Ervaringen Budget Energie

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze bieden we een open platform aan waar klanten ervaringen kunnen delen. Uw ervaring helpt daarbij. Hieronder leest u ervaringen over Budget Energie. U kunt uw ervaring met Budget Energie ook delen.

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Eindafrekening
Sab uit Eindhoven , 4 maart 2020

Nou ook al weken terug de meterstanden doorgegeven en nog steeds niet 10 x gebeld bij me vorige had ik het binnen 2 dagen. Maar wel ruim 2 weken van tevoren mailen dat ik op tijd moet betalen anders verhoging. Maken jullie maar eerst me eindafrekening waardeloos dit.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Onbereikbaar
G.Hendriksma, 2 maart 2020

Ik ben in januari overgestapt. Graag wil ik mijn klantnummer weten en een contract inzien. Helaas, als je belt wordt je in de wacht gezet en de website opent niet. Voor de app heb je een klantnummer nodig maar dat heb ik dus niet. Ik heb grote spijt dat ik voor budget energie gekozen heb. Bestaat het eigenlijk nog wel?

Reactie van Budget Energie , 4 maart 2020

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Budget Energie bestaat zeker nog!

Uw klantnummer kunt u ook terugvinden in de welkomstmail die wij naar al onze klanten versturen als eerste e-mail. Bij deze welkomstmail zit, als bijlage, ook uw leveringsovereenkomst.

Wij hopen u zo alsnog te hebben kunnen helpen en wensen u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Web-Care

Reactie G.Hendriksma uit Zwolle, 4 maart 2020

De welkomstmail heb ik nooit ontvangen. Ik heb jullie gisteren weer geprobeerd te bellen maar jullie zijn onbereikbaar. Is het nu echt zo moeilijk mij even mijn klantnummer te geven ?

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Een min punt
Leerentveld uit Maarssen, 25 februari 2020

Wij zijn een jaar geleden overgestapt van Energie direct naar Budget Energie ook via de mediamarkt. Begin Feb zou het jaar afgelopen zijn en een jaarafrekening krijgen. Tot op heden weten we nog steeds niet waar we aan toe zijn. Maar wel al de maand maart incasseren. Waarom moet een jaarafrekening zo lang duren. Heb 3 wkn geleden wel een mail gekregen met de eindstand.

Reactie van Budget Energie , 27 februari 2020

Beste,

Wat vervelend dat u al lang aan het wachten bent en nog steeds niet weet waar u aan toe bent. Ik had graag even met u meegekeken in de hoop u meer zekerheid te geven maar bij uw review zag ik geen contactgegevens.

Mocht u alsnog contact willen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 18.00 uur, op telefoonnummer 020-2055555.

Fijne dag!

Budget Energie

Web-Care

Reactie Leerentveld uit Maarssen, 27 februari 2020

Die heb ik al 3x gebeld maar kunnen niks doen. Moet gewoon wachten op een mail.

Reactie Soudant uit Gronsveld, 2 maart 2020

Ik heb hetzelfde. Ik wacht al een maand op de afrekening, als ik bel hoor ik alleen, ja dat duurt bij ons tot maximaal 6 weken. Heel slecht, ben blij dat ik overstap aan het einde van deze maand.

Wat een trieste bedoeling en amateuristisch dat het maken van een jaarafrekening zo lang moet duren.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Goede ervaring
Thera, 21 februari 2020

Wij zijn een jaar geleden van Nuon overgestapt naar Budget Energie en meer dan tevreden met deze overstap.

Ik vind de communicatie erg goed en volledig. Wij ontvangen iedere maand per mail een overzicht van ons energieverbruik. Hierbij wordt ook een vergelijking gemaakt met het gebruik van soortgelijke huishoudens. Zo komen wij aan het eind van het jaar nooit voor verrassingen te staan over ons gebruik.

Reactie van Budget Energie , 24 februari 2020

Beste,

Wat fijn dat zo tevreden bent over onze communicatie en dienstverlening, dat vinden we leuk om te horen.

Bedankt voor het vertrouwen in Budget Energie en een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Web-care

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Oplichters
Barry Lucas uit Rotterdam, 20 februari 2020

Als je na 8 dagen al een termijn bedrag wordt afgeschreven terwijl er 250 euro beloofd is voor contract breuk en nog niet is betaald is niet leuk maar alsje na een onbeschoft telefoontje besluit om weer te vertrekken willen ze alles terug dus 600 euro 250 euro contractbreuk vorige leveransier

250 euro contract breuk Budget Energie

100 euro welkomst cadeaubon

Jammer Budget Energie heel Jammer

Reactie van Budget Energie , 21 februari 2020

Beste,

Wat jammer dat uw ervaring met Budget Energie niet goed is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat medewerkers u onbeschoft behandelen!

Helaas trof ik bij deze review geen contactgegevens aan, want ik had uw ervaring met Budget Energie graag persoonlijk met u besproken. Mocht u persoonlijk contact op prijs stellen, raad ik u aan contact op te nemen met onze Klantenservice. Refereert u dan alstublieft aan dit contact.

Onze klantenservice is, op werkdagen tussen 8.30 en 18.00 uur, telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 020-2055555

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Web-Care

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Telefonische colportage
Koudijs, 11 februari 2020

Werd op mijn mobiel gebeld door een (mannelijk) persoon van Budget Energie; Was zogenaamd in de veronderstelling dat hij met de familie "D******" sprak. Nadat ik hem had medegedeeld dat dit niet het geval was en hij met een geheel ander iemand sprak, vroeg hij terloops; "OK, maar nu ik u toch aan de lijn heb, kan ik u misschien een aanbod....... Ik heb hierop meteen het gesprek afgekapt. Dus weer een nieuwe slinkse methode om lukraak telefoonnummers te bellen om te proberen energiecontracten af te sluiten!

