Reviews Budget Energie

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

103 reviews

5 sterren
(15)
4 sterren
(12)
3 sterren
(5)
2 sterren
(5)
1 ster
(66)

65 problemen opgepakt

opgelost
(6)
deels opgelost
(1)
niet opgelost
(7)
in behandeling
(6)
onbekend
(45)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oplichters
Desiree pennings uit Zoetermeer, 8 mei 2019

Op 14 maart 2019 overgestapt via vergelijkingssite. Kreeg een email dat mijn maand bedrag 121 euro per maand was en heb dit zelf verhoogd naar 185 zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. De eerste maand zou het de 20ste afgeschreven worden en daarna rond de 25ste. Op 20 maart word er 185 afgeschreven en op 25 maart nog een keer. Ik gebeld word mij verteld dat ik het kan storneren ik gedaan krijg ik een herinnering. Ik weer gebeld word mij verteld dat dat die van 20 maart voor maart is en van 25 maart voor april. Ik vertel de medewerker dat ik niet 2x in 1 maand 185 euro kan missen dat ik ook nog moet eten en dat als ze mijn dat hadden verteld dat er 2x in 1 maand werd afgeschreven ik zeker het bedrag niet had verhoogd. Ze vertelde me dood leuk dat dat over een jaar met de jaar nota wel verrekend werd dus ik moest me maar geen zorgen maken. Wat ga ik tegen mijn kinderen zeggen we hebben niks te eten maar over 1 jaar hebben we extra eten. Als je bedenkt dat je 100 euro in de week hebt om te eten dan is 185 euro een hoop geld. Daar buiten vind ik het raar dat als je halve wegen de maand overstapt je de hele maand moet betalen als ik dat had geweten was ik wel 1 april overgestapt maar bugetenergie heeft zelf de 14 de overstap gedaan omdat mijn contract bij Eneco de 14 afliep. Na 1 week kreeg ik al een herinnering als ik niet betaalde kwamen er kosten bij. Ik weer gebeld krijg ik ene Roland aan de telefoon ik het uitgelegd en gezegd dat ik dan maar overstap krijg ik te horen dat ik dan een boete krijg. Ik gevraagd hoe ik dit kan oplossen krijg ik te horen dat ik niet zo moet zeuren. Ik vraag om zijn naam zegt hij Roland ik vraag en verder zegt hij dat gaat je niks aan dat is privé. Ik zeg jij mag wel mijn geboortedatum banknummer en alles vragen maar ik mag jou naam niet vragen. Zegt hij jij belt mijn met een vraag. Nou ik vind het onbeschofte horken die daar werken. Maar ik denk nou dan laat ik mijn maand bedrag verlagen dan trek ik het zo maar recht. Op 26 april word er toch weer 185 afgeschreven. Ik weer proberen het te verlagen krijg ik een mailtje dat ze het niet goed keuren naarmate mijn vergebruik. Nu naar 105 kunnen verlagen en gelukkig deze maand vakantiegeld zodat we weer kunnen eten. Maar zodra mijn contract voorbij is overstappen en nooit meer terugkomen. Mensen wees gewaarschuwd stap niet halve wegen de maand over.

Reactie van Budget Energie - 13 mei 2019

Beste Desiree Pennings,

Ik heb het even voor u nagekeken. Ik zie inderdaad dat wij het eerste termijnbedrag voor de maand maart hebben afgeschreven op 20 maart 2019. Zoals u in de e-mail 'Een paar huishoudelijke mededelingen' die u per e-mail heeft ontvangen op 5 maart 2019 kunt lezen, incasseren wij het daaropvolgende termijnbedrag steeds rond de laatste/eerste werkdag van de maand. Dat hebben wij ook gedaan, het termijnbedrag voor de maand april is op 29 maart 2019 afgeschreven. Ik begrijp dat het bedrag dat u in een korte tijd heeft moeten betalen hoog is, echter is dit wel noodzakelijk, omdat u anders een grote kans maakt op een bijbetaling over de jaarnota. Dat u het gevoel heeft dat u op een onbeschofte manier bent aangesproken vind ik erg vervelend. Hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Probleem bij verhuizing
Paulus uit Amsterdam , 7 mei 2019

Na netjes met budget energie zijn betalingsregeling na te zijn gekomen, en elke maand netjes te hebben betaald is mijn goede vriend (de gene die dus alles netjes op tijd betaald) verhuisd, van Amsterdam naar Utrecht .

Heeft netjes het energie contract die hij had met Budget energie opgezegd, heeft netjes zijn energie contract tot het einde van de desbetreffende maand betaald voor dat specifiek adres die hij en zijn gezin de zelfde maand nog verlaten hebben om te verhuizen naar Utrecht.

Verder heeft hij ook van uit het nieuwe adres netjes zijn betalingsregeling regeling maandelijks betaald en nog betaald hij elke maand.

Nu komt het , door een fout bij Budget Energie zelf, is de betaling niet op tijd verwerkt in het systeem, en moet mijn goede vriend nu 900 euro onmiddellijk ophoesten.

Toen mijn vriend vroeg wat het toch is daar voor een ongeregelde bedoeling, zei de klantenservice medewerker dat mijn vriend idd op tijd en netjes alles betaald maar dat budget zelf niet op tijd verwerken heeft.

dan vraag ik me toch af: HOE VER MOET HET NOG GAAN ??

het is toch niet zo moeilijk om effe in je administratie te kijken en op te merken dat meneer weldegelijk alles netjes betaald en netjes alles heeft opgezegd.

het is dan toch vanzelfsprekend dat Budget Energie in geval van extra kosten toch eerst contact opneemt met de klant als er iets niet klopt, fout gegaan is, te laat of wat dan de rede zal wezen ??

en het is toch dan vanzelfsprekend dan wanneer een fout opgemerkt word dat er adequaat er voor gezorgd word dat het opgelost word zonder dat de klant daar van de dupe word??

nou blijkbaar bij de Budget energie niet !!

ik vind dit niet enkel niet kunnen, maar ook asociaal en onbeschoft naar de klant toe.

ik krijg daar kippenvel van en kan me erg drukmaken daarover en het betreft niet eens mijzelf, maar ben wel als persoon getuigen van dit alles wat hierboven omschreven is.

