Reviews Energiedirect.nl

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

78 reviews

5 sterren
(31)
4 sterren
(18)
3 sterren
(5)
2 sterren
(2)
1 ster
(22)

21 problemen opgepakt

opgelost
(1)
deels opgelost
(1)
niet opgelost
(2)
in behandeling
(1)
onbekend
(16)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Moeizame communicatie en foutieve afschrijvingen (na verandering maandbedrag, werd het bedrag verhoogd ipv verlaagd)
Sander 13 juni 2018

Helaas zal ik nooit meer klant zijn bij energiedirect....

Reactie van Energiedirect.nl - 13 juni 2018

Goedenavond Sander,

Dat klinkt niet best. Ik wil graag kijken wat ik kan doen om je onvrede weg te nemen. Zou je me in een e-mail naar webcare@energiedirect.nl willen uitleggen wat er is gebeurd en je gegeven willen meesturen? Dan kijk ik gelijk wat we samen kunnen doen.

Ik hoor graag van je. De deur staat bij ons in ieder geval altijd open.

Vriendelijke groet,

Job

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
vlotte overstap naar energie direct
N van S uit Zeeland, 14 mei 2018

Eerste indruk is heel goed. Vlotte overstap en telefonische heel netjes en snel geholpen met mijn vragen.

Reactie van Energiedirect.nl - 15 mei 2018

Beste N van S,

Ik ben blij om te zien dat de overstap naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor je positieve review!

Met vriendelijke groet,

Simon

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Zeer onbeschofte houding
Claudia uit Marsum, 14 mei 2018

Komt net een verkoper van Energiedirect aan de deur. Ik vertelde gelijk dat ik niet geïnteresseerd was in overstappen omdat ik onlangs nog overgestapt ben. Geen probleem, als ik een glaasje water voor de man had dan zou hij vrijblijvend even vertellen hoe het komt dat de prijzen bij hen lager liggen. Vriendelijk praatje, warme dag, dus ik wil best een glaasje water voor hem pakken. Staat de kerel al bij ons in huis zonder dat ik hem binnen gelaten heb."Je kunt 350 euro per jaar besparen." Maar we betalen al erg weinig in vergelijking met vrienden en familie, dus ik zeg, dat lijkt me erg onwaarschijnlijk en ik heb geen zin bij de eindafrekening bij te betalen."Nee nee nee je begrijpt het verkeerd." Weer een lang verhaal "als u geld van ons krijgt, waarom zou u het dan niet doen?" en ik begon het al zat te worden toen hij ongenodigd ons huis binnenstapte. Dus ik probeer nog vriendelijk te blijven ik zeg: "Als u uw gegevens achterlaat dan kan ik het even beter bekijken en kan ik dan beslissen of ik wil overstappen, maar ik ga niet eerst overstappen en vervolgens moet ik er weer achteraan om het op te zeggen."je weet net zo goed als ik dat je dan toch niet gaat overstappen, maar waarom zou je het niet doen?" Ik zeg, ik ga nu in ieder geval niks veranderen."Het is nu of nooit, maar dat is dan mooi dom als u niet overstapt"Pardon? Ik zeg, nog veel succes verder. Maar hij gaf geen antwoord meer en sloeg de voordeur achter zich dicht.Wat een oprechte vriendelijkheid aan het begin van het gesprek. Aan de andere reviews te lezen heb ik de juiste keus gemaakt niet op het verkooppraatje in te gaan.

Reactie van Energiedirect.nl - 15 mei 2018

Beste Claudia,

Allereerst wil ik je bedanken voor je bericht. Als ik het bericht lees begrijp ik dat je het gesprek met één van onze medewerkers als onbeschoft en als niet prettig hebt ervaren. Ik wil hier dan ook mijn excuses voor aanbieden.

