Reviews Greenchoice

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

8 reviews

5 sterren
(2)
4 sterren
(3)
3 sterren
(0)
2 sterren
(1)
1 ster
(2)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • volgende ›
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima leverancier
Pieter J. uit Rotterdam, 19 januari 2020

Greenchoice biedt een prima prijs en een fijne app. Ik heb dan ook weer met een jaar verlengd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
10 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Dikke naheffing
J D. uit Alkmaar, 16 januari 2020

Woon nu een jaartje op mezelf. Nu blijkt dat ik het hele jaar te weinig aan energie heb betaald waardoor ik een flinke naheffing krijg. Ik kreeg ongeveer 2 maanden voor het einde van het jaar nog een telefoontje van Greenchoice dat er nog wel 2 euro van mijn maandbedrag af kon. Dat was een leuk bericht. Tot mijn verbazing krijg ik aan het eind van het jaar een brief of ik nog even 400 euro kan aftikken. Ik vind het echt raar dat je eerst met het bericht komt dat er nog wat van mijn maandbedrag af kan en vervolgens met een dikke rekening komt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
11 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Vergoeding productie zonnepanelen
Tinus 15 januari 2020

Ik heb Greenchoice nu voor het tweede jaar op een rij moeten vragen om de terugbetaling van mijn (extra) productie van de zonnepanelen. Ik heb het ook nog voor hen uitgerekend.

Dit ondanks hun mooie beloftes over deze vergoeding!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Zeer tevreden
N Molenaar-Buisman uit Wognum, 7 januari 2020

Ik ben zeer goed geholpen toen bleek dat onze netbeheerder Liander een knop niet had omgezet na het plaatsen van zonnepanelen en wij de meterstanden van meter 6 en 7 niet konden doorgeven en derhalve een jaar zouden moeten wachten voor restitutie van de teveel teruggeleverde stroom.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
11 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
verleningsaanbod duurder dan overstappen neer green choice
overstap-klant uit Rotterdam, 9 december 2019

de verleningsaanbod bij green choice valt het liefst 25% duurder dan overstappen naar green choice van ene andere provider... als bestaande klant wordt men du benadeeld...

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Klantvriendelijk en correct.
Y. Willems uit Beek, 13 november 2019

Ik wilde bij mijn overstap graag af van het dubbele tarief, een telefoontje en het was geregeld. Voor beide meterstanden wordt het enkele tarief gerekend.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
11 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Bij verlenging de klos....
Leo Robben uit Best, 4 november 2019

Ik was tot mijn huidige contract tevreden over Greenchoise. Zit al 4,5 jaar bij deze maatschappij en participeer inmiddels in een mooi zonne-energie project. Hierdoor is echter overstappen lastiger geworden en bij de eerste hieropvolgende verlenging verhoogt Greenchoise fors de prijs in vergelijking tot vrijwel alle andere aanbieders. Dit voelt heel slecht - soort Hotel California - zo van ''die klant kan niet weg, die wringen we uit''. Als ik dit had geweten was ik liever niet met Greenchoise begonnen, houd hier een naar gevoel aan over.

Moet nu best veel gaan doen om er toch uit te kunnen stappen. Jammer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Tot nu toe prima tevreden
Joyce uit Rotterdam, 3 oktober 2019

Wellicht iets duurder, lekker groen bezig, duidelijke communicatie en fijn geholpen ten tijde van het faillissement van Energieflex, omdat ik persé niet gedwongen ondergebracht wilde worden bij Innova. Greenchoice heeft dit, zoals beloofd, goed voor me opgelost. Dus Rotterdams bedrijf met fijne, dito mentaliteit. Na dit 1e jaar weer verlengd met 1 jaar vast. Voordeligere alternatieven zijn doorgaans de cowboys in energieland met waardeloze klantenservice en/of de bekende grote jongens.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
prima service, prima prijs
Marc uit Delft, 23 september 2019

groene energie voor een goede prijs. en geen problemen met het (wegens emigratie) voortijds opzeggen van ons contract.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen zonnepanelen mogelijk of toch wel?
Joop 20 september 2019

Een mail van Greenchoice, laat ons bij u zonnepanelen installeren. Gelijk info aangevraagd. Geen reactie dus maar een gebeld. Had ook geen resultaat. Nog maar eens gebeld, uiteindelijk de aannemer aan de lijn. Ze kunnen op dakkapellen geen panelen installeren. Inmiddels door een ander bedrijf het laten doen. Waarom laat Greenchoice zich beperken door een aannemer? Natuurlijk gevraagd, 3 maanden later nog geen reactie. Als je zo veel mogelijk "Green" wilt doen.....

