Ervaringen Nederlandse Energie Maatschappij

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze bieden we een open platform aan waar klanten ervaringen kunnen delen. Uw ervaring helpt daarbij. Hieronder leest u ervaringen over Nederlandse Energie Maatschappij. U kunt uw ervaring met Nederlandse Energie Maatschappij ook delen.

Deel uw ervaring

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Fraude
avatar
Yeliz uit Zwijndrecht, 10 september 2019

Telefonisch benaderd door een mannetje van een energiemaarschappij. Ik heb hem meerdere malen nadrukkelijk vertelt dat ik niet van plan ben over te stappen. Deze mannetje zei: wij zijn niet van het overstappen, dat is niet ons werk, wij zijn van u huidige leverancier,en bellen met onze eigen klanten voor een betere aanbod. Ik geloofde hem, ben blijven luisteren. Hij stuurde een mail. Ik moest daaraan meedoen want, alleen zo kon het geregeld worden op kantoor. Op de mail die hij verzond was ook niet te zien dat het om een andere leverancier ging. Na akkoord zijn te gaan, en de bevestiging had ontvangen , zag ik : contract afgesloten met Nedelandse energie maatschappij......???!!! Ik ben woest, Laaiend! Deze mannetje E********* heeft mij met leugens er in geluisd!!!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
wat een ramp
sl.maas uit Rekken, 29 augustus 2019

agressieve benadering.aanbod van termijnbedrag werd met 30 euro verhoogd in mail na 5 dagen. Was bijna mijn bonus kwijt van mijn huidige leverancier als ik met ze had ingestemd.men zei dat ik 84 ct per kuub betaalde bij mijn huidige leverancier en zij 74 cent rekenen. klopte voor geen meter. mijn nieuwe termijn zou zelfs hoger worden. met andere woorden..ze bedonderen je als je er mee instemt.Dus agressief,verkeerde/valse informatie met maar 1belang. hun EIGEN.Wees gewaarschuwd

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Voorgelogen door verkoopmedewerker
M Sanderse, 26 juli 2019

Ik ben gebeld door NLE met het verhaal dat ik recht zou hebben op ondernemerskorting. Lang verhaal kort. Ik vroeg of deze meneer de prijzen naar mijn mailadres wilde sturen. Ik heb meerdere keren gevraagd of ik nergens aan vast zit na dit gesprek. 'Nee meneer u zit nergens aan vast', was het antwoord.

Toen het gesprek afgelopen was kreeg ik op mijn mail een bevestiging van de bestelling!!

Een paar dagen later heb ik een mail geschreven om het contract te annuleren, precies volgens de richtlijnen die zij op de site hebben staan. We zijn nu bijna een week verder en ik heb nog geen reactie op het annuleren! Sterker nog ik heb net een mail gehad waarin mijn aanmelding wordt bevestigd!

Ik ben erg boos hierover!

Ze verdienen nul sterren van mij

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Niet te geloven!
L Pals, 16 juli 2019

Na diverse klachten over mijn verhuizing inschrijving en óók weer uitschrijving het door elkaar halen van de beide adres dacht ik t eindelijk voor elkaar te hebben, DE eind nota. Maar door de eerdere fouten was de uitschrijving datum later dan de daadwerkelijke, waardoor hogere rekening. Hier kon niets aan gedaan worden. Na diverse klachten en beloftes vandaag eindelijk de correctie eindnota, 399 euro welke ik eerder ontvangen had terug te betalen; deze wordt binnen 14 dagen van de rekening afgeschreven. Met daarbij vermeld , GEEN ZORGEN! Daarmee doelen ze op hetgeen er wie weet binnenkort een goede rekening komt! Hellup!

Reactie L Pals, 18 juli 2019

De nieuwe eindafrekening ontvangen. Met dezelfde verkeerde einddatum en nog een hoger bedrag. Dit omdat nu ook het verbruik nieuwe bewoners is meegerekend.

Na maanden strijd vind ik het nu genoeg geweest....Machteloos!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Zeer slecht
Jaap Meijer, 12 juli 2019

Onderneming overgenomen met een contract van NLE. Inloggegevens ontbreken en getracht deze te verkrijgen bij NLE. Vele malen klantenservice gebeld: 'dit gesprek wordt opgenomen' en daarna leuk muziekje. Maar nimmer iemand aan de lijn gekregen. Email gezonden, geen reactie.

