Reviews Budget Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

107 reviews

5 sterren
(9)
4 sterren
(10)
3 sterren
(5)
2 sterren
(6)
1 ster
(77)

78 problemen opgepakt

opgelost
(10)
deels opgelost
(3)
niet opgelost
(10)
in behandeling
(1)
onbekend
(54)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Helder, goedkoop en probleemloos
JH G. uit Amsterdam, 6 juli 2019

Weer een probleemloos jaar bij Budget Energie gezeten. Alles is inzichtelijk via de website en ze doen wat ze beloven. Verlengingsaanbod was net niet scherp genoeg.

Reactie van Budget Energie - 12 juli 2019

Beste JH G,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening! Het is natuurlijk jammer dat het verlengaanbod niet scherp genoeg was. Wellicht kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen met een mooi aanbod.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Opzegging
E J Fischer uit Hoofddorp, 6 juli 2019

Ik probeer al sinds half juni mijn contract dat per 1 juli ingaat te beëindigen

Telefonisch is BE niet bereikbaar omdat er steeds meer dan 20 wachtenden voor mij zijn, de chatbox is gesloten.

Ik heb enkele brieven geschreven waarvan een aangetekend en krijg zelfs geen bevestiging voor ontvangst.

Wel wordt begin juli de energierekening van mijn bankrekening afgeschreven, ondanks het feit dat ik de machtiging heb ingetrokken.

Ik begrijp zelf wel dat ik de ontvangen bonus zal moeten terugbetalen. Daarboven komt nog een boete wegens contractbreuk.

Helaas het is niet anders.

Alleen een bevestiging voor de ontvangst van je brief/emails/contactformulier zou al heel wat uitmaken.

Reactie van Budget Energie - 12 juli 2019

Beste E.J.Fischer,

Wij zijn ons ervan bewust dat het op dit moment erg druk is. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen, onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat wij een aanmelding van u hebben ontvangen op het onjuiste huisnummer. Helaas zijn uw berichten pas binnengekomen/verwerkt nadat de levering is gestart. Wij zullen deze gehele aanmelding terugdraaien, zodat de rechtmatige energieleverancier de levering weer van ons overneemt. Dit proces kan een aantal weken duren. Echter zorg ik ervoor dat dit zo spoedig mogelijk wordt verwerkt. Alle in rekening gebrachte termijnbedragen zullen zodra het proces is afgerond komen te vervallen.

Wij zullen zoals u aangeeft inderdaad een opzegboete wegens contractbreuk en de cadeaukaart van MediaMarkt bij u in rekening brengen. Hierover wordt u per e-mail op de hoogte gehouden.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
heel slecht , moeilijk om antwoordt te krijgen op je vraag
Sandra 3 juli 2019

Ik heb net overstapt en dit is mijn tweede review. Ik probeer ze te bereiken via mail, geen antwoord, Chat doet het niet. Ze hebben in 5 dagen twee keer maandbedrag afgeschreven, dus wilde ik weten waarom. Geen antwoord. Dus niet overstappen, mijn advies,

Reactie van Budget Energie - 3 juli 2019

Beste Sandra,

Ik zie inderdaad dat u eerder contact heeft opgenomen via dit forum. Naar aanleiding van uw vorige reactie hebben wij u geprobeerd te bellen, helaas konden wij u op dat moment niet bereiken.

Ik zie dat wij op 29 juni en 1 juli per e-mail bericht van u hebben ontvangen met de vraag waarom er kort achter elkaar een termijnbedrag door Budget Energie is geïncasseerd. Budget Energie incasseert altijd vooraf. Het geïncasseerde termijnbedrag van 20 juni 2019 is voor de maand juni. Deze eerste incassodatum is door de startdatum van uw contract afwijkend. Het tweede termijnbedrag dat wij hebben geïncasseerd gaat vervolgens mee met onze reguliere incasseringen, rond de eerste/laatste werkdag van de maand. Het termijnbedrag dat wij per 28 juni 2019 hebben geïncasseerd is voor de maand juli. Ik verwijs u graag door naar de e-mail van 31 mei 2019 ‘Een paar huishoudelijke mededelingen’ waarin wij dit hebben aangegeven.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Sandra - 10 juli 2019
probleem is deels opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Zeer slecht
Sandra 21 juni 2019

Ik ben net klant geworden maar heb al spijt. Niet doen. Telefonisch niet bereikbaar. Chat doet het niet. Jij kan ze niet bereiken. Nooit overstappen naar budget energie!

Reactie van Budget Energie - 28 juni 2019

Beste Sandra

Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen naar aanleiding van uw reactie, helaas kreeg ik u niet te pakken. Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Wij zijn ons bewust van de drukte en doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Om de best mogelijke service te kunnen bieden op telefonie en e-mail, hebben wij ervoor gekozen om onze chat te sluiten. In de toekomst staan wij op de chat ook weer voor u klaar.

Ik zie dat mijn collega u inmiddels antwoord heeft gegeven per e-mail. Ik hoop dat uw vragen hierdoor beantwoord zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u ons mailen op klanten@budgetenergie.nl of contact opnemen via Facebook of Twitter.

Vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechtere communicatie niet mogelijk.
Ruud Mulder uit Driehuis, 20 juni 2019

Voor de vakantie overlegd met Budget Energie hoe ik gas het beste kon doorgeven. (De rest zou via de Slimme meter gaan) Helder antwoord gekregen,en zodanig gehandeld. Klaar denk je.Nee voortdurend vervelende mails gekregen waarom ik de Electriciteit niet door wilde geven. Nog eens telefonisch uitgelegd hoe en wat en dat ik dat niet kon. Juffrouw begreep er niets van. De opvolger van deze club was Energie Direct en die kon wel alles keurig uitlezen en ik heb hun mail dus naar de slecht communiceren Budget Energie doorgestuurd. Toen wilden ze het gas overzicht hebben. Dat had ik al 3 keer doorgegeven. Maar niemand leest daar, wat er al doorgegeven is en wat er speelt. Krijg ook iedere keer een mail van iemand anders....!!!, die zich nergens in verdiept heeft en geen antwoord geeft op mijn vragen/opmerkingen.Treurige zaak. Kostte veel tijd telefoonkosten en zeer veel ergernis.Een niet echt bij hun klanten betrokken leverancier. Echt een om met een grote boog omheen te gaan.Iets betere en betrokken medewerkers die ook lezen wat er gecommuniceerd is zou dienstig zijn.

Reactie van Budget Energie - 28 juni 2019

Beste Ruud Mulder

Allereerst excuses voor de miscommunicatie die er is ontstaan. Wat vervelend om te horen dat u voortdurend e-mails heeft gehad voor het uitlezen van de meterstanden. U heeft een slimme meter voor elektriciteit maar niet voor gas. Wij hebben meerdere keren geprobeerd om uw meterstanden voor elektriciteit uit te lezen. Helaas is dit niet gelukt. Hierdoor heeft u meerdere keren herinneringen ontvangen voor het doorgeven van de meterstand. Ik begrijp dat u op dat moment op vakantie was, echter hebben wij wel meterstanden nodig om het verbruik te berekenen. Daardoor is er uiteindelijk een schatting gemaakt van uw elektriciteit standen. De gasstand die wij hanteren komt precies overeen met de meterstand die u heeft doorgegeven.

Op 1 mei 2019 is het ons wel gelukt om uw elektriciteitstanden uit te lezen. Op het moment dat wij op 22 mei 2019 een schatting maken van deze meterstanden voor de jaarnota, wijken die door de laatste uitlezing niet tot nauwelijks af. Deze geschatte meterstanden liggen dan ook precies in lijn.

Wij hebben van uw nieuwe leverancier de meterstanden doorgekregen voor het opmaken van uw eindnota, die kunt u binnen 6 weken van ons verwachten

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Ruud Mulder - 5 juli 2019
probleem is niet opgelost

Eigenlijk is het antwoord van BE precies het probleem. Er wordt niet geluisterd, of inhoudelijk op mijn reacties ingegaan.

Ik ben er echt klaar mee. Zonde van MIJN energie..!!!!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Zeer slecht bereikbaar
Hanna 20 juni 2019

De titel zegt het al, een zeer slecht te bereiken maatschappij, ik ben nu een week bezig om contact te leggen maar helaas. Is toch best een beetje verveld als het gaat om een jaarnota. Ik hoop dat hier in de toekomst verbetering in komt. Het is misschien een idee om te zorgen dat de chat daadwerkelijk beschikbaar is, of een wat snellere reactie op de mails? Ruimte voor verbetering dus :).

Reactie van Budget Energie - 28 juni 2019

Beste Hanna,

Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Wij zijn ons bewust van de drukte en doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Om de best mogelijke service te kunnen bieden op telefonie en e-mail, hebben wij ervoor gekozen om onze chat te sluiten. Uiteraard staan wij in de toekomst op de chat ook weer voor u klaar.

Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met mijn collega, ik hoop dat uw vragen inmiddels zijn beantwoord. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u ons mailen op klanten@budgetenergie of contact opnemen via Facebook of Twitter

Vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
slechte telefonische bereikbaarheid
J.A.J. Vervloet uit Bennekom, 19 juni 2019

beste vriend/vriendin

je laat me helemaal in de steek. Ik wilde een offerte van jullie beantwoorden maar deze bleek 'oops' ineens niet meer te functioneren via internet. Daarna heb ik je vele malen getracht telefonisch te bereiken maar dit bleek ondoenlijk vanwege de lange wachttijden. Ik denk dat ik de vriendschap maar opzeg.

groet,

J.A.J. Vervloet

Reactie van Budget Energie - 28 juni 2019

Beste meneer Vervloet

Wat vervelend om te horen dat u de offerte niet kon inzien en dat deze daarna niet meer zichtbaar was. Onze offertes zijn beperkte tijd geldig, door de snel wisselende energiemarkt. Wat jammer om te horen dat u onze vriendschap wilt opzeggen. Ik heb voor u het verzoek ingediend bij onze sales afdeling om opnieuw een offerte te versturen. Zij nemen binnen 2 weken contact met u op. Wanneer u alsnog een andere leverancier heeft gevonden, staat u uiteraard vrij om dit aanbod alsnog af te slaan.

Vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Klantcontact/klantenservice momenteel niet best (zeg maar slecht)
Van der Hoeven uit Delft, 18 juni 2019

Probeer al dagen in contact te komen met BE. Chatbox is niet bemenst. Bij aanklikken gelijk een kruisje. Bellen, maakt niet uit welke voorkeuzetoets, 25 minuten en nog steeds niks, wordt alleen gezegd dat het langer duurt dan men gewend is. Contactformulier ingevuld, geen reactie. Kortom, drama.Ben benieuwd wanneer dit opgelost is, zo ga je niet met je klanten om.

