Ervaringen Anode Energie

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze bieden we een open platform aan waar klanten ervaringen kunnen delen. Uw ervaring helpt daarbij. Hieronder leest u ervaringen over Anode Energie. U kunt uw ervaring met Anode Energie ook delen.

Deel uw ervaring

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›
edona, 18 januari 2014

Op 12 januari 2014 om 21:15 krijg ik van de klantenservice van Anode een E-mail:

Betreft: Betalingsherinnering Anode Energie: Klantnummer: .......

Wij verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag binnen 5 (vijf) dagen na heden over te maken, via een

eigen betaalopdracht op rekeningnummer 11.55.38.054 onder vermelding van uw klantnummer

......., ten name van Anode Energie te Rotterdam.

...... Mocht u naar aanleiding van deze e-mail/brief nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar

klantenservice@anode.nl, of kunt u op werkdagen van 08.30 tot 17.00 bellen met de afdeling

Debiteurenbeheer......

Op deze E-mail heb ik op 15 januari 2014 17:46 gereageerd per E-mail, waarbij ik aangegeven heb dat het betreffende bedrag afgeboekt is

van mijn rekening op 10-01-2014.

Vervolgens geen reactie van Anode.

Wederom een E-mail gestuurd op 17 januari 2014 07:55.

Aangegeven dat ik nog geen reactie ontvangen heb van Anode en gevraagd of het bedrag betaald is.

Tevens heb ik gemeld dat ik niet zit te wachten op problemen met een incasso bedrijf van Anode.

Vervolgens zijn we 6 dagen verder en blijft het tot op heden stil aan de kant van Anode.

Als klant mag je toch wel verwachten dat een leverancier reageert op jouw reacties als gevolg van een herinnerings E-mail.

Zeker als de energieleverancier je verzoek om binnen 5 dagen te betalen.

Niets horen van je energieleverancier wil niet zeggen dat er niets aan de hand is zoals in deze en andere fora te lezen is.

Automatische incasso is geen optie voor mij, omdat er niets automatisch gaat bij een tijdelijk saldo tekort.

Dat is mijn ervaring uit het verleden, tot bijna afsluiten van energie toe (PUEM later Eneco).

Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
Reageer
  • ‹ vorige
  • 1
  • volgende ›