Reviews MAIN Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

1 reviews

5 sterren
(1)
4 sterren
(0)
3 sterren
(0)
2 sterren
(0)
1 ster
(0)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Prima leverancier met persoonlijke benadering
Jules Bosma uit Heerenveen, 20 juli 2018

Goede ervaring met Main energie en de account manager Dirk Tuithof.

Persoonlijk oplossing gerichte benadering.

Altijd op zoek naar de gunstige oplossing voor de klant

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Onze ervaring met Main Energie
Dee 12 april 2017

Alleen wanneer de vertegenwoordiger je benadert lijkt alles omtrent de service en tarieven geweldig. De info wordt veel mooier voorgespiegeld omtrent groene energie en de lage tarieven. Ook is het een stug bedrijf en kom je zelfs niet van een overeenkomst af wanneer je verhuisd en bij iemand anders met zijn eigen leverancier intrekt.Al met al zou ik nooit meer voor deze energie leverancier kiezen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
te hoge rekeningen.
antoine beune uit rijen, 28 november 2016

Ik ben indertijd overgestapt naar een andere energieleverancier omdat ik te hoge rekeningen kreeg van MAIN energie. Deze bleken inderdaad achteraf geheel onjuist.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
8 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
goede ervaringen
dion uit heerlen, 1 juli 2014

ik lees een hoop negatieve meningen en ervaringen over main energie echter tot nu toe geen slechte ervaringen gehad.

nadat de energie markt op de schop ging ben ik weg gevlucht bij onze netbeheerder en leverancier essent. hier was je echt alleen maar een nummer !!!

een heel jaar moeten wachten op mijn teveel betaalde aan voorschotten omdat een *** niet goed kon rekenen en lezen. nee deze *** gooide zelfs de telefoon op de haak.

moet nu nog steeds op het presentje wachten voor de ongemakken. mijn huidige woonhuis gekocht samen met de makelaar de meterstanden opgenomen ( de vorige bewoner was medewerker bij essent ). blijkt dat deze 100 kuub gas te weinig had opgegeven. dus dit kwam bij mij op de rekening te staan.

netbeheerder vond 100 kuub niet de moeite waard om dit te verekenen !!!!!

elektran heeft alle mogelijkheden gedaan om dit tot een goed afloop te brengen zonder enig resultaat.

nu bij main energie kan ik zelf mijn voorschotbedragen aanpassen zonder een hoop gedoe.

heb een paar keer telefonisch contact met hun gehad en altijd op een heel nette manier te woord gestaan.

nu ik absoluut weiger om ook maar enige informatie naar de netbeheerder door te geven essent nu enexis wordt mijn uitleg bij main energie zonder meer goed verwerkt.

ik heb een hoog voorschot ( zelf voor gekozen ) terwijl ik de hele winter op hout stook. nu 1 jaar heb ik ook nog eens zonnen panelen op mijn dak liggen. goed voor een eigen voorziening van stroom.

dit betekent dat ik een hoop terug moet krijgen van main energie.

laatst mijn meterstanden via internet door gegeven.

ik heb zelfs een min verbruik van gas en een plus gebruik van een 30 kwh aan stroom.

ik heb telefonisch contact gehad om uitleg te geven voor de opgegeven meterstanden. vriendelijke medewerker die uitleg gaf dat ik de zonnen panelen door moest geven aan mijn netbeheerder. welke ik dus niet zal doen. ook hier heb ik mijn ervaringen welke ik met deze netbeheerder heb gehad gedeeld.

indien main energie deze meterstanden niet zou aannemen zou ik een foto moeten maken van de meters. zover is het helemaal nog niet gekomen.

vandaag een eindafrekening gekregen met mijn opgegeven meterstanden. een dik 3000 euro krijg ik terug zonder enige problemen.

dus ik begrijp niet dat mensen problemen kunnen hebben met deze leverancier.

