Reviews Budget Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

73 reviews

5 sterren
(37)
4 sterren
(20)
3 sterren
(4)
2 sterren
(3)
1 ster
(9)

9 problemen opgepakt

opgelost
(2)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(2)
in behandeling
(0)
onbekend
(5)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Transparant bedrijf
Fam. W. uit Dongen, 22 april 2018

Goed benaderbaar, goede acties.

Afrekening laat helaas op zich wachten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Onbehoorlijk !
J.A.de.Witte 17 april 2018

Meteen na bij budget,; 1e; Dreigingen met energie afsluiten,, 2e; Klant MOET volledig naar pijpen dansen, anders.... 3e; Begrip mbt tijdstip betalen pensioen = geen enkel BEGRIP, 4e Al snel prijs verhogingen'(ook met 3jaar tarief afsluiten) 5e We zijn best streng, hé, tegen nieuwe klanten ! 6e; Directeur;; ***.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima leverancier
WH P. uit Leeuwarden, 10 april 2018

Wij hebben in 2017 een jaar via budget energie onze stroom en gas geleverd gekregen. Alles is prima verlopen. Wij zijn dik tevreden over hen.Aangezien wij jaarlijks overstappen, zitten wij momenteel bij een andere maatschappij.

Reactie van Budget Energie - 11 april 2018

Beste meneer Postma,

Fijn om te horen dat u tevreden bent geweest over uw periode als klant bij Budget Energie. Wellicht hebben wij in de toekomst weer een mooi aanbod om u opnieuw als klant te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
25 eur per maand lager en eindejaar 485 terug
Van Winsum uit Zuidhorn, 4 april 2018

25 eur per maand lager en eindejaar 485 terug

Reactie van Budget Energie - 11 april 2018

Beste meneer Velthoen,

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Het is natuurlijk altijd mooi om een bedrag terug te ontvangen op de jaarnota. Ik hoop dat u er iets leuks mee heeft gedaan!

Met vriendelijk groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed georganiseerd en erg vriendelijk
Susan uit Nijmegen, 4 april 2018

De overstap naar budgetenergie ging erg soepel. Onze verhuurder had zonder ons weten budgetenergie ineens opgezegd en ons ergens anders aangemeld. Bij budgetenergie zijn ze daar heel sympathiek mee om gegaan, Ze hebben meegedacht en eigenlijk alles geregeld. De korting mochten we ook houden. Erg vriendelijk personeel.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Onterechte aanmelding
a. gezer uit Amsterdam, 27 maart 2018

Mijn zus spreekt geen woord Nederlands en is aangemeld in de mediamarkt.

Nu zit zij met over verbruik bij haar vorige leverancier. Zij moet €720.- betalen omdat zij vlak na de winter is overgestapt. Bovendien stuurde de huidige leverancier haar ook een opzegboete ter hoogte van €250.- En eerlijke adviseur zou haar niet hebben aangemeld. Bij de wet is het ook verboden om iemand die de taal niet spreekt een overeenkomst te laten ondertekenen.

Reactie van Budget Energie - 28 maart 2018

Beste meneer El Bacha,

Ik heb begrepen dat er vanmorgen, nog voor het plaatsen van deze klacht, contact is geweest. Hierin hebben wij aangegeven dat deze wijze van aanmelden inderdaad niet de bedoeling is, en dat wij de verkoper hierop inmiddels hebben aangesproken. Daarnaast hebben wij bericht gestuurd naar de vorige leverancier van uw zus met het verzoek de levering op haar adres weer terug te nemen. Zij gaat dus terug naar haar vorige leverancier om daar haar contract voort te zetten. Wanneer dit is gedaan crediteren wij alle door ons in rekening gebrachte nota's. Ook de eindnota van haar vorige leverancier zal komen te vervallen. Als het goed is heeft u inmiddels per e-mail een bevestiging van bovenstaande ontvangen.