Per aangetekend schrijven overeenkomst(en) beëindigd.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
ongelooflijk
ludy keuten uit Maastricht, 12 juli 2019

moet een account aanpassen daarvoor moet ik inloggen maar dit is niet mogelijk gebleken. Geprobeerd klantenservice te bereiken maar deze is nog moeilijker te bereiken dan onze koning.

Verschrikkelijk dit is de laatste keer dat ik bij NLE klant ben. Als jullie je klanten zo blijven behandelen zullen jullie niet lang meer toonaangevend zijn in nederland. Na afloop contract weg hier en nooit meer terug. Andere opties, dan optie 4, namen telefoon binnen een minuut op maar konden me niet helpen. Klantenservice van lik me vestje.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Hopeloos
Pieter, 7 mei 2019

Ik probeer al tijden de klantenservice te bereiken. Als ze al opnemen na 30-40 minuten wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Digitale service, laat me niet lachen. Een digitale ramp, inloggen lukt je echt niet met de gegevens die je van hun krijgt. Als je er van af kunt, meteen doen. Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die nog geen contract met hen heeft.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Vreselijk bedrijf NLE
Ashna Baatsen uit Hoofddorp, 3 mei 2019

Ben door blijkbaar een partner bedrijf met een callcenter benaderd die zich voordeed als mijn eigen energie leverancier. Ze hadden de juiste naw gegevens en bankrekeningnummer. Dus voor ik het wist kreeg ik ineens een mail met bedankt voor uw overstap naar NLE. Terwijl ik herhaaldelijk heb gezegd dat ik tevreden ben en niks wil veranderen. En over de informatie die zij gaven wilde nadenken maar niet voornemens ben om over te stappen. Met de mededeling dat succes en dan belt u zelf maar terug want u bent overgestapt werd er opgehangen. Heb er meteen achteraan gemaild en gebeld en op Social media zelfs berichten gepost om aan te geven dat ik niet overstap, geen contract heb en binnen het termijn van bedenktijd zit. En zelfs de huidige energieleverancier op de hoogte gesteld. Schandalig dat men op zo een agressieve manier klanten probeert te werven! Bah! Een ding is zeker, mocht ik ooit van leverancier willen overstappen dan zal ik na dit geintje het never nooit meer overwegen! Vreselijk bedrijf! En ik laat het zeker tot een rechtzaak komen als mijn zgn aanmelding niet wordt geannuleerd!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Aanhoudende fouten bij onterechte ingebruikname en oplichting bij Wettelilijk Herroepingsrecht
Roy Koops uit Enschede, 30 april 2019

Contract afgesloten via PriceWise. 25-01-2019 om 15:49 telefonisch contract niet in laten gaan omdat het aanbod niet overeenkwam (misleiding omdat de netbeheerkosten inclusief vermeld werden maar bij het uiteindelijke contract plotseling exclusief). Toen ik van de wettelijke bedenktijd gebruikmaakte om deze telefonisch bij de klantenservice kenbaar te maken werd het telefonisch bevestigd door de medewerker die het invoerde (zei hij) en geregeld was. Er zou nog een bevestiging gestuurd worden. 7-2-2019 mail NLE dat de 1e betaling geïnd werd. NLE klantenservice gebeld, medewerkster zei dat er niets ik het systeem staat van een annulering en ze gaan gewoon leveren, was mijn probleem dan. Opzeggen? Boete! Nieuw juist contract met Nuon was op dag van opzegging dmv wettelijke bedenktijd gelijk geregeld maar dus nu vangt NLE door een simpele oplichtingstruc 100,- waar ze niets voor doen, klant oplichten en klaar. Een bewijs van de call was er ‘uiteraard’ niet (zei men). Vervolgens via Klacht.nl een klacht aangemaakt en na wat berichten is op 26-02-2019 om 09:03 een fout-erkennende reactie gedaan door NLE dat de opzegging toch is gedaan na een check van het telefoongesprek en zij het zouden regelen. 5-03-2019: Eindnota gestuurd met volledige bedragen en 2x 50,- BOETE! 7-03-2019 om 14:50 gesproken met klantenservice-dame Letica die zegt dat het zou komen te vervallen. Maar geen bevestiging kan sturen maar het komt goed zegt ze. 22-3: wegens doodse stilte NLE klantenservice gebeld en 'moet maar afwachten'. 26-3 1e betaling NLE gestorneerd want ik HAD maar € 6,43 hoeven betalen voor 11 dagen (onterecht!) gebruik. 6-04-2019 komt er gewoon een herinnering binnen! 25-04 Correctienota dat NLE € 57,57 van mij wenst. 25-4 direct per mail gereageerd dat deze factuur nooit betaald zal worden, en de 6,43 voor de uren aan belkosten en aan tijd en irritatie al niet toereikend zijn als tegengestelde kosten. 29-4 Dhr. - van de klantenservice gesproken die gewoon niet luistert, niet oplet en het intern wel zal gaan sturen naar de afdeling maar geen ENKELE oplossing kan bieden en OPHANGT! Volgende stappen reeds genomen: - Consumentenbond - Rechtsbijstand reeds geïnformeerd in afwachting van correcte € 0-factuur Vervolgstappen bij geen correcte afhandeling: - Geschillencommissie Energie - Online Politie-aangifte internet-oplichting

