Reviews Nederlandse Energie Maatschappij

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

99 reviews

5 sterren
(8)
4 sterren
(15)
3 sterren
(4)
2 sterren
(7)
1 ster
(65)

40 problemen opgepakt

opgelost
(3)
deels opgelost
(3)
niet opgelost
(1)
in behandeling
(3)
onbekend
(30)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Weer niet aan de telefoon te krijgen
Hans Dijkstra uit Groningen, 22 januari 2018

Ik heb weer eens gebeld met de NLE ze nemen weer niet op.Ik kan mijn termijn bedrag niet verhogen, en ik kan mijn jaarnota’s van 2017 en 2018 niet uitprinten. Ik ben van de comunicatie met het NLE helemaal zat.Vorige keer beloofde ze het beter te gaan doen, ze doen er helemaal niets aan.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 23 januari 2018

Beste Hans,

Op dit moment is het erg druk. Ondanks dat ik goed kan begrijpen dat wachten erg vervelend is, vragen we u om geduld. Blijf alstublieft aan de lijn, zodat we u kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Waardeloze klantenservice
Rudy uit Paterswolde, 22 januari 2018

Probeer al vanaf vorige week de technische dienst te pakken te krijgen. Helaas is dit niet mogelijk. Mij werd verteld door een medewerker dat ik net zo lang in de wacht moest blijven tot ik geholpen werd. Nog een keer gebeld, duurde weer lang. Toen maar met de hond gaan lopen en de telefoon thuis in de wacht bij NLE gelaten. Toen ik terug was met de hond stond hij nog in de wacht.Opeens afgelopen zaterdag werd er een nieuwe modem bezorgd, dezelfde die ik al in gebruik heb!!?? Stond verder geen duidelijke afzender op. Ben nu weer een half uurtje aan het bellen met NLE om te vragen of de modem van hun komt en zo ja, waarom?, maar nog steeds lijkt het een probleem de juiste afdeling (technische dienst) aan de lijn te krijgen.Mijn contract, gelukkig maar één jaar, loopt in augustus af. Ik heb al besloten dat ik dan op zoek ga naar een andere provider.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 23 januari 2018

Beste Rudy,

Wat vervelend zeg. Onze excuses voor dit ongemak. Bent u inmiddels geholpen? Door de drukte duurt het helaas lang voordat u wordt geholpen. Blijft u alstublieft aan de lijn. We helpen u zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Dhr.Smits
B.Smits uit Nijmegen , 22 januari 2018

Zeer slecht bereikbare energieleverancier. Ben al vanaf 4 januari bezig om een bevestiging te krijgen dat mijn dubbeltarief meter wordt omgezet naar enkeltarief. Heb telefonisch contact gehad in dat gesprek wordt van alles beloofd maar de bevestiging via mail blijft uit. Inmiddels ook al via mail en Facebook gereageerd maar geen reactie terug gekregen. Terwijl ik dit bericht typ hang ook alweer ruim 30 minuten aan de telefoon.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 23 januari 2018

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend! We komen zo snel mogelijk, via Facebook of e-mail, bij u terug. Door de drukte kan dit langer dan gewenst duren. We doen ons best!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Nooit met deze *** inzee gaan
Flipse uit Leiden, 19 januari 2018

Kreeg een verkoper aan de deur. Die melde dat ze goedkoper waren dan mijn huidige energie provider.

Kreeg ik mijn contract binnen. Bleken ze 15,59 eurocent duurder te zijn (verschil prijs elektra en gas). Ik heb meteen het contract weer opgezegd via het bij gevoegde formulier.

Bellen had geen zin, 0.75 uur in de wacht gestaan voor de klantenservice. Waardeloze tent.

Ziedend was ik.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Klantenservice
Boutaibi 19 januari 2018

Ik krijg geen telefonisch contact terwijl ik een dringende vraag heb over mijn contract! Ik bel al een week en ik krijg steeds er zijn meer dan 10 wachtende voor u! Ik ben van Engie naar jullie overgestapt maar om deze reden ga ik oer direct terug. Hoe kan een energie maatschappij zijn klanten telefonisch niet te woord staan en helpen?! Ik ben heel erg teleurgesteld.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 23 januari 2018

Beste heer/mevrouw,

Door de drukte kan het even duren voordat u wordt geholpen. Omdat u een dringende vraag heeft, adviseren wij u om aan de lijn te blijven. U wordt zo snel mogelijk geholpen! Excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u er alsnog bijblijft.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Zuinig berichtgeving
avatar
Jaco van der Heijden uit Bunschoten-Spakenburg, 18 januari 2018

Na aanmelding nooit meer iets gehoord weet zelfs m'n klantnr. niet eens.

