Reviews Energiedirect.nl

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

98 reviews

5 sterren
(41)
4 sterren
(21)
3 sterren
(6)
2 sterren
(2)
1 ster
(28)

21 problemen opgepakt

opgelost
(4)
deels opgelost
(1)
niet opgelost
(3)
in behandeling
(0)
onbekend
(13)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Schandalig
D. Vijn 13 november 2016

Ik weet niet wat ze bij Energiedirect allemaal aan het doen zijn, maar niet wat ze moeten doen. Ik ben al 7 jaar klant en betaal netjes mijn rekeningen. En hoe ik nu behandeld wordt is gewoon schandalig. Afgelopen maand was mijn automatische incasso mislukt wat ik niet in de gaten heb gehad. En toen werd ik gebeld of ik zo spoedig mogelijk kon betalen. Dat heb ik een dag later gedaan. Aan de hand van een mail waar een link stond zodat ik via de site het bedrag kon overmaken. Alleen de site werkte niet, dus heb ik het overgemaakt via de bank. De volgende dag weer gebeld dat het via de is overgemaakt. Waarop ze zeiden dat ze van niks wisten en dat ik hulp moest zoeken bij zo'n instantie waar ze je helpen met je financiën. Ik gezegd dat ik dat niet nodig heb en al betaald heb. Krijg ik weer een mail dat zo snel mogelijk moet betalen. En ik weer terug gemailt dat ik het al heb overgemaakt. Toen een paar dagen geen antwoord terug gehad. Dus ik denk, het is allemaal in orde. Gelukkig... Ligt er afgelopen vrijdag een brief in de bus dat ik 9 december wordt afgesloten van gas en licht. Tenzij ik alsnog betaal met als klap op de vuurpijl nog eens 600 euro extra..voor een zogenaamde waarborg. Dat wordt maandag dan maar weer bellen voor 70 cent per minuut.

Reactie van Energiedirect.nl - 14 november 2016

Beste klant,

Het is heel jammer dat deze situatie is ontstaan. Door de mislukte automatische incasso's zijn de facturen open blijven staan. Indien een aantal automatische incasso's mislukt, passen we de betaalwijze aan naar een handmatige betaling zoals vermeld in de herinnering. Momenteel staat de factuur van september nog open en vragen we om een waarborgsom om de levering voort te zetten.

Met vriendelijke groet,

Ron

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
ben weer overgestapt
L.G.B. uit Heerenveen, 7 november 2016

had een een jarig contract en de aanbieding die ze nu deden,was niet naar mijn zin heb niets meer van ze gehoort

Reactie van Energiedirect.nl - 22 november 2016

Misschien kunnen we je in de toekomst weer een goed aanbod doen. We zien je dan natuurlijk graag terug als klant!

Groetjes, Mariska

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
verkeerd aanbod verlenging
gerrit nagtegaal uit lemmer, 31 oktober 2016

Vorige week een verlengingsaanbod gezien via " mijn energiedirect. maandbedrag 94 euro na verrekening 80 euro verlengingspremie 87 euro. Na mijn akkoord komt echter een contract van 110 euro per maand. Erg onfatsoenlijke verlakkerij. G.Nagtegaal

Reactie van Energiedirect.nl - 1 november 2016

Beste klant,

Het termijnbedrag dat je zag staan van € 110,- bij de nieuwe aanbieding, is je huidige termijnbedrag van het huidige contract.

Dat kan inderdaad verwarrend overkomen, mijn excuses daarvoor.

Als het nieuwe contract actief is en we hebben de jaarnota opgemaakt van dit jaar, kijken we opnieuw naar je verbruik en je nieuwe tarieven en passen daar het termijnbedrag op aan. Na ingang van het nieuwe contract kan het termijnbedrag dan naar € 87,- aangepast worden zoals afgesproken.

Met vriendelijke groet,

Ron

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
be trouwbaar
L EC Stoutjesdijk uit Alkmaar, 30 oktober 2016

Energie direct is een goede en duidelijke leverancier ook bij overstappen ...dus geen twijfel!!!

Reactie van Energiedirect.nl - 31 oktober 2016

Beste klant,

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat de overstap en service naar wens is.

Met vriendelijke groet,

Rick

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Excellent
MG uit CUIJK, 30 oktober 2016

In één oogopslag zien waar je groen of grijs de goedkoopste energie krijgt.

Reactie van Energiedirect.nl - 31 oktober 2016

Beste MG,

Bedankt voor je positieve review.