Daarnaast wil ik er een melding van maken zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Kun je hiervoor jouw bericht en je postcode en huisnummer aan mij doorgeven via webcare@energiedirect.nl?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Simon

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Nog steeds tevreden.
R. Malonda uit Leende, 7 mei 2018

Sinds april dit jaar klant geworden van Energiedirect.Overstap werd door Energiedirect probleemloos overgenomen. Ben zeer te tevreden over de gang van zaken.Hiervoor eerst contact gehad met Energieleverancier.nl waren zeer klantvriendelijk.Alles verliep naar wens.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Satisfied customer
V Cukalevski uit Eindhoven, 23 april 2018

A good and serious company with clear instructions for the client

Reactie van Energiedirect.nl - 23 april 2018

Thank you for this nice compliment!

Regards,

Angelique

Energiedirect.nl Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Overstappen "Fluitje van een cent"
J KONING uit Enschede, 22 april 2018

Gewoon invullen en alles word simpel en eenvoudig voor je geregeld!!

Reactie van Energiedirect.nl - 23 april 2018

Dat lezen we graag, dat iemand tevreden is over ons. Dank je wel voor je compliment!

Groetjes,

Angelique

Energiedirect Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
8 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Niet tevreden
Koos de Pee uit Zelhem, 4 april 2018

Zolang er geleverd wordt is er weinig wat niet deugt.

Zodra het contract gestopt moet worden ivm verhuizing naar een huurwoning inclusief energie begint de ellende.

Het contract stopt, de meterstanden worden opgenomen en doorgegeven waarna een eindafrekening volgt.

Hier op staan de laatste verbruikskosten berekend en verder niets. Vervolgens blijkt dat er nog een termijn niet betaald zou zijn (wordt in kleine lettertjes vermeld op eindafrekening)

Omdat dit niet heel duidelijk is heb ik daarover gebeld. Contact krijgen is een probleem maar uiteindelijk blijkt dit te kloppen.

Tijdens het telefoongesprek kan men mij vertellen dat er ook nog € 100 betaald dient te worden ivm voortijdige beëindiging van het contract.

Ik vertel dat dit niet op de eindafrekening staat wat zo blijkt te zijn nadat de medewerker dat geverifieerd heeft. Ik geef aan dat na betaling van de eindafrekening en de nog openstaande termijn het voor mij allemaal betaald is. Men begrijpt dit en zegt toe het te gaan uitzoeken waarna men contact zegt op te nemen.

Dat contact is er niet meer gewijzigd mbt net genoemd dispuut. Wel krijg ik nog een laatste aanmaning om te betalen. Ik heb hier op teruggemaild wat niet blijkt te werken. Vervolgens heb ik hierover gebeld maar verteld men mij dat dit is wat het is, niet meer en niet minder.

Daarna is het uit handen gegeven aan Intrum waar niet mee te praten is. Energiedirect heeft gelijk en heeft daarom de vordering uit handen gegeven (leed verkocht aan …)

Ik verzoek vriendelijk en verderop in het gesprek enigszins gefrustreerd om e.e.a. te verifiëren bij energiedirect maar niets blijkt er mogelijk. Een dag later verschijnt de volgende aanmaning; bedrag verhoogd naar €140.

Blijft een bijzonder verhaal waar geen zak van kloot, al zal het vast allemaal in de kleine lettertjes keurig vermeld staan om ingedekt te zijn.

Ik raad vanaf nu iedereen af zaken te doen met energiedirect.

Indien gewenst kan men mij telefonisch benaderen voor nog meer uitleg.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Sluit niet over in de winter
BM uit Monster, 22 maart 2018

Het afsluiten was zeer eenvoudig daarintegen is de informatie vwb overstappen, inzicht en de kosten minder. Je krijgt een afrekening van vorige leverancier en Energiedirect incasseert in de eerste week van de nieuwe maand gelijk de termijn, Je zit dan gelijk met een megarekening aangezien de vorige leverancier ook de eindafrekening incasseert. Als dit , zoals bij mij het geval was, in de winter is heb je een zeer hoge eerste betaling. Begrijp ook niet dat Energiedirect gelijk de eerste week incasseert. Zat gelijk met een rekening van meer dan € 500,00 euro!