Reactie van Budget Energie - 26 juni 2019

Beste van der Hoeven,

Ik wil u onze excuses aanbieden voor de moeite die u heeft moeten nemen om ons te bereiken. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten, wij werken dan ook hard aan verbetering. Ik zie dat u onlangs contact heeft gehad met onze klantenservice en ga er vanuit dat u een antwoord heeft ontvangen op uw vraag.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Van der Hoeven - 3 juli 2019
probleem is deels opgelost

Uiteindelijk ben ik, na invullen contactformulier, na een aantal dagen gebeld door budgetenergie. Er werd mij een verhaal verteld over een flinke achterstand in de verwerking en dat dit nog wel even zou duren. Net nog gekeken en de chatbox is nog steeds niet te gebruiken en toen ik belde kreeg ik te horen dat de wachtttijd momenteel meet dan 5 minuten zou zijn. Niet uitgeprobeerd of dit ook zo is. Het lijkt met de bereikbaarheid de goede kant op te gaan. Mijn uiteindelijke vraag over de slimme meter is uiteindelijk wel beantwoord en momenteel klopt het. Nog even het voordeel van de twijfel.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Na veel telefoontjes zeer correct geholpen door Marenthe
Ans uit Zuidoostbeemster, 18 juni 2019

Na vele telefoontjes en mailverzoek om terug te bellen, toch zeeeer netjes teruggebeld door Marenthe, die alles opgelost heeft en heel duidelijk was!

GroetjesAns

Reactie van Budget Energie - 24 juni 2019

Beste Ans,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Ik heb het bericht uiteraard aan mijn collega doorgegeven. Mocht u nog suggesties/opmerkingen/vragen hebben over onze dienstverlening, schroom dan niet om ons te mailen op klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Wat een naar bedrijf
Karin Geerdink uit Julianadorp, 3 juni 2019

In januari bij Mediamarkt door iemand overgehaald om over te stappen. Op mijn vraag wat er gebeurt bij overstappen binnen een jaar was het antwoord dat we dan alleen 100 euro van het cadeautje moesten terugbetalen. Dit herhaalde hij tijdens ons gesprek meerdere malen. Voorwaarden krijg je bij het afsluiten van contract in pc in winkel niet te zien. Stom van ons want dat hebben we geweten! Eind maart kregen wij zonnepanelen. Omdat het contract voor teruggave btw moest worden overgezet op mijn naam heb ik gebeld en doorgegeven dat we panelen hadden. Kosten voor contract overzetten op mijn naam 200 euro!! Dat vonden we te gortig en we zijn per 1 mei overgestapt naar Nuon. En de boete is niet 100 euro maar 250 euro plus 100 euro voor teruggave cadeau plus 100 euro van door hen betaalde boete aan vorige leverancier. Dank je wel -- bij Mediamarkt in Heerhugowaard. En nu komt het. Toen wij doorgaven dat wij zonnepanelen hadden heeft de medewerker verzuimd te zeggen dat wij dat moesten aanmelden bij energieleverancier.nl. Wij hebben nu dus al die tijd energie teruggeleverd en krijgen daar niets voor vergoed omdat 'ze niet verplicht zijn om aan ons te melden dat wij dit aan energieleverancier.nl moesten doorgeven'. Budgetenergie wordt dus rijk van oneerlijke communicatie. Wat een naar bedrijf!!

Reactie van Budget Energie - 7 juni 2019

Beste Karin Geerdink,

U bent op 22 januari 2019 een 3 jarig contract aangegeven via een verkoper in MediaMarkt. Bij een voortijdige verbreking van het contract brengen wij een opzegvergoeding in rekening. Dit had uiteraard aangegeven moeten worden door de verkoper, zoals dit ook in uw contract wordt aangegeven. Onze excuses voor het ongemak.

U heeft op 21 maart 2019 contact gehad met mijn collega. Hierbij gaf u aan dat u het contract over wilde zetten van naam. Deze optie bieden wij niet, een energiecontract is namelijk persoonsgebonden. Mijn collega gaf wel aan dat u een nieuw contract kon starten op de gewenste naam. In dat geval brengen wij uit coulance geen opzegvergoeding in rekening. Wij brengen echter wel de cadeaukaart in rekening, omdat een nieuw contract andere voorwaarden kan hebben. U gaf aan dat u een goed aanbod van een andere leverancier had ontvangen. U bent vervolgens overgestapt.

Dat het netjes was geweest om te vermelden in het gesprek dat u zonnepanelen altijd moet aanmelden bij energieleveren.nl, dat ben ik met u eens. Dit proberen wij in alle gevallen te doen. Op dit moment wachten wij nog op bericht vanuit uw netbeheerder Liander dat de zonnepanelen zijn aangemeld, vervolgens kunnen wij uw eindnota corrigeren.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Karin Geerdink - 10 augustus 2019
probleem is opgelost

In eerste (en tweede en derde) instantie was de werkwijze van Budgetenergie oneerlijk maar na herhaaldelijk contact mijnerzijds eindelijk een betrokken medewerkster getroffen die ook inzag dat e.e.a. niet klopte. Zij heeft gezorgd dat alles recht is gezet...eindelijk!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
oplichters
den oude uit ette-leyr, 3 juni 2019

er word niet bij aanmelden bij hun verteld dat als je binnen de tijd op zeg je de opzeg vergoeding van de vorige leverancier ook moet terug betalen

dus beter daar niet naar toe gaan

Reactie van Budget Energie - 7 juni 2019

Beste meneer van den Oude,

Budget Energie heeft de boete die u van uw voorgaande leverancier heeft ontvangen vergoed. Echter vergoeden wij deze boete onder bepaalde voorwaarden. Bij een voortijdige verbreking van het contract brengen wij de vergoede opzegboete van uw voorgaande leverancier bij u in rekening. Dit kunt u vinden in de leveringsovereenkomst, nummer 8 (bladzijde 3).

