Reviews Budget Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

72 reviews

5 sterren
(35)
4 sterren
(22)
3 sterren
(6)
2 sterren
(1)
1 ster
(8)

6 problemen opgepakt

opgelost
(1)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(1)
in behandeling
(0)
onbekend
(4)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Betrouwbaar, zeggen wat zij doen eeeeen doen wat zij zeggen!!!!!
J P S. uit Roosendaal, 8 januari 2018

100% betrouwbaar!!

Reactie van Budget Energie - 10 januari 2018

Beste J P S,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Uiteraard staan wij open voor feedback en verbeter ideeën, maar het is ook fijn om te horen dat het goed gaat.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Doet mat men mag verwachten
GW uit Nieuw-Beijerland, 8 januari 2018

Voor het eerste jaar een prima optie, maar men ziet geen kans om voor het tweede jaar een aanbod te doen om klanten vast te houden. Men geeft nu eenmaal liever welkompremies aan nieuwe klanten. Een voor een leek niet te volgens systeem. Geen andere keuze dus om jaarlijks over te stappen. Helaas.

Reactie van Budget Energie - 10 januari 2018

Beste G W,

Jammer om te horen dat overstappen voor u een voordeligere keuze is geweest. Op dit moment is de concurrentie inderdaad zo groot dat we moeten blijven stunten met de welkomstkorting. Wij willen er wel voor zorgen dat wij al onze klanten de laagst mogelijke tarieven kunnen bieden. Wanneer wij ook bij een verlenging een korting zouden bieden, zullen die kosten weer doorgerekend worden in andere tarieven. Dat vinden wij niet fair!

Hopelijk kunnen wij u volgend jaar weer een mooi aanbod doen!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede afhandeling en overstappen loont.
RS Rijkeboer uit Oudorp, 4 januari 2018

Alles super snel geregeld, je hoeft eigenlijk zelf niks te doen. Meterstanden doorgeven maar nu met de slimme meter is dat ook verleden tijd. Alles naar persoonlijke wens aan te passen, maandbedrag ect.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima energieleverancier
M S. uit Bussum, 4 januari 2018

Via vergelijkingssite 'Energieleverancier.nl' vorig jaar (nov.2016) overgestapt op BudgetEnergie. Prima beslissing. Buiten de besparing heeft Budgetenergie een hele duidelijke en toegankelijke website en klantenservice. Vanaf het eerste contact was het helder, klantenservice vriendelijk en verliep de overstap 'geruisloos'. Gedurende het jaar is er feedback over het verbruik via de mail en word je op tijd op de hoogte gesteld van een hoger of lager verbruik en daarmee gepaard gaande kosten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Budgetenergie onbetrouwbaar
F S. uit Bosschenhoofd, 3 januari 2018

Afspraken worden niet goed nagekomen en dan blijkt goedkoop toch duurkoop. Geen aanrader helaas.

Reactie van Budget Energie - 4 januari 2018

Beste meneer Seddik,

Naar aanleiding van bovenstaande bericht hebben we vandaag 2x geprobeerd contact met je op te nemen op het telefoonnummer dat je bij je bericht hebt geplaatst. Bij de eerste poging werd helaas het gesprek weggedrukt, bij de 2e poging kregen wij de melding dat het nummer niet in gebruik was.

Uiteraard hebben we wel in je klantgegevens gekeken of er recentelijk contact met ons is geweest. Het laatste contact dat wij hebben gevonden is van 24 oktober 2017. Dit contact ging over de betaling van de openstaande posten, en de afmelding die wij hebben gedaan vanwege een betalingsachterstand. In de aantekeningen zie ik terug dat je hier uitvoerig uitleg over hebt gehad.

Het is ons dan ook niet helemaal duidelijk wat je van ons verwacht naar aanleiding van het bericht dat je hebt geplaatst.

Mocht je toch contact met ons willen, dan wil ik je vriendelijk verzoeken om een datum, tijdstip en werkend telefoonnummer door te geven via klachten@budgetenergie.nl. Houd wel rekening met de werktijden waarop ons kantoor is geopend : Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00.

We zorgen er dan voor dat eer zo snel mogelijk iemand contact met je opneemt.

We horen het graag!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
Ferdi van Oorschot uit Schijndel, 30 december 2017

Wat ik verwacht van een energieprovider. Helder en transparant, geen poespas zoals apps en slimme meters..

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Nette onderneming
E de Leeuw uit Puth, 30 december 2017

Prijzen in orde ... Afrekening in orde.... Service en gemak in orde

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
prima
I.M. J. uit Vierhuizen, 30 december 2017

communicatie vrnl. via mail en website. Goed vindbaar en prima afhandeling

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Zeer tevreden.
M.C. Tan uit Sint Maarten, 29 december 2017

Wij zijn nu twee jaar bij Budget Energie en zijn zeer tevreden. Goede prijs- kwaliteitsverhouding.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
veel geblaat weinig wol
r van O. uit Doesburg, 29 december 2017

nou allereerst veel beloven, lage maandtermijn,alles blijft gelijk,maar aan het eind heel veel terug betalen. voel me gewoon een citroen,uitgeknepen tot de laatste druppel. en dan nog geen seintje van u betaald te weinig, nee wel incasseren maar verder niks.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Overstap ging goed
M.E. F. uit Mijdrecht, 8 december 2017

Overstap ging goed. De eerste keer dat het in een keer lukt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede leverancier
R.A. Slikker uit Lunteren, 6 december 2017

Zou aan te bevelen zijn om klanten bij einde contract een echt gunstige verlenging te bieden.

