Reageer op de ervaring van Ed over Oxxio

In verband met verhuizing wilde ik graag informatie om mijn huidige contract mee te nemen of een nieuw contract af te sluiten. Via de website van oxxio een chat moeten opstarten aangezien er nergens een telefoonnummer van de klantenservice te vinden is. In deze chat krijg je om de 5-15 minuten per vraag een antwoord. Al met al heb ik voor 5 vragen langer dan een uur moeten “chatten”. Het enige antwoord wat je krijgt is dat er geen nummer van de klantenservice wordt gegeven omdat het op dit moment te druk is om te bellen. Later pas vertelde deze “persoon” dat het niet mogelijk is omdat oxxio alles via chat en online probeert op te lossen. Hier wilde ik geen genoegen mee nemen maar na een uur moest ik toch toegeven. Er is niemand telefonisch bereikbaar. Slecht dus als je het klantenservice noemt. Dit is namelijk geen service. Ook via de oxxio app een “chat” opgestart met de vraag of ik telefonisch contact kon krijgen want dat was het advies van de operator op de website maar nu 23:00 uur is er nog geen antwoord gegeven via de app terwijl de eerste berichten rond 14:00 verstuurd zijn. Ik heb nog niet eerder zo’n slechte klantenservice ervaren bij een serieus bedrijf. Als je iets van service wilt of verwacht kies dan niet voor oxxio is mijn advies. Zodra mijn jaarcontract afloopt ga ik ook direct weg naar een ander die wellicht iets meer kost maar dat heb ik er zeker na deze ervaring voor over.

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.