U heeft na uw aanmelding altijd 14 dagen wettelijke bedenktijd, mocht u het niet eens zijn met de voorwaarden van uw contract. In deze periode hebben wij geen bericht van u ontvangen, daarom houden wij ons aan de door u ondertekende voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van den oude - 14 juni 2019
probleem is deels opgelost

Ze willen nergens meer aan meewerken Bij schat wordt gelijk afgebroken met de vraag heeft u nog andere vragen En daar zijn ze dan gelijk klaar mee Waardeloos bedrijf

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Wat een slechte service, niet overstappen
Ilka 31 mei 2019

Ben in februari overgestapt naar budgetenergie. Moest foto’s sturen van de meterstand, omdat het niet klopte met historisch gebruik (we hebben zonnepanelen en het was een zonnig jaar geweest, dus geen elektriciteit verbruikt). Juiste meterstand bevestigd gekregen, maar bij de jaarafrekening van mijn vorige energieleverancier stond desondanks foutieve meterstand. Volgens oude leverancier is het aan nieuwe leverancier om door te geven. Mails gestuurd, bellen.In contact komen met budgetenergie valt niet mee. Telefoon blijft overgaan, je komt niet in een wachtstand en verbinding wordt verbroken. Mails worden pas weken later beantwoord. Er zou een correctie uitgevoerd worden. We leven nu eind mei, er is nog steeds niet gebeurd. Klacht ingediend maand geleden via de website, geen reactie. Nu voor de 4e keer belpoging, geen contact. Ook met oude leverancier gebeld, maar die kunnen niets doen, geven aan dat de afspraak is dat nieuwe leverancier verantwoordelijk is voor doorgeven meterstand. Ik ben er compleet zat van. Onbegrijpelijk hoe ze aan de 8 voor service komen die ze op eigen website hebben staan.

Reactie van Budget Energie - 7 juni 2019

Beste Ilka,

Oei, ik zie inderdaad dat er verschillende dingen langs elkaar heen zijn gelopen. Onze excuses voor het ongemak. U heeft onlangs contact gehad met mijn collega die uw klacht verder zal behandelen. Uiteraard doen wij ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen, zodat wij de correcte meterstand hanteren.

Het is op dit moment erg druk, hierdoor zijn onze wachttijden lang. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Naast bellen en e-mailen kunt u ons ook via de chat, Facebook en Twitter bereiken.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Ilka - 5 juli 2019
probleem is opgelost

Uiteindelijk is mijn casus opgepakt door een deskundige en vriendelijke medewerker, gespecialiseerd in de afhandeling van klachten. Probleem bleek deels ook te liggen aan netbeheerder, die de juiste meterstand had geweigerd. Juiste informatie en tijdig doorschakelen hadden een hoop problemen gescheeld. De frustratie en de machteloosheid bij een overstap en overgeleverd te zijn aan de duistere bureaucratische krochten van 2 energieleveranciers en een netbeheerder maken het allemaal niet klantvriendelijk en het overstappen niet erg aantrekkelijk. Maar goed, na 5 maanden bellen en schrijven (de aanhouder wint zullen we maar zeggen) is nu dan eindelijk de correcte eindafrekening binnen. Met dank aan Tessa.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Nooit meer een Budget Energiemaatschappij
Sander 29 mei 2019

Na 1 jaar wilde ik overstappen. En tegelijkertijd werd het termijnbedrag met meer dan 50 euro per maand verhoogd. Verklaring was dat ik een "variabel" contract zou krijgen. Ik heb telefonisch aangegeven dat zelfs het verlengingsvoorstel via vereniging eigen huis bij BE lager was dan mijn huidige maandbedrag en dat ik dus niet per maand meer wilde gaan betalen voor de laatste of 2 aatste maanden. Maar helaas, er werd toch een hoog maandbedrag afgeschreven. Verzoek via het systeem om het maandbedrag te verlagen werd afgewezen! Stornering had als gevolg dat ik allemaal vervelende incasso dreigementen kreeg. BE was niet telefonisch bereikbaar en reageert pas na dagen op mail met een antwoord waar je niets mee kunt (en dan weer pas na dagen reactie). Gelukkig ben ik weg bij deze budget partij. Wat een prutsers!

Reactie van Budget Energie - 7 juni 2019

Hi Sander,

Ik heb helaas geen adres- of persoonsgegeven ontvangen, hierdoor kan ik niet bekijken wat de precieze reden is waarom het termijnbedrag is verhoogt.

Zoals u aangeeft was u een volledig jaar klant, daarom heb ik het vermoeden dat u een jaarnota heeft gehad. Op een jaarnota berekenen wij een nieuw termijnbedrag gebaseerd op het verbruik van het afgelopen jaar en de tarieven van het contract dat u op dat moment heeft. Van een variabel contract is het bekend dat het hogere tarieven heeft dan een vast contract. Een variabel contract kan ten slotte altijd opgezegd worden zonder opzegvergoeding. Het verlengaanbod via Vereniging Eigen Huis vaak het scherpst, het is een aanbod dat via een collectieve veiling verloopt.

Ik begrijp dat het vervelend is dat uw verlaging van het termijnbedrag is afgewezen. Echter willen wij dat u zo min mogelijk kans heeft op een bijbetaling op de jaar- of eindnota.

