Reageer op de ervaring van G. Van Tongerloo over Oxxio

Half juni heeft de nieuwe buurman zijn energiecontract overgeschreven naar een andere leverancier. Hij heeft daarbij per ongeluk mooi mijn huisnummer overgeschreven, zonder dat ik dat wist. Ik kreeg toen van Oxxio dat ik mijn contract verbroken had, boetes daarvoor moest betalen en ik kreeg een afrekening. Na veel speurwerk heb ik de buurman zijn nieuwe leverancier contact met Oxxio laten opnemen om alles terug naar de oorspronkelijke situatie te zetten. Dit is nog steeds niet allemaal gebeurt, stroom zie ik wel de metingen, gas helemaal niets. Ikmheb een afrekening met boetes gekregen, brieven dat ik geen boetes moet betalen, maar het bedrag inclusief boete is geïncasseerd, ondanks toezeggingen. Het maandbedrag was ineens 30% hoger omdat de afrekening enkel over de winterperiode ging en ik moest bijbetalen (ik zou in november heel veel terugkrijgen in de oorspronkelijke situatie wegens isolatie en zonnepanelen). Nu is enkel een raar maandbedrag voor stroom geïncasseerd. De situatie is voor mij totaal onoverzichtelijk geworden, persoonlijk direct contact met Oxxio is niet mogelijk. Ik kan hier helemaal niets aan doen, hoe kan zoiets nu gebeuren dat een onbekende je contract kan stopzetten zonder dat je dat weet. Ik zou graag telefonisch iemand van Oxxio aan de lijn krijgen die dit kan oplossen zodat alles weer bij het oude wordt.

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.