Reageer op de ervaring van Marieke over Nuon

Wij hebben sinds april dit jaar een slimme meter. Nu hebben wij een overzicht gekregen met het verbruik en vielen een aantal dingen op:

1. Ons verbruik is bijna vervierdubbeld. Hoe dan?? Wij hebben sinds juni zonnepanelen, zijn in augustus bijna 2 weken op vakantie geweest en toch enorm hoog verbruik.

2. De maand juli mist in het overzicht. Waarom????

3. September wordt getoond in weken terwijl de maanden april tm aug maar 1 overzicht wordt getoond. Hoezo??

Gebeld en geappt maar een duidelijk antwoord krijgen we niet. We krijgen wel te horen dat het geen abnormaal verbruik is. Ook krijgen we te horen dat de oude meter misschien niet goed functioneerde. Maar heb deze verhalen ook gelezen. Nu moet dat dus eerst bewezen worden.

Ik was al bang dat dit zou gebeuren omdat ik deze verhalen al had gehoord van gedupeerden en dat ze ineens veel meer geld moesten betalen. Wij gaan hier sws niet mee akkoord!

Graag jullie reactie nuon want wij zijn behoorlijk boos!!

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.