Wij zijn ons ervan bewust dat het op dit moment erg druk is, onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben dat kunt u naast bellen of e-mailen ook contact opnemen per chat, Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Foutieve informatie verkoper
Jolanda Agricola uit Gendringen, 27 mei 2019

11 april jl. gebeld met de mededeling dat ik niet meer kon inschrijven via de vereniging eigen huis voor energie. Daar ik al klant ben bij budgetenergie, nam ik dit serieus. Begin mei kreeg ik een mail van VEH voor inschrijven energie, dit gedaan en contact opgenomen met budgetenergie, 3x maal gebeld, zeer lange wachttijden, het bandje is eindelijk terug geluisterd. Ze geven er weer een andere draai aan, kan nu 125,00 euro boete betalen. Staat dit ook in de voorwaarden van de toezichthouder. Dit is gewoon diefstal. Word je gebeld voor verkoop energie hang gewoon op. Nooit meer budgetenergie, witte boorden criminaliteit is het.

Reactie van Budget Energie - 7 juni 2019

Beste Jolanda Agricola,

Ik begrijp dat u op 11 april 2019 met één van onze verkopers heeft gesproken. In dit telefoongesprek is naar voren gekomen dat u zich niet meer kon inschrijven voor de veiling van Vereniging Eigen Huis voor de veiling van februari en maart. Dat was op dat moment inderdaad niet meer mogelijk.

Wij boden op dat moment nog wel ons verlengaanbod (met de tarieven van de collectieve inkoop van Vereniging Eigen Huis) aan, dat aanbod heeft u geaccepteerd op 11 april.

Het is altijd mogelijk dat een partij zoals Vereniging Eigen Huis vervolgens een nieuw veiling start, hiervoor kunt u zich vervolgens voor inschrijven mocht u hier geïnteresseerd in zijn.

U heeft echter al op 11 april verlengd, met erg scherpe tarieven van een eerder aanbod via Vereniging Eigen Huis. Dit contract start per 9 juli 2019. Als u buiten de wettelijke bedenktijd van 14 dagen bent, dan brengen wij inderdaad een vergoeding in rekening voor het voortijdig verbreken van uw contract.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
DIEVEN!
Koen 27 mei 2019

Schofterig bedrijf.Na aanschaf van iets bij de MediaMarkt kreeg ik het aanbod om over te stappen naar Budget Energie bij een stand in de MediaMarkt. Ik kreeg een cadeaukaart van 100 euro.Enkele maanden later werd door Budget Energie 100 euro afgeschreven van mijn rekening met de mededeling dat ik een cadeaukaart van 200 euro had gehad, terwijl ik recht had op 100 euro.Uiteraard contact opgenomen met Budget Energie en verteld dat ik een cadeaukaart van 100 euro had gehad. Omdat dit niet te bewijzen valt, Ik had immers geen bon, sta ik volledig machteloos. Medewerkers van Budget Energie zeggen dat ik zelf maar verhaal bij de MediaMarkt moet gaan halen. Zij willen niets voor me betekenen. Kortom; pure - legale - diefstal. Ik als klant heb geen poot om op te staan. Ik zou absoluut geen zaken doen met Budget Energie.

Reactie van Budget Energie - 3 juni 2019

Beste Koen,

Dat is vervelend om te horen, daarom zoeken wij dit graag verder voor u uit. Er is een klachtenprocedure gestart, zodat één van mijn collega's van de desbetreffende afdeling contact met u opneemt. U ontvangt zo spoedig mogelijk reactie.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Heel eenvoudig en goed
S. M. uit Eindhoven, 25 mei 2019

Super goed overzicht, perfecte site, overstappen eenvoudig. Tarieven kloppen.

Reactie van Budget Energie - 3 juni 2019

Beste S.M.,

Dat vinden wij fijn om te horen, bedankt voor de positieve reactie! Mocht u nog suggesties, opmerkingen of vragen hebben voor of over onze dienstverlening, dan zijn wij altijd te bereiken via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oplichters
Desiree pennings uit Zoetermeer, 8 mei 2019

Op 14 maart 2019 overgestapt via vergelijkingssite. Kreeg een email dat mijn maand bedrag 121 euro per maand was en heb dit zelf verhoogd naar 185 zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. De eerste maand zou het de 20ste afgeschreven worden en daarna rond de 25ste. Op 20 maart word er 185 afgeschreven en op 25 maart nog een keer. Ik gebeld word mij verteld dat ik het kan storneren ik gedaan krijg ik een herinnering. Ik weer gebeld word mij verteld dat dat die van 20 maart voor maart is en van 25 maart voor april. Ik vertel de medewerker dat ik niet 2x in 1 maand 185 euro kan missen dat ik ook nog moet eten en dat als ze mijn dat hadden verteld dat er 2x in 1 maand werd afgeschreven ik zeker het bedrag niet had verhoogd. Ze vertelde me dood leuk dat dat over een jaar met de jaar nota wel verrekend werd dus ik moest me maar geen zorgen maken. Wat ga ik tegen mijn kinderen zeggen we hebben niks te eten maar over 1 jaar hebben we extra eten. Als je bedenkt dat je 100 euro in de week hebt om te eten dan is 185 euro een hoop geld. Daar buiten vind ik het raar dat als je halve wegen de maand overstapt je de hele maand moet betalen als ik dat had geweten was ik wel 1 april overgestapt maar bugetenergie heeft zelf de 14 de overstap gedaan omdat mijn contract bij Eneco de 14 afliep. Na 1 week kreeg ik al een herinnering als ik niet betaalde kwamen er kosten bij. Ik weer gebeld krijg ik ene Roland aan de telefoon ik het uitgelegd en gezegd dat ik dan maar overstap krijg ik te horen dat ik dan een boete krijg. Ik gevraagd hoe ik dit kan oplossen krijg ik te horen dat ik niet zo moet zeuren. Ik vraag om zijn naam zegt hij Roland ik vraag en verder zegt hij dat gaat je niks aan dat is privé. Ik zeg jij mag wel mijn geboortedatum banknummer en alles vragen maar ik mag jou naam niet vragen. Zegt hij jij belt mijn met een vraag. Nou ik vind het onbeschofte horken die daar werken. Maar ik denk nou dan laat ik mijn maand bedrag verlagen dan trek ik het zo maar recht. Op 26 april word er toch weer 185 afgeschreven. Ik weer proberen het te verlagen krijg ik een mailtje dat ze het niet goed keuren naarmate mijn vergebruik. Nu naar 105 kunnen verlagen en gelukkig deze maand vakantiegeld zodat we weer kunnen eten. Maar zodra mijn contract voorbij is overstappen en nooit meer terugkomen. Mensen wees gewaarschuwd stap niet halve wegen de maand over.

