Reviews Innova Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

58 reviews

5 sterren
(17)
4 sterren
(3)
3 sterren
(2)
2 sterren
(1)
1 ster
(35)

35 problemen opgepakt

opgelost
(1)
deels opgelost
(1)
niet opgelost
(6)
in behandeling
(6)
onbekend
(21)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • volgende ›
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
puinhoop
Peter 11 november 2019

Keer op keer krijg ik maar aanmaningen over een niet betaalde factuur. Echter, ik heb direct bij afsluiten vh kontract een incasso afgegeven. Diverse keren gebeld en gemaild dat ze mogen incasseren, maar ze doen het niet. Ook via de mail geschreven, echter Innova is het spoor bijster.

Nu wordt het woord "deurwaarder' en "afsluiting" al gehanteerd als afschrikmiddel. Schande.

Reactie van Innova Energie - 15 november 2019

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat u elke keer een aanmaning ontvangt, Om uw review inhoudelijk te bespreken wil ik u verzoeken met mij telefonisch contact op te nemen.

Dit kan op werkdagen van Maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 op 070-3016610. Helaas staat er onvoldoende informatie in uw review op u hierover te benaderen.

Met vriendelijke Groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Nooit meer innova
Sonja uit Maastricht , 10 november 2019

Afrekening gekregen van 800 euro! terwijl ik 211euro per maand betaal, met 2 kinderen.en aleen door het gasverbruik..nog nooit iets terug hoeven te betalen bij andere leveranciers.nu hebben ze mijn maandbedrag verhoogt naar 311euro per Maand.belachelijk! Ik ben overgestapt.nooit meer innova energie voor mij.

Reactie van Innova Energie - 15 november 2019

Beste Soja,

Jammer dat u het telefonische contact van zojuist met mij verbreekt, wij bellen u om uw review te bespreken. Wij kunnen ons voorstellen dat een naheffing tegen valt.

Wij zijn echter wel van mening dat wij ons uiterste best gedaan om u begin van het jaar te informeren dat uw termijnbedrag te laag stond ingesteld . Daarnaast hebben wij u een passende verlenging mogen aanbieden met een extra optie wat uw jaarnota zal verlichten en heeft u uitgebreide betalingsregeling getroffen.

U heeft op dit moment gekozen om niet in te gaan op de verlenging. Ik kan mij voorstellen dat u op dit moment wellicht niet in de gelegenheid bent om te bespreken. Indien u dit alsnog wilt na het weekend, nodig ik u graag uit om mij terug te bellen.

Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op het volgende telefoonnummer: 070-3016610.

Met vriendelijke Groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Goede maatschappij
Böhmer uit Velp, 7 november 2019

Duidelijk en maandelijksmoverzicht.

Reactie van Innova Energie - 15 november 2019

Beste Böhmer,

Hartelijk dank voor uw mooie positieve review.

Wij zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met Innova Energie.

Met vriendelijke groet,

Michelle

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Slecht
Nol uit Vlaardingen , 6 november 2019

Ik zou het absoluut niemand aanraden vaste klanten worden benadeeld en krijgen niet de korting aangeboden die nieuwe klanten wel krijgen ik ga zo snel mogelijk bij Innova weg.Voel me ronduit beetgenomen !!!

Reactie van Innova Energie - 15 november 2019

Beste Nol,

Hartelijk dank voor uw review.

Graag kom ik met u in contact, helaas staan er in uw review onvoldoende info om met u in contact te komen. Wij hebben namelijk zeker wel een aanbieding voor onze vaste klanten met een korting.

Echter zou het wel kunnen zijn dat wij u dit nog niet kunnen aanbieden omdat uw overeenkomst nog te lang loopt. Wij nodigen u dan ook graag uit om telefonisch contact op te nemen met ons. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op het volgende telefoonnummer: 070-3016610.

