Reviews Greenchoice

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

113 reviews

5 sterren
(51)
4 sterren
(37)
3 sterren
(8)
2 sterren
(4)
1 ster
(13)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Greenchoice voor energie zoals ik wil
P.J.H.M. Nuiten uit Leusden, 14 november 2018

Ik ben sinds enkele jaren klant van Greenchoice. Naast de scherpe tarieven is het inzicht in verbruik (en opbrengsten van mijn zonnepanelen) iets wat ik als prettig ervaar. De mogelijkheid om zelf het maandbedrag aan te passen via de App is ook handig. Dat de stroom groen is, is voor mij ook belangrijk.

Enige minpunt/bijzonderheid is dat de aanbieding voor verlenging die ik van Greenchoice krijg duurder is dan wanneer ik het afsluit via energieleveranciers.nl, maar dat is uiteindelijk een kleine moeite om het zelf af te sluiten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Pas 1 maand cliënt dus nog geen oordeel.
P.A.M. Olijslagers uit Boxtel, 12 november 2018

Hoe kan ik nu na 1 maand een echte beoordeling geven.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
ga hier niet mee in zee
Rolien uit amersfoort, 7 november 2018

'even met je energie bezig' lukt niet want je krijgt pas na 2 weken een reactie en dan ook nog een waar je niks mee kunt. Ik heb een simpele vraag: waarom zie ik mijn gasverbruik wel maar mijn energie niet? kost ze al het hele jaar om uit te zoeken. zo snel mogelijk weg hier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
offerte aanvraag
c B. uit Middelburg, 4 november 2018

Ik betwijfel over Greenchoice in haar recht staat de aanvraag direct door te zetten als een overeenkomst. Ik heb echter hiervoor nooit toestemming gegeven

Ik heb al een lange correspondentie achter de rug en stond op het punt juridisch traject in te gaan en het bij mijn consumentenbond voor te leggen.

Vanwege het faillissement van Energieflex laat ik het even hierbij.

Ik zal een volgende keer de gevolgde route niet meer gebruiken en kan vele anderen hier voor waarschuwen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
prima geregeld
Harry en Inge de Jong uit Balk, 31 oktober 2018

Alles werd duidelijk uitgelegd via de mail, wat we konden verwachten en wanneer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Early review
Susie van Poppel uit IJmuiden, 19 oktober 2018

Prices are reasonable, They were asked if I could change date for direct debit and without any hesitation they changed it, so for the following month I have the date that I am happy with, for the money to come out of the bank..

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Blijven was duurder
anoniem uit Bergeijk, 18 oktober 2018

De reden van overstap was dat ze duurder uitkwamen en hun zogenaamde aanbieding om te blijven viel geheel in het niet. Mijn mening is als je iemand wilt houden als klant moet je met aantrekkelijke prijzen komen en/ of aanbieding om ze te behouden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
De overstap is zeer goed verlopen
J.H. Neelen uit Heesch, 16 oktober 2018

Durf het aan,alles is goed gegaan

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Groene energie promotie
RL Hagemeijer uit Hoogerheide, 15 oktober 2018

Bedrijf stimuleert het gebruik en opwekking van hernieuwbare energie.

Door de app en goede informatie naar de afnemer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
ik ben er tevreden over
M.J.H.T Strolenberg uit Kerkrade, 11 oktober 2018

heb geen mening over green choice

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed Groen Geleverd
MA van P. uit Vrouwenpolder, 10 oktober 2018

Prima leverancier die zich richt op verduurzamen energie en juiste service biedt. Een aanrader als je iets meer wilt betalen voor onze aarde.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Lose beloftes
klaas.W 10 oktober 2018

Heb ik een nieuwe meter oké das leuk enal, krijg ik een jaar nota( niet een volledig jaar). Moet ik bijbetalen, gedaan maar heb ik daar toch maar over gebeld hoe dat nou zat. Word mij vriendelijk beloofd dat het bedrag meegenomen zou worden naar de echte jaar nota wat over het hele jaar zou zijn.

Komt de nieuwe nota binnen, niet van het hele jaar en zonder het betaalde bedrag. Ik weer bellen en Jahoor het was een foutje en het zal allemaal geregeld worden (miscommunicatie zoals hun dan zeggen) paar dagen later weer een nota. Weer niet van het hele jaar en weer zonder dat bedrag. Ik weer bellen en Jahoor was een foutje en daar zou weer naar gekeken worden weer een miscommunicatie volgens hun. Krijg ik de zelfde dag nog een mail dat het allemaal niet kan wat mij beloofd is en dat ik het er maar mee moet doen.. Had meteen een mail terug gestuurd hoe dat allemaal zat.. twee weken niks gehoord dus dan toch maar even bellen en Jahoor het kan allemaal niet en ik zal het allemaal wel verkeerd begrepen hebben en het is allemaal een grote miscommunicatie. Nou weet je wat als jullie mij niet gewoon op een normale manier Willen helpen vind ik het wel best na 4 goede jaren zonder problemen stap ik toch maar over 1 probleempje in die 4 jaar en jullie kunnen niet eens normale hulp bieden....