Als wij de levering zijn gestopt voeren wij nog wel een controle uit op de cadeaukaart die uw zus heeft ontvangen bij de aanmelding. Een eventueel bedrag dat is uitgegeven van de cadeaukaart vorderen wij terug.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Eenvoudig en overzichtelijk
P. Doorgeest uit Arnhem, 21 maart 2018

Reeds enkele jaren maak ik gebruik van Budget Energie, reden is dat alles makkelijk digitaal te regelen valt de site overzichtelijk is en dat de prijs, als je op het juiste moment instapt, goed te noemen is.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Overstap gaat vlot, maar ze willen meer dan 12 termijnen in een jaar incasseren zonder inlevingsvermogen!
Martijn uit Rotterdam, 20 maart 2018

Aanvraag en overstap gingen makkelijk en verder geen omkijken naar. Echter aan het einde van het contract ben ik overgestapt naar een nieuwe energieleverancier. Deze bracht me een maand in rekening, maar ook Budget Energie deed dit. Hierop heb ik het verzoek ingediend bij Budget Energie om dit niet te doen aangezien ik al 12 termijnen betaald heb en de nieuwe leverancier ook al die maand had afgeschreven. Hierop wordt alleen gereageerd dat ik gewoon moet betalen en zonder enige inlevingsvermogen. Hier een klacht over ingediend en ook hier reageren ze zonder inlevingsvermogen dat er gewoon betaald moet worden en dat de nieuwe energie leverancier het maar niet moest incasseren.

Nu moet ik 6 weken wachten tot de eindafrekening gemaakt wordt en dan nog 2 weken wachten tot ik het geld terug gestort krijg (ja, betaal meer dan dat ik verbruik).

Al met al is dit toch een domper en kan ik me voorstellen dat andere mensen door dit bedrijf dus in de problemen komen met betalen, waar ze naar mijn inziens dus niets van aantrekken. Bij andere overstappen had ik dit "probleem" nooit.

Reactie van Budget Energie - 26 maart 2018

Beste Martijn,

Ik heb even in je gegevens gekeken en wil graag toelichten wat er is gebeurt.

Bij Budget Energie incasseren wij voorafgaand aan de maand waarin wij leveren. Door de SEPA-wetgeving moeten incasso's een aantal dagen voor de daadwerkelijke afschrijving aangeboden worden bij de bank. In jouw geval ben je per 10 maart 2018 overgestapt naar een andere leverancier. De nota voor de maand maart incasseren wij rond de eerste werkdag van de maand, maar deze nota's zijn dus rond 25 februari al opgemaakt.

Het is voor de meeste energieleveranciers gebruikelijk om per hele maand/termijn te factureren. Dat, en het feit dat je bij ons vooraf betaald is de reden dat wij voor de gehele maand maart een termijnbedrag in rekening hebben gebracht.

Afhankelijk van wanneer je bij een andere leverancier betaald, kan het dus inderdaad voorkomen dat je bij een overstap 1 maand met dubbele lasten zit.

Wettelijk gezien hebben we 6 weken de tijd om je eindnota op te maken. Dit komt omdat tot 3 weken na je overstap de betrokken leveranciers, de netbeheerder, en jij zelf nog de mogelijkheid hebben om een eventueel fout doorgegeven meterstand aan te passen. We streven er echter wel altijd naar om de eindnota zo snel mogelijk voor je op te maken.

Ik zie dat bovenstaande je eerder niet is uitgelegd, en daarvoor wil ik je namens Budget Energie mijn excuus aanbieden. Het is niet de bedoeling dat we op de klantenservice alleen maar vasthouden aan regels zonder het achterliggende proces daarbij uit te leggen.

Ondanks dat je overstap nog geen 3 weken geleden is heb ik zojuist de eindnota voor je op laten maken. Hierop ontvang je inderdaad, zoals je zelf ook al verwachtte, een bedrag terug. Je kunt de eindnota inzien op Mijn Budget, en je ontvangt hem morgen op het bij ons bekende e-mailadres. Het terug te ontvangen bedrag staat binnen 2 weken op je rekening.

