Reviews Vandebron

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

49 reviews

5 sterren
(20)
4 sterren
(16)
3 sterren
(2)
2 sterren
(2)
1 ster
(9)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Ben niet naar Vandebron overgestapt kon nl een goedkopere vinden.
PJ Poldervaart uit Zuid-Beijerland, 13 november 2018

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Fijne organisatie van 100% schone stroom
D van R. uit Noordwijkerhout, 13 november 2018

Fijne organisatie en zeer betrouwbaar. Tevens erg transparant. Klantenservice is top. Bij een probleem wordt je altijd vriendelijk geholpen. En uiteraard 100% schone energie!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Slechte afhandeling na overstap
P. Verhoog uit Gouda, 1 november 2018

Je ontvangt bij opzegging na 3 weken een zoals zij dat noemen '100% groeie energienota'. Daarbij wordt vermeldt dat je terugbetaling binnen 14 dagen plaats zal vinden. 13 dagen later kreeg ik een mail dat er werd getwijfeld aan de meterstand. Ze wilde een overdrachtsovereenkomst zien en foto's van de meterstanden met een krant erbij van die dag. Net de afdeling die hierover gaat is nooit telefonisch te bereiken want dat is afgeschermd. Oftewel, je ziet maar! Ik heb de overeenkomst opgestuurd met handtekeningen van de overdracht met kloppende meterstanden. Op de vraag hoe lang ik nu op mijn geld moet wachten heb ik nog geen antwoord gekregen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Vandebron bevalt goed
Evi van Bokhoven uit Uden, 1 november 2018

Vriendelijk bedrijf, prima prijzen! Overstappen was eenvoudig.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Niet transparante organisatie
Jo steen uit oegstgeest, 30 oktober 2018

VandeBron geeft op zijn web aan dat ze een vergoeding geven van 10,5 cent per KW voor extra geleverde energie boven de saldering. Mij wordt echter een vergoeding gegeven van 5,2 cent.Hun argument is dat ik een inschrijfkorting heb ontvangen, uiteindelijk dus een zeer slechte deal.In het contract staat hier niets over vermeld. De jaarafrekening komt laat door en de helpdesk reageert niet op email.Schande !!Niet transparante organisatie, die het woord klant niet begrijpt

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
Nn uit Slochteren, 12 oktober 2018

Prima

Alleen vervolg niet.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Klantvriendelijk en echt duurzame energie
Anouk uit Amerongen, 12 oktober 2018

Het voelt goed om echte duurzame energie te hebben, en geen ‘sjoemelstroom’ die veel leveranciers zogenaamd ‘groen’ aanbieden!

Daarnaast is de klantenservice behulpzaam en vriendelijk. Onze meterkast, elektriciteitsaansluiting en gas- en elektriciteitsmeters zijn vervangen door Stedin ivm verbouwingen en verduurzamingsplannen. Hierdoor zijn er wat problemen geweest met het kunnen aflezen van de meterstanden, maar Vandebron heeft me vriendelijk geholpen bij het zoeken van de oorzaak van de afleesproblemen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Satisfied
S. Shimpi uit Utrecht, 8 oktober 2018

The service was good for last year

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
Antares uit Heelsum, 8 oktober 2018

Prima leverancier , geen gezeur of onduidelijkheden !

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Verzinnen meterstanden ondanks slimme meter
Daan 24 september 2018

Ze hebben bij de eindafrekening meterstanden gebruikt waar ik nu, na bijna 2 maanden nog niet aan zit, ondanks mijn slimme meters. Ze hebben hierdoor €25,- teveel gerekend. Vandebron weigert terugbetaling. En zegt dat mijn nieuwe leverancier dit recht gaat trekken. Dus ik moet een jaar wachten op mijn €25,- en nog even aan denken watvoor meterstanden ze verzonnen hebben qua Electra. Gas klopte wel, dus ze hebben het gewoon uitgelezen en naar eigen fantasie ingevuld in hun voordeel. Erg vreemde gang van zaken. Ik zeg: niet doen. Ik ben al 4 keer overgestapt zonder problemen, tot Vandebron.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
heel tevreden
JMWC Boss uit Eindhoven, 21 september 2018

dat het aan te aan te raden is alles prima verlopen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima leverancier, website kan beter
A.C. G. uit Dedemsvaart, 17 september 2018

