Reviews Innova Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

1 reviews

5 sterren
(1)
4 sterren
(0)
3 sterren
(0)
2 sterren
(0)
1 ster
(0)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
geef nog niet een halve ster maar moet het invullen ,daar begint het al mee
petra uit hilversum, 12 juli 2017

ook man aan deur ,hilversum april 2016,zou 20 tot 25 procent goedkoper uit zijn ,zelfstandige, heb nu na een jaar wachten ,hetzelfde betaald als bij oude leverancier ,kreeg iets terug maar had minder verbruikt , heb niet gekregen wat was voorspiegeld door inhoofd zaak ,zit er nu 5 jaar aan vast,man aan deur zei; kan elk jaar opzeggen,maar had het niet over de boetes die je krijgt al met al misleiding, zeg het het liefst direct op

Reactie van Innova Energie - 17 juli 2017

Geachte heer en mevrouw,

Onlangs hebben wij elkaar telefonisch gesproken en ik wil u graag bedanken voor het prettige gesprek. Tijdens dit gesprek hebben wij uw situatie besproken en zijn de onduidelijkheden opgehelderd. Ik hoop dat al uw vragen zijn beantwoord en daarmee de situatie naar tevredenheid is opgelost. Mocht u toch nog vragen en/of opmerkingen hebben, hoor ik het natuurlijk graag.

Met vriendelijk groet,

Daniëlle

Reactie van petra - 24 juli 2017
probleem is opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Voor gelogen
David uit Purmerend , 7 juli 2017

Bij ons stond er ook in eene 1 voor de deur dat ons stroom kosten met 20 %Lager kon . Nu sturen ze op laatste moment een berekening . En daar uit blijkt dat ik 40 euro meer ga betalen per maand. Trap er niet in. Want wie wil we er Nu Over stappen als je meer moet betalen . Niemand .

Reactie van Innova Energie - 28 juli 2017

Beste David,

Inmiddels hebben wij elkaar gesproken. Helaas is het niet gelukt om met u tot een oplossing te komen omdat u de afspraak heeft gemaakt met een tussenpersoon. Uiteraard staan wij voor toekomstige vragen en opmerkingen voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

Daniëlle

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Wat een bekende verhalen hier, precies zoals het gaat bij Inhoofdzaak/Innova, ze zijn niet te vertrouwen, trap er niet in!!!!!!!!!
Natter uit Haaksbergen, 30 mei 2017

Bij ons is ook ** van Inhoofdzaak aan de deur geweest met een mooi verhaal. (nu niet meer te bereiken werkt op een andere afdeling, volgens de klantenservice). Ze maken mooie berekeningen die niet kloppen, vertellen niet dat je 30% verbruik uit de zaak moet hebben om eventueel voordeel te hebben. Wij zijn ook (€ 91.00 op jaarbasis duurder uit en dat x 5, terwijl ons was voorgerekend dat we voordeliger uit zouden zijn). Je krijgt geen fatsoenlijk antwoord aan de telefoon en wordt van het kastje naar de muur gestuurd met allemaal vage antwoorden. Jammer dat ze beginnende zzp'ers zo te pakken nemen.

Reactie van Innova Energie - 2 juni 2017

Beste heer/mevrouw Natter,

Graag komen wij met u in contact om te bespreken wat we voor u kunnen betekenen. Ik heb u telefonisch geprobeerd te bereiken, dit is helaas niet gelukt. Ik wil u vragen om contact met mij op te nemen wanneer dit u schikt. U kunt met mij bereiken op werkdagen van 9 tot 17 uur via telefoonnummer 070 301 66 10 of per e-mail via klantenservice@innovaenergie.nl t.a.v. Jacqueline.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Reactie van Natter - 17 juni 2017
probleem is deels opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Ook beduveld door inhoofdzaak
Lodiono Zero 29 mei 2017

Bij ons werd ook door een medewerker van inhoofdzaak een aantrekkelijk bod neergelegd.

Hij noemde veel namen van bedrijven uit ons dorp die dit ook hadden gedaan.

Het zou op jaarbasis zelfs 400 euro gaan schelen.

Uiteraard DUS NiET.

Heb uiteraard contact gezocht met innova en de vriendelijke mevrouw heeft het allemaal uitgerekend en ben rond de 80 euro per jaar duurder uit en dat voor 5 jaar.

