Reviews Greenchoice

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

75 reviews

5 sterren
(26)
4 sterren
(19)
3 sterren
(8)
2 sterren
(5)
1 ster
(17)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Zeer goed
M.H.E. Huisman uit Heerhugowaard, 11 augustus 2019

Greenchoice levert groene energie. Ik heb nog nooit problemen gehad en het is niet duur.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Binnenhalen en daarna veel betalen
R.D. K. uit Ruinerwold, 30 juli 2019

We zijn bewust en prettig overgestapt naar Greenchoice. Echter bij verlenging mag je ineens de hoofdprijs gaan betalen dus weer overgestapt naar een andere provider. Ook werd ons een mooi aanbod gedaan voor een warmtepomp maar vervolgens blijft het stil en, ook na telefoontjes hierover, geen warmtepomp gerealiseerd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Vrijenegie en vertrouwen gevoel
Ana Maria Pueyo uit Boxmeer, 23 juli 2019

Super netjes en eerlijk .

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
1e jaar prima na verlenging meer kosten zonder een goede verklaring
p V. uit Schiedam, 15 juli 2019

Na verlenging en de plaatsing van de slimme meter ( weet niet zeker of er een verband is maar het is een vermoeden) zijn de kosten verdubbeld. Verbruik is niet anders, geen andere apparatuur, alles nieuw aangeschaft.Na meerdere malen contact geven ze toe dat het vreemd is maar kunnen geen verklaring geven en bieden ook geen oplossing. Greenchoice verwijst naar Stedin en visa versa. Je wordt op den duur zo gek dat je alles op ga schrijven wanneer je stroom gebruikt en hoe lang. Greenchoice vindt het allemaal wel prima en ik ook. Het vertrouwen is weg!! Zodra het kan stap ik over.

Andere onverklaarbare actie:

Je contract verlengen met 1 jaar vast tarief. Dit komt niet goed door en ze verlengen je contract voor 3 jaar variabel. Hier kom je dan per ongeluk achter in een telefoongesprek. Dit kunnen ze met moeite aanpassen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima energie leverancier
W.J. van Doorn uit Rhenen, 12 juli 2019

Ik vind Greenchoice een goede leverancier. Dit was voor de 2 e keer dat wij energie van deze maatschappij hebben gehad voor een jaar.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Efficiënt, scherp geprijsd en klantvriendelijk
JW uit Wassenaar, 7 juli 2019

Makkelijk overstappen, er was een probleem met standen dat opgelost is en na een jaar weer voor drie jaar verlengd met goede offer. En het is groen stroom/bos gecompenseerd gas....

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Mooi weer praatjes
r.a. P. uit Alphen, 28 juni 2019

Vorig jaar overgestapt met een mooie aanbieding, kort geleden verlengvoorstel ontvangen en totaal niet meer markt conform. Hetzelfde dus als alle andere partijen, dwingen je bijna tot ieder jaar overstappen om een goed tarief te krijgen.

Contact met klantenservice inzake de jaarnota ( niet afgerekend volgens contract prijs) en dan vertellen ze doodleuk dat het je eigen schuld is want dan had je de verlenging maar moeten accepteren. Achteraf dus verkeerde keus.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
zeker tevreden
JHC H. uit Heerlen, 23 juni 2019

Eigenlijk nooit een probleem gehad. Alle communicatie is beleefd en nooit opdringerig. Uiteraard zijn de energieprijzen belachelijk hoog. Maar dat is een landelijk gegeven en geld voor alle energieleveranciers.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima, maar alleen voor nieuwe klanten.
J. uit Aadorp, 12 juni 2019

Greenchoice is prima voor nieuwe klanten. Lage prijzen, incasso klopt, website is goed etc. Waarom dan geen 5 sterren? Omdat klanten HOUDEN geen sterk punt is. Ze bieden wel een verlengings-contract aan, maar die prijzen zijn hoger dan voor nieuwe klanten, en ook hoger dan voor nieuwe klanten bij de concurrent, dus in feite jagen ze bestaande klanten weer weg. Ze hopen kennelijk op "slapers" die niets doen of het verlengings-contract accepteren.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Maakt waar wat ze beloven.
J.W. van den Broek uit Winssen, 9 juni 2019

De beste leverancier van Nederland op dit moment.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Erg tevreden
AMA A. uit Bergen op Zoom, 30 mei 2019

Goed bereikbare klantenservice en goed inzicht in het verbruik in de app

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima bedrijf.
E B. uit Zwolle, 15 mei 2019

Prima bedrijf, dat als een contract afloopt met een prima aanbieding komt. Het allermooiste is dat je na het afsluiten van een 3 jarig contract hier altijd zonder boete onderuit kan. Hier kunnen de andere energie bedrijven nog iets van leren.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Gewoon goed
J.p.m. C. uit Eindhoven, 5 mei 2019

Nette prijzen. Duidelijke website. Alles online te regelen..