Reactie van Budget Energie , 14 februari 2020

Beste,

Wij vinden het erg vervelend dat u dit overkomen is. Wij willen dan ook graag nagaan wie hier achter zit en hier actie op ondernemen. Wilt u ons, in een e-mailbericht, zoveel mogelijk informatie geven. Te denken valt dan aan: het telefoonnummer waar u door werd gebeld, uw telefoonnummer, naam van de verkoper of zijn organisatie. Hoe meer info, hoe groter dan kans dat we erachter kunnen komen wie het was. U kunt uw e-mail, met uw klacht kort weergegeven, richten aan: klanten@budgetenergie.nl

Onze oprechte excuses en vast een goed weekend gewenst.

Budget Energie

Web-care

Reactie Koudijs uit Rotterdam, 14 februari 2020

Echt een treurig bedrijf dit bedrijf hoort niet op een nette energie markt thuis. Ga nooit met ze in zee

Reactie Koudijs uit Rotterdam, 14 februari 2020

Echt een treurig bedrijf dit bedrijf hoort niet op een nette energie markt thuis. Ga nooit met ze in zee

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Opdringerige verkoper/bedrieger aan de deur (Bezembinder, Alphen aan den Rijn)
FvV uit Alphen aan den Rijn, 7 februari 2020

Dinsdag 4 februari 2020 stond er een man aan mijn deur en vertelde mij over de nieuwe slimme meters die geplaatst gaan worden en dat mij dat grote voordelen zou geven. Ook wilde hij een gratis 'site-check' doen, die mij normaal gesproken, volgens hem, 35 euro zou kosten. Hij wilde even naar binnen stappen om alles na te lopen. Toen ik hem mijn meterkast wilde tonen, was hij daar niet in geïnteresseerd. Dit vond ik vreemd, want het ging juist om mijn meters. Het bleek 1 grote onzin verhaal te zijn om alleen maar bij mij binnen te komen. Hij stond op dat moment al een contract in te vullen op zijn tablet, waar ik niet om gevraagd heb. Toen ik hem vroeg wat hij nou precies kwam doen, draaide hij er een beetje omheen. Pas toen ik het logo van BUDGET ENERGIE op zijn scherm zag staan, had ik door waar hij werkelijk voor kwam. Hij deed zich voor als 'slimme meter monteur', maar was gewoon een verraderlijke BUDGET ENERGIE verkoper. Dit heeft hij geen 1 keer gemeld en zo heeft hij zich niet voorgesteld. Pas toen ik hem vroeg of hij mij nu een aanbieding aan het maken was voor een andere energie contract, antwoordde hij dat dat zo was. Toen ik hem aangaf daar absoluut niet in geïnteresseerd te zijn, drong hij nog aan om een offerte te maken die mij toegestuurd zou worden en dat ik dan alsnog kon besluiten. Een beetje geïrriteerd heb ik hem verteld daar ook niet in geïnteresseerd te zijn en hem vriendelijk verzocht te vertrekken. Pas toen kwam een halfbakken excuus in de zin van, sorry voor het ongemak.

Ik vraag mij af hoeveel mensen gedacht hebben een afspraak voor slimme meters gemaakt te hebben, maar uiteindelijk een contract bij BUDGET ENERGIE zijn aangegaan.

Reactie van Budget Energie , 14 februari 2020

Beste FvV,

Wat een vervelende ervaring heeft u opgedaan met onze deur aan deur verkopers. Dit is absoluut niet de manier waarop Budget Energie zich aan u wilt voorstellen en wij bieden u oprechte excuses aan voor de hele gang van zaken.

Wilt u ons per e-mail laten weten wat uw plaats en straatnaam zijn, dan kunnen wij nagaan wie de verkoper was en voorkomen dat hij langer door kan gaan met het op deze manier benaderen van potentiële klanten. Ik verzoek u vriendelijk uw adresgegevens, i.c.m. met uw klacht, te sturen naar: klanten@budgetenergie.nl.

Alvast bedankt en een goed weekend gewenst.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Web-care

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
100 euro boete (terecht) maar ook verval welkom cashback bonus ad 250 euro bij eerder opzeggen. Totaal 350 euro dus.
van Kakum uit Raalte, 6 februari 2020

Ben vorig jaar via Pricewise overgestapt naar Budget Energie. Nu overgestapt naar een andere leverancier na 8 maanden. Moet hiervoor een boete betalen van 100 euro. Prima. Geen probleem.

Echter ook de 250 euro cashback korting die ik zou ontvangen (een reden om destijds over te stappen) vervalt volledig. Totaal kosten zijn dus 350 euro. De bonus wordt ook niet naar evenredigheid uitgekeerd. Zo dus een totaal verkeerd beeld van de echte kosten. Je betaald dus in principe 2x een boete. Zie dit nergens in de 'kleine lettertjes' staan. Customerservice was erg resoluut. Jammer.

Reactie van Budget Energie , 14 februari 2020

Beste van Kakum,

Wat jammer dat u bent overgestapt naar een andere leverancier, voor verloop van uw contract. Daardoor wordt inderdaad een contractbreukboete in rekening gebracht en loopt u de korting mis.

Over de gevolgen van het voortijdig overstappen bent u geïnformeerd in de welkomst e-mail. De boete wordt aangegeven op het tarievenblad en het niet uitkeren van de korting wordt uitgelegd in de actievoorwaarden.

Ik ga er vanuit dat u alle informatie terug kunt vinden maar mocht het onverhoopt niet lukken, laat het ons weten. De medewerkers van onze klantenservice helpen u graag.

Budget Energie wenst u een goed weekend!

Budget Energie

Web-care

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Vast ??? Echt niet ...verhoogd het gas in 1 jaar met 15cent
F.M.Derks uit Eindhoven, 1 februari 2020

Waardeloos,vast contact aangegaan voor 3 jaar.

Eerste maand is het gas al 3 cent meer,2 maanden later weer 4 cent (alles onder het mum ,tja de belasting is verhoogd,indien dit zo was hadden we dit wel gehoord lijkt mij,bij hen wordt de belasting per maand verhoogd ??).

In januari is daadwerkelijk de belasting verhoogd(zou 3-4 cent zijn),mooi zegt budget energie we zetten er nogmaals 9 cent bovenop)

Ik betaal dus nu in 1 jaar tijd met een vast contract ipv 69 cent,84 cent voor gas...absurd.

(ik houd mijn hart vast hoever zij zullen gaan.)