Jaarnota nooit gezien ben al, als ik zo mag omschrijven v.a. 2016 lid.

Ik wacht u reactie af en stap over naar een andere maatschappij na mij voldoende geinformeerd te hebben ivm berichtgevingen en facturen.

Groeten,

J.J.van der Heijden

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 23 januari 2018

Beste heer/mevrouw,

Wat vreemd! Neem alstublieft contact met ons op, zodat wij dit voor u na kunnen kijken. Op dit moment hebben we onvoldoende gegevens van u, waardoor we u via deze weg niet kunnen helpen. We staan voor u klaar!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen mogelijkheid om te annuleren
Julike Bouwknegt uit Tolbert, 18 januari 2018

Als je je contract binnen de wettelijke twee weken bedenktijd wil annuleren is dit niet mogelijk! Klantenservice is niet bereikbaar, mail wordt niet beantwoord. Wel krijg je van hetzelfde e-mailadres allemaal bevestigingsmailtjes.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 23 januari 2018

Beste Julike,

Helaas duurt het, door de drukte, langer voordat we opnemen of antwoorden. Maar we komen altijd bij u terug. We doen ons best om dit te verbeteren! We vragen u om geduld te hebben of aan de lijn te blijven. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Afgesloten
G.W. B. uit Gorinchem, 18 januari 2018

In oktober eigenaar geworden van een nieuwe woning :). NLE gaf aan dat het geen probleem was als ik direct stroom nodig had, en hiervoor was geen spoed aanvraag nodig. Heb me aangemeld en helaas was mijn stroom en gas binnen 5 dagen afgesloten. De NLE kon pas 3 weken later de wijziging doorgeven aan de netbeheerder en dus zou ik 3 weken moeten wachten op mijn stroom. Ik werd dus min of meer gedwongen om over te stappen een andere leverancier. Om aangesloten te worden moest ik een afspraak maken met stedin. Hiervoor kreeg ik een rekening en de NLE wil dit niet vergoeden. Klantenservice was niet echt behulpzaam en kwam niet over alsof zij kennis van zaken hadden. Al met al een slecthe ervaring helaas :(

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 23 januari 2018

Beste Gerwin,

Wat een vervelende situatie. Als u wilt dat we hier nogmaals naar kijken, neem dan even contact met ons op. We staan voor u klaar!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
De overstap
Gaaloul 17 januari 2018

Ik ben benaderd door een callcenter met de vraag om over te stappen naar NLE was goedkoper zeiden ze en dat NLE de overstap zou regelen ik vroeg ook voor de boete van de overstap er werd mij aan de telefoon gezegd nee dat regelen wij ok

Maar helaas niet waar ik moet zelf betalen en dan formulier invullen en de afschrift van de bank en dan kan het 3 maanden duren voor ik het terug krijg zo werd het aan mij verteld een beetje vreemd en ERG MISLEIDEND

Ik hen klacht gestuurd en er zou binnen 2 weken bericht krijgen maar ook helaas moest zelf bellen

Ik zit in de bijstand dus die boete van de overstap is veel geld ik wacht nog steeds op een telefoontje van NLE een beetje jammer allemaal ik heb er spijt van dat ik ben overgestapt

Gr G

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 18 januari 2018

Beste heer/mevrouw,

Welkom bij NLE! Ik vind het jammer om te lezen dat het niet duidelijk voor u was, dat dit achteraf pas geregeld zou worden. Wij zullen zo snel mogelijk inhoudelijk op uw klacht reageren.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Spijt van overstap naar deze maatschappij
Anne 17 januari 2018

Net pas overgestapt van Nuon naar NLE (via consumentenbond aanbod)maar spijt als haren op mijn hoofd. Ten eerste is de klantenservice gewoon niet bereikbaar Na twee dagen telkens een uur in de wacht staan uiteindelijk maar de telefonische optie aanmelden als nieuwe klant gekozen en ja hoor dan uiteindelijk contact. Maar dan blijkt deze maatschappij totaal niet flexibel en welwillend in het meedenken met de klant. Bijvoorbeeld: betalingsdatum aanpassen kan niet. Ook innen ze het maandbedrag van te voren en niet zoals gebruikelijk erna.Helaas zit ik er een jaar aan vast maar daarna NOOIT meer NLE!!