Wat mij betreft 0 sterren en wat mijn betreft opdoeken dat bedrijf en snel ook AUB.

P.deM. uit Amsterdam

Reactie van Budget Energie - 13 mei 2019

Beste Paulus,

Ik kan helaas niet meekijken of een inhoudelijke reactie geven, omdat ik geen adres- of persoonsgegevens bij dit bericht heb ontvangen. Dat een factuur van € 900,- direct afgerekend moet worden is opvallend, hierover kan ik de meeste gevallen in ieder geval een betalingsregeling worden getroffen. Ik ontvang de klacht van uw vriend graag via klachten@budgetenergie.nl, zodat wij kunnen nakijken wat wij voor hem/haar kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Dieven
Eric van den Hurk uit Berlicum, 7 mei 2019

Bij contract beeindiging en contract niet mee kunnen nemen na verkoop woning omdat nieuwe woning niet klaar is krijg je bij budget energie een boete van 250 euro....

Wil je niet beroofd worden.. vergeet budget energie!

Reactie van Budget Energie - 13 mei 2019

Beste Eric van den Hurk,

Het klopt dat wij bij een voortijdige beëindiging van het contract een opzegvergoeding in rekening brengen. U geeft aan dat u het contract niet kunt meenemen naar uw nieuwe adres, in dat geval beëindigt u uw contract. Mocht de levering van Budget Energie binnen 2 maanden opnieuw gestart zijn op uw nieuwe adres, dan hebben wij de mogelijkheid om de opzegboete te laten vervallen. U kunt dan altijd contact opnemen via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Oplichters
Mario 5 mei 2019

In 2017 ik heb overeenkomst met deze bedrijf gesloten met vaste levering kosten voor elektra en gas 0,49 euro per maand per aansluiting. Ze wisselen deze zonder informatie naar 5,99 euro per maand per aansluiting. Dus 12 keer meer!!

Reactie van Budget Energie - 13 mei 2019

Beste Mario,

Ik heb geen adres- of persoonsgegevens ontvangen, hierdoor kan ik niet helaas niet meekijken. Ik vermoed dat u een vast contract heeft gehad, waarbij de vaste leveringskosten van € 0,49 voor een periode vastgezet waren. Mocht uw contract vervolgens aflopen en u heeft geen verlenging of opzegging aan ons doorgegeven, dan gaat u automatisch over naar een variabel contract. Wij mogen namelijk niet zomaar de levering beëindigen of uw contract zonder uw toestemming verlengen. Bij een variabel contract zijn de vaste leveringskosten hoger, namelijk € 5,99 per aansluiting. U ontvangt voordat uw vaste contract afloopt altijd per e-mail een bericht met de tarieven van het variabele contract. Een variabel contract is altijd opzegbaar en u kunt als u een variabel contract heeft altijd een verlenging doen.

Ik raad aan om contact op te nemen via klanten@budgetenergie.nl voor meer informatie over welke tarieven wij kunnen aanbieden als u wellicht een verlenging doet.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Even de belastingtarieven vastzetten door Budget Energie
Jelle 30 april 2019

Werd vorig jaar benaderd door een medewerker van BE en weet je wat er aan het vishaakjs zat..? Ze vertelde mij dat ze naast het vstzetten van de toenmalige tarieven wat hier en daar mogelijk, is ook nog de belastinstarieven vast kon; en zou zetten.

IK wist toendertijd nog niet dat de algemene belastingen in het nieuwe jaar zouden worden verhoogd met geen enkele uitzonderingen voor welke individu dan ook...

Maar dacht dat het om een soort bepaalde tariefenvenbelasting ging... En nee dat bevriezen van de genoemde belastingen ging natuurlijk allemaal niet door.

Ben na deze dwaling en oplichting meteen vertrokken, met alle concequenties voor beide partijen.

BE stuurt me nog steed allerlei soorten rekeningen en aanmaningen; waarvoor? Mag Joost het weten...

Reactie van Budget Energie - 9 mei 2019

Beste Jelle,

Ik heb helaas geen gegevens ontvangen bij dit bericht, hierdoor kan ik niet meekijken. Laten we voorop stellen dat het absoluut niet de bedoeling is dat dit wordt aangeboden. Het is inderdaad helaas voor niemand mogelijk om overheidsheffingen zoals energiebelasting en Opslag Duurzame Energie (ODE) vast te zetten. Onze excuses voor het ongemak.

Ik raad aan om contact op te nemen onze klantenservice zij kunnen je wellicht informeren over welke kosten er in rekening worden gebracht. Wij zijn bereikbaar via klanten@budgetenergie.nl en morgen vanaf 8:30 ook telefonisch en per chat.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
In orde
Olivier uit Groningen, 15 april 2019

Ik moet zeggen, ik was wel wat sceptisch, maar tot nu toe verloopt alles goed. Wellicht komt dat ook doordat ik de rekening maandelijks tijdig betaal en ik ze dus verder niet nodig heb. Eén keer heb de helpdesk gebeld met een vraag en netjes te woord gestaan.Afgelopen jaar 2 keer een energiemeter-vervanging gehad en alle eindstanden op de afrekening klopten helemaal. Eindafrekening correct en op tijd ontvangen.No nonsense website. Alleen de meest basale informatie en mogelijkheden. Wel jammer dat ze roepen geen voetbalteam te sponseren etc., maar dat wel hun kantoor in "hartje Amsterdam" staat. Daar valt dan nog een besparing te halen, lijkt me.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Tarief op jaarafrekening klopt niet
H Witteveen uit Klarenbeek, 12 april 2019

Weinig contact gehad, dus moeilijk te beoordelen.

