Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?
  • Energieprijzen van Oxxio vergelijken

    Op deze pagina kunt u de beoordelingen / ervaringen lezen over Oxxio. Ook kunt u zelf uw beoordeling / ervaring over Oxxio plaatsen. Bent u benieuwd wat de energieprijzen van Oxxio zijn ten opzichte van andere energieleveranciers en wilt u weten hoeveel u kunt besparen op uw energierekening? Maak dan snel een vergelijking en stap vandaag nog zorgeloos over!

     

    • Top 5 goedkoopste actie producten

      Jaarkosten voor een gemiddeld huishouden (3500 kWh en 1800m3)

    • 1 €1800 / jaar
      €150 / maand
      Vergelijk
    • 2 €1801 / jaar
      €150.08 / maand
      Vergelijk
    • 3 €1801 / jaar
      €150.08 / maand
      Vergelijk
    • 4 €1811 / jaar
      €150.92 / maand
      Vergelijk
    • 5 €1812 / jaar
      €151 / maand
      Vergelijk
  • Ervaringen Oxxio

  • Meest recente ervaringen

    Meest nuttig eerst | Meest recent eerst
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Arthur Dzjanerjan | 21-7-2014

      Wat een SLECHT bedrijf dat Oxxio.

      Ik raad iedereen niet bij Oxxio aan te sluiten.
      Ik ben altijd een trouwe klant bij Oxxio geweest: nooit te laat betaald.
      13 januari 2014, na overhandiging van mijn huissleutel aan woningstichting heb ik naar Oxxio gebeld en meterstanden doorgegeven van Gas en Electra. Doorgegeven meterstanden waren gebaseerd op meter controle door Woningstichting Ons Huis te Apeldoorn (deze zijn ook opgenomen in hun systeem).

      Later kreeg ik een eindberekening van Oxxio waaruit bleek dat ze hadden geen rekening gehouden met doorgegeven meterstanden. Oxxio had in zijn voordeel berekening gemaakt, dat wil zeggen ze hadden veel hogere meterstanden uit de lucht gehaald en dus een niet reële eindberekening gemaakt. Dus ik moest betalen veel voor iets dat ik niet had verbruikt.

      Hierna heb ik een mail van Woningstichting Ons Huis doorgestuurd naar Oxxio. In dat mail stond informatie van Ons Huis over correcte meterstanden(zelfde wat ik had via telefoon doorgegeven aan Oxxio).
      Later (over paar weken) kreeg ik een mail van Oxxio dat dat mail van Ons Huis is niet officieel en ik moet een officiële opsturen. Maar dat mail was al een officiële mail van Ons Huis.
      Ik ben altijd een trouw klant geweest bij Oxxio en nooit een te laat betaling gehad: altijd op tijd betaald. En nu gaat Oxxio zich zo belachelijk gedragen. Eerst een hoge eindberekening gaan opsturen die op een aanname is gebaseerd terwijl ik had werkelijke meterstanden telefonisch doorgegeven. Ten tweede een officiële mail van Ons Huis niet gaan accepteren. En nu ook nog naar een incasso bureau aankloppen: DAS Incasso Rotterdam.

      Mensen op internet las ik veel meer klachten over slordige werk van Oxxio. Klantenservies van Oxxio is heel traag en aangegeven informatie wordt niet correct opgenomen.
      Reactie van Oxxio | 23-7-2014 Beste meneer Dzjanerjan,

      Wij zouden graag voor je controleren waar het mis is gegaan. Kun je hiertoe je klantgegevens doorgeven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan nemen wij contact met je op.

