Reageer op de ervaring van Lardenoye over Budget Energie

Vanwege de verkoop van onze woning en de koop van een nog te bouwen woning heb ik gevraagd om een opschorting van de levering van energie door Budget Energie. Hierna ontving ik een eindafrekening waarin een boetebedrag van € 200,- was opgenomen wegens contractbreuk. Ik heb hierna via e-mail laten weten dat ik het contract, na de nieuwe aansluiting, door wil laten lopen. Hier is niet op gereageerd en inmiddels heb ik een aanmaning gekregen met een dreiging van incassokosten. Ik heb nu telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en ze gewezen op artikel 20 in de algemene voorwaarden waarin het volgende wordt gemeld: "Verhuist u? Informeert u ons dan schriftelijk of digitaal of bel ons. Onze overeenkomst loopt door op het nieuwe adres."

De medewerker deelde mede dat dit voor een maximale termijn geldt van twee maanden maar hij kon niet aangeven waar dat vermeldt wordt. Hij beweerde zelfs dat ik mijn eigen interpretatie aan artikel 20 gaf.

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.