Ik hoop dat het op deze manier allemaal wat duidelijker is, en dat hiermee je klacht is opgelost. Nogmaals mijn excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Martijn - 9 april 2018
probleem is opgelost

Eindafrekening wat eerder gekregen n.a.v. mijn review, maar ook hierin rekenen ze 13x levering kosten i.p.v. 12. Nu was dat voor mij maar 0,50 per maand per product en heb er dan ook niets mee gedaan, maar het blijft niet kloppen.Naast wat ik eerder heb geplaatst en bovenstaande, blijft Budget Energie de slechtste energie leverancier die ik tot op heden heb gehad qua afwikkeling van het contract.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
keurige levering
G. Groen-Zijlstra uit Hurdegaryp, 20 maart 2018

Budget Energie is een geweldige energieleverancier, nooit geen problemen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
verkeerd voorgelicht in de winkel en nu zit ik met hele hoge kosten en een BOETE.
I. Van Sluijs 16 maart 2018

Ik ben boos en teleurgesteld. In januari 2018 ben ik in de Mediamarkt aangesproken door Budget energie. Ik kreeg een cadeaubon van 200 euro als ik zou overstappen. In de computer werd met mijn postcode en huisnummer gezien dat overstappen geen probleem was ondanks dat mijn contract nog liep tot oktober 2021. De boete zou nooit hoger zijn dan 250 euro en vergoed worden door Budget energie. Ook werd besproken dat mijn huidige contract op naam van mijn bedrijf stond. Ik ben heel huiverig voor dit soort dingen en zei nog dat ik bang was dat ik een heel hoge boete of rekening zou krijgen. Ik hoefde me echt geen zorgen te maken. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan omdat ook de medewerkster van de mediamarkt zei dat het echt een goede aanbieding was. Ik kom van een koude kermis thuis. De eindafrekening is bijna 900 euro inclusief de boete van 479 euro, omdat ik een zakelijk contract had. De eindafrekening zo hoog omdat februari een hele ongunstige maand is om over te stappen. Ik betaal van oktober tm februari mijn verbruik wat dure maanden zijn. De hele zomer periode komt hiermee te vervallen want mijn nieuwe contract loopt van februari tot februari. Dit is mij allemaal niet verteld in de mediamarkt. Waarom wijs je mensen daar niet op? Je ziet toch in de computer tot wanneer een contract loopt.

Ik voel me echt belazerd. Gisteren hierover telefonisch contact gehad met Budget energie. Ik moet nu zelf achter mijn gelijk aan gaan. Ik moet naar de Mediamarkt om de mevrouw die mij het contract heeft aangesmeerd te vragen, om toe te geven, dat ze mij verkeerd heeft voorgelicht over de 250 euro boete. Ik moet hopen dat de medewerkster van de Mediamarkt zich het gesprek van januari nog kan herinneren dat dit letterlijk tegen mij gezegd is en hopen dat ze dit wil bevestigen. Ik moet mijn hoge eindafrekening natuurlijk gewoon betalen want dat is mijn verbruik. Als ik dit allemaal van te voren had geweten dan was ik nooit overgestapt. Ik ben echt heel erg teleurgesteld. Ik hoop dat Budget energie toch nog over de brug komt en mijn boete gewoon gaat vergoeden. Dat is toch wel het minste wat ze me kunnen bieden. Ik krijg buikpijn van het idee dat ik nu zelf bij de Mediamarkt verhaal moet gaan halen.

Reactie van Budget Energie - 26 maart 2018

Beste meneer Van Sluijs,

Ik begrijp dat 1 van mijn collega's van de afdeling klachtafhandeling inmiddels telefonisch contact heeft opgenomen. Wij hebben inmiddels het proces gestart om uw levering terug te zetten naar uw vorige leverancier. Wanneer dit is afgerond nemen zij de levering terug en kunt u het contract dat u daar had weer voortzetten. Alle door ons in rekening gebrachte nota's worden dan gecrediteerd.

Op dit moment is de incasso voor de maand april al aangeboden bij de bank. Deze schrijven wij eind van de week af. Ik wil u vragen deze incasso te storneren. Ik zorg er dan voor dat u hiervoor geen herinneringen ontvangt. Zodra de terugname door uw vorige leverancier is afgerond ontvangt u hiervan nog een bericht van ons.