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Grote rommeltje
i.szabo, 16 april 2019

Er zijn "slimme" meters door mijn strot gedrukt. Sindsdien zijn ze niet uitgelezen, dus kan ik mijn verbruik niet zien. Bellen met klantenservice is niet mogelijk - 45 minuten naar bandje luisteren...

De enige, wat goed werkt, zijn de rekeningen innen. Hopeloos

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Wacht al 4 maanden op een oplossing
Fedor, 29 maart 2019

Helaas ben ik overgestapt naar NLE, vanaf dag 1 een klacht betreft haperend beeld en wegvallend signaal. Vanaf dag 1 geen contact te krijgen met de klantenservice, heb zelfs het idee dat hier helemaal niemand werkt. Nu 4 maanden verder en nog niets gehoord, maar de facturen komen wel. Schande is het, snap niet dat niemand van hogere hand hier niet ingrijp. De consument is hier de dupe en het kost ons alleen maar geld! Kijk niet naar de aanbiedingen van deze firma, ga niet in zee met NLE!!!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Onbereikbaar
Rianne B uit Heesch, 26 maart 2019

Ik probeer al 3 dagen contact te leggen met NLE maar ik heb geen geluk. Geprobeerd via de telefoon, maar als je gewoon een vraag wilt stellen over energie wordt die mogelijkheid niet geboden in het keuzemenu en er is geen "overige vragen" mogelijkheid.

Er staat met grote letters in de app dat je NLE ook via Whatsapp kunt bereiken maar er staat geen nummer bij; je kan ook twitteren maar als je op twitter @NLE ingeeft kom je bij een leuke Noorse mijnheer en dus niet bij de energiemaatschappij. En facebook: die mogelijkheid bestaat ook niet meer: bestaat het bedrijf nog wel?

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Criminelen
Romi Rosine van Arum uit Amsterdam, 13 maart 2019

Netjes maand van te voren contract opgezegd (contract liep sowieso af). Er wordt alsnog een nieuw termijnbedrag in rekening gebracht terwijl ik daar niet eens meer woon! Vervolgens krijg je iemand aan de telefoon die verschrikkelijk brutaal is. Ga niet bij deze energiemaatschappij. Je betaald voor iets wat je niet krijgt en verschrikkelijke klantenservice!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Contract beéndigd en toch afschijving termijnbedrag
Paul Jansen, 22 februari 2019

Op 21 februari loopt mijn contract bij NLE af en ga ik over naar een andere leverancier. Toch wordt op 22 februari opnieuw een termijnbedrag afgeschreven van mijn rekening.

Wat is de diepere gedachte hierachter?

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
NLE zeer slechte klantenservice
Karin, 16 februari 2019

Via het energiecollectief van Vereninging Eigenhuis vorig jaar overgestapt naar NLE. Een verschrikkelijke klantonvriendelijk firma. Zeer slecht bereikbaar, wachttijden aan de telefoon van meer dan 45 min. Gelukkig had ik maar een contract voor een jaar. In dit jaar 3x gebeld met NLE, 3x lange wachttijden en 3x zeer onbeschofte klantonvriendelijke medewerkers aan de telefoon. Bij overstappen naar andere energieleverancier begin februari 2019 problemen met mijn kom-er-bij bonus. Deze stond niet op de eindnota en er werd gezegd dat ik er geen recht op heb. Via klacht.nl klacht ingediend en dan heb je opeens wel binnen 2 dagen een reactie. Onbegrijpelijk dat een organisatie als Vereniging EigenHuis met een dergelijke firma in zee gaat. Mijn advies kies niet voor NLE.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
NLE
Leon, 5 februari 2019