Zei hebben het contract van inhoofdzaak ondertekent gekregen dus kunnen zij ook niet veel doen.

Het betekend dus met andere woorden.

Je tijd uitzitten.

Dus mensen!

Trap niet in de mooie praatjes van inhoofdzaak.

Heb de desbetreffende persoon ook nooit meer gezien in ons dorp.

Maar dat begrijp ik wel aangezien er niet zoveel blije mensen zijn hier die allemaal getekend hebben.

Reactie van Innova Energie - 30 mei 2017

Beste Lodiono,

Bedankt voor het delen van uw ervaring over inHoofdzaak.

Zou u aan ons door kunnen geven om welke contactpersoon het gaat? Dan kunnen wij dit doorgeven aan inHoofdzaak. U kunt ons bereiken op werkdagen van 9 tot 17 uur op telefoonnummer 070 301 66 10 of per e-mail op klantenservice@innovaenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Overstappen zonder toestemming
Gerard 18 mei 2017

Onze huidige leverancier weet ons te melden dat we overgestapt zijn naar Innova, zonder dat we daar ooit toestemming voor hebben gegeven. We hebben van Innova ook nooit een brief, mail of telefoontje gehad. Onmiddelijk teruggedraaid.

Reactie van Innova Energie - 18 mei 2017

Beste Gerard,

Vervelend om te horen dat u niets wist van de overstap, dat is natuurlijk nooit onze intentie. Kunt u mij uw postcode en huisnummer doorgeven, via een e-mail naar klantenservice@innovaenergie.nl t.a.v. Jacqueline? Dan ga ik direct voor u nakijken wat er is gebeurd.

Mocht u telefonisch contact op willen nemen dan ben ik bereikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur op telefoonnummer 070 301 66 10; u kunt vragen naar Jacqueline.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Innova Energie
elke uit erp, 11 mei 2017

Familie Manders, Keldonk 11 mei 2017 Afgelopen 30 december kwam er bij ons *** aan de deur van Inhoofdzaak, die na aanleiding van het ZZP bedrijf van mijn vriend ons een aanbieding kon doen voor goedkopere energie. Omdat er een ZZP-er in dit huis woont zouden wij veel minder voor onze energie kunnen betalen! Natuurlijk klonk dit heel aanlokkelijk, en hebben we hier akkoord aan gegeven. We zouden gelijk minder gaan betalen na het ingaan van dit contract. Echter blijkt deze energiemaatschappij helemaal niet goedkoper te zijn, maar zelfs veel duurder! Van de vele mindere kosten is niets te merken, en buiten dat blijkt dit contract ook nog eens voor 5 jaar te zijn!! Dit is ons nooit gemeld door de deurverkoper. Vervolgens heb ik het telefoonnummer wat ik van *** heb gekregen gebeld, deze nam niet op. Vervolgens heb ik Inhoofdzaak zelf gebeld, en werd mij verteld dat deze verkoper niet meer voor hun werkte. Een concurrerende energie leverancier heeft voor ons een kostenplaatje gemaakt, en wij zouden elke maand veel minder gaan betalen! Wij zijn al 10 jaar bij dezelfde energie maatschappij geweest maar dit was natuurlijk een aantrekkelijk aanbod, wij voelen ons zeer genaaid door deze Inhoofdzaak maatschappij, en willen onder dit contract uit want wat ze zeggen is allemaal gelogen, en dan werkt *** daar niet meer, hoe kun je mensen zo bedriegen, Trap niet in hun mooie praatjes. Hopelijk worden er niet meer gedupeerde gemaakt door samen iedereen hiervoor te waarschuwen

Reactie van Innova Energie - 17 mei 2017

Beste familie Manders,

Wij hebben elkaar inmiddels gesproken. Mochten er nog vragen zijn, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Bij mij alles goed geregeld via Collectief voordelig
Hans uit Enschede, 25 april 2017

Een maand geleden een dame aan de deur gehad die ons een mooi aanbod kon doen vanwege onze kamer van koophandel registratie, normaal doen wij nooit iets aan de deur maar we hebben haar toch haar verhaal laten doen. Voordat we over gingen schrokken wij nogal van de recensies hier.. bij ons is alles gelukkig uitstekend geregeld en we betalen ook daadwerkelijk een stuk minder!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Innova via Inhoofdzaak
Nikita Otto uit Hilversum, 14 april 2017

Afgelopen jaar kwam er bij ons een man aan de deur van Inhoofdzaak, die na aanleiding van het ZZP bedrijf van mijn vriend ons een aanbieding kon doen voor goedkopere energie. Omdat er een ZZP-er in dit huis woont zouden wij makkelijk 60% minder voor onze energie kunnen betalen! Natuurlijk klonk dit heel aanlokkelijk, en hebben we hier akkoord aan gegeven. We zouden gelijk minder gaan betalen na het ingaan van dit contract.