Reactie van Budget Energie - 13 mei 2019

Beste Desiree Pennings,

Ik heb het even voor u nagekeken. Ik zie inderdaad dat wij het eerste termijnbedrag voor de maand maart hebben afgeschreven op 20 maart 2019. Zoals u in de e-mail 'Een paar huishoudelijke mededelingen' die u per e-mail heeft ontvangen op 5 maart 2019 kunt lezen, incasseren wij het daaropvolgende termijnbedrag steeds rond de laatste/eerste werkdag van de maand. Dat hebben wij ook gedaan, het termijnbedrag voor de maand april is op 29 maart 2019 afgeschreven. Ik begrijp dat het bedrag dat u in een korte tijd heeft moeten betalen hoog is, echter is dit wel noodzakelijk, omdat u anders een grote kans maakt op een bijbetaling over de jaarnota. Dat u het gevoel heeft dat u op een onbeschofte manier bent aangesproken vind ik erg vervelend. Hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Desiree pennings - 20 mei 2019
probleem is niet opgelost

Ze hebben niet eens geantwoord op het probleem ze draaien erom heen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Probleem bij verhuizing
Paulus uit Amsterdam , 7 mei 2019

Na netjes met budget energie zijn betalingsregeling na te zijn gekomen, en elke maand netjes te hebben betaald is mijn goede vriend (de gene die dus alles netjes op tijd betaald) verhuisd, van Amsterdam naar Utrecht .

Heeft netjes het energie contract die hij had met Budget energie opgezegd, heeft netjes zijn energie contract tot het einde van de desbetreffende maand betaald voor dat specifiek adres die hij en zijn gezin de zelfde maand nog verlaten hebben om te verhuizen naar Utrecht.

Verder heeft hij ook van uit het nieuwe adres netjes zijn betalingsregeling regeling maandelijks betaald en nog betaald hij elke maand.

Nu komt het , door een fout bij Budget Energie zelf, is de betaling niet op tijd verwerkt in het systeem, en moet mijn goede vriend nu 900 euro onmiddellijk ophoesten.

Toen mijn vriend vroeg wat het toch is daar voor een ongeregelde bedoeling, zei de klantenservice medewerker dat mijn vriend idd op tijd en netjes alles betaald maar dat budget zelf niet op tijd verwerken heeft.

dan vraag ik me toch af: HOE VER MOET HET NOG GAAN ??

het is toch niet zo moeilijk om effe in je administratie te kijken en op te merken dat meneer weldegelijk alles netjes betaald en netjes alles heeft opgezegd.

het is dan toch vanzelfsprekend dat Budget Energie in geval van extra kosten toch eerst contact opneemt met de klant als er iets niet klopt, fout gegaan is, te laat of wat dan de rede zal wezen ??

en het is toch dan vanzelfsprekend dan wanneer een fout opgemerkt word dat er adequaat er voor gezorgd word dat het opgelost word zonder dat de klant daar van de dupe word??

nou blijkbaar bij de Budget energie niet !!

ik vind dit niet enkel niet kunnen, maar ook asociaal en onbeschoft naar de klant toe.

ik krijg daar kippenvel van en kan me erg drukmaken daarover en het betreft niet eens mijzelf, maar ben wel als persoon getuigen van dit alles wat hierboven omschreven is.

Wat mij betreft 0 sterren en wat mijn betreft opdoeken dat bedrijf en snel ook AUB.

P.deM. uit Amsterdam

Reactie van Budget Energie - 13 mei 2019

Beste Paulus,

Ik kan helaas niet meekijken of een inhoudelijke reactie geven, omdat ik geen adres- of persoonsgegevens bij dit bericht heb ontvangen. Dat een factuur van € 900,- direct afgerekend moet worden is opvallend, hierover kan ik de meeste gevallen in ieder geval een betalingsregeling worden getroffen. Ik ontvang de klacht van uw vriend graag via klachten@budgetenergie.nl, zodat wij kunnen nakijken wat wij voor hem/haar kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Dieven
Eric van den Hurk uit Berlicum, 7 mei 2019

Bij contract beeindiging en contract niet mee kunnen nemen na verkoop woning omdat nieuwe woning niet klaar is krijg je bij budget energie een boete van 250 euro....

Wil je niet beroofd worden.. vergeet budget energie!