Ik wil u mijn excuus aanbieden voor het ongemak, en de verkeerde informatie die u heeft ontvangen van onze verkoper in de MediaMarkt. Ik vertrouw erop dat hiermee uw klacht is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Absurd
sander 13 maart 2018

Sinds kort overgestapt naar Budget Energie. De eerste (!) betalingstermijn is misgegaan. Vervolgens kreeg ik een mail, waarin stond dat ik tot 25 maart de tijd heb om te betalen. Dit was op 11 maart. Als ik niet voor de 25e zou betalen, kwam er een tientje bij etc etc.Twee dagen later (vanmiddag 13 maart) kreeg ik een mail over precies dezelfde (eerste) termijn. In deze mail staat dat ik binnen 7 dagen word afgesloten en dat mijn netbeheerder op de hoogte is gesteld van mijn 'wanbetaling'. Absurd!Een chat geopend met de klantenservice, want telefonisch blijkt het onmogelijk. Probleem voorgelegd met daarin een duidelijk besluit; ik neem contact op met Stedin om deze absurde situatie te bespreken, ik betaal netjes voor de 25e mijn termijnbedrag en ik verwacht dat de melding van mijn zogeheten wanbetaling wordt teruggedraaid.'De persoon die hier iets over te zeggen heeft, is niet aanwezig. Er wordt morgen contact met u opgenomen.' Krijg ik als reactie in de chat. Lijkt een automatisch antwoord, want hoe kan het anders dat ik telefonisch nog steeds geen contact krijg?Een minuut later krijg ik wel weer een mailtje van Budget Energie met de vraag of ik aub even een beoordeling wil geven over de klantenservice. Bij dezen. Slechte service en absurde manier van dreigen.

Reactie van Budget Energie - 14 maart 2018

Beste Sander,

Het is uiteraard niet onze bedoeling om te dreigen. U zult hopelijk wel begrijpen dat wij u erop attenderen dat u moet betalen voor de producten die u afneemt. Wij hanteren een vrij streng incassobeleid, zodat wij al onze klanten zo laag mogelijke tarieven kunnen bieden.

Op basis van dit bericht kan ik helaas geen klantgegevens opzoeken en niet naar uw persoonlijke situatie kijken. Voor een inhoudelijk antwoord, wil ik u verzoeken om binnen 5 werkdagen uw gegevens aan ons door te geven. Wanneer ik voor 21 maart 2018 geen bericht van u ontvang, beschouw ik uw klacht als afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
hoge eindafrekening
avatar
Lizet van Och uit Belfeld, 5 maart 2018

Tot nu toe niet echt tevreden. Ik ben overgestapt op 1 maart 2018 van Essent naar budget energie.

Ik kreeg afgelopen week de eind afrekening van Essent,daar schrok ik wel van, voor 3 maanden,december,januari en februari moest ik een bedrag betalen van 380 euro. Voor een appartement van 1 persoonshuishouden. Na gebeld te hebben hierover met Essent wordt mij medegedeeld dat, het een heel ongunstige tijd is om over te stappen, dit zijn nl.de duurste maanden aan gas, dat wordt gecompenseerd in de zomer maanden.Maar helaas daar profiteer ik nu niet meer van mee Dit verteld Budget energie er natuurlijk niet bij.Heel erg jammer...

Ik raad ook iedereen aan, stap nooit over van leverancier in de wintermaanden, doe dit in de zomer of na een heel jaar.

De boete die ik kreeg van essent voor het vroegtijdig beeindigen van mijn contract, wordt door Budget energie vergoed, ook hier moest ik zelf achteraan tot heden nog geen geld op mijn rekening.

Al met al,heel jammer dat Budget energie, zo de klant probeert binnen te halen.

Wanneer mijn contract is afgelopen bij budget energie ga ik weer heel snel over naar een betrouwbare energiebedrijf.

Met vriendelijke groet.