Echter blijkt deze energiemaatschappij helemaal niet goedkoper te zijn, maar zelfs veel duurder! Van de 60% minder kosten is niets te merken, en buiten dat blijkt dit contract ook nog eens voor 5 jaar te zijn!! Dit is ons nooit gemeld door de deurverkoper.

Vervolgens heb ik het telefoonnummer wat ik van de deurverkoper heb gekregen gebeld, deze nam niet op. Vervolgens heb ik Inhoofdzaak zelf gebeld, en werd mij verteld dat deze verkoper niet meer voor hun werkte. Ik zou vervolgens gebeld worden door iemand die daar weer boven stond, dit is nooit gebeurd.

Een concurrerende energie leverancier heeft voor ons een kostenplaatje gemaakt, en wij zouden daar tot wel 30 euro per maand minder betalen! Echter zou het afkopen van dit abonnement ons boven de 3000 euro gaan kosten..

Wij voelen ons zeer bij de neus genomen, ik woon pas net op mijzelf en sta echt versteld over mijn eigen stomheid! Ik ben 'blij' dat ik niet de enige ben die zich zo genept voelt!

Reactie van Innova Energie - 24 april 2017

Beste mevrouw Otto,

Wij vinden het vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Inmiddels hebben wij contact gehad en hoop ik dat we samen naar een oplossing kunnen werken.

Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Afrekening Innova Energie zakelijk bedrijf
Bernard 24 maart 2017

We hebben een zakelijk contract gehad met Innova vorig jaar. In december kregen we een rekening dat we binnen een maand de achterstand van 2 maanden moesten betalen. Helaas zag ik deze brief pas in januari. Alles liep normaal gesproken automatisch maar helaas was het in juli en september niet doorgegaan. Vreemd dat de oudste onbetaalde facturen niet verrekend werden met de betalingen maar dat kon blijkbaar niet. Daar het bedrijf in december en januari nauwelijks omzet had, vroegen we voor betaling in 2 termijnen. Dit kon niet meer, we moesten voor een bepaalde datum betalen anders moesten we een andere leverancier zoeken. Helaas waren we hier ook toe gedwongen. Per 1 februari zijn we geen klant meer maar de automatische overboekingen zijn doorgegaan tot maart zodat we de achterstand inhaalden op deze manier. Tot onze verbazing kregen we via innova@tkb.bl te horen dat we een factuurbedrag van 530,92 moesten betalen. We hebben bezwaar gemaakt omdat we al betaald hadden aan Innova via automatische incasso in januari en februari, een bedrag van rond de 450 euro. We kregen een correctie nota per 16 maart en moesten toch nog 373,39 betalen. We hebben weer bezwaar ingediend want 15 maart was er weer automatisch een bedrag betaald van 221,-. Vervolgens krijgen we een correctienota maar nu was het factuurbedrag verhoogd naar 786,94 . Het bedrag wat we nu moeten betalen is 413,66. Het lijkt erop dat ze iedere week het factuurbedrag verhogen. We hebben vanaf januari bijna 700 euro betaald waarvan 2 maanden achterstand. Het lijkt me misdadig om het bedrag elke week met meer dan 250 euro te verhogen. We zullen het maar laten voorkomen. We hebben een overzicht van alle betalingen maar zullen nooit meer zaken doen met dit bedrijf. Het is een misdadig bedrijf. Zo kan iedereen rijk worden.

Reactie van Innova Energie - 30 maart 2017

Beste Bernard,

Wij vinden het vervelend dat de zaken zo gelopen zijn. U heeft van mij een e-mail ontvangen, nadat wij elkaar telefonisch gesproken hebben. Mocht u hierover nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Diep trieste praktijken
Remondo uit Meeden, 15 maart 2017

Sinds een paar maanden overgestapt naar deze leverancier.

Elke maand een vaste voorschotnota dus eigenlijk niks aan de hand.

