Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?
  • Energieprijzen van Oxxio vergelijken

    Op deze pagina kunt u de beoordelingen / ervaringen lezen over Oxxio. Ook kunt u zelf uw beoordeling / ervaring over Oxxio plaatsen. Bent u benieuwd wat de energieprijzen van Oxxio zijn ten opzichte van andere energieleveranciers en wilt u weten hoeveel u kunt besparen op uw energierekening? Maak dan snel een vergelijking en stap vandaag nog zorgeloos over!

     

    • Top 5 goedkoopste actie producten

      Jaarkosten voor een gemiddeld huishouden (3500 kWh en 1800m3)

    • 1 €1701 / jaar
      €141.75 / maand
      Vergelijk
    • 2 €1708 / jaar
      €142.33 / maand
      Vergelijk
    • 3 €1717 / jaar
      €143.08 / maand
      Vergelijk
    • 4 €1719 / jaar
      €143.25 / maand
      Vergelijk
    • 5 €1725 / jaar
      €143.75 / maand
      Vergelijk
  • Ervaringen Oxxio

  • Meest recente ervaringen

    Meest nuttig eerst | Meest recent eerst
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Ria | 28-5-2015

      Kregen net weer de eindafrekening, weer bijna 1000 euro bij betalen, vorig jaar 2600 euro wat uiteindelijk werd terug gebracht naar 1000 euro minder(!), volgens Oxxio zoveel KW stroom verbruikt dat we het hele dorp wel hebben voorzien van stroom. Vorig jaar eindstand geschat door Oxxio terwijl we wel de meterstanden hebben doorgegeven. We gaan nu per maand bijna 400 euro betalen. Sorry Oxxio maar we hebben besloten om toch maar over te stappen naar een andere leverancier.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Stef | 28-5-2015

      Ongeveer 6 weken geleden kregen mijn vriendin en ik een Verkoper van Oxxio aan de deur gehad.
      Die vertelde dat we konden overstappen naar Oxxio zonder extra kosten.
      Ik heb duidelijk 2 keer aan hem gevraagd of de rest schuld van Budgetenergie dan word over genomen.
      2x een volmondig ja hij wist het zeker.

      Ook op de vraag wat wij dan per maand zouden betalen gaf hij direct antwoord. 42.50 EURO
      Nu blijken we meer te betalen als hij zei. En naar beneden afstellen kan niet lager dan 62 EURO

      Wij zijn overgestapt om de reden dat er geen rest schuld zou zijn en het maand bedrag een 10tje per maand goedkoper was.

      Ook heb ik nog niks gehoord van het gratis product dat ik zou moeten krijgen!

      Nu moeten we achteraf wel een rest schuld betalen bij BudgedEnergie.
      Me vriendin heeft Oxxio al gebeld maar die zeggen dat de verkoper aan de deur nooit had mogen zeggen dat Oxxio de rest schuld over neemt en dat wij het maar uit moeten zoeken met een restschuld van 670 EURO!!

      Ik vind dit niet kunnen!!
      De info die een verkoper aan de deur geeft moet correct zijn en niet achter af anders zijn!!

      Meer mensen die hier last van hebben gehad?
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      bouwer | 27-5-2015

      wij zijn klant bij oxio geworden door een mooi verkooppraatje van 1of andere ****,hij heeft ons folders meegegeven van kado,s die we zouden ontvangen,twee weken nadat de eerste factuur betaald zou zijn,we hebben ook duidelijk gezegt dat we stadsverwarming hadden,hij zij nog o dat komt mooi uit want in 2017 komt dit er bij ons ook bij,nou ik kreeg helemaal geen code binnen voor mijn kado,e.d,ik bellen zei de meneer aan de telefoon u krijgt helemaal geen kado want u hebt budgetstroom voor een jaar,en bij drie jaar krijg je een kado,en bij stadsverwarming krijg je helemaal niks,dus opgelicht noem ik dit,hij heeft het helemaal niet over jarencontract gehad.
      Bedankt dhr **** met het leuke verkooppraatje
      Reactie van Oxxio | 28-5-2015 Beste Bouwer,

      Graag pakken wij je klacht op maar dan hebben wij je klantgegevens nodig. Wij verzoeken je via deoxxiomedewerker@oxxio je klacht met je postcode/huisnummer of klantnummer door te geven.

      Met vriendelijke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Suzan genc | 26-5-2015

      Vorig jaar geschat ivm eigen stommiteit om dus geen beginstanden door te geven, vervolgens dus 1200 bijbetalen.
      En heb ik dus dit jaar een afrekening van 114 bijbetalen
      Vanaf juni 2014 betaal ik de grote rekening al af en maandelijks netjes het termijnbedrag ik maak dit over terwijl hun werken met automatische incasso maar het word overgemaakt dus komt binnen.

      Krijg ik nu ineens een das incasso brief of ik wel even 645 euro wil voldoen en wel de helft voor 31-5 en restbedrag voor 14-6 ik vraag oxxio waar dit van is, ja mevrouw u bent u betalingsregeling niet nagekomen.....euh???? Slecht rotbedrijf is het en ik ga dus maar fauw op zoek naar een nieuwe leverancier aangezien ik niet in staat ben dit te voldoen en er geen andere weg mogelijk is.
      Reactie van Oxxio | 26-5-2015 Beste Suzan,

      Wij begrijpen dat het vervelend voor je is, dat je met een dossier bij DAS wordt geconfronteerd terwijl je in de veronderstelling bent dat je maandelijks tijdig aan je betalingsverplichting voldoet.

      In onze bevestigingsbrief aan je bij het aangaan van een betalingsregeling staat echter vermeld dat de betalingen via automatische incasso dienen plaats te vinden. Indien dit dus niet gebeurt, wordt je betaling weliswaar verrekend maar onze administratie ziet een stornering van de automatische incasso en dan vervalt de betalingsregeling automatisch, met gevolg overdracht aan het incassobureau.

      Wij willen dit wel voor je nakijken. Kun je hiertoe een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer kunnen doorgeven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl?

      Alvast dank voor je moeite.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      JP | 26-5-2015

      Oxxio doet moeilijk met het vergoeden van teruggeleverde stroom opgewekt met zonnepanelen. Wat een ***. Als je moet betalen sturen ze per direct een jaarnota maar als er geld teruggegeven moet worden duurt het 12 weken.
      Reactie van JP | 28-5-2015 Nog niks gehoord naar aanleiding van bovenstaande. Ik ga het dossier compleet maken en aangifte doen van oplichting.
      Reactie van Oxxio | 26-5-2015 Beste JP,

      Wij begrijpen dat het vervelend voor je is dat je moet wachten op een te corrigeren jaarnota. Zou je een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer kunnen mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kijken wij het voor je na.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Kimberley | 21-5-2015

      @ Oxxio,

      Zojuist is hier iemand langsgekomen aan de deur die een offerte kwam doen. Gezien zijn papieren folders op waren zou dit via mail verzonden worden in een vrijblijvende offerte waarbij ik 1 maand de tijd zou krijgen om in te gaan op het aanbod of daar juist van af te zien. Nog geen 10 minuten later ontvang ik een mail van Oxxio om mij te feliciteren met mijn aanmelding. Ik heb mij NIET aangemeld bij jullie en ik wil mij bij deze NIET aanmelden of volgens jullie dan AFmelden.

      Ik heb meteen gemaild naar 3 Oxxio mailadressen dat ik geen klant wil worden en ik schrijf het nu hier. Ik vraag per vandaag (gezien jullie zo snel (10 minuten) een aanmelding kunnen creëeren, kan een reactie op afmelden ook geen probleem zijn) bevestiging dat u mij niet heeft aangemeld. Schrijf hier aub uw respons en stuur formele confirmatie dat er geen aanmelding is naar kimberley.deboey@hotmail.com.

