Ervaringen Budget Energie

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze bieden we een open platform aan waar klanten ervaringen kunnen delen. Uw ervaring helpt daarbij. Hieronder leest u ervaringen over Budget Energie. U kunt uw ervaring met Budget Energie ook delen.

Deel uw ervaring

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Wees gewaarschuwd
Anton, 19 maart 2019

Vorig jaar augustus een zeer vervelende ervaring gehad met budget energie, (zie review: misleidende werving op 13 augustus 2018). Ik heb gevraagd mijn persoonlijke gegevens te verwijderen. Na de derde keer expliciet en boos vragen kwam een mail dat alles was verwijderd. Daarna heb ik het bel me niet meer register ingevuld. Nu werd ik afgelopen week toch weer gebeld op mijn mobiele telefoon. Diverse malen een privé nummer. Netjes gezegd dat ik geen interesse heb. Blijkbaar houden ze toch nog gegevens achter en ondanks dat ze zeggen dat ze met een 020 nummer te bellen, is dit toch echt een privé nummer. Het register lappen ze aan hun laars. 101 reviews waarvan 60! met 1 ster of minder. En wacht maar tot iets misgaat, dan is alle vriendelijkheid weg en krijg je de les gelezen (zelf ervaren). Nou beste mensen wie durft?

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Slechte service en voorlichting eigenlijk moet het duurste energie heten ipv Budget Energie
Scheepmaker uit purmerend, 5 maart 2019

In december 2018 een produkt gekocht bij de mediamarkt te Hoorn. Daarbij vroegen ze of we interesse hadden in een overstap van energiemaatschappij waarbij de een leuke aanbieding hadden. We dachten even aanhoren kan geen kwaad. Maar nu komt het, de mevr. verteld haar verhaal en gaat vliegensvlug door haar scherm heen. we zouden goedkoper uit zijn bij onze huidige leverancier Essent. Dat de mevr. onze gegevens wilde invullen om de berekening te maken wat evt onze maandtermijn zou zijn, lag haar systeem plat. Ze zou het op een andere manier invullen en de gegeven handmatig invoeren. Wij wisten wat onze jaarverbuik was omdat je dit makkelijk kan opvragen via de app van Essent.

Vervolgens zouden we 8 euro meer kwijt zijn als bij Essent. Ons maandtermijn bij Essent was toen € 215 p.m. en zouden bij Budget Energie komen op € 223 p.m We hadden nog even een twijfel maar aangezien we van een 3 persoonshuishouden naar een 2 persoonshuishouden gingen, dachten we van komen we in 2019 toch wel goedkoper uit, en kregen tevens een mediamarktkaart kado, al betaal je dit zelf terug, dat is al berekend

na de drukke feestdagen gingen we alles nog even doornemen, uiteindelijk kwamen we op een maandtermijn van €229, na een chatsessie te hebben gehad met budget energie konden ze me niet verklaren waarom eerst € 223 p.m zou zijn.

Ik gaf ook al aan dat de mevr. van de mediamarkt ook meer bezig was met haar whatsappgroep (collega's) ivm het platliggen van het systeem, als dat ze met ons bezig te zijn.

En verdacht er van dat er andere meterstanden eerst handmatig ingevuld waren ipv van de correcte standen die we opgaven.

Vervolgens komt er een mail binnen op 5 feb. 2019 met een nieuw voorstel de nieuwe maandtermijn € 253 p.m. op basis van onze jaarverbruik. dit was ook tevens met de nieuwe belastingverhoging.

Kortom we zijn hier flink de mist mee ingegaan, en gaf al aan in een chatsessie (05-02-2019 mevr. ---) als dit van te voren allemaal hadden geweten wij nooit overgestapt waren. Want zeg zelf bij een termijn van € 215 p.m. naar € 253 p.m is een flinke verhoging al mag er dan een belastingverhoging op zijn. maar dit is absurd. Denk bel toch is met Essent kijken wat ze voor me kunnen doen. En inderdaad ik kon gelukkig nog terug was geen probleem, en met de nieuwe tarieven van nu, betaal ik bij Essent € 200 p.m met de gegevens van me jaarafrekening en tevens de nieuwe belastingverhoging. Een verschil van €53 p.m. Wij zijn wel geteld 13 dagen klant geweest bij Budget Energie en hebben gelijk weer contact opgenomen met Budget Energie

(06-02-2019 Dhr. ---) met de mededeling dat we reeds weer zijn overgestapt. Ze gaven wel even aan dat er een boete zou komen en de mediakaart terug gevorderd zou worden. opzich hun goed recht. gaf al aan dat de boete betaald zou worden door Essent, en mij daar niet druk om zou maken. En dat ik de afrekening zou afwachten samen met de boete en 13 dagen levering van energie.

Nu worden we steeds herinnerd aan dat we de maandnota moeten betalen, tevens een mail gestuurd met uitleg dat we gewoon af willen wachten op de afrekening en dan alles geheel willen voldoen. Daarop is er geen reactie gekomen op deze mail. Nu weer een chatsessie

(5-3-2019 Dhr ---) gehouden met Budget Energie maar moest mijn maandtermijn voldoen omdat ze energie hebben geleverd, (13 dagen energie) anders komt er een sommatie en dat de afrekening 6 weken zou duren.

Blijkbaar is dit geheel erg moeilijk om gewoon de afrekening te sturen met de 13 dagen levering van energie. Nee dit moet allemaal op een moeilijke werkwijze verricht worden.

Heb erg veel spijt van dat we in deze maatschappij zijn ingetrapt, en zal de volgende keer de leuke aanbieding van de mediamarkt overslaan. Wij willen mensen waarschuwen voor de werkwijze van Budget Energie, ow sorry Duurste Energie moet eigenlijk de naam zijn

Reactie van Budget Energie , 11 maart 2019

Beste meneer/mevrouw Scheepmaker,

Ik heb uw klacht ook ontvangen via klachtenkompas.nl. Wij hebben uw klacht intern in behandeling genomen. U zult zo snel mogelijk telefonisch en per e-mail op de hoogte worden gehouden. Uiteraard bevestigen wij de uitkomst van uw klacht ook via klachtenkompas.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
foute sms
anna, 28 februari 2019

krijg sms over dat we ons aangemeld zouden hebben, dit is NIET WAAR!!

hou hier totaal niet van, al 40 jaar bij dezelfde en dit blijft ook zo!!