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
al jaren tevreden
Jonas uit kerkrade, 9 oktober 2018

Ik ben al jaren tevreden klant, OK er gaat wel eens wat mis maar ten opzichte van de praktijken van andere leveranciers is dit niks. Het enige wat er momenteel aan schort is dat een wisseling van de meter roet in het eten heeft gegooid voor het verrekenen van de teruglevering. Hiervoor krijgen we een verrekening, wat we weer zien als een meevaller. In alle jaren dat ik greenchoice gebeld heb had ik direct iemand aan de lijn. Ik ben altijd vriendelijk geholpen en zodra ik verhuis weet ik het wel, greenchoice :)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
goede communicatie en groen
J.N. Rood uit Uitgeest, 3 oktober 2018

ik probeer zoveel als mogelijk milieuvriendelijk bezig te zijn en Greenchoice past daarbij vooral ook het vriendelijke deel. Wel eens iets te vroeg overgesloten naar een andere (goedkopere en minder groene) partij en toen hebben ze niet eens boetes in rekening gebracht. Kom daar eens om bij een energieleverancier.

Tenslotte is Greenchoice goed bezig met het faciliteren als je je huis wilt verduurzamen en geeft bruikbare adviezen. Goede club zonder gezeur!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed functionerende klantenservice
EF Boer uit Muiden, 3 oktober 2018

De overstap naar Greenchoice is vlekkeloos verlopen. Eenmaal heb ik ondersteuning van de klantenservice nodig gehad, aangezien ik niet al mijn gegevens kon inzien in mijn dossier dat te benaderen is via de site. Het probleem werd snel en vriendelijk verholpen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
veel duurder dan ze in eerste instantie doen voorkomen
Bart Verhaagen uit Roosendaal, 1 oktober 2018

lokaanbieding was mooi maar uiteindelijk een stuk duurder dan mijn vorige aanbieder. Ben nu teruggegaan en ben 20% minder kwijt. Word bovendien suf van alle spam over windmolens e.d.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
bedonderd
Fp Van arnhem uit Hilversum, 29 september 2018

Jaarcontract ging september 2017 in en liep af op 1 juli 2018 , 10 maanden , naar mijn idee omdat de prijzen zijn gestegen.

Conclusie boerenbedrog!!!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima
SK uit Groningen, 27 september 2018

Overstap ging vlekkeloos en inzicht in levering en kosten is duidelijk.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima.
J K. uit Buitenpost, 26 september 2018

Al jaren een tevreden klant.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima leverancier
Anoniem uit Utrecht, 24 september 2018

Prima leverancier, overstap ging goed en het maandbedrag bleek voldoende

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Misleiding aan de deur
Jennifer Ebecilio uit Delft, 17 september 2018

Ik kreeg een spontane man aan de deur. Heel sympathiek en met een goed verhaal. Hij liet zien wat ik verbruikte en wat ik zou kunnen betalen. Dat wat de helft. Mijn eerste reactie was natuurlijk huhuh...it's to good to be true...hij verzekerde dat dat écht was en gaf zelfs zijn directe mobiele nummer. Het kwam allemaal erg betrouwbaar over. totdat ik het definitieve contract onder ogen kreeg waarop bleek dat ik meer zou moeten betalen dan bij mijn huidige leverancier. Een grote *** zijn die gasten van Greenchoice en zeker die pipo (M***r) die bij mij aan de deur kwam.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
Jim uit Nijmegen, 14 september 2018

Netjes het contract en alle informatie ontvangen. Verder nog geen contact gehad met Greenchoice, wat een goed teken is :)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Alleen het 1e jaar goede service en vriendelijkheid!
M.Prive 13 september 2018

Ieder jaar wordt de ervaring met greenchoice slechter, ik ging voor goede klantenservice, nou, dat is alleen het 1e jaar! Online dossier is omslachtig en werkt voor geen meter. Telefonische wachttijden variëren van 5 tot wel 50 minuten, mail wordt niet beantwoord etc.Als je kritiek hebt, wordt je continue onderbroken en worden ze chagerijnig en soms op een deftige manier onbeschoft!Dit was mijn 1e overstap in mijn hele leven, vond het hele proces van overstappen omslachtig en zeer problematisch, waardoor ik het niet gauw nog eens zal doen, behalve als Greenchoice bestaande klanten zo blijft behandelen!Voorheen heb ik ze nog aangeraden, zal ik nu nooit meer doen; je bent een nummer die op z'n nummer wordt gezet bij kritiek of klachten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Erg klantgericht
Slot 10 september 2018

Ik maakte mij zorgen over mijn verbruik. Ik had hiervoor per email contact opgenomen met greenchoice. Ik ben heel snel en heel duidelijk geholpen. Ook krijg ik sinds kort elke maand een email met mijn verbruik en maandbedrag waarin meteen duidelijk wordt of alles nog goed loopt. Echt super, op deze manier blijf ik voorlopig nog wel bij greenchoice!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima leverancier
Wim uit Uithoorn, 9 september 2018

Voor de tweede maal overgestapt naar Greenchoice. Overstap verliep weer soepel. Goede informatie gekregen. Stap voor stap. Je betaalt een laag tarief voor gas en electriciteit. Geen bonus aan het einde van de looptijd. Dus geen rente verlies. Je hebt dus direct je bonus maandelijks verwerkt in je termijnbedrag. Wel zo lekker. 1 jaartje bij Greenchoice. Tegen het einde van je contract krijg je een aanbieding van Greenchoice. Maar die is zoals bij elke leverancier nooit interessant. Daarna dus weer overstappen naar een ander.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?