Reactie van Budget Energie - 13 mei 2019

Beste Eric van den Hurk,

Het klopt dat wij bij een voortijdige beëindiging van het contract een opzegvergoeding in rekening brengen. U geeft aan dat u het contract niet kunt meenemen naar uw nieuwe adres, in dat geval beëindigt u uw contract. Mocht de levering van Budget Energie binnen 2 maanden opnieuw gestart zijn op uw nieuwe adres, dan hebben wij de mogelijkheid om de opzegboete te laten vervallen. U kunt dan altijd contact opnemen via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oplichters
Mario 5 mei 2019

In 2017 ik heb overeenkomst met deze bedrijf gesloten met vaste levering kosten voor elektra en gas 0,49 euro per maand per aansluiting. Ze wisselen deze zonder informatie naar 5,99 euro per maand per aansluiting. Dus 12 keer meer!!

Reactie van Budget Energie - 13 mei 2019

Beste Mario,

Ik heb geen adres- of persoonsgegevens ontvangen, hierdoor kan ik niet helaas niet meekijken. Ik vermoed dat u een vast contract heeft gehad, waarbij de vaste leveringskosten van € 0,49 voor een periode vastgezet waren. Mocht uw contract vervolgens aflopen en u heeft geen verlenging of opzegging aan ons doorgegeven, dan gaat u automatisch over naar een variabel contract. Wij mogen namelijk niet zomaar de levering beëindigen of uw contract zonder uw toestemming verlengen. Bij een variabel contract zijn de vaste leveringskosten hoger, namelijk € 5,99 per aansluiting. U ontvangt voordat uw vaste contract afloopt altijd per e-mail een bericht met de tarieven van het variabele contract. Een variabel contract is altijd opzegbaar en u kunt als u een variabel contract heeft altijd een verlenging doen.

Ik raad aan om contact op te nemen via klanten@budgetenergie.nl voor meer informatie over welke tarieven wij kunnen aanbieden als u wellicht een verlenging doet.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Mario - 3 juni 2019
probleem is niet opgelost

Geen duidelijk antwoord op mijn vraag over calorische waarde van gas voor welke Budget energie rekenen als enige in mijn omgeving extra geld.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Even de belastingtarieven vastzetten door Budget Energie
Jelle 30 april 2019

Werd vorig jaar benaderd door een medewerker van BE en weet je wat er aan het vishaakjs zat..? Ze vertelde mij dat ze naast het vstzetten van de toenmalige tarieven wat hier en daar mogelijk, is ook nog de belastinstarieven vast kon; en zou zetten.

IK wist toendertijd nog niet dat de algemene belastingen in het nieuwe jaar zouden worden verhoogd met geen enkele uitzonderingen voor welke individu dan ook...

Maar dacht dat het om een soort bepaalde tariefenvenbelasting ging... En nee dat bevriezen van de genoemde belastingen ging natuurlijk allemaal niet door.

Ben na deze dwaling en oplichting meteen vertrokken, met alle concequenties voor beide partijen.

BE stuurt me nog steed allerlei soorten rekeningen en aanmaningen; waarvoor? Mag Joost het weten...

Reactie van Budget Energie - 9 mei 2019

Beste Jelle,

Ik heb helaas geen gegevens ontvangen bij dit bericht, hierdoor kan ik niet meekijken. Laten we voorop stellen dat het absoluut niet de bedoeling is dat dit wordt aangeboden. Het is inderdaad helaas voor niemand mogelijk om overheidsheffingen zoals energiebelasting en Opslag Duurzame Energie (ODE) vast te zetten. Onze excuses voor het ongemak.

Ik raad aan om contact op te nemen onze klantenservice zij kunnen je wellicht informeren over welke kosten er in rekening worden gebracht. Wij zijn bereikbaar via klanten@budgetenergie.nl en morgen vanaf 8:30 ook telefonisch en per chat.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
In orde
Olivier uit Groningen, 15 april 2019

Ik moet zeggen, ik was wel wat sceptisch, maar tot nu toe verloopt alles goed. Wellicht komt dat ook doordat ik de rekening maandelijks tijdig betaal en ik ze dus verder niet nodig heb. Eén keer heb de helpdesk gebeld met een vraag en netjes te woord gestaan.Afgelopen jaar 2 keer een energiemeter-vervanging gehad en alle eindstanden op de afrekening klopten helemaal. Eindafrekening correct en op tijd ontvangen.No nonsense website. Alleen de meest basale informatie en mogelijkheden. Wel jammer dat ze roepen geen voetbalteam te sponseren etc., maar dat wel hun kantoor in "hartje Amsterdam" staat. Daar valt dan nog een besparing te halen, lijkt me.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Tarief op jaarafrekening klopt niet
H Witteveen uit Klarenbeek, 12 april 2019

Weinig contact gehad, dus moeilijk te beoordelen.

Tarief voor gas was op de jaarafrekening wel onterecht 0.5% verhoogd.

Bij aangaan contract staat het netto tarief niet in de bevestiging van Budget energie. Daarom heb ik de specificatie destijds van de webaanbieding afgehaald en apart opgeslagen. Daardoor kan ik nu zien dat vaste prijs bij Budget energie geen vaste prijs is.

Reactie van Budget Energie - 1 mei 2019

Beste H. Witteveen,

U kunt onze service vanwege het weinige contract niet beoordelen. Dit zien wij als een goed teken, dat betekent dat u het afgelopen goed geïnformeerd bent geweest! U geeft aan dat uw gastarief onterecht is verhoogd, dat heb ik voor u nagekeken.

