Reviews Greenchoice

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

119 reviews

5 sterren
(61)
4 sterren
(37)
3 sterren
(7)
2 sterren
(3)
1 ster
(11)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Misleiding aan de deur
Jennifer Ebecilio uit Delft, 17 september 2018

Ik kreeg een spontane man aan de deur. Heel sympathiek en met een goed verhaal. Hij liet zien wat ik verbruikte en wat ik zou kunnen betalen. Dat wat de helft. Mijn eerste reactie was natuurlijk huhuh...it's to good to be true...hij verzekerde dat dat écht was en gaf zelfs zijn directe mobiele nummer. Het kwam allemaal erg betrouwbaar over. totdat ik het definitieve contract onder ogen kreeg waarop bleek dat ik meer zou moeten betalen dan bij mijn huidige leverancier. Een grote *** zijn die gasten van Greenchoice en zeker die pipo (M***r) die bij mij aan de deur kwam.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima
Jim uit Nijmegen, 14 september 2018

Netjes het contract en alle informatie ontvangen. Verder nog geen contact gehad met Greenchoice, wat een goed teken is :)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Alleen het 1e jaar goede service en vriendelijkheid!
M.Prive 13 september 2018

Ieder jaar wordt de ervaring met greenchoice slechter, ik ging voor goede klantenservice, nou, dat is alleen het 1e jaar! Online dossier is omslachtig en werkt voor geen meter. Telefonische wachttijden variëren van 5 tot wel 50 minuten, mail wordt niet beantwoord etc.Als je kritiek hebt, wordt je continue onderbroken en worden ze chagerijnig en soms op een deftige manier onbeschoft!Dit was mijn 1e overstap in mijn hele leven, vond het hele proces van overstappen omslachtig en zeer problematisch, waardoor ik het niet gauw nog eens zal doen, behalve als Greenchoice bestaande klanten zo blijft behandelen!Voorheen heb ik ze nog aangeraden, zal ik nu nooit meer doen; je bent een nummer die op z'n nummer wordt gezet bij kritiek of klachten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Erg klantgericht
Slot 10 september 2018

Ik maakte mij zorgen over mijn verbruik. Ik had hiervoor per email contact opgenomen met greenchoice. Ik ben heel snel en heel duidelijk geholpen. Ook krijg ik sinds kort elke maand een email met mijn verbruik en maandbedrag waarin meteen duidelijk wordt of alles nog goed loopt. Echt super, op deze manier blijf ik voorlopig nog wel bij greenchoice!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima leverancier
Wim uit Uithoorn, 9 september 2018

Voor de tweede maal overgestapt naar Greenchoice. Overstap verliep weer soepel. Goede informatie gekregen. Stap voor stap. Je betaalt een laag tarief voor gas en electriciteit. Geen bonus aan het einde van de looptijd. Dus geen rente verlies. Je hebt dus direct je bonus maandelijks verwerkt in je termijnbedrag. Wel zo lekker. 1 jaartje bij Greenchoice. Tegen het einde van je contract krijg je een aanbieding van Greenchoice. Maar die is zoals bij elke leverancier nooit interessant. Daarna dus weer overstappen naar een ander.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Greenchoice een keuze die we moreel verplicht zijn als je kijkt naar onze ecologische voetafdruk.
Pieter Timmermans uit Tiel, 18 augustus 2018

Zoals Gandhi zei: "there is enough on Earth for everybody's need, but not enough for everybody's greed." Ik denk dat Greenchoice met hun duurzame gedachten laat zien dat je niet de laagste prijs hoeft te leveren per kWh maar wel een eerlijke prijs voor onze planeet.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Super organisatie
K B. uit Aalst, 13 augustus 2018

Goede service, mooie heldere website, maandelijks energie update,Veel energiebesparing,

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Probleemloos
Jan Landgraaf uit Landgraaf, 3 augustus 2018

De overstap naar Greenchoice is zonder problemen verlopen. Ook over de klantgerichtheid ben ik tevreden. Geen opdringerige telefoontjes of iets dergelijks. Ik heb besloten mijn contract bij Greenchoice te verlengen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima leverancier, maar pas op voor hun overstap-loktarief
JCGM S. uit Helmond, 3 augustus 2018

Ik ben geen enkel probleem met Greenchoice tegengekomen, maar toen mijn instap-aanbod verliep werd de laagst mogelijke energieprijs opeens erg veel hoger dus weer overgestapt naar een (beduidend !!!) goedkopere aanbieder.

Jammer dat je met een lokkertje wordt binnengehaald. Waarschijnlijk met de hoop dat je blijft "hangen"

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Tot nu aantoe goed
J.R.I uit Rotterdam, 26 juli 2018

Ze hebben goed mee gedacht om alles zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
M.p. B. uit Utrecht, 18 juli 2018

Werkt zo als het zou moeten. Duidel9jke jaaropgave. Makkelijk contact via internet en de app. Geen problemen gehad

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Uitstekende leverancier
H.F. Posthumus uit Vledder, 12 juli 2018

Gewoon overstappen, perfecte club, goede organisatie en service-verlening.