Tarief voor gas was op de jaarafrekening wel onterecht 0.5% verhoogd.

Bij aangaan contract staat het netto tarief niet in de bevestiging van Budget energie. Daarom heb ik de specificatie destijds van de webaanbieding afgehaald en apart opgeslagen. Daardoor kan ik nu zien dat vaste prijs bij Budget energie geen vaste prijs is.

Reactie van Budget Energie - 1 mei 2019

Beste H. Witteveen,

U kunt onze service vanwege het weinige contract niet beoordelen. Dit zien wij als een goed teken, dat betekent dat u het afgelopen goed geïnformeerd bent geweest! U geeft aan dat uw gastarief onterecht is verhoogd, dat heb ik voor u nagekeken.

Van 14 maart 2018 tot 14 maart 2019 had u een 1 jarig vast contract. U zet na het aangaan van uw contract het kale leveringstarief van € 0,2158 vast. Dit tarief is ook aan u bevestigt in uw contract op 7 januari 2018. Het PDF bestand 'Tarieven' is hieraan toegevoegd als bijlage. Uw totale gastarief (incl. BTW en belasting) was op het moment dat u uw contract aanging € 0,6102. Per 1 januari 2019 zijn de overheidsheffingen gestegen. Hierdoor is uw totale gastarief van 1 januari 2019 tot 14 maart 2019 gewijzigd naar € 0,6792. Uw kale leveringstarief van € 0,2158 is echter niet aangepast. Van 14 maart 2019 tot 17 maart 2019 bent u overgegaan naar een variabel contract, dit heeft ook invloed gehad op uw gastarief.

Als u inlogt op uw persoonlijke omgeving op onze website dan kunt u de gespecificeerde eindnota bekijken, hier ziet u de tarieven per periode terug. Ik raad aan om bij 'Mijn facturen' te kijken naar de specificatie incl. BTW. Deze ziet u verschijnen als u op het groene pijltje links naast uw factuur klikt.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
In twijfel
Amy uit Vlaardingdn, 11 april 2019

In de mediamarkt aan het winkelen voor war nieuwe apparaten voor mijn nieuwe woning.

Ondertussen word ik aangesproken door een uiterst vriendelijke verkoper van BE.

Hij laat mij zien hoe veel ik per maand kan besparen en ik zou op een maand bedrag van 98pm komen, plus een leuke voucher van 175 euro die ik meteen kon besteden bij mijn aankoop.

Hier mee in zee gegaan en een dag later ontving ik een mailtje Dat mijn termijn bedrag 174 euro pm ging bedragen, zo goed als het dubbele dus.

Ik heb geprobeerd het maand bedrag aan te passen naar 100 euro maar kreeg doodleuk een mail Dat BE deze wijziging niet ging doorvoeren.

Vervolgens heb ik de klantenservice opgebeld waar ik een dame aan de telefoon kreeg die onvriendelijk sprak en mij niet eens liet uitpraten, gooide mij ook in de Wacht en zei er zelfs bij.. voor u door praat.

Met enige tegenzin heeft zij uiteindelijk het termijn bedrag op 100pm gezet voor mij, op de vraag waarom het bedrag verdubbeld was kreeg ik te horen dat de netwerk beheerder deze verbruik historie had doorgeven, wat ik wel vreemd vind aangezien ik 1e bewoner ben en dit adres niet eens bestond, de medewerkster gaf ook aan dat ik nu misschien wel een grote eind nota ga krijgen met dit bedrag, en dat terwijl ik maar in mijn eentje woon in een super goed geïsoleerd nieuwbouw appartement.

Nu ik alle verontrustende reacties lees twijfel ik mij te beroepen op mijn 14 dagen bedenktijd en het contract weer te annuleren.

Reactie van Budget Energie - 1 mei 2019

Beste Amy,

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over het termijnbedrag. Het is zeker niet de bedoeling dat u op deze manier werd behandeld door mijn collega. Onze excuses voor het ongemak. Ik geef hieronder graag mijn uitleg.

Na een aanmelding wordt het termijnbedrag altijd op het gemiddelde jaarverbruik gebaseerd dat de netbeheerder bepaald. In dit geval gaat het om een nieuwbouwwoning, dat betekent dat de netbeheerder het jaarverbruik bepaald d.m.v. (bijvoorbeeld) het verbruik in de omgeving of de soort woning. U bent nieuw in deze woning, daarom kan het bepaalde jaarverbruik afwijken van wat u daadwerkelijk zult gaan verbruiken. Een aanpassing van het termijnbedrag is dan begrijpelijk en mogelijk.

