Reviews Budget Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

104 reviews

5 sterren
(8)
4 sterren
(6)
3 sterren
(5)
2 sterren
(11)
1 ster
(74)

80 problemen opgepakt

opgelost
(8)
deels opgelost
(5)
niet opgelost
(12)
in behandeling
(5)
onbekend
(50)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Duur en agressief
A A. uit Pijnacker, 4 december 2019

In ins nieuwe huis had budget energie een voorschot vastgesteld, Achteraf gezien duur en agressief want ik moest 900 euro bijbetalen, en wel meteen..

Reactie van Budget Energie - 5 december 2019

Beste A.A.

Wat vervelend om te horen dat u moet bijbetalen. In het geval van een verhuizing is het altijd belangrijk om het termijnbedrag regelmatig te controleren. Het is mogelijk dat het standaard jaarverbruik dat de netbeheerder voor het adres heeft bepaald, niet passend is bij uw verbruik. Het gaat dan vaak om een gemiddeld verbruik van de vorige bewoners. Tenzij het een nieuwbouwwoning is; dan wordt het verbruik vaak gebaseerd op het type woning.

Ik begrijp dat u van dat bedrag schrikt. Het is echter wel mogelijk om een betalingsregeling met ons te treffen. Ik raad aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 18:00 bereikbaar op 020 - 20 555 55 of per e-mail via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Fijn om overzicht te hebben over ons verbruik
C. D. uit Oss, 17 november 2019

Prima leverancier, extra prettig vind ik het maandelijkse overzicht van ons verbruik in vergelijking met type huis en aantal bewoners. Dat geeft inzicht en maakt je bewuster (en werkt ook wel belonend omdat we minder verbruiken dan gemiddeld 😉)

Reactie van Budget Energie - 20 november 2019

Beste C.D,

Bedankt voor de review! :) Fijn om te horen dat het verbruiksoverzicht u goed bevalt en dat wij u bewust maken van uw energieverbruik. Dat wordt wachten op een (hopelijk) positieve jaarnota!

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Duidelijk
G Van Bragt uit Etten-Leur, 26 oktober 2019

Altijd een maandelijks overzicht en goed geholpen. Jammer dat ze geen app hebben

Reactie van Budget Energie - 6 november 2019

Beste G van Bragt,

Bedankt voor uw review! Wij proberen onze prijzen zo laag mogelijk te houden, vandaar dat wij geen app ontwikkelen of aanbieden. Toch fijn dat ons verbruiksoverzicht heeft voldaan aan uw wensen. :)

Mocht u nog verdere vragen of tips hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Moeiteloos overstappen
P. G. uit Ried, 17 oktober 2019

Prima leverancier. Alleen jammer dat zij 13 maanden vaste kosten in rekening brengen terwijl je een contract van 12 maanden afsluit.

Reactie van Budget Energie - 22 oktober 2019

Beste P.G,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Het klopt dat vaste leveringskosten per maand, waarin wij hebben geleverd, in rekening worden gebracht. Toch bedankt voor uw positieve bericht. Mochten wij u met verdere vragen kunnen helpen, dan kunt u ons altijd bereiken via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Geschroken van eindnota
Aurora uit Bad Nieuweschans, 8 oktober 2019

Erg goede prijs, maar kreeg een enorme eindnota na te hebben gewisseld van leverancier. Ik had dan liever wat meer per maand betaald.

Reactie van Budget Energie - 9 oktober 2019

Beste Aurora,

Ik begrijp dat het niet prettig is om flinke bijbetaling te moeten doen. Een bijbetaling ontstaat als het termijnbedrag niet past bij het verbruik. Daarom is het altijd mogelijk om het termijnbedrag opnieuw te berekenen en eventueel te wijzigen. Dit is vooral belangrijk als u onlangs naar een nieuw adres bent verhuist of als er een wijziging is in de thuissituatie wat kan resulteren in een hoger verbruik. Op deze manier kunt u in de toekomst een bijbetaling voorkomen. Het is mogelijk om een betalingsregeling te treffen. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 020 - 20 555 55 of per e-mail via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima levering
A van Dijk uit Bavel, 30 september 2019

Kan ik aanraden

Reactie van Budget Energie - 2 oktober 2019

Beste A van Dijk,

Bedankt voor de positieve review en fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen wij in ieder geval ons uiterste best voor. Mocht u nog suggesties of vragen hebben, voor of over onze service, dan zijn wij altijd te bereiken via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Slinkse voorwaarden
Peter uit Ruurlo, 25 september 2019

Een standaard energieleverancier die af en toe interessante contracten aanbiedt. Verder weinig mogelijkheden om je verbruik te laten monitoren.

