Reageer op de ervaring van Brian over Oxxio

Goede prijs als je naar ze overstapt maar daar is alles ook mee gezegd. Klantenservice is alleen via chatfunctie op de app te bereiken waarbij je een aantal werkdagen moet wachten op een reactie.

Eind januari had ik een overzicht opgevraagd van 2018. Via de app begreep ik dat dit 2 weken zou duren, belachelijk aangezien iedere energie leverancier dit direct uit hun systeem kan halen. Medio februari nog niks ontvangen, dus opnieuw per app (jaja, telefonisch niet te bereiken tenzij je naar hen wil overstappen) contact gezocht. Het zou weer 2 weken duren. Nu is het al bijna medio maart en ik heb nog niks ontvangen.

Per vandaag overgestapt naar een concurrent die duurder is. Betaal liever normale prijs waar klantenservice per telefoon is te bereiken en waar ze klanten niet aan het lijntje houden. Ik heb meerdere energieleveranciers gehad en Oxxio is met hun prijs zeker concurrerend, maar de klantenservice is waardeloos. Het is maar wat je belangrijk vind.

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.