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 18 januari 2018

Beste Anne,

Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit vervelend voor u is. Het klopt dat wij vooraf incasseren. Zo kunnen we ook u voordelige tarieven blijven aanbieden. De betaaldatum wijzigen is wel mogelijk, nadat we zijn gestart met leveren. Daarover bent u dus verkeerd geïnformeerd. Wilt u alsnog de betaaldatum wijzigen? Neem dan even contact met ons op. Dat kan ook via Facebook of Twitter. Vermeld altijd uw postcode, huisnummer en geboortedatum zodat we gelijk voor u aan de slag kunnen gaan. We staan voor u klaar!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Tot nu toe zeer goed
H.J. Verburg uit Rotterdam, 16 januari 2018

De overstap werd snel en goed geregeld de termijnen worden op de afgesproken tijdstippen af geschreven.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 18 januari 2018

Beste heer/mevrouw Verburg,

Wat onwijs leuk om te lezen! Welkom bij NLE en bedankt voor de positieve review.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
O sterren is deze amateuristische dienstverlener waard!
Pim de Bruijn 16 januari 2018

Je kunt alleen via digitale media met een onpersoonlijke Wilco contact opnemen via Twitter etc. Een normaal gesprek of communicatie via email of telefonisch behoord niet tot hun vaardigheden. Op een email krijg je als antwoord: "wat leuk dat je ons emailde, maar we krijgen zoveel emails dat we ze niet meer beantwoorden". Zoek het maar uit via een ander medium terwijl ze beschikken over al je contactgegevens. Best apart voor een bedrijf dat bestaat van het leveren van energie en waarbij de klant heel makkelijk je bedrijf kan verlaten. Zelfs het verhaal over de "goede" prijs blijken ze niet waar te kunnen maken. Ook bijzonder is het betaalsysteem dat ze hanteren. Je betaald hier vooraf per maand in plaats van de gebruikelijke betaling achteraf. Kost je toch een extra maand voorfinanciering. Het beeld dat ik krijg bij het bedrijf is dat de klant een melkkoe is die niet moet zeuren, maar dat zeuren ontstaat nu juist omdat zij zo slecht communiceren. Een echt verdiende "0" sterren beoordeling.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 16 januari 2018

Beste Pim,

Wat jammer om te lezen dat u er zo over denkt. Neem alstublieft contact met ons op, via Twitter of Facebook, zodat wij u kunnen helpen. Helaas kon ik op basis van uw naam geen gegevens terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Klantenservice helemaal onbereikbaar - mail wordt niet beantwoord
JJ Dooper 15 januari 2018

Overgestapt via de veiling van de Consumentenbond. In het contract dat ik kreeg toegestuurd stonden heel andere verbruiksgegevens dan ik heb opgegeven. NLE hield geen rekening met onze zonnepanelen. Eén keer meer dan een half uur in de wacht gestaan bij de klantenservice. Toen maar opgehangen. Nog zeker vijftien keer opnieuw geprobeerd op verschillende tijden. Iedere keer meteen een bandje: "er zijn meer dan tien wachtenden voor u". Heb toen mijn wijzigingen doorgegeven via het formulier op hun website. Ook daar werd helemaal niet op gereageerd. Ten einde raad heb ik het contract toen maar geannuleerd. Ik wil geen klant worden bij een bedrijf met zo'n onbereikbare klantenservice. Raar dat de Consumentenbond zo'n bedrijf als NLE aanbeveelt.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 16 januari 2018

Geachte heer/mevrouw,

Wat jammer om te lezen dat u hierdoor heeft geannuleerd. Maar we begrijpen dat u niet lang wilt wachten totdat er wordt geantwoord of wordt opgenomen. Excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Klantenservice onbereikbaar
Smits 15 januari 2018