De belasting voor stroom is verlaagd,maar niet bij budget energie,nee zij zetten ook hier weer 2 cent bovenop.

Ik viel me behoorlijk opgelicht en heb dit nog nooit meegemaakt.

Aan de klantenservice heb je niets,die lezen een script op wat ze voor hun neus hebben en kunnen geen enkel antwoord op je vraag geven.

Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik ooit overgestapt ben.

Ook voordat je eindelijk de jaaropgave duurt heel erg lang...

Geen aanrader!!

Reactie van Budget Energie , 7 februari 2020

Beste F.M.Derks,

Ik zou graag met u mee willen kijken naar de tarieven in uw contract. Helaas heb ik geen gegevens bij dit bericht ontvangen, waardoor dat niet mogelijk is.

Bij een vast contract is het niet mogelijk dat uw tarieven meerdere keren per jaar wijzigen. Uw kale leveringstarieven, exclusief belasting en BTW, blijven voor de volledige 3 jaar vast staan. De hoogte van de overheidsheffingen zoals energiebelasting en ODE (Opslag Duurzame Energie) kunnen per 1 januari van ieder jaar wijzigen. Deze wijziging verwerken wij automatisch, hier ontvangt u geen bericht over. De gewijzigde tarieven kunt u uiteraard wel vinden op Mijn Budget.

Als u uw contract in 2019 met ons bent aangegaan, dan ziet u in uw contract de belastingtarieven van het jaar 2019 terug. Energieleveranciers weten van te voren niet wat de belastingtarieven voor het jaar erop zullen zijn, daarom is het niet mogelijk om dit van te voren te verwerken in uw contract. De energiebelasting over stroom is dit jaar inderdaad verlaagd, echter is het onderdeel ODE dit jaar verhoogd.

Ik raad aan om te controleren of uw kale leveringstarieven op dit moment nog steeds gelijk zijn aan de tarieven die u met ons heeft afgesloten. Als dat het geval is, dan hebben wij uw tarieven niet meerdere keren aangepast maar dan heeft de verhoging te maken met de wijziging van de overheidsheffingen.

Wij maken uw jaarnota doorgaans binnen 4 weken op, het maximale termijn is hiervoor 6 tot 8 weken. Ik vind het jammer om te horen dat u spijt heeft dat u naar ons bent overgestapt, echter gelden deze tariefwijzigingen voor de gehele energiebranche.

Ik wens u alvast een fijn weekend toe!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Bijbetalen
R. uit Drachten, 23 januari 2020

Overgestapt van Essent naar budget via media markt.Er werd mij verteld dat ze goedkoper zijn,en dus op de jaarnota geld terug zou krijgen(was ook altijd het geval bij Nuon en Essent) nu krijg ik jaarnota binnen,moet geld bij betalen en ze hebben mijn maandbedrag wat ik moet betalen naar beneden gezet!! Hoe kan het in godsnaam dat ik moet bij betalen op jaar afrekening en toch mijn maandbedrag naar beneden gaat! Ik vind jullie een stelletje mooi praters die mensen lokt met mooie praatjes! Raad niemand aan om bij jullie energie af te nemen!

Reactie van Budget Energie , 24 januari 2020

Beste R.,

Ik heb helaas geen gegevens van u ontvangen bij dit bericht, hierdoor kan ik niet inzien waarom uw termijnbedrag lager is voor het komende jaar. Echter hebben er in januari 2020 een aantal wijzigingen plaatsgevonden in de energiebelasting en daarbij vooral in de vermindering aan energiebelasting. Ieder huishouden ontvangt hogere vermindering aan energiebelasting voor elektriciteit, daardoor is er een mogelijkheid dat u dit terug ziet in uw termijnbedrag. Mocht u zich echt zorgen maken over de hoogte van uw termijnbedrag, dan kunt u dit bedrag uiteraard altijd wijzigen of meerdere keren per jaar controleren.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Vervelende klantenwervers Budget Energie.
Janus de Geus, 15 januari 2020

Vervelende klantenwervers Budget Energie. J******* 3 januari 2020 Klantenwervers in Mediamarkt gaan irritant liggen doen als je niet geintereseerd bent in hun verhaal. Dit overkwam me vanmiddag in de Mediamarkt te Heerlen. Het ging om een groen sneuzeltje. Reactie van Budget Energie - 8 januari 2020 Beste J**********, Jammer om te horen dat onze manier van het aanbieden van onze energiecontracten in MediaMarkt u niet bevalt. Als u niet geïnteresseerd bent in een contract van Budget Energie dan adviseer ik u niet in te gaan op het aanbod. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare Ik al meteen een gesprek afgehouden maar toch ging deze persoon naderhand irritant liggen doen. Lijkt mij niet geschikt als werver. Met potentiële klanten ga je zo niet kinderachtig om. Groet. J********

Reactie van Budget Energie , 22 januari 2020

Beste Janus de Geus,

Dat is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie Francisca uit Dordrecht, 14 februari 2020

Ik ben in de mediamarkt oneerlijk geïnformeerd waardoor ik ipv 90 132,00 moet gaan betalen dus niets goedkoper dan eneco!

Reactie Francisca uit Dordrecht, 14 februari 2020

Ik ben in de mediamarkt oneerlijk geïnformeerd waardoor ik ipv 90 132,00 moet gaan betalen dus niets goedkoper dan eneco!

Reactie Janus de Geus uit Rotterdam, 14 februari 2020

Hier toevallig ook 132 euro Das heel raar terwijl ik nooit zoveel heb moeten betalen. 100% oplichters. Ik ie een patroon. In wat ze doen.

