Reviews Powerpeers

Uw mening telt

Om consumenten te helpen in het maken van een keuze willen we de dienstverlening van de leverancier transparant maken. Uw mening helpt daarbij. Tegelijk willen we helpen met het oplossen van problemen, zodat de dienstverlening van de leverancier verbeterd. Hieronder ziet u een samenvatting van de reviews en het aantal opgeloste problemen.

37 reviews

5 sterren
(7)
4 sterren
(3)
3 sterren
(5)
2 sterren
(3)
1 ster
(19)

14 problemen opgepakt

opgelost
(2)
deels opgelost
(3)
niet opgelost
(0)
in behandeling
(1)
onbekend
(8)

Zorgeloos overstappen

Wilt u overstappen naar een andere leverancier? Vul dan de vergelijker in en stap zorgeloos over.

Onafgesproken kosten buiten contract
Los 18 maart 2019

In november 2018 contract afgesloten. In december plotseling maandbedrag eenzijdig verhoogd met bijna 100 euro. Vervolgens op de afrekening ook nog 300 euro extra kosten. Meer dan 200 euro per maand hoger uit dan mijn oude leveranciers. Geen reactie op mijn mails of telefoon gehad.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
1 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Prima!
Els 14 maart 2019

Ik begrijp de klachten / negatieve reviews totaal niet. Ik krijg ze altijd snel aan de telefoon, vriendelijk, word goed geïnformeerd, contract helder. Het is een nieuw opstartend bedrijf. Dan heb je wel eens dat er wat fout gaat. Dat zeggen ze ook eerlijk als dat de oorzaak is.

Dan die logge grote bedrijven die al tig jaar bestaan... je wil niet weten hoe t daar achter de schermen gaat. Alsof t daar goed gaat. En met de automatisering en voice over IP heb je wel een storing, maar dat ligt niet aan het bedrijf maar aan de internetprovider. En je hebt altijd nog je eigen verantwoordelijkheid om zelf goed een contract door te nemen, de voorwaarden te lezen (wat weinigen doen). Ik heb me via gaslicht.com bij ze aangemeld. Niets geen klagen.vooral een aanrader als je zonnepanelen hebt. 3 jaar vastzetten = €400 terug na het eerste jaar

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Verschrikkelijk bedrijf, niet bereikbaar, slechte service.
Kim 7 maart 2019

Per 23 februari verhuist, telefonisch doorgegeven en leek allemaal geregeld. Nu blijkt echter dat ik 2x betaal, er wordt apart voor het oude en nieuwe adres afgeschreven en voor het oude huis wordt dus dubbel betaald, gezien de nieuwe bewoners zelf een contract hebben.

Contact hierover krijgen blijkt echter onmogelijk, omdat powerpeers telefonisch niet bereikbaar is tot 11 maart..

Vermijd powerpeers, een energieleverancier die honderden euro's onterecht afschrijft en vervolgens niet te bereiken is is enorm onbetrouwbaar!

Reactie van Powerpeers - 13 maart 2019

Hallo Kim,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je er niet blij mee bent dat we niet telefonisch te bereiken waren op het moment dat je ons iets wilde vragen. Ik zie dat je ondertussen gelukkig via Facebook contact met ons hebt gehad.

Zoals afgesproken hebben wij je verhuizing verwerkt en het contract voor het oude adres beëindigd. Het oude contact is per 5 maart opgezegd. De laatste termijn die we hebben afgeschreven, is de termijn van februari. Deze is ook meegenomen in de berekening van de eindnota die we je op 7 maart hebben toegestuurd.

Voor je nieuwe adres hebben wij nog geen termijnbedrag in rekening gebracht. Het maandbedrag van maart zullen wij begin april van je rekening afschrijven.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is!