NLE blijkt tijdens een overstapprocedure onbereikbaar via telefoon of email. Ik voel mij gedwongen het contract alsnog te annuleren binnen de wettelijke bedenktermijn omdat ik geen door mij gewenste wijzigingen kan doorvoeren.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 16 januari 2018

Beste heer/mevrouw Smits,

Excuses voor de late reactie. Ik heb zojuist de startdatum voor u gewijzigd naar 1 juni 2018. U ontvangt uiterlijk morgen een nieuw energiecontract per e-mail. Door deze wijziging heeft u opnieuw 14 kalenderdagen de tijd om kosteloos te annuleren. Wilt u dit alsnog doen? Neem dan contact met ons op. Maar wij hopen dat u erbij blijft door deze wijziging. Bedankt voor uw geduld!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
misleiding of misverstand
Lucas C uit Rotterdam, 13 januari 2018

Let op ! Je doet mee aan een actie van overstappen.nl je krijgt duidelijke energietarieven. Ga je inloggen en kijken op de MijnNLE site zijn het allemaal HOGERE tarieven. Pure vorm van misleiding.

Slecht te bereiken via telefoon (dus ga NIET bellen)

Geen reactie op email

Geen reactie via andere klachtenwebsite

NLE gaat contact met MIJ opnemen > klantnummer : 63114095453

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 16 januari 2018

Beste heer/mevrouw,

Er is inmiddels gereageerd op uw klacht via klacht.nl. Heeft u vragen? Stelt u deze dan daar. De collega's die uw klacht behandelen helpen u graag verder!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Telefonisch niet te pakken te krijgen.
Dijkstra uit Groningen, 12 januari 2018

Ik heb 20 minuten de telefoon over laten gaan om een vraag te stellen die ik op internet niet beantwoord kan krijgen. Maar er wordt niet opgenomen.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 16 januari 2018

Beste heer/mevrouw Dijkstra,

Op dit moment is het erg druk, waardoor u langer dan gewenst moet wachten voordat er wordt opgenomen. Wij doen ons best om de wachttijd zo kort mogelijk te houden en bedanken u voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slecht bereikbare klantenservice
Jansen 11 januari 2018

Ik zie heel vaak onderstaande reactie van NLE.

Zorg dan in ieder geval dat de klantenservice bereikbaar is, anders zijn het holle kreten waar niemand iets aan heeft.

Zelf 3 dagen 45 minuten (totaal ruim 2 uur) in de wacht gestaan voor een simpele wijziging.

Uiteindelijk gelukt verbinding te krijgen maar daarna WEER 10 minuten moeten wachten op antwoord. Helaas..... accu was leeg.

Ik heb zelf maar vast een reactie namens NLE gegeven:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Excuses voor het ongemak! Heeft u nog hulp nodig of andere vragen? Neem vooral contact met ons op. Wij staan voor u klaar!

Met vriendelijke groet,

Iemand die er ook niets aan kan doen van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
tot nu tor bevalt het me prima
a de R. uit Hoogeveen, 9 januari 2018

De leveracier doet wat hij beloofd (tot nu toe) de overstap ging soepel en vlot

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Makkelijk overstappen
kvh uit Heinkenszand, 8 januari 2018

NLE heeft het overstappen zonder problemen geregeld.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 16 januari 2018

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw review en welkom bij NLE.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
antwoorden niet op e-mails en whatapps
g. schokker 5 januari 2018

Slecht begin bij deze nieuwe leverancier

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 16 januari 2018

Beste heer/mevrouw Schokker,

Door de drukte klopt het dat een antwoord langer op zich laat wachten dan wenselijk is. Maar wij zullen altijd met een antwoord bij u terugkomen. Bedankt voor uw geduld!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Moeilijk berijkbaar en vele fouten
Eerland 3 januari 2018

Gaat u verhuizen kijk uit ze willen dat u dus 3x u adres door geeft en fouten die hun maken is niet meer menselijk bereikbaar nou niet echt kijk aub uit bij deze energie maatschapij nle is niet milt normaal als er fouten zijn geeft vele bedrijven het toe deze dus niet

Ik heb wel dyslexie maar u begrijpt kies geen nle

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 4 januari 2018

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Excuses voor het ongemak! Heeft u nog hulp nodig of andere vragen? Neem vooral contact met ons op. Wij staan voor u klaar!

