Op werkdagen van 9:00 tot 17:30 uur
Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.
Zorgeloos overstappen
Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.
Krijg veel minder geld terug als ik verwacht had,en niks anders gedaan als anders...
Goedemorgen Ccm G,
Wat jammer dat je geen goed gevoel over ons hebt! Heb je ook contact opgenomen met ons over je jaarrekening? Dan kunnen we dit misschien wel voor je verklaren.
Helaas heb je hier geen gegevens achter gelaten en kan ik niet met je meekijken. Als je echter ongeveer hetzelfde energie hebt verbruikt, en hetzelfde maandbedrag hebt betaald als je bij je vorige leverancier en je krijgt nu minder terug, dan ligt dit logischerwijs aan de energietarieven. Nu zijn de totale kosten per 2019 ook flink gestegen, wellicht verklaart dit het verschil? Je kunt hier wat informatie terugvinden over de wijziging van de tarieven per 1 januari vorig jaar:
https://www.consumind.nl/opnieuw-stijging-van-de-energierekening-in-2019
Laat je het ons weten als je wilt dat we de jaarrekening voor je nakijken, of als je andere vragen hebt? Je kunt ons bellen op 020 220 2300 of mailen via service@powerpeers.nl.
Met vriendelijke groet,
Marlies
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Er is tweemaal iets foutgegaan met de automatische incasso, waarna ik de factuur dermate een herinnering netjes betaald heb. Echter heeft Powerpeers in hun kleine lettertjes verstopt dat daarmee de beloofde korting van €250,- in zijn geheel vervalt. 'Dit stond in de voorwaarde als je dat had gelezen' en daarmee is het afgehandeld. Niet erg netjes als je het mij vraagt, en ik raad Powerpeers daarom ook zeker niemand aan.
Hallo Anna,
Wat jammer dat het op deze manier is misgegaan met de korting. We zijn hier echter vooraf duidelijk in, als je twee of meer facturen niet op tijd betaalt, vervalt de korting. Ik kan me voorstellen dat je hier destijds niet goed genoeg naar hebt gekeken, maar dat is de reden dat je twee weken bedenktijd hebt: om alles op je gemak na te lezen en de voorwaarden door te nemen. Als je op dat moment vragen hebt, of er wordt een voorwaarde gesteld waar je het niet mee eens bent, kun je van het contract afzien, maar dit moet wel vooraf gebeuren. Als de bedenktijd eenmaal voorbij is, ben je gebonden aan de voorwaarden, net als wij.
Met vriendelijke groet,
Mieneke
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Goede service, prima website om alles bij te houden
Bedankt voor deze review! Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent.
Groeten,
Nick
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Geweldige afhandeling. Overzichtelijke eindafrekening
Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Bedankt voor deze review, dat is een goed begin van onze week!
Groeten,
Marlies
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Powerpeers is een dure energie leverancier, service niet noemenswaardig
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je zo ontevreden bent over Powerpeers.
Mochten we je ergens mee van dienst kunnen zijn, laat ons dat dan weten. Je kunt ons bereiken via service@powerpeers.com of via telefoonnummer 020 220 2300.
Met vriendelijke groet,
Marlies
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?De app is vergeleken met die van Oxxio niet gebruiksvriendelijk. Ik heb een slimme meter, maar volgens Powerpeers niet en op een melding daarvan wordt niet gereageerd..
Goedemorgen,
Bedankt voor je review.
Wat onhandig dat wij niet de juiste gegevens over je meter hebben staan. Normaal gesproken ontvangen we deze goed van de netbeheerder, maar wellicht is er een storing waardoor het uitlezen niet lukt op dit moment.
Bij het plaatsen van je review heb je geen gegevens vermeld. Zou je daarom telefonisch contact met ons willen opnemen? Dat kan op telefoonnummer 020 220 2300. Dan kijken we graag na wat er aan de hand is en wat we kunnen doen om dit op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Marlies
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Termijnbedrag keurig aangepast op mijn verzoek, vind de app maar matig, zouden dievan Oxxio moeten bekijken.
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Ik ben in oktober overgestapt omdat het de goedkoopste leverancier zou zijn met groene stroom.
Nog geen 2 maanden erna worden de kosten verhoogd.
Wat ik wel leuk vind is dat je zelf uit kan kiezen van wie je stroom afneemt
Hallo,
Bedankt voor je bericht.