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
slecht bereikbaar, geeft geen antwoord op mail
Robert Oostvogels uit Etten-Leur, 27 februari 2019

Service beneden peil, op de site staat nog steeds de vermelding bij het kostenoverzicht dat de prijzen nog niet zijn aangepast. Wel past men eigenhandig het kostenoverzicht aan van 100 euro naar 163 Euro, hier meerdere mails over gestuurd en gebeld. Op de mails geen antwoord. Bij telefonisch contact na 2 x eindelijk doorgekomen, probleem uitgelegd, het probleem zou bij de juiste afdeling worden doorgezet en ik zou binnen 5 dagen een mail krijgen. Dat is nu ruim 2 weken geleden. Ik hoor niks van Powerpeers hun kostenoverzicht klopt niet wat kan ik verwachten van de jaar afrekening.

Reactie van Powerpeers - 6 maart 2019

Goedemiddag Robert,

Mijn excuses dat we je zolang op een reactie op je e-mails hebben laten wachten. Ik zie dat we inmiddels gereageerd hebben, maar dat we hiermee je vragen niet beantwoord hebben. Dat schiet natuurlijk ook niet op.

Ik kan je gelukkig geruststellen. Zoals je zelf al vermoed is het kostenoverzicht van 2018 niet juist. We gebruiken hiervoor namelijk de tarieven van 2019. Helaas kunnen we namelijk op dit moment maar één tarief gebruiken voor de berekening. Hierdoor zouden of de gegevens van 2019 niet juist zijn, of die van 2018 niet.

Totdat we een oplossing hebben gevonden hiervoor, hebben we ervoor gekozen om de tarieven van 2019 te vermelden, zodat je een goed inzicht hebt in je kosten op dit moment. Dat betekent dus helaas dat we voor 2018 hogere kosten laten zien, die niet juist zijn. Overigens zullen we je straks op de jaarrekening natuurlijk wel de juiste tarieven gebruiken voor de berekening.

In jouw situatie zit het verschil in de kosten voor het gasverbruik (deze zijn € 16,02 lager dan in de berekening) en de teruggave energiebelasting (je ontvangt € 46,50 meer terug dan wordt vermeld). Op het totaalbedrag scheelt dat dus € 62,52. Het klopt dus dat je werkelijke bedrag rond de € 100,00 ligt.

Ik hoop dat ik het je zo duidelijk heb uitgelegd. Laat het gerust weten als er nog vragen zijn!

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Belooft veel, levert weinig
Luuk 26 februari 2019

Ik vind het concept van Powerpeers heel leuk. Afgezien van de gunstige (teruglever)tarieven was dit dan ook een belangrijke reden om voor deze leverancier te kiezen.Helaas levert Powerpeers niet wat het belooft: het dashboard levert vaak verouderde gegevens of schattingen (zonder dat duidelijk gemaakt wordt dat dit een schatting is), met de recente update is dit wel wat beter geworden.Belangrijkste is echter dat de klantenservice al heel lang zeer slecht bereikbaar is. Ze hebben beperkte openingstijden en e-mail wordt meestal heel laat, of zelfs niet beantwoord. Ik wacht momenteel nog op antwoord op een mail van een week of wat geleden.Heel jammer, dit moet beter kunnen!

Reactie van Powerpeers - 6 maart 2019

Hallo Luuk,

Allereerst bedankt voor je review. Goed dat je de moeite neemt om jouw ervaringen te delen. Natuurlijk vinden we het ontzettend jammer dat dit tot nu toe niet positief verloopt. Je hebt absoluut gelijk dat onze bereikbaarheid en reactietermijn te wensen overlaat. Waarvoor dan ook onze excuses. We werken er hard aan om jou en onze andere klanten sneller te woord te kunnen staan. Momenteel zijn we bezig met het wegwerken van de achterstand in onze e-mails. Volgende week zijn we weer goed telefonisch te bereiken (we hebben inmiddels een nieuw telefoonsysteem dat daarbij helpt).

Ik heb even gekeken of ik je direct antwoord kon geven op de genoemde e-mail. Die zie ik echter niet. Je laatste e-mail is van 20 februari, 6 dagen voor het plaatsen van de review. Deze is inmiddels beantwoord. Mochten er nog vragen zijn, horen we dat uiteraard graag.

