Reviews Eneco

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

82 reviews

5 sterren
(23)
4 sterren
(19)
3 sterren
(10)
2 sterren
(9)
1 ster
(21)

35 problemen opgepakt

opgelost
(6)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(4)
in behandeling
(1)
onbekend
(24)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
vlekkeloos verlopen
A L. uit Hattem, 22 januari 2018

Overstap is snel verlopen.

Reactie van Eneco - 23 januari 2018

Beste,

Fijn om te lezen dat de overstap snel is verlopen! Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dit graag!

Met vriendelijke groet,

Saida

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
de overschakeling verliep geluidloos
j E. uit Winschoten, 22 januari 2018

Eneco is een goede leverancier

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Dat had een stuk beter gekund
P B. uit Borne, 1 januari 2018

In eerste instantie verliep mijn overstap goed tot het moment dat ik het boetebedrag van mijn vorige leverancier wilde indienen bij Eneco. Telefonisch contact (binnen annuleringsperiode) opgenomen waarna mij werd medegedeeld dat ik inderdaad recht had op deze teruggave. Men gaf aan dat ik het na een aantal dagen weer moest proberen. Na ca een week wederom contact opgenomen omdat het nog steeds niet lukte waarna bleek dat ik geen recht had op teruggave van het boetebedrag. Hierop aangegeven dat een eerdere medewerker mij anders heeft gezegd. Hierop gaf men aan dat men de bandopname terug ging luisteren (voor opleidingsdoelen...sure.. ) en mij terug zou bellen. Ik ben niet teruggebeld en heb na een aantal weken zelf gebeld. Toen werd mij doodleuk verteld dat het niet anders is maar ik niets kon claimen. Ik had de kleine lettertjes beter moeten lezen... Ik zit de periode wel uit maar daarna rap naar een ander.

Reactie van Eneco - 2 januari 2018

Goedemiddag,

Bedankt voor jouw bericht. Zonde om zo'n negatieve review terug te lezen! Eneco vergoedt de boete contractbreuk van je vorige leverancier bij een overeenkomst van drie jaar of langer. Ik ben dan ook benieuwd naar de duur van jouw contract. Wil je ons een bericht versturen via Facebook, Twitter of WhatsApp (06 13 22 06 00). Zo kunnen we het direct voor je nakijken.

Alvast bedankt en natuurlijk de beste wensen voor 2018!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
9
m.a.a Diepens uit Eindhoven, 28 december 2017

Is heel erg goed

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Bevalt prima.
C.A. O. uit Veenendaal, 28 december 2017

Sinds een jaar is mijn energieleveransier Eneco.

Het bevalt mij prima, je krijgt duidelijke overzichten (bij mij via de mail) over het verbruikte energie in detail.

Voor het nieuwe jaar kon ik, via de mail, precies aangeven of ik mijn maandbedrag wilde aanpassen op mijn verbruik.

De beloofde teruggave werd automatisch keurig op mijn rekening

teruggestort.

Een fijn idee is dat zij grotendeels groene energie leveren, dus je draagt bij aan een beter milieu.

Prima leverancier en dus wat mij betreft aan te bevelen !

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
soepele overstap
KGH A. uit Enschede, 28 december 2017

Eneco maakt de overstap naar hun energie leverantie erg gemakkelijk.

Ik maakte de overstap vanwege de lagere maandprijs en na enkele

maanden ben ik behoorlijk goedkoper uit.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
overstap naar Eneco
J.J. D. uit Wjelsryp, 27 december 2017

de overstap is prettig verlopen maar verder kan ik nog weinig zeggen ik heb nog geen oordeel over Eneco ik ben net nieuw.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Snel geregeld
Pim uit Handel, 19 december 2017

Regelen van het contract was eenvoudig en snel geregeld.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Een duidelijk bedrijf met een hartelijke ontvangst
Jeroen uit Weert, 19 december 2017

Bij een telefoontje alles gelijk geregeld. Ik ben hier zeer tevreden over.