Reactie van Budget Energie , 1 maart 2019

Beste Anna,

Dat is vervelend om te horen. Ik heb geen telefoonnummer of andere gegevens bij dit bericht van u ontvangen, hierdoor kan ik helaas niet bekijken wat er aan de hand is. Er is een mogelijkheid dat iemand wellicht het verkeerde telefoonnummer aan ons heeft doorgegeven, waardoor onze berichten per abuis bij u terecht komen. Ik raad aan om contact op te nemen via klanten@budgetenergie.nl, op deze manier kunnen wij bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Telefonische inluis methode
Simone, 14 februari 2019

Ik word net zomaar opeens gebeld door een medewerker van Budget Energie die zegt dat hij een 'netwerkbeheerder' is die alleen maar de 'facturering' over wil nemen, maar mij niet over wil laten stappen naar een andere energieleverancier! En ik krijg ook nog gelijk 100 euro op mijn rekening gestort ter compensatie van het feit dat ik vorig jaar al te veel heb betaald. (Hoezo?! Ik heb nog nooit iets te maken gehad met Budget Energie!). Vervolgens controleert hij al mijn persoonlijke gegevens (die zijn blijkbaar gewoon ergens opvraagbaar of hoe komt hij daar anders aan?). En zegt ook nog even langs de neus weg 'hoe vervelend het is wanneer je gebeld wordt door telefonische verkopers die je iets aan willen smeren', want 'dat was hij natuurlijk niet'. Daarna stuurt hij me gelijk een mail en vraagt of ik deze heb ontvangen. Ik zie dat er in de mail duidelijk staat dat het gaat over het "overstappen van energieleverancier", iets wat ik helemaal niet van plan ben en wat ik gelijk aan het begin van het gesprek al zeker 3x heb verduidelijkt! Dus zeg ik dat nogmaals, waarop hij mij zijn supervisor aan de telefoon geeft. Deze nieuwe meneer verteld hetzelfde verhaaltje alleen doet hij dat op een wat hoger ABN-taalgebruik-niveau. Wanneer ik zeg dat ik dit eerst ga bespreken met mijn huidige energieleverancier, raakt hij een beetje geagiteerd en vraagt mij hoe ik denk dat deze zal gaan reageren op dit verhaal...

Daarmee was voor mij de kous af.

Ongelofelijk deze vorm van brutaliteit en misleiding! Laat je niet verleiden door de mooie verkooppraatjes van Budget Energie!

Reactie van Budget Energie , 20 februari 2019

Beste Simone,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Bedankt dat u deze melding heeft gemaakt, ik wil graag verder onderzoeken met wie u op dat moment heeft gesproken. Kunt u datum, tijdstip, telefoonnummer en het aanbod dat u per e-mail heeft ontvangen opsturen naar klachten@budgetenergie.nl? Op deze manier kunnen wij dit verder in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Extra kosten terwijl we op tijd hebben betaald
JacQueline uit Arnhem, 13 februari 2019

Vorige maand moest ik voor 25 januari de maandtermijn betalen. Ik krijg de 24ste altijd mijn salaris uitbetaald en maak ook elke maand op de 24ste (of kort daarna) mijn vaste lasten over. Een paar dagen geleden kreeg ik van Budget bericht dat ik 25 euro extra moet betalen omdat het bedrag van vorige maand niet tijdig op de rekening was bijgeschreven. Nu betaal ik al jaren mijn vaste lasten bij wie dan ook, maar een klant met extra kosten belasten terwijl ik op tijd (volgens mijn ABN overzicht) de rekening heb betaald en vervolgens de extra kosten bij mij in rekening brengen vind ik niet echt klantvriendelijk en klantenbindend. De medewerker die ik zojuist aan de telefoon heb gehad was absoluut niet servicevriendelijk en bot. Ik vind het niet netjes maar ook erg klantonvriendelijk dat jullie dit doen. Naast alle vaste hoge lasten die wij in Nederland kennen moet het wel leuk blijven. De manier waarop nu met mij als klant wordt omgegaan krijg ik veel spijt dat ik bij Essent ben weggegaan want die zouden dit soort fratsen niet uithalen!!!! Zo slecht waren ze niet eens! Bij de Nuon en Essent weet ik uitervaring dat zij om een betaalbewijs vragen zodat ze de extra kosten kunnen storneren in dergelijke situaties. Enige wat ik zojuist hoorde was allesbehalve beleefdheid en fatsoenlijk klantenbehandeling. Als ik deze 25 euro niet betaal wordt er een afsluitprocedure in gang gezet. Beste Budgetenergie. Ik zit al een jaar bij jullie en ben altijd tevreden geweest, maar dit slaat alles. Ik zie graag een oplossing tegemoet.

Reactie van Budget Energie , 14 februari 2019

Beste Jacqueline,

Vervelend om te horen dat u het telefoongesprek op deze manier heeft ervaren. Dat is niet de bedoeling, mijn excuses voor het ongemak. Doordat ik geen contractgegevens heb ontvangen, kan ik helaas niet bekijken wat er precies is voorgevallen.

Als een termijnbedrag niet afgeschreven kan worden, dan ontvangt u direct een kosteloze automatische herinnering per e-mail. Op dat moment heeft u 14 dagen om de betaling zonder extra kosten te voldoen. Vervolgens ontvangt u een aanmaning, hierbij rekenen wij € 15,- aan sommatiekosten. Mochten wij daarna nog geen betaling ontvangen dan ontvangt u een ingebrekestelling, waarbij er nogmaals € 25,- bij u in rekening wordt gebracht. Ook worden deze herinneringen per SMS aan u doorgegeven. De uiterlijke betaaldatum is op deze manier ook voor u duidelijk.