Het lijkt ze niks te schelen wat wat klanten ervan vinden als ze maar geld binnen harken over de ruggen van goed gelovige mensen. Dit bedrijf moet gestopt worden

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Schandalige eindafrekening.
W. Klingenberg, 31 december 2019

Ben vorig jaar overgestapt naar Budget Energie. Contract van 09-12-2018 tot 09-12-2019, en nu verlengd met een jaar 09-12-2019 t/m 09-12-2019. Tot mijn verbazing, naar deze verlenging, op de eindafrekening, zie ik 12 termijn van 01-2019 t/m 12-2019. Terwijl er 13 van de rekening zijn afgehaald. Ze vergeten voor het gemak maar 12-2018 even mee te rekenen. Telefonisch contact hierover gehad en nog een schriftelijk verzoek ingediend om dit recht te trekken. Helaas, incasseren gewoon op basis van de 12 termijn (vinden dat ze geld van mij tegoed hebben, terwijl ik moet ontvangen) en zetten het maandbedrag omhoog. Budget Energie is goed in creatief boekhouden.

Reactie van Budget Energie , 7 januari 2020

Beste W. Klingenberg,

Bedankt voor uw bericht. Het is zeker niet de bedoeling dat u een vervelend gevoel overhoudt aan de jaarnota die u onlangs heeft ontvangen. Echter wil ik u wel graag mijn uitleg bieden.

U bent klant bij Budget Energie sinds 9 december 2018. Wij hebben destijds een volledig termijnbedrag voor deze maand (december 2018) in rekening gebracht. Dat betekent dat uw termijnbedrag van de maand november 2019 het 12de termijnbedrag is. Uw jaarnota gaat over een periode van 366 dagen, wat een volledig jaar is. Als deze periode bijvoorbeeld een maand langer zou zijn, dan zouden wij pas een dertiende maand meenemen. Dit is bij u niet het geval, vandaar dat er 12 maanden worden verrekend.

Het termijnbedrag van de maand december 2019 zullen wij meenemen op uw jaarnota van komend jaar. Ik begrijp dat dit in uw ogen als creatief boekhouden kan overkomen; maar als wij dit termijnbedrag zouden verrekenen met jaar 2018/2019 dan gaat uw eerstvolgende jaarnota over 11 maanden. Ook ontvangt u in jaar 2019/2020 geen budget korting, zoals u nu wel heeft ontvangen. U heeft op deze manier een grote kans op een flinke bijbetaling.

Dit is dan ook de reden dat wij het termijnbedrag van december 2019 niet zullen meenemen op de jaarnota van 2018/2019 maar op de jaarnota van 2019/2020.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Dikke oplichters
Byron uit Veenwouden, 14 november 2019

Overgestapt naar buget energie. Door zoon deur verkoper toch gedaan. Buget energie heeft mijn contract boete betaald. Totaal 250 euro, Nu na een jaar overstappen naar vattenval. Moet ik de vergoede boete wat buget energie heeft betaald aan essent ook nogmaals terug betalen. Ik vind dit diep triest van Buget energie. Ik raar iedereen af om hier klant te worden.

DIt is voor het eerst dat ik dit mee maak.

Dus stap niet over naar Buget energie.

Reactie van Budget Energie , 18 november 2019

Beste Byron,

Ik begrijp dat het niet prettig is dat wij de opzegboete van de voorgaande leverancier terugvorderen. Echter is dit een voorwaarde van uw contract dat u met Budget Energie bent aangegaan. Als wij een boete vergoeden dan verwachten wij ook dat u, volgens de voorwaarden van uw contract, drie jaar klant bij ons blijft. Als dit niet het geval is dan brengen wij dit bedrag bij u in rekening. Ik raad aan om de voorwaarden door te nemen, het terugvorderen van een opzegboete is namelijk gebruikelijk.

Jammer om te horen dat u bent overgestapt. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via klanten@budgetenergie.nl of 020 - 20 555 55.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie Jeanette, 4 december 2019

Hier hetzelfde verhaal. Ik heb hier niet voor getekend en ben zeker niet van plan om die 100 euro terug te betalen voor de opzegvergoeding. Dit bij andere aanbieders ook nog nooit gehad.

Reactie Byron uit Rotterdam, 14 februari 2020

100% oplichters. Ik ie een patroon. In wat ze doen.

Het lijkt ze niks te schelen wat wat klanten ervan vinden als ze maar geld binnen harken over de ruggen van goed gelovige mensen. Dit bedrijf moet gestopt worden

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Budget Energie verwelkomt mij als klant zonder enig contact
Onbekende klant uit Nederland, 31 oktober 2019

Budget Energie verwelkomt mij als klant zonder enig contact

Vandaag een mail ontvangen. Mijn meterstanden zijn ingelezen en ze verwelkomen mij als klant.

Zonder enige correspondentie wordt ik verwelkomt als klant.

Ik heb ze uiteraard verplicht eventuele acties terug te draaien en zelf voor eventuele kosten op te draaien.

Ik zit namelijk al jaren bij één van de bekende energie maatschappijen en daar veranderd ook niets aan.

1 De ervaringen van anderen en het feit dat Budget Energie ook op het programma KASSA naar voren komt zegt al voldoende.

2 Bizar dat een willekeurig persoon op mijn naam een contract kan aangaan.

Deelt iemand deze ervaring?

Reactie van Budget Energie , 6 november 2019

Beste Onbekende klant,

Dat klinkt als een vervelende situatie! Ik heb helaas geen gegevens van u ontvangen. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Dan kijken wij graag met u mee. Als inderdaad blijkt dat de levering onterecht is gestart, dan draaien wij dit uiteraard terug. Wij zijn doordeweeks bereikbaar van 8:30 tot 18:00 op 020 - 20 555 55 of via klanten@budgetenergie.nl.

We horen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Valsheid in geschrifte
Raymond , 25 oktober 2019

Een man (J**** S****) van budget energie is op 28-9-2019 bij mijn schoonmoeder aan de deur geweest met een verkoop praatje. Mijn schoonmoeder heeft zijn verhaal aangehoord maar niets toe gezegd of getekent. Aangegeven bij essent te blijven. Vervolgens krijgt ze enige tijd later een mail van Essent dat ze een boete van 250 euro moet betalen omdat ze haar contract voor de einddatum vh contract heeft overgezet naar budget energie met een looptijd van 5 jaar. Dit alles terwijl ze niets heeft toegezegd of getekent. Na meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad met budget energie, is het contract, welke door mijn schoonmoeder getekent zou hebben, naar ons toegestuurd. Ook dit is na drie keer contact te hebben gehad meerdere keren "fout" gegaan. Wij hebben het contract bekeken en de handtekening welke onder het contract staat is niet die van mijn schoonmoeder. Het lijkt wel een handtekening van een kind van 3 jaar oud. We zijn hier erg boos en geschokt over. Dat dit blijkbaar, ongestraft kan in Nederland. Wij willen het hier niet bij laten zitten en denken aan aangifte te doen voor valsheid in geschrifte. Al met al geeft dit erg veel stress en kost het bovendien ook veel tijd en moeite omdat meneer J**** S**** een sale wilde scoren. J**** S***** bedankt.