Lulu

Reactie van Budget Energie - 6 maart 2018

Beste mevrouw Van Och,

Jammer dat de overstap voor u niet positief is gestart. Ik snap dat u schrikt van een bijbetaling op uw eindnota. Het is inderdaad ongunstig om over te stappen, wanneer er alleen een winterperiode gefactureerd gaat worden. Dit is natuurlijk alleen het geval, wanneer u voor de winter nog een jaarnota van uw leverancier heeft ontvangen. De verkoper controleert niet of u overstapt na een vol jaar of na enkele maanden.

Ik heb geen klantgegevens van u ontvangen, dus kan geen inhoudelijke antwoorden geven. Wanneer u de opzegboete van uw oude leverancier vergoed krijgt door ons, stuurt u als klant de eindnota op voor vergoeding. Dit vermelden wij ook in de aanmeldbevestiging. Wanneer u ons uw klantgegevens verstrekt of telefonisch contact met ons opneemt, kunnen we direct met u meekijken.

Ik kijk graag met u mee naar uw persoonlijke situatie. Hiervoor wil ik u verzoeken om uw klantgegevens toe te sturen voor 13 maart 2018. Wanneer wij niets van u ontvangen, ga ik er vanuit dat uw klacht is beantwoord en luit ik de klacht op energieleveranciers.nl. U mag ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op 020 20 55 555.

Met vriendelijke groet,

Cynthia de Ridder

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Energie leveren zoals het hoort!
J.M. den Held uit 's-Gravenhage, 1 maart 2018

Prima ervaring met Budget Energie. Ben niet drie maanden geleden naar B.E. overgestapt, maar na een jaar B.E. overgestapt naar een leverancier met een nog betere aanbieding.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
helemaal blij
J.J. B. uit Groningen, 28 februari 2018

overzetten, snel en geen gedoe.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Fijne maatschappij
E Muns uit Biddinghuizen, 13 februari 2018

Al bijna een jaar klant en zojuist weer verlengd. Kan niet anders zeggen dan dat ik een tevreden klant ben. De website is ook fijn, makkelijk te checken of je termijnbedrag nog klopt. Klantenservice ook altijd behulpzaam. Kwam bij m'n verlenging weer als goedkoopste uit. Top!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Zou deze overslaan
Rem uit Rhoon, 1 februari 2018

Kwam een verkoper aan de deur met een smoes. Begon slim om niet te zeggen dat hij van een energiemaatschappij was. Had een mooi verhaal, maar luisterde erg slecht. Toen hij merkte dat ik niet geïnteresseerd was werd hij onvriendelijk en zei op een gegeven ogenblik zelf dat ik loog. Later contact gehad met de helpdesk van Budgetenergie en een klacht ingediend. Na maanden nooit meer wat gehoord. Ik zou hier geen zaken mee willen doen.

Reactie van Budget Energie - 5 februari 2018

Beste Rem,

Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met ons. We sturen de klachten over onze door2doorverkopers altijd door naar onze manager dus het is vreemd dat je na het indienen van je klacht bij onze klantenservice geen reactie hebt gehad.

Als je ons je postcode en huisnummer kunt geven, en een indicatie van wanneer onze verkoper bij je aan de deur is geweest, dan kunnen we voor je kijken of de verkoper nog in dienst is, en deze een terugkoppeling geven.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Rem - 13 februari 2018
probleem is niet opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Uitstekende energieleverancier
H B. uit Maarheeze, 30 januari 2018

Op tijdstip van overstap beste aanbieding, vlekkeloze geregelde overstap. Tot nu toe heel tevreden.

Reactie van Budget Energie - 31 januari 2018

Geachte heer Belina,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt. Wij doen ons uiterste best om dit in de toekomst zo te houden!

Met Vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Betrouwbaar, zeggen wat zij doen eeeeen doen wat zij zeggen!!!!!
J P S. uit Roosendaal, 8 januari 2018

100% betrouwbaar!!