U kunt uw betaalbewijs opsturen naar klanten@budgetenergie.nl. Wij kunnen op deze manier bekijken of uw betaling op tijd is voldaan.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Zeer slechte energieleverancier!
Sabine uit Hilversum, 18 januari 2019

In 2018 ben ik klant geworden bij Budget Energie, dit in verband met mijn verhuizing en de aantrekkelijke tegoedbon bij de Mediamarkt. Vervolgens heb ik door prive omstandigheden nooit gewoond op dit adres, daarom heb ik na vijf maanden de huur en de energiecontract opgezegd. Ondanks dat ik nooit 1 kubieke meter gas of kw stroom heb verbruikt heb ik toch bericht gekregen dat ik een bedrag bij moet betalen doordat hun mijn verbruik hebben geschat. Nadat ik een brief en bewijzen heb verstuurd dat dit niet het geval is, sterker nog, dat zij geld terug moeten betalen (!) hebben zij uiteindelijk de incasso teruggetrokken. Maar van het restbedrag nooit wat teruggezien. Ook op meerdere pogingen tot contact of een reactie geen gehoor. Maffiapraktijken, niks meer niks minder!

Reactie van Budget Energie , 23 januari 2019

Beste Sabine,

Doordat ik geen gegevens heb ontvangen kan ik helaas niet bekijken wat er aan de hand is. Ik raad aan om jouw klantgegevens door te geven via klachten@budgetenergie.nl, zodat ik dit voor je kan nakijken.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
slechtste energiemaatschappij stelletje oplichters
Patricia uit Lisss, 18 januari 2019

Ik heb een reactie van budget energie gekregen op mijn ervaring die gedeeld is. Daar blijkt uit dat zelfs het antwoord met de daarin de betaaldatums niet eens kloppen dat ze een datum vermelden van een betaling op " 15 januari" terwijl dat 13 januari is gebeurd dat is ook nogal slordig dat blijkt gewoon dat het een groot zooitje bijelkaar is! Ik ben helemaal klaar met deze energiemaatschappij stelletje oplichters. Ik zat voorheen bij oxxio en moet zeggen dat ik zeer tevreden daar mee was en ik echt spijt heb van de overstap die ik gemaakt heb. Amateurs!!!! En dan staat dit ook nog bij de mediamarkt binnen?!!

Nooit meer budget energie!!!!

Reactie van Budget Energie , 23 januari 2019

Goedemiddag Patricia,

Ik begrijp dat u niet tevreden bent met de reactie die u heeft ontvangen. Of de datum correct of incorrect is aangegeven kan ik helaas niet controleren, aangezien ik geen gegevens bij dit bericht heb ontvangen. Voor verdere vragen kunt u uiteraard contact opnemen via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie Patricia , 23 januari 2019

Als u dat niet heeft, waarom worden er dan datums vermeld? Het heeft geen nut om contact op te nemen want elke week komt er een verhoging bij.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Zeer tevreden
Gert uit Sint Philipsland, 15 januari 2019

In de tientallen jaren dat wij energie afnemen is budgetenergie absoluut de duidelijkste en betrouwbaarste gebleken. Ik schrijf zelf nooit reviews, maar als je de reviews leest met klachten gaat het bijna in alle gevallen om mensen die zelf de regels niet weten of niet goed lezen vooraf. Daarom schrijf ik nu wel mijn ervaring. Alle bedraden/kosten zijn duidelijk inzichtelijk, ben je het daar niet mee eens heb je altijd nog een ruime annuleringsperiode. Dus gaan klagen als het contract definitief is lijkt mij onterecht, gewoon op tijd doornemen waar je voor gekozen heb. Kortom; budgetenergie is een 'online' voordelige leverancier die echt geen onverwachte streken uithaalt, gewoon betrouwbaar en goed. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat voor contracten je aangaat. Ik verleng na 3 jaar!

Reactie van Budget Energie , 16 januari 2019

Beste Gert,

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening en dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten! Wij doen uiteraard ons uiterste best om dit zo te houden.

Mocht u nog suggesties/opmerkingen/vragen hebben over onze dienstverlening, schroom dan niet om ons te mailen op klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Onterecht afschrijven
M. uit Rijswijk, 14 januari 2019

BudgetEnergie doet regelmatig pogingen om automatisch "periodieke bedragen" van onze rekening af te schrijven.

Wij zijn een bedrijf dat gevestigd is een een bedrijfsverzamelgebouw en energie wordt bij ons in rekening gebracht bij onze huurprijs (ergo, verhuurder regelt de energie).

Wij hebben natuurlijk geen overeenkomst met BudgetEnergie laat staan dat wij toestemming hebben gegeven tot automatisch incasso.

Kortom, BudgetEnergie probeert geld te innen waar men geen recht op heeft. Dit wordt in de volksmond ook wel diefstal genoemd.

Reactie van Budget Energie , 15 januari 2019

Beste M,

Doordat je geen gegevens hebt doorgegeven kan ik helaas niet bekijken waardoor er bedragen bij jou worden afgeschreven. Ik raad aan om contact op te nemen via onze klantenservice, zodat wij je verder kunnen helpen. Je kunt contact opnemen via klanten@budgetenergie.nl, ook adviseer ik om jouw rekeningnummer in het bericht vermelden.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie M., 16 januari 2019

BudgetEnergie,

Wanneer ik, zonder dat ik enige overeenkomst met u heb (en wanneer het duidelijk is dat ik nooit iets aan u kan leveren) geld van uw rekening afschrijf en ik u vervolgens vraag om contact met mij op te nemen en uw gegevens en rekeningnummer aan mij door te geven, zou u dat dan doen?

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Cadeaubon annuleren is onmogelijk
Wouter, 12 januari 2019

De berichten over de mediamarkt klinken erg bekend. In de winkel worden verkeerde prijzen voorgerekend. Met veel moeite (3 chatssessies en een telefoongesprek) kun je achter je echte maandbedrag komen. Dat blijkt dan stukken hoger. Gelukkig zat ik nog binnen de 14 dagen kon ik nog annuleren. Ik heb er toen ook voor gekozen om de aankoop bij de media markt gelijk te annuleren (was nog niet geleverd). Media Markt gaf aan dat zij een cadeaukaart terug kunnen geven omdat er met een cadeaukaart was betaald, prima. Nu wil budget energie alleen de mediamarkt cadeaukaarten niet accepteren in plaats van hun eigen cadeaukaart maar gaat toch het geld afschrijven.... Zit ik met een mediamarkt cadeaukaart en ben wel mijn geld kwijt.

