidige contract valt. Groeten, Eugene

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed geregeld met Nuon
H F. uit Renkum, 29 juli 2019

Ben al twee keer klant van Nuon geweest. Enige redenen om van energieleverancier te veranderen was het jaarlijkse premiecircus waardoor een wissel financieel aantrekkelijk is. Het "Nuon blijven loont" systeem weegt niet op tegen een welkomstpremie van een ander leverancier.

Reactie van Nuon - 31 juli 2019

Dank u wel voor uw beoordeling. Daar zijn we erg blij mee.

Met vriendelijke groet,

Eugene

Nuon Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Meest waardeloze bedrijf en oplichters
R. K. uit Amsterdam, 22 juli 2019

Ik heb sinds 2017 een contract met Nuon voor mijn energie. Vorig jaar moest ik €504.88 betalen voor mijn jaarafrekening.

Begin Juli kreeg ik mijn jaarafrekening voor dit jaar binnen en ik zou €497.98 terug krijgen.Vervolgens stuur Nuon mij een brief waarin staat

dat het bedrag is verrekend met openstaande posten uit 2012 en 2013 die exact €497.98 is. Ik weet 100% zeker dat er niks open staat uit deze periode.

Ik heb met ze contact opgenomen en heb ze uitgelegd dat het niet kon zijn dat er nog openstaande posten zijn uit die periode. Ik Heb ze nog eens gevraagd

of ik überhaupt nog een nieuw contract zou krijgen als er nog openstaande posten waren uit verleden waarop antwoorden zij van niet!

Vervolgens heb ik ze gevraagd waarom ze niet eerder hiermee zijn gekomen, waarop ze geen antwoord konden geven.

De medewerker zou de zaak voor me uitzoeken en met mij contact opnemen wat ze niet heeft gedaan. Ik heb vandaag weer zelf met de klanten service contact opgenomen en nu kreeg ik een medewerker aan de lijn die heel geirriteerd mij zegt dat er wel degelijk iets open stond en dat ik maar met betaal bewijzen uit 2012 en 2013 moest komen om te zorgen dat het bedrag over te laten maken. Op mijn reactie dat het 7 jaar geleden is en dat ik geen betalingsbewijzen meer heb uit deze periode, zegt ze heel simple, Jammer! Als u de betaling bewijzen hebt gaan we het uitkeren.

Ik heb inmiddels mijn advocaat ingeschakeld die vind dat de zaak niet klopt en zo nodig dit via de rechtbank gaan oplossen.

Reactie van Nuon - 24 juli 2019

Goedemiddag,

Een behoorlijk nare situatie, zo te lezen. Excuses voor deze ervaring. Ook wij willen er toch graag een blik op werpen, als je dat goed vindt. Het is niet onze intentie om je met zo'n gevoel 'achter te laten'. Wil je daarom contact met ons opnemen via www.nuon.nl/contact, zodat we je dossier opnieuw kunnen bekijken? Ik hoop dat je ons nog een kans geeft.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jenny

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
niet goed niet slecht
willy wortel uit Wissenkerke, 19 juli 2019

valt weinig over te zeggen. de stroom kwam uit de stopcontacten he. Alleen bij het afsluiten van een nieuw contract waren ze duurder dan mijn huidige leverancier. en ik ga alleen naar de goedkoopste in deze tijden van gekte en hoge rekeningen

Reactie van Nuon - 24 juli 2019

Beste Willy,

Bedankt voor je feedback. Het is logisch dat je kritisch naar de prijzen kijkt. Het wordt ook allemaal duurder. Ook wij bieden vele mogelijkheden om de energiekosten zo laag mogelijk te houden. Mochten we daar iets in voor je kunnen betekenen, neem gerust contact met ons op via www.nuon.nl/contact.

Met vriendelijke groet,

Jenny

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ‹ vorige
  • volgende ›