Reviews Vandebron

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

35 reviews

5 sterren
(20)
4 sterren
(7)
3 sterren
(1)
2 sterren
(3)
1 ster
(4)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Heerlijk geruisloze overgang
Bas uit Delft, 4 april 2018

De overstap naar van de Bron is soepel gegaan. Na de aanvraag via energieleveranciers.nl, heb ik weinig (of zelfs) niet meer hoeven doen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Alles is tot nu toe verlopen zoals beloofd.
joop lassooij uit Geldrop, 6 maart 2018

Ben overgestapt naar Vandebron omdat zij voor een goede prijs groene energie leveren.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Slechte communicatie
PCA Boersma uit Ermelo, 6 maart 2018

Ik heb speciaal opgebeld om maandkosten te verlagen.Akkoord bevonden.Maand later werd gewoon het oude bedrag afgeschreven.Huisnummer gewijzigd.Gebeurt niks mee! Nog steeds verkeerd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Geldkloppers
M.J. de H. uit Leeuwarden, 6 maart 2018

Zogenaamd een €600 borg nodig wegens lage kredietwaardigheid. Klinkklare onzin! Met mijn kredietwaardigheid is helemaal niks mis (bewezen naar aanvraag inzage gegevens).

Ik heb gekozen voor een aanbieder die wel de juiste maatstaven hanteert. En ook nog eentje die dezelfde groene stroom levert voor dezelfde goede prijs.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
JJ D. uit Driebergen-Rijsenburg, 5 maart 2018

Buitengewoon schokvrij verlopen :)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
goed
I. Barsic uit Dordrecht, 28 februari 2018

het is goed bedrijf

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechte klantenservice
Windhoosje 17 februari 2018

Ik heb bewust gekozen voor vandebron, wil groene energie lokaal opgewekt. Helaas helaas vanaf dag een, fout op fout. Geven ze zelf ook toe, dat ze klantenservice niet op orde hebben. En daar kan ik het als klant mee doen. Maar aan toegeven alleen heb ik als klant niets. Wil ook dat er een oplossing komt. Door misleidend mailtje van vandebron zit ik zeer spijtig ook nog eens vast aan driejarig contract. Want zo doen ze dat bij vandebron. Op mail reageren ze niet of heel laat. Telefonisch krijg jik standaard antwoorden en verschuilt men zich achter andere afdelingen of zelfs wetgeving. Mocht iemand behoefte hebben aan gevoelens van onmacht, ongeloof en wanhoop, wordt klant bij vandebron. Dat krijg je gratis en in grote hoeveelheden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Eerlijke energielevering door aardige mensen
J.S. K. uit Amsterdam, 8 februari 2018

Ik heb niet vaak contact met ze gehad, maar als ik dat dan had dan was het altijd kort, duidelijk en simpel. Het is fijn dat je deels weet waar je energie vandaan komt en dan de levering ervan vooral heel transparant is.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Heel goed.
Leen van Boven uit Zevenhuizen, 18 januari 2018

Direct naar overstappen, erg makkelijk, snel, goedkoop en heel belangrijk: zeer milieuvriendelijk. Hoort bij de beste energieleveranciers van Nederland.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Ervaring
J. Krijne uit Sittard, 17 januari 2018

De overstap was een makkie; de maandtermijn was m.i. veel te hoog, was niet via de site aan te passen maar is middels klantcontact op FB net zo gemakkelijk gegaan als ouderwets via de telefoon! Zeer tevreden dus.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Tevreden
F Buitendijk uit Spijkenisse, 13 januari 2018

Goede service en niet duur heel blij mee

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
houd zich niet aan afspraken
H Verheul uit Dordrecht, 12 januari 2018

Prijs was afgesproken bij bevestiging werd hogere prijs berekend gelijk afgezegd

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
OK - easy switch over
E S. uit Amsterdam, 11 januari 2018