      Mvg, Kimberley
      Reactie van Oxxio | 22-5-2015 Beste Kimberley,

      Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij je om je adresgegevens en een korte beschrijving van je klacht te e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      johanna | 19-5-2015

      Vandaag contact gehad met OXXIO,omdat ik 20-4-2015 een email / aanmaning kreeg of ik direct 70,47 wilde betalen,waarvan 40 euro incassokosten. Geen acceptgiro of herinnering ,nee,direct 40 euro incassokosten. Dit terwijl oxxio mijn jaarrekening teruggave zou verrekenen met maart,dat hadden ze even vergeten. Daarnaast had ik toen mijn oxxio nog werkte ,in mijn oxxio de betaaldatum naar 23 e van de maand gezet. Volgens mevrouw *** van de klantenservice kan je dit in mijn oxxio niet doen? Dus mevrouw *** is niet op de hoogte wat je in mijn oxxio wel en niet kan doen,er staat duidelijk, regel al uw zaken zelf in mijn oxxio. Mijn nieuwe contract die ik februari had afgesproken met OXXIO, heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gehad. toen ik mevrouw *** meedeelde dat ik geen 40 euro incassokosten betaal als ik niet eens in mijn oxxio kan,ik geen contract heb ontvangen en de datum allang naar de 23e had gebracht,en niet eens een acceptgiro of herinnering kreeg,hing zij direct de telefoon op,terwijl zij mij eerst naar de afdeling contracten zou doorverbinden. Toen ik haar vroeg wie over de 40 euro incassokosten ging,deelde zij mij mee zij hierover ging en dat zij vind dat het terecht is. Zeer onbeschoft allemaal. Ik belde 19-05-2015 om 15.52 uur en sprak met ***. Hoe kan ik weten wat exact mijn maandbedrag is als ik niet eens weet wat en waarvoor ik betaal. Geen contract met gebruik tarieven voor mij,geen gebruik van mijn oxxio,geen acceptgiro of herinnering email,alleen een aanmaning email met even 40 euro erbovenop. Kom op oxxio zo ga je dus echt niet met klanten om,schandalig.
      Reactie van johanna | 25-5-2015 De email gestuurd naar de oxxiomedewerker ,tot op heden geen antwoord van oxxio.
      From: "johanna" <johanna@kpnmail.nl>
      To: <deoxxiomedewerker@oxxio.nl>
      Subject: Fw: contract / betalingen / tarieven / mijn oxxio
      Date: Wed, 20 May 2015 12:20:02 +0200

      vandaag een rekening per email voor 159,35 euro?? waarvoor is die,staat er niet bij.

      wanneer krijg ik antwoorden op mijn vragen en klacht.
      Reactie van Oxxio | 20-5-2015 Beste Johanna,

      Je bericht klinkt niet best. Graag willen wij je helpen maar dan hebben wij je klantgegevens nodig. Wij verzoeken je vraag plus je postcode/huisnummer of je klantnummer te sturen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl dan pakken wij het op.

      Met vriendelijke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      Reactie van Pieter Cornelisz Hooft | 19-5-2015 @Johanna

      Volgens juffrouw ***, oh nee, juffrouw *** weet zij dat het terecht is, dat u 40 piek incassokosten in rekening gebracht wordt. Juffrouw *** heeft dus nog nooit gehoord van de Wet Incassokosten 1 juli 2012. Net als de rest van het bedrijf en zelfs de bestuurder *** waarschijnlijk ook niet.

      Volgens deze wet moet eerst de factuur verzonden worden, dan een herinneringsbrief en vervolgens een aanmaningsbrief. En tot slot nog een zogenaamde 14 dagen brief. En in dezelfde wet staat ook precies vermeld waaraan voldaan moet worden. En als daar niet aan is voldaan, zoals hier het geval van Oxxio, mag er HELEMAAL GEEN INCASSOKOSTEN in rekening gebracht worden. En er bestaat ook iets van rechtsgeldige betalingstermijn van 30 dagen.

      Maar ach, weten al die klanten veel. Keiharde opdracht van de bestuurder van Oxxio om alle wetten naast zich neer te leggen. En vervolgens hoppa na 1 dag achterstand gelijk incassokosten in rekening brengen. Of beter nog gewoon na 1 dag gelijk Das Incasso op het dak sturen. Zo gaat Oxxio met zijn klanten om. De bewijzen van het overtreden van deze wetten zijn hier dus geleverd.

      Oxxio overtreedt dus gewoon de wetten en de onwetende klanten betalen gewoon uit onwetendheid. Maar ook door het walglijke intimiderende gedrag en inpalmen van de klanten door de medewerkers van Oxxio. Het wordt de hoogste tijd dat de Autoriteit, Consument en Markt eens een onverwachte inval op de administratie gaan doen.

      Wat ben ik blij dat ik het begin van het jaar deze *** verlaten heb en gewoon weer terug ben bij het oude vertrouwde nest van Nuon.
      Reactie van johanna | 19-5-2015 Vergeten mee te delen dat ik 22 april betaalde i.p.v.20 april.
      Dit behoorde volgens oxxio op 15 april betaald te worden.
      helaas geen acceptgiro of herinneringmail,alleen aanmaning met een dikke 40 euro erbovenop email,die kunnen ze dus wel sturen.
      ach zo vang je van alle klanten een extra 40 euro p.m. extra.

      Terwijl in mijn oxxio staat betaling de 23e van de maand.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Peter Doedens | 19-5-2015

      Wat is het met Oxxio, ben daar ook een keer ingestapt nadat ik op het station een makkelijk verhaaltje kreeg. Nu probeer ik online mijn rekeningen in te zien, maar dat kan niet bij Oxxio, de jaar rekeningen inzien kan ook niet want dat werkt niet.. Heb daar al eerder een klacht over ingediend, ze zouden het repareren , maar dat lukt hun tot nu toe niet. Het gaat gewoon over het doorsturen van een pdf bestand.... kunnen ze niet, of willen ze niet.
      Reactie van johanna | 19-5-2015 Dit is even voor OXXIO,omdat ze de nieuwe wet niet kennen.
      Hierbij wil ik ook even vertellen dat ik geen acceptgiro,geen herinnering,alleen een aanmaning met 40 euro erbovenop heb gekregen.

      Post krijg ik niet van oxxio,in mijn oxxio kom ik niet,contract heb ik niet gekregen pfffffffffffff hoeveel kan er fout gaan bij 1 bedrijf.


      Nieuwe incassowet


      Per 1 juli 2012 is de nieuwe incassowet 2012 (Besluit Vergoeding voor Buitengerechtelijke Incassokosten) in werking getreden. Dit heeft consequenties voor de debiteurenadministratie van bedrijven, maar ook voor particulieren met een enkele vordering. Graag wijzen wij u kort op de veranderingen, welke deze nieuwe incassowet 2012 voor u met zich meebrengt.

      De nieuwe incassowet 2012 bepaalt dat u verplicht bent - na het sturen van een "normale" aanmaning/ingebrekestelling - een extra/laatste brief aan uw debiteur te sturen, de zogenaamde "14-dagen brief".

      Hierin laat u uw debiteur weten dat hij een laatste termijn van 14 dagen heeft om tot betaling over te gaan. Verder verplicht de nieuwe incassowet 2012 u om uw debiteur in deze brief mee te delen dat de vordering wordt verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten, indien niet binnen de betalingstermijn van 14 dagen wordt betaald. De hoogte van de incassokosten dient expliciet in deze brief te worden vermeld.

      De hoogte van de incassokosten is bij wet geregeld. Hiervan mag niet ten nadele van uw debiteur worden afgeweken.
      Reactie van Oxxio | 19-5-2015 Beste Peter,

      Vervelend dat het je niet lukt om inzage te krijgen in je MijnOxxio. Kun je ons een korte beschrijving van je klacht en je kalntnummer e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kijken wij of wij het voor je kunnen verhelpen.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      h de vries | 18-5-2015

      Agressieve verkoop!!!! Tijdens telefoongesprek wordt er een aanmeldingsformulier via mail gestuurd. Ik word bijna gedwongen om die meteen te activeren. Dus ook maar gedaan. Daarna krijg ik mijn aanmelding via post binnen. Heb meteen gebeld dat ik GEEN klant wil worden bij Oxxio en dat ze mijn aanmelding per direct moeten stopzetten (dit is binnen de 14 dagen). Wat blijkt, Oxxio heeft mijn aanmelding niet stopgezet en intussen hebben ze zelfs mijn huidige energieleverancier een bericht gedaan van beëindiging.
      Ik mocht telefonisch mijn aanmeldingen beëindigen. Ik heb zelfs uitgelegd waarom ik niet klant wil worden. De medewerkster was het helemaal met mij eens en zij gaf aan dat ze het aanmeldingsformulier zou beëindigen. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze energieleverancier. Ben echt zeer ontevreden!!!
      Reactie van Oxxio | 19-5-2015 Beste H. de Vries,

      Je geeft aan dat je je tijdig (binnen 14 dagen) na ontvangst van het welkomstpakket bij Oxxio hebt afgemeld. Wij willen dit graag voor je nakijken. Kun je ons een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer doormailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      yvonne kusters | 18-5-2015