Ik heb energie afgenomen bij NLE. Erg slechte ervaringen met NLE. Na overstap na een andere energiemaatschappij blijven ze maar aanmaningen sturen. Meerdere keren contact gehad met klantenservice staan je netjes te woord, beloven het te verhelpen maar er gebeurt niks. Aanmaningen blijven komen. Mailen heeft geen zin, daarop krijg je geen reactie. Mij zien ze daar nooit meer terug.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
BETALEN DE "KOM ERBIJ' BONUS NIET UIT
boze klant uit Haarlem, 5 februari 2019

Ik ben na een jaar een energie contract te hebben gehad bij NLE overgestapt naar een andere leverancier. Ik had bij NLE een jaarcontract afgesloten met daarin opgenomen een kom erbij bonus van 30 euro per energie product.

Op mijn jaarafrekening was echter géén sprake van uitkeren van de bonus!

Na 2 keer ontzettend lang telefonisch in de wachtrij te hebben gestaan werd ik uiteindelijk doorverbonden met de klantenservice met mijn vraag waarom ik de door NLE beloofde bonus niet heb gekregen.

Ik kreeg geld terug en ging ervan uit dat mijn laatste termijnbedrag automatisch werd verrekend met de teruggave. Ik had netjes elke maand mijn energiekosten betaald.

Conclusie: ga NIET met NLE in zee. Ze beloven een bonus maar aan het eind van het verhaal betalen ze de bonus niet uit!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
NLE betaalt niet terug volgens de eindnota 2018
Edward van Gaalen, 5 februari 2019

Ik beveel je aan om geen zaken meer te doen met de NLE. Het restitutiebedrag op de eindnota 2018 werd nog steeds niet uitbetaald. Mailen kun je ze niet meer en de telefoon wordt niet opgenomen.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Als u graag bedonderd wilt worden kiest u NLE
Daniëlle , 19 januari 2019