dat je het zelfde hebt verbruikt wilt niet zeggen dat je dan ook hetzelfde moet gaan betalen.

de energie prijzen stijgen er wordt een hoop belasting over het gebruik bij geteld. dus eerst maar eens goed je eindafrekening door lezen en ook de opbouw van de prijzen goed bestuderen. dit werkt heel verhelderend.

ik zal zeker ook de moeite nemen om bij andere leveranciers te kijken hoeveel ik bij hun kan gaan besparen. ik heb een vermoeden dat dit niet zoveel zal schelen.

de persoonlijke site van main energie is ook heel goed opgezet.

altijd bereikbaar en overzichtelijk.

er wordt een hoop uitleg gegeven waar de energie vandaan komt en hoe de prijzen tot stand komen.

ook telefonisch goed bereikbaar zonder die dure 0900 nummers te hoeven bellen.

geen elle lange wacht tijden en geen antwoord apparaat of ingesproken mededelingen

mijn conclusie voorlopig blijf ik gewoon klant bij main energie. misschien niet de goedkoopste maar zeker in afhandelingen en te woord staan van klanten service wel een dikke pluim waard.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Veel te hoog voorschotbedrag
Bram uit Houten, 19 april 2014

Jaren klant geweest bij MAIN energie, maar voorschotbedragen zijn echt veel te hoog. Ieder jaar kregen we honderden euro's teveel betaalde voorschotten terug. Dit kon volgens de klantenservice niet veranderd worden. Tevens waren de periodes van afrekeningen telkens anders, waardoor je je energieverbruik moeilijk kan vergelijken.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Jansons 28 december 2013

Ooit ben ik klant geworden van energie direct. Dit is opgegaan in Main energy en sindsdien is de dienstverlening ook achteruit gegaan. Het hoogtepunt is dat ik sinds maart 2013 verhuisd ben. we hebben deze energieleverancier gehouden want we zouden er kort wonen. Echter wat MAin energy doet is een rekening neerleggen van 260 euro per maand. Na enig contact met de klantenservice, waar je overigens keurig te woord wordt gestaan als je eenmaal contact hebt, is het voorschotbedrag aangepast. voor een 2 persoons werkend huishouden leek mij dit ook al aan de ruime kant. Inmiddels zijn er in een half jaar tijd 3 aanpassingen gedaan. De laatste het meest lachwekkend, namelijk door de verlaging van de prijzen hebben ze mijn energieverbruik maar even opnieuw geschat en verdubbeld. Ik heb hierop gemaild, geen reactie mogen ontvangen, maar uiteraard wel een nieuwe factuur ontvangen.

Mijn vragen over hoe ze dit geschat hebben zijn niet beantwoord, maar ik heb nu een nieuwe vraag gesteld. Hoe snel kan ik van deze partij af. als ik kijk naar mijn energieverbruik ontvangen ze nu ruim 80 euro te veel per maand. In mijn ogen hebben we hier dus te maken met een te grote partij die denkt dat ze alles kan maken.

de laatste grap die ik jullie niet wil onthouden; ik bel vandaag de klantenservice om 14:06. ik krijg een keurig bandje te horen, vanwege de feestdagen zijn wij om 16:00 gesloten. Dit geeft denk ik prima weer hoe goed ze het op orde hebben niet. Het was nog geen 16:00 en het is ook geen feestdag. verkeerde bandje dus.

Reactie van MAIN Energie - 6 januari 2014

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening.

Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen met ons Accountteam? Dan kunnen wij achterhalen wat er is misgegaan en samen met u naar een passende oplossing zoeken.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl. U kunt uiteraard ook een terugbelverzoek indienen via onze website, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
reuvers 23 april 2013

Wij zijn destijds overgestapt ivm de prijs. Helaas de grootste fout die we konden maken! Na een kapotte meter blijkt de klantenservice inderdaad een aanfluiting! Er wordt inderdaad glashard gelogen aan de telefoon! Dan wel wordt de schuld afgeschoven op liander od. Een eerder onterecht afgeschreven bedrag van ruim duizend euro wordt al 3 maanden onterecht vastgehouden in afwachting van een correctie!! Het bedrag terugstorten zodat het juiste bedrag kan worden voldaan nav de gecorrigeerde factuur is te moeilijk. Echt een aanfluiting!!!!!!!!!!!