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Helemaal goed
Cristan Meijer uit Moordrecht, 15 april 2019

Overgang ging goed, goede communicatie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Geen klachten
H. de Zwart uit Alphen aan den Rijn, 14 april 2019

Geen klachten. Maar ook geen directe problemen of contact gehad. Dus kan niets zeggen over hun klantvriendelijkheid. We krijgen elke maand een overzicht van ons verbruik. Erg overzichtelijk. Internetsite is ook goed gebruiksvriendelijk. Hadden de mogelijkheid om dit jaar weer over te stappen, maar andere aanbiedingen waren niet veel beter, zijn dus maar gebleven.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Perfect
M V. uit Houten, 18 maart 2019

Een jaar klant geweest, nooit problemen gehad. Goede app voor op de smartplhone ook.

Duidelijk bedrijf. Ben weg gegaan vanwege een scherpe aanbieding van een concurrent.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede energieleverancier
B. S. uit Purmerend, 18 maart 2019

Ze hebben een duidelijke site waarin je je meterstanden kan bijhouden. Prima service

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Zonnenpaneel
Henk uit Echt, 27 februari 2019

Super leverancier voor zonnenpanelen klanten

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Beste leverancier in zo ver daar veel verschil in kan zitten
M H Hoefnagel uit Amsterdam, 20 februari 2019

Goed geprijsd, goed bereikbaar, goede service en groen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Uitstekend
ZJM Dirks uit Eindhoven, 16 februari 2019

Wij waren zeer tevreden over Greenchoice en blij met de groene energie die we hebben ontvangen. Ook nu nemen we onze energie af bij een "groene" leverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
8 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Administratieve chaos
P van Beusekom uit Winterswijk, 12 februari 2019

In december 2017 naar Greenchoice overgestapt en dat verliep vlekkeloos. In mei 2018 zonnepanelen laten installeren en dit aan Greenchoice en Liander gemeld. Beiden hebben een bevestiging gestuurd. Wekelijks mijn meterstanden aan Greenchoice doorgegeven via de app.

In december ontvang ik een voorstel voor een nieuw maandbedrag dat €40 p/m hoger is dat het oude maandbedrag. Dit ondanks het feit dat mijn verbruikte kWh tot bijna nul zijn gedaald. Telefonisch contact en men geeft toe dat het niet klopt, maar hoe men tot een dergelijke berekening is gekomen blijft onduidelijk. Al uiteindelijk de eindnota (veel te laat) komt blijkt daarop een verbruik aan elektrisch te staan dat in de verste verte niet in de buurt komt met de werkelijkheid. Wanneer ik op de site mijn verbruik opzoek blijk er begin december een gigantische piek (1000 kWh in 5 dagen) in mijn verbruik te zijn. Opnieuw telefonisch contact. Na meerdere keren in de wacht te zijn gezet is men er achter, ik heb een nieuwe meter gekregen en Liander heeft deze meterstand aan hun doorgegeven. Wanneer ik vertel dat er helemaal geen nieuwe meter is geplaatst komt men met een vaag verhaal over gewijzigde software bij Liander. Wanneer ik aangeef het heel vreemd te vinden dat wanneer Greenchoice vanaf mei van mij wekelijks de meterstanden doorkrijgt hier niets mee doet, maar volledig blind vaart op een schatting van Liander die 2500 kWh te hoog is. Van de teruglevering van 1750 kWh aan het net is ook niets terug te vinden op de eindafrekening. Ik krijg bericht dat hier iets mee mis is gegaan en dat dit bij de volgende jaarafrekening (december 2019) zal worden verrekend. Dat geloof je toch niet!

Opnieuw telefonisch contact. Men vindt het heel vervelend en gaat het uitzoeken. Gelijk een nieuw maandbedrag afgesproken op basis van mij werkelijke verbruik. Helaas wordt er deze maand toch weer een hoger bedrag afgeschreven. Op gestuurde e-mails wordt helemaal niet gereageerd.

U zult begrijpen dat ik helemaal klaar ben met deze chaoten en zo snel mogelijk een andere, betrouwbare leverancier ga zoeken!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Hoe Greenchoice zich uit de markt prijst met zijn verlengingen.
E F. uit Heemstede, 12 februari 2019

Ik was zeer tevreden over Greenchoice, echter de verlengingsaanbieding was verre van interessant.

Dus ben ik maak weer overgestapt naar een ander. Als Greenchoice een vergelijkende gunstige aanbieding had gemaakt was ik bij hun gebleven.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Helemaal prima
C. M. L. uit Amsterdam, 7 februari 2019

Erg prettig bedrijf. Goed bereikbaar, vriendelijk, vervroegd overstappen zonder boete als je wilt. "Echt" groen ook. De enige reden dat ik ben overgestapt naar een andere leverancier is omdat dat voordeliger is, doe ik elk jaar. Na een jaar kom ik ook altijd terug.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Overstap is goed gegaan
Cognac uit Schijndel, 7 februari 2019

Overstap ging eenvoudig en snel. Wat mij wel opvalt is dat de spanning niet altijd gelijk is wat dat weer betekent dat de verlichting knippert op bepaalde tijden. Ik weet niet of dit aan greenchoise ligt maar voorheen hadden we dit niet.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Greenchoice, goede keus
RLA J. uit Schiedam, 7 februari 2019

Prima leverancier, overstap ging goed

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?