Beter als een partij als oxxio.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Zeer slecht.
Wendy Groen uit Emmeloord, 16 december 2017

Omdat wij 2 dagen te vroeg het contract hebben beiindigd wat we niet door hadden krijgen we 600 euro boete. Erg jammer dat ze ons niet te gemoed willen komen.

Reactie van Eneco - 18 december 2017

Beste Wendy,

Bedankt voor je review. Natuurlijk ontzettend balen dat dit zo gelopen is! We helpen je graag verder met een oplossing. Daarvoor hebben we wel gegevens van je nodig. Wil je ons daarom een privébericht sturen via Facebook, Twitter? Ook kun je ons benaderen via WhatsApp (06 13 22 0600). De interactie op die kanalen ligt namelijk hoger. Graag zien we je reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Onbetrouwbaar
avatar
grant mitchell uit Franeker, 13 december 2017

Er worden veel beloftes gemaakt wacht nu al tien weken.ik bel wekelijks maar geen oplossing wel beloftes.ze houden zich niet aan overeenkomsten en lichten de klant slecht in.

Reactie van Eneco - 14 december 2017

Beste,

Spijtig om te vernemen dat we onze beloftes niet nakomen en we je slecht op de hoogte houden. Ik maak er intern een melding van zodat we dit kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Reactie van grant mitchell - 28 december 2017
probleem is opgelost

Mevrouw van de klachten service heeft het prima afgehandeld,contract beëindigd bij eneco service ivm niet nakomen beloftes/afspraken.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Vanaf september Eneco klant.
HBTA G. uit Westervoort, 9 december 2017

Tot nu toe verloopt alles prima.

Overstappen is soepel geregeld.

Reactie van Eneco - 11 december 2017

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je feedback. We zijn hier enorm blij dat je de overstap als soepel hebt ervaren. Welkom bij Eneco!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Klantvriendelijkheid
H.M. Luijendijk uit Rockanje, 7 december 2017

In april 2017 een driejarig contract afgesloten omdat volgens de medewerker de energieprijzen in 2017 fors zouden stijgen.

Op dit moment is in de aanbiedingen voor nieuwe klanten daarin niets terug te vinden en worden ook nog extra's aangeboden.

Recent telefonisch contact gehad en mijn verbazing daarover uitgesproken.

Uiteindelijk resultaat van dit contact is domme pech. Wij kunnen niets voor u betekenen.

Tevens de opmerking dat ik bij opzeggen van mijn contract rekening moet houden met hoge opzegvergoedingen.

Reactie van Eneco - 8 december 2017

Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Uit jouw reactie begrijp ik dat je graag de mogelijkheden bij een nieuw aanbod bespreekt en dit recentelijk ook telefonisch hebt gedaan. Jammer dat daar niets uitgekomen is. Stuur ons gerust een bericht toe via Facebook of Twitter zodat we je hierover verder kunnen informeren, alvast bedankt!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
kastje muur bedrijf
rob 5 december 2017

Helaas neemt Eneco Warmte haar klanten niet serieus.

Veel kastje - muur antwoorden. "Daarvoor moet u niet bij mij zijn".

en "Sorry dat is niet ons probleem"

Bij storingsdienst is de wachttijd minimaal 15 minuten. Iedere 30 seconden krijg je al wachtende te horen waarom je vooral NIET moet bellen en of je dan wilt ophangen. Dat komt niet heel klantvriendelijk over.

Na veel doorduwen en volhouden, bleken de problemen volledig bij Eneco te liggen en is de hele warmte unit vervangen. het was het gevolg van verkeerd preventief onderhoud van Eneco zelf.

Niet dat er dan nog een excuus van Eneco is gekomen.....

