Reageer op de ervaring van sha willems over Nuon

van af het begin al door gegeven op 2018 dat de meter standen niet kloppen wat nuon aangeeft via de app . heb een slimme meter . antwoord nuon dat is niet onze fout je moet je slimme meter laten eiken wat je moet betalen bij enexis wat aardig wat kost maar die was goed na meerdere keren gebeld met nuon in 2018 ,ze gaven aan dat het inderdaad niet klopte. maar er was geen oplossing voor . ze zouden er een notitie van maken ,die ze kwijt zijn ja ja afgelopen jaar 16 zonnepanelen op men dak laten liggen en een pelletkachel laten instaleren waar door ik zeer energie zuinig ben . men verbruik moet zeer laag zijn ik betaal 149.- per maand maar nuon geeft me geen enkele toegang wat ik verbruik heb niet via de app of als je contact probeert te maken met nuon krijg je geen duidelijk antwoord ze kunnen niet zien wat ik verbruik . l antwoord nuon we kijken toch niet wat de app aangeeft nu begin 2019 kan NUON me niet vertellen wat ik verbruik heb in een jaar tot men app heb ik geen toegang meer. nuon is de enigste leverancier waar je app meteen wordt afgesloten precies op de dag dat je contact afloopt dus je jaar verbruik zien bij nuon gaat niet heb de meter standen thuis genoteerd bij aanvang contract gebeld met nuon stevan dakar , 4-2-2019 geen oplossing ik verbind u door zij ******** 1uur en 30 minuten in de wachtlijn nog geen gehoor . met vriendelijk . S HA willems

Kies een verificatiewijze.
Maak uw review meer betrouwbaar en verifieer met Google of Facebook. Dit geeft anderen zekerheid dat uw review authentiek is.
Uw email blijft verborgen voor anderen.