Reactie van Energiedirect.nl - 22 maart 2018

Beste BM,

Bedankt voor je review. Ten eerste ben ik blij om te zien dat de aanmelding eenvoudig is verlopen. Daarnaast begrijp ik volledig dat je niet blij bent de extra kosten die de overstap met zich heeft meegebracht. Het eerste termijnbedrag wordt door ons binnen 14 dagen na de start van de overeenkomst gefactureerd. 14 dagen na de factuurdatum incasseren wij het termijnbedrag.

Bij een overstap in de winter is de kans op een bijbetaling op de eindnota groter. Dit is echter wel afhankelijk van je verbruik en het moment van de laatste jaarnota. Als de laatste jaarnota bijvoorbeeld in mei was opgemaakt was de kans op een bijbetaling kleiner geweest.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar ik hoop dat ik je zo meer duidelijk heb kunnen geven over ons betaalmoment en de reden van de bijbetaling.

Met vriendelijke groet,

Simon

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slecht opdringerig
Van vliet 21 maart 2018

Ben opdringerig benaderd door verkoper van energie direct toen ik wenste te stoppen met gesprek werd ik voor “ meneer de respectloze “ uitgemaakt .

Reactie van Energiedirect.nl - 22 maart 2018

Beste van Vliet,

Bedankt voor de melding! Ik vind het erg jammer om te zien dat je deze ervaring hebt met energiedirect.nl. Dit is uiteraard niet de manier hoe een bedrijf hoort te communiceren en hier wil ik dan ook mijn excuses voor aanbieden.

Daarnaast wil ik er graag een melding van maken, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Kun je hiervoor de volgende gegevens sturen naar webcare@energiedirect.nl?:

- Bovenstaande review

- Je postcode en huisnummer

- Het telefoonnummer waarop wij jou gebeld hebben

- Het telefoonnummer waarmee wij jou gebeld hebben

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Simon

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Zakelijk en efficient
P Vermeer uit Huissen, 8 maart 2018

Energiedirect komt de afspraken netjes na. Goed bereikbaar en prettige klantenservice. Probeert na het eerste jaar een voor hen lucratiever contract af te sluiten. Maar dat doet elke leverancier.

Reactie van Energiedirect.nl - 8 maart 2018

Wat fijn dat je positief over ons bent, Peter! Bedankt voor je compliment!

Met vriendelijke groet,

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Alles is goed geregeld
JJH Smeets uit Belfeld, 7 maart 2018

Alle afspraken zijn goed nagekomen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
correct
C.A.M. Entius - Swart uit Schagen, 28 februari 2018

duidelijk

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed, goedkoop, prima service.
Ewijkenaar uit Ewijk, 25 februari 2018

Prima leverancier is mijn ervaring.Goede prijzen en meedenkende /vriendelijke en deskundige klantenservice die ook waarmaakte wat ze aan de telefoon beloofden en dat per mail bevestigdenEn voor mij geldt dat de mensen die ik telefonisch te spreken kreeg gelukkig geen randstadsaccent hadden, maakte een gesprek meteen al een stuk aangenamer.Ook prettig is dat Energiedirect.nl tijdig waarschuwt dat je contract gaat aflopen, kun je op je gemak rond kijken of je bij hun wil blijven dan wel een andere leverancier nemen.In mijn geval doet de tussenpersoon dat ook al, maar toch stel ik deze service door Energiedirect zelf op prijs.Je wordt door hun niet stiekem in een nieuw contract geluisd.

Reactie van Energiedirect.nl - 26 februari 2018

Beste Ewijkenaar,

Ik vind het fijn om te zien dat je onze service op deze manier waardeert! Als je wilt dat wij met je meekijken naar een nieuwe overeenkomst kun je contact met ons opnemen via 0900-3347328, of door ons via Facebook of Twitter een bericht te sturen.

Bedankt voor je positieve review!