Er is een plus: Toen er eindelijk een monteur was, bleek deze erg vriendelijk en zag binnen een minuut het probleem, wat helaas werd ontkend door tig Eneco medewerkers aan de telefoon

Reactie van Eneco - 5 december 2017

Beste Rob,

Spijtig om te vernemen over de situatie! Excuses voor het ongemak dat het zo is gelopen. Helaas was de situatie lastig aan de telefoon in te schatten en dachten wij dat het niet aan iets van onze kant lag. Sorry. Wel fijn dat er een monteur is langs geweest en dat het uiteindelijk is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Reactie van rob - 19 december 2017
probleem is niet opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Duidelijk antwoord van klantenservice
Daphne N. uit Zaandam, 2 december 2017

Duidelijk antwoord van klantenservice...er is veel bespreekbaar met betrekking tot betalingregelingen...was er echt erg blij mee

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen eenmalige korting op jaarnota verwerkt
W.Michels uit Capelle aan de IJssel, 18 november 2017

Jammer,

Via de site energievergelijker.nl overgestapt,kreeg keurig van Eneco een brief met de mededeling dat er 125 euro korting verwerkt zal worden op de jaar/eindafrekening.Echter helaas niet verwerkt!

De overstap was via Energievergelijker prima geregeld.

Reactie van Eneco - 21 november 2017

Hallo,

Zonde dat de korting nog niet verwerkt is. Dit maken we graag alsnog in orde! Wil je hiervoor contact met ons opnemen via Facebook of Twitter? Dan pakken we het vanaf daar verder op.

Groet,

Eneco Webcare

Reactie van W.Michels - 28 november 2017
probleem is opgelost

Ik zou 125 euro korting krijgen op mijn jaarafrekening.

Ik ontving de jaarafrekening zonder dat dit was verwerkt.

Vervolgens kreeg ik nog 2 aparte afrekeningen van 62,50 per stuk.

Beetje onhandig 3 facturen seperaat van elkaar.

Wel in 1 keer mijn teveel betaalde voorschoten incl. De 125 euro op mijn rekening gehad.

Vandaag bericht van Eneco,dat ze binnen 1 week weer contact opnemen,om te horen of het is opgelost.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
"Beloning voor vaste klanten
Finkelnberg 14 november 2017

Vaak hoor/lees je over welkomstgeschenken, overstapkorting of ander lokkertjes, maar als vaste klant (al ruim 27 jaar) zie je nooit wat. Nou heb ik ook helemaal niet de behoefte om over te stappen, want ik zit goed bij eneco, maar een aardigheidje zou wel eens leuk zijn.

Reactie van Eneco - 15 november 2017

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Natuurlijk waarderen we ook onze trouwe klanten! Als je u ons een bericht stuurt via Facebook of Twitter. Dan kijken we graag met u mee naar een de mogelijkheden!;-)

Met vriendelijke groet,

Sabrina

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Jammer, maar helaas de waarheid
H V. uit Maarssen, 6 november 2017

ik heb vorig jaar nadat ik =- 4-5 jaar weg ben bij Eneco, een contract met ze proberen af te sluiten via energieleveranciers.nl voor een leuke maand prijs met mijn verbruik.Ik had juist gekozen voor Eneco omdat ik een paar jaar was weggeweest bij deze club, omdat de gasprijs en kWh prijs gewoon hoger ligt. Omdat het aanbod op de website, slechts iets duurder was dan de concurrentie, wou ik graag nog een keer Eneco uitproberen.De aanvraag ging goed. Echter toen ik de bevestigingsbrief vanuit Eneco kreeg, stonden daar andere tarieven op en een ander maandbedrag. (hoger)Hierop direct contact opgenomen met Eneco klantenservice, welke (1) niet konden verklaren hoe dit kwam, en welke tarieven nu werkelijk van toepassing zouden zijn. en (2) welke mij niet eens konden vertellen hoe ik mogelijk dit abonnement kon annuleren!(eerste hit op Google, "eneco annuleren" levert notabene een formulier op!)Daarom voor mij helaas geen Eneco, en ben toen lekker naar EON gegaan , en toen weer Greenchoice. Het is een spel, werkt ieder jaar goed voor de beste prijs.

Reactie van Eneco - 7 november 2017

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw review. Zonde dat het vorig jaar zo gelopen is, sorry hiervoor! Ik kan me voorstellen dat dit weinig vertrouwen schept. Soms gaat er helaas iets mis , gelukkig heb je dan altijd nog ruim de tijd om het aanbod te annuleren. We doen graag een tweede poging wanneer je daar voor open staat. Stuur gerust een bericht via Facebook of Twitter toe, en we helpen je op weg!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Al meer san 25 jaar tevreden klant, maar ....
PvB uit Zoetermeer, 27 oktober 2017

Ik ben al meer dan 25 jaar klant van Eneco en ben zeer tevreden. Tot nu toe geen probleem gehad in al die jaren (afkloppen😉).