Zoals bij de meeste andere leveranciers wordt niet gevraagd om de meterstanden aan het begin van het jaar door te geven. Dit wordt steeds relevanter omdat de overheid allerlei heffingen per 1 januari fors aanpast. Omdat bij de meeste mensen het energiecontract tot een andere datum in het jaar loopt, gaan de leveranciers die meterstanden zelf inschatten. Het is mijn ervaring dat dit in het algemeen in het nadeel van de klant gebeurt!

Deze leverancier rekent heel slinks 13 maanden vastrecht als je een contract van een jaar hebt. Alleen als het contract precies op de eerste van de maand begint/afloopt niet. Omdat de meeste contracten niet op de eerste beginnen, wordt er vastrecht berekend voor elke maand waarin energie geleverd is, ook al is het maar één dag. Het is ergens verborgen in de voorwaarden, waardoor weinig mensen het in de gaten hebben. Op de site van Energieleveranciers zou hier eigenlijk rekening mee gehouden moeten worden bij de berekeningen.

Reactie van Budget Energie - 7 oktober 2019

Beste Peter,

Bedankt voor uw review! Wij vragen inderdaad niet om de meterstanden per 1 januari, buiten de jaarlijkse uitvraag van de meterstanden om. Dit is alleen op u van toepassing als u een conventionele meter heeft, slimme meters worden maandelijks uitgelezen. U ontvangt van ons vervolgens een maandelijks verbruiksoverzicht. Uiteraard mag u, in het geval van een conventionele meter, de meterstanden van 1 januari altijd aan ons doorgeven. Anders maken wij en berekening aan de hand van uw jaarverbruik. Bij gas nemen wij hierin de graaddagen mee.

Kosten zoals energiebelasting en opslag duurzame energie (ODE) dragen wij af, dit zijn namelijk overheidsheffingen. Aan uw kale leveringstarief, dat u aan uw energieleverancier betaald voor uw verbruik per kWh en kuub gas, verandert niets.

Het klopt dat er vaste leveringskosten per maand in rekening worden gebracht. Dit geven wij ook weer in uw contract. Het is niet de bedoeling om dit te verbergen in de voorwaarden, daarom kunt u dit vinden in het PDF bestand genaamd 'Tarieven' (bijgevoegd aan uw contract) en vervolgens onder het kopje 'Vaste leveringskosten'.

Ik hoop dat ik u op deze manier wat duidelijkheid heb kunnen bieden. Mocht u nog verdere vragen hebben dan zijn wij telefonisch bereikbaar via 020 - 20 555 55 of per e-mail via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Doen wat ze beloven en beloven niet wat ze niet kunnen waarmaken
Obrechtstr 22, Leiden uit Leiden, 22 september 2019

Meerdere rare situaties meegemaakt (iha door Lia der, de netbeheerder veroorzaakt). Alle kosten, overzichten etc etc die daar voor nodig waren (bijv ‘mag ik een bevestigings mail van dit gesprek) werden gegeven. Er werd geanticipeerd dat zaken mis zou lopen en daarom voor goede interne aantekeningen & externe aantekenjngen (mail naar mij) gezorgd.

Vergelijk dit met het standaard “ik mag niet mailen” antwoord, en dat je het zelfde verhaal 20x moet vertellen...

Aanrader!

Reactie van Budget Energie - 25 september 2019

Voor de zekerheid toch even telefonisch contact met u gehad over de zin: "Vergelijk dit met het standaard “ik mag niet mailen” antwoord, en dat je het zelfde verhaal 20x moet vertellen...". U gaf aan dat deze opmerking niet gaat over uw energielevering door Budget Energie.

Wij zijn blij dat u tevreden bent en Budget Energie aanraadt, bedankt!

Budget Energie

Web-care

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Slechte communicatie
B.M. J. uit Stadskanaal, 11 september 2019

Slechte communicatie. Duurt lang voordat je iemand aan de lijn hebt. Heel veel moet digitaal geregeld worden, daardoor duurt het lang voordat je respons krijgt. Callcenter-personeel heeft weinig kennis van zaken, moest wél 3 keer contact opnemen voor een kleine wijziging. Ben nu bij VandeBron energie, wereld van verschil! Deze beveel ik echt aan.

Reactie van Budget Energie - 16 september 2019

Beste B.M.J,

Wat jammer dat de communicatie op deze manier is verlopen, onze excuses voor het ongemak. Dat u meerdere keren contact op moet nemen voor een wijziging is uiteraard niet de bedoeling. Bedankt voor het delen van uw ervaring, wij blijven ons best doen om onze service verbeteren. Wellicht kunnen wij u in de toekomst weer van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Als je eenmaal binnen bent, ben je niet meer interessant!
MJ V. uit Westerland, 15 augustus 2019

Nooit nemen. Eenmaal binnen hoef je niet meer te rekenen op enige korting zoals die aan nieuwe klanten wordt verstrekt.