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
oplichters
M.H.J. van Vlokhoven 3 januari 2018

Ik heb een 3-jarig contract met vaste prijsafspraak. Helaas blijkt op de factuur een andere (hogere) prijs berekend te worden. Op reclamaties wordt totaal niet gereageerd. Ik heb het contract opgezegd! Nooit meet NLE!

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 4 januari 2018

Beste heer/mevrouw,

Wat jammer om te lezen. Neem alstublieft contact met ons op, voor een verklaring! Want we begrijpen dat u dit vervelend vindt.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
ik heb op de service niets nadeligs aan te merken
A S. uit Apeldoorn, 2 januari 2018

mijn overstap was heel vlot geregeld. Het contact met de klantenservice was prima.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 4 januari 2018

Geachte heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen! Bedankt voor het compliment en welkom bij NLE.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Meest waardeloze (klanten)service
Dirk van Eeden uit Rosmalen, 30 december 2017

7 weken aan het lijntje/ voor de gek gehouden...steeds beloftes die ze niet nakomen. 7 weken op een monteur aan het wachten die niet komt. Nooit meer NLE.

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 2 januari 2018

Beste Dirk,

Dat is niet de bedoeling en erg vervelend! Neem alstublieft contact met ons op, zodat wij hier nogmaals naar kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Snelle levering
Andrea 29 december 2017

Al vanaf 7 december ben ik bezig met een energie contract voor versnelde levering, nu 29 december ben ik nog steeds niet voorzien van energie en bel heeft mij zelfs verzocht een andere maatschappij te zoeken na een maand prutsen. Ik heb viermaal een contract moeten afsluiten waarvan ik nu het laatste contract aan het annuleren ben en je raad het al alweer sta je een half uur in de wacht... de eerste gesprekken verliepen goed nadat bel mij was aangeraden door de consumenten bond. Ik zou voor de kerst nog worden aangesloten. Maat niets bleek minder waar, mij contract moest worden genanuleerd waarna ik telefonisch een contract moest afsluiten dat heb ik dus gedaan en ik zou nog steeds voor de kerst worden aangesloten. Nadat er een weekend overheen is gegaan en ik nog steeds geen contract had ontvangen heb ik weer gebeld en toen waren er weer dingen mis, het blijkt namelijk dat een telefonisch contract 5 dagen langer duurt.... terwijl mijn vorige contract gewoon op internet was afgesloten.... nadat ik mijn contract heb ontvangen heb ik op internet een snelle levering aangevraagd. Hier heb ik ook nooit wat van gehoord en weer opgebeld. Er bleek een storing te zijn weer werd mij contract geannuleerd en er werd telefonisch een spoed contract afgesloten. Waarvan mij gegarandeerd werd dat ik dezelfde dag nog het contract zou ontvangen en dat wij 2 januari werden aangesloten. De man van de klantenservice had mij heel netjes nog gebeld nadat ik contact had gehad met de netbeheerder dat 2 januari een goede datum was. Dezelfde dag rond 16:30 nog gebeld waarna ik na vijf uur eindelijk weer iemand aan de lijn kreeg die zei dat ik mijn contract echt vandaag kon verwachten. Gisteren weer niets ontvangen. Dus weer gebeld, waarin mijn in het telefoongesprek werd geadviseerd na 1 maand prutsen een andere leverancier te zoeken omdat jullie mij niet versneld kunnen aansluiten. Vannacht een contract ontvangen met levering 22 januari. Dat is niet echt snel?!? Mijn andere contract ging notabene in op de 18de wat nog eerder was maar dat moest genauleerd. Zelfs nu ik het wil opzeggen wordt ik doorverwezen om en spoed levering aan te vragen, denk je nu echt dat ik na 1 maand nog naald een spoed iets ga proberen ik moet worden aangesloten zo snel mogelijk en niet na 1 maand. Waardeloze service, elke telefoniste zegt wat anders en je hangt uren aan de lijn. Echt een heel slecht bedrijf! Nooit zal ik met dit bedrijf weer in zee willen gaan maar dan ook echt nooit!

Reactie van Nederlandse Energie Maatschappij - 2 januari 2018

Beste Andrea,

Onze excuses voor het ongemak. Dit is niet de normale gang van zaken. Als u nog vragen heeft horen wij dat graag!

Groet,

Wilco van NLE

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?