Met vriendelijke Groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Zeer star. Regels zijn regels!
Laura Van Pelt uit Baarn, 4 november 2019

3 jaar geleden heb ik een 5 jarig contract getekend bij de Innova. Over enkele weken ga ik samenwonen met mijn vriendin. Ook zij heeft 3 jaar geleden een zelfde contract afgesloten. Wij zijn beide kleine zelfstandige. Wanneer je voortijdig het contract beëindigt krijg je een boete. Ik heb de Innova gevraagd of ze in mijn geval een uitzondering willen maken. Ik beëindig het contract namelijk niet omdat ik ontevreden ben óf een overstap maak naar een andere leverancier. Tevens verhoogt mijn vriendin de maandelijkse energiekosten omdat de afname van gas en electra omhoog zal gaan. We blijven dus afnemer bij de Innova. Maar tóch willen ze mij een boete laten betalen.

Kortom er wordt niet naar mijn verhaal geluisterd. Regels zijn kennelijk regels bij de Innova.....!

Reactie van Innova Energie - 5 november 2019

Beste Laura van Pelt,

Allereerst wil ik u bedanken voor het prettige gesprek.

Wij zijn met u in contact om samen met u tot een oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Reactie van Laura Van Pelt - 12 november 2019
probleem is opgelost

Mijn boete is vrij. Daartegenover staat dat mijn partner haar contract met 3 jaar moest verlengen. Dit vind ik een plausibele oplossing!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
goed
Henk Ermers uit Mook, 4 november 2019

Mijn verjaardag was 4 oktober 2019 ( 1952 )Toch attent !

Reactie van Innova Energie - 4 november 2019

Beste Henk Ermers,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Wij maken graag een aanpassing in onze administratie wegens de typefout in uw geboortedatum.

Wij willen u vragen telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op het volgende telefoonnummer: 070-3016610.

Met vriendelijke groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Oplichtichting/Misleiding
Marti Kwakernaak uit sliedrecht, 28 oktober 2019

Ergens in september benaderd door Innova om mijn energielevering om te zetten naar Innova.

Je verwacht dat dit pijnloos en geruisloos verloopt aan het einde van een leveringsjaar zoals bijv. bij Gaslicht.com.

Geruisloos wel.. maar dan.

Innova zet je dus zo snel om dat je een welkomstbonus verspeelt die je nog te goed hebt bij de lopende leverancier EN dat je een boete krijgt omdat je binnen het jaar opzegt.

IK zeg niet op, dat regelt Innova, van mij hoeft dit niet voor het einde van het leveringsjaar, DAT doet Innova.

Kosten/verlies : € 175, --

Ik ben dus kwaad omdat Innova mij niet heeft gewaarschuwd dat hun "snelle" handelen, mij deze kostenpost op ging leveren

Wees gewaarschuwd

Reactie van Innova Energie - 4 november 2019

Beste Marti Kwakernaak,

Hartelijk dank voor uw review.

Graag komen wij telefonisch met u in contact om uw review te bespreken.

Wellicht bent u in de gelegenheid om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op het volgende telefoonnummer 070-3016610.

Met vriendelijke Groet,

Michelle

Team Innova energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
slecht innova kost alleen maar geld
f1 uit rotterdam, 27 oktober 2019

innova houd zich niet aan de eigen algemenen voor waarden

zo staat in hun contract u zal nooit 2 energie rekening krijgen van de zelfde maand

die heb ik dus wel gehad en bedankt en ook staat er in in contract als u overstap van een andere leverancier betalen wij die onkosten nou look dat is een leugen shade post 400 euro die innova zou betalen

dat geld te besparen via innova nu heb ik een schuld er bij dank zei de leugens van innova

en moet je een e mail sturen naar innova met vragen nals je geluk heb heb je over 2 maanden antwoord terug enleto p die geld wolven gaan nu zo doen bij mij door hun leugens heb ik contract verbroken terecht ze moeten zich aan de eigen algemene voor waarden houden moet ik ook ik weet zeker dat ze mijn de schuld gaan geven dat ik zonder geldige reden contract verbroken heb en zal ik heus wel van die oplichters een boeten krijgen terwijl het allemaal hun schuld is had aan je eigen algemenen voor waarden gehouden en ik was gebleven bij innova ik hou niet van oplichters bedrijven wanner treed kabinet op tegen al die oplichters bedrijven

Reactie van Innova Energie - 4 november 2019

Beste f1,

Hartelijk dank voor uw review.

