Reageer op de ervaring van Bianca over Oxxio

Je krijgt foute tariefinformatie aan de telefoon.

Ik heb een contract afgesloten waarbij voor stroom een dal- en normaaltarief in vermeld staan. Ik wil naar enkeltarief, maar dat kon pas gewijzigd worden als de levering was gestart (hoe slim, want dan ben je dus al klant). Dat heb dus gedaan. Na de wijziging zou ik een nieuw gewijzigd contract krijgen met de aangepaste tarieven. Na 4x gebeld te hebben en de afgesproken tarieven nog gecheckt heb en deze telefonisch bevestigd te hebben gekregen, nog geen aangepast contract gezien. Nog een week wachten dan maar. Vanochtend dan toch weer gebeld waar mijn nieuwe contract bleef, bleek dat de tarieven die ik telefonisch had afgesproken niet meer te gelden (die waren natuurlijk nu hoger). En ze konden het contract niet meer aanpassen, maar daar kwamen ze pas achter na veel zoekwerk. Ondertussen zit ik al 40 minuten aan de telefoon! Frustratie! Ik denk erover om mijn contract op te zeggen, want ik ben zeer teleurgesteld in de afhandeling hiervan. 4x tarieven telefonisch gecheckt! En bevestigd gekregen! Niets op papier krijgen, maar ondertussen de tarieven wel verhogen, waar je dus niets van afweet! SCHANDE!

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.