Zoals we al eerder besproken hebben, zijn we voor de juiste gegevens in je dashboard afhankelijk van wat we ontvangen van je netbeheerder. Op sommige dagen ontvangen wij de verbruiksgegevens niet of gedeeltelijk, dan schatten we deze. Ik ben het met je eens dat we dit wel duidelijker weer mogen geven in de overzichten. In de toekomst zal daar beter onderscheid in worden gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
powerpeers... iets klopt niet
Anja Havinga uit Veendam, 13 februari 2019

de op de website aangegeven hoeveelheid terug geleverde stroom klopt niet. wij hebben een nieuwe omvormer, krijgen dagelijks alle gegevens... meer dan 100 kw opgewekt dit jaar, powerpeers geeft aan 42 kw...

telefonisch niet bereikbaar, op email komt retour dat het wel 5 dagen (of meer?) kan duren om ueberhaupt iets te horen. (dit zien wij dus nog)

Ben hier niet blij mee... ik heb ook het gevoel dat de boel belazerd wordt.

Gasverbruik moet dit jaar veel lager zijn dan afgelopen jaar (het is immers niet koud)... maar volgens powerpeers verbruiken wij minimaal 500 m3 meer dan afgelopen jaar

Reactie van Powerpeers - 18 februari 2019

Goedemiddag Anja,

Ik kan me goed voorstellen dat het weinig vertrouwen wekt als je vragen hebt en wij niet bereikbaar zijn. Ik zie dat je gelukkig in de tussentijd wel contact hebt gehad met één van mijn collega's. Ik hoop dat zij je vragen weg heeft kunnen nemen.

Zoals mijn collega heeft uitgelegd, is er een verschil tussen wat je panelen opwekken en wat je teruglevert. De totale opwek, zie je op de omvormer. Van deze stroom wordt er een deel direct in de woning gebruikt. Alleen de stroom die je op dat moment niet over hebt, gaat het net in. Dat is de teruggeleverde stroom die je meter telt en wij kunnen zien. Deze zal dus altijd lager zijn dan wat er op de omvormer staat.

Helaas komt het ook voor dat wij op sommige dagen je verbruik en teruglevering niet of niet op tijd ontvangen van je netbeeerder. Dit schatten we dan voor die dag. Hierdoor kun je ook nog iets verschil zien tussen je meter en ons dashboard. Uiteraard gaan we voor de werkelijke berekening van de kosten (op je jaarrekening) uit van de meterstanden.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Reactie van Anja Havinga - 12 maart 2019
probleem is deels opgelost

Er is uitleg gegeven zowel telefonisch als ook per email. Wij hebben dit laten controleren en het lijkt te kloppen. De verbruiksoverzicht op de site van pp is te verwaarlozen, dit zijn geschatte waardes (begrijp dat eens..).

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
8 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
nooit doen!
nico 30 januari 2019

Nooit een contract of iets dergelijks toegestuurd gekregen, gewoon niets gehoord.

Overstap ging wel dus.

Probeer ze te bellen , maar niet te bereiken, ze nemen gewoon niet op!

Wat een slecht gevoel kun je hebben na een overstap, mijn vraag is wat nu te doen? ik weet het niet meer. :-(((

Reactie van Powerpeers - 11 februari 2019

Goedemiddag Nico,

We hebben je direct op de dag van aanmelding drie e-mails gestuurd en gingen er dan ook vanuit dat je op de hoogte was, ook omdat je de vier maanden erna niets hebt laten horen. Ik zie dat je ondertussen contact met ons hebt gehad via e-mail en dat we je het contract nogmaals hebben toegestuurd.

