Reviews Eneco

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

102 reviews

5 sterren
(34)
4 sterren
(22)
3 sterren
(16)
2 sterren
(5)
1 ster
(25)

40 problemen opgepakt

opgelost
(9)
deels opgelost
(1)
niet opgelost
(4)
in behandeling
(2)
onbekend
(24)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Afsluiting bij Eneco niet ongedaan gemaakt na Hersentumoren
Michel Terwiel uit Bovenkarspel, 18 juli 2018

Het niet betalen van rekeningen is natuurlijk geen optie.

Maar als dit gebeurt omdat er iets in je hoofd groeit en je niet meer in debatten hebt dat sommige dingen gewoon betaald dienen te worden. Dan verwacht je toch een andere instelling van een bedrijf als dat ze zeggen procedure is procedure.

Mijn zus is alleenstaande vrouw met kinderen die de afgelopen maanden niet heeft gedaan wat ze normaal zou doen. En waarom heel eenvoudig ze was niet instaat omdat te regelen omdat er 6 tumoren in haar hoofd groeiden. Deze diagnose is afgelopen dinsdag gesteld en vervolgens ben ik haar financiën gaan doornemen en kwam achter een achterstallige betaling van de Eneco. Na telefonisch contact kreeg ik te horen dat de afsluiting al was aangevraagd en dat die helaas bij wanbetalers niet meer word aangesloten. Ik heb het verhaal uitgelegd maar er was geen enkel inlevingsvermogen te herkennen. Helaas pindakaas was het verhaal.

Ik ben ronduit geschokt dat dit is hoe een bedrijf omgaat met klanten en hun verhaal.

Wat een slechte manier van doen.

Reactie van Eneco - 19 juli 2018

Beste Michel,

Wat spijtig om te vernemen over de gezondheid van jouw zus. Heel veel sterkte gewenst!

Ook erg vervelend om te vernemen dat de afsluiting in gang is gezet. In deze situatie is dat niet wenselijk natuurlijk. De aanvraag voor afsluiting is niet terug te draaien, anders hadden we er uiteraard wat aan gedaan. De situatie van achterlopende betalingen loopt al langer en betaalafspraken zijn ook niet gemaakt. Om die reden is dit de laatste stap, ondanks dat we een hoop brieven hebben gestuurd met een slotsommatie en dergelijke. Begrijp ons niet verkeerd, we hadden dit ook liever voorkomen.

Heel veel succes en sterkte.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Uitstekend
B.L. de B. uit Amsterdam, 16 juli 2018

Eneco heeft mij een jaar lang probleemloos van gas en elektra voorzien. Overstap naar deze leverancier en aan het eind overstap naar een andere ging ook zoals je mag verwachten. Alleen deed het wel wat komisch aan dat ik na mijn overstap naar een groen EON contract hartelijk welkom werd geheten door Eneco dat zojuist EON had overgenomen...

Reactie van Eneco - 17 juli 2018

Beste heer, mevrouw,

Wat fijn dat je deze ervaring met ons deelt. Dit waarderen we enorm! Het is inderdaad komisch dat we juist EON overnemen, terwijl je juist de overstap naar hen gemaakt hebt.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Gewoon hun afspraak niet nakomen !!!
avatar
Marco Van Galen uit Delft, 5 juli 2018

Voor mij geen Eneco meer.zei hadden zelf een afspraak gemaakt voor deze morgen.tussen 09.00 en 11.00 uur.kwam gewoon niemand opdagen.ik belde om te vragen hoe dat zit zegt d i e vrouw doodleuk, nou dan maken we toch ff een nieuwe afspraak. Bekijk het ff Eneco 🖕

Reactie van Eneco - 6 juli 2018

Beste heer,

Wat zonde om te lezen dat we tekort schieten in het verlenen van de service die je van ons verwacht. Het is zeker een kwalijke zaak dat er niemand langskomt, terwijl een afspraak staat. Dit gevoel zou ik ook hebben. We bieden je daarom onze excuses aan. Ik hoop dat je ons nog een kans wilt geven om dit op een nette manier op te lossen. Wil je hiervoor via Facebook of Twitter contact met ons opnemen?

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geen verklaring voor verhoogde tarieven.
R. van Dam uit Dordrecht, 4 juli 2018

Waardeloze organisatie.

Klachten 8 keer ingediend dat de tarieven niet kloppen.