Heb je gekozen voor een vaste prijs contract? Dan staat het deel dat je daadwerkelijk aan ons betaalt vast. Heb je een variabel contract, dan kunnen de leveringskosten van Powerpeers ook wijzigen. Het kan dan verstandig zijn te bekijken of je die tarieven alsnog wil vastzetten.
Als leverancier zijn wij wel verplicht de wijzigingen in de energiebelasting en netbeheerskosten aan jou door te berekenen. Dat geldt voor alle aansluitingen en alle leveranciers in Nederland.
Is hiermee duidelijk wat voor verhoging we per 1 januari gaan doorvoeren? Als ik hier nog iets aan kan toevoegen, hoor ik het graag!
Groeten,
Mieneke
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Had ivm verhuizing een spoedaanvraag gedaan. De klantenservice was binnen 30 seconden bereikbaar. Meerdere werknemers gesproken met allen kennis van zaken. Bovendien werd er onderling goed gecommuniceerd. Spoedaanvraag was binnen een uur voltooid.
Hallo Stefan,
Hartelijk bedankt voor het mooie compliment! We staan graag voor je klaar :)
Groeten,
Mieneke
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Snelle overstap en alles goed geregeld. Probleemloos over kunnen stappen.
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Ik vind het leuk dat ik op computer kan controleren hoeveel heb ik gebruik.
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Ik heb een aantal keren met powerpeers gebeld en ik kreeg elke keer verschillende antwoorden te horen waar het meeste niet van klopte. Er werd mij bijvoorbeeld verteld dat ik niet meer aan nuon zou hoeven te betalen nu ik klant was bij hun maar dit was niet zo. Ik heb het uiteindelijk zelf uitgezocht waarom ik nou die maand bij hun en bij nuon moest betalen want bij powerpeers konden ze mij dit niet duidelijk uitleggen en ook werd er elke keer iets anders verteld. Er werd mij ook verteld dat ik deze maand betaalde maar dat ik dan de maand daarop niet hoefde te betalen en dan zou het kloppen maar er werd de maand daarop gewoon weer ingecasseerd. Uiteindelijk was er niks aan de hand want ik moest nog bij nuon betalen omdat ik toen nog klant bij hun was en later in die maand ook bij powerpeers omdat zij van te voren incasseren en niet achteraf. Dit heeft alleen wel voor veel frustratie gezorgd omdat ik dacht dat ik 2 energierekeningen in 1 maand moest betalen en omdat er elke keer dingen verteld werden die niet waar waren. Ik vind dat de klantenservice zichzelf wat beter mag informeren en dat ze geen dingen moeten zeggen als ze het niet weten. Als mijn contract afgelopen is stap ik zeker over.
Hallo mevrouw Elias, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb het klantdossier van je nagekeken en zie dat we twee keer telefonisch contact hebben gehad en uitleg gegeven hebben over de overstap, de incassoprocedure en termijnen die daarbij komen kijken van zowel Powerpeers als een andere leverancier. Ik zal proberen het hier te verduidelijken aangezien wij daarbij blijkbaar toch steken hebben laten vallen.
Powerpeers meldt jouw overgang één dag van tevoren aan. Dan is ook jouw oude leverancier op de hoogte. Na ingang van het contract incasseert Powerpeers rond de 10 dagen na ingangsdatum het bedrag van jouw rekening. Het kan voorkomen dat jouw oude leverancier de incasso-opdracht naar de bank heeft gestuurd vlak voordat zij op de hoogte zijn gesteld over de overgang. Hierdoor kan je die maand met dubbele kosten zitten. Deze worden altijd weer netjes verrekend op de eindafrekening van jouw vorige leverancier.
Ik hoop dat zo alles duidelijk is maar mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat heel graag en zouden graag met je in gesprek gaan om jouw onvrede weg te nemen.
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Het mooiste van Powerpeers is dat je zelf je maandbedrag kunt instellen. Verder verliep de overgang van onze oude leverancier zeer soepel, met goede informatie voor elke stap.
Hallo,
Hartelijk dank voor je leuke reactie!
Mocht je toch op een gegeven moment vragen krijgen, laat je het ons dan weten?
Groeten,
Mieneke
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Tot nu toe geen echte problemen met powerpeers alleen vind ik jammer dat de facturen en nog openstaande bedragen jammer dat je ze niet terug kan vinden op mijnpowerpeers.
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Het tonen van de facturen en betalingen staat hoog op ons verlanglijstje! In de toekomst is dit dus wel mogelijk, maar we weten nog niet wanneer. Zodra dit zichtbaar wordt, zie je dit terug in je dashboard.
