Reageer op de ervaring van mk over Essent

Ik heb een verkoopster aan de deur gehad met een mooi praatje. Ik ging veel minder betalen per maand en kreeg een extra bonus na 1 jaar.

Ik heb haar de vraag gesteld: Wanneer kan ik van het contract af.

Haar antwoord was dat ik ten alle tijden op kon zeggen alleen dat het mij 50 euro per product zou kosten. Na twijfelen heb ik besloten om over te stappen. De verkoopster heeft mijn jaarafrekening bekeken en een maandbedrag betaald. na de overstap periode kwam ik erachter dat het maandbedrag veel te laag ingeschat was en dat de kosten duurder waren dan mijn huidige leverancier vanwege de vele toeslagen welke erbij gekomen zijn.

Vervolgens contact opgenomen met mijn oude leverancier en de boel weer overgesloten..

Al met al ben ik 1,5 maand klant geweest. Toen kwam mijn eindafrekening.. wat bleek.. de boete was geen 50 euro per product maar 125 euro..

Aangezien ik het daar niet mee eens ben ga ik deze niet betalen... het is gewoon schandalig en belachelijk hoe ze je bij Essent behandelen!

De verkoopster aan de deur heeft blijkbaar geen enkel verstand van hetgeen ze verkoopt en is dus volledig incapabel!!!!

De klantenservice heeft contact met mij opgenomen, en dan komt er naar voren dat ze het heel vervelend vinden hoe het gegaan is maar schijt hebben aan de situatie en dat je gewoon moet betalen.

Mijn conclusie:

Zeg allemaal zo snel mogelijk op bij Essent en ga naar energiemaatschappijen die je niet bedonderen

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.