Met vriendelijke groet,

Simon

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Alles loopt perfect.
P.N. B. uit Elst, 22 februari 2018

Energergiedirect was dit jaar de beste om naar over te stappen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Energie direct wil mij schijnbaar niet als klant 😢
Janneke Vahl 19 februari 2018

11 dagen geleden overgestapt naar energie direct vanwege goede tarieven. Binnen 10 min een bevestigingsmail met contract binnen, hierin worden echter andere tarieven (hoger) genoemd. Ik contact opgenomen met klantenservice ( dit kon pas de maandag erop ) en men gaf mij gelijk. Ik zou een nieuw contract opgestuurd krijgen. Niets gekregen ....woensdag maar weer gebeld. " nu zou het goed komen... Deze dame ging t oplossen door het contract te ontbinden ( is idd gebeurd) en mij gelijk een nieuw contract met de goede tarieven te sturen. Vrijdag nog niets binnen. .. vrijdag maar weer gebeld. " wat vervelend".. " ze waren er nog niet aan toe gekomen.... " melde *** van energie direct. Het is nu maandag , 11 dagen en 4 telefoontjes later en nog heb ik niet m'n nieuwe contract binnen met de juiste tarieven.....dir geeft weinig vertrouwen ....willen jullie mij niet als klant ?????

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Tot zover goed
N van Rijn uit Vinkeveen, 17 februari 2018

Overstappen ging heel vlot en prijs lijkt goed, nu nog afwachten of de praktijk ook goed uitpakt

Reactie van Energiedirect.nl - 19 februari 2018

Beste N van Rijn,

Bedankt voor je positieve review! Ik vertrouw erop dat het in de praktijk ook goed uit pakt ;)

Mochten er ook vragen zijn, mag je ons altijd benaderen.

Met vriendelijke groet,

Ron

Energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
ZEER SLECHT EN LOUCHE
... uit Landgraaf, 14 februari 2018

Helaas moest ik een ster geven als beoordeling. Liefst had ik geen enkele ster gegeven.

Na opzeggen werden al mijn gegevens gewist van de site, zelfs mijn mails zijn niet meer leesbaar die ik ooit van energiedirect heb ontvangen.

Ik heb dus geen bewijs meer om op te staan.

Ik heb ooit een contract van een jaar afgesloten, precies een jaar aan alle betaalverplichtingen voldaan, en ben overgestapt naar een voordeligere partij.

Nu een eindafrekening van 450!!!!!! euro. Waar slaat dit bedrag op???? Nergens op gebaseerd. Zonder informeren of specificatie. Gewoon afgeschreven.

Louche firma.

Ik betaal dan ook helemaal niks.

Reactie van Energiedirect.nl - 15 februari 2018

Bedankt voor je review.

Ik kan mij natuurlijk voorstellen dat het vervelend is dat je deze eindnota hebt ontvangen. Ik begrijp dat er nog onduidelijkheid is over de eindnota en ik wil je hier uiteraard graag bij helpen.

Stuur je mij je postcode en huisnummer toe samen met een kopie van je review naar webcare@energiedirect.nl. Dan gaan we direct voor je aan de slag en nemen wij contact met je op.

Groetjes Sharon

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima service
Jaap uit Borger, 5 februari 2018

Bij de aanmelding en de verdere verwerking van de electra en gas aansluiting ben ik prima te woord gestaan en is de site erg gebruiksvriendelijk. Aangezien wij nu nog niet in de nieuwe woning wonen en er eerst verbouwd moet worden is de maandelijkse termijn aan de hoge kant. Maar via de site en het doorgeven van de tussentijdse meterstanden kan het maandbedrag eenvoudig verlaagd worden. Dit kan ook via de app op de telefoon.

Al met al dus zeer tevreden.

Reactie van Energiedirect.nl - 7 februari 2018

Beste Jaap,

Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat alles duidelijk is en je tevreden bent. Het is inderdaad handig dat je zelf in kan stellen wat voor een termijnbedrag je hanteert. Super handig!

Met vriendelijke groet,

Michael

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
***, sorry maar heb er geen beter woord voor over.
Ramon uit Hilversum, 3 februari 2018

Mijn moeder (76) is in November thuis aan de deur overrompeld door zo´n gewiekste verkoper van EnergieDirect met z´n mooie praatjes. Minder betalen per maand, maar dan wel vergeten te vertellen dat er met een lager (te laag!) verbruik gerekend wordt. En voor het opheffen van het contract met haar tot dan toe huidige leverancier natuurlijk een boete op de koop toe. Straks bij de afrekening eindenota natuurlijk bijbetalen........ Ga niet met deze club in zee! Over de rug van ouderen centen binnen harken, ga je schamen.