      Geachte Oxxio,
      Helaas, heb ik nu op dit moment geen enkele positieve ervaring over oxxio en aangekoppeld incassobureau te melden!
      Wat ik wel te melden heb, dat oxxio medewerkster heeft, die aan de phoon, gewoon niet de interesse tonen, en, juiste informatie niet correct geven, en de daarbijbehorende beloftes daaropvolgend, op het bordje van de lkant komt!
      Fouten en het correct notuleren, van de info, uitleg en beloftes, zijn het gevolg.
      Na meerdere malen contact te hebben gehad, na de juiste voorschotnota vastgesteld te hebben, en de afspraak die gemaakt werd op dat moment, om automatische incasso een maand later van kracht te laten gaan.
      Daarbij werd mij verzekerd, om de factuur van de open maand, met de jaarrekening te verrekenen.
      Niets is gebeurd, heb er ook meerdere malen contact over gehad en gewezen naar de afspraak die gemaakt was.
      Dit, omdat ik, herhaaldelijke malen herinneringen, mails, telefoontjes, zelfs in het weekend, werd ik lastig gevallen, dit door de fout van oxxio medewerksters zelf!
      Ik had en heb er genoeg van, om te blijven bellen, op te lossen, en tegen gesloten deuren aan te looen.
      Inmiddels, hebben, in uw opdracht, oik nog mederwerker van das, incasso, herhaaldelijke malen lastiggevallen, en weerleggen, en zelfs, de technieken denken aan te kunnen wenden, om een klant bang te laten worden, en in het nauw te willen drijven.
      Dit gebeurt puur, door aangeleerde houdingen, in een contact, met " klanten en een open factuur" aan te spreken, en terug te dringen.
      Ik snap, dat het soms aangewend moet worden, ben zelf nl aktief in zaken doen, en begrijp het derhalve wel!
      Maar, als laatste wil ik hierin duidelijk aangeven, dat ik een gedupeerde, en met verlies kampende vrouw ben, en ik mij niet laat dreigen!
      Alles, is weerlegbaar, en zal ik ook doen, om toch het noodzakelijke te moeten afdwingen......
      Fatsoenlijke deskundige telefoonnistes, met de skills, om een gesprek aan te gaan, en in te kunnen schatten, wie men aan de phoon krijgt.....
      Ik wil hier ook werk van maken, en zal dat ook doen....
      Zo gaat dat niet meer, en zal de bal op een correcte eerlijke manier, leggen waar die hoort.
      En een front vormen, met de echte gedupeerden, die dit net zo hard tegen komen als ik.
      Ik zal ze instruweren, wat ze moeten doen, om zich zeker te stellen, om opnames te maken van de beloftes aan de telefoon.
      Heel hard nodig, zodat een mens, niet zomaar, met voorzichtige woorden van medewerker, als idioot en leugenaar aan de kant gezet kan worden.
      Dan onstaat er ook geen discussie meer, wie nu fout zat?
      De klant weet nl altijd wat hij vraagt en wat voor antwoord hij of zij krijgt, de medewerkers niet, omdat het hun niet aan gaat,
      Snapt u nu waarom ik hier voorgoed een einde, en verandering in wil brengen?
      Dit, zal nu niet op web komen, maar zal op mijn manier wel de bal opgooien
      U snapt dat echte gedupeerden, zich niet afvragen, of ik waarheid vertel,
      Ze herkennen nl dat ze in get zelfde systeem vastzitten.
      Maar eens komt er een eind aan alles, en iedereen herft hierin een eigen verantwoording.
      Ik neem hem nu. Genoodzaakt, dat wel.
      Maar schijnbaar moet het, voor er eindelijk eens iets goed gedaan word...
      Het woord emphatie, us de sleutel.
      Yvonbe
      Reactie van Oxxio | 19-5-2015 Beste Yvonne,

      Zo te lezen is er heel veel gebeurd. Kun je ons een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl. Dan kijken wij of wij hierin iets voor je kunnen betekenen.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      johanna | 14-5-2015

      Ik heb al 4 maanden geen gebruik van Mijn Oxxio,ondanks alle reclame die ze maken om alles zelf in je mijn oxxio account te regelen.

      Ik heb al zoveel beloftes gehad dat mijn oxxio weer zou werken en al mijn post weer teruggeplaatst is,maar nee hoor,het werkt nog niet.

      Eerst een exuus, iedereen krijgt nieuwe klantnummers,daarom werkt het tijdelijk niet,een maand later,ja wij weten ervan het is een itc probleem,maar het is volgende week verholpen,weer een maand later,binnen 10 werkdagen werkt het weer.
      Nu krijg ik een email dat alles weer werkt,en .... nee hoor ... werkt nog niet,
      bel ik naar oxxio,word er meegedeeld dat iemand per ongeluk die email heeft verstuurd.

      Hoe is het mogelijk dat zo'n groot bedrijf als OXXIO , die beloofd aan hun klanten dat je alles zelf kan regelen in mijn oxxio,niet eens de pagina MIJN OXXIO kan laten werken.

      Ik kan geen voorschotcheck meer doen,alle andere voorschotchecks kan ik niet meer inzien,mijn jaarnota's zie ik niet meer,mijn contract en verbruik.Alles is weg.

      Een nota gehad dat ik 106 euro zou terug krijgen,wanneer word dit gestort?

      OXXIO beloofd klanten een mijn oxxio gebruik,kom dit dan ook na.
      Reactie van Pieter Cornelisz Hooft | 15-5-2015 @Johanna

      Het grote probleem bij Oxxio is de gigantische administratieve wanorde. Ondanks dat ze die chaos nog steeds niet op orde hadden, zijn ze zo oerend dom geweest om 1 februari over te stappen op een nieuw systeem. Je raadt het al. De chaos wordt steeds groter, groter en groter. En de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet. Er is geen enkel zicht in die chaos.

      Maar de legendarische uitspraak van Johan Cruijff: elk nadeel heb se voordeel. Met de enorme aantallen fouten die ze al sinds de oprichting 10 jaar geleden maken kunnen ze zich nu verschuilen mooi achter het nieuw ingevoerde systeem.

      Als je belt over fouten, krijg je heel simpel te horen dat het aan het nieuwe systeem ligt en bel volgend jaar maar eens terug. Neen, alle fouten liggen ook aan de klanten zelf en het nieuwe systeem en Oxxio doet alles verder supergoed.

      Dus ook nu nog véél meer jaarafrekeningen die niet meer kloppen. Correcties op correcties op correctie. Verkeerde ingangsdatums, verkeerde opzegdatums, Mijn Oxxio werkt niet, ook de voorschotcheck niet en de app.

      En ach, het valt allemaal toch wel mee. Voor mijn één persoon huishouden had ik volgens de jaarafrekening van 27 april 2015 slechts 98.259 m3 gas verbruikt. Of ik maar even € 65.833.53 wil bijbetalen. Dat doe ik toch maar even niet. Automatische incasso lukt natuurlijk niet. Ik heb het bedrag even niet op mijn betaalrekening staan. Maar goed ook.

      Maar gewoon niet reageren, gaat de vordering vanzelf naar Das Incasso. Wederom gewoon niet reageren, gaat de vordering van €65.833.53 gewoon helemaal vanzelf naar de Kantonrechter. En dan mag Oxxio uiteindelijk bij de Kantonrechter uitleggen wat een chaos het bij Oxxio is.

      En dan vraagt de Kantonrechter natuurlijk, of Oxxio misschien ietsie pietsie heeft gecontroleerd, of een gasrekening van € 65.833.53 misschien niet helemaal goed was. En de cirkel is voor Oxxio rond.

      En dan nog de verklaring van een medewerkster in één van deze klachten: tja, we zijn ontzettend druk met al die achterstanden oplopend tot wel 6 maanden, dus papieren en digitale post hebben we gewoon even geen tijd voor. Die gooien we regelmatig gewoon weg. Dat geeft dan wat lucht en ruimte in onze achterstanden.

      Maar daarnaast heeft Oxxio een heuse oplossing voor alle problemen. Gewoon kop in het zand en alle problemen zijn opgelost.

      EN BESTE JOHANNA, JE MOET FLINK ACHTER DIE TERUGGAVENOTA AANGAAN. IK LAS LAATST HIER DAT OXXIO TERUGGAVENOTA’S OP EEN APART SPOOR PARKEERT EN VERVOLGENS NOOIT UITBETAALD.
      Reactie van johanna | 15-5-2015 Ik heb het inmiddels doorgestuurd naar uw emailadres.
      Dit is de afgelopen maanden al een paar keer gedaan.
      Mijn klantnummer heeft u nu ook.
      Reactie van Oxxio | 15-5-2015 Beste Johanna,

      Wij begrijpen dat het vervelend voor je is dat je geen gebruik kunt maken van MijnOxxio. Wij willen dan ook graag voor je nakijken waar dit aan ligt. Kun je ons een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer doorsturen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl?

      Alvast bedankt voor je medewerking.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Ruud van Hees | 13-5-2015

      waaahaaahaaa wat slecht van Oxxio je mag geen kritiek uiten op hun service, en als je klanten dan tips geeft hoe om te gaan met klachten wordt je verwijderd van hun site hahahahaha hoe slecht hahahaha Oxxio ***** mensen.
      TIP: stap niet over naar oxxio mocht je opzoek zijn naar een nieuwe leverancier. En doe de groetjes aan Pim van #Oxxio ;-)
      Reactie van Rosalinde van 't Zandt | 13-5-2015 Inderdaad kunnen ze absoluut geen kritiek verduren. Ze voelen zich heiliger dan de Paus, God en Allah tesamen.