      Bij voorbaat dank voor de moeite.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      I. Marijen | 17-7-2014

      Ook ik ben enige malen bij de lokale supermarkt vrij dwingend benaderd door jongeren die een centje willen bijverdienen in de vakantie.
      Het feit dat ze mijn eigen energieleverancier zo zwart maakte t.o.v Oxxio deed mij al de haren overeind staan.
      Goede wijn behoeft geen krans, met andere woorden, als je goed bent en kwaliteit levert op elk gebied, hoef je daar niet te staan. Alleen de verkooptechniek is al zo lomp en amateuristisch dat je alleen daarom al niet voor Oxxio zou kiezen.
      Reactie van Oxxio | 18-7-2014 Beste I. Marijen,

      Wij begrijpen dat het vervelend is om door een verkoper op een voor jou niet passende manier te worden aangesproken. Kun je ons de details e-mailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kunnen we de desbetreffende verkoper hier op aan spreken.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      marly | 16-7-2014

      ook ik heb een slechte ervaring met oxxio.
      er kwam een meneer aan de deur die mij vertelde dat ik volgens hun tarieven 58 euro per maand kwijt ben , wat betreft mijn verbruik. ik betaalde 70 euro bij mijn andere energie maatschappij.
      ik ben erin getrapt en zit nu 3 jaar vast en kreeg als klap op de vuurpijl een voorschot bedrag beschikking van maar liefst 190 euro ! dit is afgeboekt maar heb ik uiteraard teruggestort
      ik heb toen ook gemaild en ik kreeg een mail terug dat ze het wel konden aanpassen naar 70 (ipv 58 dan betaal ik iigv niet meer dan eerst) maar dat dat mn eigen risico is! hallo! ik betaalde al enige tijd 70 euro per maand aan energie, ik ben alleen heb een klein huisje en ben zuinig in verbruik.
      voor andere gedupeerden, adviseer ik sgc.nl , onder valse woorwendselen een contract ondertekenen mag niet en kan hopelijk ontbonden worden. tenzij oxxio alsnog zijn beloofde afspraken nakomt hoeft het hopelijk niet zover te komen!
      Reactie van Oxxio | 17-7-2014 Beste Marly,

      Om een goede vergelijking te maken tussen de ene leverancier en de andere leverancier, kun je niet de voorschotbedragen vergelijken. Het voorschotbedrag kun je namelijk naar boven of naar beneden bijstellen. Het verschil is uiteindelijk wat je per kWh of per m³ betaalt. Heb je dat al gecontroleerd?

      Oxxio verstuurt nadat je de overeenkomst bent aangegaan een welkomstpakket. In het welkomstpakket kun je alle details van de leveringsovereenkomst nalezen. Ben je het er niet mee eens, dan kun je de leveringsovereenkomst binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de leveringsovereenkomst kosteloos annuleren. Oxxio verzendt het welkomstpakket om misverstanden te voorkomen. Je krijgt daarna ook een switchbrief, daarmee vertellen we je wanneer Oxxio van start gaat met de levering en wordt op basis van een historisch verbruik een voorschotbedrag bepaald. Dit is altijd een inschatting.

      Je bent dus door Oxxio volledig op de hoogte gesteld en wij vinden het bijzonder jammer om te lezen dat je je alsnog misleid voelt. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je deze stellen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Jerney | 12-7-2014

      Vanmiddag in het centrum gesproken met een verkoper van oxxio hij vertelde mij dat je binnen 14 dagen je boete terug krijgt van je vorige leverancier. Toch lees ik hier andere berichten. Kan iemand z'n ervaring delen?? Alvast bedankt
      Reactie van Oxxio | 14-7-2014 Beste Jerney,

      Oxxio vergoedt inderdaad geen opzegboetes meer als je een contract bent aangegaan of aangaat na 1 juni 2014.

      Liever bieden we onze klanten scherpe tarieven en inzicht in hun verbruik. Als je inzicht in je verbruik hebt, krijg je grip op je energiekosten. Daar bespaar je meer mee, dan wanneer je een opzegvergoeding had gekregen.

      Verder is zo, dat de Wet van Dam van 1 december 2011 een eind heeft gemaakt aan het stilzwijgend verlengen van contracten. Is je contract voor bepaalde tijd afgelopen? Dan kun je sindsdien elke maand gratis opzeggen. Daardoor ben je vrij om bewust een energieleverancier te kiezen die bij jouw huishouden past. En daardoor is de opzegvergoeding dus overbodig geworden.

      We hopen dan ook dat je bewust voor Oxxio kiest!