Omdat uw jaarverbruik nog niet bekend is raden wij vervolgens altijd aan om het termijnbedrag meerdere keren per jaar te controleren. U kunt dat doen door uw meterstanden via de termijnbedrag manager op Mijn Budget in te vullen en eventueel uw termijnbedrag te wijzigen. Op deze manier voorkomt u dat u een bijbetaling moet doen over uw jaarnota en wij hebben dan een steeds betere indicatie van wat uw jaarverbruik zal zijn. Jammer om te zien dat het energiecontract inmiddels is geannuleerd, echter hoop ik dat ik de situatie op deze manier wat voor u heb kunnen verduidelijken.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen enkele ster!!! Helaas moet ik een halve geven anders wordt het niet geplaatst
Hanneke Hoekstra uit Arum, 8 april 2019

Ik voel me zeer geraakt door deze maatschappij! Mijn moeder was klant daar. Ze kwam te overlijden. 5 weken later trof mij het nieuws dat mijn vader ook niet lang meer had. En inderdaad na 5 weken intensieve zorg is ook hij gegaan..en nu komt het, de afhandeling! Bereiken kun je ze niet! Een hele lange adem hebben dan lukt het. Vorige week maandag het bericht ontvangen wat mijn moeder nog moest betalen. Afgelopen donderdag kreeg ik een vooraankondiging van de deurwaarder!! Ongelooflijk! Wederom probeer ik contact te zoeken maar mijn adem is nu niet zo lang. Ik sta op ontploffen. Op de website staat een klantenbeoordeling van een 8.1. Hoe dat kan?? Op basis van mijn ervaring, de afhandeling van het overlijden van mijn moeder en de bereikbaarheid. Beide is zwaar onder de maat en toont van weinig empathie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
OPGEPAST
A.M uit Huizen, 5 april 2019

Waarschuwing aan iedereen die overstappen wil naar budget energie ze hebben mooie praatjes ze zeggen dat je na een jaar kosteloos weg kan maar trap er niet in ze smeren je een 3 jarig contract aan en betalen de boete van je overstap allemaal mooi nog een media markt bon prachtig allemaal maar waag het niet na een jaar weg te gaan dan betaal je boete ook niet erg die vergoed je nieuwe leverancier maar nu komt het de boete die budgetenergie het jaar daarvoor voor jou betaald heeft mag je ook terug betalen hetgeen mij nu komt op 150 euro in de put gegooid dus denk heel goed na voor je hier intrapt ik nooit meer weg met budget energie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Super goed!
a van de W. uit Putten, 26 maart 2019

Het is zo goed geregeld dat je er niets van merkt. Keurige aanmelding en afronding van het jaarcontract. Keurig binnen een paar weken ons teveel betaalde geld terug.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Niet nakomen van afspraken
M Stevens uit Bergen op Zoom, 25 maart 2019

Mijn ervaring met Budget Energie is het volgende nl ik kreeg een mailtje dat mijn rekening nog betaald moest worden over de lopende maand. Ik heb meteen gereageerd en met een medewerker de afspraak gemaakt dat die rekening rond de twintigste betaald zou worden en dat ik de volgende rekening begin april zou voldoen. Aangezien ik telebankier heb ik dat zo ingevoerd en alles was oké. De desbetreffende datum stond dat bedrag in behandeling maar werd niet overgemaakt. Ik heb toen alles opnieuw ingevoerd en dat bedrag werd wel overgemaakt. later bleek dat ik dat beide bedragen overgemaakt waren. Heb direct contact opgenomen met BE en deze zouden dat bedrag terug overmaken . 3 dagen later was dit nog niet gebeurd en heb ik weer gebeld naar BE. Ik kreeg daar te horen dat mijn geld, tegen de afspraak in NIET terug gestord werd omdat ze het verrekend hadden met de volgende maand. Er word gewoon tegen de afspraak in door BE over MIJN geld beslist. De reden die ze gaven was dat de betaling van de volgende maand NADAT de afspraak was gemaakt ingevoerd was en dat ze daar door het bedrag hadden verrekend met het bedrag van de volgende maand . HET KOMT DUS HIEROP NEER DAT JE EEN AFSPRAAK HEBT MET BE EN DAT DIE DAN EENZIJDIG WORD GEBROKEN WAAR DOOR JE ALS CLIËNT VAN BE IN DE PROBLEMEN KUNT KOMEN. Hier door kan ik 2 andere betalingen niet doen die mij €60 á €70 meer gaan kosten. oOK IK MOET ROEIEN MET DE RIEMEN DIE IK HEB.Egaal wat ik ook aanvoerde, zij bleven keihard volhouden dat ze daar niet in mee gingen om dat geld terug te storten, wat de afspraak was.

Ik raad dus iedereen aan om eerst goed na te denken voordat je met BE in zee gaat want een foutje word meteen afgestraft bij Budget Energie. En ja, ik ben behoorlijk gefrustreerd n.a.v. deze handelingswijze vAn BE

Reactie van Budget Energie - 8 april 2019

Beste meneer Stevens,

Ik zie dat u inmiddels, via ons chatkanaal, gesproken heeft over uw betalingen en de verwerking hiervan. Ik ga er vanuit dat het duidelijk is hoe uw betalingen verwerkt zijn.

Daarnaast zag ik wel dat mijn collega u heeft aangegeven dat uw betaling van 22 maart 2019 teruggestort zou worden. Dit is niet gebeurd en hier bied ik u excuses voor aan.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, raad ik u aan contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen contract gezien, volgens hun wel afgesloten
Gino Catshoek 23 maart 2019

Volgens Budget Energie hebben we een vijf jarig contract afgesloten. We hebben nog nooit van deze organisatie gehoord. Nu zeggen ze dat we niet onder ons contract uit kunnen.Onbetrouwbare aanpak!

Reactie van Budget Energie - 8 april 2019

Beste heer/mevrouw,

Een 5-jarig contract met een organisatie waar u nog nooit van heeft gehoord, daar klopt iets niet. Ik had graag met u meegekeken maar ik kan op basis van de door u meegestuurd info uw klantkaart niet vinden in ons systeem.

Om uit te vinden wat er nu precies gebeurd is, raad ik u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kijken graag met u na hoe de aanmelding is verlopen en of er mogelijk iets verkeerd is gegaan.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie

Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Misleidende telefoon .
Susanne uit Kampen, 17 maart 2019

Gisteren gebeld door een medewerker..

