Reviews Nuon

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

111 reviews

5 sterren
(30)
4 sterren
(23)
3 sterren
(9)
2 sterren
(7)
1 ster
(42)

26 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(5)
in behandeling
(0)
onbekend
(21)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Oneerlijke behandeling
s Z. uit Abcoude, 30 juni 2019

Heb 2 contracten voor verschillende locaties bij de 1 wel een nieuwe prijs voor 2019. Bij het andere adres niet mogelijk omdat daar het verbruik hoger is. Hier moest ik meer gaan betalen. Ben direct overgestapt.

Reactie van Nuon - 3 juli 2019

Goedemiddag,

Kunt u hier meer duidelijkheid over geven? Het kan zijn dat voor het ene adres uw contract af was gelopen. Dan krijgt u een nieuw aanbod van ons. Als het contract van het andere adres nog niet af is gelopen, dan doen wij nog geen nieuw aanbod. Dit doen wij immers tegen het einde van het leveringscontract.

Zou u ons een privebericht via Facebook of Twitter willen sturen? We kijken het graag voor u in.

Groeten,

Eugene

Nuon Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
slecht berijkbaar
JAM Matthijssen uit Berkel-Enschot, 14 juni 2019

per e-mail niet berijkbaar p

per telefoon 3x een half uur in de wacht gestaan

Reactie van Nuon - 19 juni 2019

Goedemiddag, dank u voor uw review. Het klopt inderdaad dat het wat drukker is. Ik vind het vervelend om te lezen dat u zo lang moest wachten. U kunt ons ook via Facebook en Twitter bereiken. Dan helpen we u zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Eugene

Nuon Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Helemaal prima
A. van de Sluis uit Nijmegen, 7 juni 2019

Ik stap elk jaar over op de meest voordelige energieleverancier afgestemd op mijn situatie mbv energieleveranciers. Alles, het moment van start levering t/m eindafrekening is vlekkeloos verlopen ondanks dat ik het nauwlettend in de gaten hield. Ook netjes op de hoogte gehouden over het verloop door Nuon. Door de maandoverzichten, een aanwinst, kun je zelf een goede inschatting maken of je te weinig betaalt of terug ontvangt. Prima!

Reactie van Nuon - 11 juni 2019

Hallo mevrouw, meneer,

Wat een mooie samenvatting van alles waar Nuon voor staat. Bedankt!

Met groeten,

Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Terug van weg geweest
Harry uit Heiloo, 3 juni 2019

Nuon is in vergelijking met "vroeger" een stuk klantvriendelijker geworden. Overstap ging vlekkeloos. Energieverbruik per week te volgen bij "Mijn Nuon" dankzij de slimme meter.

Reactie van Nuon - 4 juni 2019

Dank je wel voor het mooie cijfer, Harry. Daar zijn we erg blij mee!

Groeten, Eugene

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geen enkele reactie na aanvraag zonnepanelen.
R. Prins uit Hoogwoud, 30 mei 2019

Heb nu 2 x een aanvraag gedaan om zonnepanelen te plaatsen, maar geen enkele reactie nu is het wel zo dat NUON dit niet zelf doet maar uitbesteed aan Feenstra dat is al jammer maar goed.

Je bent dus verplicht om een andere installateur te zoeken, mijn mening NUON zoek een goede installateur die wel achter zijn klanten aan gaat.

Reactie van Nuon - 3 juni 2019

Beste heer/mevrouw Prins,

'

Wat jammer om te lezen dat er geen gehoor wordt gegeven aan uw verzoek. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd zodat we dit alsnog voor u kunnen verzorgen. Ik hoop dat we het contact per e-mail kunnen voortzetten.

Met vriendelijke groet,

Tyas

Nuon Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Lees en kijk goed,niet goedkoopste zoals aangegeven!
Nelle 17 mei 2019

Bijna vaste 1 jaar contract aangevraagd bij Nuon.Op alle vergelijk sites komt Nuon beste uit de buis,denk je.Maar,als je beter leest en kijkt zie je dat vaste tarief contract loopt tot 31 mei volgend jaar!In mijn huidige situatie:Oude huidige contract loopt tot 10 juli 2019,pas dan begint mijn nieuwe contract bij Nuon(anders overstap-opzeg boete) en loopt tot 31-05-2020,(wel duidelijk aangegeven)Maar dat is dan niet een jaar vaste tarief maar minder?Na deze datum krijg ik nog laatste anderhalf maand te maken met dure Nuon variabele stroom en gas tarief!Dat vind ik misleidend want meeste mensen zien dat niet.Ik hou niet van trucjes.