Reactie van MAIN Energie - 25 april 2013

Geachte mevrouw Reuvers,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening.

Uit onze gegevens blijkt dat u hierover een dispuut heeft ingediend.

Uw meter is vervangen. Op basis van de gegevens van de nieuwe meter kunnen wij vaststellen dat u bij een herberekening van het verbruik op de eerste factuur geen geld terugkrijgt. Bij een herberekening van het verbruik op de tweede factuur krijgt u naar alle waarschijnlijkheid wel een bedrag terug, maar deze factuur is tot op heden nog niet door u voldaan.

Na de totale herberekening van beide facturen dient u een kleiner bedrag bij te betalen, maar van een creditbedrag is geen sprake.

U was destijds in de gelegenheid bezwaar te maken of het bedrag te storneren, maar dit heeft u niet gedaan.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons Accountteam. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 088 – 08 09 000 of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Darmawan 5 april 2013

Prima energielevelancier, zat toen nog bij Elektran, maar in 4 jaar tijd sinds Mainenergie, Elektran heeft overgenomen is mijn voorschotnota verdubbeld, terwijl mijn verbruikt per jaar hetzelfde gebleven.

Verder geen klachten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
A.H 14 februari 2013

Rond uit het slechtste wat je kan overkomen

ik ga niet in details maar het gedrag van de medewerker,s is niet in de haak.

en de argumenten leugenachtig.

En het ligt nooit aan main maar altijd aan of de netwerkbeheerder.

of aan hun eigen computer systheem.

we zullen blij zijn als we hier van verlost zijn.

Reactie van MAIN Energie - 1 maart 2013

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening.

Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen met ons Accountteam? Dan kunnen wij achterhalen wat er is misgegaan en samen met u naar een passende oplossing zoeken.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl. U kunt uiteraard ook een terugbelverzoek indienen via onze website www.mainenergie.nl/thuis/bel-me-terug, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
SvC 7 februari 2013

Service van MAIN Energie is barslecht.

Een zogenaamde 'accountmanager' is de meterstanden voor de jaarnota komen opnemen. Deze heeft enkel de standen voor elektra opgenomen en nooit gevraagd naar een gasmeter. Gezien dit ons eerste jaar is in het bedrijfspand, waren we er niet van op de hoogte dat de gasmeter zich buiten het pand bevind. Als gevolg hiervan ontvingen we een foutieve jaarnota met geschatte meterstanden. Zelfs de meterstanden die waren opgenomen door de accountmanager waren niet verwerkt. Resultaat: 7000kWh teveel en 3000m3 te weinig afgerekend.

Bij een aanvraag voor een correctienota om de onjuiste meterstanden aan te passen werd er door een callcentermedewerker aangegeven dat zij een foto van de meter, met krant nodig hebben. Boodschap was dat Liander (netbeheer) het correctieverzoek niet zou accepteren zonder deze foto. Gezien mijn kennis van de energiebranche weet ik dat dit onzin is. MAIN Energie kan eindstanden van een jaarnota zelf corrigeren (eindnota is een ander verhaal). De medewerker wilde dit niet van mij aannemen waarop ik Liander vervolgens heb gebeld. Hier kreeg ik een aardige dame te spreken die bevestigde dat MAIN zonder tussenkomst van hen de correctie zelf diende uit te voeren. Deze mevrouw bood zelfs aan dat ik haar naam door kon geven aan MAIN. Direct hierna heb ik weer teruggebeld naar MAIN. Er werd mij met een onbeleefde houding verteld dat zij toch echt een foto nodig hadden, maar dat als ik er op stond er een verzoek ingediend kon worden. Wel zou de correctie 'toch afgewezen worden door Liander, hoor'.

