Reviews E.ON

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

77 reviews

5 sterren
(15)
4 sterren
(19)
3 sterren
(5)
2 sterren
(9)
1 ster
(29)

16 problemen opgepakt

opgelost
(2)
deels opgelost
(1)
niet opgelost
(1)
in behandeling
(0)
onbekend
(12)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Niet voor herhaling vatbaar
J van H. uit Linne, 18 oktober 2018

Stroom is stroom en gas is gas natuurlijk. Hebben geen app voor inzicht in gebruik en klantenservice wil liever niet helpen dan wel. Ik zal niet snel meer kiezen voor E.ON. Misschien wordt het nu beter onder Eneco.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede ervaring
B.S. N. uit Amstelveen, 1 oktober 2018

Ik heb goede ervaring met E.ON.

Overgestapt naar Oxxio omdat ik een betere aanbiding kreeg. Na de eindrekenig alsnog €65 geld terug gekregen top👍🏼

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Zeer goed geregeld
HW van B. uit Montfoort, 25 augustus 2018

Goed geregeld en nette afhandeling einde contract

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Soepel en keurig
IH uit Waarder, 25 augustus 2018

Overstap en ook vertrek verliepen soepel en foutloos. Afspraken werden keurig nagekomen, dus prima partij om mee in zee te gaan.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Zeer teleurstellend
Ronald Van A. uit Middelburg, 14 augustus 2018

Ik werd goed ontvangen bij EON , maar na de verhuizing alleen maar gedoe. Termijnen werden niet afgeschreven , na diverse mails te hebben verstuurd , hierdoor een behoorlijke naheffing. Ook telefonisch zeer slecht bereikbaar, lange wachttijden . Online omgeving niet gebruiksvriendelijk . Ik ben blij eon verkocht is want het is een waardeloze partij . Hopelijk wordt de dienstverlening beter onder Eneco .

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Overstap soepel, jaarafrekening moeizaam
D.P. Antonius uit Eersel, 11 augustus 2018

Overstap en levering naar eon (later Eneco) verliep soepel en eenvoudig. Ook gedurende het jaar geen problemen. Alleen toen ik naar een jaar overstapte naar een andere energieleverancier en per e-mail mijn jaarafrekening kreeg ging het moeizaam. Op de website kon ik niet inloggen omdat mijn account niet bekend was. Na een telefoontje naar de behulpzame helpdesk, kreeg ik de toezegging dat ik mijn afrekening per post zou ontvangen. Dit duurde zou wel even langer duren, maar vormde geen probleem. Helaas bleek dat mijn afrekening per post retour was gezonden. Eneco / eon, had deze naar mijn oude adres gestuurd, waar ik al 8 jaar niet meer woon. Onbegrijpelijk hoe dit is gekomen. In alle eerdere correspondentie stond mijn huidige adres. Erg slordig en voor mij een reden om voor een andere leverancier te kiezen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Komen afspraken niet na
J.A. H. uit Makkum, 31 juli 2018

Na afloop van mijn contract ben ik overgegaan naar een andere leverancier. Toch werd alsnog weer een maandbedrag door E.ON afgeschreven. Tevens zou ik, volgens mijn contract, na 10 maanden een welkomstpremie van € 100,00 ontvangen. Dit is dus ook niet gebeurd. Contact opgenomen via telefoon. Constant te druk. Contact via email: geen enkele reactie tot nu toe.Conclusie: E.ON belooft van alles, maar komt het niet na.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
prima
H.F. Postma uit Huissen, 24 juli 2018

Klantvriendelijkheid is prima. Geen gezeur, gewoon elektriciteit leveren, heldere communicatie en redelijke prijzen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Overstap naar Eneco, beloofde service niet waargemaakt
Ontevreden klant uit Kudelstaart, 11 juli 2018

Wij hadden ons aangemeld voor E.ON, mede omdat er een tool beschikbaar zou zijn welke ons dagelijks inzicht zou geven in ons energieverbruik.

Op het moment van energie leveren, kregen wij en brief van Eneco. Hier snapten wij niets van: na telefonisch contact bleek dat E.ON was overgenomen: niet zo prettig dat dit niet aan ons was laten weten. Vervolgens is ons maandbedrag 2x aangepast zonder dit aan ons te laten weten, en is er geen app beschikbaar voor klanten zoals wij. De app/website van Eneco kunnen wij niet gebruiken omdat wij ‘E.ON klanten zijn’, en de website van E.ON is niet beschikbaar omdat E.ON niet meer bestaat... belachelijk!