Reactie van Nuon - 24 mei 2019

Hoi Nelle, dank je voor jouw review. Het klopt dat de einddata van onze vastenprijsaanbiedingen vast staan. Na 1 juni kan je voor een contract kiezen waarvan de einddatum op 31 juni ligt.

Het staat niet vast dat je in 2020 met duurdere elektriciteits- en gastarieven te maken zou hebben gehad. Die tarieven zijn namelijk niet bekend. Het zou dus kunnen dat de tarieven in de twee wijzigingen tussen nu en dan zakken.

Met vriendelijke groeten,

Eugene

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Onterechte incasso
Mike uit Heiloo, 17 mei 2019

Wordt opeens €251,35 afgeschreven van m’n zakelijke rekening. Voor een adres in Emmen ( andere kant van NL) 2 weken na contact gezocht te hebben nog steeds geen reactie. Erg vreemd dat dit zomaar kan, en nog vreemder dat ze niks van zich laten horen. Oplichters..

Reactie van Nuon - 20 mei 2019

Hoi Mike, dat is inderdaad een vreemde situatie. Ik zou je willen vragen om hierover nogmaals contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen onderzoeken. Je vindt onze contactgegevens op www.nuon.nl/contact. Alvast bedankt, we lossen dit graag voor je op. Groeten, Tyas

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Erg rommelige administratie maar goed product
E Jacobse uit Noordwijkerhout, 14 mei 2019

In mijn 1e jaar bij Nuon in mijn eerste eigen woning ben ik mij meerdere malen rot geschrokken van brieven met tarieven die tot 4x boven mijn energieverbruik gingen. Voorgaande jaren had ik immers niets ter vergelijking. Grove fouten gemaakt in de berekeningen "dit heeft de computer dan verkeerd berekend" maar vervolgens met eigen berekeningen toch constateren dat ik niet zoveel heb verbruikt, wat ook klopte. Einde van de rit een grote som geld teruggekregen bij de jaarafrekening dus ik ben blij. Verder post ontvangen op oude adres (van voor verhuizing) en tot 3 maal toe per telefoon de wijziging doorgekgeven om vervolgens ALSNOG dit op het oude adres te ontvangen na dit in uitvoerige gesprekken te hebben besproken. Nu mijn 2e jaar in met een korting door alle fouten die zijn gemaakt, om ze een kans te geven het goed te maken. Ik ben benieuwd.

Pluspunten: een goed product, nooit problemen gehad met gas of electra, redelijk goedkoop, stellen wel een kleine vergoeding tegenover gemaakte fouten

Minpunten: grove fouten gemaakt (bij mij althans), personeel moeten uitleggen hoe berekeningen te maken, slechte klantenservice (niet luisteren, post tot 3 maal naar verkeerd adres blijven sturen ondanks belofte dat het nu goed staat).

Reactie van Nuon - 15 mei 2019

Beste E Jacobse,

bedankt voor de review. Er zijn duidelijk een aantal dingen niet goed gegaan. Excuses. Als je zou willen dat we het nogmaals goed nakijken dan horen we dat graag via: https://www.nuon.nl/service/contact/

Groet, Joeri

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechte meting en service nadien
Michel 7 mei 2019

Nuon had de rekening verhoogd met een kleine 500 euro.. papieren erbij gezocht en bij overstappen van oude meter naar nieuwe meter hadden ze de standen intern FOUT doorgegeven.. met een waarde van 1000!! 3dagen aan het bellen uitzoeken en regelen (voor de 2de keer.. was vorig jaar ook ineens verhoogd met 200euro wat niet klopte) en bij een normale vraag voor een vergoeding wordt er gewoon dom gelachen en gezegt dat het zo niet werkt. Zeker een afrader dat Nuon...