Deze week ontving ik tot mijn schrik een correctie alleen voor gas, wat neerkomt op een te betalen bedrag van EUR 1600,-

Dit terwijl wij voor elektra ongeveer EUR 1500,- teveel hebben betaald. De verwachting was dat deze bedragen verrekend werden op 1 nota. Na bellen bleek dat de correctie voor elektra nog loopt! Toen ik ditmaal belde met MAIN en werd ik weer onbeschoft te woord gestaan. Medewerker liet mij niet uitpraten en verhief haar stem, geïrriteerd door mijn vragen. Op de vraag waarom ik niet 1 overzichtelijke nota kan krijgen werd mij wederom een leugen verteld: Liander zou de correctie voor gas eerder hebben goedgekeurd dan die van elektra. Mijn vraag was logischerwijs: wordt deze te betalen factuur geblokkeerd totdat de creditnota van elektra is opgemaakt? Het antwoord was nee.

Medewerkers van dit bedrijf die ik heb gesproken kunnen niet luisteren en zijn niet in staat mijn vragen te beantwoorden. Ook wordt er geen moeite gedaan om er iemand met meer verstand van zaken bij te halen.

Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat MAIN Energie hun klanten onwaarheden vertelt omdat de waarheid blijkbaar te ingewikkeld is voor 1e lijnsmedewerkers. Daarnaast klopt de facturatie van geen kant, en moet ik nu boeten omdat zij besluiten om de correctie in 2 delen uit te voeren.

Enige positieve aan onze evering met MAIN is dat wij een variabel contract hebben en na afwikkeling van dit gepruts kunnen overstappen naar een professionele leverancier.

Reactie van MAIN Energie - 15 februari 2013

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze serviceverlening.

Een van onze medewerkers heeft contact met u opgenomen om een en ander te verduidelijken en samen met u naar een passende oplossing te zoeken.

Wij hopen dat uw klacht inmiddels naar wens is verholpen. Indien u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met ons Accountteam. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
E. van Maanen 1 februari 2013

Contact gehad met Main Energie over de het voorschot en de tarieven.

Nu blijkt dat men zonder mij te informeren voor het jaar 2013 het voorschot met bijna 10% heeft verhoogd.

Daarnaast blijk ik al sinds 2007 klant te zijn en dat ik na 1 jaar vast, nu al bijna 5 jaar variabel betaal en dus te veel. Ik ben van mening dat Main onvoldoende moeite heeft genomen om mij te informeren zodat ik wellicht over de jaren een betere prijs had kunnen krijgen.Main zegt hierop dat dit voor de nieuwe klanten wel gebeurd, maar vreemd genoeg niet voor de 'oude' (men zou toch mogen aannemen dat men juist zal proberen deze tevreden te houden, maar wellicht gaan ze er van uit dat deze groep niet zo goed oplet en als 'slapend' aangemerkt wordt. Waarom deze dan belonen met een betere aanbieding, wat voor Main een lagere winst zou betekenen; je snijdt tenslotte niet in je eigen vlees.

Ik had natuurlijk zelf ook eerder kunnen informeren, maar te goeder trouw, gelovend in de betrouwbaarheid en kwaliteit van service (hoe naïef kan iemand zijn), ben ik er van uit gegaan dat ik wel goed zat bij mijn energieleverancier. Dit totdat ik wat ben gaan surfen op het internet en gelezen heb dat je zelf erg goed de vinger aan de pols moet houden om niet bedonderd te worden.

Ik ga nu maar eens rondkijken naar een andere leverancier en heb al ontdekt dat ik zo'n 6 tot 700 euro kan uitsparen, wat niet wil zeggen dat ik er nu van uit ga dat de volgende leverancier betrouwbaarder zal zijn.