Totdat ze ineens komen met een aanmaning dat er een maand niet betaald is. En ook nogeens een hoger bedrag dan we maandelijks moeten betalen.

Gebeld met de dame van Innovatieve en moest maar even een kopie van de rekeningafschriften toesturen.

Dat dus gedaan en verder geen reactie. Totdat er weer een mail kwam van het incassobureau van Innova dat we nogsteeds niet betaald hadden. Zitten onder 1 dak.

Maar weer bellen met Innova, maar ze bleven erbij,ondanks de afschriften,dat deze maand niet betaald was. Dus nu maar wachten op een gerechtelijk oordeel want IK heb alles zwart op wit.

Dus beste mensen,

Ga niet met deze mensen in zee want weet zeker dat je er vroeg of laat zeker spijt van krijgt!!!

Reactie van Innova Energie - 16 maart 2017

Beste Remondo,

Wij hebben u telefonisch toelichting gegeven op de situatie. Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Innova
Erik Joosten 24 februari 2017

Ruim een half jaar geleden telefonisch benaderd, hier werden diverse toezeggingen gedaan welke tot op heden niet zijn nagekomen.

- Innova regelt de overstap

- Innova neemt de kosten voor haar rekening

Tot op heden ontvang ik alleen facturen en hebben ze daar verder niets geregeld.

Ze zouden het voor 3 adressen regelen, maar niets....

Kost een hele boel tijd en gezeur.

Trap niet in hun mooie praatjes als ze bellen!!!!

Reactie van Innova Energie - 3 maart 2017

Beste heer Joosten,

Onlangs hebben wij contact met u gehad om de situatie te bespreken. Wij hopen dat u tevreden bent met de oplossing waartoe wij samen zijn gekomen.

Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Reactie van Erik Joosten - 10 maart 2017
probleem is opgelost

In goed overleg uit elkaar gegaan

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Innova
Kelly visch uit Lexmond, 12 februari 2017

Wij zijn erin getrapt via den deurverkoper omdat we een kvk nummer hebben hadden ze voor ons een goede deal en een 1jarig contract. Helaas ingetrapt, mooie verhalen maar niks van waar! Wij zijn verhuisd febr 2016 en zijn overgestapt naar Eneco omdat we toch een 1jarig contract hadden dachten wij. Niet dus! 3 jarig contract hadden we, wat inhoudt dat we zijn overgestapt en kregen we een afrekening dat we 3400€ moesten betalen binnen 2 weken!!! Tig keer gebeld en tig keer uitgelachen en dat het onze eigen schuld was, waardeloze bende daar. Betalingsregeling kunnen treffen omdat er toch met die onvriendelijke telefonistes geen gesprek valt aan te knopen, binnen 8 maanden betalen, a la 400€ per maand voor stroom wat ik niet gebruik en nooit zal gebruiken! Ben al tig maanden bezig met bellen en geen reactie of geen gehoor. Nu een deurwaarder aan de deur gehad dat ik binnen 3 dagen 3015€ moet betalen. Wat een *** bedrijf en ben zeker nog niet klaar met ze.  K.VISCH

Reactie van Innova Energie - 14 februari 2017

Beste mevrouw Visch,

Wij vinden het vervelend dat u dit zo ervaart. Gezien de inmiddels ontstane situatie kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
10 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Opzegboetes zijn belachelijk bij dit bedrijf. Trap er niet in!
Jeroen 7 februari 2017

Ik ben via verslademarkt.nl bij Innova Energie terecht gekomen. Kosten goed doorberekend, en uiteindelijk besloten dit te doen.

Inmiddels ben ik weer naar een andere leverancier overgestapt. Echter had niemand mij verteld dat de wettelijke boete (600 euro!!!) om eronderuit te komen hoger was dan dat normaal gerekend kan worden (omdat het een zakelijk contract betreft). Het zal vast ergens in de kleine lettertjes staan maar die had men vakkundig verborgen want voor mij was dit een verassing. Van dit bedrag heb ik een jaar lang energie. Dit bedrag wordt uiteraard niet volledig vergoed door de nieuwe leverancier, daar deze aanzienlijk hoger zijn dan de wettelijke consumentenboetes.

Denk goed na voordat je met deze club in zee gaat. Tenzij je meerdere jaren ergens aan vast wilt zitten of er met hoge kosten (waarom eigenlijk?) onderuit kan komen raad ik deze leverancier niet aan.