Ik heb een jaarcontract voor enkeltarief stroom. eerst wordt ik aangemeld op dubbel tarief tegen andere hoger tarieven dan volgens contract.

Dan worden deze gewijzigd, ook deze tarieven kloppen niet met het contract en zijn veel hoger dan verklaard kunnen worden met de stijging van de energiebelastingen.

Eneco reageert niet. Na 3 klachtenformulieren en 2 emals via klacht.nl de klachten ingediend.

Pas op de 2e klacht wordt gereageerd. Geen enkele verklaring voor de tarieven wordt gegeven.

De door mij opgestelde berekening van de tarieven wordt volledig genegeerd.

Volgens Rodney van het "ENECO WEBCARE" moet ik de eindafrekening maar afwachten.

Het is schijnbaar een impertinente vraag om tussentijds te vragen hoe Eneco tot wijziging van contractueel overeengekomen tarieven komt.

Nooit meer Eneco.

Reactie van Eneco - 5 juli 2018

Beste R. van Dam,

Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer dat je tot dit standpunt en dit cijfer bent gekomen. Via klacht.nl hebben wij ons best gedaan de situatie toe te lichten. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan kunt u deze stellen via bijvoorbeeld Facebook of Twitter.

Vriendelijke groet,

Eneco Webcare.

Reactie van R. van Dam - 12 juli 2018
probleem is opgelost

Ik heb gebeld, 45 miniuten in gesprek geweest en uiteindelijk Zijn is er een verklaring voor de tariefstijging gekomen. Het is bijzonder spijtig dat je afhankelijk bent van de bereidwilligheid van 1 medewerker en dat Eneco weigert te reageren op alle e-mails en contact formulieren.

Het is bizar dat een bedrijf van dergelijke omvang zijn tarieven weigert toe te lichten op schriftelijke vragen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Een correct contract lukt ze zelfs niet.
Martin Koek 2 juli 2018

Via energievergelijken.nl sloot ik een contract voor gas en elektra enkeltarief bij Eneco op 7 juni. Vier werken verder heb ik inmiddels twee foute contracten (voor dubbeltarief) ontvangen en nog steeds geen correct contract. Ik heb meermalen emails gestuurd om ze op de fouten en gebrek aan voortgang te wijzen. Proactiviteit is 0,0 en tussen hun klantenservice en contracts lijkt een Chinese muur te staan. Voor iets wat standaard moet zijn als een contract, wat een slechte service.

Reactie van Eneco - 3 juli 2018

Beste Martin,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring, zonde dat je zo tegen een muur aanloopt! Sorry voor het ongemak hierbij. We kijken graag voor je na hoe dit naar wens op te lossen.

Wil je ons daarom benaderen via Facebook of Twitter? Zo kunnen we hiermee voor je aan de slag.

Groet,

Rodney

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
vriendelijke en deskundig advies
D Damen uit Gemonde, 28 juni 2018

Je wordt aan de telefoon vriendelijk maar ook deskundig geadviseerd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed geregeld
EHC B. uit Reusel, 24 juni 2018

De overstap is perfect verlopen, en meteen via e- mail alles geregeld.De overeenkomst duidelijk.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Handige app
Monique uit Alkmaar, 23 juni 2018

Na aanmelden via energieleverancier.nl kreeg ik meteen bevestigingmails van Eneco. Alles ging heel soepel en eenvoudig.

Fijn aan Eneco vind ik de app waarin ik kan zien hoeveel energie ik verbruik per maand/dag/uur. Wel met een vertraging van 2 dagen, maar toch fijn om inzicht in verbruik te krijgen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1x te laat betalen gelijk 40,= euro aanmaningskosten
janet de boo uit koekange, 21 juni 2018

jaren klant bij Eneco geweest , altijd keurig betaald , nu 1x keer te laat en gelijk een boete van 40,= eurowat een top bedrijf!!!

Reactie van Eneco - 22 juni 2018

Beste heer, mevrouw,

Jammer om te vernemen dat de betaling niet tijdig is gelukt. We sturen altijd een 1e herinnering per e-mail en we geven u 2 weken extra de tijd om de betaling alsnog te verrichten. In dit geval hebben we een 2e herinnering verstuurd en daar zitten herinneringskosten bij van €40. Als dit de eerste keer is dat een betaling niet vlekkeloos is verlopen, zijn we graag coulant. Kunt u ons benaderen via Facebook Messenger? Dan kijken we het e.e.a. na, wie weet kom je in aanmerking om de incassokosten te laten vervallen.