Reactie van Budget Energie , 15 januari 2019

Hi Wouter,

Als de cadeaukaart wordt gebruikt door er een aankoop mee te doen, dan is dit bedrag uitgegeven. Budget Energie kan alleen controleren of de kaart is uitgegeven, wat in dit geval zo is. Je hebt er zelf voor gekozen om de aankoop vervolgens te annuleren. Dit betekent niet dat je dan aan Budget Energie een cadeaukaart van MediaMarkt kunt teruggeven. Budget Energie incasseert dan de uitgegeven € 150,- van jouw rekening.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie Wouter, 15 januari 2019

Nu wordt er alleen compleet voorbij gegaan aan het feit dat het wel of niet kopen van een bepaald product anders wordt als er 175 euro extra moet worden betaald. Wat niet nodig was geweest indien de medewerkers in eerste instantie geen verkeerde prijsindicatie wordt gegeven, iets wat hier op dit forum een veel gehoorde klacht is. Is dit iets waar jullie actief mee bezig zijn om op te lossen ?

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
telefonische verkoop
Thea uit Arnhem, 4 januari 2019

In augustus een telefonische verkoper aan de lijn gehad met de vraag of ik wilde overstappen. Nee zei ik, maar of ik dan toch een mailtje wilde krijgen om door te lezen, zat nergens aan vast.

Mail niet gelezen en in prullenbak gedaan.. Blijkt dat er in de mail staat dat je binnen viertien dagen moet reageren anders is het een bevestiging van contract.

Dus per vandaan 4 januari 2019 zit ik aan een energie levering vast die ik niet wil.

Dus...... GEEF NOOIT TOESTEMMING VOOR HET KRIJGEN VAN EEN MAIL !!!!

Vandaag met iedereen gebeld maar het wordt niet terug gedraaid!!

Zal NOIOIT budget energie aanbevelen!!

Reactie van Budget Energie , 8 januari 2019

Beste Thea,

Omdat u geen gegevens bij uw review heeft gezet kan ik helaas niet aangeven of wij hierin nog iets kunnen betekenen. Mocht u willen dat wij dit alsnog voor u nakijken dan verzoek ik u vriendelijk om uw gegevens en klacht door te geven via klachten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Let op: na afloop van vaste contract worden variabele prijzen toegepast en deze zijn absurd hoog!
Marc, 3 januari 2019

Na een jaarcontract ben ik over gestapt naar een andere energieleverancier. Overstappen loont nu eenmaal. Omdat het overstappen 8 weken duurde, heb ik nog twee weken na afloop van mijn 1-jaar contract gebruik gemaakt van Budget tegen variabele tarieven. Gas 20% duurder, electriciteit 70% duurder, vastrecht meer dan 24 keer zo duur. Voor twee weken heb ik €12 betaald, normaal €1 per maand!

Reactie van Budget Energie , 15 januari 2019

Beste Marc,

Doordat u geen gegevens heeft doorgegeven kan ik helaas niets voor u nakijken. Na het aflopen van uw vaste contract, gaat u automatisch over naar een variabel contract als u niet opzegt, verlengt of overstapt. Budget Energie stelt u, voordat uw contract afloopt, op de hoogte van onze variabele tarieven per e-mail. Variabele tarieven liggen hoger, omdat u dit contract ieder moment kosteloos kunt opzeggen. Als het contract dat u bent overeengekomen met uw nieuwe leverancier direct aansluitend in gaat, dan maakt u geen gebruik van deze variabele tarieven. Op die manier kunt u variabele tarieven voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Niet aan beginnen
Truus103, 25 december 2018

Naar aanleiding van ons bezoek aan de mediamarkt en daar door gestuurd naar de verkoper van budget energie overgestapt. Helaas niet moeten doen. Een leuk verkooppraatje dat ze ons huidige contract over zouden nemen en ondanks het samengaan met NLE ze toch goedkoper zijn. Daar alles getekend de gekregen kadobon van € 87,50 ingewisseld. Dit was ook maar de helft omdat we alleen maar stroom nodig hadden terwijl we eerst lekker werden gemaakt met een kadobon van € 175,00. Daarna toen we thuis kwamen onze huidige tarieven vergeleken met die van budgetenergie en wat bleek ze waren helemaal niet goedkoper ze waren zelfs 0.05 cent duurder. Dus daarover gemaild en gebeld en het enige wat ze me konden vertellen dat ik nog van het contract af kon de eerste 14 dagen voor de rest waren ze niet voor reden vatbaar en ze gaan die 8 87,50 gewoon incasseren was de mededeling. En ik zou wel niet goed naar de tarieven hebben gekeken wat er kon niet zoveel verschil in zitten. Daarna werd ik door een of andere vrouw terug gebeld en ik werd nog voor gek verklaard ook. Dus maak als je slim bent niet de overstap naar budget energie want klantvriendelijkheid kennen ze niet als je ze op hun fouten wijst.

Reactie van Budget Energie , 27 december 2018

Beste Truus103,

Vervelend om te horen dat onze medewerker u verkeerd heeft geïnformeerd. Dit is uiteraard niet bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Het klopt dat er een MediaMarkt cadeaukaart van € 175,- wordt aangeboden als er een contract wordt afgesloten voor zowel elektriciteit als gas. Mochten wij alleen één van deze producten kunnen leveren dan wordt de cadeaukaart gehalveerd.

