Reageer op de ervaring van Pim bleije over Essent

Ik zou een 5 jaars contract hebben waardoor ik een maximale opzegvergoeding moet betalen. Dit is nooit zo toegelicht door de verkoper aan de deur en ook heb ik voor dit langjarige contract nooit een korting ontvangen. Bij oversluiten is essent ook heel stellig over dit probleem: u heeft geen probleem, uw nieuwe leverancier vergoedt deze kosten aan u. Tijdens de discussie (ik ben nooit teruggebeld cf afspraak) wordt de openstaande factuur zomaar verhoogd met eur 20,- terwijl de administratie een notitie maakte van de nog lopende discussie.

Ik adviseer iedereen om geen zaken te doen met essent via verkopers aan de deur.

Men is daarnaast echt bot en kortaf via de telefoon en mail en verwijst naar contract en algemene voorwaarden.

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.