We zien je bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
overstap
ex klant uit Heerlen, 21 juni 2018

Pas op met de overstap!!! Alles wat buiten de drie maanden valt, wodt zo snel mogelijk overgenomen. Dit betekent dat u moet wel een boete betalen en niemand van Eneco zal je een waarschuwen geven of een tip om even te wachten.

Reactie van Eneco - 22 juni 2018

Beste heer, mevrouw,

Jammer om te vernemen dat je niet op de hoogte was van de boete van de vorige leverancier, aangezien uw contract nog langer liep dan 3 maanden. We hebben dit opgenomen in onze voorwaarden wat u terug kunt vinden in uw contract van ons. Wij weten op voorhand niet wat voor contract u heeft bij een andere leverancier, dus sorry dat u anders van ons had verwacht.

Mocht u nog vragen hebben, dan zien we graag uw reactie tegemoet via Facebook Messenger.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Reactie van ex klant - 1 juli 2018
probleem is deels opgelost

Eneco geeft aan dat ze alles doet om een boete te voorkomen. In de praktijk is dit echt niet zo. Ik moest toch een boete betalen van mijn vorige leverancier en ook was ik mijn korting kwijt omdat het een jaar contract was.

DUS NOGMAALS LET GOED OP!!!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Zeer slecht aanbod voor verlenging contract
uit Lieshout, 20 juni 2018

Zelfde net als al de andere

Reactie van Eneco - 21 juni 2018

Hi,

Bedankt voor het delen van jouw review. Zonde dat het verlengaanbod je niet kan bekoren. Wellicht gaat dat bij een tweede poging beter. We helpen je hier graag mee op weg en ontvangen hiervoor graag een bericht met je gegevens via Facebook of Twitter.

Alvast bedankt!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede communicatie
K.B. Groenenberg uit Hendrik-Ido-Ambacht, 12 juni 2018

Prima app en steeds goede informatie over de voortgang.

Reactie van Eneco - 13 juni 2018

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze positieve review!

Vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Na review goed geholpen
Saskia van oosten uit Amsterdam, 29 mei 2018

Naar aanleiding van mijn review , over mijn vader die ziek en zwaar verward is , die was overgestapt terwijl hij dacht de meterstanden door te geven , wil ik even zeggen dat de klantenservice kontakt met me heeft opgenomen en alles gaat terugdraaien , zeer blij mee, R*** nogmaals bedankt 👍

Reactie van Eneco - 30 mei 2018

Dag Saskia,

Erg fijn om te lezen dat de oplossing inmiddels in gang is gezet. Dank voor je positieve review daarover. Wij wensen jou en je vader sterke toe in deze tijd.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Zonder poblemen overgestap
T.H.H H. uit Giesbeek, 27 mei 2018

Ten tijde van de overstap had ik nog wel graag een berichtje gehad, dit miste ik!

Reactie van Eneco - 28 mei 2018

Hallo,

Dank voor je terugkoppeling. Intern neem ik het mee zodat we hier wat aan kunnen doen in de toekomst.

Welkom trouwens bij onze club! ;)

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Waardeloos
Saskia van oosten uit Amsterdam, 24 mei 2018

Mijn vader is 80 jaar ziek en verward , medewerkers van Eneco hebben bij hem aangebeld en een contract aangesmeerd , mijn vader dacht dat hij de meterstanden door gaf , ik zijn dochter wist van niks en vind ineens een brief in de brievenbus jammer dat je bij ons weggaat , die was van de nuon mijn vader wist van niks en ik ook niet , bleek dat hij al 3 dagen was overgestapt naar Eneco , nuon zou het onderzoeken , waardoor hij nu al een maand bij Eneco zit zit , nuon zegt dat als je belt ze het uit coulance terug kunnen draaien omdat mijn vader totaal niet wist wat hij deed , heb Eneco gebeld maar die zegt we kunnen niks doen je vader is al een maand overgestapt , maar dat komt omdat nuon een onderzoek zou instellen , Eneco zegt we hebben een mail gestuurd naar je vader , mijn vader heeft in zijn hele leven nog nooit een computer gehad , ik vind het een grote schande , in dit soort gevallen hoor je te zeggen sorry we draaien de boel terug de man is 80 en verward en nog een Kontrakt van 3 jaar ook , zolang heeft mijn vader geen eens , ik zou mijn centjes zo niet willen verdienen