De tarieven worden direct bevestigt in het contract dat u ontvangt na de aanmelding. Als nu niet tevreden bent over het aangegane contract dat is het mogelijk deze binnen de 14 wettelijke bedenktijd te annuleren. Echter incasseert Budget Energie wel het uitgegeven bedrag van de cadeaukaart die u bij de aanmelding heeft ontvangen, zoals in de voorwaarden van contract wordt aangegeven. Voor het annuleren van het contract kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
butget energie
k uit den haag, 29 november 2018

ik had een tv gekocht bij media markt ze hadden mij voorgesteld om geïnformeerd te worden voor overstappen van... naar butget energie dat het aantrekkelijk zou kunnen zijn en een cadeau bon van 200 e kon gelijk inwisselen bij de aankoop van het tv, media markt maakt aantrekkelijk want zo verdienen ze allebei ik heb drie keer gevraagd het is voor een jaar contract he nauwdrukkelig ja meneer dus, niet kom thuis lees mijn e mail gefeliciteerd met uw contract .voor drie jaar was woest ik gelijk de rievus gelezen van butget energie 2 bladzijde s bijna geen enkel klant tevreden gelijk opgezegd wacht nog op antwoord

ik snap media markt niet na zoveel revius dat ze met deze bedrijf nog samen werken ongeloofelijk

Reactie van Budget Energie , 5 december 2018

Beste meneer/mevrouw K,

Wat vervelend om te horen dat u verkeerd bent voorgelicht. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en ook niet de manier waarop wij klanten willen werven. Helaas heeft u bij uw bericht geen persoonsgegevens of adresgegevens achtergelaten waardoor ik niet kan achterhalen welke verkoper u heeft aangemeld, en deze dus ook geen feedback kan geven.

Ik kan me voorstellen dat u een aantal negatieve reviews heeft gezien op internet. Gelukkig gaat het gros van de aanmeldingen wel gewoon goed. Echter zullen deze klanten niet zo snel een bericht plaatsen op internet.

Mocht u willen dat wij de verkoper voorzien van feedback, dan ontvangen wij graag nog uw adresgegevens. Ik ga er vanuit dat u binnen afzienbare tijd de bevestiging van de annulering ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Slecht geholpen
Chantal, 26 oktober 2018

Ben ik overgestapt op budget energie. Word er gezecht je gaat een 10 tje omhoog zodat je kan sparen krijg ik nu een mail u moet 72 per maand betalen in plaats van 54. Want anders krijg je een hoge eind nota. Ik zeg ja maar ik betaal al 3 jaar 43 en nu inees 73. Helaas mevrouw het is niet anders. Ga maar overstappen en kijken of ze de boeten willen betalen. Echt schandalig.

Reactie van Budget Energie , 13 november 2018

Beste Chantal,

Door het ontbreken van gegevens kan ik niet zien met wie je hebt gesproken, of wat er precies aan de hand is.

We willen dit uiteraard graag voor je uitzoeken. Zou je op onze website een klachtenformulier willen invullen zodat 1 van onze klachtenmedewerkers contact me je op kan nemen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Dubbel voorschot betalen
Miranda, 17 oktober 2018

Per 6 oktober ben ik, na een jaar Budetenergie, overgestapt naar een andere leverancier. Ik heb 12 maanden voorschot betaald, maar nu wil Budgetenergie ook nog voor de maand oktober een voorschot, en als ik die niet binnen 1 dag betaal komt daar zelfs nog een boete bovenop. Het lijkt mij niet logisch om zowel aan de nieuwe leverancier als aan Budgetenergie een voorschot te betalen.

Reactie van Budget Energie , 13 november 2018

Beste Miranda,

Als eerste onze excuses voor de late reactie op je bericht.

Wanneer je overstapt kan het inderdaad zijn dat we nog een termijnbedrag in rekening brengen. Dit hangt af van de datum waarop je nieuwe leverancier de levering overneemt. Bij Budget Energie betaal je rond de laatste werkdag van de maand. Door de SEPA-wetgeving moeten we deze afschrijving een paar dagen van tevoren aanbieden bij de bank, wat ook weer betekent dat we de nota's ongeveer een week voor de incassodatum opmaken. Wanneer je dan na die datum overstapt is je nota al opgemaakt en incasseren we die nog. Dit is overigens niet alleen bij Budget Energie zo, maar kan bij meerdere leveranciers voorkomen.

Uiteraard betaal je niet dubbel voor je verbruik omdat we het betaalde termijnbedrag meenemen op je eindnota, en die maken we weer op aan de hand van de meterstanden die je doorgeeft bij je nieuwe leverancier.

Ik hoop dat het op deze manier wat duidelijker is waarom dit gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Klopt dit?
P., 11 oktober 2018

Ik ben zojuist gebeld door iemand van Budget Energie, denk ik? De meneer had een heel verhaal (was niet heel goed te verstaan) en uiteindelijk vroeg hij mijn rekening nummer via de telefoon, waarop ik geantwoord heb dat ik dat niet ga doen! Hij zei maar mevrouw, ik vraag alleen de cijfers achter de letters, waarop ik zei maar dat is mijn rekeningnummer, alleen niet de IBAN.

Toen begon hij over een sms, hij stuurde iets toe; onsaanbod.direct. Dan kan ik het aanbod bekijken. Ik heb gezegd dat ik niet zomaar op iets ga klikken, maar hij bleef toch beetje drammen dat dat nodig was. Maar mij is ooit verteld dat ik niet zomaar op een link moet klikken. Om er van af te komen vroeg ik of het dan per email zou kunnen, dat kon ook. Hij belt vrijdag terug.

Ik vertrouw dit niet. Ben ik nou iemand die spoken ziet of klopt dit en is dit niet van budgetenergie?

Mvg

Reactie van Budget Energie , 13 november 2018

Beste meneer/mevrouw P,

Bovenstaande klinkt niet best, en is ook niet de manier waarop wij klanten willen werven. Door het ontbreken van gegevens kan ik echter niet controleren of dit daadwerkelijk iemand van Budget Energie is geweest, of een andere leverancier.

Indien u wilt dat wij dit voor u uitzoeken, verzoek ik u vriendelijk om uw telefoonnummer, de datum, en het tijdstip waarop u gebeld bent aan ons door te geven. Als nog te achterhalen is met welk nummer u bent gebeld, dan ontvangen wij graag ook die gegevens.

U kunt deze mailen naar klachten@budgetenergie.nl.

