< terug naar nieuwsoverzicht
News item image

Klantenservice Essent bereikbaar via WhatsApp

bron: Essent datum: 08-07-2014

Essent zet sinds maandag berichtendienst WhatsApp in om vragen van klanten te beantwoorden. Het is daarmee het eerste grote bedrijf dat WhatsApp inzet voor customer care. Voorlopig gaat het om een proef van twee maanden.

Klanten worden via de mobiele website ingelicht over de mogelijkheid van WhatsApp. "Met onze aanwezigheid op Whatsapp hopen we een onderscheidende service aan onze klanten te bieden. Want wat is er makkelijker en sneller als je met een vraag zit dan het sturen van een berichtje met je mobiele telefoon?", zo licht social media manager Ienke de Vrieze van Essent de pilot toe.

De eerste reacties op het nieuwe servicekanaal zijn positief, zegt De Vrieze. "Uit de eerste tientallen contacten blijkt dat de overgrote meerderheid erg tevreden is over de gesprekjes via de app."

 

Overstappen is besparen

Ook €350 per jaar besparen? Wij vergelijken goedkope energie-contracten en wij regelen uw overstap. Dankzij onze gratis overstapservice hoeft u zich nergens zorgen om te maken!

Bekijk uw besparing

Zojuist overgestapt

  • 20:59 uur Dhr. S uit Amsterdam is overgestapt
    naar Pure Energie en bespaarde € 59,92
  • 20:55 uur Dhr. M uit Bergen Op Zoom is overgestapt
    naar Vattenfall en bespaarde € 269,69
  • 18:49 uur Dhr. M uit Bovensmilde is overgestapt
    naar Oxxio en bespaarde € 264,19

  • naar en bespaarde