Reactie van Eneco - 25 mei 2018

Dag Saskia,

Bedankt voor je eerlijke review. Wat een verhaal zeg, wij hadden dit inderdaad ook graag voorkomen. Kan je via Facebook of Twitter contact met ons opnemen, zodat wij de klantgegevens van je vader kunnen uitvragen? We kunnen niet beloven dat het mogelijk is om het contract nog terug te draaien, maar daar kunnen we zeker ons best voor doen.

Hopelijk tot snel.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Gaan er van uit dat alles goed gaat....
Rob uut Klarenbeek uit Klarenbeek, 21 mei 2018

Pas verhuisd en overgestapt naar Eneco. Zij hadden een aantrekkelijke prijs en een makkelijke overstapservice.

Tot nu toe 100% tevreden.

Reactie van Eneco - 23 mei 2018

Beste Rob,

Welkom bij Eneco!

Bedankt voor de positieve review.

Groet, Vincent

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Overstap
Mpm V. uit Bergschenhoek, 20 mei 2018

Alleen jammer dat mij geadviseerd werd om de zonnepanelen opnieuw aan te melden bij Stedin ondanks dat ik vertelde dat die al aangemeld waren. Dat zorgde voor een dubbele registatie.

Reactie van Eneco - 23 mei 2018

Goedemorgen Mpm V.,

Bedankt voor je feedback!

Dat is inderdaad zonde zeg. Dit is inmiddels weer goed gezet?

Indien je nog problemen ervaart wil je dan contact met ons opnemen via Facebook of Twitter?

Met vriendelijke groet,

Vincent

Eneco Webcare

Reactie van Mpm V. - 30 mei 2018
probleem is opgelost

Door verkeerd advies moest ik zelf het ontstane probleem met Setdin oplossen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Eneco doet het prima
Willem uit Zutphen, 16 mei 2018

Energie vergelijken en overstappen ging zoals gebruikelijk snel, stapsgewijs goed geïnformeerd over het proces. Verder nog geen nieuws tot aan afrekening denk ik, handig dat je zelf de datum v afschrijven kan bepalen.

Reactie van Eneco - 16 mei 2018

Hi Willem,

Bedankt voor deze positieve review, fijn om te lezen! Mooi dat de vrijheid qua voorkeursdatum incasso's in de smaak valt. We gaan er ons best voor doen alles ook in het vervolg naar wens te laten verlopen.

Verder laten we je graag weten dat je ons bij vragen of opmerkingen, naast telefonisch, ook via Facebook of Twitter kunt benaderen.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
tevreden
A V. uit Grootegast, 14 mei 2018

Eneco ik ben tevreden.Heb er niks op aan te merken..

Reactie van Eneco - 15 mei 2018

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Leuk om te lezen dat je tevreden over ons bent. Hopelijk mogen we jou nog heel lang van dienst zijn.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Bedankt Eneco misschien tot volgend jaar
EvdM uit Valkenburg, 7 mei 2018

Overstap was makkelijk en duidelijk. Tijdens de looptijd is alles vlekkeloos verlopen. Komt afspraken na, welkomsbonus werd automatisch verrekend. Alleen de aanbieding na de looptijd speciaal voor mij was een lachertje, op deze site stond al een betere van Eneco en konden niet tippen aan de aanbieding van een andere leverancier.

Misschien tot volgend jaar. Bedankt.

Reactie van Eneco - 8 mei 2018

Dag EvdM,

Bedankt voor je positieve en eerlijke review. Jammer dat we onze samenwerking niet konden verlengen, maar wie weet zien we elkaar in de toekomst nog eens terug.

Vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Heel slecht ***
Raymond uit Hengelo , 5 mei 2018

Ik heb eneco nooit toestemming gegevens om klant bij hun te worden hoe hard ik ook probeer toch dringen ze me aan dit is geen manier om klanten te krijgen *** echt niet normaal

Reactie van Eneco - 7 mei 2018

Dag Raymond,

Bedankt voor je eerlijke review. Vervelend om te lezen dat je onterecht klant bij ons bent geworden. De oorzaak is voor ons op dit moment onbekend, maar we gaan er vanuit dat het is opgelost. Zo niet, dan helpen we je hier graag bij. Je kan ons hiervoor bereiken via Facebook of Twitter. Gaat je voorkeur uit naar telefonisch contact, dan kans je ons bereiken op 088 - 8 955 955 (je betaalt hiervoor je gebruikelijke belkosten).

Vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Tevreden
J Garritsen uit Winterswijk, 1 mei 2018

Tevreden met mijn overstap naar Eneco,

jaarrekening was correct, welkomstpremie netjes verrekent op de jaarrekening.

Reactie van Eneco - 2 mei 2018

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je tevreden bent met de overstap en onze jaarnota opmaak. Hopelijk blijf je nog lang klant bij ons.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
TOT 3X TOE GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG
avatar
DICK GOEDHART uit Barendrecht, 28 april 2018

Op 1 april j.l liep mijn 3 jarig contract bij Eneco af. Tot 3x toe Eneco gevraagd mij een nieuwe aanbieding te doen. Tot 3x toe geen enkele reactie gehad. Gevolg? Na ruim 45 jaar klant te zijn geweest bij Eneco ben ik nu overgestapt naar een andere leverancier die wel op mijn vraag heeft gereageerd.

Reactie van Eneco - 30 april 2018

Beste,

Bedankt voor jouw review. Meer dan zonde om te lezen dat we jou als klant moeten gaan missen na al die jaren. Sorry dat je niet tijdig bent voorzien van een aanbod voor verlenging.

Jammer genoeg vind ik ook geen verzoek(en) hierover terug. Balen dat deze miscommunicatie zorgt voor klantverlies. Nogmaals sorry daarvoor.

Hopelijk mogen wij jou in de toekomst nog weer eens verwelkomen als klant.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Rotbehandeling na 28 jaar klant zijn
Angelique van velzen uit Denhaag , 25 april 2018

Eneco heeft 2jaar op rij mijn jaarafrekening niet op tijd verwerkt dit jaar hebben ze bedacht dit over mijn rug op te lossen omdat door hun wanbeleid mijn termijnbedragen achtelopen is deze maand april niet alleen het bedrag wat de bedoeling was afgeschreven maar ook alvast van mei inplaats dat ik 88overhad van april zat ik met een inkomsten gat. Van 121 euro plus de 32 euro van april dank je wel eneco zo gaan jullie dusmet trouwe klanten om nog nooit een maand termijn gemist dus uw bent gewaarschuwd als eneco een fout maakt dan wordt dat over uw rug opgelost

Reactie van Eneco - 26 april 2018

Dag Angelique,

Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat het zo verlopen is. Als we je hierbij kunnen helpen, dan doen we dit graag. Je kan ons o.a. bereiken via Facebook, Twitter of WhatsApp (06 1322 0600). Zo kunnen we dit in alle privacy voor je oppakken.

Vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Reactie van Angelique van velzen - 4 mei 2018
probleem is opgelost

Mijn probleem is bij de afd klachten terecht gekomen die zag heel snel waar het probleem zat helaas had mijn eerste contact bij eneco dit gemist en mij afgescheept dat ik maar moest accepteren ik zou zeggen nooit in een hoek laten drukken blijf bellen en eis dat ze het oplossen uiteindelijk kreeg ik de juiste persoon die het nog de zelfde dag heeft opgelost had toen wel twee dgn in de stress gezeten en dat is beetje jammer en aangezien dit het tweede jaar op rij is dat het niet goed ging met mijn jaarafrekening is mijn vertrouwen geschaad waardoor ik wel heb besloten om over te stappen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Niet waarmaken wat je belooft
J.J. Otten uit Blokker, 25 april 2018

Contract afgesloten voor 5 jaar, elke maand €105,00. Na verlenging van eerste jaar maandbedrag naar €116,00, tegen afspraak in, gebeld en zou herstelt worden. Eerste afschrijving nieuwe jaar wel €116,00 ingehouden, dit gestorneerd en &105,00 betaalt

Reactie van Eneco - 26 april 2018

Hallo J.J. Otten,

Bedankt voor je review. Zonde om te lezen dat je termijnbedrag niet volgens afspraak hersteld is. Mocht je in de toekomst iets opvallen of ergens tegenaan lopen, dan horen we het graag van je. Wij zijn o.a. te bereiken via Facebook, Twitter en WhatsApp.

Vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?