Zodra wij uitsluitsel hebben ontvangt u van ons een bericht.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie P., 16 december 2018

Ook wij zijn gisteren (15 dec) gebeld. Ook erg onvriendelijk werden wij te woord gestaan. Hij kwam met een verhaal dat hij het rekeningnummer moest verifiëren voor ons termijn bedrag. Wij hebben laatste 3 cijfers gegeven(daar kan je niks mee). Mijn man heeft hun erop gewezen dat hij niks meer krijgt ivm privacy. Toen kwam nota bene de manager aan de lijn en zei dat het echt zo werkte. Ze bleven drammen maar wij hebben verder niks gegeven. Heel apart dit

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Schaamteloos opgelicht
N, 7 september 2018

Via een MediaMarkt filiaal ben ik met mijn partner in aanraking gekomen met Budget Energie. Na een gesprek in de winkel hebben ze mijn gegevens opgenomen en mij een kortingsvoucher meegegeven. De gegevens zouden mij gemakkelijk op weg helpen mocht ik besluiten me aan te sluiten bij Budget Energie. Hierbij werd benadrukt dat alles vrijblijvend was en wij de voucher pas in zouden kunnen leveren wanneer we klant zouden worden. Voor de gegevensverwerking diende ik een handtekening te plaatsen, wat ik heb gedaan.

Het blijkt nu dat Budget Energie mijn handtekening onder een contractuele overeenkomst heeft geplaatst zonder mijn toestemming en bovendien zonder inlichting hierover op welke manier dan ook. Omdat de bevestigende email met de overeenkomst hiervan in mijn "Reclame" inbox is beland, kwam ik hier pas achter nadat ik plotseling bericht kreeg van mijn huidige energiemaatschappij dat ik werd afgemeld (waar we ons tevens pas net hadden aangemeld na leveranciers te hebben vergeleken).

Dit is m.i. een uitermate dubieuze manier om klanten te werven. Ik nam daarom contact op met BudgetEnergie om melding te maken van de manier waarop ik ben behandeld in de MediaMarkt.

Na 2 telefoongesprekken wordt mij herhaaldelijk verteld dat ze nu eenmaal mijn handtekening hebben en ik een email heb ontvangen en dat dit rechtsgeldig is. Ik betwijfel echter ten zeerste of de manier waarop dit is gebeurd rechtsgeldig is. Naar mijn mening ben ik namelijk simpelweg opgelicht. Helaas wordt hieraan geen gehoor geboden. Ik voel me onheus bejegend, en besluit daarom te vragen of er collega's zijn die mij verder kunnen helpen. Dit wordt beantwoord met "nee", en "zij zullen u hetzelfde vertellen".

Nadat ik ben opgelicht en afgewimpeld wordt mij tot slot medegedeeld dat ik de boete voor de overstap zelf mag gaan betalen.

Kortweg: schaamteloos en zeer onprofessioneel. Blijf hiervan weg!

Reactie van Budget Energie , 3 oktober 2018

Beste meneer/Mevrouw,

Doordat er geen gegevens zijn achtergelaten bij deze review kan ik niet kijken met wie er gesproken is of door welke verkoper deze aanmelding is gedaan.

Mocht u van ons nog een verdere reactie willen, dan verzoek ik u vriendelijk om uw gegevens achter te laten zodat wij kunnen beoordelen of we hiermee nog iets kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
eindafrekening
l.v.schijndel uit rotterdam, 16 augustus 2018

3 julie 2018 overgestapt naar NLE nu 16 augustus 2018 nog steeds geen eindafrekening dus nu al 6 weken als ik 6 weken te laat mijn termijn bedrag betaald zit er al meteen een boete op en word er gedreigd met deurwaarde

Reactie van Budget Energie , 28 augustus 2018

Beste mevrouw, meneer Schijndel,

Wij maken onze eindnota's op binnen 6 weken en onze jaarnota's uiterlijk binnen 8 weken. Er zijn uitzonderingen, bijvoorbeeld wanneer wij meterstanden moeten corrigeren of andere externe factoren spelen. Helaas heb ik van u geen gegevens mogen ontvangen bij uw ervaring en kan ik daarom niet voor uw probleem een specifiek antwoord geven. U kunt een e-mail sturen naar klachten@budgetenergie.nl, met daarin uw postcode & huisnummer of klantnummer en klacht. Wij zullen dan zo snel mogelijk met u contact opnemen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Web-Care

Reactie Miranda, 17 oktober 2018

In de mail die Budgetenergie stuurt staat dat de eindafrekening na maximaal 6 weken, maar waarschijnlijk al na 4 weken komt. Klopt dus niet met wat ze hier nu zeggen..

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
misleidende werving
Anton, 13 augustus 2018

Ik werd door een medewerker van Tariefadvies telefonisch benaderd voor een energieleverings advies. De medewerker gaf aan, dat ik op een link in een SMS kon klikken om het advies per mail te krijgen. Ik heb tijdens het telefoon gesprek aangegeven dat de medewerker slecht was te verstaan.

In de mail stond bij het advies, vervolgens een link waarmee de aanvraag bevestigd kon worden. Hier heb ik niet op geklikt.

Ik heb daaropvolgend (omdat het telefoongesprek slecht was te verstaan en ik het niet vertrouwde) nog een mail gestuurd naar Tariefadvies waarin ik aangaf dat ik géén gebruik wilde maken van het aanbod. Ook heb ik telefonisch contact gezocht met Budget Energie dat ik (indien er toch iets mis zou gaan, ik géén klant wilde worden). Van beide partijen heb ik een annuleringsbevestiging ontvangen. Echter, 2 dagen later bleek ik toch klant te zijn.

De mail die verstuurd werd ná het telefoongesprek suggereert dat ik nog de keuze had om de aanvraag te bevestigen. In de mail stond NIET dat ik al klant was maar in de mail stond WEL dat ik dat kon worden door op de link te klikken. De mail is als bijlage toegevoegd.

Resumerend: niet op de bevestigingslink geklikt, en per mail en telefonisch aangegeven dat ik géén klant wilde worden, van het aanbod afzag, en daarvan een annuleringsbevestiging ontvangen, en toch klant?!

