Reviews DELTA

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

17 reviews

5 sterren
(5)
4 sterren
(4)
3 sterren
(1)
2 sterren
(2)
1 ster
(5)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Goede en snelle service
Riva uit 's-Hertogenbosch, 10 oktober 2018

Vanwege de koop van mijn nieuwe appartement moest ik een energieleverancier hebben die snel kon schakelen. DELTA heeft mij goed en snel geholpen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Correcte overstap naar Delta
R.A.R. Goossens uit IJzendijke, 8 september 2018

Delta heeft mij bericht dat wij als klant worden verwelkomt voor energie. Internet en TV lopen al via Delta. De eerste energie termijn is afgeschreven zoals afgesproken.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
de overstap is probleemloos verlopen
maj A. uit Zegge, 8 september 2018

tot nu toe ben ik tevreden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Delta Mobiel? begin er niet aan.
van der Berg uit Vlissingen, 28 augustus 2018

Wat een *** bij Delta, laat ze eerst hun internet op orde brengen en de mensen de snelheid geven waar ze elke maand veel voor moeten betalen. Maar te zwijgen over hun klantenservice. Kijk voor je hieraan begint eerst ff bij reviews Delta, ben je snel genezen. Al twee jaar proberen ze na veel bellen met hun klantenservice men internetsnelheid in orde te brengen op de Rubenslaan 7 maar de stumpers krijgen het niet voor elkaar. Ik betaal voor 175 download en 15 upload maar krijg bij beiden gevallen nog niet eens de helft. Dit geld voor de hele wijk, maar mensen weten dit vaak niet. (Speedtest) En maar roepen dat ze het snelste internet hebben!!!!! Weer aan iets nieuws beginnen en nog meer ellende veroorzaken. Weet waar je aan begint bij dat incompetente Bedrijf!!!!!!!! Ze beloven van alles maar geloof me als je problemen hebt laten ze hun klanten gewoon in de kou staan. U kunt beter naar KPN gaan zij leveren wat ze beloven, en wanneer je een probleem hebt wordt je gecompenseerd, en van dat woord heeft Delta nog nooit gehoord!!!!!!!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Snelle en accurate overstapregeling.
A van R. uit Oosterhout, 25 augustus 2018

De overstap naar Delta is gedaan vanwege het feit dat de tarieven plus welkomstbonus een goedkoper beeld toonden dat mijn huidige leverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
ontzettend slecht bedrijf
rpn uit Schagen, 24 augustus 2018

Delta is een ontzettend slecht bedrijf, heeft zijn administratie niet op orde, komt zijn afspraken niet na. Als je met de klantenservice belt wordt je netjes te woord gestaan en vervolgens komt er geen of een totaal verkeerde reactie op je vraag. Er wordt een vermogen aan brieven gestuurd die totaal onbelangrijk zijn (en er zeker 10 dagen over doen om bezorgd te worden) en zaken die je nodig hebt, zoals een contract met de juiste gegevens komen niet.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Jaarnota Belachelijk Hoog!
Khera uit Hulst, 22 augustus 2018

Meerdere jaren klant geweest bij delta.

Jaarnotas nooit meer dan een paar 10tjes moeten bijbetalen(maandbedrag 167euro)

Nu voor het eerst zijn ze komen opmeten en blijkt dat er een bedrag is van meer dan 800euro wat nog moet worden betaald!! Dit is pure afzetterij...ze kunnen zeggen wat ze willen ze doen ook wat ze willen..uiteindelijk trekt de consument aan het kortste eind!

Belachelijke energie maatschappij...denken dat je alles kunnen maken, niet klantvriendelijk! Ik ga opzoek naar een eerlijke en klantvriendelijker energiemaatschappij!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Administratie niet op orde
E V. uit Groningen, 9 augustus 2018

Voordat mijn contract in ging heb ik tot drie keer zelf moeten bellen naar Delta. Ik had nog geen bevestiging en officieel contract toegestuurd gekregen terwijl mijn contract al wel was ingegaan, ik kreeg verschillende info over de ingangsdatum van het contract. Ook stond ik op automatische incasso en moest ik alsnog de eerste maand per acceptgiro betalen. Tot nu toe dus zeer rommelig en onprofessioneel geregeld.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slecht
Nicole Rappailles 29 mei 2018