Reactie van Budget Energie , 11 november 2019

Beste Raymond,

Dat klinkt als een erg vervelende situatie, onze excuses voor het ongemak. Ik heb helaas geen gegevens van u ontvangen, op deze manier kan ik geen contractgegevens van uw schoonmoeder bekijken. Kunt u zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen via klachten@budgetenergie.nl? Dan zoeken wij dit graag verder voor u uit.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Mediamarkt voucher
Rekked uit Amsterdam, 24 oktober 2019

Ik heb mij IN de Mediamarkt geregistreerd bij Budget Energie (zonder enige vorm van identificatie), op 7 september 2019, daarop zou ik een email krijgen met daarin mijn Mediamarkt kortingsbon van 175 euro.

Er is nooit een email gekomen, niet in mijn SPAM box, gewoon NIET.

Ik heb daar meerdere keren contact over opgezocht via email maar tot op heden is geen enkele mail beantwoord.

Ik heb Mediamarkt hier over gevraagd maar die voelen zich niet verantwoordelijk voor de kortingen van Budget Energie.

Uiteindelijk heb ik op 19 september 2019, mijn 14 dagen bedenktijd gebruikt om niet over te stappen op Budget Energie en daarna begon de ellende.

Op 26 september 2019 kreeg ik een email dat mijn kortingsbon vervalt en of ik het resterende bedrag even wil terug betalen, met een bedrag van 148,99 euro.

Ik heb daarop de klantenservice van Budget Energie gebeld, de situatie uitgelegd en ik zou later antwoord krijgen. Dat is NIET gebeurd! Ik heb toen zelf begin oktober gebeld na dat ik weer een aanmaning kreeg. Mijn betaling is toen op dispuut gezet totdat ik antwoord zou krijgen van Budget Energie maar u raadt het al, ik heb geen antwoord gekregen.

Tot vandaag, ik kreeg weer een nieuwe aanmaning, en nu staat het bedrag op 163,99 euro. Ik heb wederom gebeld en kreeg te horen dat het dispuut van de betaling af was. Waarom dat was begreep men niet maar Budget Energie zou dit uitzoeken en vervolgens werd er weer een nieuw dispuut op de betaling gezet en kreeg ik te horen dat ik weer gebeld wordt zodra er meer bekend is.

Waarom is het zo'n chaos binnen uw bedrijf?

Waarom worden er dingen beloofd die niet worden waargemaakt?

Ik wil graag, VANDAAG nog, een oplossing. Vanuit mijn ogen is dat die rekening verdwijnt, jullie zijn nu al meer dan een maand hiermee bezig, er zou allang een oplossing moeten zijn gevonden, ik ben hier gewoon klaar mee.

Ik ben telefonisch bereikbaar en zou graag dus vandaag willen worden teruggebeld met een oplossing.

Reactie Beppie, 26 oktober 2019

Hola Nou dit verhaal ken ik !! Mijn vader van 84 Is ook op dezelfde manier genaaid en nu krijgt Mijn vader een deurwaarde aan de deur ... Anders ga ik #BudgetEnergie voor de rechter slepen en de brief naar Kassa en Radar is al verstuurd doe je mee???

Reactie van Budget Energie , 28 oktober 2019

Beste Rekked,

Wat vervelend om te horen dat de aanmelding en het terugvorderen van de cadeaukaart kosten op deze manier is verlopen. Ons klachtenteam zoekt dit graag verder voor u uit. Er is intern een klachtenproces gestart, hierbij kunt u er op rekenen dat wij binnen 5 werkdagen per e-mail of telefonisch contact met u opnemen.

Ik heb uw klacht ook via 'klacht.nl' en 'klachtenkompas' ontvangen. Op dit moment kan ik nog niet inhoudelijk reageren op uw klacht. Zodra uw klacht door de behandelaar van uw klacht is opgelost, laat ik op de bovenstaande kanalen de uitkomst achter.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie Rekked, 29 oktober 2019

Beste Budget Energie,

Terwijl jullie hiermee bezig zijn gaan de aanmaningen gewoon door, ik kreeg net een SMS dat morgen boven op de 163,99 euro nog eens 25 komt.

Ik zou graag willen dat dit soort berichtjes ophouden.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Stijging 40% in 2 jaar.
Erik, 1 oktober 2019

Dit is de tweede poging om mijn ervaring geplaatst te krijgen. De eerste is waarschijnlijk "per ongeluk" tussen wal en schip geraakt.

Ik weet niet of ik dit als een klacht moet bestempelen maar ik wil dit toch even kwijt want ik krijg een vervelend gevoel bij de net ontvangen jaarafrekening van Budget Energie.

In 2016/2017 was ik ook klant bij Budget Energie. Mijn verbruik was toen 4928kwh en 1719 m3.

De totale afrekening over die periode bedroeg €1827. In 2018 ben ik weer overgestapt naar Budget Energie en krijg deze week de jaarafrekening. Wat schets mijn verbazing. Het verbruik was een stuk minder nl. 4752kwh en 1585m3 maar de afrekening bedroeg €2341. Een stijging omgerekend van maar liefst 40%. Ik weet dat de energiebelasting enorm is gestegen maar dat kan de stijging natuurlijk niet verklaren. Het vereist al hogere wiskunde om zo'n jaarafrekening te analyseren maar je moet je toch steeds meer zorgen maken om je energielasten. Ik zal ook nog contact opnemen met Budget Energie om tekst en uitleg maar het chagrijn neemt ook steeds meer toe.