Treurig dat men zo aan z'n geld moet komen.

Reactie van Innova Energie - 8 februari 2017

Beste Jeroen,

Ik heb zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Ik wil graag met u kijken naar de reden waarom u bent overgestapt en wat wij voor u zouden kunnen betekenen.

U geeft aan dat u een opzegvergoeding van €600 aan ons verschuldigd bent. Dergelijke vergoedingen komen voort uit het vroegtijdig opzeggen van een contract. Wij brengen deze in rekening vanwege de administratieve kosten en ook voor de energie die wij voor u hebben ingekocht, die u niet langer afneemt.

Ik zal u morgen nogmaals proberen te bereiken. Mocht u contact met mij willen opnemen, dan kunt u bellen met onze klantenservice op telefoonnummer 070 301 66 10 en vragen naar Jacqueline.

Wij wensen u een fijne avond.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Reactie van Jeroen - 16 februari 2017
probleem is niet opgelost

Hoewel de klantenservice de moeite nam om mij uit te leggen waarom de opzetboete betaald diende te worden is er geen oplossing. De opzetboete terugbrengen naar het normale niveau was acceptabel geweest maar die mogelijkheid zag men blijkbaar niet.

Naar mijn idee zal deze bende die zich Innova Energie noemt gewoon blijven doorgaan om via malafide telefonische tussenpersonen ondernemers die wel wat beters aan hun hoofd hebben dan door de zoveelste telemarketeer benaderd te worden, aan een contract te helpen, waarbij vakkundig wordt weggelaten dat het een driejarig zakelijk contract betreft welke alleen zeer kostbaar ontbonden kan worden.

Inmiddels lijkt de factuur zelfs dubbel in rekening gebracht te worden, dit zal neem ik aan een fout zijn van hun administratie maar zo niet, dan wordt er van mijn kant werk van gemaakt. Ik persoonlijk vind dat er geen plaats is voor dit soort ondernemingen en wat mij betreft mag Innova Energie zo snel mogelijk faillissement aanvragen voordat ze nog meer mensen financiele schade berokkenen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Inhoofdzaak een ***bende
R van Os uit Den Haag, 17 januari 2017

Met Innova heb ik geen issue. Het is de tussenpersoon die problemen veroorzaakt. Ik heb met Inhoofdzaak een overdracht getekend van NUON naar Innova. Dit contract werd afgekeurd omdat er doorhalen op zaten en het contract opnieuw moest worden ingevuld. Daar ben ik door mijn adviseur op de hoogte over gebracht. In die zelfde week is mijn adviseur uit dienst getreden bij Inhoofdzaak. Aangezien ik dacht dat er geen geldig contract was ben ik zelf op zoek gegeaan naar een energie leverancier en kwam bij een andere terecht dan Innova. Tussentijds heeft Inhoofdzaak het contract toch door laten gaan en beweerd dat ik van hun een bevestiging van deze actie heb ontvangen. Dat is dus niet zo en zij weigeren deze bevestigingsemail nogmaals te sturen als bewijs. Ondertussen blijft Inhoofdzaak dreigen met boete en als ik doorzet en dat de boete steeds hoger uitvalt vanwege bijkomende kosten. Kortom: Inhoofdzaak, dreigt, rept over boetes zonder bedragen te noemen, bewijsstukken die zij niet willen overleggen. Is Innova wel geneigd met zo'n externe business partner in relatie te worden gebracht? Ik ben bereid dit verder te laten rusten als Inhoofdzaak of bewijsstukken stuurt naar mijn PERSOONLIJKE emailadres met de bevestiging van 6-12-2017 en zo nee dat deze zaak geseponeerd wordt, zonder verdere consequenties voor mij. Want wordt dit doorgezet dan bijt ik mij hierin vast!

Reactie van Innova Energie - 19 januari 2017

Beste heer van Os,

Uit uw klacht begrijp ik dat uw probleem vooral bij Inhoofdzaak ligt. Om deze reden hebben wij uw klacht doorgezet naar Inhoofdzaak.