Met vriendelijke groet,

Rick

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geld nodig bij Energiedirect over de rug van de klanten?
Chris Burgers uit Reek, 19 oktober 2016

Zeer slecht!! Ik ben een tijd geleden klant geworden van Energiedirect. Ik moest een borg betalen omdat ik bij de leverancier voor energiedirect een rekening niet betaald had. Borg is netjes door mij betaald 600 Euro per aansluiting dus in totaal 1200 Euro overgemaakt om aangesloten te mogen worden. Deze betaalde borg zou of verrekend worden of terugbetaald worden. Na aansluiting geen problemen mee gehad tot aan Augustus 2015. Tot en met Augustus 2015 heb ik altijd netjes mijn rekeningen betaald aan energiedirect. De rekeningen die hierna kwamen heb ik door financiele redenen helaas niet kunnen voldoen. Mijn fout! Hierdoor werd het contract beeindigd wat natuurlijk logisch is. Uiteindelijk heb ik zelf contact opgenomen met energiedirect waar de eindafrekening bleef. Deze heb ik natuurlijk gekregen en het te betalen bedrag was even ineens +- 2200 Euro! Na meer dan een half uur aan de telefoon hebben gehangen en tig keer in de wacht gezet a 70 cent per minuut blijkt dat ze overgestapt zijn naar een nieuw computersysteem waardoor ze veel gegevens kwijt zijn geraakt. Dit betekent in mijn geval dus dat ze en de borgbetaling en de toegestuurde meterstanden KWIJT zijn! Ook word er, omdat de meterstanden bij hun niet meer in het systeem staan, een energiebelasting van +- 1100 Euro berekend??? Ik weet niet waar deze vandaan komen maar lijkt mij aan de HELE hoge kant. Nu moet ik morgen naar de rechtbank want ik heb energiedirect al gezegd dat ik alles zwart op wit heb staan maar hier geloven ze niet in en willen dus ook niet toegeven dat het probleem bij hun ligt. Zal mij heel erg benieuwen hoe ze dit gaan oplossen als ik aan de rechter alle bewijzen kan overleggen van de betaalde borg, de doorgegeven meterstanden etc. aan toe. Inmiddels is het te betalen bedrag +- 3300 Euro ivm. deurwaarderskosten en rechtkosten etc. Maar die ga ik toch zeker niet betalen! De totale openstaande rekeningen die ik niet betaald heb zijn 4 x 152 Euro en deze wil ik natuurlijk graag betalen. Na aftrek van de betaalde borg krijg ik dus nog veel geld van hun terug! Mijn advies blijf er ver bij weg

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Rampzalige administratie en beloftes die ze niet waarmaken!
A.W. Buitenhuis uit Apeldoorn, 14 oktober 2016

Waardeloze service, begon al bij de eerste dag. De eerste 2 weken bijna dagelijks contact gehad, omdat ze een totaal ander adres hadden bevestigd. Probeer dat maar eens ongedaan te maken bij Energie Direct....... Ze beloven je een welkomspremie van € 245,00 na 1 jaar contract. Ik ben bijna 3 maanden en verschillende mailtjes en telefoontjes verder, maar nog geen cent gezien. Het te veel betaalde termijnbedrag duurt ook bijna anderhalve maand en een paar mailtjes verder voor je het terug hebt. En je krijgt smoes op smoes. Dit bedrijf gaat rampzalig slecht met hun klanten om, ga er binnenkort weg!

Reactie van Energiedirect.nl - 17 oktober 2016

Beste heer Buitenhuis,

We vinden het erg jammer om te lezen dat je probleem nog niet is opgelost. Om je hierbij te kunnen helpen ontvangen we graag je adresgegevens samen met je klacht op onze e-mail adres webcare@energiedirect.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit voor je op te lossen, alvast bedankt voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,

Denis

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Gewoon goed
Fabrice uit Oss, 6 oktober 2016

Geen enkel problemen gehad met de leverancier.

Telefonisch makkelijk bereikbaar en je wordt op de hoogte gehouden.

Website is overzichtelijk en je hebt ten alle tijden zicht op je energie zaken.

Reactie van Energiedirect.nl - 7 oktober 2016

Beste Fabrice,

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening naar wens is. Als je ooit vragen hebt, staan we voor je klaar.

Met vriendelijke groet,

Rick

energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
De beste leverancier!!
MIB. uit Breda, 6 oktober 2016

Nooit problemen mee gehad, snel en makkelijk met een duidelijk overzicht op de site. ZEKER EEN AANRADER als je wilt besparen met niet alteveel poes pas!

Reactie van Energiedirect.nl - 7 oktober 2016

Hoi MIB,

Fijn dat alles naar wens is en bedankt voor je lieve review!

Als je ons wilt aanraden bij je vrienden dan is dit zeker mogelijk, jij hebt er dan ook voordeel van. Meer informatie hierover kun je vinden via: www.vriendenvoordeel.energiedirect.nl!

Groetjes Rick

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Zeer tevreden!
Wendy uit Weesp, 4 oktober 2016

Wij zijn sinds deze week overgestapt door een medewerker aan de deur. Wij zijn zeer goed geholpen door deze jongeman en alles was vrij duidelijk. Boetes en cadeau twv €75 staat duidelijk op de site vermeld dat dit na het eerste jaar word uitgekeerd. Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden al ben. Nu nog het eerste jaar afw88 hahaha ;-) Top, wij zullen jullie zeker aanbevelen!!!

Reactie van Energiedirect.nl - 5 oktober 2016

Wauw Wendy! Wat een ontzettend lieve review! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit te delen:-)

Als je ons toch wilt aanbevelen kun hier ook zelf een leuk voordeel uit halen via onze Vriendenvoordeel actie. Meer informatie hierover kun je vinden via: www.vriendenvoordeel.energiedirect.nl!

Groetjes Renske

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
zeerslecht
Twisk uit callantsoog, 21 september 2016

bij het afsluiten van het contract betaling via incasso en rekeningen naar mijn e-mail adres wat ik daarvoor speciaal heb aangemaakt en de rest naar mij eigen mail adres.

geen respons erop gehad dat dat niet gaat twee e-mail adressen in hun systeem

bellen nee meneer u moet bij ons kijken (niet de afspraak)

na 4 maanden bellen ja hoor doordat het bij hun niet werkt kan u de rekening krijgen op mijn e-mail adres

incasso eenzijdig beeindigt bellen heeft geen zin omdat de mensen aan de telefoon ook niets met het bedrijf en de klant op hebben

zo zijn de regels

Reactie van Energiedirect.nl - 22 september 2016

Beste Twisk,

Ik vind het jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent.

Als ik het goed begrijp wilde je bij ons gebruik maken van 2 verschillende e-mailadressen. 1 voor betalingen en rekeningen en 1 voor overige zaken. Het klopt dat dit niet mogelijk is en ik ben het met je eens dat het niet netjes is dat je hier niet van tevoren over bent geinformeerd toen je hier om vroeg.

Is er iets wat ik op dit moment voor je kan doen om ervoor te zorgen dat je (weer) een positievere blik krijgt over energiedirect.nl? Ik hoor het graag van je via webcare@energiedirect.nl,

Groetjes,

Mireille

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
9 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
volksverlakkers
k. prins uit westerlee, 20 september 2016

Omdat de door energiedirect beloofde welkomst-premie van 350e niet werd uitgekeerd, na vele mailtjes en telefoontjes met de belofte dat ze het zouden uitzoeken, hebben we gekozen voor een andere energie leverancier. nadat we keurig alle voorschotnota,s en de eindafrekening hadden voldaan, bleef energiedirect gewoon geld halen van onze rekening. dat heb ik uiteraard terug laten storten. toen waren ze opeens wel snel met reageren. er volgde een aanmaning na telefonisch contact werd beloofd dat ze het zouden uitzoeken en terug zouden bellen dat hebben ze natuurlijk niet gedaan. een volgende aanmaning volgde ( 25e hoger) . ik ben helemaal klaar met ze het enige wat mij rest is mensen waarschuwen voor dit **** bedrijf.

Reactie van Energiedirect.nl - 22 september 2016

Beste k.prins,

Vervelend om te lezen dat je zulke slechte ervaringen met ons hebt.

Als je recht hebt op een tegoed is het natuurlijk wel de bedoeling dat je dit krijgt. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er is misgegaan.

Hiervoor wil ik je vragen een e-mail te sturen naar webcare@energiedirect.nl en hierin je klantgegevens mee te sturen.

Groetjes,

Mireille

Reactie van k. prins - 29 september 2016
probleem is niet opgelost

Er is helemaal niets opgelost. ze reageren wel met neem contact met ons op, dat hebben we meermaals gedaan, zowel via de mail als telefonisch. elke keer wordt beloofd dat ze alles zullen nakijken en contact met ons zullen opnemen , maar ze doen helemaal niets. ik steek er geen energie meer in. heb erg veel leergeld betaald : goedkoop is vaak duurkoop.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
mijn beoordeling
F.H de Vries uit Drachten, 16 september 2016

Het is me goed bevallen

Reactie van Energiedirect.nl - 16 september 2016

Dankjewel voor je mooie cijfer en de beoordeling!

Groetjes Renske

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Best company
W. Al Rashid uit Berkel en Rodenrijs, 9 september 2016

I just feel very comfortabel with Energie direct company, I feel save and I trust them very well.

Reactie van Energiedirect.nl - 9 september 2016

Dear W. Al Rashid,

Thank you very much for your positive review. Your comfortable feeling is a big compliment for our company!

Kind regards,

Simon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Vervelend callcenter contact
avatar
TNG Franken uit 's-Gravenhage, 6 september 2016

Ik werd een maand na mijn aansluiting gebeld met een vaag verhaal over een tariefswijziging die mij geld ging besparen en of ik daar op in wilde gaan. Na een hoop doorvragen kwam ik erachter dat ik dan ineens vast zou zitten aan een 2 jarig contract. Er werd mij verteld dat ik alsnog na een jaar weg kon gaan omdat de boete die ik dan zou moeten betalen, toch door mijn nieuwe energieleverancier zou worden betaald. Ik hou totaal niet van dit soort ondoorzichtige verkooppraktijken die speculeren op de toekomst. Ik zal dus na dit jaar weer overstappen naar een deugdelijke leverancier die niet dit soort trucjes toepast.

Reactie van Energiedirect.nl - 7 september 2016

Beste T.N.G. Franken,

Ik vind het jammer om te lezen dat het contact met ons niet naar wens is verlopen. Wij kunnen inderdaad contact opnemen met de klant als blijkt dat de klant goedkoper uit kan zijn.

Ik begrijp uiteraard dat je niet tevreden bent met het argument van mijn collega. Als je wilt dat ik hier melding van maak, om dit in de toekomst te voorkomen, kun je een e-mail sturen naar webcare@energiedirect.nl. Ik wil je dan vragen om je postcode en huisnummer naar ons toe te sturen.

Met vriendelijk groet,

Simon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Redelijk
E.L.K. uit Hoogvliet Rotterdam, 4 september 2016

Mijn mening het contract bij energieleveranciers af te sluiten anders krijg je niet zo een mooi aanbod bij energie direct .ben nu zeer tevreden

Reactie van Energiedirect.nl - 6 september 2016

Bedankt voor jouw positieve review en de mooie tip.

Groetjes,

Mireille

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Zeer goed
J.r. Overman uit Huizen, 2 september 2016

Zij brachten mij dat wat ik verwachte

Reactie van Energiedirect.nl - 6 september 2016

Beste J.r. Overman,

Fijn om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! :-)

Met vriendelijke groet,

Mireille

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
ik ben zeer tevreden
IM Vinck uit Bussum, 30 augustus 2016

Ben altijd perfect geholpen en de overstap was goed

geregeld. zou zeker weer een keer deze aanbieder contracteren

Reactie van Energiedirect.nl - 31 augustus 2016

Beste Mevr. Vinck,

Ik wil je graag bedanken voor je positieve reactie. Ik ben blij om te lezen dat de overstap goed geregeld is en dat je perfect geholpen bent!

Met vriendelijke groet,

Simon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Perfecte overstap
van Dijk uit Helmond, 30 augustus 2016

Ik ben perfect geholpen met de overstap naar Energiedirect.nl De informatie voorziening per mail was duidelijk en altijd op tijd. Ik had een slechte ervaring met overstappen (jaren geleden) maar tot op heden loopt alles gesmeerd. ik kan het iedereen aan bevelen.

Reactie van Energiedirect.nl - 31 augustus 2016

Beste Mevr. van Dijk,

Fijn om te lezen dat de overstap volledig naar wens is verlopen. Bedankt voor de positieve review!

Met vriendelijke groet,

Simon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Uitbetalen overstapvergoeding
Dirk 26 augustus 2016

Tijdens het telefonisch overleg wat ik in juni heb gehad om over te stappen van Essent naar Energiedirect.nl is aangegeven dat de overstapvergoeding door Energiedirect.nl zou worden betaald.