Reactie van Budget Energie , 7 oktober 2019

Beste Erik,

Ik heb gereageerd op uw andere bericht. Hierbij nogmaals mijn reactie:

Ik zie in mijn systeem terug dat u inmiddels reactie per e-mail heeft ontvangen. Ik begrijp dat het vervelend is als u constateert dat uw tarieven in 2018/2019 hoger zijn dan de tarieven van 2016/2017. Mijn collega heeft u door middel van een schema aangetoond wat het verschil is in deze tarieven. Hierbij wil ik ook graag aangeven dat de tarieven in 2016/2017 erg gunstig waren, op zulke momenten is het lonend om uw tarieven voor een langere tijd vast te zetten. De energiemarkt is een Commerciële markt. Naast wijzigingen in overheidsheffingen zoals energiebelasting en Opslag Duurzame Energie (ODE) hebben wij ook te maken met prijsstijgingen- en dalingen van inkoopprijzen per kWh of kuub gas.

Wij proberen om de jaarnota zo duidelijk mogelijk voor u te maken. Via Mijn Budget kunt u onder het kopje ‘Mijn Facturen’ ook de specificaties van uw jaarnota vinden. Deze ziet u terug als u op het groene pijltje klikt.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan staan wij uiteraard voor u klaar. U kunt ons telefonisch bereiken via 020 – 20 555 55 of per e-mail via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Colportage en intimidatie van een 84 jarige vrouw
Patricia Wijnmalen uit Den Helder, 26 september 2019

Wat een afschuwelijke maatschappij is Budget Energie!! Eergisteren zijn er twee mannen bij mijn moeder van 84 aan de deur geweest die in een wooncomplex woont en hebben haar verteld dat ze illegaal energie af neemt en illegaal, dat mag niet. Ze hebben haar een contract laten tekenen! Van 5 jaar! Mijn moeder woont daar net 2 weken en natuurlijk heeft zij geen illegale energie, weet zij veel! Wat afschuwelijk! Ik ben razend! en ga hier dan ook werk van maken. Zijn ze nou helemaal belazerd! De naam van de persoon die haar heeft laten tekenen staat op het contract, wat een hufter! Die is nog niet van mij af. Natuurlijk kan ik het morgen herroepen, maar dan toch, wat een afschuwelijke praktijken!

Reactie van Budget Energie , 7 oktober 2019

Beste Patricia Wijnmalen,

Wat een ontzettende vervelende situatie, dit is absoluut niet de bedoeling. Ik wil u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Wij nemen dit uiterst serieus, daarom wil ik u vragen om per e-mail het klantnummer of postcode en huisnummer van het adres van uw moeder door te geven. Op deze manier kunnen wij ook bekijken met welke verkoper uw moeder heeft gesproken en gepaste actie ondernemen. Wij ontvangen deze gegevens graag via klachten@budgetenergie.nl.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Onverklaarbare verschillen
Harrie, 19 september 2019

Sinds maart komt de energie (gas en electra) via uw bedrijf.

Hiervoor was ik bij een andere leverancier, en betaalde per maand €96.

Met de eindnota van vorige leverancier was er een cashback bedrag en een retour bedrag omdat ik niet zoveel energie verbruik. 1 persoons huishouden, in een appartement.

Toen kreeg ik een €850 terug.

Nu bij uw bedrijfbetaal ik €90 per maand.

Nu krijg ik, na 6 maanden, het "dringende" advies om per maand €150 te betalen of meer om op 0 uit te komen aan het einde van het contract.

Ik mag toch van harte hopen dat er hier iets ernstig scheef gaat?

Er is een slimme meter hier aanwezig.

De vastrecht kosten zijn redelijk gelijkend aan elkaar, dus daar kan het verschil niet in liggen.

Graag hoor ik uw meningen ook hierin.

Reactie van Budget Energie , 25 september 2019

Beste,

Dat klinkt als een stijging van uw verbruik, maar met zekerheid kunnen we dat (zonder met u mee te kijken) natuurlijk niet zeggen. Wilt u contact opnemen met onze Klantenservice hierover?

Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Web-Care

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Misleiding van Budget Energie (A snake in the grass)
Glenn uit maassluis, 16 september 2019

In de Mediamarkt kreeg ik een voorstel om in te gaan op de aanbieding van Budget Energie

ik heb de vertegenwoordiger van Budget Energie nadrukkelijk gevraagd of ze de boete die ik van Eneco zou krijgen aan mij zouden vergoeden, hij zei ja alle boetes worden vergoed.

Het lokkertje die ze gebruiken is een cadeaukaart van €175 verplichte aankopen bij Media Markt

Dat was voor mij duidelijk toen ben ik akkoord gegaan, nadat ik de eind nota naar Budget Energie had opgestuurd kreeg ik €100 vergoed wegens contractbreuk. €50 voor Gas + €50 voor stroom.

Maar op de volgende regels stond hetzelfde wegens contractbreuk per product was dat€125.01 dus komen we op een totaal van €250 voor gas en stroom.

De vertegenwoordiger in Mediamarkt heeft niet gezegd dat maar een deel vergoed zou worden.

dat neem ik budget Energie kwalijk nu wil ik mijn geld terug die ik aan Eneco kwijt ben, en dat zijn 250 euro's die heb ik hard nodig. ik begrijp dat de eigenaar of eigenaren miljonair willen worden of al zijn, maar dan moeten ze het op een andere manier doen.

Indien men met allerlei smoesjes aankomt zetten om mij niet te geven wat mij toekomt dan overweeg ik naar de rechter te stappen

Klant: 5007020

Reactie van Budget Energie , 25 september 2019

Geachte,

Zoals afgesproken vergoeden wij alleen de door uw vorige leverancier in rekening gebrachte contractbreukboete. Dit hebben wij voor u in orde gemaakt. Overige betalingen aan uw vorige leverancier, verzorgen wij niet.

Ik vertrouw erop dat u, in combinatie met het directe contact dat u heeft gehad met de behandelaar van uw klacht, voldoende bent geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Web-Care

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Budget energie schend privacy ??
Gerrits, 13 september 2019

ik heb een conflict met budgetenergie. ( dossier 3760660-70969447)

Op de jaarrekening moest ik 70 euro bijbetalen. OK kan gebeuren.