Reactie van Budget Energie - 10 januari 2018

Beste J P S,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Uiteraard staan wij open voor feedback en verbeter ideeën, maar het is ook fijn om te horen dat het goed gaat.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Doet mat men mag verwachten
GW uit Nieuw-Beijerland, 8 januari 2018

Voor het eerste jaar een prima optie, maar men ziet geen kans om voor het tweede jaar een aanbod te doen om klanten vast te houden. Men geeft nu eenmaal liever welkompremies aan nieuwe klanten. Een voor een leek niet te volgens systeem. Geen andere keuze dus om jaarlijks over te stappen. Helaas.

Reactie van Budget Energie - 10 januari 2018

Beste G W,

Jammer om te horen dat overstappen voor u een voordeligere keuze is geweest. Op dit moment is de concurrentie inderdaad zo groot dat we moeten blijven stunten met de welkomstkorting. Wij willen er wel voor zorgen dat wij al onze klanten de laagst mogelijke tarieven kunnen bieden. Wanneer wij ook bij een verlenging een korting zouden bieden, zullen die kosten weer doorgerekend worden in andere tarieven. Dat vinden wij niet fair!

Hopelijk kunnen wij u volgend jaar weer een mooi aanbod doen!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede afhandeling en overstappen loont.
RS Rijkeboer uit Oudorp, 4 januari 2018

Alles super snel geregeld, je hoeft eigenlijk zelf niks te doen. Meterstanden doorgeven maar nu met de slimme meter is dat ook verleden tijd. Alles naar persoonlijke wens aan te passen, maandbedrag ect.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima energieleverancier
M S. uit Bussum, 4 januari 2018

Via vergelijkingssite 'Energieleverancier.nl' vorig jaar (nov.2016) overgestapt op BudgetEnergie. Prima beslissing. Buiten de besparing heeft Budgetenergie een hele duidelijke en toegankelijke website en klantenservice. Vanaf het eerste contact was het helder, klantenservice vriendelijk en verliep de overstap 'geruisloos'. Gedurende het jaar is er feedback over het verbruik via de mail en word je op tijd op de hoogte gesteld van een hoger of lager verbruik en daarmee gepaard gaande kosten.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Budgetenergie onbetrouwbaar
F S. uit Bosschenhoofd, 3 januari 2018

Afspraken worden niet goed nagekomen en dan blijkt goedkoop toch duurkoop. Geen aanrader helaas.

Reactie van Budget Energie - 4 januari 2018

Beste meneer Seddik,

Naar aanleiding van bovenstaande bericht hebben we vandaag 2x geprobeerd contact met je op te nemen op het telefoonnummer dat je bij je bericht hebt geplaatst. Bij de eerste poging werd helaas het gesprek weggedrukt, bij de 2e poging kregen wij de melding dat het nummer niet in gebruik was.

Uiteraard hebben we wel in je klantgegevens gekeken of er recentelijk contact met ons is geweest. Het laatste contact dat wij hebben gevonden is van 24 oktober 2017. Dit contact ging over de betaling van de openstaande posten, en de afmelding die wij hebben gedaan vanwege een betalingsachterstand. In de aantekeningen zie ik terug dat je hier uitvoerig uitleg over hebt gehad.

Het is ons dan ook niet helemaal duidelijk wat je van ons verwacht naar aanleiding van het bericht dat je hebt geplaatst.

Mocht je toch contact met ons willen, dan wil ik je vriendelijk verzoeken om een datum, tijdstip en werkend telefoonnummer door te geven via klachten@budgetenergie.nl. Houd wel rekening met de werktijden waarop ons kantoor is geopend : Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00.

We zorgen er dan voor dat eer zo snel mogelijk iemand contact met je opneemt.

We horen het graag!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed
Ferdi van Oorschot uit Schijndel, 30 december 2017

Wat ik verwacht van een energieprovider. Helder en transparant, geen poespas zoals apps en slimme meters..

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Nette onderneming
E de Leeuw uit Puth, 30 december 2017

Prijzen in orde ... Afrekening in orde.... Service en gemak in orde

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
prima
I.M. J. uit Vierhuizen, 30 december 2017

communicatie vrnl. via mail en website. Goed vindbaar en prima afhandeling

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?