Indien wij nog wat voor u kunnen betekenen, hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Gewoon goed
Peter van hest uit Nijmegen, 31 december 2016

Ik geloof niet alles wat ik hier lees ben al jaren klant bij inova en nooit die dingen mee gemaakt die hier beschreven worden en ja er gaat natuurlijk wel eens iets mis maar als ik op andere energie leveranciers google is er net zoveel ellende te lezen ik denk dat gewoon contact opnemen bij alle maatschapijen voldoende is en dat het tegenwoordig wel heel snel gal gespuugd word op dit soort forums zie ik net nut er van ook niet in en denk dat er ook heel veel fake is

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
voorschotbedrag euro 67,- per maand hoger dan verteld
Daphne 21 december 2016

Nog geen 2 weken geleden de meterstanden doorgegeven voor het voorschotbedrag euro 113,- per maand, dat is inderdaad lager dan ik zou betalen bij energiedirect. Nu krijg ik een brief voorschotbedrag Euro 176,- per maand! Hoe is dit werkelijk mogelijk????? Beste Innova, dit is jullie kans op het op te lossen en zonder dat ik straks aan het einde van het jaar dik moet bij betalen. Wat klopt hier niet, de berekening of jullie tarieven zoals is voorgerekend?????

Reactie van Innova Energie - 22 december 2016

Beste Daphne,

Dat is nogal een verschil! Om dit te kunnen uit zoeken voor u heb ik wat meer gegevens nodig. Ik heb u een e-mail gestuurd met de vraag om uw klantnummer of postcode huisnummer aan ons door te geven. Zodra ik deze binnen heb, ga ik voor u kijken waar dit verschil vandaan komt.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Fantastisch geholpen door Inhoofdzaak!
Hans 2 december 2016

Een paar weken terug een leuke meid aan de deur gehad die mij kwam vertellen dat ik recht had op "zakelijke energie" vanwege mijn kamer van koophandel registratie.

Ik had hier geen idee van. Zelf ben ik helemaal geen persoon die aan de deur iets koopt. Maar deze mevrouw heeft mij heel duidelijk alles uitgelegd en gekeken wat de mogelijkheden zijn voor mijn situatie. Na een twijfel toch maar in zee gegaan met Innova en als tussenpersoon inhoofdzaak.

Alles is echt boven mijn verwachtingen geregeld en precies zoals mij verteld was door haar. Ik ben super tevreden en ik ga er ook nog op vooruit!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slecht
End 21 november 2016

Ik ben er in getrapt. Wil anderen hier voor behoeden. 5 jaar contract - > geen andere maatschappij doet dit. Ze komen met mooie praatjes en dat het n stuk goedkoper is dan wat je nu betaald. Maar als je dan overgestapt bent blijken ze duurder te zijn en alsje n automatische incasso afgeeft wordt er zomaar wat afgeschreven zonder factuur. Bij mij zelfs wel 3 incasso's tegelijkertijd. Als je t dan storneert krijg je er gelijk 15 € bovenop.

Nee, geen aanrader, lijkt op bonafide onderneming. Niet mee in zee gaan!

Reactie van Innova Energie - 22 november 2016

Beste heer/mevrouw,

Vervelend dat u dit zo ervaart. Wij nemen graag telefonisch contact met u op om de situatie met u door te nemen.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Opzegvergoeding toegezegd door tussenpersoon die te laag is
S. Frantzen uit Markelo, 8 november 2016

In juni twee verkopers van In Hoofdzaak aan de deur gehad, eerst kwam een junior verkoper alleen, toen afgewimpeld omdat ik wist dat ik boete zou krijgen van huidige leverancier Eneco. S Avonds kwam junior verkoper terug met zijn manager. Deze maakte berekening van boete en garandeerde mij dat Innova deze boete zou vergoeden. Ik wees hem toen er nog op dat opzegvergoeding 125 euro was per aansluiting, maar hij verzekerde mij dat dat voor particulieren was. Hij maakte berekening en garandeerde mij dat boete 350 euro zou zijn van Eneco en dat ik die 100% vergoed zou krijgen.

Wat blijkt nu Innova vergoed slechts 250 euro en boete van Eneco is 400 euro. Innova wilde boete wel vergoeden mits tussenpersoon de afspraak zou bevestigen. Deze verstoppen zich echter nu achter Innova en zeggen dat dit nooit afgesproken kan zijn. Daarnaast maakte tussenpersoon berekening dat ik 40 euro per maand zou besparen op het voorschot. Wat blijkt ik verdien 10 euro per maand in plaats van 40 euro per maand. Leuke handel voor In Hoofdzaak en Innova, die naar elkaar wijzen.