Reactie van Budget Energie - 26 augustus 2019

Beste MJ V.,

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over ons verlengaanbod. Wij bieden inderdaad geen welkomstkorting bij een verlenging aan, deze ontvangt u namelijk alleen tijdens of na uw eerste contract. Natuurlijk zorgen wij er wel voor dat u de scherpste tarieven ontvangt die wij op dat moment kunnen aanbieden.

Ik begrijp dat u een overstap maakt, mochten wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan kunt u ons altijd bereiken via klanten@budgetenergie.nl of via 020 - 20 555 55.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Wil alleen hoog/laagtarief berekenen bij "Slimme meter".
Hj W. uit Eelde, 12 augustus 2019

Ik zal nooit meer kiezen voor Budget-Energie. Het budget valt uit in hun voordeel en mijn nadeel omdat ik een slimme meter heb gekregen. Voorheen had ik alleen enkel tarief en dat was veel goedkoper. Volgens de netbeheerder moet de leverancier enkel tarief berekenen als je als klant daar om vraagt. Nou, mooi niet dus. KNUDDE

Reactie van Budget Energie - 15 augustus 2019

Beste Hj W.,

Het klopt dat wij automatisch een dubbel tarief aanhouden als u een meter heeft met meerdere actieve telwerken. Dit geven wij ook aan in het contract dat u van ons ontvangt na de aanmelding of verlenging. In sommige gevallen kunt u er bij andere leveranciers ervoor kiezen om u te laten afrekenen op een enkel- of dubbeltarief. Budget Energie biedt deze keuze vanwege het (vaak) kleine verschil niet aan.

Het verschil tussen een normaal- en daltarief niet groot, het scheelt ongeveer € 0,01. Als u een enkeltarief heeft dan is dit tarief een gemiddelde van deze twee. Het afrekenen op een normaal en dal tarief is in de meeste gevallen voordeliger of het scheelt enkele euro's. U kunt uiteraard altijd een berekening laten maken via onze klantenservice. Ik kan deze berekening helaas niet voor u maken, omdat ik geen gegevens van u heb ontvangen dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Hj W. - 22 augustus 2019
probleem is opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Helder, goedkoop en probleemloos
JH G. uit Amsterdam, 6 juli 2019

Weer een probleemloos jaar bij Budget Energie gezeten. Alles is inzichtelijk via de website en ze doen wat ze beloven. Verlengingsaanbod was net niet scherp genoeg.

Reactie van Budget Energie - 12 juli 2019

Beste JH G,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening! Het is natuurlijk jammer dat het verlengaanbod niet scherp genoeg was. Wellicht kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen met een mooi aanbod.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Heel eenvoudig en goed
S. M. uit Eindhoven, 25 mei 2019

Super goed overzicht, perfecte site, overstappen eenvoudig. Tarieven kloppen.

Reactie van Budget Energie - 3 juni 2019

Beste S.M.,

Dat vinden wij fijn om te horen, bedankt voor de positieve reactie! Mocht u nog suggesties, opmerkingen of vragen hebben voor of over onze dienstverlening, dan zijn wij altijd te bereiken via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Tarief op jaarafrekening klopt niet
H Witteveen uit Klarenbeek, 12 april 2019

Weinig contact gehad, dus moeilijk te beoordelen.

Tarief voor gas was op de jaarafrekening wel onterecht 0.5% verhoogd.

Bij aangaan contract staat het netto tarief niet in de bevestiging van Budget energie. Daarom heb ik de specificatie destijds van de webaanbieding afgehaald en apart opgeslagen. Daardoor kan ik nu zien dat vaste prijs bij Budget energie geen vaste prijs is.

Reactie van Budget Energie - 1 mei 2019

Beste H. Witteveen,

U kunt onze service vanwege het weinige contract niet beoordelen. Dit zien wij als een goed teken, dat betekent dat u het afgelopen goed geïnformeerd bent geweest! U geeft aan dat uw gastarief onterecht is verhoogd, dat heb ik voor u nagekeken.

Van 14 maart 2018 tot 14 maart 2019 had u een 1 jarig vast contract. U zet na het aangaan van uw contract het kale leveringstarief van € 0,2158 vast. Dit tarief is ook aan u bevestigt in uw contract op 7 januari 2018. Het PDF bestand 'Tarieven' is hieraan toegevoegd als bijlage. Uw totale gastarief (incl. BTW en belasting) was op het moment dat u uw contract aanging € 0,6102. Per 1 januari 2019 zijn de overheidsheffingen gestegen. Hierdoor is uw totale gastarief van 1 januari 2019 tot 14 maart 2019 gewijzigd naar € 0,6792. Uw kale leveringstarief van € 0,2158 is echter niet aangepast. Van 14 maart 2019 tot 17 maart 2019 bent u overgegaan naar een variabel contract, dit heeft ook invloed gehad op uw gastarief.

