Reviews Eneco

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

109 reviews

5 sterren
(35)
4 sterren
(21)
3 sterren
(17)
2 sterren
(5)
1 ster
(31)

47 problemen opgepakt

opgelost
(8)
deels opgelost
(1)
niet opgelost
(4)
in behandeling
(8)
onbekend
(26)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
prima Eneco
RL van den Berg uit Vlaardingen, 21 september 2018

Ben 1 jaar bij de Eneco geweest vanwege de korting. Maar na een jaar betaal je weer het volle pond, dus overgestapt naar Nuon die weer de maximale korting geeft. Dus ieder jaar een kwartiertje op de computer en je bespaard zo weer 160 euro.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Zeldzaam slecht NOOIT meer 3e klacht in 2 weken
Corina van Dun 20 september 2018

Als nieuwe klant ging het al mis toen ik online mijn maandbedrag wilde aanpassen.

Omdat dat niet lukte (was volgens eneco te laag) belde ik de klantenservice.

Vervolgens ging alles mis wat mis kon gaan. Één grote puinhoop. Uren bellen met aardige behulpzame callcenter medewerkers die uiteindelijk niks voor elkaar kregen.

Terugbelafspraken werden niet nagekomen en ik werd van het bekende kastje naar de muur gestuurd.

Uiteindelijk kwam er een 'soort' van oplossing niet dat ik tevreden was maar omdat ik de ENERGIE niet meer had om mijn ENERGIEleverancier nog te bellen (na 3 dagen uren bezig te zijn geweest.

Vandaag ging het opnieuw mis (andere oorzaak) met als gevolg een extra kostenpost waardoor mijn 'bonus' eind volgend jaar bijna op is.

Ik zal u verdere details besparen want dan zit ik nog een uur te typen maar NOOIT meer ENECO dat is zeker.

Eén ding waar ze wél goed in zijn is je klachten afschepen met dooddoeners maar oplossen ho maar. Waardeloze 'service'.

Reactie van Eneco - 21 september 2018

Dag Corina,

Het spijt ons zeer om te lezen dat er inmiddels al het een en ander is misgegaan. Als er momenteel nog zaken liggen die opgelost kunnen worden, dan helpen wij jou hier uiteraard graag bij. Zo kan je ook contact met ons opnemen via Facebook of Twitter, we reageren daar binnen maximaal één uur. Wellicht tot daar!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Voor de gek gehouden
Bianca uit Born, 18 september 2018

2 jaar klant geweest bij eneco,toen overgestapt naar andere leverancier,toen aanbod weer van eneco gekregen zou 100€ krijgen,overstap boete zou bet worden,nadrukkelijk gevraagd of dat geen finaceel consiquentie voor me had als nu alweer overstapten,dat was niet het geval,prima.Grootste fout wat ik heb kunnen maken uiteindelijk heeft het me heel veel geld gekost en stress gekost door over te stappen.

Reactie van Eneco - 19 september 2018

Beste Bianca,

Dank voor jouw review, dit klinkt niet best!

Zie jij kans om contact op te nemen met ons via Facebook of Twitter? Dan ga ik na wat er precies heeft gespeeld en hoe ik je hier verder mee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Telefonische beloften worden niet nagekomen.
J Geerlings uit Utrecht, 18 september 2018

Drie maanden voor het aflopen van mijn energiecontract bij Eneco kreeg ik een goed aanbod van Eneco om te verlengen. Dat aanbod heb ik geaccepteerd. Toen een en ander administratief afgehandeld was bleek dat het nieuwe contract ogenblikkelijk was ingegaan, dus twee maanden voor het aflopen van het lopende contract. En hoewel ik daarover vier keer met Eneco heb gebeld, en mij daarbij iedere keer is verzekerd dat deze fout recht gezet zou worden, is dat niet gebeurd.

Reactie van Eneco - 19 september 2018

Beste J Geerlings,

Zo zou dit zeker niet moeten lopen, vooral als je al zo vaak gebeld hebt.

Wil je mij een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan zorg ik er voor dat dit goed verwerkt gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Vlekkeloos verlopen overstap.
V Pol uit IJsselstein, 17 september 2018

De overstap verliep heel makkelijk, dat was absoluut een pluspunt. Het enige tot nu toe negatieve punt is dat de door Eneco berekende maandelijkse energiekosten nogal hoger liggen dan ik zelf op hun site kon uitrekenen. Heb dat uiteraard met de correcte meterstanden gedaan.