Wederom grove fouten van NLE. Ik ben er zo onderhand wel klaar mee. En dan te bedenken dat ik niet eens meer klant ben bij NLE. Verhaal nummer zoveel: Een tijd geleden heb ik mijn energiecontract opgezegd per 1 december. Toen is alsnog een termijnnota (met herinneringen n.b.) naar mij gestuurd voor de maand december, de maand dat niet meer geleverd zou worden. Uiteindelijk, na heel veel gedoe weer eens, is mij toegezegd dat ik het termijnbedrag voor december niet zou hoeven betalen. Terecht lijkt mij, want er wordt immers niets geleverd en er is voor die maand ook geen contract. Nu heb ik dan de eindafrekening gekregen. Helemaal goed, ik ben op de hoogte van de opzegvergoeding en dergelijke en wil dit ook zeker z.s.m. betalen. Ik heb de rekening nog maar even gecheckt voor de zekerheid. Goed dat ik dat gedaan heb, want je raadt het al... staat daar hetzelfde termijnbedrag van december weer op! Ik begrijp niet wat er misgaat. Hoe kunnen jullie een termijnbedrag vorderen over een periode dat jullie niet leveren. Ik heb de betalingen nagekeken en alles is tot en met november betaald. Ook is mij toegezegd dat dit termijnbedrag niet verschuldigd is. Dit heb ik ook zwart op wit. Dit is namelijk wat NLE mij destijds heeft gezegd en wat lijkt te kloppen: "Hoi, ik heb het nog een keer uitgezocht en zie dat ik me vergist heb in de jaar- en eindnota, excuses hiervoor. We hebben inderdaad nog geen eindnota opgemaakt, wel de jaarnota. Op de jaarnota heb je €189,82 terug ontvangen zoals het hoort. Het bedrag van december 2018 is inderdaad niet meegenomen op de jaarnota, deze staat er helemaal los van. We zijn op 29 november 2018 gestopt met leveren. De incasso voor het termijnbedrag van december was op 18 november 2018 al ingepland. Deze konden we niet meer terugtrekken, omdat we pas de dag voor je overstap naar een andere leverancier het definitieve bericht krijgen dat wij de levering moeten stoppen. De incasso van het al ingeplande termijnbedrag gaat dan wel door. Omdat je inderdaad geen verbruik meer hebt in december, hebben wij de laatste incasso geblokkeerd. Je krijgt dan geen herinnering en ook geen incassokosten. Zodra de meterstanden van de slimme meter bij ons bekend zijn, maken we de eindnota op. Dan is alles afgerond. Als je nog vragen hebt horen we het heel graag! 🙂" Het lijkt er echt op alsof jullie de boel expres aan het bedonderen zijn zo onderhand. Ik word hier enorm moe van. Antwoord van NLE: "Hi ****, Bedankt voor je bericht en geduld! Ik geef je graag meer toelichting. De levering is gestopt per 29 november. Aangezien de facturatie past stopt op het moment dat de levering stopt. Kan het zijn dat wij voor het einde van de levering al een betaalverzoek naar de bank verzonden hebben. Dat is dus ook gebeurd met het termijnbedrag wat wij in december alsnog afgeschreven hebben. Dat is heel normaal, aangezien we daar ook rekening mee houden en je het termijnbedrag natuurlijk verrekend krijgt op je eindnota met het beëindigen van je levering." Dit antwoord klopt niet en hier heb ik NLE vorige week op gewezen. Het bedrag staat namelijk debet (en dus niet credit!) op de factuur. Reactie van NLE: "Hi Bibi, Ik geef je graag meer duidelijkheid. Op de eindnota zijn alle in rekening gebrachte bedragen verrekend met jouw verbruik tot de einddatum van de levering. Alles wat we te veel in rekening hebben gebracht krijg je terug van ons. Het overzicht dat je meestuurt is een beknopte samenvatting van de eindnota. Je kunt de volledige eindnota inzien via www.mijn.nle.nl. Mocht je er niet uitkomen dan horen we het graag van je!" Ook dit antwoord klopt niet! Alle termijnbedragen tot december, dus tot einde levering, zijn betaald!! Dus ik heb wederom reactie gevraagd. Deze blijft alweer uit. Ik klaar continu van mij horen, maar er wordt nagelaten een tijdige reactie te geven en als er al een reactie komt is deze of niet compleet, of geheel foutief. Telefonisch is NLE niet te bereiken, na een half uur in de wacht wordt de verbinding grofweg beëindigd. Via de chat komt er pas een week na verzending een antwoord, wat inhoudelijk kant noch wal slaat. Dit is al zo vanaf het moment dat ze begonnen te leveren, gedurende een jaar waarbij ik toch zeker maandelijks contact heb proberen te zoeken. Hallo NLE, waar zijn jullie mee bezig?!

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Waardeloos !!!
theo, 10 januari 2019

Ik heb een jaar lang NLE gehad en tevens NLEx.

De energie en de internet.

In beiden gevallen slecht:

- Slechte klantenservice

- verkeerde informatie

- verschillende informatie

- ik krijg een incasso, terwijl ik deze niet zou krijgen

- telefonische en via facebook zeer slecht bereikbaar

- meermaals inlogproblemen

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Slecht bereikbaar, blijven incasseren terwijl wij al zijn overgestapt!
Fam van Dijk uit Enschede, 2 januari 2019

Gezien NLE via de telefoon nagenoeg niet te bereiken is, heb een pogjng gedaan en dat duurde 30 min! Heb alsnog niemand gesproken. Daarna via messenger en mail. Daarop ook nog geen antwoord. Echt ik ben zo boos! Per 01-01-2018 zijn wij klant bij de T-mobile Thuis en onze energie bij Greenchoice. Wij zijn dus vanaf 01-01-2019 geen klant meer bij NLE en gebruiken ook geen diensten meer van hun. Er zijn bij de NLE voor beide diensten netjes 12 termijnen betaald, toch blijft NLE incasseren. Gisteren kreeg ik een email van NLEx dat 03-01-2019 weer een termijn word afgeschreven, op dit factuur staat letterlijk dat het voor de periode 02-01-2019 tot 01-02-2019 gaat. Zo ook voor energie, vanmorgen is er een termijn afgeschreven met omschrijving termijn 1 van 12. NLE heeft voor beide diensten vooraf (al in december 3017) geincasseert toen de levering begon. Waarom blijven ze incasseren en wat te doen??