Natuurlijk is het erg irritant dat we nu door drukte zo slecht te bereiken waren. Ik kan me goed voorstellen dat je nog vragen voor ons had! Mijn excuses dat je ons niet kon bereiken.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
9 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
niet bereikbaar
lucia 30 januari 2019

Powerpeers is niet bereikbaar. Telefonisch is geen contact mogelijk. Via de mail beloven ze binnen 5 dagen te reageren en dat is na meer dan twee weken nog niet gebeurt. Ik ben benieuwd of ik stroom en gas krijg bij de overstapdatum. Ik heb nu al spijt dat ik ben overgestapt! Doe het niet, ga niet naar Powerpeers. Voor een paar euro meer per jaar krijg je je energie via een bedrijf dat wel service levert. En nu zit ik een jaar vast aan een bedrijf dat er met de pet naar gooit.

Reactie van Powerpeers - 11 februari 2019

Hallo Lucia,

Ik zie dat we inmiddels contact met je hebben gehad. Erg vervelend dat we je zo lang hebben laten wachten. Natuurlijk is dat ook niet onze gewenste gang van zaken. Mijn excuses dan ook hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
14 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waardeloze club
mischa van lieshout uit Aarle-Rixtel, 18 januari 2019

Wat een drama met PowerPeers, was heel enthousiast over de site en de tarieven. Ik had een mooi voorstel ontvangen en daarmee akkoord gegaan. Had ze in de tussentijd nog een vraag gesteld via de mail. Hierop kreeg ik geen antwoord, maar wel een mail dat de tarieven omhoog waren gegaan (ik was net 3 dagen klant!!) met 75,- per maand!! Ik ga een contract aan per 1 januari, dan verwacht ik ook dat ik een aanbieding krijg met prijzen die vanaf die dag gelden!! Te belachelijk voor woorden natuurlijk om dat niet te doen maar je nieuwe klant wel direct een mega verhoging voorschotelen. Gelukkig gekozen voor variabel dus heb weer een andere leverancier kunnen kiezen. Boeven zijn het!! Ik heb deze ervaring geschreven omdat me op 9 januari is aangegeven dat ze alles zullen terugdraaien en dat ik het eventueel afgeschreven maandbedrag kan laten storneren, maar ik toch via hetzelfde emailadres notabene een mail krijg waarom de factuur niet betaald is!!! Ze hebben een aantal zaken daar echt NIET goed op orde.

Reactie van Powerpeers - 30 januari 2019

Hallo Mischa,

Ik heb net je e-mails beantwoord en gereageerd op je google-review. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Nogmaals mijn excuses voor onze slechte bereikbaarheid en de onterechte herinnering die we je hebben gestuurd.

Groeten,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
13 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Administratie puinhoop.
Bart van Geldere uit Gorinchem, 18 januari 2019

Telefonisch niet bereikbaar. Beantwoording van emailtjes duurt erg lang.

Energie delen, waarom moet dit gevraagd worden?

Als iets goed is voor jou en het milieu dan hoeft dat toch niet gevraagd te worden?

VEEL POEHA!!

Reactie van Powerpeers - 30 januari 2019

Hallo Bart,

Wat jammer om te vernemen dat je niet blij met ons bent.

Ik heb je gegevens erbij gezocht en zie na oktober geen e-mails meer van je. Ik ben dan ook bang dat we deze niet ontvangen hebben. Helaas is het inderdaad erg druk, waardoor er soms een langere wachttijd is aan de telefoon. Daarvoor mijn excuses.

Je deelt als sinds november je energie, daar hoef je verder niets meer voor te regelen.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
11 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Nemen gewoon de telefoon niet op!
Tara uit Groningen, 16 januari 2019

Altijd zonder problemen overgestapt. Nu bij Powerpeers voor het eerst en meteen zijn ze al onbereikbaar. Heb mijn tarief verlaagd en dit is gewoon niet doorgevoerd! Ben nu al teleurgesteld en dit heb ik niet vaak.

Reactie van Powerpeers - 30 januari 2019

Hallo Tara,

We maken inderdaad een slechte start zo. Ik vind het erg vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Mijn excuses hiervoor.