Reactie van Eneco - 19 september 2018

Beste V Pol,

Welkom bij Eneco!

Een maandbedrag kan inderdaad wat afwijken, we bieden dan ook de optie om hier zelf mee te spelen via Mijn Eneco. Hier help ik je graag mee!

Wil je contact opnemen via Facebook of Twitter met je klantgegevens?

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Waardeloos
Corina 15 september 2018

Vanaf de verloopdatum van de bedenktijd gaat ALLES mis. Opzeggen omdat ze in gebreke blijven zou me nu €125! kosten. *** waar ik dus nog een jaar aan vast zit NOOIT MEER 😠

Reactie van Eneco - 18 september 2018

Hi,

Bedankt voor het delen van jouw review. Erg spijtig om te lezen dat alles mis gaat. We gaan hierover graag met je in gesprek. Stuur je ons een bericht via Facebook of Twitter? Alvast bedankt!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Waardeloos
Corina van Dun 13 september 2018

Slecht georganiseerde puinhoop.Vriendelijke maar incompetente telemarketeers.Hopeloos.

Reactie van Eneco - 14 september 2018

Hoi Corina,

Bedankt voor het delen van jouw review, zonde natuurlijk dat deze zo negatief is! Graag laten we ons ook van de positieve kant aan jou zien. Uit je bericht wordt niet helemaal duidelijk of je nog met een vraag of klacht zit op het moment. Graag gaan we hierover met je in gesprek. Stuur je ons een bericht via Facebook of Twitter? We staan je graag te woord, alvast bedankt!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waardeloos
Manon uit Scheveningen , 10 september 2018

Nooit nemen! Ze dwingen je om slimme meters te nemen, ookal is het niet je eigen huis maar een huur huis waar je niets over te zeggen hebt. Neem je geen slimme meter kan je je Toon app niet meer gebruiken! Heb je dat abnormaal grote beeldscherm wat je van Eneco krijgt dus alleen nog voor thermostaat, wat 30 jaar geleden al 4x kleiner verkrijgbaar was,(gratis,standaard bij je woning) Ennn veel sneller en handiger te bedienden. Wat je van Eneco krijgt is echt belachelijk groot en onhandig, je blijft drukken,en dan moet je t nog rustig en voorzichtig doen anders kan het uit de kluiten gewassen apparaat het niet bijhouden. Kortom, slechte service, dwingerig,lelijke en onhandige apparatuur. Eneco schaam je,we leven in 2018!!!!!

Reactie van Eneco - 10 september 2018

Dag Manon,

Jammer om te lezen van deze vervelende ervaring. Ik lees een aantal misverstanden terug in je verhaal. Zo verplichten wij niemand tot het nemen van slimme meters, je netbeheerder is hier verantwoordelijk voor.

Mocht je hulp kunnen gebruiken bij Toon: je vindt ons 7 dagen per week online op Facebook en Twitter. Wellicht tot daar.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede app zeker in samenwerking met Toon
B Bouten uit Landgraaf, 3 september 2018

Ideaal samen met de Toon app

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
slechte overstap
ec molenaar uit Velserbroek, 1 september 2018

overgestapt van Oxxio naar Eneco, ruim van tevoren aangegeven dat gas en stroom naar Eneco zou gaan op 3 augustus wat ziet mijn verbazing hebben ze alleen mijn gas overgenomen ,heb toen gebeld was een fout van Eneco zou binnen 2 weken opgelost zijn , nu 3 weken later nog niet opgelost heb nu gas van Eneco en stroom van Oxxio , dit is waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik Eneco neem .

Reactie van Eneco - 3 september 2018

Goedemiddag heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review, vervelend om te lezen dat de overstap niet vlekkeloos verlopen is! Sorry hiervoor.

Begrijpelijk dat jouw vertrouwen in ons hiermee beschadigd is. Ik begrijp uit jouw bericht dat er op dit moment nog geen duidelijkheid is. Wil je ons daarom hierover benaderen via Facebook of Twitter? We helpen je graag verder, alvast bedankt!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Nieuwe klant
W. Sugianti uit Lekkerkerk , 21 augustus 2018

Vorige maaand een nieuwe klant geworden via sales door to door netjes uitgelegd en termijn bedrag komt uit dezelfde als bij oude leverancier en het is gebaseerd van mijn jaar verbruik . Gisteren heb ik email gekregen met 30% hoger termijn gedrag geschat plus Toon abonnement bedrag niet incl. In maandelijkse termijn bedrag.