Tariefadvies gaf aan duidelijk te zijn geweest (hoewel telefonisch slecht te verstaan), en dat het mijn ‘eigen schuld’ was. Ze erkennen niet dat het misleidend is, om een mail te sturen die suggereert dat je nog de keuze hebt om klant te worden terwijl je dat al bent. Er staat duidelijk dat je de aanvraag zelf kan doorzetten indien je akkoord gaat met de voorwaarden door op een link te klikken. Ze beroepen zich achteraf op een slecht te verstaan telefoongesprek en wijzen alle verantwoordelijkheid van de hand. Budget Energie zegt hier buiten te staan, maar ze hebben wel het voordeel van deze praktijk.

Reactie van Budget Energie , 21 augustus 2018

Beste Anton,

Vervelend om van uw situatie te horen. Helaas heeft u geen gegevens in uw klacht vermeld waarmee ik u verder kan helpen. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken om ons een e-mail te sturen met daarin uw postcode & huisnummer of klantnummer, zodat wij met u hierover in contact kunnen komen. U kunt dit sturen naar klachten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Web-care

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Oplichterij! Verkoper aan de deur, contract gestuurd naar een fake e-mailadres.
Jolien , 8 augustus 2018

Eerder dit jaar is een verkoper van BudgetEnergie aan de deur geweest bij mijn 92-jarige grootmoeder. Dit vond plaats in een wooncomplex waar je niet zonder sleutel of aanbellen binnenkomt, maar deze verkoper wist toch aan haar voordeur te komen.

-

Een vaag praatje over het kunnen leveren van goedkopere energie als zij direct een contract tekende volgde. Nogmaals, een vaag praatje: er is niets verteld over de looptijd van het contract of de kosten die hieraan gebonden zijn. Het enige dat verteld is, is dat door het ondertekenen van dit contract zij een leuke bonus zou krijgen (50 euro) en goedkoper uit zou zijn. Mijn grootmoeder aarzelde, maar heeft op aandringen van deze colporteur toch ondertekend.

-

Later vertelde zij ons iets getekend te hebben en niet te weten wat zij precies had getekend. Het leek haar geloofwaardig doordat al haar gegevens al door de verkoper waren ingevuld. Haar huidige meterstanden, voornaam, achternaam, adres, postcode, geboortedatum, telefoonnummer: al deze gegevens had de verkoper van BudgetEnergie al tot zijn beschikking vóórdat hij aan de deur van mijn grootmoeder stond.

-

Mijn grootmoeder bleek dus een driejarig (!) contract met BudgetEngergie te hebben ondertekend, waarbij zij nog duurder uit bleek te zijn dan bij haar huidige energieleverancier.

-

De enige informatie waarover wij op dit moment beschikken, is een afschrift van haar rekening, waarop inderdaad een bonus van 50 euro is bijgeschreven. Mijn grootmoeder heeft nooit een bevestiging of contract ontvangen, al beweert BudgetEngerie anders.

-

BudgetEnergie claimt namelijk een bevestigingsmail naar haar e-mailadres te hebben gestuurd. Het e-mailadres dat BudgetEnergie opgeeft bestaat uit de voorletter, achternaam en laatste cijfers van haar geboortejaar. Dit e-mailadres is nooit door mijn grootmoeder, of door iemand anders in haar omgeving, aangemaakt. Nogmaals, het gaat om een 92-jarige vrouw. Zij beschikt niet eens over de technologische middelen om überhaupt een e-mail te kunnen bekijken.

-

Doordat BudgetEngergie een nep-e-mailaccount heeft gebruikt om het contract naar te sturen, heeft mijn grootmoeder dit contract dus nooit ontvangen. Daardoor is haar bedenktijd dus ook verlopen, zonder dat zij überhaupt de kans heeft gehad om dit contract te kunnen ontbinden.

-

Korte samenvatting: BudgetEngerie stuurt oplichters langs de deuren, vooral bij oudere mensen als ik het internet mag geloven. Zij vertellen een vaag verhaal over het kunnen leveren goedkopere energie, en laten deze mensen vervolgens een contract ondertekenen. Er wordt gebruik gemaakt van een nep e-mailadres, waardoor het contract nooit wordt ontvangen door de desbetreffende persoon, en er dus ook geen kans is om het contract te kunnen ontbinden.

-

Pure oplichterij!

Reactie van Budget Energie , 9 augustus 2018

Beste Jolien,

Zou je wat gegevens bij je bericht kunnen vermelden over de betreffende aanmelding.

Het is uiteraard niet de bedoeling om op deze manier klanten te werven, en ik wil graag voor je kijken naar een oplossing. Zonder gegevens is dat echter niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Mijn vader (88 jaar) krijgt onterecht een hoge boete nadat hij een contract heeft opgezegd binnen de bedenkperiode
Ellen Meijns, 15 juni 2018

Mijn vader (88 jaar) is benaderd door iemand van Budget-energie aan de deur van zijn woning in het flat gebouw. Deze heeft mijn vader verteld dat hij samenwerkte met de bewonerscommissie van de flat en dat Budget-energie goedkopere energie kon leveren aan mijn vader als hij direct een contract tekende. Toen mijn vader aarzelde, vertelde de colporteur dat mijn vader een opzegperiode had en kon bellen als hij zich bedacht. Mijn vader tekende toen een contract, maar kreeg de volgende dag spijt. Hij belde naar budget-energie en zegde het contract op. Volgens de klantendienst van Budget-energie was alles in orde en zouden ze het contract ontbinden. Maar weken later kreeg mijn vader toch een energierekening van Budget-energie. Toen hij contact probeerde op te nemen, bleek dat het heel moeilijk was om hen te bereiken. Uiteindelijk is het hem toch gelukt en toen hij zijn verhaal vertelde, vertelde ze hem dat hij niet de waarheid sprak en nooit gebeld had om het contract op te zeggen. Toen hij bewijs van de PTT_rekeningen stuurde, waar wel degelijk opstond dat hij gebeld had, verklaarden ze doodleuk dat hij toen in de rij wachtenden had gestaan en nooit iemand aan de telefoon had gehad.