Helaas halen wij onvoldoende gegevens uit uw review om met u in contact te komen.

Wij verzoeken u daarom telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op het volgende telefoonnummer: 070 3016610.

Met vriendelijke Groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Gesprek met mevr. vd H*********
J.A. Breedveld uit Nieuwkoop., 25 oktober 2019

Hedenochtend rond 09.00 uur, een gesprek gehad met bovengnoemde mevrouw, aangaande een herziening van mijn meterstanden Werd vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan. Het was een goede ervaring, heb dat wel anders meegemaakt bij andere instanties.

Reactie van Innova Energie - 4 november 2019

Beste J.A. Breedveld,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om te horen dat u zoon fin gesprek heeft gehad met onze klantenservice.

Indien wij iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke Groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Heldere communicatie - Kundige servicemedewerkers
Tom Pulmanns uit Maasbree, 25 oktober 2019

2 maal contact gehad met Innova energie over mijn energiecontract. Door een tussenpartij werd verkeerde informatie aangeleverd aan Innova, waardoor er een miscommunicatie was ontstaan bij de levering. Het gevolg: de netbeheerder stond op het punt mijn energie af te sluiten. Na 15 minuten aan de telefoon met Innova was alles opgelost. Daarom erg positief over de afhandeling. De servicemederwerkers zijn snel in handelen en kundig in alle details.

Reactie van Innova Energie - 5 november 2019

Beste Tom Pulmanns,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Fijn om te horen dat het voor u in 15 minuten is opgelost. Onze klantenservice staat graag voor u klaar indien u nog vragen heeft.

Met vriendelijke Groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Top service 5*
Jan 24 oktober 2019

Ik snap oprecht niet waar alle negativiteit vandaan komt! Ik ben na mijn overstap altijd correct/snel en zeer klantvriendelijk geholpen door INNOVA.Telefonisch is innova prima bereikbaar, ik heb in ieder geval geen enkele negatieve ervaring met innova!!!Voor mij is innova zeker 5 sterren!!!

Reactie van Innova Energie - 25 oktober 2019

Beste Jan Temming,

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Indien u in de toekomst feedback voor ons heeft, vernemen wij dit graag van u.

Wij staan namelijk altijd open voor de feedback van onze klanten.

Met vriendelijke Groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Administratie niet op orde
Leanne 22 oktober 2019

Wegens verhuizing zijn wij weg bij Innova, na ons vertrek begon het.

Innova had een miscalculatie gemaakt in onze eindafrekening. Hierdoor moesten wij uiteindelijk nog 30 euro terug betalen. Hiervan kregen wij na een maand of 6 enkel een herinnering (eerste bericht). Hier wilde wij nog contact over hebben met Innova (we begrepen na zo'n lange tijd immers niet waar dit vandaan kwam). Vervolgens kregen we direct de aanmaning op de mat. Deze was fors hoger dan in de herinnering aangegeven.

Innova heeft aangegeven hun administratie niet op orde te hebben, wegens de overname van een failliete partij. Echter is dit m.i. geen reden om zo met oud-klanten om te gaan.

Reactie van Innova Energie - 23 oktober 2019

Beste Leanne,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid en onvrede is over de eindnota. Hierover komen wij graag met u in contact. Wij beschikken echter niet over voldoende gegevens om contact met u op te kunnen nemen.

Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer 070 - 301 66 10 of via klantenservice@innovaenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Prima!
Isabel 30 september 2019

Doen gewoon wat ze moeten doen!

Reactie van Innova Energie - 2 oktober 2019

Beste Isabel,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Misleiding
jvd uit klarenbeek, 6 september 2019

Er wordt een maandbedrag afgesproken van 160 euro in de maand nadat ik een energievergelijker heb ingevuld. Uitendelijk vraagt innova 270 euro per maand, een absurd hoog bedrag voor een huishouden van twee personen in een normale woning. Helaas lees ik dit na de bedenktijd van het contract. Innova is niet bereid om ook maar een beetje mee te denken in een tegemoetkoming.