Reactie van Eneco - 22 augustus 2018

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw review. Allereerst stellen we voorop dat we een eerlijke en transparante wervingsactie belangrijk vinden. Op het moment dat we je aan de deur benaderen maken we een berekening op basis van het verbruik die bij jou bekend is. Op het moment dat je overstapt dan maken we een herberekening op basis van het historisch verbruik. Dit kan dus van elkaar afwijken. Natuurlijk passen we dit graag voor je aan, als je het hier niet mee eens bent.

Wil je via Facebook, Twitter of ons forum contact met ons opnemen? We lossen dit graag voor je op.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Snel en correct contact.
H.J.M. W. uit Beek, 17 augustus 2018

Ik ben pas 2 maanden bij Eneco en kan dus nog niet zoveel zeggen. Echter de vraag die ik had over het termijnbedrag is snel en correct gehonoreerd. De korting voor dit jaar is namelijk meteen verrekend in mijn maandtermijn, i.p.v. op het eind op de jaarnota. Daar was het mij ook om te doen bij de overstap, om een zo laag mogelijk maandbedrag. Van tevoren had ik al eens gekeken via energieleveranciers welke firma's zich hierin soepel opstelden, dus werd het kiezen voor de voordeligste leverancier alweer een stuk makkelijker.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima service!
Anoniem uit Weert, 17 augustus 2018

De overstap is vloeiend verlopen. Met altijd duidelijke informatie. Geen overbodige e-mails, maar enkel nuttig. Prima leverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
gewoon goed
Karin Werner uit Rotterdam, 17 augustus 2018

Alles verloopt naar wens. Sinds kort een slimme meter, waarmee ik mijn stroomverbruik online of op een App kan inzien. Ben erg tevreden met Eneco.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
moeizaam
F Bonte uit Zaandam, 16 augustus 2018

Uiteindelijk is het wel gelukt.Maar het ging moeizaam.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1X betalingsherinnering gemist tijdens vakantie? Gelijk boete van Eneco van € 40,00!
A. 13 augustus 2018

Eneco had 1X betalingsherinnering gestuurd voor mislukte incasso en daarna aanmaning en gelijk een boete van € 40,00 euro. Dit is bijna de helft van het termijnbedrag! De betalingsherinnering heb gemist ivm vakantie.. Na terugkomst direct betaald. Eneco heeft geen begrip dat dit je als klant wel eens kan voorkomen. Zo ga je niet met je trouwe klanten om! We zijn 15 jaar klant bij Eneco, maar ik ga wel rondkijken om over te stappen naar een andere energieleverancier. Op het moment dat niet de klant, maar de procedures centraal staan bij een bedrijf, dan moet je daar als klant niet meer zijn en op zoek gaan naar betere dienstverleners!

Reactie van Eneco - 14 augustus 2018

Goedendag,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Zonde van de kosten! We brengen deze niet 'gelijk' in rekening maar ruim een maand na het verstrijken van de oorspronkelijke vervaldatum. Overkomt de beste! Natuurlijk denken we hierover graag met je mee. Wanneer dit een incident betreft is kwijtschelden uit coulance zeker een optie. Zullen we hierover verder in gesprek? Stuur ons gerust een bericht via Facebook of Twitter. Alvast bedankt!

Groet,

Eneco Webcare

Reactie van A. - 21 augustus 2018
probleem is niet opgelost

Op de review heeft Eneco gereageerd om het probleem mogelijk op te lossen. Deze intentie is volgens mij alleen voor de schijn uitgesproken op het internet. Want toen ik met Eneco belde, was men ineens een stuk minder behulpzaam. Men winst niet eens van Eneco Webcare, had er nooit van gehoord. Ik kreeg dus 0,0 begrip en 0,0 oplossing. Ga Eneco verlaten en overstappen naar andere leverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Eneco
cg barre uit Hilversum, 12 augustus 2018

Men liegt om je binnen te halen. Trap er niet in..

