Reageer op de ervaring van Marco Kolsteeg over Budget Energie

In de tijd dat ik BE kreeg leerde ik ook een nieuwe vriendin kennen en was daarom nooit meer thuis, van okt 2018 tot april 2019, en ook niks verbruikt, bij het opzeggen heb ik mijn meterstanden door gegeven, en BE vroeg om foto's van de meters, ivm geloofwaardigheid, dat heb ik ook gemaild.

en ik zou contact breuk doen en dat koste mij €250.00 nou dat verlies kon ik wel dragen, maar na weken nog niks gehoord over een eindrekening.

naar 2 maanden, kwam er een incasso brief binnen:

Beste meneer Kolsteeg,

Alstublieft: de eindnota van BudgetEnergie.

U moet € 1342,35 betalen. Wij zullen dit bedrag binnen 14 dagen afschrijven

waarom omdat ik nooit thuis was en hun energy niet heb gebruikt!!!

Ik weiger te betalen, en contact proberen te zoeken, wat gewoon niet lukt jullie zijn onbereikbaar maakt niet uit hoe en wat.

Geld wolven zijn jullie, wel energy aan bieden maar zoeken met de klant aar een oplossing ho maar.

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.