Reactie van Nuon - 13 mei 2019

Hoi Michel,

Goed dat je dit aangeeft. We kijken dit graag na natuurlijk. Wil je anders contact opnemen via: https://www.nuon.nl/service/contact/

Groet, Joeri

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede leverancier
DJF Gys uit Putte, 1 mei 2019

Wij waren tevreden over nuon maar veranderen jaarlijks voor de bonus

Reactie van Nuon - 3 mei 2019

Beste DJF Gys,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review :) Hopelijk kunnen we je over een jaar weer welkom heten!

Groeten, Tyas

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Onterechte eindafrekening die ze niet willen wijzigen
Mike uit Loosdrecht, 29 april 2019

Vanwege een verhuizing wou ik de meterstanden (binnen een week na overdracht) doorgeven. Dit kon ik echter zelf niet meer invullen omdat schijnbaar de nieuwe bewoners al meterstanden hadden doorgegeven met daarin waarschijnlijk de standen van een aantal dagen na de overdracht aangezien deze niet meer overeen kwamen met de standen tijdens overdracht.

Na hier een vraag via de website over te stellen werd ik terug gebeld met de melding dat ze alleen de standen konden wijzigen als dit een groter verschil was van 99 m3 gas en/of 249 kWh aangezien Nuon anders extra kosten moet maken bij een extern bedrijf. En schijnbaar is dit mijn probleem want ze willen het echt niet aanpassen.

Hierna een klacht ingediend hierover en kreeg weer een telefoontje met het zelfde verhaal. In zowel de klacht als telefonisch had ik dan ook al gemeld dat als ze het foute bedrag zouden proberen te incasseren dat ik de incasso zou weigeren. Dus zo gezegd zo gedaan, echter binnen een week een brief gekregen met daarin een dreiging dat ze er 40 euro incasso kosten op zouden gooien.

Dus nu maar zelf het juiste bedrag overgemaakt na het te berekenen (scheelt 13 euro maar het gaat om het principe) en kijken waar ze dan mee komen. Ik heb bij de nieuwe woning nu ook Nuon maar dat ga ik in ieder geval zo snel mogelijk overzetten naar een ander bedrijf dan Nuon!

Voor iedereen dus schijnbaar de tip als je een nieuwe bewoner in een huis wordt, zolang je eerder de meter standen dan de oude bewoner doorgeeft dan kan je dat doen voor 99 m3 gas en 249 kWh meer dan op de meters stonden en dan gaat Nuon in ieder geval niets wijzigen dus dat mag de oude bewoner dan voor je gaan betalen.

Reactie van Nuon - 1 mei 2019

Hoi Mike,

Dank je voor jouw review. Zo te lezen had je graag gewild dat dit anders was gelopen. De uitleg van het minimale verschil voor een correctie klopt. We kunnen jouw kwestie echter nog een keer inkijken. Zou je via Facebook of Twitter een privebericht met jouw adresgegevens en een samenvatting naar ons willen sturen? Dan kijken we ernaar.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Eugene

Nuon Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Onterechte eindafrekening die ze niet willen wijzigen
Mike 26 april 2019

Vanwege een verhuizing wou ik de meterstanden (binnen een week na overdracht) doorgeven. Dit kon ik echter zelf niet meer invullen omdat schijnbaar de nieuwe bewoners al meterstanden hadden doorgegeven met daarin waarschijnlijk de standen van een aantal dagen na de overdracht aangezien deze niet meer overeen kwamen met de standen tijdens overdracht.

Na hier een vraag via de website over te stellen werd ik terug gebeld met de melding dat ze alleen de standen konden wijzigen als dit een groter verschil was van 99 m3 gas en/of 249 kWh aangezien Nuon anders extra kosten moet maken bij een extern bedrijf. En schijnbaar is dit mijn probleem want ze willen het echt niet aanpassen.

Hierna een klacht ingediend hierover en kreeg weer een telefoontje met het zelfde verhaal. In zowel de klacht als telefonisch had ik dan ook al gemeld dat als ze het foute bedrag zouden proberen te incasseren dat ik de incasso zou weigeren. Dus zo gezegd zo gedaan, echter binnen een week een brief gekregen met daarin een dreiging dat ze er 40 euro incasso kosten op zouden gooien.