Reactie van Eneco - 13 augustus 2018

Hi,

Geen fijn bericht om te lezen! Ik herken onze werkwijze hier absoluut niet in. Zie je kans jouw review verder toe te lichten? Stuur ons gerust een bericht via Facebook of Twitter. We gaan graag het gesprek met je aan. Alvast bedankt!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima leverancier
kvg29 uit Hedel, 10 augustus 2018

Prima leverancier, alleen jammer je zelf achter de Energieleveranciers.nl welkomstkorting aan moet na de contractperiode.

Reactie van Eneco - 10 augustus 2018

Dag kvg29,

Bedankt voor je review! Jammer om te lezen dat je zelf achter de welkomstkorting aan moest. Dit is een uitzondering geweest, normaliter keren we dit automatisch uit. Toch bedankt voor de tijd en moeite die je erin hebt gestoken!

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Verlenging contract
Angela uit Spijkenisse, 9 augustus 2018

Ben net door ze gebeld. Belachelijk slecht aanbod gehad om contract te verlengen. Heb gegoogled wat ik als nieuwe klant zou krijgen. Dat was een stuk beter dan een bestaande vaste klant. Ben meteen overgestapt. Voor de rest is het altijd een pra leverancier geweest met goede en snelle klantenservice.

Reactie van Eneco - 10 augustus 2018

Hi Angela,

Bedankt voor het delen van jouw review. Zonde dat we elkaar niet hebben kunnen vinden in een nieuwe overeenkomst! Wel fijn om te lezen dat de service tijdens de overeenkomst goed bevallen is, dat is ook wat waard! Hopelijk weten we je in de toekomst wél te overtuigen met onze tarieven voor energie.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Afsluiting bij Eneco niet ongedaan gemaakt na Hersentumoren
Michel Terwiel uit Bovenkarspel, 18 juli 2018

Het niet betalen van rekeningen is natuurlijk geen optie.

Maar als dit gebeurt omdat er iets in je hoofd groeit en je niet meer in debatten hebt dat sommige dingen gewoon betaald dienen te worden. Dan verwacht je toch een andere instelling van een bedrijf als dat ze zeggen procedure is procedure.

Mijn zus is alleenstaande vrouw met kinderen die de afgelopen maanden niet heeft gedaan wat ze normaal zou doen. En waarom heel eenvoudig ze was niet instaat omdat te regelen omdat er 6 tumoren in haar hoofd groeiden. Deze diagnose is afgelopen dinsdag gesteld en vervolgens ben ik haar financiën gaan doornemen en kwam achter een achterstallige betaling van de Eneco. Na telefonisch contact kreeg ik te horen dat de afsluiting al was aangevraagd en dat die helaas bij wanbetalers niet meer word aangesloten. Ik heb het verhaal uitgelegd maar er was geen enkel inlevingsvermogen te herkennen. Helaas pindakaas was het verhaal.

Ik ben ronduit geschokt dat dit is hoe een bedrijf omgaat met klanten en hun verhaal.

Wat een slechte manier van doen.

Reactie van Eneco - 19 juli 2018

Beste Michel,

Wat spijtig om te vernemen over de gezondheid van jouw zus. Heel veel sterkte gewenst!

Ook erg vervelend om te vernemen dat de afsluiting in gang is gezet. In deze situatie is dat niet wenselijk natuurlijk. De aanvraag voor afsluiting is niet terug te draaien, anders hadden we er uiteraard wat aan gedaan. De situatie van achterlopende betalingen loopt al langer en betaalafspraken zijn ook niet gemaakt. Om die reden is dit de laatste stap, ondanks dat we een hoop brieven hebben gestuurd met een slotsommatie en dergelijke. Begrijp ons niet verkeerd, we hadden dit ook liever voorkomen.

Heel veel succes en sterkte.

Met vriendelijke groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Uitstekend
B.L. de B. uit Amsterdam, 16 juli 2018

Eneco heeft mij een jaar lang probleemloos van gas en elektra voorzien. Overstap naar deze leverancier en aan het eind overstap naar een andere ging ook zoals je mag verwachten. Alleen deed het wel wat komisch aan dat ik na mijn overstap naar een groen EON contract hartelijk welkom werd geheten door Eneco dat zojuist EON had overgenomen...

Reactie van Eneco - 17 juli 2018

Beste heer, mevrouw,

Wat fijn dat je deze ervaring met ons deelt. Dit waarderen we enorm! Het is inderdaad komisch dat we juist EON overnemen, terwijl je juist de overstap naar hen gemaakt hebt.