      Met vriendelijke groet,

      Dicky
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      janvanheeswijk | 12-7-2014

      Vlotte babbel van de heer *** een telefoonnummer van hem die niet wordt beantwoord en een aanbod die in de kern twee klinkklare leugens bevatten met betrekking tot vergoeding op contractbreuk huidige aanbieder en het feit dat ik ten allertijde zonder probleem weg kon bij oxxio. Ik heb dezelfde dag telefonisch geannuleerd maar zal me op alle mogelijke manieren indekken d.m.v. een e mail en aangetekend verzenden aangezien bij mij het vertrouwen totaal ontbreekt. Als oxxio vertrouwd over wil komen zou ik advies willen meegeven verstrek eerlijke informatie en ontdoe u van die glad bespraakte mensen waar je uiteindelijk een kater van over houd.Tot slot mij was van alles het duurste aangesmeerd voor drie jaar.
      Reactie van Oxxio | 14-7-2014 Beste Janvanheeswijk,

      Vervelend om te lezen, dat je een onprettige ervaring hebt gehad met één van onze verkopers. Wij vinden het heel belangrijk dat onze verkopers de juiste informatie verstrekken en nemen je klacht heel serieus. Zou je ons via ons e-mailadres 'deoxxiomedewerker@oxxio.nl' je postcode, huisnummer en de datum van de verkoop willen doorgeven, dan kunnen we de verkoper aanspreken op zijn gedrag.

      Alvast bedankt voor je moeite.

      Met vriendelijke groet,

      Dicky
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Inge | 7-7-2014

      Ik ben er gewoon keihard ingeluisd door een verkoopmedewerker van oxxio.

      Begin juni heb ik een verkoper aan de deur gehad met de vraag of ik een contract bij oxxio wou afsluiten.
      Ik gaf aan dat ik een jaarcontract bij energiedirect heb lopen die nog tot eind september 2014 loopt en dan een bonus van €285,00 krijg. Dit was geen probleem, want oxxio zou niet tussen mij en mijn huidige leverancier in gaan zitten. Mijn contract zou pas ingaan wanneer mijn contract bij energiedirect afgelopen zou zijn.

      Ik ben toen akkoord gegaan. De verkoop medewerker liet mij nog zien dat mijn contract wat voor een jaar zou zijn afloopt op 30-09-2015. (mijn contract bij energiedirect loopt tot eind september 2014)

      Eind juni kreeg ik een mail van energiedirect waarin verteld werd dat mijn contract bij hun is opgezegd per 5 juli en ik daarom geen bonus meer krijg van €285,00 en een boete krijg van €100,00 omdat het jaarcontract nog niet was afgelopen.

      Ik heb toen contact opgenomen met oxxio in de veronderstelling dat dit een fout was, maar ze zeiden doodleuk dat ik de welkomsbrief had moeten lezen en daarin kon zien dat het per 5 juli 2014 in zou gaan. (Dit heb ik door omstandigheden en met de gedachte dat het toch pas eind september inging niet gelezen). Omdat de 14 dagen bedenktijd verlopen waren konden ze niks meer voor me doen.

      Ik heb toen een klacht gemaild naar oxxio, maar daar kreeg ik als reactie dat ze volledig in hun recht stonden, dat ze vanaf 1 juni de boete ook niet meer vergoeden en maakte excuses voor de medewerker die mij "verkeerd" heeft ingelicht. Ze gaan een klacht opsturen over de medewerker.
      Dit is natuurlijk wel heel makkelijk want ik loop nu €285,00 bonus van energiedirect mis omdat zij mij er ingeluisd hebben plus een boete van €100,00. Ik ga nu gewoon voor €385,00 het schip in, omdat hun verkoopmedewerkers de boel lopen op te lichten.

      Hoe oxxio hun klanten werft is niet normaal.

      Ik adviseer iedereen om nooit een contract bij oxxio aan de deur af te sluiten want je word er gewoon ingeluisd.
      Reactie van Matthias | 14-7-2014 Hartelijk dank voor het delen van deze ervaring. De reactie van Oxxio is echt schandalig. U heeft geen gebruik gemaakt van uw koop op afstand en kunnen we niets meer voor u doen. Een bedrijf kan altijd wat voor u doen. Ze willen in dit geval dus niets voor u doen. Kunnen en willen is een groot verschil.
      Ik was net bezig met het kiezen van een nieuwe energieleverancier, maar de keuze zal dus absoluut niet op Oxxio vallen. Ook in mijn omgeving zal ik zeer zeker geen Oxxio aanraden.

