Reageer op de ervaring van Jan hoffman over Oxxio

Ik heb al meerdere jaren een contract met Oxxio niet omdat het de goedste was maar omdat de service goed was en afrekening eigenlijk foutloos verliepen tot het moment dat ik zonnepanelen kreeg mijn afrekening niet bleek te kloppen.(Geverifieerd door onafhanklijke derde partij) Contact gezocht met de helpdesk, dat kan helaas alleen via chat . Nog nooit ben ik zo onbeschoft van het kastje naar de muur gestuurd . Niet een keer antwoord gekregen op mijn argumenten waarom ik vind dat de jaar afrekening fout is , geen mogelijk om door de muur van arrogantie heen te komen , geen mogelijkheid om de klacht te escaleren . Je moet het doen met antwoorden geschreven door een robot die inhoudelijk niets voorstellen . Het taal gebruik en de manier van afsluiten van mijn klacht doen eerder denken aan een slecht cabaret dan een klantenservice met oog voor de klant. Ik ben dermate bot behandeld dat we na al die jaren bij Oxxio besloten hebben over te stappen naar een andere leverancier met wel een goed opgeleide en bereikbare Helpdesk

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.