Daarnaast zeer scherpe prijzen, in onze situatie de goedkoopste.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
perfecte club
H.F. Posthumus uit Waalre, 12 juli 2018

ik zou ook overstappen naar Greenchoice als ik jou was.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Greenchoice termijnbedrag
T.L. M. uit 's-Gravenhage, 6 juli 2018

Voor het eind van mijn eenjarige contract met de stroomleverancier heb ik dankzij een goede referenties en de huidige kwatt. prijs van Greenchoice het contract voor stroomlevering aangesloten met Greenchoice. Het is snel en netjes behandeld tot ik voor mij verbazing het termijnbedrag zag die afgeschreven is van mijn bankrekening (ik heb machtiging wel ondertekend). Het termijnbedrag was 3 keer zo hoog dan ik volgens de gebruiksgegevens ooit gebruikte. Dus opletten voor het eerste termijnbedrag. De volgende maand kan je wel het termijnbedrag zelf regelen door Mijn Greenchoice.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Uitstekend
W.A.J. Kemp uit Roermond, 5 juli 2018

GoedkoopIdeële doelstellingGoede informatie over verbruik

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Onwil om transparant te informeren over tarief, waardeloos klantaanbod
T Goossens 4 juli 2018

Al enkele jaren tevreden klant, door Greenchoice gebeld voor verlenging.

Hun aanbod: 3 jaar de energieprijs vastzetten, maandelijks opzegbaar.

Enige vraag van mijn kant: hoeveel verschilt het nieuwe tarief voor mij van het oude.

Drie keer gevraagd en daar konden (wilden?) ze geen antwoord op geven.

Voel me voor de gek gehouden als klant. Je krijgt een aanbod om ja/nee tegen te zeggen zonder dat ze de tariefimplicaties aan je door willen geven. Simpele vraag: vertel mij mijn tarief nu in vergelijking met mijn tarief straks.

Eerst een schimmig antwoord over gestegen kosten netbeheerder etc. Mijn vraag opnieuw: ik wil alleen tarief kunnen vergelijken. Hoe kun je een klant bellen en dit niet kunnen zien/vertellen wat het nieuwe tarief is.

Je krijgt sterk het vermoeden dat ze me dus een hoger tarief door de strot willen duwen en dit niet willen benoemen. De jaarlijkse verlenging binnenharken met een blanco check lijkt me niet de bedoeling. Neigt naar misleiding.

Ben binnenkort klant af.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
goede prijzen eenvoudig alles via internet
Hannelore uit Groessen, 2 juli 2018

goede prijzen eenvoudig alles via internet

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Groene energie voor een redelijke prijs.
G.C. H. uit Assen, 1 juli 2018

Greenchoice scoort goed op duurzaamheid en ook de prijs is goed.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede service, Goedkope leverancier
C.P. Vogelaar uit Utrecht, 28 juni 2018

Heb toentertijd voor Greenchoise gekozen omdat dit de goedgkoopste aanbieder van groene stroom was. Uiteindelijk tevreden over de service. Ook handig dat er via een app duidelijk het verbruik zichtbaar was. Misschien iets meer communicatie ten opzichte van de status van mijn opzegging willen ontvangen, maar verder tevreden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Een leverancier die voordelig is en afspraken keurig nakomt!!!
Eros uit Enschede, 28 juni 2018

Na voor het eerst in juni 2017 overgestapt te zijn via energieleveranciers.nl ,kreeg ik in maart van dit jaar een herinnering dat mijn contract bijna afgelopen is, tevens de voordelige introductie energietarieven bijna ten einde zouden komen.Dus heb ik de website van energieleveranciers.nl weer geraadpleegd en zodoende kwam ik uit bij Greenchoice.3 maanden voordat het contract in zou gaan, kreeg ik een bevestigingsbrief van Greenchoice.Omdat ik graag mijn premie wilde aanpassen en graag gebruik wenste te maken van het enkeltarief i.p.v. het dubbeltarief, heb ik telefonisch contact gezocht met Greenchoice.De medewerkster deelde mij mee dat aanpassingen nog niet mogelijk waren en dat ze dat bij aanvang van mijn contract pas kon realiseren.Dus ik heb 3 maanden gewacht en dit vind ik het allermooiste; exact op de dag dat mijn contract inging, had zij zowel mijn premie als het dubbel nar enkeltarief aangepast.Via de mail ontving ik een bevestiging hiervan.Dus kortom; tot nu toe zeer tevreden!!Zowel met de tarieven als de dienstverlening.Top

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
super, super, slecht
b. 22 juni 2018

Greenchoice heeft niks op orde, reageert niet op telefoon verkeer/doet er niks mee, draait termen als hoog/laag op de meter om, wil je dit corrigeren, dan krijg je een melding omgedraaid de cijfers, echter hun systeem is wat het is en corrigeren onmogelijk..

In mijn ogen kan je er ook een hondje op de stoel zetten met koptelefoon op, die zegt niks, zij dus ook niet..als je overstapt naar dit bedrijf haal je dus een beer in huis, want het is vechten met de bierkaai..

WAARDELOOS...

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
No nonsense
R Maatkamp uit Halle, 18 juni 2018

Geen negatieve opmerkingen, prima, klantgericht.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Tevreden
A Veenendaal uit Nijmegen, 17 juni 2018

Tevreden

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
overstap
B 16 juni 2018

Overstap zeer slecht...2 woonhuizen aangemeld , greenchoice is hier niet in meegegroeid, de app.pakt dit niet..inloggen op mijn dossier lukt niet, want je krijgt dan uw meterstanden zijn al doorgegeven... Zou handifer zijn 1 klantnummer met 2 huizen, systeem pakt het niet, medewerkers snappen het niet....Waardeloos

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
super
GWJM Tönnissen uit Oostrum, 13 juni 2018

Het overstappen ging makkelijk en digitaal.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?