Maar Budgetenergie verhoogd mijn termijn meteen met 85 euro par maand !!

Ik heb hier twee keer de "klantenservice " over aangesproken en direct gereageerd op een aanmaning omdat ik die 85 euro van de nieuwe maandtermijn had afgetrokken.

De volgende dreigmail die ik van Budgetenergie krijg is afsluiting terwijl het nieuwe contract bij een andere leverancier over 14 dagen ingaat. nou wordt ik daar niet zo zenuwachtig van maar de aankondiging van afsluiting wordt ook meteen naar mijn gemeente gestuurd.

Ik vindt dat mijn privacy hierdoor ernstig is geschonden. wat vindt u ?

Reactie van Budget Energie , 20 september 2019

Beste Gerrits,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw klacht ook via een andere weg ontvangen. Hierbij geef ik nogmaals mijn reactie. Vervelend om te horen dat het eerder contact met onze klantenservice op deze manier is verlopen, onze excuses voor het ongemak.

Ik zie inderdaad terug dat Budget Energie voor de maand augustus een termijnbedrag van € 336,- in rekening heeft gebracht. Ik begrijp dat dit een flinke verhoging is, daarom heb ik direct onderzocht wat de reden hierachter kan zijn. Op 25 mei 2019 hebben wij u gevraagd om het doorgeven van de meterstanden voor de jaarnota. Deze meterstanden hebben wij na herhaaldelijke pogingen vanuit onze kant niet ontvangen. Uiteindelijk zijn de meterstanden geschat, hierop is uw ontvangen jaarnota dan ook gebaseerd.

In de maand augustus heeft de netbeheerder een nieuwe meter bij u in huis geplaatst. Bij een vervanging van de meter worden de meterstanden altijd door hen geregistreerd en aan ons doorgegeven. De gasstand in augustus is lager dan de stand die wij in mei hebben gehanteerd. Hieruit blijkt dat uw gasverbruik te hoog is ingeschat. Dit resulteert in een termijnbedrag dat hoger is dan uiteindelijk passend is bij uw werkelijke verbruik.

Ik begrijp dat u eind september overstapt naar een andere leverancier. Dat betekent dat wij binnenkort stoppen met leveren. Op deze manier maken wij een eindnota op, waarop het verschil tussen de geschatte en de werkelijke meterstand met u wordt verrekend. U ontvangt deze binnen 4 tot 6 weken na de beëindiging van onze levering. Het termijnbedrag van € 336,- wordt direct aangepast naar een termijnbedrag van € 280,-. De sommatiekosten komen uiteraard ook te vervallen.

Als energieleverancier zijn wij bij een uitblijvende betaling wettelijk verplicht om de netbeheerder en uw gemeente hierover in te lichten, dit is dan ook de reden dat zij dit bericht van ons hebben ontvangen.

Ik vertrouw erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Aggressieve verkoop
CJ uit Zevenaar, 9 september 2019

Gebruiken huis-aan-huis verkopers die zich niet als zodane voordoen. Kwam onder voorwendselen van "Nuon is overgenomen door Vattenfall, daarom is het wat chaotisch, we komen uw verbruik laten zien en inzicht geven in wat u gaat betalen". Expliciet gevraagd of het verkopers zijn maar dat was niet het geval. Vervolgens worden mijn gegevens ingevuld op een website van Budgetenergie, wordt een tarief laten zien, en of ik even akkoord wil geven als dit er goed uit ziet, dan krijg ik de bevestiging per mail.

Dat is geen verkoop meer, dat is praktisch oplichting. Wijk zit ook vol met oudere mensen die hier ongetwijfeld in zullen trappen. Heb vroeger bij Budgetenergie gezeten maar zal hier nooit meer naartoe gaan hierdoor en raadt het iedereen af.

Reactie van Budget Energie , 16 september 2019

Beste CJ,

Oei, dat is absoluut niet de bedoeling. Allereerst onze excuses voor het ongemak, ik zoek dit graag verder uit. Wij ontvangen graag uw postcode + huisnummer, mocht u een aanmelding hebben gedaan, via klachten@budgetenergie.nl. Als u geen aanmelding geeft gedaan maar u weet nog wel met wie u heeft gesproken en/of op welke datum en tijdstip dit is voorgevallen dan ontvang ik dit ook graag per e-mail. Uiteraard ontvang ik daarbij ook graag uw adresgegevens zodat wij kunnen onderzoeken wie op dat moment bij u aan de deur is gekomen.

Ik wil u nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak. Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Waardeloos bedrijf. Trap er niet in!
Anne Hagenaars uit Haarlem, 6 september 2019

Op straat (niet slim) me laten overtuigen dat ik goedkopere energie kon krijgen. En ik kon er ook zo weer vanaf. Hoefde alleen maar degene te bellen die ik ook op straat heb gesproken. Ik kreeg het contract met een hoger termijnbedrag dan afgesproken. Geprobeerd dit via de site te verlagen. Was niet mogelijk. Gekeken naar recensies van dit bedrijf en die waren heel

Slecht. Heb de verkoper gebeld om te zeggen dat ik van het contract af wilde en hij was heel

Kortaf: stuur sms en ik regel het. Dus niet geregeld en ik zit eraan vast.

Kan alleen annuleren en dat kost 125 euro. Wat een bende oplichters. En als je belt met je klacht word je ook niet netjes behandeld. Ga hier echt nooit mee in zee!!

Reactie van Budget Energie , 16 september 2019

Beste Anne Hagenaars,

Ik begrijp dat het niet prettig is om een hoger termijnbedrag te ontvangen. Na de aanmelding baseren wij het termijnbedrag altijd op het bij ons bekende historische verbruik. Het gaat om het gemiddelde verbruik dat de netbeheerder voor uw adres heeft bepaald. Het is mogelijk dat het termijnbedrag tijdens de aanmelding hiervan afwijkt, als u op dat moment een ander verbruik doorgeeft of een berekening op basis van gemiddelde gegevens laat maken. Echter is het termijnbedrag altijd aan te passen, het belangrijkst is dat het past bij uw verbruik.