Reactie van Innova Energie - 17 september 2019

Beste Jvd,

Wij hebben prettig gesprek met u gehad naar aanleiding van u review. Hierin hebben wij aan u toegelicht hoe het termijnbedrag tot stand komt en dat deze gezien uw situatie te hoog is ingesteld.

Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geweldig
Fien Mooij uit Hoogwoud, 5 september 2019

Nooit eerder zo,n geweldige energie leverancier gehad.

Je wordt vriendelijk en correct telefonisch geholpen. De assistenten nemen echt alle tijd voor je.ze zijn heel vriendelijk en kunnen heel goed luisteren.

Je voelt je niet bezwaard een vraag te stellen.

Reactie van Innova Energie - 16 september 2019

Beste Fien Mooij,

Hartelijk dank voor de positieve review en 5 sterren!

Wij zijn blij om te vernemen dat u tevreden bent over de service van Innova Energie.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
mevr.
Acm 3 september 2019

de opvolging op mijn vragen is altijd correct.

Reactie van Innova Energie - 16 september 2019

Beste Acm,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Wij doen onze uiterste best om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oplichters, zo uitgekookt heb ik het niet eerder meegemaakt
Gino uit Den Haag, 8 augustus 2019

Ze bellen jou op met een 010 nummer zogenaamd niet geheim, maar als je dit nummer terug belt krijg je geen gehoor. Verder doen ze zich voor als energie intermediair die de consument even gaat helpen om het laagste tarief te gaan betalen. In het zogenaamde telefoongesprek maken ze gewoonweg een contract op die ze per e-mail gaan sturen en die zogenaamd per ongeluk in de spambak terecht komt en vaak niet meer gezien wordt. Reageer je niet binnen 14 dagen dan zit je eraan vast. Door bij de laatste vraag JA te zeggen klikken zij op akkoord en zit je 5 jaar vast aan een zeer slecht contract terwijl je nog 2 jaar bij jou huidige leverancier zit en dus overstapboete moet gaan betalen. Gelukkig vond ik het verhaal zo ongeloofwaardig dat ik geen JA heb gezegd en zei tegen de jongen dat ik zijn informatie op mail wel ga lezen voordat ik ja zeg. Op dat moment werd de jongeman die mij aan het oplichten was best ongeduldig en wilde perse dat ik nu JA zeg. Aan het einde zegt hij nog dat hij het gesprek gaat beëindigen en ik kan de mail als niet verzonden beschouwen. Gelukkig was het vinkje van akkoord niet aangevinkt. Had ik JA gezegd had hij het voor mij gedaan zonder dat ik het weet. Ik ben netjes door hem naar Belmenietregister door gestuurd en ik heb dit allemaal weer opnieuw aangevuld dat ik niet meer gebeld wil worden voor dit soort dingen en ook niet door dat nummer, maar twee dagen later word ik weer gebeld met hetzelfde oplichtingsverhaal. Toen heb ik ze wel even hun plek gewezen. Ik weet zeker dat deze mensen heel veel mensen dagelijks oplichten, simpelweg omdat het verhaal gewoon gelogen is en op geen moment gesproken wordt van een contract maar stiekem smeren ze je wel eentje aan. Zo uitgekookt heb ik het nog niet eerder meegemaakt. En ik hoef geen antwoord van Innova met een uitleg, jullie blijven grote oplichters.

Reactie van Innova Energie - 13 augustus 2019

Geachte Gino.

Hartelijk dank voor uw review.

Om uw review met u te bespreken komen we graag met u in contact. Helaas kunnen wij onvoldoende gegevens uit uw review halen om met u in contact te komen. Wij willen u vragen om telefonisch contact met ons op te nemen dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op het volgende telefoonnummer: 070 3016610.