Nieuwe klanten werven lijkt mij duurder dan bestaande klanten behouden

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima zonder problemen
P.F. van den Berg uit Beneden-Leeuwen, 5 december 2017

Vorig jaar overgestapt. Verder niks van gemerkt. Alles ging goed. Keurige jaarafreking gehad.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen gedoe, gewoon goed!
Vellinga uit Dokkum, 5 december 2017

Geen gedoe, gewoon een goede energiemaatschappij. Duidelijke website, goede bereikbaarheid en heldere communicatie.

Kan ik iedereen aanraden. Wij stappen over naar andere leverancier omdat die op dit moment goedkoper is. Maar komen in de toekomst zeker terug!

Dan kunnen we nl weer gebruik maken van de welkomst premie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede leverancier.
GMdL uit Kerkdriel, 5 december 2017

Goede leverancier, alles verloopt probleemloos.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Uitstekend
RD uit Oentsjerk, 26 november 2017

Overstappen naar budget energie ging vlekkeloos en bij verhuizing icm overstap naar andere leverancier ook zeer correcte service.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
goed en betrouwbare leverancier.
M K. uit Leiderdorp, 26 november 2017

Budget energie heeft aan alle verwachtingen voldaan. Korting aan einde looptijd en snelle afhandeling van de jaar nota.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Gewoon een partij die geld verdient door energie tegen een gunstige prijs door te verkopen.
J.G.H. van den Bovenkamp uit Hellevoetsluis, 17 november 2017

Gewoon een partij die geld verdient door energie tegen een gunstige prijs door te verkopen. Helaas waren ze niet zo slim om voor de verlengingsdatum een nieuw aanbod te doen, zodat ik van leverancier ben veranderd. Dit was gebaseerd op hun standaardprijzen, niet de prijs die ze me te laat aanboden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima tarieven
Mari United uit Sint-Oedenrode, 14 november 2017

Ik heb een jaar geleden de energie tarieven vergeleken en daaruit kwam voor mij Budget Energie het beste uit de bus. Omdat ik elektriciteit terug lever was voor mij vooral de gasprijs doorslag gevend. En ik heb meteen ook voor een 3-jarig contract gekozen omdat de besparing zo groot was dat ik niet elk jaar opnieuw hoef te vergelijken. Verder ben ik helemaal tevreden met het 2-maandelijkse verbruiksoverzicht.

Reactie van Budget Energie - 15 november 2017

Beste Mari,

Bedankt voor deze positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. We doen er uiteraard alles aan om dat in de toekomst zo te houden!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima maatschappij
M.A. A. uit Volkel, 7 november 2017

Alles klopte, duidelijke website. Voor de 2e keer klant geweest, weer tevreden. Ik stap elk jaar over afhankelijk van de prijs. Ga vast nog een derde keer terug.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed.
R H. uit Kerkrade, 7 november 2017

Het is prima

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Overstap
R Veenhof uit Zeist, 23 oktober 2017

Ging prima, tot nu toe geen problemen ondervonden......voor mij nooit meer 1 van de 'grote jongens'....slechte ervaringen met dit soort mega bedrijven.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Eerlijk of niet?..
H.J. P. uit Drachten, 20 oktober 2017

Leek eerst goed, maar het maandbedrag werd na de acceptatie in een nieuw voorstel verhoogd omdat men gezien onze energiegeschiedenis dat beter vond...

Ik dacht dat men eerst het energieverbruik bestudeerde en dan een maandbedrag aan een nieuwe potentiele klant voorlegde...

Heb nu een beetje raar gevoel bij deze club...

Jammer!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Slecht
avatar
H.G. uit Dedemsvaart, 25 augustus 2017

Van een maatschappij waar je zo van afhankelijk ben mag je ook best wat verwachten. Bij Budget Energie hoeft dat niet

Reactie van Budget Energie - 19 september 2017

Beste H.G.

Uit je gegeven score maak ik op dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Helaas heb je geen contactgegevens ingevuld waardoor het niet mogelijk is voor ons om te kijken wat er aan de hand is, en wat we daar eventueel aan kunnen doen. Mocht je willen dat we contact met je opnemen, wil je dan je contactgegevens voor ons zichtbaar maken?

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Overstap is prima gegaan
H.A. Bodt - van der Leest uit Nijmegen, 23 augustus 2017

Hetv is nog te kort maar tot nog toe zeer tevreden.Duidelijk ingelicht hoe de overstap ging.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?