Reageer op de ervaring van Anna Donkervoort over Essent

In februari gebeld door beller, en zei dat ze van MKB collectief was. Ze vroeg mij of ik nog tevreden was, dat ik mij destijds bij aansloot. Mijn antwoord was dat ik zeer tevreden was met mijn huidige leverancier NUON. Daarbij gaf ik aan op dat moment te druk was, ze bleef aandringen en dat het haar enkel ging om gegevenscontrole of alles nog klopt. Even snel 10 vragen met JA beantwoorden, echter tijdens de 10 vragen vroeg ik, dat het NIET om een overstap ging. Zij verzocht mij pas na 10 vragen, dan vragen kon stellen of op/aanmerkingen kon doen. En verzekerde mij, dat alles onveranderd bleef, en niets hoefde te doen. Nu tot mijn grote verbazing , kreeg ik vorige week mail van ESSENT, dat ik nu klant bij hun was. Met nog een mail met een factuur van 411 euro, 60 euro meer dan bij NUON!!!, zou ik toch NOOIT mee akkoord gaan. Ik ESSENT bellen, wat ik krijg te horen.... ik kan een voicelog doen, maar weten niet hoe het gesprek gegaan is, en wat er is afgesproken... Ik zou toch NOOIT akkoord gaan met 60 euro meer betalen, en daarbij contractbreuk bij NUON waar ik een boete voor moet betalen... Voicelog duurt 6 a 8 weken, BELACHELIJK!!! Ondertussen betaal ik een rekening van 1600 euro..... ESSENT BEDANKT!!!!

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.