Erg vervelend hij stuurt me een offerte

Ik zeg meneer er over na te denken en dus de mail zal bekijken in rust.. meneer zegt druk eens op de knop .. ik word klant'...en wat ziet u dan .. ik natuurlijk zo dom op te klikken.. en dan doodleuk zeggen dat ik klant ben terwijl ik duidenlijk benoem na te denken .. ik ben tevreden over de huidige engerie bedrijf. En wil dus beslist niet overstappen!! En al zeker niet na deze bedrijf! Heb meteen een mail gestuurd.. en dus het bewijs dat het gedwongen klant worden is opgezegt!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Misleiding
Klaas Kok uit Den helder, 5 maart 2019

Kosten zijn hoger dan vermeld bij de collectieve inschrijving via Eigen Huis.

Reactie van Budget Energie - 6 maart 2019

Beste Klaas Kok,

Ik zie dat u een termijnbedrag van € 223,- bevestigt heeft gekregen vanuit Budget Energie gebaseerd op een verbruik van stroom normaal 1497 kWh, stroom dal 1575 kWh en gas 2541 m3. Dit is het gemiddelde historisch verbruik dat de netbeheerder aanhoudt voor uw adres. Nadat u een aanmelding heeft gedaan, houden wij altijd het gemiddelde verbruik van de netbeheerder aan.

U geeft aan dat u vanuit Vereniging Eigen Huis een termijnbedrag van € 209,- bevestigt kreeg. Het verschil kan in dit geval ontstaan omdat Vereniging Eigen Huis altijd uitgaat van het verbruik dat u aan hen opgeeft. Niet het gemiddeld verbruik vanuit de netbeheerder, zoals Budget Energie doet. Ook verrekenen wij de budget korting van € 60,- niet maandelijks, maar aan het eind van de looptijd van het contract.

Ik verlaag het termijnbedrag naar € 209,- voor u. U ontvangt een aparte bevestiging per e-mail. U kunt overigens altijd uw termijnbedrag zelf wijzigen via uw persoonlijke omgeving op onze website 'Mijn Budget'. Hier kunt u ook tussentijdse berekeningen maken om te controleren of uw termijnbedrag nog passend is bij uw verbruik.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechte service en voorlichting
Patricia 27 februari 2019

In juli 2018 mijn contract afgesloten met Budget Energie in de MediaMarkt bij een medewerker van Budget Energie. Het contract was voor 3 jaar vertelde het meisje mij, maar na de vraag of ik er ook 3 jaar aan vast zou zitten werd mij verteld dat ik er maar 1 jaar aan vast zou zitten. Na een maand kreeg ik mijn eerste kostenoverzicht en ook de kosten vielen veel hoger uit dan wat het meisje bij de MediaMarkt mij verteld had. Na telefonisch contact met de klantenservice bleek hier helaas niet veel meer aan te doen natuurlijk. Helaas had de jongenman die ik aan de telefoon had mij niet verteld dat de "wettelijke korting" op stroom hier nog van af moest en dat dit niet meegenomen wordt in het maandelijkse overzicht (op zich al vreemd). Nu recentelijk contact in verband met onderstaand verhaal kwam ik er dus achter dat de kennis van medewerkers van Budget Energie ver te zoeken is. Nu ga ik in april 2019 emigreren en moet ik dus van mijn energiecontract af. Ik netjes geïnformeerd wat te doen en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik de maximale afkoop boete van € 100,- moet betalen die staat voor een resterende looptijd van 2-2,5 jaar van je energiecontract. Toch gek als je verteld wordt dat je maar een jaar aan je contract vast zou zitten. Daarnaast moet ik ook mijn cadeaubon van MediaMarkt van € 75,- terug betalen die ik kreeg bij het afsluiten van mijn contract als ik binnen een jaar mijn abonnement zou opzeggen. Totale boete dus € 175,-. Uiteraard was ik het hier niet mee eens en heb ik me kapot gemaild en gebeld tot aan de CEO aan toe. Nu bleek dat er in mijn contract staat dat er MAXIMAAL € 50,- van de cadeaubon mag worden teruggevorderd. Als ik dit niet had gezien hadden die naaibakken dus gewoon € 25,- extra (teveel) aan boete berekend. Ook gek als je 2/3 deel van een jaar klant bent geweest dat je dan ook 2/3 van zo'n bon moet terugbetalen (wat sowieso al belachelijk is dat je hem überhaubt moet terug betalen). 1/3 van zo'n cadeaubon is wat dat aangaat toch wat reëler. Al met al is Budget Energie dus absoluut niet flexibel en gaat het alleen maar om de cijfertjes en niet om de menselijke kant. Ze berekenen het MAXIMALE door wat ze wettelijk mogen en denken er niet eens over na om wat schappelijker te zijn in hun boetes in uitzonderlijke gevallen. Eindstand: Met tegenzin moet ik nu een boete gaan betalen waarvan ik van mening ben dat ie veel te hoog is naar aanleiding van de aan mij verstrekte informatie en word ik als consument eigenlijk neergezet als leugenaar, want er is niemand bij aanwezig geweest bij het verkoopgesprek in de MediaMarkt. Ik zeg: BudgetEnergie NOOIT DOEN! En 1 tip naar Budget Energie toe: Leidt je mensen op en wees menselijker en schappelijker!

Reactie van Budget Energie - 1 maart 2019

Beste Patricia,

Ik heb zojuist ook geantwoord op uw review via gaslicht.com, hierbij nogmaals mijn reactie. Ik begrijp dat u inmiddels reactie en antwoord op uw klacht heeft ontvangen via onze klantenservice en Caroline Princen. Doordat ik uw contractgegevens niet heb ontvangen, kan ik uw contact helaas niet bekijken.

