Reviews Vandebron

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

48 reviews

5 sterren
(36)
4 sterren
(6)
3 sterren
(1)
2 sterren
(2)
1 ster
(3)

0 problemen opgepakt

opgelost
(0)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Heel goed.
Leen van Boven uit Zevenhuizen, 18 januari 2018

Direct naar overstappen, erg makkelijk, snel, goedkoop en heel belangrijk: zeer milieuvriendelijk. Hoort bij de beste energieleveranciers van Nederland.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Ervaring
J. Krijne uit Sittard, 17 januari 2018

De overstap was een makkie; de maandtermijn was m.i. veel te hoog, was niet via de site aan te passen maar is middels klantcontact op FB net zo gemakkelijk gegaan als ouderwets via de telefoon! Zeer tevreden dus.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Tevreden
F Buitendijk uit Spijkenisse, 13 januari 2018

Goede service en niet duur heel blij mee

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
houd zich niet aan afspraken
H Verheul uit Dordrecht, 12 januari 2018

Prijs was afgesproken bij bevestiging werd hogere prijs berekend gelijk afgezegd

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
OK - easy switch over
E S. uit Amsterdam, 11 januari 2018

All good. I don't like how in the logged in environment you can visually see each month is you are above or below your estimated consumption (NUON had this feature)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
OVERSTAP VAN ENGIE NAAR VANDEBRON ALS NIEUWE ONBEKENDE ENERGIELEVERANCIER KAN SLECHTS ELEKTRONISCH COMMUNICEREN,VIRTUEEL BEBRUJF EN ORGANISATIE.
HR.Joh.. Niet,de uit Zeist, 22 november 2017

Ik vind,dat de presentatie ook schriftelijk bevestigd behoort te zijn;vooral contractueel ter bevordering van wederzijds vertrouwen.helaas een verarming in de dienstverlening;vooral voor reputatie verkoop producten,zowel inhoudelijk als procedureel.na eenjaar kritisch evalueren.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Helder, to the point communicatie
E. S. uit Gouda, 12 november 2017

Je weet bij Vandebron waar je aan toe bent. En het is nog verantwoord ook.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geen goede ervaring
cg 27 oktober 2017

Uiterst belabberd... Op een beurs aangesproken en alles zou vrijblijvend zijn. Uiteindelijk zelf niet op tijd gereageerd (binnen 14 dagen) en we zaten aan Van de Bron vast. Essent reageerde naar ons dat ze het jammer vonden dat we ons contract hadden opgezegd. Pas veel later worden we welkom geheten als klant.

Daarna lukt het inloggen steeds niet, wijzigingen worden niet doorgegeven. Afspraken worden niet nagekomen, we moeten steeds weer contact opnemen met ze.

Dan bel ik voor opzegging via een keuzemenu kies ik voor opzeggen contract en kom uit bij aanmelding nieuwe klanten. Krijgen we ook nog een boete, omdat we verhuizen zeg ik het contract op, dit is 4 maanden voor het einde van het contract=100 euro!

Een beoordeling plaatsen op de website lukt ook al niet... ook een foutmelding

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
10
M Bare uit Heesch, 28 september 2017

Heel goed

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Soepele overstap
T B. uit Leiden, 25 september 2017

Overstap van vorige leverancier is feilloos geregeld en maandbedrag werd gelijk aangepast obv eindafrekening. Ook is er een vlotte mail- en website communicatie.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Geslaagde overstap
W.M. B. uit Sittard, 16 september 2017

Via Energieleveranciers.nl overgestapt naar Vandebron.

Is alles probleemloos verlopen, je merkt er eigenlijk niets van. Vandebron heeft de aanmelding bevestigd en ons continu op de hoogte gehouden van de stappen die door hen werden ondernomen. Ook het opzeggen bij de vorige leverancier is correct geregeld. Op de overstapdatum is de meter op afstand afgelezen; voor Vandebron was dit de beginstand en de oude leverancier heeft de eindrekening opgemaakt en met ons afgerekend. Alles zonder problemen.

Zoals dat heet: alles een fluitje van een cent geweest.

