Reageer op de ervaring van H.E.M. Visser over Nuon

NUON maakt de vrees van velen waar. Mijn overstap naar NUON heeft mij 310 euro gekost. In een telefoongesprek werd mij toegezegd dat NUON bij een overstap rekening zou houden met de einddatum van mijn huidige contract. Ook heb ik iemand aan deur gehad en die vertelde mij hetzelfde. Na mijn aanmelding heb ik netjes een bevestigingsmail gekregen van de overstap maar (mijn fout) niet de einddatum gecontroleerd. NUON wil natuurlijk zsm geld verdienen aan de klanten en hebben per direct mijn contract omgezet, dit terwijl het huidige contract nog niet was afgelopen. Het is wel mijn fout dat ik de einddatum niet heb gecontroleerd, maar ga ervan uit dat als ik een toezegging van de NUON heb, dat zij bij een overstap rekening houden met een boetebedrag en welkomstpremie, dat ik daar gewoon blind van uit kan gaan. Zij hebben al mijn gegevens en weten dus dat mijn contract beëindigd is voor de einddatum. Ik heb hierover gebeld met de klantenservice en zij zeggen dat zij niets voor mij kunnen doen en dat het dus vervelend voor mij is, maar daar blijft het bij.

Ik zit nu nog een jaar bij de NUON, maar heb ze laten weten dat ik in mijn slechte ervaringen met hun breeduit kenbaar zal maken.

Bij deze dus het advies, geloof NUON NIET. Zij komen hun afspraken niet na en je bent gewoon een melkkoe voor ze. Klanten werven is het motto, ongeacht de situatie. Binnen is binnen.

Voor mij NOOIT MEER NUON !!!

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.