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
17 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechte, onvriendelijke klantenservice en waardeloze niet functionerende website met " mijn dossier".
Monique 5 september 2019

Het 1e jaar ging alles redelijk goed en je werd vriendelijk geholpen, daarna ging het bergafwaarts!

De website met mijn online dossier is een drama, als je tussentijds je meterstanden invult; heb je altijd meer verbruikt tov vorig jaar, dat zou er volgens mij zelfs staan als je 0 verbruik had, en dit alles mits je überhaupt het online dossier in kan komen!

Termijnbedrag wordt iedere maand op een andere datum afgeschreven, een vaste datum mag je niet kiezen. Elk jaar vragen ze (te) laat naar de meterstanden, eerder doorgeven mag niet, dus betaal je meer dan 12 termijnen!

De klantenservice heeft totaal geen verstand van zaken meer, eenvoudige vragen moet je 10 keer herhalen maar dan nog snappen ze het niet en verkapt worden ze dan onvriendelijk en behandelen ze je alsof je een achterlijke debiel bent; door hun woorden geven ze je dat gevoel, terwijl zijzelf gewoon GEEN kennis hebben om eenvoudige vragen goed te begrijpen en antwoorden.

4 maanden voor je contract afloopt, loopt je mailbox al vol dat je moet verlengen, lijkt wel spam!

Blijven loont niet bij Greenchoice, in tegendeel! Het is echter mijn enige overstap ooit geweest, en die is dramatisch verlopen, dus twijfel ik ieder jaar of ik weer de ellende van een overstap aankan.

Maar na wederom een verschrikkelijke ervaring met de klantenservPIS en onbereikbare website vandaag, zou ik iedereen afraden om over te stappen naar Greenchoice, ze zijn hard achteruit gegaan de afgelopen jaren en volstrekt ONTRANSPARANT!

Als ik zou weten welk bedrijf wèl een goede service bied, en dan ga ik niet eens voor de laagste prijs, (toen ik naar Greenchoice overstapte was dat wegens de goede service, ze waren niet de goedkoopste hoor!) zal ik overstappen; maar elke vergelijkingswebsite gaat alleen maar over hoeveel geld je kunt besparen, niet over transparantie, eerlijkheid, duidelijkheid en goede klantenservice!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Zeer goed
M.H.E. Huisman uit Heerhugowaard, 11 augustus 2019

Greenchoice levert groene energie. Ik heb nog nooit problemen gehad en het is niet duur.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
mailadres
holtkuile uit Wesepe, 31 juli 2019

Ik kan jullie niet bereiken om mijn nieuwe mailadres door te geven …………………………….

Het is dat jullie zeggen groene stroom leveren ,maar anders was ik weer overgestapt . want er is meer beloofd . Beetje veel blabla ……………………………..

nieuwe mailadres is jholtkuile@hotmail.com

hoop dat het aan komt en mijn nieuwe mailadres wijzigen . of contact met mij zoeken . groet j. Holtkuile

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
8 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Binnenhalen en daarna veel betalen
R.D. K. uit Ruinerwold, 30 juli 2019

We zijn bewust en prettig overgestapt naar Greenchoice. Echter bij verlenging mag je ineens de hoofdprijs gaan betalen dus weer overgestapt naar een andere provider. Ook werd ons een mooi aanbod gedaan voor een warmtepomp maar vervolgens blijft het stil en, ook na telefoontjes hierover, geen warmtepomp gerealiseerd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Vrijenegie en vertrouwen gevoel
Ana Maria Pueyo uit Boxmeer, 23 juli 2019

Super netjes en eerlijk .