      Succes Inge! :(
      Reactie van Oxxio | 14-7-2014 Beste Inge,

      Bij élke koop op afstand geldt, dat je 14 kalenderdagen de tijd hebt om je toekomstige overeenkomsten nog eens na te lezen en te bekijken of dit is wat je wilt.

      We begrijpen dat het vervelend voor je is, dat je nu je bonus van je vorige leverancier misloopt, maar je hebt geen gebruik gemaakt van je recht van koop op afstand. Dit betekent inderdaad, dat we nu niets meer voor je kunnen doen.

      Met vriendelijke groet,

      Dicky
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Dave van der woude | 2-7-2014

      Echt heel erg boos om de manier waarop Oxxio met hun klanten om gaat. Ik ben verhuisd wn. Heb netjes op tijd aangemeld. Op mijn oude adres zou ik een eindafrekening krijgen van 198,14. Tot mijn grote verbazing wordt er doodleuk 4.10e gestort. Ik heb gebeld met de klantenservice waar ik te horen krijg dat dit bedrag is verekend met mij.n eerste voorschotbedrag. Ook hierover heb ik drie keer gebeld en dit zou 80 euro zijn...... Krijg nu het excuus dat het nu eenmaal zo is en dat ik volgend jaar m'n geld terug krijg bij mijn eindafrekening. Zo lang wil ik er niet op wachten.
      Reactie van Oxxio | 3-7-2014 Beste Dave van der Woude,

      Wij begrijpen dat het vervelend voor u is dat er een bedrag is verrekend, terwijl u in de veronderstelling bent dat dit op een andere manier zou worden verwerkt. Kunt u ons uw klantnummer e-mailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl zodat wij contact met u op kunnen nemen?

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Jack. B | 24-6-2014

      Recentelijk ingegaan op de aanbieding met InControl + iPad Air. Ja je betaalt een hoog vastrecht, maar met het hoge verbruik dat ik heb, haal ik dit er dik uit met de goedkopere tarieven. Zes dagen na afschrijving code in de e-mail. Twee dagen na bestellen van de Lenovo Laptop had ik het apparaat binnen. Twee dagen later ook de energiebesparende producten in huis.

      Informatie in de welkomstmap is duidelijk wat mij betreft alleen baal ik van het feit dat de app de nieuwste versie van iOS vereist. Ik vind iOS 7 niet fijn, met als gevolg dat ik aangewezen ben op een browser versie op mijn iPad. Maar als dat het enige klagen is, dan zit ik prima.
      Reactie van Oxxio | 25-6-2014 Beste Jack,

      Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. We willen je bedanken dat je dit met ons deelt.

      Met vriendelijke groet,

      Taoufik
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Jan van der Veer, Leiden | 22-6-2014

      Het is zaterdag 21 juni. Ben nu al sinds februari bezig met Oxxio om een gespecificeerde en correcte factuur te krijgen om mijn verbruikte energie over 2013 te betalen. Kreeg op 19 februari een rekening van 5.649 Euro! Wel degelijk waren jaar in jaar uit -bij/via de netbeheerder- alle meterstanden keurig doorgegeven. Maar nu dit jaar bleek dat door een administratieve fout van Oxxio zij ieg al 8 jaar -vanaf het begin van ons contract- vergeten zijn om onze electriciteit laag in rekening te brengen. In de jaarafrekening over 2013 is vervolgens alle verbruik over 2013 + de 8 voorgaande jaren aan kWh qua hoog en achterstallig laag verbruik op 1 hoop geveegd tot het genoemde bedrag. Na de eerste schrik zijn wij aansluitend hierover via de telefonische service desk en via de mail met Oxxio in gesprek gekomen .