Aangezien het contract voor 5 jaar is, en ik nu contract zou opzeggen krijg ik giga boete op mijn dak. Dit is gewoon firma list en ***, schandalig dit. In Hoofdzaak beweert ook nog dat ze alles bevestigt hebben naar mijn mailadres, ik heb die mail nooit ontvangen. Gevraagd om betreffende mail dan nog maar eens door te sturen maar dat kon niet, aangezien het automatisch verstuurde mail was. Je kunt mij veel wijsmaken maar inhoud van die mail moet altijd te achterhalen zijn.

In principe valt Innova niks te verwijten, die handelen volgens hun eigen regeltjes, maar des te meer de tussenpersoon waarmee ze werken, ik had wel wat meer coulance van Innova Energie verwacht, zij werken immers samen met dit soort tussenpersonen en krijg gevoel alsof men elkaar de hand boven het hoofd houdt.

Wordt eens tijd dat er uniform systeem komt binnen de energiewereld, dan zijn dit soort spelletjes om klanten te ronselen afgelopen.

Reactie van Innova Energie - 10 november 2016

Beste heer Frantzen,

Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en hopen dat u tevreden bent met de geboden oplossing. Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
GEEN klant worden bij Innova!
M. Vermaning 1 november 2016

Ik ben woest. Dmv een telefoongesprek (wat wel opgenomen is) en een mail waarop we niet gereageerd hebben blijken we vast te zitten aan een contract van 3(!!) jaar. In dit telefoongesprek heb ik een paar keer ja gezegd met het idee: stuur maar een mail en dan kijken we wel verder. We waren dit telefoongesprek alweer vergeten en ook geen mail opgemerkt. Zitten we dus vast aan een contract van 3 jaar wat we helemaal niet willen. We hebben gevraagd om een oplossing, maar krijgen enkel de opname toegestuurd als bewijs. Zeer rare manier van zakendoen: niet reageren op een mail en je zit eraan vast. Ik zal ook noooooit meer energie afnemen van of zakendoen met Innova, onder geen enkele voorwaarde. Ik raad het iedereen af!!

Reactie van Innova Energie - 4 november 2016

Beste heer/mevrouw Vermaning,

Wij hebben inmiddels contact opgenomen om de zaak te bespreken. Fijn dat we er samen uit zijn gekomen.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 070 301 66 10. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

Met vriendelijke groet,

Jacquelin

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
zeer slecht!!!!!! geen klacht worden bij Innova!!
Wilhelmien Smits uit Zeeland, 19 oktober 2016

Ik ben woest. Dmv een telefoongesprek met mijn man (wat wel opgenomen is) en een mail waarop we niet gereageerd hebben blijken we vast te zitten aan een contract van 3(!!) jaar. In dit telefoongesprek heeft mijn man een paar keer ja gezegd met het idee: stuur maar een mail en dan kijken we wel verder. We waren dit telefoongesprek alweer vergeten en ook geen mail opgemerkt. Zitten we dus vast aan een contract van 3 jaar wat we helemaal niet willen. We zijn uit kwaadheid teruggegaan naar onze oude leverancier ESSENT waar we keurig worden geholpen, hebben we wel een boete van 2 x € 300,00 (!!) aan onze broek. Zeer rare manier van zakendoen: niet reageren op een mail en je zit eraan vast. Zal ook noooooit meer energie afgaan nemen bij Innova ook al zijn ze honderden euros goedkoper en raad het ook iedereen af!!

Reactie van Innova Energie - 19 oktober 2016

Beste mevrouw Smits,

Wij hebben inmiddels contact opgenomen om de zaak te bespreken. Fijn dat we er samen uit zijn gekomen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 070 301 66 10. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Reactie van Wilhelmien Smits - 28 oktober 2016
probleem is opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Opeens zomaar een contract?
DIck uit barneveld, 27 september 2016

Recent ben ik gebeld door Verslademarkt met een aanbieding voor een energiecontract. Omdat het in het telefoongesprek erop leek dat ze dachten dat ze een contract hadden afgesloten, heb ik expliciet gemeld dat ik daar nog over zou nadenken en dat ik (nu) niet overstap. Tot mijn verbazing kreeg ik van Innova een bericht dat ik een energiecontract was aangegaan. Bizarre praktijken, omdat ik geen handtekening heb gezet en het zal ook niet bevestigd kunnen worden met een opgenomen telefoongesprek, want ik heb geen contract afgesloten. Zeer irritant dat de bal nu weer bij mij ligt om dit ongedaan te maken!