Na de aanmelding heeft u altijd 14 dagen wettelijke bedenktijd. In uw contract is aangegeven hoe u het contract kunt annuleren in deze periode. Ik vind het vervelend dat de verkoper heeft aangegeven dat dit via hem kan, wij willen namelijk het liefst dat u bij ons annuleert.

Ik heb helaas geen gegevens via u ontvangen bij dit bericht. Echter kunnen wij aan de hand van uw contract bekijken bij welke verkoper u een aanmelding heeft gedaan, zodat wij een onderzoek kunnen instellen naar het annuleringsbericht van uw contract. Ik raad aan om contact op te nemen via klanten@budgetenergie.nl of telefonisch met 020 - 20 555 55.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Budget Energie houdt zich niet aan eigen algemene voorwaarden
Lardenoye, 8 augustus 2019

Vanwege de verkoop van onze woning en de koop van een nog te bouwen woning heb ik gevraagd om een opschorting van de levering van energie door Budget Energie. Hierna ontving ik een eindafrekening waarin een boetebedrag van € 200,- was opgenomen wegens contractbreuk. Ik heb hierna via e-mail laten weten dat ik het contract, na de nieuwe aansluiting, door wil laten lopen. Hier is niet op gereageerd en inmiddels heb ik een aanmaning gekregen met een dreiging van incassokosten. Ik heb nu telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en ze gewezen op artikel 20 in de algemene voorwaarden waarin het volgende wordt gemeld: "Verhuist u? Informeert u ons dan schriftelijk of digitaal of bel ons. Onze overeenkomst loopt door op het nieuwe adres."

De medewerker deelde mede dat dit voor een maximale termijn geldt van twee maanden maar hij kon niet aangeven waar dat vermeldt wordt. Hij beweerde zelfs dat ik mijn eigen interpretatie aan artikel 20 gaf.

Reactie van Budget Energie , 12 augustus 2019

Beste Lardenoye,

Wij hebben uw ervaring ook ontvangen op een ander forum. Hierbij reageer ik nogmaals graag op uw ervaring via deze weg.

Uit uw andere bericht begrijp ik dat er in de nieuwe woning (nog) geen aansluitingen bevinden waarop Budget Energie kan starten met leveren. Om deze reden kunt u uw energiecontract niet meeverhuizen naar uw nieuwe adres. Dit kunt u ook vinden in onze algemene voorwaarden. Uit coulance kunnen wij uw contract maximaal 2 maanden pauzeren, tot wij kunnen starten met leveren op het nieuwe adres. Als dit in uw geval niet mogelijk is, dan gaat het om een voortijdige verbreking van het contract omdat wij niet meer kunnen leveren op uw oude adres. Budget Energie laat om deze reden de in rekening gebrachte opzegvergoeding niet vervallen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie Lardenoye, 12 augustus 2019

Budget Energie houdt zich niet aan artikel 20.4 van hun algemene voorwaarden. Dit luidt:

Heeft u op uw nieuwe adres nog geen aansluiting op het elektriciteits- en/of het gasnet? Dan kunt u van ons nog geen elektriciteit en/of gas geleverd krijgen. U krijgt van ons pas elektriciteit en/of gas geleverd als uw netbeheerder voor een juiste aansluiting heeft gezorgd.

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
misleidende informatie bij mediamarkt
M.Ruiters- Roseboom, 8 augustus 2019

Prachtig hoor... je loopt bij de mediamarkt en je word overgehaald over te stappen...Je krijgt zelfs een kortingsbon. Vervolgens zegt het meisje nog, u kan zelf uw afschrijf datum veranderen zodra u bent overgestapt. Nou wat een mooi verhaal.... Toch?? Wat een ellende hebben wij nu... Onze oude energie leverancier krijgt nog een boete , zou vergoed worden door budget energie, klopt inderdaad maar ze zijn zo geniepig dat ze het verrekenen met je maand bedrag. Op zich geen punt zou je zeggen, mits ze niet halverwege de ene maand een hele maand premie afschrijven en 2 weken later weer eentje. Ik heb dus gebeld.... al 4x om te zeggen, luister we komen door jullie mooie verhaal in de problemen. Ohh... mevr u mag ook een acceptgiro doen hoor, kost u €3,- extra. Nou doe mij dat maar dan lopen we het wel in. Maar nu.... Er is dus €6.97 gestort, ff een rekensom.... Ons maand bedrag is €140,- , we betalen €3,- voor acceptgiro = €143,- . Buiten het feit dat we in de maling zijn genomen steken jullie die 3,- ook nog in je zak door maar €6,97 te vergoeden voor opzeggen oud contract. Ik gelijk bellen... ja mevr maar zo zijn de regels??? He... Ik betaal €3,- voor een acceptgiro maar die steken jullie nu in jullie zak door ipv de beloofde €150,- te vergoeden gelijk de maandpremie te verrekenen... Wat een oplichters zijn jullie !Er is een messenger gesprek gaande met ene ---, die beweert dat ik op 4 juli een mail heb gehad en daar mijn incasso datum kan veranderen. Ik heb een screenshot gestuurd van deze mail met de vraag waar het staat... zegt ze : Dat staat er niet, dit was een optie geweest die we zouden kunnen bieden als je contact met ons had opgezocht. Wij hebben aan onze plicht voldaan toen we je ervan op de hoogte stelde. Ik heb toch 4x gebeld met jullie voor dit probleem!! Hoezo ik heb geen contact gezocht??? Wat een misleidende informatie geven ze en wat een niets zeggende antwoorden krijg je! Ze lossen niks op, ze lezen alles netjes voor vanaf hun scherm en je krijgt standaard antwoorden. Ik zou mij diep schamen om te werken bij zo'n bedrijf! Begin er niet aan!!!

Reactie van Budget Energie , 12 augustus 2019

Beste M. Ruiters- Roseboom,

Wij hebben uw klacht ook per e-mail ontvangen. Er is intern een klachtenproces opgestart. De behandelaar van uw klacht neemt binnen 14 dagen telefonisch of per e-mail contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Budget energie Webcare

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?