Reageer op de ervaring van M. Snippe over Oxxio

Sinds 28-02-2019 ben ik klant bij Oxxio geworden bij de aanschaf van mijn eerste huis. Toen ik de app opende op 13.03.2019 kreeg ik de melding "Jammer dat je weggaat". Dit heb ik nooit gecommuniceerd naar Oxxio en zou graag nog stroom en gas willen ontvangen. Dezelfde dag heb ik contact opgenomen via de chat en zou alles snel voor mij opgelost worden. Vandaag, 23.03.2019, heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen dat het opgelost is, zelfs nadat ik meerdere keren een reminder heb gestuurd en mij meerdere keren werd medegedeeld dat alles goed kwam. Ik ben momenteel het klussen aan mijn huis en vanaf maandag 25.03.2019 zal ik waarschijnlijk geen stroom meer ontvangen omdat ik volgens Enexis geen energiecontract heb. Met mijn drukke fulltimebaan had ik gehoopt dit in het weekend op te lossen maar het blijkt onmogelijk contact te krijgen met de klantenservice in het weekend. Jammer dat mijn eerste ervaring met een energiemaatschappij zo slecht is verlopen, ik zal Oxxio in ieder geval niemand aanraden in de toekomst

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.