Dus nu maar zelf het juiste bedrag overgemaakt na het zelf te berekenen (scheelt maar 12 a 13 euro maar het gaat om het principe) en kijken waar ze dan mee komen. Ik heb bij de nieuwe woning nu ook Nuon maar dat ga ik in ieder geval zo snel mogelijk overzetten naar een ander bedrijf dan Nuon!

Voor iedereen dus schijnbaar de tip als je een nieuwe bewoner in een huis wordt, zolang je eerder de meter standen dan de oude bewoner doorgeeft dan kan je dat doen voor 99 m3 gas en 249 kWh meer dan op de meters stonden en dan gaat Nuon in ieder geval niets wijzigen dus dat mag de oude bewoner dan voor je gaan betalen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Problemen
G van Lamoen uit Nieuw-Vennep, 25 april 2019

Ondanks problems 5 sterren. Of de problemen aan Nuon lagen is niet duidelijk want Liander kan het ook gedaan hebben, maar in al mijn contacten met de klantenservice ben ik enorm vriendelijk geholpen. Men deed echt moeite, en er werd ook snel terug gerapporteerd.

Reactie van Nuon - 29 april 2019

Beste G van Lamoen, bedankt voor het delen van uw positieve review. Goed om te lezen dat het contact met ons goed is verlopen. Groeten, Tyas

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Het gaat wel.
J.P. van Leeuwen uit Haren Gn, 14 april 2019

Het was een gebed zonder eind. Bij elke verandering of bericht moest ik weer apart met de klantenservice bellen, omdat het weer niet ging zoals afgesproken. Verlenging voor een voordelig tarief kon alleen als je automatisch liet afschrijven, maar dat stond nergens vermeld. Dat merkte je achteraf pas. Het nieuwe maandbedrag werd vastgesteld op zeker duizend KWh per jaar meer dan ik werkelijk verbruikt had en waarom ik 600 euro terug had gekregen. Dus het had juist een lager maandverbruik en -bedrag moeten zijn. De contacten waren steeds erg vriendelijk en hulpvaardig, maar ik had liever gehad dat er niet zoveel fouten waren gemaakt en de informatie beter was geweest. Dan waren al die sympathieke en hulpvaardige contacten niet nodig geweest.

Reactie van Nuon - 17 april 2019

Geachte heer van Leeuwen,

Dank u wel voor de review Fijn dat u hier ook even een uitleg bij geeft. Door dit soort informatie kunnen wij ervoor zorgen dat dit de volgende keer beter gaat.

Nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groet,

Eugene

Nuon Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Ruim voldoende tot goed
M.W. Ludema uit Rotterdam, 8 april 2019

Een prima en betrouwbare energieleverancieer die niet zoals vele andere leveranciers traditionele energiebronnen veroordeeld.

Reactie van Nuon - 11 april 2019

Dank je voor het mooie cijfer!

Groeten,

Eugene

Nuon Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Beoordeling Nuon
Vital uit Nieuwvliet, 3 april 2019

Nuon is een leverancier met een mooie aanbieding en een goede website. De afrekening is duidelijk en correct.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Opgelicht
G.A.M. C. uit Berghem, 30 maart 2019

Bij de vergelijking kwam Nuon als best uit de bus. Bij de eindafrekening een verrassing. De tarieven die op 30 december per e-mail waren verstuurd bleken met pakweg 10% te zijn verhoogd. Meerdere e-mails hierover gestuurd maar alleen nummerloze telefoontjes gekregen onder werktijd die ik dan niet opneem. Nuon zelf niet te bereiken. Vele malen geprobeerd of gesloten of uren in de wacht. Gevraagd om een schriftelijke reactie maar dat was niet mogelijk omdat ze dit alleen telefonisch met we wilden bespreken. Na het indienen van een klacht eindelijk iemand gesproken. Nuon vertelt dan doodleuk dat die tarieven van 30 december konden wijzigen en dat ze hier een brief over hebben gestuurd. Geen brief gezien. Ik voel me opgelicht en heb dat ook verteld. Geen bevestiging per e-mail of per brief dus dat zegt genoeg. Voor mij één keer Nuon maar nu nooit Nuon meer. Verkoper reageert gewoon niet daarop dus dan is het voor mij ook zo en dat is waarom ze vermoedelijk niet bereikbaar zijn. Te veel klachten. Oplichters!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
meedenkend
A. L. uit Annen, 29 maart 2019