Van 14 maart 2018 tot 14 maart 2019 had u een 1 jarig vast contract. U zet na het aangaan van uw contract het kale leveringstarief van € 0,2158 vast. Dit tarief is ook aan u bevestigt in uw contract op 7 januari 2018. Het PDF bestand 'Tarieven' is hieraan toegevoegd als bijlage. Uw totale gastarief (incl. BTW en belasting) was op het moment dat u uw contract aanging € 0,6102. Per 1 januari 2019 zijn de overheidsheffingen gestegen. Hierdoor is uw totale gastarief van 1 januari 2019 tot 14 maart 2019 gewijzigd naar € 0,6792. Uw kale leveringstarief van € 0,2158 is echter niet aangepast. Van 14 maart 2019 tot 17 maart 2019 bent u overgegaan naar een variabel contract, dit heeft ook invloed gehad op uw gastarief.

Als u inlogt op uw persoonlijke omgeving op onze website dan kunt u de gespecificeerde eindnota bekijken, hier ziet u de tarieven per periode terug. Ik raad aan om bij 'Mijn facturen' te kijken naar de specificatie incl. BTW. Deze ziet u verschijnen als u op het groene pijltje links naast uw factuur klikt.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
In twijfel
Amy uit Vlaardingdn, 11 april 2019

In de mediamarkt aan het winkelen voor war nieuwe apparaten voor mijn nieuwe woning.

Ondertussen word ik aangesproken door een uiterst vriendelijke verkoper van BE.

Hij laat mij zien hoe veel ik per maand kan besparen en ik zou op een maand bedrag van 98pm komen, plus een leuke voucher van 175 euro die ik meteen kon besteden bij mijn aankoop.

Hier mee in zee gegaan en een dag later ontving ik een mailtje Dat mijn termijn bedrag 174 euro pm ging bedragen, zo goed als het dubbele dus.

Ik heb geprobeerd het maand bedrag aan te passen naar 100 euro maar kreeg doodleuk een mail Dat BE deze wijziging niet ging doorvoeren.

Vervolgens heb ik de klantenservice opgebeld waar ik een dame aan de telefoon kreeg die onvriendelijk sprak en mij niet eens liet uitpraten, gooide mij ook in de Wacht en zei er zelfs bij.. voor u door praat.

Met enige tegenzin heeft zij uiteindelijk het termijn bedrag op 100pm gezet voor mij, op de vraag waarom het bedrag verdubbeld was kreeg ik te horen dat de netwerk beheerder deze verbruik historie had doorgeven, wat ik wel vreemd vind aangezien ik 1e bewoner ben en dit adres niet eens bestond, de medewerkster gaf ook aan dat ik nu misschien wel een grote eind nota ga krijgen met dit bedrag, en dat terwijl ik maar in mijn eentje woon in een super goed geïsoleerd nieuwbouw appartement.

Nu ik alle verontrustende reacties lees twijfel ik mij te beroepen op mijn 14 dagen bedenktijd en het contract weer te annuleren.

Reactie van Budget Energie - 1 mei 2019

Beste Amy,

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over het termijnbedrag. Het is zeker niet de bedoeling dat u op deze manier werd behandeld door mijn collega. Onze excuses voor het ongemak. Ik geef hieronder graag mijn uitleg.

Na een aanmelding wordt het termijnbedrag altijd op het gemiddelde jaarverbruik gebaseerd dat de netbeheerder bepaald. In dit geval gaat het om een nieuwbouwwoning, dat betekent dat de netbeheerder het jaarverbruik bepaald d.m.v. (bijvoorbeeld) het verbruik in de omgeving of de soort woning. U bent nieuw in deze woning, daarom kan het bepaalde jaarverbruik afwijken van wat u daadwerkelijk zult gaan verbruiken. Een aanpassing van het termijnbedrag is dan begrijpelijk en mogelijk.

Omdat uw jaarverbruik nog niet bekend is raden wij vervolgens altijd aan om het termijnbedrag meerdere keren per jaar te controleren. U kunt dat doen door uw meterstanden via de termijnbedrag manager op Mijn Budget in te vullen en eventueel uw termijnbedrag te wijzigen. Op deze manier voorkomt u dat u een bijbetaling moet doen over uw jaarnota en wij hebben dan een steeds betere indicatie van wat uw jaarverbruik zal zijn. Jammer om te zien dat het energiecontract inmiddels is geannuleerd, echter hoop ik dat ik de situatie op deze manier wat voor u heb kunnen verduidelijken.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen enkele ster!!! Helaas moet ik een halve geven anders wordt het niet geplaatst
Hanneke Hoekstra uit Arum, 8 april 2019

Ik voel me zeer geraakt door deze maatschappij! Mijn moeder was klant daar. Ze kwam te overlijden. 5 weken later trof mij het nieuws dat mijn vader ook niet lang meer had. En inderdaad na 5 weken intensieve zorg is ook hij gegaan..en nu komt het, de afhandeling! Bereiken kun je ze niet! Een hele lange adem hebben dan lukt het. Vorige week maandag het bericht ontvangen wat mijn moeder nog moest betalen. Afgelopen donderdag kreeg ik een vooraankondiging van de deurwaarder!! Ongelooflijk! Wederom probeer ik contact te zoeken maar mijn adem is nu niet zo lang. Ik sta op ontploffen. Op de website staat een klantenbeoordeling van een 8.1. Hoe dat kan?? Op basis van mijn ervaring, de afhandeling van het overlijden van mijn moeder en de bereikbaarheid. Beide is zwaar onder de maat en toont van weinig empathie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?