Reageer op de ervaring van Marlies Schreurs over Essent

Wij zijn al 30 jaar klant bij Essent. Bij het verlengen van ons contract zo’n vier jaar geleden een Nest thermostaat aangeschaft. Super tevreden over. Begin dit jaar moesten wij vanwege spierziekte verhuizen en wilden de Nest graag meenemen. Toen bleek dat Essent dat niet meer in hun pakket had en we de verhuizing via Volta moesten regelen. Tien keer daar uren in de wacht gestaan, enkele keren de belofte gekregen dat we terug gebeld zouden worden wat nooit gebeurde. Uiteindelijk bleek een verhuizing en aansluiting op het nieuwe adres 200 euro te kosten. Heel slecht van Essent want we hadden een contract met hun afgesloten. De thermostaat is blijven hangen op het oude adres omdat er bij Volta niet op tijd een afspraak gemaakt kon worden. Ons contract is nu bijna afgelopennen na dertig jaar overwegen wij nu toch een overstap.

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.