De prijsvergelijkeningen en de overstap zijn door energieleveranciers.nl keurig verzorgd.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede en snel geregeld!
E.W. van der E. uit Wervershoof, 15 september 2017

Snel afgesloten. Duidelijke info en schriftelijke bevestiging. Kortom: goed en snel geregeld.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed warm wateren energie
ram claessens uit Sittard, 14 september 2017

Het is een goede Energiemaatschappij met groene stroom

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Mijn beoordeling
K D. uit Sloten, 14 september 2017

Gewoon heel goed

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima
EFM Wust uit Almere, 13 september 2017

Vlekkeloze overgang

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede service en goede levering van locale groene stroom
Linda K. uit Rotterdam, 13 september 2017

Ik had wat problemen met de aansluiting en de registratie bij de regionale netwerkbeheerder. Door het makkelijk te bereiken en vriendelijke personeel van Vandebron was het probleem snel opgelost. Tot zover ben ik erg tevreden met Vandebron. Daarnaast is de levering van groene locale stroom natuurlijk ook een enorm plus punt.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
T loopt allemaal prima
C.B. Bourgonje uit Enschede, 6 september 2017

Zit er nu een paar maandjes en heb niks te klagen. Het overstappen verliep naadloos. Kon online zelf mijn voorschot aanpassen en we gaan vrolijk verder tot het jaar er op zit en dan zien we wel weer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
overstap naar Vandebron
Mathilde M uit Dronten, 4 september 2017

Ik wilde overstappen naar een andere energieleverancier en heb toen Vandebron gevonden. Schone energie is voor mij heel belangrijk en zij voldoen daaraan.

Groene stroom dus ! Ook de prijs is voor mij belangrijk.

De overstap ging heel erg soepel. Als ik iets niet helemaal goed deed of begreep, dan belde ze me of ik belde hen en dan werd het geregeld. Ook via de website zijn aanpassingen mogelijk

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Heldere communicatie
Anoniem uit Rotterdam, 29 augustus 2017

Vandebron communiceert helder. Ik heb nog geen maandoverzichten ontvangen, maar verwacht deze wel. Overstap is zonder haperen verlopen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Overstapservice
T.L. M. uit 's-Gravenhage, 27 augustus 2017

I.v.m. met het verhuizen naar een andere provincie zocht ik een andere energieleverancier. 12.05.2017 heb ik met behulp van de overstapservice naar Vandebron van Delta overgegaan. 15.05. 2017 heb ik contract van Vandebron per mail ontvangen. Ik was hard bezig met het verhuizen en geloofde in de overstapserviceregeling. Tot mijn grote spijt en teleurstelling nam Vandebron geen contact met Delta op tijd. En in plaats van 15.05.2017 de regeling van start is gegaan vanaf 6.06.2017 (dankzij mijn telefoon gesprek, anders zou nog langer duren). Per mail ontving ik van Vandebron een andere start datum van contract 6.06.2017. Het geeft mij veel geld en ongemak gekost met Delta. Ik betaalde energierekeningen op mijn oude en de nieuwe adres en koste mij veel tijd door iedere dag telefoon gesprekken met Delta klantenservice beantwoorden want zij belde iedere dag. ik ben verhuisd 27.05.2017 (sleutels voor de nieuwe woning heb ik 2 mei ontvangen) en moest ik voor de gehele maand mei tot 6.06.2017 dubbel betalen dus voor 2 adressen. Als ik dat van tevoren wist zou ik nooit deze energieleverancier willen kiezen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Duidelijke en snelle afhandeling.
J Brinkman uit Amersfoort, 25 augustus 2017

Het overstappen naar Vandebron gaat heel snel en super gemakkelijk.

Via internet de overstap maken en de rest gaat vanzelf zonder problemen.

Bij alles wat er gebeurd komen ze met een duidelijke uitleg.

Als je eenmaal de overstap gemaakt heb je er verder geen omkijken meer naar.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima overgang!
MM B. uit Rotterdam, 21 augustus 2017

De overgang ging prima zonder enige moeite. Alleen de meterstanden doorgeven aan de oude en nieuwe leverancier en het was geregeld!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
👍🏼
D H. uit IJsselstein, 19 augustus 2017

Overstap een appeltje eitje

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Alles naar wens
C.G. Groot uit Hoogersmilde, 19 augustus 2017

Komt goed over

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Geweldige keuze
M B. uit Voorburg, 16 augustus 2017

Vandebron communiceert goed. Je krijgt continu bericht over de status en alles is zeer soepel verlopen. Geen omkijken naar gehad en ook nog eens de goedkoopste keuze voor ons. Zeer blij met deze overstap!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?