Reviews Fenor BV

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

2 reviews

5 sterren
(1)
4 sterren
(0)
3 sterren
(0)
2 sterren
(0)
1 ster
(1)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›
Eindfrekening wordt niet uitbetaald
Poelman 12 januari 2020

Dit bedrijf uit Heerenveen betaald de te veel vooraf in rekening gebrachte kosten voor energie niet terug. Eind okt 2019 overgestapt, 6 dec 2019 de eindafrekening gehad met de mededeling dat de verrekening voor 6 jan. 2020 plaats zou vinden. Tot nu geen cent ontvangen en de klantenservice van Fenor is telefonisch vrijwel onbereikbaar en op het moment dat er contact is krijg je te horen dat er al betaald is of dat de betaling dezelfde dag nog gaat plaatsvinden. Helaas allemaal broodjes aap verhalen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Wat mij betreft: 5 sterren!
Harry H.C. van de Kerkhof uit Goirle, 25 april 2019

Een energieleverancier die zorgt dat de klant iedere maand exakt te zien krijgt wat zijn verbruik was! Een scherpe prijs hanteert en niet doet aan z.g. kadoos die je na 3 jaar krijgt maar die je in die 3 jaar zelf hebt betaald.

Ik ben zeer tevreden!

HHC van de Kerkhof

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›