Budget Energie biedt in vestigingen van MediaMarkt uitsluitend drie jarige contracten aan in combinatie met een cadeaukaart. Ik vind het vervelend om te horen dat u er vanuit ging dat het om een éénjarig contract ging. Echter bevestigt Budget Energie direct de loopduur van het contract in de door u ondertekende leveringsovereenkomst die u ontvangt per e-mail na de aanmelding. Hierin kunt u vinden dat het om een driejarig contract gaat, en welke consequenties het heeft om het vaste contract voortijdig te verbreken. Ook geven wij hierin weer wat voor kosten hieraan verbonden zijn. U heeft na de aanmelding 14 dagen wettelijke bedenktijd waarin u het contract kosteloos (zonder opzegboete) kunt ontbinden als u het niet eens bent met de voorwaarden.

Mocht u buiten deze wettelijke bedenktijd van het contract af willen zien, dan brengt Budget Energie een opzegvergoeding in rekening ook in het geval van een emigratie. Hierbij houden wij ons aan de richtlijnen die zijn opgesteld door de ACM (Autoriteit Consument en Markt). Doordat u een cadeaukaart heeft ontvangen tijdens de aanmelding, vordert Budget Energie volgens de voorwaarden maximaal € 50,00 per energieproduct terug. Ik begrijp dat u het hier niet mee eens bent, echter zien wij een emigratie niet als uitzondering. De opzegboete en de terugvordering van de cadeaukaart komen hierdoor niet te vervallen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Patricia - 8 maart 2019
probleem is niet opgelost

Geen enkele medewerking vanuit Budget Energie. Ik heb wel 5 x hetzelfde verhaal gehoord hoe de vork in de steel zit. Ik ben niet seniel en begreep het verhaal ook al na 1 x. Inmiddels mijn opzegging doorgegeven aan deze gierige energiemaatschappij. Onder protest zal ik de (in mijn ogen) te hoge boete wel moeten betalen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
Johan Aalderink uit Westerhaar, 19 februari 2019

Netjes geregeld tegen voordelige tarieven, klantenservice is ok. Momenteel bij een andere leverancier. Om de cash back acties. Maar kom zeker terug ! Tot nu toe de beste energieleverancier. Dus gewoon doen..

Reactie van Budget Energie - 20 februari 2019

Beste Johan Aalderink,

Het is altijd fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening! Als u weer een overstap kunt maken dan doen wij uiteraard graag een aanbod. Mocht u suggesties, opmerkingen of vragen hebben voor of over onze dienstverlening, dan kunt u altijd contact opnemen via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
energie stinkt niet
Richard 14 februari 2019

Ook ik ben sinds oktober vorig jaar overgestapt van Essent naar Budget energie. De reden is niet dat ik ontevreden was over Essent maar ook in mijn woonplaats stond er een medewerker van Budget energie in de Mediamarkt. Aangezien ok ik een waardebon van €175,00 kreeg bij overstappen en de boete vergoed ging krijgen, ben ik overstag gegaan. De bedragen kwamen redelijk overeen met die van Essent. Ook werd mij er duidelijk bij vermeld dat wanneer ik binnen een jaar weer over zou stappen ik €100,00 van de waardebon terug zou moeten betalen. Na de afrekening van Essent te hebben ontvangen (waar €100,00 boete wegens overstap op stond vermeld) heb ik deze door gemaild naar Budget energie, waardoor ik de eerstvolgende maand €100,00 minder heb moeten betalen. Ook daar heb ik dus geen klachten over. En laten we nu eerlijk zijn, natuurlijk betaal je die €175,00 waardebon zelf maar dat snap je toch zelf ook wel. En natuurlijk is het heel normaal dat, wanneer je binnen een jaar weer overstapt, je €100,00 van die waardebon terug moet storten. Het is een bedrijf en geen filantropische instelling. Dat er mensen zijn die een maand niet kunnen betalen o.i.d., steek je kop niet in het zand en wacht op mailtjes, smsjes e.d. maar neem contact met het bedrijf. Ik heb geen betalingsachterstand maar ik kan mij voorstellen dat het bedrijf liever heeft dat je zelf even contact opneemt dan dat zij achter hun geld aan moeten. Volgens mij valt er dan vast wel wat te regelen met de energieleverancier.

Reactie van Budget Energie - 20 februari 2019

Beste Richard,

Energie stinkt inderdaad niet! Bedankt voor de positieve review, het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen wij in ieder geval ons uiterste best voor. Het is een goed advies om altijd even contact op te nemen en ons op de hoogte stellen als er iets anders verloopt dan normaal. Wij kijken altijd graag naar oplossingen, zo ook in bovenstaande situaties. Mocht u nog suggesties, opmerkingen of vragen hebben voor of over onze dienstverlening, dan zijn wij altijd te bereiken via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Twee keer “miscommunicatie”
Manon 13 februari 2019

Ook hier gebruik gemaakt van de mediamarkt aktie. Aangegeven net te zijn overgestapt en of dat geen probleem zou geven. Nee was het antwoord! Wij vergoeden de boete en u hoeft niets te doen. De leverancier waarvan ik in eerste instantie was overgestapt kwam natuurlijk ook met een boete. Maar die betalen we niet mevrouw. Ik heb via de mail alles uitgelegd en kreeg zwart op wit terug dat de boete van essent (mijn eerste leverancier) betaald zou worden door budget energie. De betaling bleef echter uit. Toch maar weer gebeld. Ow mevrouw, ik zie dat mijn collega u fout heeft ingelicht. U krijgt de boete niet vergoed. 🤮🤢 wat heeft mailen dan nog voor zin? Nu mag ik weer wachten op de jaarrekening van Nuon (tweede leverancier) en die boete (veel lagere boete dan essent) betalen wij wel.