Met vriendelijke groet,

Michelle

Team Innova Energie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Niet direct geweldig
Willem Kaijser uit Drunen , 30 juli 2019

Wat gas betreft slaan ze er maar een slag naar.Ik gebruik elke maand hetzelfde omdat ik geen gas gebruik voor mijn verwarming maar toch zien ze van uit hun kantoor dat ik in 7 maanden 200 m3 gebruik en na 1 jan voor 4.5 maand 395 m3 nodig heb.Dat zal wel zijn omdat de prijs dan naar boven is bijgesteld en zo nog een paar euro,s meer van mij hebben gejat.

Reactie van Innova Energie - 5 augustus 2019

Beste Willem Kaijser,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij komen graag met u in contact, helaas hebben wij u nog niet kunnen bereiken. Wellicht bent u in de gelegenheid om contact ons op te nemen. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer: 070 - 301 66 10 of per e-mail: klantenservice@innovanenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
prima energieleverancier
Ans Kasting uit Sassenheim, 17 juli 2019

Innova Energie bevalt mij goed, groene energie, gunstige prijsafspraak, korte lijntjes - als ik een vraag heb krijg ik direct iemand aan de telefoon die ook nog eens mijn vraag snel beantwoordt, komt daar maar eens eens om bij een grote energiemaatschappij.

Reactie van Innova Energie - 17 juli 2019

Beste Ans Kasting,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Wij zijn blij te vernemen dat u zo tevreden bent over Innova Energie, onze tarieven en onze klantenservice.

Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Mijn mening
Gert uit Wassenaar, 15 juli 2019

Een keurig netjes bedrijf, duidelijk en overzichtelijk, best tevreden

Reactie van Innova Energie - 16 juli 2019

Beste Gert,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Niet in zee gaan met dit bedrijf
C. uit Amersfoort, 6 juli 2019

Onder valse voorwendselen een contract aangesmeerd waar je niet meer vanaf komt. Ze gebruiken extern bedrijf om klanten te krijgen, die je van alles beloven, maar dan kom je erachter dat je meer betaald dan voorheen en alle afspraken vervallen omdat je die niet met Innova hebt gemaakt.

Verkopers aan de deur meteen wegsturen!!!

Zit nu vast aan een 5 jarig contract en betaal elke maand 20,- meer dan voorheen. Wil ik er vanaf dan betaal ik een fikse boete van een paar duizend.

Ben nu 2 jaar verder en met de jaarrekening moest ik elk jaar 120,- bij betalen. Woon nog in dezelfde woning met hetzelfde gebruik. Heb gebeld voor een jaaroverzicht, nooit gekregen.

Wees gewaarschuwd, ik moet nog 3 jaar uitzitten.

Reactie van Innova Energie - 9 juli 2019

Beste C.,

Wij begrijpen dat het vervelend voor u is dat uw energie kosten zijn gestegen. Hierover komen wij graag met u in contact, zodat wij met u mee kunnen kijken waardoor uw energie kosten zijn gestegen en om u alsnog de opgevraagde jaarnota toe te sturen.

Helaas kunnen wij uit uw review niet voldoende gegevens halen om met u in contact te komen. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer 070 - 3016610 of per e-mail: klantenservice@innovaenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Te gek voor woorden
Steff 25 juni 2019

Gebeld door innova.Meneer aan de telefoon verteld meerdere keren dat het bedrijf als klantenservice werkt voor meerdere grote energie leveranciers. Verteld meerdere keren dat het niet gaat om overstappen maar alleen om tarieven omlaag te zetten. Pas wanneer je de email leest kom je erachter dat het wel degelijk om overstappen gaat. Er word gevraagd om gewoon even op akkoord te klikken om je gegevens te bevestigen. Gelukkig niet gedaan want je zit gelijk vast aan ze. Zwaar onbeschoft om op deze manier aan je klanten te komen. Overigens werd mij afgeraden aan het einde van het gesprek om het allemaal na te checken bij mijn huidige leverancier, maar heb deze tog maar op de hoogte gebracht van hun fake klantenservice.