      Ik ben al een jaar bezig een gefraudeerde jaarnota gecorrigeerd te krijgen. Ze pakken gewoon heimelijk 2 jaren op 1 nota te samen. Ook prachtig is, twee berekenmethoden vermelden in 1 brief: 2013 een afrekening opgemaakt met een 0-verbruik. 1. De reden hiervan is dat wij voor beide data van je netbeheerder een meterstand van 0 kWh hebben ontvangen. 2. De eind meterstanden die wij hebben gehanteerd, zowel voor hoog als voor laag, zijn op afstand van de slimme meter uitgelezen. Daarmee gaan wij ervan uit dat dit de juiste meterstanden zijn.

      Dus met nulstand begin en nulstand eind presteert Oxxio het gewoon om het dubbele verbruik in rekening te brengen. Erger nog, ook nog te incasseren met een automatische incasso.

      Je snapt echt niet wat ze nou doen, willen en bedoelen. Jawel, mij oplichten en het dubbele verbruik in rekening brengen. En brieven weigeren ze verder te beantwoorden als je vragen stelt. Het wordt ze te heet onder de voeten.

      Ook de communicatie is huilen met de pet op. En als je ze belt kom je er echt niet door. Of een waterval van woorden en niets zeggen. Maar wel “jij moet dit”, en “jij moet dat”, maar vooral “en jij moet alleen maar betalen” en daarmee basta. Terwijl de klant hun broodheer is. Hebben ze nooit van gehoord.

      Een typerende omschrijving van wat dit voor club is toch wel halsstarrige, agressief dictatoriale intimidatie en inpalmen van de klanten. Je hebt er als klant écht niets te vertellen.

      Binnenkort zien we elkaar bij de Kantonrechter. Mag Oxxio het dubbele verbruik en nog heel veel meer oplichting netjes aan de Kantonrechter uitleggen. Jij moet dit, jij moet dat …….
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      tiemens | 7-5-2015

      na beëindiging contract afschrift gekregen maar na drie weken nog geen geld over gemaakt wat ik tegoed heb
      van ze via mail of internet geen mogelijkheid tot komunictie
      alleen via duur 0900 nummer 55 cent plus kosten eigen telefoon
      goed geregeld voor een internet bedrijf
      Reactie van Richard van den Oever | 9-5-2015 @tiemens
      Wat een schijnheilig gedoe weer van Tess. “dan kijken wij voor je na waarom je het bedrag nog niet hebt mogen ontvangen”.

      Nathalie schreef toch al dat jullie de teruggavenota’s helemaal niet uitbetalen en parkeren op een aparte rekening. Als de klanten niet reageren, pikken we het geld gewoon zelf in. Door deze **** kunnen we onze tarieven zo scherp houden en staat Oxxio op de vier na laagste plaatsen op deze site.

      Maar wat wil Tess nou schijnheilig nakijken? Oxxio betaalt de teruggavenota’s van alle eindafrekeningen al jaren lang gewoon NIET uit en steekt het geld gewoon in de eigen zak.

      En dat is nou precies wat Greenchoice een paar jaar geleden ook deed. Maar toen kreeg Greenchoice een schamele boete van ruim 7 miljoen euro van NMa opgelegd omdat zij ruim 8 miljoen euro van de klanten in de eigen zak stak.

      En omdat Oxxio dezelfde ****praktijken als Greenchoice uitoefent met het achterhouden van teruggavenota’s van de klanten, zal de rechtsopvolger van NMa, de Autoriteit Consument en Markt (ACM) Oxxio binnenkort ook wel weten te vinden om Oxxio een soortgelijke boete op te leggen vanwege het **** van de klanten.

      Misschien dat ACM gelijk eens kan kijken naar alle andere vormen van ****. Zo’n beetje alle wetten die op Oxxio van toepassing zijn overtreedt Oxxio.

      Vooral het **** bij het afsluiten van een contract. Dan is een contract nietig en ze presteren het dan nog om klanten een opzegvergoeding in rekening te brengen. Dan moet de consument dus aan een **** Oxxio een opzegvergoeding betalen om van die **** af te komen.

      Een nietige overeenkomst heeft nooit bestaan. Op een nooit bestaande overeenkomst kun je dus nooit een opzegvergoeding vorderen. Weet Oxxio veel …………. Nee, inderdaad
      Reactie van Oxxio | 8-5-2015 Beste Tiemens,

      Je geeft aan dat je aan de hand van je eindnota nog een bedrag tegoed zou hebben, maar dat dit ebdrag nog niet aan je is overgemaakt. Kun je ons je klantnummer en een korte beschrijving van je klacht e-mailen. Dit kun je doen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kijken wij voor je na waarom je het bedrag nog niet hebt mogen ontvangen.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Reactie van Nathalie Brouwers | 7-5-2015 @tiemens
      Uit de honderden klachten en reacties over dit niet zo frisse bedrijf is komen vast te staan, dat Oxxio zowel papieren post als digitale post en ook aangetekende brieven gewoon weggooit.

      In één van de reactie werd zelfs gemeld, dat een medewerkster van Oxxio aan de klager verklaard had, dat bij Oxxio inderdaad veel post gewoon weggegooid wordt of niet beantwoord. Vooral opzeggingen en meterstanden of afspraken. Daar hebben ze gewoon geen zin in en kost te veel tijd. Kan ook haast niet anders met een achterstand van maanden.

      Het is werkelijk beschamend wat Oxxio doet, maar vooral ook NIET doet en ik lieg echt niet. Dat laten we wel aan Oxxio over.

      Ook lees je hier net als bij u een en al klaagliederen over het niet of pas maanden later uitbetalen van teruggavenota’s. Die stalt Oxxio gewoon apart zonder ze uit te betalen, totdat de klant zelf reageert. En wie niet reageert, is gewoon zijn geld kwijt.

      Dat zullen ze wel doen om hun zware verliezen een beetje te compenseren vanwege alle boze klanten die door de belabberde service en behandeling naar een andere leverancier zijn overgestapt.

      Tel uit je winst voor Oxxio, tel uit je verlies voor de klanten.

      U zou het met deze 2 adressen kunnen proberen. Bij een van de 2 krijgt u een ontvangstbevestiging. Maar dat zegt ook weer niks, want Oxxio ontkent dan glashard dat ze geen ontvangstbevestiging hebben verstuurd, terwijl die wel in uw mailbox staat. Ook dat is Oxxio ten voeten uit. Wat een club toch.

      oxxio-btc-foreward@mailuk.custhelp.com

      klantenservice@oxxio.nl
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      s | 6-5-2015

      Nooit aan beginnen. Tijdje geleden voor aangemeld, kreeg geen bevestiging. Ik dacht bel even, het was niet gelukt omdat de vorige bewoner niet het contract had stop gezet. De meneer die mij sprak belde naar de afdeling jurdisch, ze adviseerde mij om ergens anders aan te melden. Zonder de toestemming van de vorige bewoner mochten ze het contract niet stopzetten, en de vorige bewoner was in het buitenland. Dus moest me ergens anders aanmelden.Dan werd het contract van de vorige bewoner automatisch verbroken. Ik dacht ik meld me wel ff aan en dan ga ik terug na oxxio. Maar zag een topdeal dus liet vast zetten bij nuon. De dag dat mn contract inging hebben ze zonder mij toestemming mij onterecht terug gehaald nu heb ik een boete van 100 euro dank u zeer OXXIO! En ook niks geen notties gemaakt over deze sittuatie, tuurlijk niet he. Als ma in jullie voordeel is bah bah.
      Reactie van Oxxio | 8-5-2015 Beste S,
      Wij begrijpen dat het vervelend voor je is om met een opzegvergoeding van NUON te worden geconfronteerd, omdat Oxxio toch je aanmelding voor je heeft verwerkt.

      Kun je ons een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer naar ons e-mailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kijken wij het voor je na.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Reactie van Margriet Lokhof | 6-5-2015 @S


      Oxxio heeft dus helemaal geen zin in dit gedoe. Maar Oxxio denkt wel maar liefst 100.00 euro binnen te kunnen harken over de rug van een onwetende klant.

      Dat is nou typisch de korte termijn filosofie van Oxxio. Koste wat het kost onrechtmatig in allerlei bochten wringen om maar liefst 100 euro binnen te harken, in plaats van te werken aan trouwe, tevreden klanten, die jaar in jaar uit probleemloos elk jaar weer gemiddeld 2.000 euro (automatisch) betalen aan Oxxio.

      Dat is toch de wereld op z’n kop. Eerst stuurt Oxxio je het bos in, wegwezen consument. Vervolgens stelt je alles in het werk om bij die **** weg te komen, moet je ze ook nog eens een boete van 100.00 euro betalen om van deze **** voorgoed verlost te worden. Oxxio **** toch de boel, en niet de consument.

      **** door Oxxio bij het afsluiten van een contract. Door al dat **** door Oxxio is er geen volledige (en dus ook eerlijke wederzijdse) wilsovereenstemming tussen beide partijen, zodat conform de artikel 95m van de Elektriciteitswet 1998 er sprake is van een nietige overeenkomst. Anders gezegd en ook heel simpel voor iedereen, een nietige overeenkomst heeft juridisch nooit bestaan.

      En Oxxio snapt vervolgens nog steeds niet, dat je door al dat **** van de klanten op een nooit bestaande overeenkomst natuurlijk nooit 100.00 kunt vorderen.

      En als Oxxio denkt, dat zij dat wel kan, omdat Oxxio denkt boven alle wetten te staan, moet Oxxio vooral haar vordering van 100.00 even neerleggen bij de Kantonrechter.

      De Kantonrechter zal Oxxio dan vervolgens alle hoeken van de rechtbank laten zien als Oxxio de Rechtelijke Macht lastigvalt voor 100.00 euro voor zaken waarvan ze zelf niet in staat lijkt te zijn om die zelfstandig af te handelen. De (dure) Rechtelijke Macht is natuurlijk niet bedoeld voor dit soort flut zaken van Oxxio. DUS NOOIT DIT SOORT ZAKEN BETALEN.

      En als Oxxio niet capabel genoeg is om zonder de hulp van de Kantonrechter maar liefst 100.00 euro zelf te incasseren, moeten we ons terdege afvragen of de bedrijfsleiding van Oxxio wel capabel genoeg is om een energieleverancier in Nederland te leiden.

      Genoeg redenen om eens te laten overwegen om Oxxio gelijk onder curatele laten te laten stellen. Want er worden toch wel heel veel consumenten door Oxxio voor zeer forse bedragen financieel benadeeld. Het wordt de hoogste tijd dat de consument hiertegen beschermd wordt.

      En laten we het dan vooral niet hebben over hun al jarenlange chaotische administratie met een verwerkingstijd van meer dan een half jaar. Daar wordt toch niemand wijs van met het ongekend aantal fouten en correctie op correctie op correctie.

      Moraal van het verhaal, als je **** wordt hoef je natuurlijk nooit te betalen aan die ****. De consument wordt dan aan alle kanten door de wetten beschermd, maar je moet er dan wel zelf achteraan. Dat zal Oxxio zeker niet voor u doen!
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Erik | 4-5-2015

      Ik heb problemen om de gevraagde pagina op de oxxio site te krijgen terwijl ik wel ingelogd ,zie dan een donkere dame met de tekst oeps de gevraagde pagina is niet beschikbaar ,kan u dit oplossen
      Reactie van Oxxio | 8-5-2015 Beste Erik,

      Kun je ons je klantnummer en een korte beschrijving van je klacht e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      nijhoff | 4-5-2015

      slecht. niet aan beginnen

      ,geven niet thuis ,staan wel klaar om sancties te geven [boete] maar niet klaar om antwoord te geven om hoe en waarom ,en zaken op te lossen. blijkt dat de afschrijvingen die oxxio handteerd ,en de bank gegevens niet over éénkomen, doch als je hier over belt krijg je zoveel verschillende mensen die deze zaak?? zogenaamd behandelen en niet weten hoe dit in elkaar zit .een afspraak maken met iemand die wel capabel is lukt niet.

      Niet aan beginnen deze aan deze leverrancier
      Reactie van Charlotte van den Brink | 5-5-2015 “een afspraak maken met iemand die wel capabel is lukt niet”. Een open deur intrappen noemen we dat. Iemand die capabel is, is er gewoon niet bij Oxxio.

      Maar ik heb de eer gehad wel eens iemand van Oxxio aan de lijn te krijgen. Jawel, de medewerkers beschouwen het namelijk als een eer dat je ze mag bellen, na een half uur in de wacht op eigen telefoonkosten. En elke medewerker vertelt steeds dan weer een ander verhaal over dezelfde vraag. Een inconsistente organisatie noemen we dat, tegenstrijdig en zonder innerlijke samenhang.

      Het is werkelijk niet te filmen wat daar allemaal gebeurt. Die man snapte er helemaal niets van. Een waterval van woorden wat helemaal niets met de vraag te maken had. Ondertussen wel weer *** en ***, het “stokpaardje” van Oxxio om te kunnen overleven in energieland, maar wel ten koste van de klant. Want de klanten betalen zich (volkomen onterecht) helemaal scheel door al dat *** en *** en alle fouten die Oxxio maakt.

      En ik kon niet eens de zin van mijn vraag afmaken of de medewerker dramt er met z’n waterval van woorden weer tussendoor. Je komt helemaal niet aan het woord en die man bepaalt wel wat jij als klant MOET doen. Jij MOET dit, jij MOET dat, en vooral jij MOET gewoon betalen. Maar Oxxio staat ondertussen met 970 klachten op internet wel bovenaan de lijst van de grootste *** in energieland.

      En ook geen enkele interventie richting klant (volgens het woordenboek is dat een “actieve handeling om een probleem op te lossen”). Daar hebben ze bij Oxxio nog nòòit van gehoord. Ik heb al jaren geen enkele interventie kunnen waarnemen. Alleen maar fout na fout, onterecht betalen na onterecht betalen.

      De – uiteindelijk - geld binnenbrengende klant heeft bij Oxxio helemaal niets te vertellen. Oxxio dicteert de klanten met harde hand en daarmee basta.

      Maar ja, de klanten lopen ondertussen wel in het kwadraat vanzelf weg naar een leverancier die wel interventie in het vocabulaire heeft staan en gewoon normaal doet naar een klant en vooral ook luistert.

      Oxxio snapt nog steeds niet, dat de gewaardeerde klanten geld binnenbrengen Maar het zal waarschijnlijk niet lang meer duren of alleen het personeel is nog klant van Oxxio.

      Dan kan Oxxio haar fantastische app volledig naar de eigen wens van het personeel zelf helemaal optimaliseren. En er zal geen enkele klant meer zijn die het personeel zal tegenspreken. Ga vooral zo door.
      Reactie van Oxxio | 4-5-2015 BesteNijhoff,

      Uit je bericht begrijp ik dat een en ander niet goed gaat. Als je je vraag met je postcode/huisnummer of je klantnummer doorgeeft via deoxxiomedewerker@oxxio.nl dan pakken wij je vraag graag op.

      Met vriendelijke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      afkir | 29-4-2015

      Zeer zeer slechte service. Exact hetzelfde als Kim hieronder. uiterlijk 6 april zou ik de paradigit code krijgen omdat de termijn van 2 weken na de eerste afschrijven was gedaan en gelukt. contact opgenomen dat ik niets had ontvangen. binnen paar dagen zou ik 'm alsnog krijgen. Niets ontvangen. weer bellen. binnen 1 week zou ik 'm krijgen. ik had al een vermoeden dat daar niets van terecht zou komen. uiteraard niets ontvangen. weer bellen; heel lang aan de telefoon. het moest uitgezocht worden. conclusie; men weet niet waar het verkeerd is gegaan, maar nu 'moest' ik de code binnen 2 weken ontvangen. kon ik zeker van op aan. Uhu zeker??? ja zeker. sterker; de vrouw zei dat het uiterlijk 2 weken zou duren, maar uit ervaring zou het binnen een week gebeuren. Vandaag dus 2 weken voorbij. Weer gebeld; medewerker gaat een mailtje sturen naar de vrouw die mij garandeerde dat ik 'm binnen 2 weken zou krijgen. Je kan wel raden wat dat gaat worden!!!!! inmiddels 5 weken na de eerste termijn afschrijving. wat een slechte slechte service. verschrikkelijk!!!! een stomme code aanmaken. alsof het wiel opnieuw uitgevonden moeten worden.

      mijn troef is dat ik iig 4 bestaande klanten kan overhalen om van oxxio over te stappen naar een ander. iK geef het nog een week.

      wordt vervolgd.
      Reactie van Dries Andriessen | 3-5-2015 “alsof het wiel opnieuw uitgevonden moeten worden” bij Oxxio. Dat klopt inderdaad bij Oxxio. De nieuwe energieleveranciers die zich na de “prachtige” privatisering gemeld hebben op de energiemarkt moeten stuk voor stuk het wiel uitvinden met de computersystemen, personeel, maandbetalingen, jaarafrekeningen, gas en stroominkoop etc.

      Enerzijds kost dat bij elke energieleverancier naast elkaar tientallen miljoenen euro’s, wat allemaal opgebracht en betaald moet worden door alle klanten. Tel uit je winst.

      Maar als ze met die miljoenen er nou iets moois van hebben gemaakt kun je denken dat is mooi. Maar stuk voor stuk maken ze er een gigantische zooi van. En Oxxio spant wel de kroon met 970 klachten op nummer 1 op de klachtensites. In perspectief heeft Nuon honderden klachten minder, maar 10 x zoveel (tevreden) klanten. Dus weinig reden om naar Oxxio te gaan.

      De medewerkers van Oxxio snappen er helemaal niets van als je belt. Watervallen van woorden, maar niets zeggen, vooral niet luisteren, maar wel intimideren en afbluffen. Ze weten ook niks, erger nog, ze snappen ook niks, maar de klant moet wel dit, de klant moet wel dat, en als u niet meewerkt (met Uw probleem) kunnen we niets voor u doen en hangen ze gewoon op. Daar betaal je lieve duiten voor

      Afwikkeling jaarrekening 2012 van mij is nog steeds niet opgelost. Krijg ik 7 correcties op correctie op correctie. Werkelijk niet te filmen. Ik snap er helemaal niets meer van, maar de medewerkers van Oxxio nog minder.

      Ik heb alles in de papierversnipperaar gegooid en geschreven dat ze me uit kunnen schrijven en als ze een vordering denken te hebben maar naar de Kantonrechter moeten stappen. Mogen ze aan de Kantonrechter uitleggen wat ze gefreubeld hebben. Zoek het zelf maar uit, ik stop er mee.

      Nooit meer wat vernomen, wel gelukkig afgesloten en tevreden terug naar de goeie ouderwetse Nuon. Daar kun je op bouwen met normale medewerkers die je helpen en gewoon zonder watervallen van woorden naar je luisteren om probleem op te lossen.
      Reactie van Kim de Ruiter | 30-4-2015 Ik heb vandaag de code ontvangen!
      Het heeft dus toch iets geholpen ;)
      Hopelijk bij jou ook?
      Reactie van Jolande de Snoo | 30-4-2015 @ afkir

      Wat een achterbaks gedoe weer van Oxxio om u zo aan het lijntje te houden.

      Hetzelfde is mij overkomen. Net zolang traineren en onzinnige smoezen bedenken totdat na 3 maanden de termijn van de code vervallen is en je kunt vervolgens fluiten naar je apparaat. Hoe verzinnen ze het. En er is in die tussentijd dus geen enkel zinnig woord uit al die medewerkers gekomen.

      Dit alles is echter ook doelbewust de bedoeling van Oxxio. Uitstellen totdat ze niet meer “hoeven te leveren”. En dan ook nog eens volmondig roepen dat het je eigen schuld is en niet de schuld van die **** van Oxxio.

      Maar natuurlijk moeten ze wel leveren, want door niet te leveren plegen ze niet alleen wanprestatie, maar ook puur bedrog en dwaling. “Ze staan er bij en kijken er naar” om je vervolgens doelbewust ****

      Ik heb toen het contract gewoon opgezegd wegens wanprestatie, dwaling en bedrog. En natuurlijk heb ik ook de opzegvergoeding niet betaald. Oxxio **** de boel en dan moet de klant zeker die opzegvergoeding gaan betalen om van die **** af te komen. Hoe verzinnen die geldwolven het.

      Ik heb ze toen geschreven, dat als ze geld willen zien, zij hun verzoek maar met redenen omkleed op grond waarvan zij menen een vordering op mij te hebben maar bij de Kantonrechter moeten neerleggen.

      Als die **** doelbewust de boel bedonderen zijn er natuurlijk helemaal geen redenen voor een vordering. Nooit meer wat gehoord van die **** en inmiddels ben ik bij een veel goedkopere andere energieleverancier. En daar gaat het allemaal wel goed en word je aan alle kanten gewoon op een normale manier geholpen.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Jeroen O.O. | 29-4-2015

      Lig nu al een jaar overhoop met Oxxio over het doorvoeren van de juiste meterstanden. Continu haalt men dag en nachtteller doorelkaar. Verder: als je probeert meterstanden in te voeren op de website lukt ook niet. Dan maar bellen met Oxxio om de meterstanden door te voeren, ook de medewerker van Oxxio lukt hetn iet om de meterstanden in te voeren. De klacht wordt dan doorgezet naar een specialistische afdeling, die zou binnen 5 werkdagen contact met mij opnemen.............jawel............per mail (!). Echter tot nu toe geen reactie.

      Oxxio is rg klantonvriendelijk als het gaat om klachten, zal mij benieuwen als je j voorschot niet op tijd betaalt wat zij dan doen?
      Reactie van Oxxio | 29-4-2015 Beste Jeroen,

      Uit je bericht begrijpen we dat het doorvoeren van je meterstanden niet goed gaat. Graag willen we je helpen, maar dan hebben wij je klantgegevens nodig. Als je je vraag plus postcode/huisnummer of je klantnummer doorgeeft via deoxxiomedewerker@oxxio.nl pakken wij deze voor je op.

      Met vriendelijke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      M. Baltus | 19-4-2015

      Oxxio is werkelijk waar de meest slechte organisatie die er bestaat. Wij hebben echter geen goed woord over voor dit bedrijf. Wij hebben anderhalf jaar gelden zonnepanelen aangeschaft met de zogenaamde slimme meter. Vorig jaar kregen wij een x bedrag terug en hebben daar een aantal maanden op moeten wachten omdat oxxio het geld naar de verkeerde rekening heeft overgemaakt. Dit jaar krijgen we opnieuw een jaarafrekening die weer niet klopt. We moeten zelfs bijbetalen!!!!! Hebben ze de terug geleverde energie niet op de jaarafrekening vermeld. Op de site van oxxio kunnen we zien wat er terug geleverd is aan energie dus is het logisch dat we geld terug krijgen. Wanneer je oxxio belt is het standaard antwoord van de klantenservice: ik noteer het in het systeem waarop er fout op fout gemaakt wordt. Zo schrijven ze doodleuk maandbedragen af terwijl de afspraak was om daar even mee te wachten tot de juiste maandbedragen bekend waren. In mijn oxxio staat het nieuwe maandbedrag en de daadwerkelijke afschrijving is beduidend hoger ??? Wat een afgestemde ****. Tot mijn verbazing is er een nieuw jaarrekening opgemaakt met weer de verkeerde bedragen v.w.b. de teruglevering. Dus moeten we alsnog bij betalen. Terwijl toch zeker te zien is in mijn oxxio dat wij ruim 2000 kwh hebben terug geleverd en op de rekening 11 kwh staat. De maat is vol en zij krijgen van mij het certificaat van slechtste bedrijf ooit. Ik stap over naar een andere energieleverancier !!!!.
      Reactie van M. Baltus | 6-5-2015 vandaag 6 mei nog steeds geen respons van oxxio. Terwijl Leonie doodleuk reageert op mijn bericht of ik klantgegevens door wil geven. Na dit gedaan te hebben hoor je vervolgens niets meer van deze mensen. Hoezo klantvriendelijk en behulpzaam. En dan die standaard antwoorden van oxxio medewerkers. Ze kunnen beter niets meer schrijven want ze komen afspraken niet na. Maar voor ons is het een feit per 1 juni zijn wij over naar NUON. Heb ze daar wel even verteld dat oxxio geen juiste jaarafrekening op kan stellen en verwacht van hun beter. SLechter kan in ieder geval niet.!!!
      Reactie van Rellek Retep | 23-4-2015 @M Baltus

      Inderdaad verdienen ze een certificaat slechtste bedrijf. Oxxio maakt er aan alle kanten gewoon een zooitje van. Wat ze fout kunnen doen, doen ze ook gewoon fout en ze hebben geen enkele kennis in huis om eens iets in één keer goed te doen. Maar het ligt allemaal aan de klanten. Ze denken zelf, dat ze alles perfect doen.

      Deze zielige figuren gaan zelfs bij mij 42.23 euro gerechtelijk incasseren. Waar ze zichzelf toch mee bezig weten te houden.

      Niet met het oplossen van gigantische administratieve en computer technische problemen en chaotische administratieve achterstanden van meer dan een half jaar. Neen, dus echt gewoon 42,23 euro proberen binnen te harken.

      En vier bladzijden verweer over **** en mij aan alle kanten **** reageren ze gewoon niet op. Die **** daar op kantoor weten donders goed dat ze finaal onderuit gehaald worden door de Kantonrechter. Daarom durven ze niet te reageren.

      En zoals hier op deze site omschreven worden honderden consumenten op grote schaal volkomen onterecht een poot uit gedraaid, wat ze soms honderden euro’s kost zonder nog maar 1 kuub gas geleverd te hebben gekregen.

      Het wordt de hoogste tijd dat de Autoriteit Consument en Markt (ACM) de consument beschermt tegen hun **** en dat zij vergunning van Oxxio intrekken en dat Oxxio ook onder curatele wordt gesteld.
      Reactie van Oxxio | 20-4-2015 Beste M. Baltus,

      Uit je verhaal begrijp ik dat er het een en ander niet goed loopt. Dit is inderdaad heel erg vervelend. Wij willen je graag helpen, maar dan hebben wij je klantgegevens nodig. Wij verzoeken je dan ook via deoxxiomedewerker@oxxio.nl je vraag plus postcode/huisnummer of klantnummer door te geven.

      Met vriendelijke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      robert siebert | 19-4-2015

      Afgelopen maand werd mijn maandbedrag niet afgeschreven meerdere malen achteraan gebeld en men zei we hebben een nieuwe systeem geld ervoor op de bank laten staan en na zoals ik al zei meerdere malen bellen werd het niet afgeschreven.
      Nu is het zo dat ik vorige maand door familie omstandigheden extra kosten moest maken en nogmaals gebeld en gevraagd om een regeling en wat ik zou kunnen doen maar niks is mogelijk u moet gewoon betalen nu een mail ontvangen met 40 euro extra kosten.
      Nu weet ik het maand bedrag moet betaald worden maar als je geloof 3 x belt en zegt gaat iets mis word er oook geen actie ondernomen en krijg ik de extra kosten
      Zou graag een regeling cq goede oplossing willen want je jaagt de mensen zo wel weg verder geen achterstand en niet gehad maar door meerdere oorzaken bij oxxio en mij 1 malig niet betaald en je zit gelijk in de problemen
      Zit er nu over te denken om eventueel over te stappen ben van goede wil maar medewerking krijg je niet van oxxio
      hopende op een spoedige en goede afloop
      Reactie van Robbier | 1-5-2015 Beste Robert, hier hetzelfde gedoe met oxxio. Sinds ik klant ben nu voor het eerst de incasso niet gelukt wegens problemen. De incassokosten van € 40 zijn naar mijn mening buitenproportioneel hoog. Vraag me ook af of hier wel wettelijke grondslag voor is. Waardeloos dit soort organisaties. Alsof mensen moedwillig niet betalen. Lekker klantvriendelijk. NOT!
      Reactie van robert siebert | 28-4-2015 Nou ik weet het nu wel na reactie van oxxio heb ik de gevraagde gegevens nu al 2 x maal gestuurd maar men doet er niks mee en je hoort niks van ze
      Nou als ik dus de mogelijkheid krijg zeg ik doei oxxio want men verwacht van mij wel om binnen een bepaalde tijd te reageren anders krijg je een boete cq verhoging maar anders om kan je grof gezegd in de stront zakken
      Reactie van Oxxio | 20-4-2015 Beste Robert,

      Uit je verhaal begrijp ik dat het inderdaad heel vervelend is dat je betalingen niet in orde zijn en dat je wilt zorgen dit zo snel mogelijk recht te zetten. Wij willen je graag helpen, maar dan hebben wij je klantgegegevens nodig. Wij verzoeken je dan ook je postcode/huisnummer of klantnummer met je vraag door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

      Met vriendelijke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Cindy | 16-4-2015

      zit al een half jaar te wachten op het bericht voor een service. Al een paar keer gebeld en werd er gezegd dat de brief om de device te bestellen eraan komt na een maand. Toen na 2 gelukte afschrijvingen. Iedere keer zou ik een device krijgen. Vandaag gebeld en ineens heb ik geen recht op een device omdat ik een ander abonnement met voordeliger vastrecht heb. Was hier al voor gewaarschuwd door diverse mensen. Helaas hadden ze gelijk. Gelijk klaar mee en opzeggen. Eerst even rechtsbijstand inschakelen wat er zal wel een opzegboete aan vast zitten. Me nog nooit zo in de maling genomen gevoeld.
      Reactie van Oxxio | 17-4-2015 Beste Cindy,

      Wij begrijpen dat het vervelend voor je is, dat je een andere voorstelling van zaken hebt. Oxxio bevestigt echter in een welkomstpakket alle met jou gemaakte afspraken. Hierin staat ook vermeld op welk pakket je bent ingegaan. Na het ontvangst van het welkomstpakket heb je 14 dagen de tijd om de overeenkomst met Oxxio te annuleren.

      Mocht je toch willen dat Oxxio nogmaals naar je klacht kijkt, dan kun je een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      bofkont | 15-4-2015

      Hmmmm, leuk hoor zo'n actie waarmee je zou besparen, maar als je goed lees en rekenen kan is het toch een behoorlijk duur telefoontje als je de Iphone 6 plus wilt nemen voor die zo bespaarbare app.

      Je betaald 349 euro voor de telefoon met daarnaast 14,50 vastrecht voor elk product dus 2 x 14,50 is maandelijks 29 euro, normaal tarief bij anderen rond de 5 euro pm. Dan moet je een contract nemen van 3 jaar, en nu gaan we dus rekenen je betaald jaarlijks dus 300 euro extra en dat maal 3 kom je dus uit op 900 euro + de 349 euro die je ook voor de telefoon hebt neergelegd. een totaal van 1249 euro voor een Iphone 6 plus wat over 3 jaar nog maar 200 euro waard zal zijn. Ennuh het gas is ook duurder dan bij anderen.
      Pure **** heet dit!! Leuk bedacht Oxxio!!!!
      Reactie van bofkont | 17-4-2015 Idd! vertelde een collega hoe en wat, die Oxxio heeft als leverancier,die schrok zich rot toen ik het vertelde, hij dacht 14,50 euro per kwartaal te betalen namelijk.
      dat was door een persoontje verteld die hij aan de deur kreeg.

      En zie dan op deze website rechts boven in de hoek staan "wij bestaan 10 jaar"
      van de consument waarschijnlijk want die tuinen er met ogen open steeds weer in en het word zeker tijd dat er iets aan gedaan moet worden aan deze praktijken!
      OXXIO JULLIE ZIJN EEN STEL ORDINAIRE **** EN MEER NIET
      Reactie van Marikke van Nimwegen | 17-4-2015 Het punt is, dat Leonie van Oxxio dus niet ontkent dat Oxxio de consument ronduit ****, maar met een wazig verhaal om de hete brij heen draait. Dat noemen we **** en **** door niet te liegen, maar vooral NIET de waarheid spreken.

      Door niet ruiterlijk te ontkennen, erkent Oxxio, dat ze dus wél de consument ****. Het kan ook niet anders zijn dan belazeren. Op het Blog van deze site van energieleverancier.nl kun je lezen dat Oxxio een “gratis” IPhone aanbiedt die uiteindelijk € 865,00 kost met 3 jaar lang € 14,50 vastrecht per maand per product per jaar.

      We kunnen er even vanuit gaan dat energieleveranciers.nl met hun grondige berekening NIET liegt. Voor een “gratis” IPhone betaal je dus in die 3 jaar alleen al aan vastrecht € 1.048,00 plus nog eens € 349,00 eigen bijbetaling. “Helemaal gratis dus”. Daar kun je heel wat IPhones zelf voor kopen, dus helemaal naar eigen keuze en eigen specificatie.

      En dan ook nog schermen met hun ”scherpe tarieven” en wel op de laatste 4 plaatsten op deze vergelijkingssite staan.

      Wanneer treedt de Autoriteit Consument en Markt eens op? De consument wordt hier met open ogen ****.
      Reactie van bofkont | 16-4-2015 Reactie van Oxxio | 16-4-2015
      Beste Bofkont,

      Oxxio biedt diverse pakketten met diverse producten en tarieven. De klant kan hieruit zelf bepalen of hij klant wilt worden en voor welk pakket. Er zijn ook pakketten waarbij niet een eenmalig bedrag hoeft worden bijbetaald. Tevens zijn er een pakket waarbij je niet voor een device hoeft te kiezen.

      Met vriendeljke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      -----------------------------------------------------------------------

      Daar gaat het niet om Leonie, het gaat er om dat mensen belazerd worden door jullie, dat is wat ik laat zien...... en heeft niets te maken met pakketten.
      Reactie van Oxxio | 16-4-2015 Beste Bofkont,

      Oxxio biedt diverse pakketten met diverse producten en tarieven. De klant kan hieruit zelf bepalen of hij klant wilt worden en voor welk pakket. Er zijn ook pakketten waarbij niet een eenmalig bedrag hoeft worden bijbetaald. Tevens zijn er een pakket waarbij je niet voor een device hoeft te kiezen.

      Met vriendeljke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      Reactie van bofkont | 15-4-2015 Nog even voor de goeie orde hier de prijzen van de Iphone 6 plus, dus komt er nu op neer dat je ruim 520 euro te veel hebt betaald op dit moment dan aangezien de telefoons steeds goedkoper gaan worden in de maanden hierna!!!! benieuwd wat onze Tess hierop te zeggen hebt als het allemaal zwart op wit staat!

      Apple iPhone 6 Plus 16GB grijs


      Display:

      5,5 inch


      Os:

      iOS


      Opslagcapaciteit:

      -

      1 Video


      3 Afbeeldingen

      Laagste prijzen

      € 729,00

      GSMwinkel.com

      € 739,99

      Phonemarket.nl

      € 745,00







      > Alternatieven
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Med | 11-4-2015

      Komt er een leuke verkoper aan de deur van Oxxio. Naja vooruit, een 1-jarig contract getekend en we zien dan wel verder. Betalingen etc verliep prima totdat ik ineens een smsje krijg dat ik 315 moeten betalen zo snel mogelijk anders zou ik worden afgesloten. Met paniek de klantenservice opbellen, geven ze aan dat twee maanden niet zijn betaald terwijl ik altijd netjes op tijd betaal. En natuurlijk niet te vergeten, de leuke incassokosten van €40,-. Na administratiewerk bleek dus dat een keer een bedrag niet kon worden afgehaald en later dan de 25e is betaald - incassokosten. Daarnaast is er ook meteen 2x in 1 maand voorschotbedrag verrekend. Kortom, zodra het 1 keer niet goed gaat met een betaling, laten ze je daar niets van weten en worden de incassokosten meteen in rekening gebracht PLUS de voorschotbedragen worden alsnog geincasseerd (maar dan verkeerd wat weer leidt tot extra incassokosten natuurlijk). En toppunt van het verhaal, dat zogenaamde 1-jarige contract bleek dus een 1,5-jarige contract te zijn. Leuk hoor! Tip: kijk iedere maand naar je afschrijvingen en zodra er iets mis gaat meteen bellen voordat ze extra kosten erop gooien en je dreigen te gaan afsluiten.
      Reactie van Oxxio | 13-4-2015 Beste Med,

      Zo te lezen, heb je niet zo een fijne ervaring met ons gehad vanwege verwerking van je betalingen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan kun je ons je klantnummer en je vraag mailen, via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Emie | 10-4-2015

      Oxxio, rot bedrijf
      Bericht: 2 maanden geleden komt er een jonge man aan mijn deur van Oxxio met een mooi verkoop praatje..
      Aan het einde van zijn verhaal moet ik mijn gegevens invullen en een krabbeltje zetten.. Zo dom als ik ben doe ik dit..
      Waarna ik wel navraag of ik nu NERGENS aan vast zit.
      Hij verzekerd mij dat ik nergens aan vast zit, waarna hij snel zijn iPad dicht klapt en vertrekt.
      Na 2 maanden krijg ik ineens een bericht van mijn huidige energie leverancier (NLE) met de eindnota van maar liefst 220 euro.
      Ik begreep er niks van. Uiteindelijk kom ik er achter dat Oxxio mij zonder enig bericht heeft afgemeld bij mijn energieleverancier en ik nu dus vast zit aan een contract met hun.
      Ik moet nu dus dankzij Oxxio 220 euro boete betalen aan de Nederlandse energie maatschappij en kan geen kant op.
      Ik moet bij Oxxio blijven anders krijg ik bij hen ook een boete !
      Zo ga je toch niet met klanten om!
      Iemand even aan de deur een contractje onder zijn neus hangen !
      Oxxio wou mij geen namen geven van de verkoper of van hem zelf, hij kom mij nergens mee helpen..
      Na 30 minuten van het kastje naar de muur gestuurd te worden werd mij verteld dat ik zelf zo lomp was om op de iPad mijn handtekening te zetten.
      Die handtekening was een domme actie ! Maar de manier van handelen met klanten vanuit Oxxio vind ik belachelijk !!!
      Ze zijn nergens toe bereid en hebben totaal geen begrip ! Als ze maar klanten kunnen krijgen maakt niet uit wat de klant zelf wil ..
      Reactie van AK | 23-4-2015 En wat dan betreft de overstapservice van Oxxio? Dat zij de boetes betalen, een nette energie leverancier doet dit voor haar klanten...ze zijn ook bij mij aan de deur geweest, maar nu ik dit zo lees denk ik dat ik het maar ga annuleren!!!
      Reactie van Oxxio | 13-4-2015 Beste Emie,

      Je hebt getekend voor een leveringsovereenkomst bij Oxxio. Dat is het doel van de verkoper aan de deur. Nadat je je gegevens hebt doorgegeven, heeft Oxxio je direct per e-mail verwelkomd en aangegeven dat je de overeenkomst binnen 14 dagen kunt annuleren. Je ontvangt hierna nog per post een welkomstpakket, waarin de door jou met Oxxio gemaakte afspraken worden bevestigd. Na het welkomstpakket en verstrijken van de bedenktijd, meldt Oxxio jouw aansluitingen aan bij de netbeheerder. Hiervan ontvang je een switchbrief.

      Oxxio is van mening dat hij jou met deze stappen zo volledig mogelijk informeert, om dergelijke misverstanden te voorkomen. Oxxio is dus van mening een rechtsgeldige overeenkomst met je te hebben gesloten en kan je hierin niet tegemoet komen.

      Wij gaan ervan uit dat wij je hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Reactie van Peter van Dinther | 10-4-2015 @Emie

      Een citaat van een klacht over Oxxio op een andere klachtensite:
      “De telefoniste die ik vanochtend aan de telefoon had zei dat ze de boetes niet meer vergoeden en dat het een bekend probleem is dat de verkopers misleidende teksten gebruiken om mensen te lokken omdat het een extern bureau is wat op aantallen beloond wordt”

      Het is werkelijk Godgeklaagd dat Oxxio dus willens en wetens, met voor bedachte rade dus de klanten ****, en wat de vele klanten dus vaak ook nog eens honderden euro's kost. En wat voor moeite moeten ze wel niet nemen om alles teruggedraaid te krijgen en van die **** af te komen. En dan is er nog niet eens een kWh geleverd door Oxxio.

      Hier is als zo vaak - en wat dus gewoon nog steeds dagelijks gebeurt - sprake van **** door Oxxio. **** wordt heel simpel afgestraft door artikel 95m Elektriciteitswet 1998. Op grond van hetzelfde wetsartikel is de overeenkomst gewoon nietig.

      Nietigheid brengt met zich mee dat de overeenkomst in beginsel geen rechtsgevolg heeft, de overeenkomst is nimmer rechtsgeldig geweest. Anders gezegd de overeenkomst heeft nooit bestaan.

      Alles moet dus gewoon weer teruggebracht worden in de oude situatie als voor het sluiten van de overeenkomst. Anders gezegd gaat u weer gewoon terug naar uw vorige leverancier ZONDER KOSTEN en het is natuurlijk uit den boze dat Oxxio “eist” dat u bij hen klant BLIJFT. Want u bent nooit klant bij Oxxio geworden.

      En een opzegboete eisen door Oxxio op een overeenkomst die nooit bestaan heeft is natuurlijk ook niet mogelijk. Dat zou wat moois zijn om met al dat **** zeker bij zo’n **** te moeten blijven.

      En de 14 dagen bedenktermijn speelt natuurlijk ook helemaal niet omdat de overeenkomst nooit bestaan heeft. ****is gewoon nietigheid, dus is een beroep op die 14 dagentermijn ook niet mogelijk.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Rory Iseli en C.S.M Bloemhard | 10-4-2015

      Hallo,
      Wij hebben in februari Oxxio aangevraagd en zouden het contract opgestuurd krijgen.
      Na de eerste keer bellen werden we in de wacht gezet en vervolgens opgehangen..De tweede keer zou het toegestuurd worden.En de derde keer hadden we een supervisor aan de lijn die alles zou regelen en chekke. Voor ons maar die heeft nooit terug gebeld.Weer na een week bellen werd ie eindelijk toegestuurd.
      We zijn naar Oxxio gegaan omdat we een tablet zouden krijgen...maar omdat we duidelijkheid wilden belden we dus na wanneer het afgeschreven zou worden.De eerste zij dat het 63,50 zou zijn omdat we die maand geen gas hadden dus we lieten 75 euro op de bank staan.Vervolgens weer een week later hadden we even voor de zekerheid nagebeld want na wel 10 verschillende mensen gesproken te hebben werden we wel een beetje achterdochtig.Dus de eerste die we aan de lijn hadden ene leni, die wist niks van die 63 euro??? Vervolgens wist ze nergens niks van af en ze was heel brutaal dus me vriendin hing op, en belde na een half uur terug. Toen kregen we weer een supervisor aan de lijn en die zou het ons binnen een uur mailen waar we aan toe zijn.Wat blijkt...ze waren al die maanden bezig met hun systeem en diegene van de 63 euro keek in het verkeerde systeem want eigenlijk was het 185....nou is na al dit geklungel de vraag of we het eind van de maand mochten betalen want ja de fout ligt niet bij mij..wij hebben rekening gehouden met wat HUN zijden.na al dit zou je de tablet nog wel graag willen...maar het word zo snel mogelijk afgeschreven en ze kan de datum niet wijzigen...dus is het zo gepland zodat we geen tablet krijgen? Of hebben jullie echt zo'n slechte service, de mooie woorden van jullie worden niet nageleefd plus ik krijg geen tablet als ik namelijk goed te woord was gestaan had ik wel 200 euro op de bank laten staan..Zo nu zit ik drie jaar vast aan jullie en de eerste maanden gingen al zo ik hoop dat ik de tablet nog krijg..
      Reactie van Oxxio | 13-4-2015 Beste Rory,

      Wij begrijpen dat het vervelend is dat je van een ander voorschotbedrag bent uit gegaan dan daadwerkelijk aan je werd berekend.

      Mocht je willen dat wij hier nogmaals een kijkje naar nemen, dan verzoeken wij je vriendelijk om je klantnummer en een korte beschrijving van je klacht per e-mail door te geven aan deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
  •  
    Pagina 1 van 37