Groeten,
Mieneke
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Makkelijke overstap, communicatie kort en bondig en maandbedrag juist afgeschreven. Mogelijkheid om eigen energiebronnen te kiezen maar dat is niet noodzakelijk. Ik heb voor no nonsens en de laagste prijs gekozen, daardoor bij Powerpeers uit gekomen.
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?contact via de mail verloopt goed.afrekening is duidelijk, nette factuur
Hallo,
Hartelijk dank voor je review! We zijn blij dat we je goed van dienst kunnen zijn.
Groeten,
Mieneke
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Er komt nergens duidelijk naar voren dat de korting pas achteraf word berekend en er geld terug gestord word na het aflopen van het volledige contract. De prijs die dus weer word gegeven is niet de prijs die je per maand betaald dit is een stuk hoger.
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat de verrekening van de korting niet duidelijk voor je was. We benoemen dit wel in onze bevestiging, maar ik kan me voorstellen dat je had verwacht dat dit meteen werd verrekend. Je kunt wel altijd zelf je termijnbedrag bijstellen, als je liever een ander bedrag wil betalen. Zo kun je de korting zelf alsnog verrekenen in je termijnbedrag.
Groeten,
Mieneke
van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?ben al voor de 2 de maal overgestapt bij Energieleveranciers.nl.
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Ik ben heel eerlijk we hebben vaker een andere leverancier gehad maar tot nu toe ben ik heel erg tevreden met Powerpeers en ik hoop nog lang bij hunnie te mogen blijven
Hallo,
Hartelijk dank voor je prachtige review! We blijven je graag van dienst als jouw leverancier :)
Groeten,
Mieneke van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Mijn zoon heeft de overstap geregeld. Gelijk een duidelijke mail met alle voorwaarden enz ontvangen.
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Bij de jaararekening heb je maar 3 dagen om te reageren, anders gokken ze de standen. Je kan ze niet zelf online invullen, maar moet een mailtje sturen. Mijn eerste mailtje op tijd verstuurd, maar kreeg na een paar dagen toch bericht dat ik de standen binnen 1 dag door moest sturen. Dus nogmaals verstuurd, toen ging het goed. Je moet dus echt actief en wakker zijn om de jaarafrekening niet in je nadeel door hun te laten "gokken". Hier is greenchoise veel beter in, dus ben weer terug gegaan.
Hallo Jan, wat jammer dat we je hebben teleurgesteld. Gelukkig ben je zelf scherp geweest, maar daar hadden wij dan beter op moeten reageren. Hopelijk mogen we in de toekomst laten zien dat we het beter kunnen!
Groeten,
Mieneke van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Snel en gemakelijk geregelt bij Powerpeer
Hallo!
Bedankt voor je reactie! Fijn dat alles goed is gegaan, zo zien we het natuurlijk het liefst :)
Groeten,
Mieneke van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Geen negatieve mening over Powerpeers. Alleen we worden gedwongen om steeds te energie vergelijken en veranderen van energieleverancier. Mensen die langdurig bij energieleverancier zitten krijgen geen voordelen. De wereld op zijn kop als je maar veranderd krijg je dus wel je voordeel. @De_echte_energieleveranciers. Denk na en kom eens in beweging. Misschien dat jullie dan wel mensen kunnen binden en behouden als klant.
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Weinig speciaal contact mee gehad, maar alles liep helemaal op rolletjes.
Hallo,
Hartelijk dank voor je review! Fijn dat we je goed hebben geïnformeerd en dat het contact beviel :)
Groeten, Mieneke van Powerpeers
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?Je start voordelig en eindigt met 2 stevige tussentijdse verhogingen binnen 1 jaar in het hoogste segment. Gedateerde communicatie per mail over verbruik achteraf en actueel, recent niet volgbaar (ondanks Slimme meter). Overgestapt naar een concurrent en wacht inmiddels al enige tijd op eindafrekening.
Hallo Peter,
Wat jammer dat we je niet goed hebben ingelicht. Met een variabel contract is er inderdaad twee-jaarlijks een nieuw tarief. In januari is dit niet alleen een wijziging van ons, maar ook vanuit de overheid en/of de netbeheerders. Al met al snap ik dat het voor jou een tegenvaller was dat ook onze eigen tarieven zijn gestegen in de periode dat je klant was.
Je eindafrekening hebben we zojuist naar je toe gestuurd. Laat je het weten als je daar nog vragen over hebt?
Groeten,
Mieneke van Powerpeers
Administratieve puinbak
Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.
Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?