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Gewoon hun afspraak niet nakomen !!!
avatar
Marco Van Galen uit Delft, 5 juli 2018

Voor mij geen Eneco meer.zei hadden zelf een afspraak gemaakt voor deze morgen.tussen 09.00 en 11.00 uur.kwam gewoon niemand opdagen.ik belde om te vragen hoe dat zit zegt d i e vrouw doodleuk, nou dan maken we toch ff een nieuwe afspraak. Bekijk het ff Eneco 🖕

Reactie van Eneco - 6 juli 2018

Beste heer,

Wat zonde om te lezen dat we tekort schieten in het verlenen van de service die je van ons verwacht. Het is zeker een kwalijke zaak dat er niemand langskomt, terwijl een afspraak staat. Dit gevoel zou ik ook hebben. We bieden je daarom onze excuses aan. Ik hoop dat je ons nog een kans wilt geven om dit op een nette manier op te lossen. Wil je hiervoor via Facebook of Twitter contact met ons opnemen?

Groet,

Eneco Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geen verklaring voor verhoogde tarieven.
R. van Dam uit Dordrecht, 4 juli 2018

Waardeloze organisatie.

Klachten 8 keer ingediend dat de tarieven niet kloppen.

Ik heb een jaarcontract voor enkeltarief stroom. eerst wordt ik aangemeld op dubbel tarief tegen andere hoger tarieven dan volgens contract.

Dan worden deze gewijzigd, ook deze tarieven kloppen niet met het contract en zijn veel hoger dan verklaard kunnen worden met de stijging van de energiebelastingen.

Eneco reageert niet. Na 3 klachtenformulieren en 2 emals via klacht.nl de klachten ingediend.

Pas op de 2e klacht wordt gereageerd. Geen enkele verklaring voor de tarieven wordt gegeven.

De door mij opgestelde berekening van de tarieven wordt volledig genegeerd.

Volgens Rodney van het "ENECO WEBCARE" moet ik de eindafrekening maar afwachten.

Het is schijnbaar een impertinente vraag om tussentijds te vragen hoe Eneco tot wijziging van contractueel overeengekomen tarieven komt.

Nooit meer Eneco.

Reactie van Eneco - 5 juli 2018

Beste R. van Dam,

Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer dat je tot dit standpunt en dit cijfer bent gekomen. Via klacht.nl hebben wij ons best gedaan de situatie toe te lichten. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan kunt u deze stellen via bijvoorbeeld Facebook of Twitter.

Vriendelijke groet,

Eneco Webcare.

Reactie van R. van Dam - 12 juli 2018
probleem is opgelost

Ik heb gebeld, 45 miniuten in gesprek geweest en uiteindelijk Zijn is er een verklaring voor de tariefstijging gekomen. Het is bijzonder spijtig dat je afhankelijk bent van de bereidwilligheid van 1 medewerker en dat Eneco weigert te reageren op alle e-mails en contact formulieren.

Het is bizar dat een bedrijf van dergelijke omvang zijn tarieven weigert toe te lichten op schriftelijke vragen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Een correct contract lukt ze zelfs niet.
Martin Koek 2 juli 2018

Via energievergelijken.nl sloot ik een contract voor gas en elektra enkeltarief bij Eneco op 7 juni. Vier werken verder heb ik inmiddels twee foute contracten (voor dubbeltarief) ontvangen en nog steeds geen correct contract. Ik heb meermalen emails gestuurd om ze op de fouten en gebrek aan voortgang te wijzen. Proactiviteit is 0,0 en tussen hun klantenservice en contracts lijkt een Chinese muur te staan. Voor iets wat standaard moet zijn als een contract, wat een slechte service.

Reactie van Eneco - 3 juli 2018

Beste Martin,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring, zonde dat je zo tegen een muur aanloopt! Sorry voor het ongemak hierbij. We kijken graag voor je na hoe dit naar wens op te lossen.

Wil je ons daarom benaderen via Facebook of Twitter? Zo kunnen we hiermee voor je aan de slag.

Groet,

Rodney

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
vriendelijke en deskundig advies
D Damen uit Gemonde, 28 juni 2018

Je wordt aan de telefoon vriendelijk maar ook deskundig geadviseerd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?