Reageer op de ervaring van Yasmin over Oxxio

Ik ben meer dan een jaar lid bij Oxxio en mijn maandbedrag is verhoogd van 70 naar 105 euro. Prima, als dit klopt. Om uitleg te vragen nam ik contact op via de chat. Nadat mij een uitleg was gegeven door middel van een geknipt en geplakt stukje tekst gaf ik aan dat dit niet van toepassing was op mij en of dit mij duidelijker uitgelegd kon worden. De persoon op de chat was ronduit onbeschoft. Het antwoord op mijn vraag was: Lees je wel?

Pardon?? Lees ik wel? Wat zijn dit voor een teksten? Ik ben (WAS nu) een klant bij Oxxio en ik dien met respect behandeld te worden. Dit heb ik ook aangegeven in de chat en het gevolg was dat ik werd genegeerd. Ik heb de naam van de persoon in kwestie gevraagd maar ook daar kreeg ik geen reactie op.

Ik ben gelijk overgestapt naar EnergieDirect waar ik wel beschaafd te woord wordt gestaan.

Ik heb foto's van het gesprek gemaakt., ik kan deze echter niet toevoegen.

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.