All good. I don't like how in the logged in environment you can visually see each month is you are above or below your estimated consumption (NUON had this feature)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
OVERSTAP VAN ENGIE NAAR VANDEBRON ALS NIEUWE ONBEKENDE ENERGIELEVERANCIER KAN SLECHTS ELEKTRONISCH COMMUNICEREN,VIRTUEEL BEBRUJF EN ORGANISATIE.
HR.Joh.. Niet,de uit Zeist, 22 november 2017

Ik vind,dat de presentatie ook schriftelijk bevestigd behoort te zijn;vooral contractueel ter bevordering van wederzijds vertrouwen.helaas een verarming in de dienstverlening;vooral voor reputatie verkoop producten,zowel inhoudelijk als procedureel.na eenjaar kritisch evalueren.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Helder, to the point communicatie
E. S. uit Gouda, 12 november 2017

Je weet bij Vandebron waar je aan toe bent. En het is nog verantwoord ook.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen goede ervaring
cg 27 oktober 2017

Uiterst belabberd... Op een beurs aangesproken en alles zou vrijblijvend zijn. Uiteindelijk zelf niet op tijd gereageerd (binnen 14 dagen) en we zaten aan Van de Bron vast. Essent reageerde naar ons dat ze het jammer vonden dat we ons contract hadden opgezegd. Pas veel later worden we welkom geheten als klant.

Daarna lukt het inloggen steeds niet, wijzigingen worden niet doorgegeven. Afspraken worden niet nagekomen, we moeten steeds weer contact opnemen met ze.

Dan bel ik voor opzegging via een keuzemenu kies ik voor opzeggen contract en kom uit bij aanmelding nieuwe klanten. Krijgen we ook nog een boete, omdat we verhuizen zeg ik het contract op, dit is 4 maanden voor het einde van het contract=100 euro!

Een beoordeling plaatsen op de website lukt ook al niet... ook een foutmelding

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
10
M Bare uit Heesch, 28 september 2017

Heel goed

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Soepele overstap
T B. uit Leiden, 25 september 2017

Overstap van vorige leverancier is feilloos geregeld en maandbedrag werd gelijk aangepast obv eindafrekening. Ook is er een vlotte mail- en website communicatie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Geslaagde overstap
W.M. B. uit Sittard, 16 september 2017

Via Energieleveranciers.nl overgestapt naar Vandebron.

Is alles probleemloos verlopen, je merkt er eigenlijk niets van. Vandebron heeft de aanmelding bevestigd en ons continu op de hoogte gehouden van de stappen die door hen werden ondernomen. Ook het opzeggen bij de vorige leverancier is correct geregeld. Op de overstapdatum is de meter op afstand afgelezen; voor Vandebron was dit de beginstand en de oude leverancier heeft de eindrekening opgemaakt en met ons afgerekend. Alles zonder problemen.

Zoals dat heet: alles een fluitje van een cent geweest.

De prijsvergelijkeningen en de overstap zijn door energieleveranciers.nl keurig verzorgd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede en snel geregeld!
E.W. van der E. uit Wervershoof, 15 september 2017

Snel afgesloten. Duidelijke info en schriftelijke bevestiging. Kortom: goed en snel geregeld.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed warm wateren energie
ram claessens uit Sittard, 14 september 2017

Het is een goede Energiemaatschappij met groene stroom

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Mijn beoordeling
K D. uit Sloten, 14 september 2017

Gewoon heel goed

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima
EFM Wust uit Almere, 13 september 2017

Vlekkeloze overgang

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede service en goede levering van locale groene stroom
Linda K. uit Rotterdam, 13 september 2017

Ik had wat problemen met de aansluiting en de registratie bij de regionale netwerkbeheerder. Door het makkelijk te bereiken en vriendelijke personeel van Vandebron was het probleem snel opgelost. Tot zover ben ik erg tevreden met Vandebron. Daarnaast is de levering van groene locale stroom natuurlijk ook een enorm plus punt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
T loopt allemaal prima
C.B. Bourgonje uit Enschede, 6 september 2017

Zit er nu een paar maandjes en heb niks te klagen. Het overstappen verliep naadloos. Kon online zelf mijn voorschot aanpassen en we gaan vrolijk verder tot het jaar er op zit en dan zien we wel weer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?