Reactie van Innova Energie - 29 september 2016

Beste Dick,

Wat een vervelende ervaring! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Wij lossen dit graag voor u op. Daarom hebben wij het contract geannuleerd. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Reactie van DIck - 6 oktober 2016
probleem is opgelost

Mijn contract is "ontbonden", althans dat meldden ze. Dit, terwijl ik nooit een contract heb gehad.

Bijzonder irritante partij; HANG DIRECT JE TELEFOON OP als je hen (via Verslademarkt) aan de lijn hebt. Zodra je hen aan de lijn hebt, hebben ze een contract gesloten met je.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
vergeten te vermelden dat je 3! jaar aan zo'n contract vastzit
Noor Sterenberg uit Amsterdam , 7 september 2016

Tijdens telefonisch gesprek helaas in zee gegaan met dit bedrijf. Vroegen nog even zijdelings of ik het zakelijk of prive wilde hebben. Ik zeg doe maar zakelijk niet wetende dat ik daar dan vervolgens 3! jaar aan vast zou zitten.. Heeft ook niemand mij verteld aan de telefoon maar schijnt wel in de kleine lettertjes te staan. Als je zo je geld moet verdienen. Echt goedkoper is het ook niet gebleken dan de Nuon waar ik bij zat.. :( Ik kan dit bedrijf dus zeker afraden. Het feit dat mijn bedrijf hier überhaupt niet gevestigd is of was is ook geen reden om het contract op te breken.

Reactie van Innova Energie - 8 september 2016

Beste Noor,

Bedankt voor uw bericht.

Inmiddels is er telefonisch contact geweest met u. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
failliet
czs uit amsterdam, 29 augustus 2016

Zo blij dat mijn huis is verkocht zodat ik van innova energie af ben!!! Toen ik bijna moest bevallen ben ik er ook inderdaad telefonisch in getrapt. Zoiets doe ik normaal niet. Eerst even kijken wat voor vlees je in de kuip hebt... maar goed, fouten maak je in het leven. Al ruim 1 jaar woon ik nauwelijks meer in mijn huis, dus de energiekosten zouden een stuk naar beneden moeten gaan... lijkt me logisch. Maar deze bleven elke maand hetzelfde! Krijg ook niets teruggestort! Geen tijd en zin om hierover in discussie te gaan, want m'n huis zou binnenkort toch verkocht worden. Uiteindelijk duurde het langer dan gepland. Toch blijkt het dan lastig om van innova af te komen. Ik betaal zelfs een maand extra. Weer geen zin in gezeur dus betaal ik maar. Zo blijven jullie nog even bestaan, innova, maar dit duurt niet lang meer want de lijst van klachten wordt steeds langer. Sterkte met het faillissement van jullie bedrijf!

Reactie van Innova Energie - 31 augustus 2016

Beste heer/mevrouw,

Het maandelijkse voorschotbedrag wordt vooraf bepaald aan de hand van het verbruik dat wij doorkrijgen. Deze kunt u tussendoor wijzigen via het klantenportaal.

Wanneer u niet meer in uw huis woont, gaat meestal het verbruik omlaag en daarmee dus ook de uiteindelijke kosten. Heeft u teveel betaald, dan krijgt u het teveel betaalde bedrag teruggestort. Was uw voorschot te laag ingeschat en heeft u meer verbruikt, dan betaalt u bij.

U geeft aan niets teruggestort te krijgen en zelfs een maand teveel te betalen. Graag gaan wij dit voor u na.

Kunt u mij een e-mail sturen met uw gegevens? Het e-mailadres is: klantenservice@innovaenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

Afdeling Klantenservice

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
inhoofdzaak/ Innova
bianca uit almere, 2 augustus 2016

ik ben met behulp van inhoofdzaak overgestapt naar Innova.

dit is mij zeer goed bevallen.

Inhoofdzaak heeft mij precies voorgerekend wat mij voordeel zal zijn.

dit klopte zowat op de cent.

als er nu wat aan de hand zou zijn, kan ik contact opnemen met Inhoofdzaak.

Deze zal ik ten allertijden aanbevelen bij mijn vrienden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?