Reactie van MAIN Energie - 7 februari 2013

Geachte heer Van Maanen,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze serviceverlening.

In december hebben wij u een e-mail gestuurd over de wijzigingen in het voorschotbedrag. Bovendien doen wij onze klanten voor afloop van de overeenkomst een retentieaanbod. Door onbekende reden heeft u ons retentieaanbod helaas niet ontvangen. Inmiddels hebben wij u de benodigde informatie per e-mail toegestuurd.

Mocht u deze e-mail niet hebben ontvangen, zou u dan zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen om uw telefoonnummer en e-mailadres te verifiëren. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl. U kunt uiteraard ook een terugbelverzoek indienen via onze website www.mainenergie.nl/thuis/bel-me-terug, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Hoogeweegen 29 augustus 2012

Uitstekende energie leverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Martijn 30 maart 2012

Best tevreden over Main. Goede klantenservice, weinig gedoe. Ik zie dat in vergelijking met de goedkoopste leveranciers niet veel scheelt, dus dan ga ik dus niet overstappen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Yoran Schreuder Peters 23 februari 2012

Dit bedrijf zou ik vermijden. Hun kunnen niet met speciale omstandigheden omgaan. Maken afspraken en komen die niet na. En vervolgens leggen dan de schuld bij de klant neer.

Dit bedrijf moet gewoon opdoeken. Klant is koning bestaat hier niet. Want de klant is crimineel en moet gewoon betalen.

Zelfs na duidelijke afspraken gemaakt te hebben hoe alles zou verlopen, belde ik vandaag waar het geld bleef en zeggen ze iets heel anders. En ja omdat het niet schriftelijk op papier staat kan je niks.

Dit zijn gewoon beroepsleugenaars en kunnen geen goede bedrijfs runnen. Fijn als je klanten weg jaagt. Maar deze klant is het spuugzat en zal de hele wereld vertellen.

Ik heb altijd mijn delen op tijd betaald. Zelfs een borg overgemaakt en die willen ze nu niet terug geven.

Reactie van MAIN Energie - 23 februari 2012

Geachte heer Schreuder Peters,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze serviceverlening.

Nadat alle verplichtingen richting MAIN Energie onherroepelijk zijn nagekomen, zal de door u verstrekte borg direct worden geretourneerd.

U kunt ons telefonisch bereiken op 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
C Aarts 7 februari 2012

Bij MAIN kan men niet rekenen, en men wil je niet helpen. Mijn voorschotbedrag werd, ondanks fotobewijs en een veel lagere jaarrekening het jaar daarvoor, niet verlaagd. Die rente steken ze mooi in hun eigen zak. MAIN had bedacht dat mijn gas jaarverbruik 3800 m3 zou moeten zijn, tov een jaarafrekening van 2600 m3 vorig jaar. Ik stap over naar een andere leverancier, zo snel ik kan!

Reactie van MAIN Energie - 8 februari 2012

Geachte mevrouw Aarts,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze serviceverlening.

Op 30 januari jl. heeft er een correctie plaatsgevonden waarin andere verbruiken zijn gehanteerd dan de verbruiken die u in uw reactie noemt.

Een van onze medewerkers neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om het een en ander te verduidelijken en samen met u naar een passende oplossing te zoeken.

U kunt ons telefonisch bereiken op 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
H.Smitskamp 1 februari 2012

Heb binnen drie weken drie keer een aanpassing gekregen van mijn voorschotnota, zonder enig excuus. Energieverbruik wordt veel hoger ingeschat dan de werkelijkheid en vergeleken met voor mij volkomen onbekende verbruikscijfers. Heb hierover via het opgegeven mailadres een klacht ingediend die tot op heden onbeantwoord is gebleven. Ga nu dus zoeken naar misschien een goedkopere maar in elk geval een betrouwbaarder leverancier.