De aanpassing van je maandbedrag is gedaan. Deze heeft echter de factuur van januari gekruist, waardoor er nog eenmaal het oude bedrag is afgeschreven. Vanaf februari brengen we het nieuwe bedrag bij je in rekening.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Reactie van Tara - 6 februari 2019
probleem is opgelost

Powerpeers heeft het netjes afgehandeld.Was een fijn gesprek!

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
10 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Was ik maar niet overgestapt....
Joost 15 januari 2019

Adhv goede reviews en een goede aanbieding via Gaslicht.com een contract aangegaan met Powerpeers. De acceptatie verliep vlekkeloos. Nu ik ze nodig heb voor een wijziging in mijn geschatte verbruik, geven ze niet thuis. Email is na een week nog niet beantwoord. Telefonisch is het een absoluut drama, er wordt gewoon niet opgenomen. Wijzigingen zijn ook nog steeds niet te zijn in de Powerpeers app.

Normaal erg tevreden met overstappen via Gaslicht.com, maar dit bedrijf mag wel eens wat kritischer bekeken worden!!

Ik vraag me af waar dit heen gaat als ik de klachten zo lees🙁

Reactie van Powerpeers - 30 januari 2019

Hallo Joost,

Zonde dat we zo'n slechte start maken. Het is de afgelopen periode erg druk, waardoor we helaas telefonisch niet altijd goed te bereiken zijn en ook het beantwoord van de e-mails te lang duurt. Hiervoor mijn excuses.

Ik zie bij jouw gegevens dat je e-mails in de tussentijd wel zijn beantwoord. Zover ik kan zien zijn alle door jou gevraagde wijzigingen uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Reactie van Joost - 6 februari 2019
probleem is deels opgelost

Mijn oorspronkelijke probleem (doorvoeren aanpassing geschatte jaarverbruik en bijbehorende aanpassing termijnbedrag) is uiteindelijk opgelost. Maar daar kwam een nieuw probleem bij, omdat ik maar geen eindafrekening kreeg van de oude leverancier. Bleek dat Powerpeers was "vergeten" de automatisch uitgelezen meterstanden binnen de daarvoor geldende termijn aan mijn oude leverancier door te melden. Op mijn verzoek hebben ze dit alsnog gedaan, maar het is nog steeds wachten op de eindafrekening. Pas als die er is, kan ik enigszins tevreden zijn. Jammer dat de klant keer op keer zélf het initiatief moet nemen om dingen gedaan te krijgen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
8 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Slecht, nooit bereikbaar
Hoeben 15 januari 2019

Zeer slecht

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Niet bereikbaar
S. B uit Assen, 14 januari 2019

Ben al een aantal weken in afwachting van mijn jaarafrekening, deze komt maar niet, andere bewoners hebben deze op de datum einde contract al ontvangen. Kan Powerpeers telefonisch niet bereiken, op de diverse mails, krijg ik vanaf half december een automatisch antwoord dat ze het drukker als normaal hebben, en dat het langer als 5 dagen kan duren voor ze antwworden. Ik wacht nu al 30 dagen na mijn eerste mail.

Reactie van Powerpeers - 16 januari 2019

Goedemiddag S. B,

Wat vervelend dat je nog niet op de hoogte bent over wanneer we je eindnota toesturen.

Ik zie dat je ons op 19 en 20 december hebt gemaild hierover en hoewel we het inderdaad druk hebben, zouden we je nooit zo lang laten wachten op een reactie. We hebben op 20 december dan ook gereageerd op je e-mails. Ik vermoed dat je onze reply over het hoofd hebt gezien.

Helaas is je eindnota nog niet gemaakt. Dat kan 6 weken duren na de afmelddatum. Mochten we bij het maken van de eindnota ergens tegenaan lopen, kan dit zelfs uitlopen tot 8 weken.

Op de derde e-mail die je ons eergisteren hebt gestuurd, zal ik zo direct reageren. Misschien dat ik je namelijk wel al op een andere manier kan helpen voordat je de eindnota krijgt!

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Reactie van S. B - 23 januari 2019
probleem is opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waardeloze service bij Powerpeers
Rick uit Noord Holland, 12 januari 2019

Ik had voor Powerpeers gekozen i.v.m. het groene karakter, het innovatieve marktconcept en een interessante terugleververgoeding. Nu een jaar verder is de ervaring slecht. Met mijn zonnepanelen lever ik op jaarbasis meer stroom terug dan dat ik afneem, maar ik heb nog nooit een juist overzicht ontvangen van de terugleververgoeding. Ook de jaarrekening is na meerdere verzoeken nog steeds niet opgemaakt. En ondertussen heb ik wel bericht van Powerpeers ontvangen dat ze maandelijks meer van mijn rekening gaan afschrijven i.v.m. gestegen kosten. Kortom, het idee van Powerpeers is leuk, de uitwerking is slecht. Men is niet op orde met de techniek en administratieve processen.

Reactie van Powerpeers - 16 januari 2019

Goedemiddag Rick,

Wat ontzettend jammer dat je zo teleurgesteld bent! Dat lezen we niet graag.

Over je jaarrekening kan ik je zeggen dat je deze meestal zo’n vier weken nadat het jaar om is ontvangt. Mochten we bij het maken van de factuur ergens tegenaan lopen, kan dit langer duren.

Helaas heb je geen gegevens vermeld bij je review. Hierdoor kan ik niet nagaan of ik een oorzaak kan vinden voor het niet juist vermelden van de teruggeleverde stroom. Daarbij ga ik er even vanuit dat je hiermee de gegevens in je energiedashboard bedoelt. Het zou kunnen dat we bijvoorbeeld geen meterstanden ontvangen, waardoor we hier schattingen voor maken en dat in het dashboard laten zien. Mocht je ons deze kwestie nog niet hebben voorgelegd, wil je dit dan alsnog doen? Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar service@powerpeers.com.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
dure energie leverancier
C.M. S. uit Castricum, 22 december 2018

Powerpeers is een dure energie leverancier, service niet noemenswaardig

Reactie van Powerpeers - 3 januari 2019

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je zo ontevreden bent over Powerpeers.

Mochten we je ergens mee van dienst kunnen zijn, laat ons dat dan weten. Je kunt ons bereiken via service@powerpeers.com of via telefoonnummer 020 220 2300.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
4 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Matig
D.E. H. uit Delft, 21 december 2018

De app is vergeleken met die van Oxxio niet gebruiksvriendelijk. Ik heb een slimme meter, maar volgens Powerpeers niet en op een melding daarvan wordt niet gereageerd..

Reactie van Powerpeers - 3 januari 2019

Goedemorgen,

Bedankt voor je review.

Wat onhandig dat wij niet de juiste gegevens over je meter hebben staan. Normaal gesproken ontvangen we deze goed van de netbeheerder, maar wellicht is er een storing waardoor het uitlezen niet lukt op dit moment.

Bij het plaatsen van je review heb je geen gegevens vermeld. Zou je daarom telefonisch contact met ons willen opnemen? Dat kan op telefoonnummer 020 220 2300. Dan kijken we graag na wat er aan de hand is en wat we kunnen doen om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed gelopen de switch
W M. uit Capelle aan den IJssel, 20 december 2018

Termijnbedrag keurig aangepast op mijn verzoek, vind de app maar matig, zouden dievan Oxxio moeten bekijken.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Telefonisch niet bereikbaar
P.de Wit uit Delft, 20 december 2018

Helaas al dagen telefonisch niet bereikbaar. Verwarring over de getoonde informatie op de app.

Reactie van Powerpeers - 3 januari 2019

Goedemorgen,

Mijn excuses dat het niet is gelukt om ons te bereiken en dat er nog steeds verwarring is over de informatie die je op de app ziet. Ik zie dat we hier op 20 december contact met je over hebben gehad, wat jammer dat dit niet voldoende is geweest om je vragen te beantwoorden.