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Deskundige , vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservicemedewerkster mevr.*******
Harry Cordewener uit Geleen, 8 december 2018

Wachttijd contact met klantenservice was 15 minuten Dit zou korter moeten zijn. Eenmaal in gesprek met medewerkster mevr******* nam zij ruim de tijd . Deskundig, vriendelijk en oplossingsgericht, Zij excuseerde zich voor de lange wachttijd aan de telefoon.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
NLE
Marco Dool, 16 oktober 2018

Op de eindnota zie ik dat er 13 maanden zijn afgeschreven terwijl een jaar 12 maanden heeft. Ook de laatste mand is vooraf afgeschreven wat maakt dat er 14 maanden zijn betaalt. De welkom bonus is niet wat ze belooft hebben en val veel lager uit dan belooft is. Al met al een vage organisatie die tovert met cijfers in de hoop dat de consument het niet in de gaten heeft.

Reactie
avatar
Adrienne Garber uit Amsterdam, 19 oktober 2018

Opdringerig en misleidend proberen langs slinkse weg telefonisch een contract aan te smeren.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Lange wachttijd en administratieve chaos
Michel, 15 oktober 2018

Omdat wij de overdracht van ons verkochte huis per 19-9-2018 hadden ruim op tijd gevraagd aan NLE om het contract van zowel gas&electriciteit te beëindigen.

Dat leek allemaal goed te gaan want eind september ontvingen we een keurige bevestiging dat we 550 euro terug kregen ivm teveel betaalde voorschotten minus een boete van 100 euro omdat we het jaarcontract vroegtijdig verbraken. Begin oktober kwam plots een mailtje binnen dat ze ons weer gingen aansluiten binnen 5 werkdagen op het adres van ons verkochte huis....Dat gaat niet goed dus ik bellen met NLE ! Na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben werd de lijn opgepakt en daarna direct verbroken ...Nieuwe poging weer bijna een half uur moeten wachten verhaal uitgelegd daarna weer meer als 5 minuten in de wacht gestaan. Het was een misverstand en de fout lag bij Eneco blijkbaar de nieuwe energieleverancier op ons oude adres. Die 100 euro zou ook niet terecht in rekening zijn gebracht aldus de medewerker van NLE. Hij zou het in hun systeem zetten en mij intern doorverbinden met de financiële afdeling omdat hij zelf niet gemachtigd was om dit aan te passen. Intern doorverbinden duurde ook zeker 15 minuten...Het verhaal uitgelegd dat haar collega alle info 15 minuten terug in mijn dossier heeft gezet.

Dit bleek na weer 5 minuten in de wacht gezet te zijn een verkeerde veronderstelling van de eerste collega.

Oké zeg ik ontvang ik mijn teveel betaalde voorschotten dan wel 10 oktober terug. Nee dat gaat 12 oktober worden ...Oké mag ik u naam dan noteren. Nee die krijgt u niet ivm de wet op de privicy was waar vriendelijke antwoord. Sindsdien heb ik 4 automatisch gegenereerde mailtjes ontvangen waarvan de laatste een “laatste kans aangaf om mijn meterstanden door te geven” Aangezien ik geen account meer heb zou ik deze telefonisch door moeten geven. Dit terwijl ze deze al lang in hun bezit hebben bij NLE.Heb de eindafrekening van NLE tenslotte in mijn bezit. Ben er helemaal klaar mee met deze klant onvriendelijke energie leverancier. Je moet hard vechten om je eigen teveel betaalde voorschot terug te krijgen. Brrrr zo waardeloos nooit maar dan ook nooit zal ik hier nog klant worden al krijg ik de energie voor de helft van de prijs. Heb ondertussen ook al een klacht ingediend bij NLE maar de reactie blijft zoals ik al verwacht had uit. Volgende stap is de Consumenten Bond inschakelen ....Dit bedrijf heeft naast te weinig personeel ook ondeskundig personeel in dienst.Wat een waardeloos log klantonvriendelijkheid bedrijf is NLE !

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
belachelijk
Henk, 9 oktober 2018

mijn vriendin klaagt over een hardnekkige medewerker die bleef zeggen: "druk op akkoord, druk op akkoord"

ze zou iets gewonnen hebben? Ik ben blij dat ze hier niet is ingetrapt, ik hoop NOOIT MEER contact met jullie te hebben.

Henk

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer