Reviews Energiedirect.nl

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

178 reviews

5 sterren
(60)
4 sterren
(47)
3 sterren
(13)
2 sterren
(13)
1 ster
(45)

55 problemen opgepakt

opgelost
(6)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(6)
in behandeling
(2)
onbekend
(41)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Overstap zonder problemen
J.M.L. Baten uit Eindhoven, 23 januari 2017

Je kunt zorgeloos overstappen. Merk je helemaal niets van. Je houdt alleen geld over.

Reactie van Energiedirect.nl - 24 januari 2017

Beste J.M.L. Baten,

Bedankt voor de positieve review!

Groet,

Dave

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima behandeling alles correct
avatar
A.G. M. uit Sneek, 21 januari 2017

Prima behandeling alles correct nooit problemen gehad alles incl. de 300 euro bonus op tijd netjes afgehandeld

Reactie van Energiedirect.nl - 23 januari 2017

Beste A.G. M.,

Bedankt voor je review.

Fijn om te horen dat zonder problemen alles netjes is afgehandeld. Dit is waar we naar streven!

Met vriendelijke groet,

Ron

Energiedirect.nl webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Chaos in de administratie
Jager 19 januari 2017

Ik heb GEEN vast contract bij deze onderneming, maar moet wel een opzegvergoeding betalen!! Volgens hun is dit wettelijk vastgelegd??

De jaarafrekening geeft aan, dat ik € 92 per maand zou moeten betalen, maar zij incasseren € 110.

Hoe krom is dit?

Reactie van Energiedirect.nl - 20 januari 2017

Beste Klant,

We hebben elkaar zojuist gesproken, hierin heb ik uw uitleg gegeven over de jaarnota en over de informatie e-mail in verband met de opzegvergoeding. Omdat het contract zonder looptijd is word deze uiteraard niet in rekening gebracht.

Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijk groet,

Rick

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Een beetje triest
Quincy uit Uden, 17 januari 2017

Mijn opa heeft een abonnement genomen bij energie direct door mensen die bij huis langskwamen. Die mensen zeiden dat een termijn bedrag van 70 euro goed zou moeten zijn voor een aleenstaande oude man. Na onduidelijke berichten en mailtjes, heb ik als kleinzoon, mijn opa's termijn bedrag tog naar 81 euro gedaan. Nu op het einde van het jaar krijgt mijn opa een rekening van 540 euro!!!! Dit slaat totaal nergens op. Het lijkt alsof mijn opa is opgelicht. Hij heeft bij nog geen een energie maatschappij ooit moeten bijbetalen. En bij andere betaalde hij 120 per maand en kreeg hij 400 euro op een jaarbasis terug. Dit is tog zielig voor een oude man......

Reactie van Energiedirect.nl - 18 januari 2017

Beste Quincy,

Naar aanleiding van je bericht, heb ik contact geprobeerd op te nemen met je opa om dit te bespreken. Ik kreeg echter geen gehoor dus heb ik een e-mail gestuurd met wat uitleg, informatie en een voorstel.

Verder geef ik zelf altijd als tip mee om een termijnbedrag na zoveel maanden te laten herberekenen. Op die manier weet je voordat een jaarnota komt hoe je ervoor staat en kun je hierop inspelen.

Ik zie een reactie op de e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Ron

Energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima service en een handige website
L C. uit Amsterdam Zuidoost, 17 januari 2017

Alles was heel snel en makkelijk geregeld. Je krijgt duidelijke informatie, de website is overzichtelijk en de reactietijd op een vraag is zeer kort.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
goede organisatie
henk uit Gennep, 14 januari 2017

eerlijk,duidelijk,vriendelijk.

Reactie van Energiedirect.nl - 16 januari 2017

Hallo, dank je wel voor je positieve review. Dat doet ons goed!

Groetjes,

Angelique

Webcare Energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Kwaad!
R Lakeman 3 januari 2017

Ik zit nu 1 jaar bij energie direct maar zit er 2 jaar aan vast helaas.

Mijn maand termijn was €66.

Ik heb gebeld en gevraagd of dit niet te laag was en dat ik dan niet opeens moet bij betalen aan het einde van het jaar.

Dit was niet het geval volgens energie direct.

Ook ben ik nog 6 maanden van huis geweest.

Nu moet ik €600!!!! bij betalen!

Ik ben woest!

Zijn jullie gek?

Hoe kan dit?

En dan nog verwachten dat ik dat binnen 2 weken kan betalen?!??

Reactie van Energiedirect.nl - 4 januari 2017

Beste mevrouw Lakeman,

Ik vind het vervelend om te lezen hoe dit gelopen is. Ik ben het direct voor je gaan uitzoeken en nu blijkt dat er bij de aanmelding iets verkeerd is gegaan. Er is namelijk niet aangevinkt dat de woning een verblijfsfunctie heeft. Hierdoor loop je de vermindering energiebelasting van € 376,08 mis. Ik wil je dan ook mijn excuses aanbieden voor deze situatie.

Ik heb een correctieverzoek voor je ingediend, zodat wij de jaarnota voor je gaan aanpassen. Binnen 4 weken ontvang je een bericht van mijn collega over de verdere afhandeling hiervan. Tot die tijd hoef je de jaarnota uiteraard niet te betalen. Ik heb dan ook een uitstel van 4 weken op de jaarnota gezet.

Ik hoop dat we op deze manier alsnog tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Simon

Webcare energiedirect.nl

Reactie van R Lakeman - 11 januari 2017
probleem is opgelost

Nadat er een fout was ontdekt hebben ze dit netjes opgelost!Alles is nu goed en toch nog tevreden met energie direct!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Perfecte service aan de deur
Robert 2 januari 2017

Na jarenlang trouwe klant bij Eneco in Rotterdam en Capelle te zijn geweest kwam er een deur aan deur verkoper. Erg vriendelijk en duidelijk. Geen poespas. De jongeman vroeg mij de jaarnota erbij te halen en liet mij zien dat ik al die tijd veel te hoge tarieven had. Hij kon het zwart op wit laten zien aan de hand van mijneneco account en met zijn tarieven. Ik ben nu veel minder gaan betalen dankzij deze verkoper. ( €275 besparing ). Na een leuk gesprek en goede adviezen (over bezuinigen van je verbruik) is de jongeman weg gegaan en moet hem een dik compliment geven. Blij dat ik na jaren lang te veel betalen ben overgestapt.

Ik snap sommige ervaringen niet van anderen hier.

Reactie van Energiedirect.nl - 3 januari 2017

Beste Robert,

Fijn om te lezen dat de overstap naar volledige tevredenheid is verlopen! Bedankt voor je positieve review.

Met vriendelijke groet,

Simon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
K Brinkman uit Epse, 29 december 2016

Ik zou energie direct nemen ze zijn snel en hebben goede prijzen.

Reactie van Energiedirect.nl - 3 januari 2017

Beste meneer Brinkman,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over energiedirect.nl. Bedankt voor de complimenten!

Met vriendelijke groet,

Simon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Complete administratieve klerebende, Volkomen Waardeloos...!!!
N van Walem uit Amsterdam, 28 december 2016

In November 2015 contract afgesloten. Alles netjes automatisch betaald totdat Energie Direct zonder bericht of reden 5 maanden later het contract beeindigde en geen geld meer afschreef.

Tot op heden geen verklaring voor mogen ontvangen.

Reactie van Energiedirect.nl - 29 december 2016

Beste meneer Van Walem,

Jammer om te lezen dat u het zo ervaart. Ik heb een en ander gecontroleerd. De reden dat de aanmelding geen doorgang heeft kunnen vinden, heeft te maken met onduidelijkheid over het correct aan te melden adres. Mijn collega heeft u hier gisteren via facebook over ingelicht. Er is eerder ook gecommuniceerd middels e-mail dat de aanmelding niet doorgezet kon worden. Naar aanleiding hiervan is er geen correct adres aangemeld.

Het is mogelijk dat u de aanmelding doet met het correcte adres. Wij helpen u hier graag bij. Als u gebruik wilt maken van onze ondersteuning, dan kunt u dit via facebook, telefonisch of per e-mail laten weten.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Michael

Reactie van N van Walem - 5 januari 2017
probleem is niet opgelost

Probleem was voor hun niet belangrijk genoeg om er iets mee te doen, dus ik heb ze op mijn beurt de deur uit geklikkert en ben overgestapt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Alles werd goed geregeld.
R.H. G. uit 's-Hertogenbosch, 28 december 2016

Ook de welkomstpremie werd keurig afgehandeld. Kortom: ben gewoon tevreden!

Reactie van Energiedirect.nl - 29 december 2016

Beste klant,

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat je tevreden bent! Bedankt voor je positieve review. Fijn jaarwisseling toegewenst!

Met vriendelijke groet,

Michael

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slecht
avatar
doki Vvos uit Amersfoort, 5 december 2016

Zodra je 1 dag telaat Ven met betalen. Krijg je 70€ incasso kosten... Dit is ook de reden waarom ik bin energie direct weg bent gegaan. Heb het na gezocht. Een klant heeft recht op 30 dagen om als nog de betaling te doen... En energie direct geeft de klanten daar in geen kans en. Heb je de achterstand wel betaald maar hun kunnen het niet vinden. Ondanks de bewijzen blijven ze incasso op je af sturen. Zeker een afrader om daar klant te worden..

Reactie van Energiedirect.nl - 5 december 2016

Beste meneer Vos,

We vinden het erg jammer om te lezen dat je er zo over denkt. Wij geven onze klanten meer dan 30 dagen de tijd om het bedrag alsnog te betalen als een betaling is mislukt of niet is binnengekomen. Incassokosten in rekening brengen na een dag is wettelijk niet toegestaan en dat doet energiedirect.nl ook niet. Mocht er iets niet duidelijk zijn omtrent een betaling dan wil ik je verzoeken om een e-mail te sturen met het bovenstaand verhaal en een betaalbewijs naar webcare@energiedirect.nl. Alvast bedankt voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,

Denis

Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
10 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Boete aangenaaid
Timon Sluis 29 november 2016

Toen ik werkte als adviseur voor gas en licht namens een andere leverancier, heb ik een vrouw ingeschreven die bij EnergieDirect een vrij opzegbaar contract had. Ze zou dan per 1 november over gaan naar de nieuwe leverancier.

Ineens kreeg ze een boete van 250 euro op de eindafrekening. Energiedirect bleek haar in de tussentijd een nieuw contract te hebben aangesmeerd voor een periode van drie jaar. Mevrouw was zich daar niet van bewust, maar na één onbedoelde muisklik was dat wel in gang gezet. Vervolgens had ze niet door dat dit in gang was gezet tot het te laat was.

Ergste is nog dat het nieuwe contract drie dagen vóór het ingaan van het andere contract in ging. Daarmee werd het contract dus direct gebroken en de enige functie van het nieuwe contract was dus om haar een boete aan te naaien.

Toen ik bij haar was om haar te helpen met de situatie, wilde de klantenservice van energiedirect niets voor haar doen, terwijl overduidelijk was dat mevrouw willens en wetens in de val is gelokt. Enige waarin ze konden meedenken was een betalingsregeling, maar energiedirect nam geen afstand van de geleverde streek en wilde de boete niet kwijtschelden. Ik heb veel meegemaakt, maar dit sloeg voor mij toch alles.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Erg fijn!
S.M. Huizenga uit Groningen, 28 november 2016

Geen problemen mee gehad.

Klantvriendelijk en stipt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
SCHANDALIG
hannah uit Rotterdam, 16 november 2016

Het is belachelijk voor woorden dat ik een incasso krijg van energiedirect. Ik ben nog nooit een klant geweest bij energiedirect. Ze kunnen geen ene informatie vinden dat ik klant was van energiedirect. Wat blijkt bij mijn oude adres ( waar ik al 6 jaar niet meer woon ) iemand zijn/haar betalingen niet heeft gedaan. De rekening betreft van het jaar 2012/2013. Ik kan gelukkig aantonen dat ik daar niet meer heb gewoond maar dit kan niet. Ik moet naar de incasso bellen ( voor een opdracht wat energiedirect heeft gedaan ) om geen verdere problemen te voorkomen. Wat ik alleen niet snap is, als ik geen klant ben van energiedirect waarom ik dan een rekening krijg. Ik sta niet in oude of in de nieuwe systeem van energiedirect. Energiedirect moet beter opletten naar wie ze incasso sturen. Er komt een klacht dit op jullie site. Dit kan niet !!!!!! MVG, H.Blanca

Reactie van Energiedirect.nl - 17 november 2016

Beste Hannah,

Ik begrijp uiteraard dat dit heel vervelend is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij bepaalde bedragen in rekening brengen bij personen die nooit klant zijn geweest, maar toevallig op hetzelfde adres hebben gewoond. Ik wil je voor deze situatie dan ook mijn excuses aanbieden.

Ik wil dit graag verder uitzoeken zodat dit nooit meer gebeurd. Kun je de adresgegevens, waarover het hier gaat, en bovenstaande klacht per e-mail sturen naar webcare@energiedirect.nl? Alvast bedankt.

Met vriendelijk groet,

Simon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
SLECHT
a.o. jagersma uit Drachten, 14 november 2016

krijg een jaarafrekenig van 2500 extra terwijl mijn termijn bedrag op 130 staat en ik zeer zuinig met gas en elctra omga. Binnen drie weken dreigen met afsluiting.

Reactie van Energiedirect.nl - 16 november 2016

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik heb je een inhoudelijke e-mail verstuurd waarbij wordt ingegaan op de punten waar je ontevreden over bent. Ik wil je verzoeken deze e-mail door te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michael

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Schandalig
D. Vijn 13 november 2016

Ik weet niet wat ze bij Energiedirect allemaal aan het doen zijn, maar niet wat ze moeten doen. Ik ben al 7 jaar klant en betaal netjes mijn rekeningen. En hoe ik nu behandeld wordt is gewoon schandalig. Afgelopen maand was mijn automatische incasso mislukt wat ik niet in de gaten heb gehad. En toen werd ik gebeld of ik zo spoedig mogelijk kon betalen. Dat heb ik een dag later gedaan. Aan de hand van een mail waar een link stond zodat ik via de site het bedrag kon overmaken. Alleen de site werkte niet, dus heb ik het overgemaakt via de bank. De volgende dag weer gebeld dat het via de is overgemaakt. Waarop ze zeiden dat ze van niks wisten en dat ik hulp moest zoeken bij zo'n instantie waar ze je helpen met je financiën. Ik gezegd dat ik dat niet nodig heb en al betaald heb. Krijg ik weer een mail dat zo snel mogelijk moet betalen. En ik weer terug gemailt dat ik het al heb overgemaakt. Toen een paar dagen geen antwoord terug gehad. Dus ik denk, het is allemaal in orde. Gelukkig... Ligt er afgelopen vrijdag een brief in de bus dat ik 9 december wordt afgesloten van gas en licht. Tenzij ik alsnog betaal met als klap op de vuurpijl nog eens 600 euro extra..voor een zogenaamde waarborg. Dat wordt maandag dan maar weer bellen voor 70 cent per minuut.

Reactie van Energiedirect.nl - 14 november 2016

Beste klant,

Het is heel jammer dat deze situatie is ontstaan. Door de mislukte automatische incasso's zijn de facturen open blijven staan. Indien een aantal automatische incasso's mislukt, passen we de betaalwijze aan naar een handmatige betaling zoals vermeld in de herinnering. Momenteel staat de factuur van september nog open en vragen we om een waarborgsom om de levering voort te zetten.

Met vriendelijke groet,

Ron

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
ben weer overgestapt
L.G.B. uit Heerenveen, 7 november 2016

had een een jarig contract en de aanbieding die ze nu deden,was niet naar mijn zin heb niets meer van ze gehoort

Reactie van Energiedirect.nl - 22 november 2016

Misschien kunnen we je in de toekomst weer een goed aanbod doen. We zien je dan natuurlijk graag terug als klant!

Groetjes, Mariska

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
verkeerd aanbod verlenging
gerrit nagtegaal uit lemmer, 31 oktober 2016

Vorige week een verlengingsaanbod gezien via " mijn energiedirect. maandbedrag 94 euro na verrekening 80 euro verlengingspremie 87 euro. Na mijn akkoord komt echter een contract van 110 euro per maand. Erg onfatsoenlijke verlakkerij. G.Nagtegaal

Reactie van Energiedirect.nl - 1 november 2016

Beste klant,

Het termijnbedrag dat je zag staan van € 110,- bij de nieuwe aanbieding, is je huidige termijnbedrag van het huidige contract.

Dat kan inderdaad verwarrend overkomen, mijn excuses daarvoor.

Als het nieuwe contract actief is en we hebben de jaarnota opgemaakt van dit jaar, kijken we opnieuw naar je verbruik en je nieuwe tarieven en passen daar het termijnbedrag op aan. Na ingang van het nieuwe contract kan het termijnbedrag dan naar € 87,- aangepast worden zoals afgesproken.

Met vriendelijke groet,

Ron

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
be trouwbaar
L EC Stoutjesdijk uit Alkmaar, 30 oktober 2016

Energie direct is een goede en duidelijke leverancier ook bij overstappen ...dus geen twijfel!!!

Reactie van Energiedirect.nl - 31 oktober 2016

Beste klant,

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat de overstap en service naar wens is.

Met vriendelijke groet,

Rick

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Excellent
MG uit CUIJK, 30 oktober 2016

In één oogopslag zien waar je groen of grijs de goedkoopste energie krijgt.

Reactie van Energiedirect.nl - 31 oktober 2016

Beste MG,

Bedankt voor je positieve review.