Had achteraf graag bij oxxio gebleven.. ik begrijp dat een overname kan gebeuren, maar dit kondig je aan en je zorgt voor een goede overgangsregeling.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
probleemloos
R N. uit Maarssen, 4 juli 2018

alles is vlekkeloos gegaan

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Klantvriendelijk
M.G.J Koolen uit Deurne , 4 juli 2018

In het begin problemen omdat de e.a.n. nummers van de gasmeters van twee adressen omgewisseld waren. …………….. 17A en 17B. Na enig heen en weer gebel naar tevredenheid opgelost.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Duidelijk
anoniem uit Klaaswaal, 3 juli 2018

Duidelijke voorwaarden en je weet waar je aan toe bent

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
prima
K K T. uit Veenendaal, 28 juni 2018

Geen gedoe en makkelijk

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
E.on bestaat ineens niet meer
uit Lieshout, 20 juni 2018

Zeer slecht stond niks bij e.on over eventuele overname door ander bedrijf.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Levering loopt
I H. uit Nijmegen, 3 juni 2018

De levering loopt prima, het afsluiten was best moeilijk, ze wilden een borg omdat ze ons postcodegebied als niet kredietwaardig achtten, belachelijk. Verlengen was ook moeilijk, veel emails heen en weer en dan telefonisch verlengd en dat werd dan niet verwerkt. Opnieuw beginnen....

Maar de levering loopt op rolletjes en met de slimme meter geen omkijken naar meterstanden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Toppie!!!
J.S Harmsen uit Delft, 25 mei 2018

Jammer, heel erg jammer da E.ON ni meer is, was altijd heel tevreden. Eneco heeft het over genomen, maar ik wil geen klant van Eneco zijn!!!Druk aant zoeken voor beter dan Eneco!!!😒

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Klantenservice matig
D W. uit Eindhoven, 21 mei 2018

Contact met de klantenservice is echt matig. Geen reactie op mail of pas na lange tijd. Heel vermoeiend. Er zou een bonus uitgkeerd worden na 10 maanden (contractuele korting). Pas na verschillende mail ontvangen in maand 12. Prijs voor een nieuw jaar aangevraagd, kreeg een super slecht aanbod, overduidelijk te duur. Die moeite die neem ik volgende keer niet meer, maar meteen energie vergelijken en overstappen.Heb niet vaak zo'n slechte ervaring met een bedrijf gehad als bij dit bedrijf pff heel vermoeiend

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 ster is nog te veel moet zwaar min zijn
Karima Yahyaoui uit Gouda, 16 mei 2018

wat een *** bedrijf en wat een onbeschofte personeel hebben zei echt probeer al 2 dagen mijn meter standen door te geven maar door die onbeschofte personeel die gewooon in je oren ophangen *** bedrijf *** personeel

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Stroom is stroom
R K. uit Amsterdam, 15 mei 2018

Ik ben via energieleveranciers.nl overgestapt naar E.ON. Dit ging soepel. Na een jaar gebruik zou E.ON €150,- duurder zijn dan het jaar daarvoor en €250,- per jaar duurder zijn dan een andere provider, dus maar weer overgestapt.

Het blijft een rare praktijk dat vaste klanten op deze manier benadeeld worden, maar daar is E.ON niet de enige in.

Prima leverancier als je gebruik maakt van een aanbieding, maar zorg dat je na een jaar weer overstapt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
H R. uit Emmen, 14 mei 2018

Scherpe prijs

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prettige dienstverlening
A.S. Kerkhof uit Venhuizen, 8 mei 2018

Geen heen en weer gebel, gewoon via internet aanvragen en klaar.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
E.on....niet doen!!
lisa uit roermond, 4 mei 2018

Nog steeds niet geholpen na een proces van maanden (foutieve eindberekening waardoor ik een bedrag van 250 euro heb moeten betalen terwijl ik in werkelijkheid niks hoef bij te betalen) Allerlei beloftes worden gedaan waarvan niks wordt waar gemaakt. Alles loopt langs elkaar af. Waardeloze organisatie....heb nog nooit zo'n slechte service gehad!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
ik denk dat het wel goed is
PMC Florijn uit Leiden, 3 mei 2018

EON, NUON, Essent. gebeten door hond of kat ...

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede overgang
Pipo uit Spijkenisse, 3 mei 2018

Goede overgang zonder gedoe. E.ON heeft automatisch de oude meterstanden opgevraagd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
elektriciteit
A Shokri uit Heerlen, 2 mei 2018

Zeer goede deal

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?