Reactie van Budget Energie - 14 februari 2019

Beste Manon,

Ik begrijp dat u twee keer in een periode van 1 á 2 maanden bent overgestapt naar een andere leverancier. U heeft een opzegboete van Essent ontvangen, deze zou Nuon aan u vergoeden. Echter bent u daarna overgestapt naar Budget Energie, waardoor de vergoeding vanuit Nuon vervalt.

Of Essent een boete in rekening brengt, is voor Budget Energie helaas niet te controleren. Of Nuon de vergoedde opzegboete opnieuw in rekening brengt als u een overstapt maakt, hoort een voorwaarde te zijn van uw contract met Nuon. U kunt deze informatie in het contract met Nuon uiteraard vinden.

Een overstap naar Budget Energie is geen probleem, wij kunnen dan ook de boete die u heeft ontvangen van Nuon vergoeden. Budget Energie heeft ten slotte de levering van Nuon overgenomen. Helaas hebben wij van u de eindnota met daarop de opzegboete vanuit Essent ontvangen. Deze opzegboete vergoeden wij niet.

Ik vind het vervelend dat u in een korte periode twee opzegboetes heeft ontvangen, echter is dit geen reden om deze beide te vergoeden.

Zoals u in uw contract kunt vinden vergoeden wij de opzegboete van uw meest recente (huidige) leverancier. Het contract heeft u direct na de aanmelding ontvangen. U kunt deze eindnota van Nuon sturen naar klanten@budgetenergie.nl voor het vergoeden van de opzegboete.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Misleiding in de MediaMarkt
Stijn Nijenboer uit Enschede, 13 februari 2019

Wij zijn overgestapt naar Budget Energie, omdat zij een berekening gemaakt hadden met hun goedkope tarieven. Daarnaast maakten ze ons lekker door een tegoedbon van de MediaMarkt te geven.

Omdat de berekening er prima uit zag, hebben wij in de overeenkomst niet verder gekeken wat de daadwerkelijke tarieven zijn. Nu blijkt achteraf dat ze in de berekening heel andere tarieven gebruiken, waarmee wij in de praktijk dus niet te maken krijgen. Wij hebben nu dermate hoge tarieven, dat we de tegoedbon van MediaMarkt drie keer zelf betalen!

Ter vergelijking: op de website van Budget Energie betaal je 7,5 cent per kWh Elektriciteit en 32 cent per m³ Gas. En wij hebben een contract ontvangen voor 9,1 cent kWh Elektriciteit en 38 cent p m³ Gas.

Daarnaast zijn de vaste leveringskosten (totaalbedrag per jaar) ook 40 euro duurder. Op de jaarrekening zie je die 40 euro nauwelijks terug, maar toch.

Wij voelen ons nu wel extreem beet genomen.

We hebben Budget Energie gebeld en gevraagd om een toelichting, maar aan de telefoon gaf de Service Medewerker aan dat het jammer was dat wij zo 'genaaid' zijn. Helaas kunnen zij een contract niet na de bedenktijd herzien.

Achteraf hadden we natuurlijk moeten weten dat je cadeautjes altijd zelf betaalt. Maar het verschil (drie jaar contract, 207 euro per jaar) is nu wel erg groot!

Reactie van Budget Energie - 19 februari 2019

Beste Stijn Nijenboer,

Ik heb gekeken naar uw aanmelding en zag dat u in de MediaMarkt, op 23 november 2018, uw contract heeft ondertekend. Op dit energiecontract staat ook uw geschat jaarbedrag, zoals dat voor uw berekend is met alle tarieven die horen bij uw contract. Direct na uw aanmelding hebben wij u een aanmeldbevestiging gestuurd met het door u ondertekende contract en alle voor u geldende tarieven als bijlage toegevoegd. Na ontvangst van deze aanmeldbevestiging heeft u 2 weken bedenktijd. Wanneer wij binnen die twee weken geen reactie ontvangen gaan wij er vanuit dat u geen bedenkingen heeft. Het klopt dat het na de 2 weken bedenktijd niet meer mogelijk is om uw contract te herzien.

U geeft aan dat de voor uw geldende tarieven afwijken van de tarieven die wij op onze website aanbieden. Dat klopt, dit is een andere aanbieding. Wij hebben altijd meerdere aanbiedingen die wij via verschillende manier bij de klant aanbieden. De aanbieding in de MediaMarkt heeft een korting in de vorm van een MediaMarkt-voucher. Andere contract hebben juist weer lagere leveringstarieven of bevatten een korting op bijvoorbeeld de vaste leveringskosten. Zo heeft iedere aanbieding een ander voordeel en is het aan de klant om hier een keuze te maken die het best bij hem of haar past.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waardeloos en bedrog eerste klas
Bart van beekveld uit Den bosch , 10 februari 2019

Afspreken niet na komen brieven sturen met dreigementen er in mooi verkoop praatje en uiteindelijk genaad waar je zelf bij staat plus niks anders dan liegen geen enkel fatsoen vanaf de telefoon centrale en rechten schenden zijn ze expert in.jullie mogen mij bellen en laat dat maar gebeuren door de hoogste in graat van de klachten commissie anders ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.Ik sta geregistreerd onder bgm van beekveld

Reactie van Budget Energie - 11 februari 2019

Beste Bart van Beekveld,

Vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft. Na uw contractgegevens te hebben gecontroleerd is het mij niet geheel duidelijk wat de reden is van uw klacht of wat er is voorgevallen. Ik ontvang graag uw klacht via klanten@budgetenergie.nl, zodat onze klantenservice u zo snel mogelijk verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Reactie van Bart van beekveld - 18 februari 2019
probleem is niet opgelost