Wat ik wel mis, is de 'waardering' voor mijn 'trouw'.

Ik lees vaak over welkomstbonus en/of geschenk, maar bestaat er ook niet zoiets voor trouwe klanten? Dat zou ik wel erg waarderen.

Reactie van Eneco - 30 oktober 2017

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Natuurlijk waarderen we ook onze trouwe klanten! Als je u ons een bericht stuurt via Facebook of Twitter. Dan kijken we graag met u mee naar een de mogelijkheden!;-)

Met vriendelijke groet,

Sabrina

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Closing contract
Federica 13 oktober 2017

I left my apartment in April 2017 and company got informed. I've been a good customers (all payments done on time) during all the contract duration. Despite of it, I kept on receiving requests for payment for the next months and I called the customer service on the final payment to get some final clarifications. The customer service informed me to pay a certain amount (which I did) and I got an email to summarize the situation.

After a few months I got mailed from a debt collection company on the final payment. Amount indicated on the phone by the customer service was not correct, but what summarized in the mail (in Dutch of course, which I can't read) was not matching with what said on the phone. Even if company was having all my personal contacts (mail address, phone number,..) and I was making all payments on time, none called me but they simply decided to proceed with the debt collector, so that now I will have to pay double price.

For all the above reasons, I woudn't reccomend this company as not really valuing the customers or supportive in closign all the matters (giving a call is a matter of 5 minutes).

Reactie van Eneco - 16 oktober 2017

Dear,

It's a shame that you missed the final amount and that this the situation is.

If you want to talk about it we can inform you about this situation. You can message us on Facebook or Twitter.

Regards,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
redelijk met een randje
K.A. de Bruin uit Groot-Ammers, 9 oktober 2017

e levering van Energie (Elektra,) werd niet onderbroken. De toelevering van gas wel. Wegens een communicatie misverstand tussen de ;leverancier en de distributeur (Stedin). Wat minder prettig was dat de communicatie werd via mij afgestemd niet onderling. na een anderhalve week was het "verholpen".

Reactie van Eneco - 10 oktober 2017

Hallo,

Spijtig om te vernemen dat het even mis ging. Is nu wel alles weer in orde? Als ik wat kan betekenen dan verneem ik het graag via Facebook of Twitter, dan help ik je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Danielle

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Geen regie over het termijnbedrag
J G. uit Utrecht, 30 september 2017

De MijnEneco-webomgeving functioneert prima, maar het daar door mij gewijzigde termijnbedrag komt niet overeen met het maandelijks van mijn betaalrekening geïnde incassobedrag.

Reactie van Eneco - 2 oktober 2017

Hallo,

Vreemd dat het termijnbedrag niet overeen komt. Graag kijk ik met je mee zodat we dit voor je op kunnen lossen en ook dat het gewenste termijnbedrag wordt aangehouden.

Je kunt ons bereiken via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Reactie van J G. - 9 oktober 2017
probleem is opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Computer says NO
GDP Renzulli uit Groningen, 25 september 2017

Computer says no

Daar sta je dan met je goede bedoelingen. Terecht gekomen in een slechte ‘Litlle Britain’ sketch. Ik heb een hekel aan overstappen. Destijds toch maar overgestapt naar Essent naar Eneco wegens het milieu. Er ging al meteen van alles fout en dat was een duur grapje. Vervolgens zijn er allerlei onbekenden die sjoemelen met overstapbonussen en mij uitschrijven en dat leverde mij een dure eindafrekening op na de winter. Als ik dan bel met e‘NEE’co om het terug te laten draaien en vraag om enige coulance is het antwoord; ‘kan niet want het systeem.., want de computer..’. Weer zo'n bedrijf dat handelt in 'kan niet' Ondanks dat ik geen deel had aan ontstaan van deze situatie dan toch maar in termijnen betalen. Als er dan een betaling mis gaat en ik vraag naar de datum van de incasso zegt zo’n medewerker; ‘Dat zou ik kunnen vertellen, maar dat heeft niet zoveel zin. Ik denk dat u beter in het vervolg op tijd kunt betalen’. Brutale aap! Dat was dan ook de druppel en ben dezelfde dag nog overgestapt. Als je per sé van je klanten af wil moet je het zo doen. Eneco, da’s een No-no.

