Reviews Greenchoice

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

111 reviews

5 sterren
(49)
4 sterren
(35)
3 sterren
(8)
2 sterren
(6)
1 ster
(13)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Problemlose overstap.
H B. uit Maarheeze, 21 januari 2019

Overstap als aangekondigd. Geen gedoe, geen problemen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima leverancier
Jos uit Ter Aar, 16 januari 2019

De overstap naar Greenchoice verliep geheel vlekkeloos. Verder merk ik niet dat de elektriciteit en gas groener zijn dan bij mijn vorige leverancier, Moet er maar op vertrouwen dat de opwekking groen verloopt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Bedragen kloppen niet.
S B. uit Groesbeek, 15 januari 2019

Gas blijkt ineens 7 cent duurder nu dan als op de bevestiging van energieleveranciers.nl.

Voel me dus behoorlijk genept.

Helaas 14 dagen voorbij dat ik er nu achter kom. Voor mij na contract nooit meer greenchoice.

Ook slecht dat we geen bevestigingsmail met tarieven vanuit greenchoice hebben gehad.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Duidelijkheid over je maandlasten
Benita uit Ammerstol, 15 januari 2019

Onlangs contract afgesloten met Greenchoice, het goedkoopste tarief voor mijn woning en mijn situatie. Duidelijk inzicht in mijn verbruik via de website en onlangs kreeg ik een mail met mijn verbruik van de afgelopen maand. Ik kreeg ook een inschatting van het verbruik over het jaar en of ik dan goed zit met mijn huidige maandlasten. Fijn om te weten of ik niet te veel of te weinig betaal!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Overstap naar Greenchoice
H.F. de W. uit Budel, 11 januari 2019

De overstap naar Greenchoice is van de zijde van Greenchoice goed verlopen. Direct contract en tarieven op papier toegestuurd gekregen. E-mail contact bij de uiteindelijke overstap was goed. Ook het aangeven dat ik zonnepanelen had aangeschaft door een voorstel voor verlaging van het voorschotbedrag. Een minpuntje is dat geen bevestiging is gestuurd dat het opzeggen van het contract op de vervaldatum bij de vorige energieleverancier, wat overigens wel door Greenchoice direct gedaan was.

In mijn geval is was het contract bij Greenchoice op 13-10-2018 afgesloten en 1-1-2019 ingegaan.

Echter de vorige leverancier NLE geeft bevestiging van opzegging en doet dat pas op 31-12-2018 zodat ze geplande voorschotnota van 1-1-2019 nog willen innen. Betaal je niet dan krijg geen eindnota en geen bonus. Nog afwachten of het teveel betaalde bedrag bij de eindafrekening terug betaald wordt. Bedenk u dus wanneer u over wil stappen naar NLE!!!

Nog even voor de duidelijkheid Greenchoice heeft hier geen schuld aan!!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechte communicatie en afspraken
G. van Lobbrecht 4 januari 2019

Ik maak gebruik van Greenchoice. Wat mij opvalt, is dat er tussen hun "papieren" jaarnota en hun "dossier" jaarnota grote verschillen bestaan. Pas als je belt wordt je uitgelegd waar dat vandaan komt.

In mijn optiek zou dat niet mogen.

De offertes die men uitbrengt zijn vrij summier waardoor je niet in 1 oog opslag kan zien wie hoe alles tot stand is gekomen. De grappigheid is dat als je op hun site een berekening maakt deze wel details bevat die een ieder verwacht.

Een andere irritatie is, dat men in november om je jaar verbruik vraagt(terwijl je in een gebroken contract jaar hebt). D.w.z. dat je maand bedrag niet meer in verhouding staat met de normale 12 maanden. M.a.w. Je gaat vaak meer betalen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
communiceren en fouten corrigeren is blijkbaar erg moeilijk
Jos Schrier uit Noordgouwe, 28 december 2018

In april 2018 is het gas afgesloten sinds die tijd is het Greenchoice niet gelukt om dit goed te verwerken, oftewel gas beheerkosten en vaste leveringskosten bleven doorberekend. De jaarnota kon niet worden opgemaakt omdat de meterstand van het gas ontbrak. Toen deze uiteindelijk wel werd aangemaakt was het weer fout en zaten de bekende kosten er weer in. Nog steeds wacht ik op een gecorrigeerde nota, op email wordt niet gereageerd en als ik bel krijg ik gelijk maar er gebeurt niks. Is dit nu die club die groen zo promoot, in mijn geval kunnen ze maar niet van het gas af.. Binnenkort wordt de foute jaarnota geïncasseerd, we zullen deze storneren, benieuwd of dan de aanmaning wel snel komt... jammer dat het op die manier moet.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Zeer tevreden
FLJM veldhuijzen uit Nijmegen, 27 december 2018

We zijn een jaar geleden naar jullie gekomen. Alles goed uitgelegd. Nu ook weer we hebben weer een nieuw contract afgesloten

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Ondermaats
Redney uit Wolvega, 23 december 2018

Probleem met een meterstand ( door Nuon ) maar dit is na 3 maanden bellen en mailen onmogelijk om dat bij deze club geregeld te krijgen. Echt waardeloos en ook totaal onbekwaam personeel op de klantenservice.