      Ik heb aan de telefoon diverse malen uitgelegd, dat voor mij over de standen en het verbruik hoog en laag van 2013 geen discussie bestaat. Dus ik heb voorgesteld om dat gewoon allereerst en apart aan mij te factureren, zodat ik dat kan betalen. En over de voorgaande jaren moet er dan, voor het nog niet betaalde laag tarief, een nieuwe aanvullende en correct* gespecificeerde factuur komen. *Dit laatste vooral ook omdat -naar ik al snel zelf ontdekte- een verjaringstermijn geldt van 2 jaar en omdat de verschillen in tarieven over de jaren heen correct moesten worden toegepast.

      Na paar keer uitleggen, heen en weer mailen en toezeggingen is er vervolgens 13 mei wel degelijk door Oxxio een nieuwe, gecorrigeerde factuur gestuurd. En daarbij zijn ieg nog maar 2 achterstallige jaren in rekening gebracht. Maar nog steeds niet uitgeplitst in 1 factuur voor de energie kosten over 2013 en 1 aparte factuur met de achterstallige kosten voor 2012. Sterker nog: in de specificatie van de nieuwe faktuur blijkt dat mij nu ook opnieuw de kWh voor electriciteit hoog over 2012 in rekening worden gebracht. Terwijl ik die in januari 2013 al keurig betaald heb.

      Kortom: hierover opnieuw gemaild en gebeld. Maar helaas krijg je elke keer weer een andere medewerker aan de lijn, die het dossier niet kent, die niet lijkt te begrijpen wat er niet klopt en die verder niet geautoriseerd is om echte afspraken te maken en/of de benodigde faktuur aanpassingen te doen. Enige wat er gebeurt is dat je na een tijd opnieuw toelichten en uitleggen 10 of meer minuten in de wachtstand gezet wordt -tijd, telefoonkosten!?- omdat de ongetwijfeld goedbedoelende telefonische service medewerker ruggespraak gaat houden met een teamleider of met de back office.
      Uiteindelijk heb ik in mijn laatste telefonische contact van 23 mei gevraagd en de toezegging gekregen, dat iemand bij de Oxxio zich nu een keer even echt in mijn geval gaat verdiepen. En dat ik dit keer terug gebeld zal worden, om dan nu eindelijk eens tot een correcte en bevredigende fakturering en afrekening te kunnen komen.
      Ik wacht nog .

      Wel heb ik 30 mei 'gewoon' weer een -geautomatiseerde- betalingsherinnering voor het nog steeds te hoge en foutieve bedrag in de bus gekregen. En opnieuw een volgende betalingsherinnering op 18 juni met een verhoging van 40 euro.

      Komende week dan toch maar vragen of mijn advokaat vanuit mijn rechtsbijstandverzekering dan nu echt over wil gaan tot actie.
      Reactie van Oxxio | 23-6-2014 Beste Jan van der Veer,

      Uw bericht maakt duidelijk dat er onlangs verbruik op uw lage telwerk in rekening is gebracht, nadat dit jaren lang niet in rekening was gebracht. Sinds het ontvangen van de jaarrekening met het achterstallige verbruik, probeert u samen met Oxxio tot een oplossing te komen. Helaas nog niet tot een bevredigend resultaat.

      Graag zoeken wij voor u uit wat er precies mis is gegaan. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om uw klantgegevens samen met een referentie naar dit bericht, willen e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

      Met vriendelijke groet,

      Michaël
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Anna | 19-6-2014

      3 weken geleden iemand van Oxxio aan de deur gehad. Was net overgestap naar Greenchoice. De verkoopster gaf aan betere prijzen te bieden, ook groene stroom te leveren en kwam natuurlijk met de beruchte Ipad actie. Aantrekkelijk dus ben ik met Oxxio in zee gegaan. Een paar dagen later een Eneco verkoper aan de deur gehad. Deze gaf me wat meer uitleg over de Ipad actie en de vastrecht kosten van Oxxio. Daarna ben ik zelf verder gaan kijken. De verkoopster vertelde me... "ach het is een vrije energie markt, als het niet bevalt kun je over een jaar weer overstappen". Ja dit kan inderdaad, ze vertelde me echter niet dat het contrakt een duur van 3 jaar had. Ze heeft me alleen snel even de tarieven laten zien en niet het contrakt laten lezen. Als je bij Oxxio voortijdig wil opzeggen betaal je hiervoor bedragen tot 125 euro maximaal. Overigens zijn ze hier ook niet duidelijk over in hun voorwaarden. In de voorwaarden staat dat je maximaal tot 125 euro betaald. Op de website staat dat je maximaal 125 euro betaald voor overstappen gas en 125 euro voor overstappen electra. Dat betekent dus maximaal 250 euro. Ook betaal je 50 euro voor de energiebesparende producten als je binnen een jaar weer overstapt. Wat de verkoopster ook vergat te melden waren de bijzonder hoge vastrecht kosten. Bij Greenchoice 20.04 euro per jaar voor gas en 24.25 voor elektra. De vastrecht kosten bij Oxxio. Schrik niet. 28 euro per maand in totaal. Bij een 3 jarig contrakt betekent dit over de gehele looptijd 1008 euro. Hoezo gratis Ipad?!!! . Volgens mij had ik op basis van de colportage wet direct een afschrift moeten krijgen met daarop de handtekening van de verkoopster en haar naam. Volgens mij is dit niet op een juiste wijze gebeurt. Ook vind ik de informatie die zij mij heeft gegeven op zijn minst misleidend door het weglaten van vitale gegevens. Via mijn rechtsbijstand verzekering voor consumenten zal ik proberen nog onder het contract uit te komen. Als dit niet lukt zal ik na een jaar toch overstappen op een andere leverancier. Dat zal me in iedergeval twee extra jaren van extreem hoge vastrecht kosten schelen. ALS ik de Ipad dan ontvang (schijnt ook nog lastig te zijn) kom ik in iedergeval nog een beetje uit qua kosten. Ik dacht te snel een mooie aanbieding te hebben gekregen van Oxxio maar het tegenovergelde is waar. Ga alsjeblieft niet in zee met Oxxio!! Ik wil zelf in iedergeval zo snel mogelijk van deze club af. Hopelijk lukt het.
      Reactie van Oxxio | 19-6-2014 Beste Anna,

      Jammer dat je geen overeenkomst met ons wilt aangaan.

      Voor alle aankopen op afstand bestaat er bedenktijd voor 'koop op afstand'. Dit is een bedenktijd van 14 kalenderdagen, waarbinnen je als consument je nieuwe contract nogmaals kunt bekijken. Als je toch nog bedenkingen hebt, kun je kosteloos annuleren. Dit heb je niet gedaan.

      Na de wettelijke afkoelperiode worden er inderdaad opzegvergoedingen in rekening gebracht. Deze zijn, afhankelijk van de resterende looptijd van je contract, maximaal € 125,00 per product en zijn vastgesteld door de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

      Je zegt dat je volgens de colportagewet direct een afschrift had moeten krijgen met de handtekening van de verkoopster en haar naam. Dit is niet juist. Onze verkoopster is namelijk niet de wettige vertegenwoordigster van Oxxio. Dit is onze directeur. Vandaar ook dat je zijn naam onderaan het door jou afgesloten contract aantreft.

      Het al dan niet ontvangen van de iPad hangt af van je betaalgedrag. Als je niet betaalt, ontvang je ook geen code. Alle voorwaarden die van toepassing zijn op je overeenkomsten, kun je nog eens nalezen in onze Algemene Voorwaarden.

      Met vriendelijke groet,

      Dicky
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      J. Anoniem | 17-6-2014

      Vandaag, 17-6-2014 ben ik rond 6 uur benaderd door een Oxxio verkoper. De man vertelde mij alle voordelen qua kosten en alle cadeautjes die ik erbij kreeg. Na wat doorvragen over de details kwamen we tot de conclusie dat Oxxio mijn huidige contract zou overnemen en deze verlengen tot maximaal een jaar. Ik zou dus een jaar contract krijgen plus alle cadeautjes inclusief een Ipad air. En dit allemaal 30 euro goedkoper dan mijn huidige maandbedrag.
      Dit klonk natuurlijk leuk en ik zou er maar een jaar aan vast zitten maar omdat ik graag alle details nog even wou doornemen met mijn partner vroeg ik hoe dit dan in z'n werk ging. Mijn contractdetails zou ik na 2 dagen in de mail krijgen en dan kon ik besluiten of ik wel of niet akkoord ging. Vervolgens scrollt de verkoper vluchtig heen en weer op z'n tablet vinkt hier en daar wat aan en vraagt om een krabbeltje dat ik de persoon ben wie ik zeg dat ik ben. Ik ben nog nergens mee akkoord gegaan benadrukt de verkoper en krijg nog een foldertje van hem mee.

      In het foldertje kom ik echter tot de conclusie dat ik misleid ben door de verkoper en hij tegen mij gelogen heeft over het hoe en wat. Voor zover ik nu weet heeft hij mij opgegeven voor een 3 jarige contract tegen hogere prijzen. Had ik geweten dat mijn informatie op deze manier misbruikt zou worden had ik natuurlijk nooit getekend.
      Ik ben vervolgens meteen op zoek gegaan naar de verkoper maar deze was nergens meer te bekennen. Het was inmiddels 5 minuten later en de verkoper was er snel vandoor gegaan. Hierna heb ik meteen Oxxio gebeld om te vragen wat voor voorwaarden er aan de Ipad Air actie verbonden waren en werd mij meteen duidelijk gemaakt dat dit alleen in combinatie met een 3 jarige contract was en niet een 1 jarig contract. Dit was dus een bevestiging. Ik ben misleid en opgelicht door de verkoper van Oxxio. Nu kreeg ik wel te horen dat als ik over 2 werkdagen terug zou bellen alles geannuleerd zou worden en dat de telefoniste de gang van zaken verschrikkelijk vond. Nu zal ik aankomende donderdag bellen om te kijken of dit inderdaad mogelijk is en anders zal ik stappen ondernemen om mijn contract te laten ontbinden op basis van wilsgebrek (bedrog) en gelukkig was ik niet de enige die het gesprek volledig gevolgd heeft. Ik hoop echter dat het niet zover hoeft te komen.

      Ik wil dus een ieder waarschuwen voor de verkopers van Oxxio. Deze persoon heeft mij alleen maar leugens verteld over hun prijzen,aanbiedingen,contracten en verplichtingen. Om vervolgens onder valse voorwendselen mijn handtekening te vragen om mij daarna eigenhandig een contractuele verplichting te laten aangaan.
      Dus wees gewaarschuwd voor de verkopers van Oxxio.
      Reactie van Oxxio | 18-6-2014 Beste J. Anoniem,

      Wij vinden het bijzonder vervelend om te lezen dat één van onze verkopers een andere voorstelling van zaken heeft gegeven. Wij zouden dan ook graag via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, aanvullende informatie van u ontvangen, zodat wij de desbetreffende verkoper hierop aan kunnen spreken. Kunt u ons uw postcode+huisnummer waarvoor de verkoper u heeft aangemeld ook aan ons doorgeven, dan komen wij er zo spoedig mogelijk bij u op terug.

      Wij horen graag van u.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Ellen Smit | 17-6-2014

      OXXIO maakt (tot nu toe) waar wat zij beloven.

      Begin van dit jaar zijn wij van Nederlandse Energie Maatschappij overgestapt naar Oxxio.

      Tot nu toe bevalt heel goed. Geen bijdehante klantenservice maar vriendelijke klantgerichte medewerkers. Heldere online service en overzichtelijke facturen. Wij zijn heel blij. Ga zo door Oxxio! En o ja, mijn man is erg blij met zijn iPad.
      Reactie van Oxxio | 18-6-2014 Geachte mevrouw Smit,

      Heel hartelijk dank voor uw positieve berichtje.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      William van Steenbergen | 16-6-2014

      Na een jaar oxxio gehad te hebben heb ik een 2 maanden gewacht met verlengen cq overstappen.
      Februari jl. toch maar de afspraak gemaakt met oxxio om mijn contract te verlengen en de galaxy tab plus alle ass er bij te krijgen.