Waardeloze service onverzorgd personeel ik ben nu met advocaat het tot een rechtszaak te laten komen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen mogelijkheid om wat te regelen wel van alles beloven
Onbekend uit T harde, 10 februari 2019

Op 4 januari gestart en ook de rekening gelijk gehad ook van mijn oude leverancier ik zeg ik kan wel betalen maar later er is een boete afgeschreven van mijn oude leverancier mevrouw mail die Door die krijgt u van ons oké gedaan maar niks horen 2 weken later gebeld sorry mevrouw een fout van mij collega wij betalen het niet oké nog geen dag later brief afsluiting ik gebeld ik betaal hem een week later ivm mijn oude rekening van mijn oude leverancier maar nee hoor niks mee te maken afsluiting zonder ook maar contact op te nemen of een brief te sturen en alles Door sturen naar de gemeente terwijl wij bezig zijn met het schuldhulp traject volgens de overheid mag dit niet nee mevrouw wij zetten Door heel bizar dit

Reactie van Budget Energie - 11 februari 2019

Beste klant,

Op 25 november 2018 heeft u een aanmelding gedaan bij Budget Energie. U bent het contract via onze website overeengekomen. Een vergoeding van een eventuele opzegboete is geen voorwaarde van dit contract. Omdat de vergoeding van de opzegboete geen voorwaarde is van uw contract, vergoeden wij deze niet.

Op 10 januari 2019 hebben wij geprobeerd uw eerste termijnbedrag te incasseren. Helaas hebben wij dit bedrag niet kunnen afschrijven. Op dit moment staat het termijnbedrag voor januari nog steeds open. Daarom hebben wij de netbeheerder ingelicht over een eventuele beëindiging van het contract als wij geen betaling ontvangen. Als energieleverancier zijn wij wettelijk verplicht dit te melden bij uw gemeente, om verdere achterstanden te voorkomen.

Ik raad aan het openstaande termijnbedrag zo snel mogelijk te voldoen, om een afsluiting te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Rekenkundig niet capabel
Micky 9 februari 2019

Wat een chaos daar. Ik heb correctie op correctie ontvangen en nog klopt het niet. Men berekent mij 2 x boete en berekent zelfs een negatief gasverbruik alsof ik op Slochteren woon. Het geschil is na 3 mnd nog niet opgelost maar de incasso al wel ontvangen. Ook schrijven ze automatisch af terwijl het contract opgezegd is. Radeloos van de onkunde maar ik moet mezelf steeds opnieuw verdedigen!

Reactie van Budget Energie - 11 februari 2019

Beste Micky,

Ik zie inderdaad dat de eindnota meerdere keren is gecorrigeerd. Wij hebben helaas tot tweemaal toe een bericht van uw nieuwe leverancier ontvangen, waarbij zij ons vragen de meterstanden te corrigeren. Naar aanleiding hiervan moet de eindnota ook worden aangepast. De meterstanden dienen namelijk altijd aan elkaar aan te sluiten. De meest recente eindnota is uw definitieve eindnota. Eerdere eindnota's zijn volledig tegengeboekt, zodat deze kosten niet meerdere keren in rekening worden gebracht. Het bedrag van € 150,47 is terecht in rekening gebracht. Ik raad aan dit bedrag zo snel mogelijk te voldoen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Misleidend
Brocken 7 februari 2019

Bij de Mediamarkt via een infopunt een contract afgesloten. Mijn verbruik van afgelopen jaar precies ingevuld en kwam uit op een maandbedrag dat €20,00 goedkoper zou zijn dan bij mijn huidige provider. Zelf niet goed gekeken bij de bevestiging, waarin het precies hetzelfde bedrag vermeld staat als dat ik bij de huidige provider zou betalen. Helaas, weer lesje geleerd naast “nooit aan de deur kopen”....

Reactie van Budget Energie - 9 februari 2019

Beste Brocken,

Na de aanmelding baseren wij het termijnbedrag altijd op het historisch verbruik dat de netbeheerder aanhoudt voor uw adres. Het gaat hier om een verbruik van stroom normaal 874 kWh, stroom dal 979 kWh en gas 2133 m3. Komt dit verbruik overeen met uw meest recente jaarverbruik? Het is mogelijk om het termijnbedrag her te berekenen en eventueel aan te passen. Onze klantenservice helpt u hier graag mee verder via klanten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
genaaid
clucassen uit de bilt, 7 februari 2019

in de media markt kon je als je overstapte naar hun een cadeaubon krijgen van € 150,00 , leek ons leuk daar we wat wilde kopen voor zo.n prijs.

echter men heeft er nooit bij gezegd dat als je binnen een bepaalde tijd weer bij hun weggaat je dit moet terug betalen. valse voorlichting dus !!!!!

naderhand verwijzen ze je naar de voorwaarden!!!!

had mijns inziens gedaan moeten worden bij de verkoop

misleiding !!!!!!!!!!!!!!! noem in zoiets

Reactie van Budget Energie - 9 februari 2019

Beste Clucassen,

Op 12 april 2018 heeft u uw contract direct na de aanmelding per e-mail ontvangen. Bijgevoegd is het bestand 'Kortingsvoorwaarden' waarin u de voorwaarden van de ontvangen korting kunt vinden. Hierin geven wij aan dat als u het contract binnen het eerste jaar beëindigt, dat wij het uitgegeven bedrag van de cadeaukaart met een maximum van € 100,- terugvorderen. Hierover hebben wij u geïnformeerd, daarom adviseer ik deze voorwaarden te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?