Reactie van Eneco - 27 september 2017

Hallo,

Erg spijtig om te vernemen dat het zo is gelopen toen je klant van ons was! Helaas zijn er meerdere zaken die niet meezaten, aangezien je het hebt over onterecht afgemeld zijn en daardoor een hoge eindnota en een betalingsregeling als ik het goed begrijp. We hadden het ook graag anders gezien uiteraard, alleen helaas is niets terug te draaien.

Bedankt voor het delen van jouw review in ieder geval. Als ik iets voor je kan doen dan verneem ik het graag via onze Facebookpagina of via forum.eneco.nl.

Met vriendelijke groet,

Danielle

Eneco Webcare

Reactie van GDP Renzulli - 11 oktober 2017
probleem is niet opgelost

Slecht, ik ben gedwongen om een betalingsregeling aan te gaan. Iemand anders die ik niet ken heeft zich voorgedaan als bewoner van mijn adres en zich aangemeld bij NLE, waarschijnlijk om zodoende aan de lopende band welkomsbonussen te kunnen innen. Ik werd geconfronteerd met een dure eindafrekening na de winter en moest alles zelf terug draaien door hen op de hoogte stellen en een betaling in termijnen aangaan. Niets was mogelijk en de computer en het systeem zijn bij hen een soort Kafka-esk heilig huisje.

Wat ik eNEEco zeer kwalijk neem is dat ik voor elke scheet die ik laat bij hen een wachtwoord moet gebruiken terwijl als iemand zich voordoet als een bewoner van mijn adres zij prompt akkoord gaan zonder ook maar iets te controleren of mij ook niet om enige bevestiging vragen of uberhaubt maar contact met de klant opnemen. Een simpel 'naam met adres' vergelijken had al voldoende kunnen zijn.

Het argument dat deze manier van overstappen standaard procedure is vind ik nog veel slechter; ik ben klant bij 'hen' en niet bij iemand anders en zij zijn zelf verantwoordelijk voor de administratieve chaos die ze zelf laten ontstaan, niet een een ander en ook niet de klant. Als er van alles misgaat door de fout van de energieleverancier dan hoort daar ook een soort welwillendheid tegenover te staan. Maar goed, de gebakken peren zijn voor mij, en als er dan iets misgaat bij een termijnbetaling en je zelf contact met hen opneemt dan wordt je ook nog beledigd door callcentre medewerker die je meteen in de hoek zet als wanbetaler.

Toen was ik er helemaal klaar mee en heb me dezelfde dag aangemeld bij VandeBron terwijl ik me jaren voorgenomen had nooit meer over te stappen.

Ik ben ze spuugzat en wil nooit meer iets men eNEEco te maken hebben.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
cv ketel onderhoud abonnoment slecht ervaring
M D. uit Tilburg, 21 september 2017

Ipv binnen 5 dagen belden ze mij na 2 weken op voor een afspraak. Slecht communicatie...

Reactie van Eneco - 22 september 2017

Beste M.D.

Daar heeft u helemaal gelijk in. Excuses dat we u niet binnen de afgesproken termijn hebben gebeld. Ik kan helaas niet aangeven wat hier de reden van is geweest, maar netjes is het zeker niet.

Bedankt voor uw feedback.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Overstappen
D.C. E. uit Schoonoord, 21 september 2017

De overstap is in ons geval goed verlopen.

Reactie van Eneco - 22 september 2017

Beste D.C.E.

Goed om te horen dat u tevreden bent over hoe de overstap naar Eneco verlopen is. Bedankt dat u dit deelt.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?