Er werd mij van alles beloofd aan de deur. Zou lager gaan zitten met de kosten. Dat stond ook in het contract. Leek allemaal prima. Totdat ik gisteren de nota ontving. Sowieso kon ik hem niet ophalen vanuit mijn account. Dat was een technisch probleem dat binnenkort zou worden verholpen. Maar de prijs klopte werd mij meegedeeld. Want de kosten van Liander kwamen er ook nog bij. Waarom stond dat niet in de offerte? Ja dan was ik verkeerd geïnformeerd door degene die mij de offerte had aangeboden (targets????). Ik ben weer overgestapt naar mijn vorige leverancier. Dit vind ik misleiding.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima overstap en prijzen kloppen
S den A. uit Nieuwegein, 28 mei 2018

Overstap ging prima, communicatie was niet heel duidelijk maar er ging niks fout.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
ongevraagd aangemeld
Vincent uit Middelburg, 9 mei 2018

1 keer benaderd door medewerker van Delta. Ze stuurde mij de tarieven door om te kijken of het interessant was om over te stappen. Nee dus. Toch hebben ze mij aangemeld als nieuwe klant.TIP: Zeg nooit bij welke energiemaatschappij je nu zit! Dan kunnen ze je daar ook niet afmelden.Om er van af te komen moet je heel veel moeite doen. Dit is mij na twee weken gelukt en heb ik nu mijn oude contract bij Essent weer.Na 3 weken kreeg ik een gepeperde rekening van Delta voor de paar dagen dat ik (onterecht) energie van hen afnam. Nu is het zo dat er marktafspraken zijn dat wanneer een energieleverancier je onterecht aanmeld jou GEEN rekening mogen sturen over die periode.Gelukkig wordt de rekening nu teruggedraaid door Delta.....maar je zou het maar niet weten en gewoon betalen. Het blijven een paar amateurs bij Delta en doen maar een beetje!De administratieve afdeling bij Delta heeft het ook niet helemaal op een rij want ze weten van elkaar niet wat ze doen. En eerlijk gezegd hebben ze mij een paar jaar geleden ook een jaar lang (!) geen rekeningen gestuurd voor de producten die ik wel afnam bij ze.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Behulpzaamheid Delta
C H. uit Hoorn, 11 maart 2018

Ik had tot nu toe twee vragen waarvoor ik Delta heb gebeld. Zonder lang te wachten kreeg ik meteen heel behulpzame medewerkers aan de telefoon. Heel fijn!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
C. van Veller uit Harmelen, 10 maart 2018

De cash-back van € 300.- was voor mij erg aantrekkelijk. En de overstap snel en probleemloos geregeld.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
traag
wps B. uit Eindhoven, 2 maart 2018

overstappen duurde bijna 3 maanden

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Dik tevreden
M Reinders uit Bocholtz, 26 februari 2018

ik ben enkele maanden geleden overgestapt naar DELTA en tot nu loopt alles prima!!!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Misleiding
Johan uit Leeuwarden, 22 februari 2018

Ik wilde via Energieleveranciers met een leuke bonus voor gas en niet electriciteit overstappen naar Delta. Toch werd ik tegen de afspraak in overgezet voor gas en electriciteit. Omdat ik mijn electriciteit bij Greenchoice wilde houden moest ik dit terug laten zetten. Greenchoice geeft nl het beste tarief als je met zonnepanelen stroom teruglevert. Toen dit was gebeurd bleek dat mijn bonus opeens aanmerkelijk lager was. Dat was op zich wel logisch omdat het een hoge bonus was maar hij was wel beloofd ook bij overstappen voor alleen gas. Enige sportiviteit had ik van Delta of Energieleveranciers wel verwacht temeer daar men mij een paar weken ten onrechte voor electriciteit had overgezet en dit extra kosten met zich meebracht. Overigens wijzen Energieleveranciers en Delta naar elkaar voor de "foute" gang van zaken. Delta zou er nog eens op terugkomen, maar heeft dit tot nu toe niet gedaan. Ik weet niet of op mijn verzoek de website van Energieleveranciers nu is aangepast voor het foute bonusverhaal. Overigens vindt de levering via Delta zonder onderbreking plaats.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Snelle overgang
J.F. van I. uit Geulle, 15 januari 2018

Snel bericht gekregen over de overstap. Helaas duurde het bijna twee maanden voordat alles geregeld was. Delta is wel duidelijk over de kosten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Goed geholpen
Ruud de panter uit Goes, 6 september 2017

Bij mijn verhuizing naar Goes uitermate goed geholpen, netjes te woord gestaan en het proces ging erg eenvoudig tegen een mooie prijs.