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
13 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
1e jaar prima na verlenging meer kosten zonder een goede verklaring
p V. uit Schiedam, 15 juli 2019

Na verlenging en de plaatsing van de slimme meter ( weet niet zeker of er een verband is maar het is een vermoeden) zijn de kosten verdubbeld. Verbruik is niet anders, geen andere apparatuur, alles nieuw aangeschaft.Na meerdere malen contact geven ze toe dat het vreemd is maar kunnen geen verklaring geven en bieden ook geen oplossing. Greenchoice verwijst naar Stedin en visa versa. Je wordt op den duur zo gek dat je alles op ga schrijven wanneer je stroom gebruikt en hoe lang. Greenchoice vindt het allemaal wel prima en ik ook. Het vertrouwen is weg!! Zodra het kan stap ik over.

Andere onverklaarbare actie:

Je contract verlengen met 1 jaar vast tarief. Dit komt niet goed door en ze verlengen je contract voor 3 jaar variabel. Hier kom je dan per ongeluk achter in een telefoongesprek. Dit kunnen ze met moeite aanpassen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima energie leverancier
W.J. van Doorn uit Rhenen, 12 juli 2019

Ik vind Greenchoice een goede leverancier. Dit was voor de 2 e keer dat wij energie van deze maatschappij hebben gehad voor een jaar.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Efficiënt, scherp geprijsd en klantvriendelijk
JW uit Wassenaar, 7 juli 2019

Makkelijk overstappen, er was een probleem met standen dat opgelost is en na een jaar weer voor drie jaar verlengd met goede offer. En het is groen stroom/bos gecompenseerd gas....

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
9 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Mooi weer praatjes
r.a. P. uit Alphen, 28 juni 2019

Vorig jaar overgestapt met een mooie aanbieding, kort geleden verlengvoorstel ontvangen en totaal niet meer markt conform. Hetzelfde dus als alle andere partijen, dwingen je bijna tot ieder jaar overstappen om een goed tarief te krijgen.

Contact met klantenservice inzake de jaarnota ( niet afgerekend volgens contract prijs) en dan vertellen ze doodleuk dat het je eigen schuld is want dan had je de verlenging maar moeten accepteren. Achteraf dus verkeerde keus.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Klant worden geen probleem, maar geld terug na verhuizing is een probleem
MEG Janssen 27 juni 2019

Indien je bij greenchoice weg gaat door verhuizing heeft greenchoice 6 weken nodig nadat de meterstanden bekent zijn om de rekening op te maken. Hopelijk gaan ze dat halen, anders dien ik maar een vordering in te gaan zetten. De klantenservice lacht je alleen maar uit als je daar een opmerking over maakt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
zeker tevreden
JHC H. uit Heerlen, 23 juni 2019

Eigenlijk nooit een probleem gehad. Alle communicatie is beleefd en nooit opdringerig. Uiteraard zijn de energieprijzen belachelijk hoog. Maar dat is een landelijk gegeven en geld voor alle energieleveranciers.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima, maar alleen voor nieuwe klanten.
J. uit Aadorp, 12 juni 2019

Greenchoice is prima voor nieuwe klanten. Lage prijzen, incasso klopt, website is goed etc. Waarom dan geen 5 sterren? Omdat klanten HOUDEN geen sterk punt is. Ze bieden wel een verlengings-contract aan, maar die prijzen zijn hoger dan voor nieuwe klanten, en ook hoger dan voor nieuwe klanten bij de concurrent, dus in feite jagen ze bestaande klanten weer weg. Ze hopen kennelijk op "slapers" die niets doen of het verlengings-contract accepteren.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Maakt waar wat ze beloven.
J.W. van den Broek uit Winssen, 9 juni 2019

De beste leverancier van Nederland op dit moment.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Erg tevreden
AMA A. uit Bergen op Zoom, 30 mei 2019

Goed bereikbare klantenservice en goed inzicht in het verbruik in de app

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Greenchoice laat zich beperken
Joop uit Capelle a/d IJssel, 24 mei 2019

Ik wil zonnepanelen maar ik heb twee dakkapellen met een schuin dak. De aannemer van Greenchoice is NIET in staat om panelen te plaatsen omdat ze geen valbeveiliging hebben voor dit soort situaties. Jammer, ik heb nu contact met een aannemer die dit wel kan. Jammer dat het opwekken van groene stroom door een "beperkte" installateur wordt beperkt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ‹ vorige
  • volgende ›