Reactie van MAIN Energie - 2 februari 2012

Geachte heer Smitskamp,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze serviceverlening.

Een van onze medewerkers neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om te achterhalen wat er is misgegaan en samen met u naar een passende oplossing te zoeken.

U kunt ons telefonisch bereiken op 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Anoniem 19 januari 2012

We zijn zeer ontevreden over MAIN. We zijn naar MAIN overgestapt nadat een contactpersoon met een berekening kwam waaruit bleek dat we zouden besparen, dat hadden we dus beter niet kunnen doen. Beloftes worden niet nagekomen, bedragen kloppen niet, vage berekeningen. Overstapkosten moeten zelf betaald worden. Nu we weer bij een groter bedrijf zitten is meteen het maandbedrag aanzienlijk hoger geworden.

Samenvattend: MAIN heeft ons veel gedoe, tijd en geld gekost.

Reactie van MAIN Energie - 19 januari 2012

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze serviceverlening.

Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met ons Accountteam zodat wij kunnen achterhalen wat er is misgegaan en samen met u naar een passende oplossing kunnen zoeken.

U kunt ons telefonisch bereiken op 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

MAIN Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Gerrit van Bree 30 december 2011

Al enkele jaren groene stroom van Main Energie.

Gewoon goedkoop en goed.

Wat wil je nog meer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Laura 25 oktober 2011

Sinds de overstap naar Main Energy geen problemen meer met m'n energieleverancier! Ik ben ook nog eens stuk voordeliger uit dan bij mijn vorige leverancier Nuon.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
10 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Jules Bosma 9 september 2011

Ben met mijn bedrijf overgestapt naar MAIN energie, niets dan lof.

Alles goed geregeld an als er wat is staan ze onmiddelijk klaar.

Een aanrader!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
12 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Ton 30 augustus 2011

Nu drie jaar naar volle tevredenheid klant bij Main. T.t.t. overgestapt vanwege hun scherpe tarieven en aanmeldingsbonus. Jammergenoeg is het met de aanmeldbonussen gedaan en behoren ze ook niet meer tot de voordeligste aanbieders. Maar, mijn gemoedsrust is me ook wat waard. Ik zou kunnen overstappen naar Energie-Direct en bijna €200,- besparen (volgens deze vergelijkingsite) maar als me dat de ellende oplevert die veel overgestapte klanten - o.a. op deze website - beschrijven, dan schrik ik daar echt van terug. Tot nu toe bij Main geen enkel probleem met levering, rekeningen, jaarafrekeningen en klantcontacten. Eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Toch naar Main de oproep om zich wat meer in te zetten om weer in het rijtje van de eerste 5 voordeligste leveranciers terecht te komen. Een goede klantenservice is heel fijn, maar zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn. In tijden dat alles ongelofelijk duur is, komt het toch aan op de hoogte van de energierekening.

Maar zoals gezegd, mijn gemoedsrust is mij veel waard en daarom betaal ik liever iets meer om voorlopig tevreden klant bij MainEnergie te blijven.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
13 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Paula Laarman 11 juli 2011

Eindelijk een energieleverancier die het gewoon in één keer goed regelt. Bij onze vorige leverancier ging het bij de aanmelding al mis. Een jaar later zijn we op zoek gegaan naar een andere leverancier en een vriend raadde ons Main Energie aan. Zij hebben de overstap voor ons geregeld en het voorschotbedrag kunnen we nu zelf aanpassen!

Groetjes Paula

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
10 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Chris 8 juli 2011

Geen klachten, prima energieleverancier en juiste informatieverschaffing.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Gerard 20 mei 2011

Niks op aan te merken!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
10 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Mijn review van MAIN Energie
Lvb 12 april 2011

Onze netwerkbeheerder had onze meterstanden te laag geschat. We namen contact op met Main Energie en binnen korte tijd lag de gecorrigeerde factuur bij ons op de deurmat! Chapeau.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?