Zou je via service@powerpeers.com contact met ons op willen nemen? We horen namelijk graag wat er nu nog onduidelijk is! Dan leggen we dit voor aan de betreffende afdeling en nemen daarna contact met jou op.

Met vriendelijke groet,

Marlies

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
3 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Na overstap meteen een prijsverhoging
D Mulder uit Weert, 17 december 2018

Ik ben in oktober overgestapt omdat het de goedkoopste leverancier zou zijn met groene stroom.

Nog geen 2 maanden erna worden de kosten verhoogd.

Wat ik wel leuk vind is dat je zelf uit kan kiezen van wie je stroom afneemt

Reactie van Powerpeers - 20 december 2018

Hallo,

Bedankt voor je bericht.

Heb je gekozen voor een vaste prijs contract? Dan staat het deel dat je daadwerkelijk aan ons betaalt vast. Heb je een variabel contract, dan kunnen de leveringskosten van Powerpeers ook wijzigen. Het kan dan verstandig zijn te bekijken of je die tarieven alsnog wil vastzetten.

Als leverancier zijn wij wel verplicht de wijzigingen in de energiebelasting en netbeheerskosten aan jou door te berekenen. Dat geldt voor alle aansluitingen en alle leveranciers in Nederland.

Is hiermee duidelijk wat voor verhoging we per 1 januari gaan doorvoeren? Als ik hier nog iets aan kan toevoegen, hoor ik het graag!

Groeten,

Mieneke

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Uitstekende klantenservice
Stefan C uit Arnhem, 13 december 2018

Had ivm verhuizing een spoedaanvraag gedaan. De klantenservice was binnen 30 seconden bereikbaar. Meerdere werknemers gesproken met allen kennis van zaken. Bovendien werd er onderling goed gecommuniceerd. Spoedaanvraag was binnen een uur voltooid.

Reactie van Powerpeers - 20 december 2018

Hallo Stefan,

Hartelijk bedankt voor het mooie compliment! We staan graag voor je klaar :)

Groeten,

Mieneke

van Powerpeers

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
6 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
App is waardeloos
Johan 5 december 2018

De overstap naar Powerpeers verliep prima. Het concept spreekt mij zeer aan, maar de uitwerking in de praktijk kan en moet beter. Vooral de app is een doorn in mijn oog:

- de meterstanden worden niet dagelijks bijgewerkt (laatste keer 19-11 en vandaag 5 december nog geen update)

- de aansluiting tussen app en slimme meter klopt niet

- een heldere uitleg van de data ontbreekt, zodat je geen idee hebt waar je als gebruiker naar kijkt.

Op mijn klacht hierover aan de klantenservice wordt niet gereageerd. Lijkt wel of de club in de problemen zit??!!

Reactie van Powerpeers - 20 december 2018

Hallo Johan,

Ik heb zojuist gereageerd op de mail die je ons hebt gestuurd, omdat daar iets specifiekere vragen in stonden. Ik heb daarin gevraagd om wat extra informatie over de versie van de app, en een aantal mogelijkheden gegeven om de gegevens bij te werken.

Ik hoor graag van je.

Groeten,

Mieneke van Powerpeers

Reactie van Johan - 27 december 2018
probleem is deels opgelost

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Probleemloos overstappen.
H E FRIELE uit Hardinxveld-Giessendam, 4 november 2018

Snelle overstap en alles goed geregeld. Probleemloos over kunnen stappen.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
2 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Geverifieerde klant
Goed
R.A Grovell uit Rotterdam, 4 november 2018

Ik vind het leuk dat ik op computer kan controleren hoeveel heb ik gebruik.

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
5 van de mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
Waardeloze telefonische bereikbaarheid
Pk 18 oktober 2018

Als ik Powerpeers bel, word ik gelijk doorgeschakeld naar een irritant muziekbandje en sta ik minutenlang in de wacht en je hoort niets anders dan muziek. Na 10 minuten zonder resultaat opgehangen...en mail gestuurd...kijken of dat sneller afgehandeld wordt....

Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?