Niemand die daar verantwoordelijkheid neemt allemaal standaard telefoon mensen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
slecht!
A. van de Linde 20 december 2018

niet kloppende termijnbedragen, traag reagerende klantenservice, onjuiste begin meterstanden (van vorige bewoner?), geen excuses

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede groene energie
Elsje uit Amsterdam, 5 december 2018

Ik heb nu meer dan een jaar Greenchoice en ben nog steeds erg blij met m'n keus. Het was heel makkelijk om aangesloten te worden en ik vind het fijn dat het allemaal digitaal kan. Tot nu toe heb ik nergens last van gehad qua energie voorziening. Het enige wat ik vervelend vind is dat ze mijn maandelijkse bedrag hebben verhoogd na 1 jaar zonder dat aan mij te melden in een brief.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede prijs kwaliteit verhouding
F L. uit Amsterdam, 27 november 2018

Greenchoice is een groen bedrijf dat energie levert. Ik heb in geen enkele instantie problemen gehad met de geleverde stroom. Heel fijn!

Verder geen enkele opmerkingen!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Vooralsnog prima
A Z. uit Rotterdam, 23 november 2018

De aanmelding en afhandeling ging prima.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Greenchoice
D van Baren uit Zandvoort, 15 november 2018

Bericht bestemt voor Greenchoice.

De overstap is prima verlopen, zoals die voor mij elk jaar prima is verlopen bij uw andere collega’s.

Om de juiste prijs te betalen moet je als consument immers elk jaar weer overstappen.

Zo zal het ook volgend jaar voor mij bij Greenchoice gaan.

De datum om straks van Greenchoice over te stappen van een nieuw (= te hoog) tarief naar een andere leverancier met het juiste tarief staat al in mijn agenda.

Marge maken de energieleveranciers door de slapers die jaar in jaar uit blijven hangen bij hun bestaande leverancier.

Greenchoice onderscheidt zich ook niet van zijn collega’s die energie leveren voor wat betreft hun marketingafdeling. Een commodity product proberen sexy of interessant te maken met apps, enquetes enz.

En nu vraagt u zelfs of ik een foto van mezelf wil toevoegen.

Zijn jullie wel goed snik?

Leveren jullie nou stroom dan betaal ik op tijd de rekening en val me verder svp niet meer lastig.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

D. van Baren

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
prima
anoniem uit Bergen op Zoom, 15 november 2018

wat valt er over te vertellen. gewoon prima, zonder poespas en oeverloos geouwehoer

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Greenchoice voor energie zoals ik wil
P.J.H.M. Nuiten uit Leusden, 14 november 2018

Ik ben sinds enkele jaren klant van Greenchoice. Naast de scherpe tarieven is het inzicht in verbruik (en opbrengsten van mijn zonnepanelen) iets wat ik als prettig ervaar. De mogelijkheid om zelf het maandbedrag aan te passen via de App is ook handig. Dat de stroom groen is, is voor mij ook belangrijk.

Enige minpunt/bijzonderheid is dat de aanbieding voor verlenging die ik van Greenchoice krijg duurder is dan wanneer ik het afsluit via energieleveranciers.nl, maar dat is uiteindelijk een kleine moeite om het zelf af te sluiten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Pas 1 maand cliënt dus nog geen oordeel.
P.A.M. Olijslagers uit Boxtel, 12 november 2018

Hoe kan ik nu na 1 maand een echte beoordeling geven.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
IAM M. uit Beek, 10 november 2018

Prima levering

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
prima geregeld
Harry en Inge de Jong uit Balk, 31 oktober 2018

Alles werd duidelijk uitgelegd via de mail, wat we konden verwachten en wanneer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Early review
Susie van Poppel uit IJmuiden, 19 oktober 2018

Prices are reasonable, They were asked if I could change date for direct debit and without any hesitation they changed it, so for the following month I have the date that I am happy with, for the money to come out of the bank..

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Blijven was duurder
anoniem uit Bergeijk, 18 oktober 2018

De reden van overstap was dat ze duurder uitkwamen en hun zogenaamde aanbieding om te blijven viel geheel in het niet. Mijn mening is als je iemand wilt houden als klant moet je met aantrekkelijke prijzen komen en/ of aanbieding om ze te behouden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
De overstap is zeer goed verlopen
J.H. Neelen uit Heesch, 16 oktober 2018

Durf het aan,alles is goed gegaan

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Groene energie promotie
RL Hagemeijer uit Hoogerheide, 15 oktober 2018

Bedrijf stimuleert het gebruik en opwekking van hernieuwbare energie.

Door de app en goede informatie naar de afnemer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
ik ben er tevreden over
M.J.H.T Strolenberg uit Kerkrade, 11 oktober 2018

heb geen mening over green choice

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed Groen Geleverd
MA van P. uit Vrouwenpolder, 10 oktober 2018

Prima leverancier die zich richt op verduurzamen energie en juiste service biedt. Een aanrader als je iets meer wilt betalen voor onze aarde.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?