Als u inlogt op uw persoonlijke omgeving op onze website dan kunt u de gespecificeerde eindnota bekijken, hier ziet u de tarieven per periode terug. Ik raad aan om bij 'Mijn facturen' te kijken naar de specificatie incl. BTW. Deze ziet u verschijnen als u op het groene pijltje links naast uw factuur klikt.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Super goed!
a van de W. uit Putten, 26 maart 2019

Het is zo goed geregeld dat je er niets van merkt. Keurige aanmelding en afronding van het jaarcontract. Keurig binnen een paar weken ons teveel betaalde geld terug.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
Johan Aalderink uit Westerhaar, 19 februari 2019

Netjes geregeld tegen voordelige tarieven, klantenservice is ok. Momenteel bij een andere leverancier. Om de cash back acties. Maar kom zeker terug ! Tot nu toe de beste energieleverancier. Dus gewoon doen..

Reactie van Budget Energie - 20 februari 2019

Beste Johan Aalderink,

Het is altijd fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening! Als u weer een overstap kunt maken dan doen wij uiteraard graag een aanbod. Mocht u suggesties, opmerkingen of vragen hebben voor of over onze dienstverlening, dan kunt u altijd contact opnemen via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
T.E. uit Assen, 9 januari 2019

Geen problemen gehad, alles naar behoren verlopen. Kort nog even contact gehad via de website op de chat over de eindafrekening, prima!

Reactie van Budget Energie - 15 januari 2019

Goedemorgen T.E.,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij doen er uiteraard alles aan om dat zo te houden! Mocht u nog vragen hebben over onze dienstverlening, dan kunt u altijd contact opnemen via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Top
Henk uit Eindhoven, 6 januari 2019

Alles zonder problemen en dan ook nog de goedkoopste

Reactie van Budget Energie - 8 januari 2019

Beste Henk,

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening en tarieven. Wij doen er uiteraard alles aan om dat zo te houden! Mocht u nog opmerkingen of vragen hebben, dan kunt u ons als bereiken via klanten@budgetenergie.nl.

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
5
v zeman uit Venray, 9 november 2018

Good

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Veel goed
S. Maneva uit Kerkdriel, 4 november 2018

Ik ben tevreden

Reactie van Budget Energie - 14 december 2018

Beste S. Maneva,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het is voor ons fijn om te horen dat u tevreden bent!

Ik wens u alvast een fijn weekend.

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
makkelijk
r rezelman uit Egmond aan Zee, 3 november 2018

Geen gedoe alles in eigen hand

Reactie van Budget Energie - 14 december 2018

Beste R. Rezelman,

Dat horen wij graag. Bedankt voor uw positieve reactie!

Ik wens u alvast een fijn weekend.

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede prijs
Anoniem uit Warnsveld, 2 november 2018

Qua prijs de goedkoopste. Daarintegen geef je aan per 1-9-18 over te willen stappen. Je krijgt akkoord en op 31-8-18 krijg je te horen dat het abonnement pas 15-10-18 in gaat.

Reactie van Budget Energie - 14 december 2018

Goedemorgen,

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Vervelend om te horen dat er onduidelijkheden zijn over de startdatum. Budget Energie hanteert een aanmeldperiode van 25 werkdagen, uitzonderingen daargelaten. Hierdoor starten wij altijd daadwerkelijk met leveren na deze periode. De startdatum wordt direct bevestigt in de aanmeldbevestiging die u per e-mail ontvangt, zodat u hiervan direct op de hoogte bent. Mocht u vragen hebben over de startdatum, dan raad ik aan om contact op te nemen met onze klantenservice via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
kan niet over oordelen
L Wolf uit Eefde, 27 oktober 2018

geen klant meer bij Budged energie

Reactie van Budget Energie - 13 november 2018

Beste meneer Wolf,

Ik kan door het ontbreken van gegevens niet kijken hoe lang u klant bij ons bent geweest.

Ik hoop in ieder geval dat alles tijdens de periode dat u klant bij ons was naar wens is verlopen. Wellicht hebben wij in de toekomst weer een mooi aanbod om u als klant te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed
Mart uit Oss, 8 oktober 2018

Soepel geregeld!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Kan nog geen mening geven na 1 maand
Tv te B uit Bovenkarspel, 1 oktober 2018

Kan nog geen mening geven na 1 maand

Reactie van Budget Energie - 3 oktober 2018

Beste klant,

Uiteraard hopen we dat je aanmelding bij ons vlekkeloos is verlopen en dat we je in de toekomst bij eventuele vragen goed van dienst kunnen zijn. Daar doen we in ieder geval ons uiterste best voor. Mocht je suggesties/opmerkingen/vragen hebben voor of over onze dienstverlening, schroom dan niet om ons te mailen op klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?