Reageer op de ervaring van richard over Oxxio

In april 2018 ging ik een jaarcontract aan met Oxxio vanwege lage tarieven en een interessante cashback. In de eindafrekening ontbrak echter de cashback. Na eindeloos gechat en gemail met Oxxio bleek aanvankelijk dat ze het vergeten waren en ik binnen 3-4 weken het bedrag op mn rekening kon verwachten. Na een maand nog niets ontvangen en maar weer s contact opgenomen. Nou, naar die cashback kon ik fluiten. Het bleek dat ik mn contract te vroeg had opgezegd: dat liep tot tot 5 april 2019, en ik was per 1 april overgestapt naar een nieuwe leverancier. Want die 1 april (geen grap) stond ook als einddatum in mn contract met Oxxio, maar kennelijk stond in de welkomstmail die ik ooit van Oxxio had ontvangen dat de einddatum naar 5 april 2019 is verschoven. En wie bewaart een welkomstmail? Ik niet … Kortom, 5 dagen te vroeg opgezegd, € 230 misgelopen …. en denk maar niet dat Oxxio even waarschuwt van hey, je gaat je gaat je cashback verliezen. En het feit dat ik er zelf achteraan moet om uit vinden hoe het precies zit ondanks de toezegging dat ik die cashback alsnog zou ontvangen geeft aan dat de klantenservice rijp is voor verbetering

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.