Reviews Powerpeers

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

19 reviews

5 sterren
(10)
4 sterren
(3)
3 sterren
(2)
2 sterren
(1)
1 ster
(3)

1 problemen opgepakt

opgelost
(1)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(0)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Schriftelijke afspraak is vooral geen afspraak!
Peter uit Amsterdam, 23 maart 2018

Mijn eerdere kritische beoordeling leidde tot reactie van Mieneke (Powerpeers) dat de verbruiksnota uiteindelijk was opgemaakt en 12 maart zou worden uitbetaald cq teruggegeven. Nu, bijna 2 weken later, na mijn zoveelste contact de terugkoppeling dat Powerpeers "hoopt" hier volgende week "nu echt" daadwerkelijk uitvoering aan te geven. Werkelijk een onbetrouwbaar zooitje daar!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Prima tot nu toe
M V. uit Heerhugowaard, 19 maart 2018

Mijn zoon heeft de overstap geregeld. Gelijk een duidelijke mail met alle voorwaarden enz ontvangen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Jaarafrekening slordig
Jan uit Rotterdam, 12 maart 2018

Bij de jaararekening heb je maar 3 dagen om te reageren, anders gokken ze de standen. Je kan ze niet zelf online invullen, maar moet een mailtje sturen. Mijn eerste mailtje op tijd verstuurd, maar kreeg na een paar dagen toch bericht dat ik de standen binnen 1 dag door moest sturen. Dus nogmaals verstuurd, toen ging het goed. Je moet dus echt actief en wakker zijn om de jaarafrekening niet in je nadeel door hun te laten "gokken". Hier is greenchoise veel beter in, dus ben weer terug gegaan.

Reactie van Powerpeers - 20 maart 2018

Hallo Jan, wat jammer dat we je hebben teleurgesteld. Gelukkig ben je zelf scherp geweest, maar daar hadden wij dan beter op moeten reageren. Hopelijk mogen we in de toekomst laten zien dat we het beter kunnen!

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Blij met mijn over stap naat Powerpeers
J.H.J. Verheijen uit Weert, 10 maart 2018

Snel en gemakelijk geregelt bij Powerpeer

Reactie van Powerpeers - 14 maart 2018

Hallo!

Bedankt voor je reactie! Fijn dat alles goed is gegaan, zo zien we het natuurlijk het liefst :)

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed.... maar jamer dat je moet overstappen!
Nvt. uit Weert, 10 maart 2018

Geen negatieve mening over Powerpeers. Alleen we worden gedwongen om steeds te veranderen van energieleverancier. Mensen die langdurig bij energieleverancier zitten krijgen geen voordelen.

De wereld op zijn kop als je maar veranderd krijg je dus wel je voordeel.

@De_echte_energieleveranciers. Denk na en kom eens in beweging. Misschien dat jullie dan wel mensen kunnen binden en behouden als klant.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Alles in orde
A K van den Bosch uit Utrecht, 7 maart 2018

Weinig speciaal contact mee gehad, maar alles liep helemaal op rolletjes.

Reactie van Powerpeers - 7 maart 2018

Hallo,

Hartelijk dank voor je review! Fijn dat we je goed hebben geïnformeerd en dat het contact beviel :)

Groeten, Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Gedateerd en uiteindelijk duur
Peter uit Amsterdam, 24 februari 2018

Je start voordelig en eindigt met 2 stevige tussentijdse verhogingen binnen 1 jaar in het hoogste segment. Gedateerde communicatie per mail over verbruik achteraf en actueel, recent niet volgbaar (ondanks Slimme meter). Overgestapt naar een concurrent en wacht inmiddels al enige tijd op eindafrekening.

Reactie van Powerpeers - 1 maart 2018

Hallo Peter,

Wat jammer dat we je niet goed hebben ingelicht. Met een variabel contract is er inderdaad twee-jaarlijks een nieuw tarief. In januari is dit niet alleen een wijziging van ons, maar ook vanuit de overheid en/of de netbeheerders. Al met al snap ik dat het voor jou een tegenvaller was dat ook onze eigen tarieven zijn gestegen in de periode dat je klant was.

Je eindafrekening hebben we zojuist naar je toe gestuurd. Laat je het weten als je daar nog vragen over hebt?

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Reactie van Peter - 30 maart 2018
probleem is opgelost

Administratieve puinbak

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goede servicep
M T. uit Roosendaal, 23 februari 2018

Snel en gemakkelijke overstap

Reactie van Powerpeers - 27 februari 2018

Wat fijn dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen :)

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Reageer aub op me mails
Arjan Zonneveld uit Beverwijk , 15 januari 2018

Ik heb meermaals gemaild dat ik ook gas heb aangevraagd maar dit wordt niet toegevoegd en krijg geen reactie op mijn emails

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
gewoon goed
avatar
Mike Boissevain uit Wervershoof, 28 december 2017

nog maar net overgestapt dus nog niet veel ervaring. Het persoonlijke en menselijke contact bevalt mij zeer. Ik heb vertrouwen in de organisatie.

Reactie van Powerpeers - 3 januari 2018

Hallo Mike,

Hartelijk dank voor je bericht! Fijn dat je je hebt aangemeld en meteen zo enthousiast bent!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Geweldig
Pien uit 's-Gravenhage, 26 december 2017

Goede stroom voor zeer goede prijs!Gratis app waar je je verbruik kan monitoren!Snelle afhandeling van vragen en/of wijzigingen!

Reactie van Powerpeers - 27 december 2017

Hallo Pien! Wat fijn dat we je zo enthousiast hebben kunnen maken! Goed om te horen dat je tevreden bent :)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geen gezeur, gewoon goeie service
Lydia uit Amsterdam, 30 oktober 2017

Ondanks dat ik maar anderhalve maand bij powerpeers heb gezeten wegens een anti-kraak woning, heb ik echt een top service gekregen.

Moment dat ik onverwachts eerder weg moest kon ik ze gewoon de data van vetrek door appen(!) en het werd voor me geregeld.

Nu hoef ik alleen nog maar de meterstanden door te geven, zij rekenen uit of ik meer of minder verbruikt heb dan betaald. En regelen ook dat weer.

TOP SERVICE! Helemaal happy

Reactie van Powerpeers - 31 oktober 2017

Hallo Lydia,

Bedankt voor je positieve reactie. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over jouw tijd bij powerpeers. We blijven ons uiterste best doen om te zorgen dat al onze klanten zo happy zijn!

Groeten,

van powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slecht inzicht in verbruik, geen peil op te trekken
avatar
Jannie Belcampo uit Heerenveen, 7 juli 2017

Vorig jaar zijn mijn man en ik overgestapt naar powerpeers om zon af te nemen van familie en Thials. Helaas werkt dit slecht. Het inzicht wat verschaft wordt in het energiedashbord is teleurstellend.. Data wordt slecht bijgewerkt, soms dagen geen inzicht en soms lijkt het alsof alles `ineens` wijzigt (in bijzonder van wie je stroom hebt gekregen) en uiteindelijk krijg ik nauwelijks stroom van mijn familie en Thialf en andere `sociale opwekkers´. hierdoor helaas compleet ons vertrouwen verloren in deze nieuwe energieleverancier.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Flexibel en klantvriendelijk
JJN de L. uit Eindhoven, 3 juli 2017

In mijn zoektocht naar een tijdelijk en dus ieder moment opzegbaar energiecontract ben ik bij Powerpeers terecht gekomen. Zij hebben me zeer klantvriendelijk geholpen. Het contract was zeer flexibel en sloot daarmee goed aan bij mijn behoefte.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
zeer goed
A. Verschuren uit Oudenbosch, 19 juni 2017

mijn vrienen zijn nu ook van plan over te stappen jullie toppie

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Doet wat het moet doen, maar niet echt klantvriendelijk
HL K. uit Amersfoort, 13 juni 2017

Mijn aanmelding was niet goed gegaan waardoor ik aan het eind van de eerste maand een brief op de mat kreeg dat ik geen leverancier had en ik dus snel zou worden afgesloten van het energienet. De klantenservice van Powerpeers is s Avonds alleen niet open, waardoor het moest wachten tot de volgende dag. Direct gebeld en werd op een chagrijnige manier geholpen, maar het is rechtgezet. Verder geen contact meer gehad, dus ook geen klagen meer.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede groene service
Bma K. uit Beverwijk, 6 juni 2017

Helemaal tevreden over de overstap, momenteel nog niets negatiefs op te merken (3maanden nu bij powerpeers)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima
N P. uit Eindhoven, 30 mei 2017

Geen op of aanmerkingen

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
beoordeling
J.h.m. Mulders uit Geleen, 30 mei 2017

ik kan niets vertellen het is geregeld en verder loopt het

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Snel geregeld, geen problemen
PK M. uit Enschede, 19 april 2017

De overstap was snel geregeld zonder problemen, na de overstap merk ik niks meer behalve een lagere energierekening. Evenredige verdeling van de korting is een heel eerlijk principe waar andere bedrijven nog wat van kunnen leren.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima geregeld!
W. B. uit Hoogkarspel, 14 april 2017

De aanmelding verliep soepel, en contact is makkelijk via mail of zelfs Whatsapp.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Veel aandacht voor de klant
M.A. Meurs uit Bemmel, 21 maart 2017

Toen ik overstapte naar Powerpeers had ik direct veel contact met ze. Het was einde van het jaar en ze hielden mij goed op de hoogte van de overstap en wat ze van mij ' nodig hadden'. Daarbij kreeg ik een leuk handgeschreven kaartje om mij welkom te heten én een kerstkaart. Ja, ik hou daar wel van. Die persoonlijke aandacht.

Daarbij kun je in de online omgeving je eigen gegevens en verbruik gemakkelijk inzien.

Reactie van Powerpeers - 22 mei 2017

Beste M.A. Meurs,

Wederom welkom bij Powerpeers! Wij zijn erg blij dat wij jouw mochten verwelkomen als klant en doen ons uiterste best om jou en al onze klanten de beste service te bieden.

Geniet van deze zonnige week!

Met vriendelijke groet,

Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Reageren nooit
Lieke Kros 20 maart 2017

Ik ben een nieuwe klant, mijn contract is nog niet ingegaan en overweeg bij voorbaat al over te stappen naar een andere leverancier. Ik heb meermalen een email gestuurd en krijg gewoon nooit antwoord. Dit is zeer klantonvriendelijk en onacceptabel. Ik maak me nu zorgen dat er bij problemen gewoon geen contact mogelijk is.

Reactie van Powerpeers - 22 mei 2017

Beste Lieke,

Onze oprechte excuses dat jouw start bij Powerpeers niet vlekkeloos is verlopen.

In ieder geval nogmaals welkom bij Powerpeers. Hoe is jouw ervaring tot nu toe en kunnen wij jou nog ergens bij helpen?

Een fijne en zonnige dag toegewenst!

Met vriendelijk groet,

Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Powerpeers: Mijn Commentaar
avatar
F.C. Van de Graaff uit Haarlem, 5 maart 2017

*Interessante Formule.

*Snelle, onbureaucratische afwikkeling

*Komt door zijn relatieve anonimiteit sympathieker over dan sommige andere Energie Leveranciers die beter hun Tarieven zouden verlagen dan dure PR & Reclamecampagnes te voeren en agressieve Colportage te plegen.

*Wat snel in het sturen van Herinneringen/Aanmaningen wanneer een Automatische Incasso mislukt is.

Reactie van Powerpeers - 6 maart 2017

Hallo Frederik, dank voor uw prettige feedback! Wij doen ons uiterste best om al onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Mocht u nog tips hebben betreft onze service, dan horen wij dat graag van u! Een zonnige dag toegewenst :)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
stroom is stroom
Koen uit Eindhoven, 3 maart 2017

who cares, is toch gewoon stroom?

Reactie van Powerpeers - 6 maart 2017

Wist u dat er twee verschillende categoriën stroom zijn? Namelijk groene en grijze stroom.

Grijze stroom is niet milieuvriendelijk. De stroom wordt gemaakt uit energiebronnen (gas en steenkool etc.) of door middel van kern energie.

Groene stroom is milieuvriendelijk, want groene stroom wordt gemaakt uit energiebronnen die nooit opraken (zon, water en wind). Powerpeers levert 100% groene stroom uit Nederland. Maar wist u ook dat u groene stroom kunt afnemen van uw vrienden of familie? Wij helpen u graag wanneer u groene stroom van uw vrienden of familie wilt ontvangen!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?