Elke maand krijg ik, heel handig, een gebruiksoverzicht op de mail. Zo kan ik gelijk zien hoe mijn gebruik is geweest. Ze vergelijken het dan met een jaar ervoor, wat in het eerste jaar nog niet kan natuurlijk, en met gemiddeld gebruik in Nederland qua gezinssamenstelling en woningtype. Zo kan je in één oogopslag zien of je gebruik passend is. Wanneer je contract bijna afloopt geven ze je een nieuw aanbod die je rustig online kunt bekijken, dus je hoeft niet on the spot al te kiezen als je gebeld wordt.

Reactie van Nuon - 8 april 2019

Hallo A. L.,

Dank je wel voor je mooie review. Goed te lezen dat je de weergave en het inzicht waardeert. Dat is precies onze opzet.

Fijne dag, groeten,

Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Fijne, meedenkende energieleverancier
AvR uit Vleuten, 28 maart 2019

Het fijnst is dat je zelf kunt bepalen op welk moment van de maand het voorschotbedrag wordt afgeschreven.

Reactie van Nuon - 8 april 2019

Hallo AvR!

Dat klopt helemaal. Je kunt een incassodag kiezen van elke 1ste van de maand tot en met de 27ste van de maand. Daar komen we altijd uit met onze klanten. En betalen via automatische incasso is ook nog eens gratis. Wanneer je voor deze betaalwijze kiest kun je ook nog eens in aanmerking komen voor de korting via Blijven Loont. Wat een voordelen.

Met vriendelijke groeten,

Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Oversluiting
M Hummel van Ploeg uit Hoensbroek, 27 maart 2019

Heb geen op of aanmerking over of slecht functioneren van Nuon,

oversluiting had puur te maken met verkrijging van korting andere leverancier. Wellicht dat bij een volgende keer wederom de keuze Nuon wordt.

Reactie van Nuon - 8 april 2019

Hallo mevrouw, meneer Hummel,

We realiseren ons dat al onze klanten alert zijn op mooie acties en aanbiedingen, ook van onze collega's. Daarom zien we je graag volgend jaar weer terug bij Nuon!

Met vriendelijke groeten,

Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede energieleverancier
Anoniem uit Heesch, 24 maart 2019

In 2018 had Nuon een goede aanbieding met scherpe energieprijzen. De beloofde cashback is aan het einde van het jaarcontract netjes overgemaakt. Daarna zijn wij overgestapt omdat de prijs fors omhoog ging, en er voor bestaande klanten niet dezelfde aanbiedingen gelden als voor nieuwe klanten.

Reactie van Nuon - 8 april 2019

Hallo!

Dank je wel voor je eerlijke review. Het aanbod voor bestaande en nieuwe klanten is inderdaad anders. De tarieven zijn dit jaar bij alle leveranciers verhoogd door de landelijke verhoging. We zien je graag op een later moment terug bij Nuon!

Met vriendelijke groeten,

Pauline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Overgestapt
B. Jansma uit Nietap, 20 maart 2019

Heb een mail gestuurd over de jaarafrekening.

Geen antwoord op gehad.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
doet maar wat
nn uit Drachten, 19 maart 2019

verhogen de maandafdracht zonder overleg en luisteren niet, dat ik dat niet wil. Ben over gestapt

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Nooit weer
Erik uit Sneek, 18 maart 2019

Stap nooit over na deze aanbieder.

Eerst mooi lokken met aantrekkelijk kortingsbedrag, maar op het einde weten het zo te "berekenen" dat dit bedrag opeens teniet wordt gedaan door vage kosten...

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Beoordeling Nuon
J.HC.M. R. uit Herten, 18 maart 2019

Geen klachten over Nuon, alles correct afgehandeld.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?