Reactie van Energiedirect.nl - 7 februari 2018

Beste Ramon,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier boos over bent. Er moet uiteraard met een correct verbruik worden gerekend bij het aanbieden van een overeenkomst. Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken en een passende oplossing bieden. Hiervoor heb ik wel meer informatie nodig.

Als ik je hierbij mag helpen, dan ontvang ik graag in een e-mail de toelichting van de situatie, de postcode en huisnummercombinatie van je moeder en jouw telefoonnummer. Deze e-mail kan worden verstuurd naar webcare@energiedirect.nl met als onderwerp het klantnummer van je moeder. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Michael

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
CEM Warmoeskerken uit Roosendaal, 2 februari 2018

Je krijg ze snel aan de telefoon.en je klacht word snel verholpen,

Reactie van Energiedirect.nl - 7 februari 2018

Bedankt voor de positieve review mevrouw Warmoeskerken! Fijn om te lezen dat alles naar wens verloopt. Een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Michael

Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima.
A van Walsem uit Wageningen, 1 februari 2018

Goed telefonisch bereikbaar! Direct iemand aan de lijn die van alles af weet. Je wordt niet van de een naar de ander doorverbonden. Goed advies ontvangen. Behulpzaam. Fouten (administratief) worden direct opgelost.

Reactie van Energiedirect.nl - 3 februari 2018

Kijk, daar doen we het voor. Bedankt voor de positieve woorden!

Groetjes,

Job

energiedirect.nl Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Snel en duidelijk
GWAM van D. uit Handel, 31 januari 2018

goede prijs en duidelijkheid

Reactie van Energiedirect.nl - 3 februari 2018

Bedankt voor het aardige bericht. We doen ons best!

Groetjes,

Job

energiedirect.nl Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed
E Soeten uit Heerenveen, 30 januari 2018

Sinds kort klant bij energie direct. Overstappen uitstekend verlopen

Reactie van Energiedirect.nl - 31 januari 2018

Wat fijn om te zien dat de overstap goed is verlopen. We gaan onze uiterste best doen de rest van het jaar net zo zorgeloos voor u te maken!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
goed
M L. uit Vroomshoop, 27 januari 2018

alles is vlot verlopen

Reactie van Energiedirect.nl - 29 januari 2018

Bedankt voor je bericht! Goed om te horen dat alles vlot is verlopen.

Groetjes,

Angelique

Webcare energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Overstappen kost veel geld! HET VERVOLG
Dik K. uit Capelle aan den IJssel, 23 januari 2018

Op 11 december had ik hier een review gegeven, dat de overstap naar energiedirect niet gelukt is.

Na gebeld te zijn en een korte mailwisseling werd er gezegd dat ze de fout zouden herstellen.

Het leek goed te gaan, maar helaas het gaat toch mis.

Had al weer een email gestuurd, maar helaas nog geen reactie.

Zoals het er nu naar uitzien kost overstappen mij NOG STEEDS geld, namelijk 50 euro boete en 97,50 euro gemiste overstapbonus van de vorige energie leverancier.

Energiedirect heeft toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt. Nu alleen de opvolging daar nog van.

Even overstappen vergeet het maar, je bent alleen maar bezig om gemaakte fouten van anderen te herstellen....

Reactie van Energiedirect.nl - 24 januari 2018

Bedankt dat je me zojuist te woord stond. Ik heb contact gehad met Eneco en die geven aan dat ze de €50 opzegvergoeding zullen weghalen en het tweede bedrag van €97,50 zullen uitkeren.

Voor meer vragen omtrent uitbetaling kun je, zoals afgesproken, bij Eneco terecht. Speciale dank aan Eneco voor de fijne samenwerking!

energiedirect.nl

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?