Met vriendelijke groet,

Rick

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geld nodig bij Energiedirect over de rug van de klanten?
Chris Burgers uit Reek, 19 oktober 2016

Zeer slecht!! Ik ben een tijd geleden klant geworden van Energiedirect. Ik moest een borg betalen omdat ik bij de leverancier voor energiedirect een rekening niet betaald had. Borg is netjes door mij betaald 600 Euro per aansluiting dus in totaal 1200 Euro overgemaakt om aangesloten te mogen worden. Deze betaalde borg zou of verrekend worden of terugbetaald worden. Na aansluiting geen problemen mee gehad tot aan Augustus 2015. Tot en met Augustus 2015 heb ik altijd netjes mijn rekeningen betaald aan energiedirect. De rekeningen die hierna kwamen heb ik door financiele redenen helaas niet kunnen voldoen. Mijn fout! Hierdoor werd het contract beeindigd wat natuurlijk logisch is. Uiteindelijk heb ik zelf contact opgenomen met energiedirect waar de eindafrekening bleef. Deze heb ik natuurlijk gekregen en het te betalen bedrag was even ineens +- 2200 Euro! Na meer dan een half uur aan de telefoon hebben gehangen en tig keer in de wacht gezet a 70 cent per minuut blijkt dat ze overgestapt zijn naar een nieuw computersysteem waardoor ze veel gegevens kwijt zijn geraakt. Dit betekent in mijn geval dus dat ze en de borgbetaling en de toegestuurde meterstanden KWIJT zijn! Ook word er, omdat de meterstanden bij hun niet meer in het systeem staan, een energiebelasting van +- 1100 Euro berekend??? Ik weet niet waar deze vandaan komen maar lijkt mij aan de HELE hoge kant. Nu moet ik morgen naar de rechtbank want ik heb energiedirect al gezegd dat ik alles zwart op wit heb staan maar hier geloven ze niet in en willen dus ook niet toegeven dat het probleem bij hun ligt. Zal mij heel erg benieuwen hoe ze dit gaan oplossen als ik aan de rechter alle bewijzen kan overleggen van de betaalde borg, de doorgegeven meterstanden etc. aan toe. Inmiddels is het te betalen bedrag +- 3300 Euro ivm. deurwaarderskosten en rechtkosten etc. Maar die ga ik toch zeker niet betalen! De totale openstaande rekeningen die ik niet betaald heb zijn 4 x 152 Euro en deze wil ik natuurlijk graag betalen. Na aftrek van de betaalde borg krijg ik dus nog veel geld van hun terug! Mijn advies blijf er ver bij weg

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Rampzalige administratie en beloftes die ze niet waarmaken!
A.W. Buitenhuis uit Apeldoorn, 14 oktober 2016

Waardeloze service, begon al bij de eerste dag. De eerste 2 weken bijna dagelijks contact gehad, omdat ze een totaal ander adres hadden bevestigd. Probeer dat maar eens ongedaan te maken bij Energie Direct....... Ze beloven je een welkomspremie van € 245,00 na 1 jaar contract. Ik ben bijna 3 maanden en verschillende mailtjes en telefoontjes verder, maar nog geen cent gezien. Het te veel betaalde termijnbedrag duurt ook bijna anderhalve maand en een paar mailtjes verder voor je het terug hebt. En je krijgt smoes op smoes. Dit bedrijf gaat rampzalig slecht met hun klanten om, ga er binnenkort weg!

Reactie van Energiedirect.nl - 17 oktober 2016

Beste heer Buitenhuis,

We vinden het erg jammer om te lezen dat je probleem nog niet is opgelost. Om je hierbij te kunnen helpen ontvangen we graag je adresgegevens samen met je klacht op onze e-mail adres webcare@energiedirect.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit voor je op te lossen, alvast bedankt voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,

Denis

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Gewoon goed
Fabrice uit Oss, 6 oktober 2016

Geen enkel problemen gehad met de leverancier.

Telefonisch makkelijk bereikbaar en je wordt op de hoogte gehouden.

Website is overzichtelijk en je hebt ten alle tijden zicht op je energie zaken.

Reactie van Energiedirect.nl - 7 oktober 2016

Beste Fabrice,

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening naar wens is. Als je ooit vragen hebt, staan we voor je klaar.

Met vriendelijke groet,

Rick

energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
De beste leverancier!!
MIB. uit Breda, 6 oktober 2016

Nooit problemen mee gehad, snel en makkelijk met een duidelijk overzicht op de site. ZEKER EEN AANRADER als je wilt besparen met niet alteveel poes pas!

Reactie van Energiedirect.nl - 7 oktober 2016

Hoi MIB,

Fijn dat alles naar wens is en bedankt voor je lieve review!

Als je ons wilt aanraden bij je vrienden dan is dit zeker mogelijk, jij hebt er dan ook voordeel van. Meer informatie hierover kun je vinden via: www.vriendenvoordeel.energiedirect.nl!

Groetjes Rick

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?