Chapeau

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Absurd slecht
Rene 14 januari 2017

Ik wilde net mijn meterstanden doorgeven, moet je ineens Mijn Delta hebben. Ok, gebruikersnaam wachtwoord aangemaakt. En dan denk je zo ff doorgeven. Vergeet het maar, moet je je account koppelen, en klantnummer invoeren. Wat een omslachtig gedoe.

Al maanden zoals zoveel Zeeuwen blokkerig beeld. 101TV en Politiek zijn helemaal niet meer te kijken. Doe daar eens iets aan Delta.

Ik ben van plan over te stappen naar een andere leverancier. Ik ben Delta meer dan beu.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
13 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Absurd slecht
Frank uit Middelburg, 2 januari 2017

Helaas jullie falen op alle fronten. Normaal schrijf ik geen review maar ik wil graag andere behoeden van de fout zaken te doen met jullie. Er moet serieus wat gedaan aan jullie klantenservice. Heb al zoveel keer aan de telefoon gezeten en niemand weet wat, iedereen zet je weer in de wacht voor een ander en dan sta je gemakkelijk weer een kwartier te wachten. Bij elke doorschakeling weer de vraag of je mee wilt doen aan het klanttevredenheidsonderzoek (NEE, NEE en nogmaals NEE) Belde zojuist weer voor klachten omdat ik ineens geen tv ontvang. Ze zetten je weer in de wacht tot 9 uur en dan kunnen ze naar huis. Nog nooit zoiets meegemaakt. Alsof jullie je best doen om klanten NIET te behouden...

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Hoge kosten!
Lollita G 15 december 2016

Super duur, ter vergelijking met de anderen 700 euro verschil op een jaar. Ik ga direct overstappen!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slecht
PJLMB. uit Breda, 9 november 2016

Hoge tarieven en slechte service

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
8 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Stug en niet onderhandelbaar
chantal uit belgie, 18 augustus 2016

Ik heb een huis gekocht in Nl nu moet ik verplicht een dure huur ketel overnemen zonder dat ik die oude ketel wil wil ik hem niet moet ik nog 1800 euro betalen terwijl een nieuwe hoogrendementsketel amper 2000 euro kost, proberen bellen of onderhandelen gaat niet je moet iemand oud huur contract overnemen met de duren kosten 48 euro per maand , terwijl een nieuwe huur ketel amper 29 euro per maand kost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
9 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Vreselijk slechte klantenservice en website. Ongelooflijk duur
Stefan Wehner uit Robertsfors, 22 juli 2016

Het is een schande dat je je op de website van Delta niet af kunt melden als je naar Zweden emigreert. En als je dat dan via hun email die je nauwelijks kunt vinden op de site toch doet rekenen ze zonder schaamte de extra dagen door met hun vastrecht. Terwijl de nieuwe huurder ook vastrecht mag afdragen. De klantenservice reageert bot zonder gevoel en arrogant. Nooit meer klant bij Delta

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
9 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
waardeloos
marco 22 mei 2016

Na een jaar trouw ( teveel) betaald te hebben, verwachte ik een behoorlijke teruggave. Dit was echter buiten Delta om gerekend. Terwijl voor klanten een strak incasso beleid geldt, vind Delta dat dit voor hen niet zo van toepassing is. Na diverse mailtje en telefoontjes werd er eindelijk gezegd welke datum zij tot betaling zouden overgaan. Maar de datum kwam en ging voorbij zonder nieuws van Delta energie. Na weer wat telefoontjes en een mailtje naar de klachten afdeling kwam een verhaal van een niet werkend computer systeem en ik weer TWEE weken moet gaan wachten. Het is toch gestoord dat een bedrijf dat een KERNCENTRALE moet runnen niet instaat is om een computer aan de praat te krijgen.. Ik denk dat deze gang van zaken veel zegt over de instelling van DELTA energie... NOOIT MEER DELTA ENERGIE.....

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?