Reactie van Innova Energie - 25 juni 2019

Beste Steff,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u onjuist bent geinformeerd tijdens uw aanmeldingsproces. Wij komen graag met u in contact, om de details hiervan te bespreken zodat wij kunnen onderzoeken waar het mis is gegaan om dit in het vervolg te voorkomen.

Helaas beschikken wij niet over uw gegevens. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om contact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer 070 - 301 66 10 of via e-mail: klantenservice@innovaenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Reactie van Steff - 2 juli 2019
probleem is deels opgelost

Ze willen graag contact maar daar heb ik geen behoefte aan gezien ik geen zin heb in verkooppraatjes.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Reactie van Innova
Tom van Hell uit Scherpenzeel, 1 mei 2019

Omdat ik niet onder mij eigen review op de reactie van Innova kan reageren doe ik het even zo. In reactie op mijn bericht met het kopje Oplichters, Heeft Innova gereageerd met: " Beste Tom, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Wij hebben telefonisch contact met u gehad en u een passende oplossing geboden. Indien u van ons voorstel gebruik wenst te maken dan vernemen wij dit graag via onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Innova Energie" Ik ben ontevreden met het voorstel, Ze hebben wel geprobeerd om me tegemoet te komen Maar de boete is nog altijd een stuk hoger dat de normalen boete voor een particuliere aansluiting. Omdat wij als particulier een zeer laag verbruik hebben kan ik die opzegboete misschien net terug verdienen als ik overstap met die boete. Ik ga er dus niet op in en blijf dus achter mijn review staan zoals eerder geschreven

Reactie van Innova Energie - 3 mei 2019

Beste Tom van Hell,

Wij vinden het vervelend dat u de door ons aangeboden oplossing niet naar volle tevredenheid voor u is. Echter hebben wij u een naar ons inzien redelijk voorstel gedaan.

U geeft aan dat de door ons geboden oplossing hoger is dan de particuliere opzegvergoeding. Dit is niet zo en hetzelfde als door de ACM beschreven.

De extra kosten komen uit:

uit bonusen en vergoedingen die u heeft ontvangen, maar hier geen recht meer op hebt omdat u het contract wilt ontbinden.

Indien u hier alsnog van gebruik wenst te maken dan vernemen wij dit graag via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oplichters
Lydia van der Kroon uit Deventer, 19 april 2019

Ook wij zijn slachtoffer van het faillissement van EnergieFlex, Gedwongen overgestapt naar Innova Energie. Wat een oplichters

Reactie van Innova Energie - 23 april 2019

Beste Lydia van der Kroon,

Wij hebben telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van uw review.

Wij hebben u een naar ons inziens redelijk voorsteld gedaan. U heeft aangegeven dat u hier niet op in wilt gaan.

Indien u nog vragen heeft of wij u iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Esther

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oplichtersbende, niet vrijwillig aan beginnen.
Inge 16 april 2019

Heb 1 dag verplicht bij Innova energie moeten zitten ivm dat ze me niet vrijgaven na het faillissement van Energieflex. (op 20-9 heb ik nl. al overstap aangevraagd.) Voor die ene dag zou ik 20m3 gas verbruikt hebben tegen een torenhoge prijs. Moest dus 20,- betalen voor 1 dag energielevering. Bewijs van mijn meterstanden kunnen ze me niet leveren en na 3 maanden zinloos over en weer mailen kreeg ik allerlei incassodreigingen. Uiteindelijk maar met hevig protest betaald om van het gezeur af te zijn. Honderden mensen hebben hetzelfde verhaal. Lekker verdienmodel zo. Wees gewaarschuwd. De meeste reviews over Innova zijn positief omdat het vaak niet lukt om een slechte beoordeling te plaatsen. Wees daar ook bedacht op.

Reactie van Innova Energie - 25 april 2019

Beste Inge,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek, hebben wij u een toelichting toegezonden inzake uw verbruik. Helaas hebben wij niks meer van u vernomen. Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Michelle

Team Innova Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ‹ vorige
  • volgende ›