Echter in de eindafrekening van Essent stond de €100 overstapkosten vermeld. Ik had geen keus, dus betalen maar. Contact gehad met Energiedirect.nl. Toen bleek dat de klant inderdaad eerst de vergoeding zou moeten voorschieten, maar Energiedirect.nl zou dit meteen terugstorten. E-mail gestuurd met de nota van Essent als bijlage waaruit blijkt dat ik de vergoeding zelf heb betaald. We zijn inmiddels 2 (!) maanden verder en nog steeds geen vergoeding. Ook geen reactie op mijn mail. Maar weer zelf het initiatief genomen om telefonisch contact op te nemen. Toen werd mij verteld dat er in principe pas na 12 (!!!) maanden wordt vergoed. Dit is volgens mij pure volksverlakkerij. Klanten worden met een mooi praatje binnen gehaald, maar vervolgens kun je 12 maanden op je geld wachten! Treurig dat e.e.a. zo loopt en dat er geen enkele reactie op de toegezonden mails wordt verstuurd.

Er schijnt intern een klacht te zijn geformuleerd. Mooi, hopelijk helpt het andere klanten, maar daarmee heb ik mijn geld nog niet terug. Schande! Bij einde contract maar niet meer bij Energiedirect.nl shoppen.

Reactie van Energiedirect.nl - 29 augustus 2016

Beste Dirk,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over energiedirect.nl en het vergoeden van de overstapkosten van je vorige energieleverancier. Helaas kunnen we deze vergoeding niet eerder aan je uitkeren. In onze voorwaarden is opgenomen dat we deze vergoeding pas na 12 maanden aan je uitkeren.

Ik wil je mijn excuses aanbieden voor deze vervelende situatie en voor het feit dat je geen reactie hebt gekregen op je email. Mijn collega heeft deze email doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling maar je hier helaas geen terugkoppeling over gegeven.

Met vriendelijke groet,

Renske

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
slecht
mrL. uit Hasselt, 21 augustus 2016

er word stroom gestolen op mijn oude adres u deed er NIX aan

Reactie van Energiedirect.nl - 22 augustus 2016

Beste mrL,

Wanneer er sprake is van stroom die van je vorige adres gestolen is raad ik je aan hierover contact op te nemen met je netbeheerder Enexis.

We hebben als energieleverancier helaas geen inzicht in dit soort zaken. Ook hebben we geen monteurs in dienst die dit zouden kunnen vaststellen. Mocht je hierover al contact hebben gehad met Enexis dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Je kunt hiervoor het emailadres: webcare@energiedirect.nl gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Renske

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Soepele overstap
KW. uit 's-Gravenhage, 18 augustus 2016

De overstap ging soepel, de online omgeving is duidelijk en makkelijk gebruiken.

Reactie van Energiedirect.nl - 19 augustus 2016

Beste KW.

Hartelijk dank voor je positieve review! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het ons weten.

Met vriendelijke groet,

Marlon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
alles prima geregeld
L Maat uit Heerlen, 17 augustus 2016

Het is voor mij de eerste keer dat ik ben overgestapt naar een andere energieleverancier en wel naar energiedirect. Ben heel tevreden met de overstap alles hebben ze prima geregeld. Totaal geen problemen gehad met het opzeggen van de oude leverancier. Energiedirect heeft dit allemaal voor mij geregeld ik hoefde hier niks voor te doen mijn complimenten hier voor.

Reactie van Energiedirect.nl - 18 augustus 2016

Beste L Maat,

Wat fijn om te lezen dat de overstap naar tevredenheid is verlopen! Bedankt voor de positieve review!

Met vriendelijke groet,

Simon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Overstap van Nuon naar Energiedirect onduidelijk
w.c.m. vulto uit Bleskensgraaf ca, 13 augustus 2016

We hebben na een brief van NUON dat ons contract binnenkort zou aflopen, een nieuwe energieleverancier gekozen. Na het afsluiten van het contract met energiedirect bleek het contract van Nuon nog 2 maanden door te lopen, hetgeen een forse boetvergoeding ten gevolge had. Noch Nuon noch energiedirect heeft ons hiervoor gewaarschuwd. Wees dus gewaarschuwd als je een brief krijgt van je energieleverancier waarin u gemaand wordt actie te ondernemen omdat uw contract 'binnenkort' afloopt. Binnenkort betekent bij de Nuon dus 2 maanden ....

Reactie van Energiedirect.nl - 15 augustus 2016

Beste klant,

Jammer om te horen dat de overstap niet goed is bevallen.

Op het moment dat wij een aanvraag binnen krijgen, kijken we of het huidige contract nog langer dan 75 dagen duurt. Als dit wel het geval is, nemen we de klant na de bedenktijd over (en ontstaat er een contractbreuk), dit vermelden we ook in de contractbevestiging.

Met vriendelijke groet,

Ron

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Noodzakelijke service
ID. uit 's-Gravenhage, 13 augustus 2016

Gebruik het zeker indien ik wil overstappen of om te vergelijken.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?