Dit is ontaard in een een welles-nietes spelletje , dat mijn hoog- bejaarde vader aan het verliezen is omdat hij niet de energie meer heeft om zijn gelijk te bewijzen. Ondertussen krijgt hij ook nog een boete van de budget-energie omdat hij "contractbreuk" zou hebben gepleegd door over te gaan naar een ander energiebedrijf. Mijn vader voelt zich opgelicht en enorm beledigd dat Budget-energie hem voor leugenaar uitmaakt. Ik hoop echt dat budget-energie dit op een goede manier wil oplossen!

Reactie van Budget Energie , 29 juni 2018

Beste mevrouw Meijns,

Erg vervelend om van de situatie van uw vader te horen. Graag zou ik met u willen meekijken, echter zie ik dat u geen contactgegevens hebt achtergelaten of gegevens van uw vader. Als u een e-mail stuurt naar klachten@budgetenergie.nl met daarin de klantgegevens van uw vader, kunnen wij met u meekijken en nemen wij zo snel mogelijk contact op.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Web-care

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
misleidende, agressieve en onjuiste verkoop in 55+complex
Bart Jan uit oosterhout, 17 mei 2018

Een bewoonster van een 55+complex kwam vanmorgen in paniek bij mij op het spreekuur (ik ben huismeester). Zij gaf aan gisteren iets getekend te hebben en niet wetende wat zij had getekend. Gelukkig hebben we via een andere bewoner een telefoonnummer van de verkoper kunnen achterhalen en kwamen we er achter dat zij voor Budget Energie contracten werven.

_

Het bleek te kloppen dat zij voor mevrouw een contract bij Budget Energie hadden afgesloten. Zij wist niet op het moment van afsluiten waarvoor deze mensen kwamen. Mevrouw heeft geen emailadres. Hier hadden ze gewoon een verzonnen (fake) adres ingevoerd.

_

Zij kwamen aan de deur met het verhaal dat zij een onderzoek naar energie deden en daar advies over te geven. Gaven niet aan voor welk bedrijf zij werkte en geen zichtbare legitimatie bij zich hadden. Na afloop bleef mevrouw achter zonder enige vorm van contract.

_

Ik heb het contract voor haar kunnen ontbinden bij Budget Energie, zo kwam ik ook achter het fake emailadres.

_

Later die ochtend kwam ik de mannen tegen bij de lift. Ik heb ze direct verzocht het complex te verlaten. Het complex heeft een afgesloten ingang. Ik heb duidelijk aangegeven dat de bewoners verkoop aan de deur niet op prijs stellen. En zeker niet met de manier van verkoop die zij plegen. Waarop ik het antwoord kreeg dat zij niet iets kwamen verkopen, zij kwamen een energie check doen. En wederom verzocht om te vertrekken. Hierop reageerde verontwaardigd en begonnen te schermen met het bordje artikel 461. En probeerde mij, de huismeester, de mond te snoeren. Na een kleine stemverheffing vonden de heren het nodig om mij nogmaals de les te lezen. Na meer aandringen zijn de beide dan toch vertrokken waarbij eentje zelf boos en agressief werd.

_

Ik vind het heel vervelend en ongelooflijk dat oudere mensen, ter goeder trouw op deze manier overrompeld worden en iets op de mouw gespeld krijgen. Voor mij is dit gewoon een babbeltruc waarmee ze deze oudere een contract mee aansmeren.

Reactie van Budget Energie , 29 mei 2018

Beste Bart Jan,

Uiteraard is bovenstaande onacceptabel. Zou je mij de adresgegevens van het appartementencomplex kunnen doorgeven?

Dan kunnen we achterhalen welke verkopers daar zijn geweest om passende maatregelen te nemen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
misleiding/praatjes aan de deur
Yvonne B uit Breda, 11 mei 2018

Vandaag heeft een medebewoner uit ons complex een man binnengelaten van jullie. Bij mij belde zijn 'partner' aan en zei dat hij van de slimme meters was. Ik werk zelf bij een leverancier, dus heb hem gevraagd van welk bedrijf hij was. Antwoord; tot 2 keer toe, hij kwam namens alle leveranciers! Ik zag op zijn IPad jullie naam staan en vroeg ook tot 3 (!) toe of hij van Budget energie was, maar dat bleef hij ontkennen! Hij werkte zelfs samen met de Consumentenbond! Zijn partner die de discussie hoorde, daalde de trap af en zei dat hij niet met mij in discussie moest gaan! Wauw, dat zijn pas argumenten. Ik heb gezegd dat ik er niet van gediend ben dat er gelogen wordt. Zeg van welk bedrijf je bent en klets er niet omheen en lieg niet! Toen de andere man begreep dat ik ook bij een leverancier werkte kon hij alleen maar vol frustratie als argument aanvoeren dat dat de grootste *** waren. Dus nog meer goede argumenten! Instrueren jullie de verkopers om zo met mensen om te gaan? Ik heb gevraagd of ze het appartementencomplex wilden verlaten, maar toen moest hij nog even vragen of er soms een bordje met verboden toegang en artikel 461 ophing!! Ik had hem niet zelf binnengelaten en heb gevraagd aan mijn medebewoner die wel was overdonderd door hun praatjes of hij ook wilde dat ze vertrokken en toen hij 'ja' zei, zijn de heren vertrokken. Hele slechte en nare nasmaak van jullie bedrijf overgehouden.

Reactie van Budget Energie , 29 mei 2018

Beste Yvonne,

Bovenstaand is natuurlijk volkomen ontoelaatbaar. Heb je voor mij de adresgegevens zodat we kunnen kijken welke verkopers er zijn geweest zodat we passende maatregelen kunnen nemen?

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
Prettige overstap
Robert, 26 april 2018

Vorig jaar overgestapt van eneco naar Budget Energie via de deur.

De knoop doorgehakt en het was goedkoper. Goede uitleg aan de deur. SUPER!

Geen rompslomp en ik wist waar ik aan toe was.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer