Reviews Powerpeers

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

25 reviews

5 sterren
(12)
4 sterren
(3)
3 sterren
(2)
2 sterren
(2)
1 ster
(6)

2 problemen opgepakt

opgelost
(1)
deels opgelost
(0)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(0)
onbekend
(1)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Geverifieerde klant
Probleemloos overstappen.
H E FRIELE uit Hardinxveld-Giessendam, 4 november 2018

Snelle overstap en alles goed geregeld. Probleemloos over kunnen stappen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
Geverifieerde klant
Goed
R.A Grovell uit Rotterdam, 4 november 2018

Ik vind het leuk dat ik op computer kan controleren hoeveel heb ik gebruik.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waardeloze telefonische bereikbaarheid
Pk 18 oktober 2018

Als ik Powerpeers bel, word ik gelijk doorgeschakeld naar een irritant muziekbandje en sta ik minutenlang in de wacht en je hoort niets anders dan muziek. Na 10 minuten zonder resultaat opgehangen...en mail gestuurd...kijken of dat sneller afgehandeld wordt....

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Onduidelijk en verschillende antwoorden
G.F. Elias uit Deventer, 17 oktober 2018

Ik heb een aantal keren met powerpeers gebeld en ik kreeg elke keer verschillende antwoorden te horen waar het meeste niet van klopte. Er werd mij bijvoorbeeld verteld dat ik niet meer aan nuon zou hoeven te betalen nu ik klant was bij hun maar dit was niet zo. Ik heb het uiteindelijk zelf uitgezocht waarom ik nou die maand bij hun en bij nuon moest betalen want bij powerpeers konden ze mij dit niet duidelijk uitleggen en ook werd er elke keer iets anders verteld. Er werd mij ook verteld dat ik deze maand betaalde maar dat ik dan de maand daarop niet hoefde te betalen en dan zou het kloppen maar er werd de maand daarop gewoon weer ingecasseerd. Uiteindelijk was er niks aan de hand want ik moest nog bij nuon betalen omdat ik toen nog klant bij hun was en later in die maand ook bij powerpeers omdat zij van te voren incasseren en niet achteraf. Dit heeft alleen wel voor veel frustratie gezorgd omdat ik dacht dat ik 2 energierekeningen in 1 maand moest betalen en omdat er elke keer dingen verteld werden die niet waar waren. Ik vind dat de klantenservice zichzelf wat beter mag informeren en dat ze geen dingen moeten zeggen als ze het niet weten. Als mijn contract afgelopen is stap ik zeker over.

Reactie van Powerpeers - 23 oktober 2018

Hallo mevrouw Elias, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb het klantdossier van je nagekeken en zie dat we twee keer telefonisch contact hebben gehad en uitleg gegeven hebben over de overstap, de incassoprocedure en termijnen die daarbij komen kijken van zowel Powerpeers als een andere leverancier. Ik zal proberen het hier te verduidelijken aangezien wij daarbij blijkbaar toch steken hebben laten vallen.

Powerpeers meldt jouw overgang één dag van tevoren aan. Dan is ook jouw oude leverancier op de hoogte. Na ingang van het contract incasseert Powerpeers rond de 10 dagen na ingangsdatum het bedrag van jouw rekening. Het kan voorkomen dat jouw oude leverancier de incasso-opdracht naar de bank heeft gestuurd vlak voordat zij op de hoogte zijn gesteld over de overgang. Hierdoor kan je die maand met dubbele kosten zitten. Deze worden altijd weer netjes verrekend op de eindafrekening van jouw vorige leverancier.

Ik hoop dat zo alles duidelijk is maar mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat heel graag en zouden graag met je in gesprek gaan om jouw onvrede weg te nemen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
een flexibele leverancier
JAA Venmans uit Utrecht, 7 oktober 2018

Het mooiste van Powerpeers is dat je zelf je maandbedrag kunt instellen. Verder verliep de overgang van onze oude leverancier zeer soepel, met goede informatie voor elke stap.

Reactie van Powerpeers - 9 oktober 2018

Hallo,

Hartelijk dank voor je leuke reactie!

Mocht je toch op een gegeven moment vragen krijgen, laat je het ons dan weten?

Groeten,

Mieneke

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Facturen
N Hannachi uit Enschede, 22 september 2018

Tot nu toe geen echte problemen met powerpeers alleen vind ik jammer dat de facturen en nog openstaande bedragen jammer dat je ze niet terug kan vinden op mijnpowerpeers.

Reactie van Powerpeers - 26 september 2018

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Het tonen van de facturen en betalingen staat hoog op ons verlanglijstje! In de toekomst is dit dus wel mogelijk, maar we weten nog niet wanneer. Zodra dit zichtbaar wordt, zie je dit terug in je dashboard.

Groeten,

Mieneke

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Overstappen ging goed verbruiksgegevens app is bar slecht......
Frank Steevens 8 september 2018

Overstap ging goed en duidelijk. Vanwege aanschaf zonnepanelen deze overstap gemaakt omdat het concept mij erg aansprak. Bij overstap nog geen slimme meter maar wel een afspraak om deze te installeren. Deze gegevens gemaild naar Powerpeers maar geen enkele reactie terug gekregen..... wel kwam er verbruik op mijn dashboard te zien maar klopt van geen kanten. Iedere dag hetzelfde gebruik. Op mijn slimme meter staat netjes de teruggeleverde stroom van mijn zonnepanelen maar in de app staat het na weken nog stijf op 0. Nu weet ik dat de standen van de meter gelden maar het beloofde inzicht is er absoluut niet. Ga dit ook per mail bekend maken maar heb daar weinig vertrouwen in. Als het hebben van inzicht belangrijk voor je is dan beveel ik vooralsnog powerpeers niet aan. Is het belangrijk om gemakkelijk over te stappen voor een goede prijs zeg ik doen!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima leverancier
J Fijn uit Molenhoek, 13 augustus 2018

Makkelijke overstap, communicatie kort en bondig en maandbedrag juist afgeschreven. Mogelijkheid om eigen energiebronnen te kiezen maar dat is niet noodzakelijk. Ik heb voor no nonsens en de laagste prijs gekozen, daardoor bij Powerpeers uit gekomen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
9 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slechte inzage gebruik klopt niets van
Anton uit Tiel, 4 augustus 2018

Sinds november aangemeld en de app is waardeloos. Gebruik dagelijks 3 kw als de woning niet bewoond is. Wek gemiddeld 30 kw op per dag en PP noteert maar 6 a 7 terwijl alles uit staat. Ben energieneutraal en lever meer terug. Gelukkig maar 1 jaar. Ligt aan de meter ligt aan je installatie maar ligt aan Powerpeers en ik vermoed de onbetrouwbare App. Voor powerpeers bij Greenchoice geen enkel probleem. En mijn buurman heeft exact hetzelfde. Geen reactie op mail met bewijzen over opwekken.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed en snel
A.L. L. uit Leeuwarden, 15 juni 2018

contact via de mail verloopt goed.afrekening is duidelijk, nette factuur

Reactie van Powerpeers - 19 juni 2018

Hallo,

Hartelijk dank voor je review! We zijn blij dat we je goed van dienst kunnen zijn.

Groeten,

Mieneke

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Beoordeling
C.G. van der Knaap uit Delft, 13 juni 2018

Er komt nergens duidelijk naar voren dat de korting pas achteraf word berekend en er geld terug gestord word na het aflopen van het volledige contract. De prijs die dus weer word gegeven is niet de prijs die je per maand betaald dit is een stuk hoger.

Reactie van Powerpeers - 19 juni 2018

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat de verrekening van de korting niet duidelijk voor je was. We benoemen dit wel in onze bevestiging, maar ik kan me voorstellen dat je had verwacht dat dit meteen werd verrekend. Je kunt wel altijd zelf je termijnbedrag bijstellen, als je liever een ander bedrag wil betalen. Zo kun je de korting zelf alsnog verrekenen in je termijnbedrag.

Groeten,

Mieneke

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
overgestapt
B100 uit Baarn, 3 juni 2018

ben al voor de 2 de maal overgestapt bij Energieleveranciers.nl.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede leverancier
L. M. Zonnenberg uit Enschede, 24 mei 2018

Ik ben heel eerlijk we hebben vaker een andere leverancier gehad maar tot nu toe ben ik heel erg tevreden met Powerpeers en ik hoop nog lang bij hunnie te mogen blijven

Reactie van Powerpeers - 25 mei 2018

Hallo,

Hartelijk dank voor je prachtige review! We blijven je graag van dienst als jouw leverancier :)

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waardeloos
Frank uit Heerhugowaard, 9 mei 2018

Het klopt totaal niet.....mijn opgewekte energie versus verbruik ......na 2 maanden al een verschil van ruim 100 kWh .....ligt aan de meter zeggen ze !!!! Al Vijf jaar zonnepanelen en noteer beginstand op slimme meter altijd en dat klopt al vijf jaar en met verschillende energiemaatschappijen ........ben energie neutraal.....altijd!!!! Nu na 2 maanden een verschil van 100 zoals eerder gezegd!!!!.. en de zon schijnt er op los!!!! Ik ga betalen das zeker, ik over leef de winter zo echt niet terwijl dat normaal geen probleem is......Maar gelukkig maar een jaar afgesproken .....tis een zuster(nee nichtje) van Nuon dat zegt genoeg .....gefeliciteerd met jullie winst tov mij, steek het in je zak ......maar tot nooit meer ziens.......mensen noteer eer ge begint dan zie je de waarheid van deze oplichters

Reactie van Powerpeers - 11 mei 2018

Hallo Frank,

Ik denk dat je het dashboard vergelijkt met je meterstanden, klopt dat? Het dashboard geeft een overzicht op basis van de verbruiken die we ontvangen. Maar de meterstanden blijven uiteraard de waarheid. We rekenen af op de meterstanden, niet op de gegevens van het dashboard. Als we namelijk niet alle gegevens krijgen, wordt er voor het dashboard een schatting ingevoerd. Maar daar rekenen we uiteraard niet op af hoor, dat doen we op de meterstanden van je aanmelding en die van een jaar later.

Het dashboard lijkt bij jou inderdaad een flink verschil te geven als ik je bericht lees. Zou je me je postcode en huisnummer willen sturen? Dan kan ik bekijken wat er misgaat. Het dashboard met terugwerkende kracht corrigeren, dan gaat niet lukken, maar ik kan wel voor je bekijken of de standen die we nu binnen krijgen kloppen. Dan weet je dat we straks op je jaarafrekening precies gaan afrekenen wat je hebt verbruikt en hebt teruggeleverd.

Ik zie je reactie graag tegemoet. Ik raad je wel aan de gegevens niet openbaar te sturen, in verband met je privacy.

Groeten,

Mieneke

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Schriftelijke afspraak is vooral geen afspraak!
Peter uit Amsterdam, 23 maart 2018

Mijn eerdere kritische beoordeling leidde tot reactie van Mieneke (Powerpeers) dat de verbruiksnota uiteindelijk was opgemaakt en 12 maart zou worden uitbetaald cq teruggegeven. Nu, bijna 2 weken later, na mijn zoveelste contact de terugkoppeling dat Powerpeers "hoopt" hier volgende week "nu echt" daadwerkelijk uitvoering aan te geven. Werkelijk een onbetrouwbaar zooitje daar!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Prima tot nu toe
M V. uit Heerhugowaard, 19 maart 2018

Mijn zoon heeft de overstap geregeld. Gelijk een duidelijke mail met alle voorwaarden enz ontvangen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Jaarafrekening slordig
Jan uit Rotterdam, 12 maart 2018

Bij de jaararekening heb je maar 3 dagen om te reageren, anders gokken ze de standen. Je kan ze niet zelf online invullen, maar moet een mailtje sturen. Mijn eerste mailtje op tijd verstuurd, maar kreeg na een paar dagen toch bericht dat ik de standen binnen 1 dag door moest sturen. Dus nogmaals verstuurd, toen ging het goed. Je moet dus echt actief en wakker zijn om de jaarafrekening niet in je nadeel door hun te laten "gokken". Hier is greenchoise veel beter in, dus ben weer terug gegaan.

Reactie van Powerpeers - 20 maart 2018

Hallo Jan, wat jammer dat we je hebben teleurgesteld. Gelukkig ben je zelf scherp geweest, maar daar hadden wij dan beter op moeten reageren. Hopelijk mogen we in de toekomst laten zien dat we het beter kunnen!

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Blij met mijn over stap naat Powerpeers
J.H.J. Verheijen uit Weert, 10 maart 2018

Snel en gemakelijk geregelt bij Powerpeer

Reactie van Powerpeers - 14 maart 2018

Hallo!

Bedankt voor je reactie! Fijn dat alles goed is gegaan, zo zien we het natuurlijk het liefst :)

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed.... maar jamer dat je moet overstappen!
Nvt. uit Weert, 10 maart 2018

Geen negatieve mening over Powerpeers. Alleen we worden gedwongen om steeds te energie vergelijken en veranderen van energieleverancier. Mensen die langdurig bij energieleverancier zitten krijgen geen voordelen. De wereld op zijn kop als je maar veranderd krijg je dus wel je voordeel. @De_echte_energieleveranciers. Denk na en kom eens in beweging. Misschien dat jullie dan wel mensen kunnen binden en behouden als klant.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
0 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Alles in orde
A K van den Bosch uit Utrecht, 7 maart 2018

Weinig speciaal contact mee gehad, maar alles liep helemaal op rolletjes.

Reactie van Powerpeers - 7 maart 2018

Hallo,

Hartelijk dank voor je review! Fijn dat we je goed hebben geïnformeerd en dat het contact beviel :)

Groeten, Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Gedateerd en uiteindelijk duur
Peter uit Amsterdam, 24 februari 2018

Je start voordelig en eindigt met 2 stevige tussentijdse verhogingen binnen 1 jaar in het hoogste segment. Gedateerde communicatie per mail over verbruik achteraf en actueel, recent niet volgbaar (ondanks Slimme meter). Overgestapt naar een concurrent en wacht inmiddels al enige tijd op eindafrekening.

Reactie van Powerpeers - 1 maart 2018

Hallo Peter,

Wat jammer dat we je niet goed hebben ingelicht. Met een variabel contract is er inderdaad twee-jaarlijks een nieuw tarief. In januari is dit niet alleen een wijziging van ons, maar ook vanuit de overheid en/of de netbeheerders. Al met al snap ik dat het voor jou een tegenvaller was dat ook onze eigen tarieven zijn gestegen in de periode dat je klant was.

Je eindafrekening hebben we zojuist naar je toe gestuurd. Laat je het weten als je daar nog vragen over hebt?

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Reactie van Peter - 30 maart 2018
probleem is opgelost

Administratieve puinbak

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goede servicep
M T. uit Roosendaal, 23 februari 2018

Snel en gemakkelijke overstap

Reactie van Powerpeers - 27 februari 2018

Wat fijn dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen :)

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
7 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Reageer aub op me mails
Arjan Zonneveld uit Beverwijk , 15 januari 2018

Ik heb meermaals gemaild dat ik ook gas heb aangevraagd maar dit wordt niet toegevoegd en krijg geen reactie op mijn emails

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
gewoon goed
Mike Boissevain uit Wervershoof, 28 december 2017

nog maar net overgestapt dus nog niet veel ervaring. Het persoonlijke en menselijke contact bevalt mij zeer. Ik heb vertrouwen in de organisatie.

Reactie van Powerpeers - 3 januari 2018

Hallo Mike,

Hartelijk dank voor je bericht! Fijn dat je je hebt aangemeld en meteen zo enthousiast bent!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Geweldig
Pien uit 's-Gravenhage, 26 december 2017

Goede stroom voor zeer goede prijs!Gratis app waar je je verbruik kan monitoren!Snelle afhandeling van vragen en/of wijzigingen!

Reactie van Powerpeers - 27 december 2017

Hallo Pien! Wat fijn dat we je zo enthousiast hebben kunnen maken! Goed om te horen dat je tevreden bent :)

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?