Was opzich wel tevreden alleen niet zo duidelijk hoeveel energie je verbruikt. Ook duurt het lang voordat je je jaarrekening krijgt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
duidelijk
Beeker uit Delft, 17 september 2018

prettig om te zien waar de stroom vandaan komt

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Heel goed
J. J. E. uit Utrecht, 10 september 2018

Goed geholpen in het begin, goed voor het milieu, duidelijke communicatie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Fijne leverancier
mn bel uit Amsterdam, 10 september 2018

Naast het feit dat groene stroom iets belangrijks is, vind ik dat vandebron een hele prettige partij is om klant van te zijn. Ze communiceren op een vlotte en heldere manier, zijn goed bereikbaar en houden de financien transparant. Heel blij mee :)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima
nvt uit 's-Gravenhage, 10 september 2018

Prima energieleverancier, de stroom doet het gewoon. Echter ik vond hun telemarketing iets te aggressief. Ik stond op het punt om géén abonnement af te sluiten omdat de telefonische verkoper zo aan het drammen was.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
CLC O. uit Amsterdam, 7 september 2018

Goede duidelijke service en contact

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Afrader!
Joke 6 september 2018

Ik regel voor diverse mensen energiezaken en Van de Bron is een forse negatieve uitschieter. Als iemand 1 keer onvoldoende saldo op de bank heeft staan, doet Van de Bron niet opnieuw een incasso-poging. Van de Bron staat snel klaar met aanmaningen. Als de klant 2 x te laat heeft betaald, wordt de bonus niet uitgekeerd. Het lijkt of nieuwe klanten een hoge bonus krijgen, maar de maandelijkse lasten zijn veel hoger dan elders, dus daadwerkelijk is de bonus niet hoog. Iemand die de eindnota volledig heeft betaald en tevens geen klant meer is, heeft nu een brief van de gerechtsdeurwaarder Hofman, terwijl alle nota's netjes op tijd zijn betaald. Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan, maar laat ik het hier maar bij houden.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Waardeloze klantenservice & beloften
K H. uit Gouda, 2 september 2018

Na maanden op & neer gemail uiteindelijk nog steeds mijn geld niet terug. Ze maken de belofte niet waar. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Top!
N. van Hooff uit Budel, 29 augustus 2018

Destijds de goedkoopste en nog groen ook! Klantenservice heeft mij bij vragen altijd prima geholpen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima!
MHFJ N. uit Amsterdam, 25 augustus 2018

Altijd goed contact gehad met vandebron

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed hoor!
J Lovink uit Leiden, 24 augustus 2018

Actieve communicatie en goede prijs!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
mooie site
E.L de Koning uit Hoogvliet Rotterdam, 23 augustus 2018

Je wordt op de hoogte gehouden iedere maand.en makkelijk je verbruik te zien helemaal goed nu bij nle volgend jaar misschien van de bron welk aanbod ze komen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima service
Onbekend uit Eindhoven, 21 augustus 2018

Geen problemen gehad met de levering van Vandenbron. Alles is netjes volgens afspraak gegaan.

Alleen het nieuwe voorstel na einde contract was niet interessant daarom overgestapt naar andere leverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima leverancier
JH Ramakers uit 's-Gravenhage, 18 augustus 2018

Ik had een jaarcontract met 250 euro cashback bonus afgesloten. Het verlengaanbod van vandebron was niet zo interessant dus ik ben met een andere leverancier in zee gegaan. Op het laatst kwam vandebron met een steeds hogere bonus waardoor hun aanbod toch weer interessant werd maar toen was het al te laat. Misschien volgend jaar weer vandebron!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?