Reviews Huismerk Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

0 reviews

5 sterren
(0)
4 sterren
(0)
3 sterren
(0)
2 sterren
(0)
1 ster
(0)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
prima bedrijf
avatar
Martin Stevens uit Kortenhoef, 25 januari 2017

Via een collectief kwamen ze als goedkoop en 100% groen uit de bus. geen enkel probleem mee gehad. Nieuwe collectieve contract was niet 100% groen. Intussen bracht huismerk wel een goed en concurrerend aanbod uit, lager dan via het collectief! Weer geen enkel probleem. Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg. Gewoon goed zakelijk dus, zoals het hoort.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
prettige communicatie
Ben uit Nijmegen, 22 september 2016

Overstap verliep probleemloos; aangename communicatie met de medewerkers van het bedrijf.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Waardeloos bedrijf
A. Visch 12 juli 2016

Belachelijke standaard mailtjes die ze versturen. Loze beloftes en afspraken. Nog nooit zoveel excuses via de mail ontvangen. Wat een incompetend bedrijf. Zal blij zijn als ik eindelijk weer kan overstappen naar een serieus bedrijf.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Blij dat ik hier klant ben
Dirk Veenstra uit Arnhem, 28 september 2015

Wat een fijne nieuwe leverancier. Je wordt meteen en goed geholpen en hebt echt het gevoel dat er naar je als klant geluisterd wordt. Ik belde na 21:00 en de klantenservice was al gesloten maar kreeg de receptioniste aan de lijn. Zij diende een terugbel verzoek voor me in. De volgende ochtend om 8:30 werd ik meteen terug gebeld en kreeg keurig antwoord op mijn vragen. De service en prijzen zijn erg goed. Ik ben zo blij dat ik bij Eneco weg ben. Huismerk Energie is duurzame groene leverancier waar je geen nummertje meer bent maar je echt klant voelt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
vlotte service
SG. uit Rotterdam, 21 september 2015

Goede service, telefonisch vlot bereikbaar en vragen direct beantwoord/opgelost.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Toegankelijk
D Boersma uit Ophemert, 12 april 2015

Ik ben opgestapt bij mijn vorige energieleverancier omdat de communicatie met Nuon uiterst moeizaam en onprettig was. Door Nuon opgemaakte overzichten waren voor mij onbegrijpelijk. De eerste ervaringen met Huismerk zijn erg positief. Het is makkelijk om met het bedrijf te communiceren. Of ze ook voordeliger zijn weet ik niet. Ik heb daar niet opgelet, dat was ook niet de reden om over te stappen. Het voordeel is dat de mensen met wie je spreekt luisteren en proberen je te begrijpen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
10 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Nette overstap
Jos 31 december 2014

Wij zijn pas overgestapt van Oxxio. Vriendelijke jonge verkoper legde precies uit wat er voor ons zou veranderen. Wist ook al onze vragen goed te beantwoorden. Toen hij een vraag van ons niet helemaal zeker kon uitleggen, belde hij zelf naar de klantenservice om het na te checken, die overigens binnen 10 seconden opnam! De overstap verliep precies zoals hij ons had uitgelegd. Wij gaan met een gerust hart het nieuwe jaar in.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Niet te vertrouwen
H Tuerlings 24 november 2014

Huismerk energie is niet te vertrouwen. Zeer zeker de voorlichting niet. Komen aan de deur en zeggen dat je dan een contract krijgt. Dit kun je dan 14 dagen nalezen om dan een reactie te geven. HELAAS dat gebeurd dus niet. Je bedenktijd gaat al in op het moment dat die persoon van Huismerk aan de deur komt. Omdat je dan een week later je contract krijgt heb je nog maar een week de tijd om te reageren. Ik heb binnen 14 dagen na ontvangst van het contract gereageerd en was te laat volgens hun zeggen. Meteen gezegd dat ik niet meer overstap en daarna ook meteen een boete aan mijn broek gekregen. DUS MENSEN STAP NIET OVER NAAR DEZE **** INSTANTIE.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Vals
Maikel Bakker uit Alkmaar, 29 oktober 2014

Het is een ontzettend vals zooitje bij huismerk energie, door middel van valse voorlichting zit ik nu helaas verplicht bij deze maatschappij. Naast het feit dat ze dus vals voorlichten (ik zou 10 euro per maand minder gaan betalen, dit blijkt 13 euro meer, ik zou gebeld worden of ik definitief wilde overstappen, maar dit is nooit gebeurd etc.) is de klantenservice alles behalve vriendelijk of uberhaubt geneigd om enige service te verlenen. Hoe eerder ik weg kan hier hoe beter, ik raad iedereen dan ook aan ver weg te blijven van dit 'bedrijf'.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
14 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
tevreden makkelijk in communicatie
D Boersma uit Ophemert, 11 april 2014

Ik ben tevredeb over huismerkenergie, omdat het bedrijf zeer toegangkelijk is. De communicatie verloopt soepel

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›