      Nu is het ongeveer 15/20 belletjes verder en een paar maanden en we hebben nog steeds niks ontvangen.
      Na de laatste gesprek werd er beloofd meneer. voor 12 juni heeft u het pakket binnen . Het is inmiddels 16 juni en u raad het al helemaal niks binnen. Ik telefonisch contact gezocht lol wat blijkt nu heb ik ineens helemaal geen contract terwijl ze dat vorige week nog wel zeiden en die xen ervoor.

      Oxxio jullie zijn een stelletje amateurs en ****!!
      Reactie van Oxxio | 17-6-2014 Geachte heer Van Steenbergen,

      Wij begrijpen dat het ontzettend vervelend is, dat er aan u toezeggingen zijn gedaan, die Oxxio niet heeft waargemaakt. Wij zouden graag het één en ander voor u nakijken om te zien of wij een oplossing voor uw klacht hebben. Kunt u ons uw klantnummer of postcode+huisnummer e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl?

      Bij voorbaat dank voor uw moeite.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Arno | 12-6-2014

      Ik heb meegedaan aan de cashback actie va €300,echter je krijgt je geld niet terug!.Oxxio verschuilt zich achter allerlei smoesjes.zoals we hebben de E-mail verstuurt enz.we bellen terug,u krijgt uw geld overgemaakt enz..Vergeet het maar het zijn ordinaire ****,bah. Nooit weer!Gelegaliseerde ****!!!
      Reactie van Oxxio | 12-6-2014 Beste Arno,

      Vervelend dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan onze cashback actie.

      Wil je ons alsjeblieft via 'deoxxiomedewerker@oxxio.nl' je klantnummer doorgeven, zodat we voor je kunnen uitzoeken wat er aan de hand is?

      Bedankt alvast voor je moeite.

      Met vriendelijke groet,

      Dicky
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Precilla | 11-6-2014

      Wij hebben net oxxio afgesloten en ik heb voor een iPad gekozen, ook heb ik gevraagd of dat extra kosten met zich mee zal brengen maar daar was geen spraken van. Ik hoop dat die jonge man gelijk had en ik geen 400 euro moet betalen. En ik hoop dat de ervaringen die hier staan bij mij anders zullen verlopen.
      Reactie van Oxxio | 11-6-2014 Hoi Precilla,

      Leuk dat je voor Oxxio hebt gekozen. Welkom als klant alvast!

      Oxxio (en ook andere leveranciers) brengen bij een klein altijd klanten een waarborgsom in rekening. Dit gebeurd alleen als in het verleden betalingsachterstanden zijn geweest.

      Laat je ons weten hoe je overstap en de iPad is bevallen?

      Gr. Michaël
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Margot | 8-6-2014

      Ook wij zijn in de iPad actie getrapt van Oxxio. Als we zouden overstappen moesten we een waarborgsom van 400 euro betalen maaaaaar die zouden we dan met 4 mnd weer retour ontvangen. Nu 6 mnd verder kunnen we vervolgens fluiten naar onze borg want volgens Oxxio bestaat die afspraak helemaal niet, ondanks dat dit op band is opgenomen. Toevalligerwijs is dat stukje nou net niet opgenomen. We hebben de iPad dus gewoon zelf betaald en die 400 euro krijgen we pas terug als het contract eindigt, en dit kan dus zomaar......
      Reactie van Oxxio | 10-6-2014 Beste Margot,

      Wij begrijpen dat het vervelend is dat u een andere voorstelling van zaken heeft. De waarborg dient als een garantie voor een leverancier. Deze waarborg wordt pas terugbetaald of verrekend binnen zes weken nadat de overeenkomst tussen u en Oxxio beëindigd is en er een eindrekening wordt opgemaakt. Deze informatie staat ook op onze website www.oxxio.nl en in artikel 13 van de Algemene Voorwaarden 2013 voor de levering van elektriciteit en gas aan kleinverbruikers. Deze voorwaarden zijn bij de verzending van het welkomstpakket aan u ter hand gesteld. U had hierna 14 dagen de tijd om de leveringsovereenkomst te annuleren.

      Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv

      Met vriendelijke groet,
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Davy Gielen | 7-6-2014

      Ik ben nog niet zo al te lang klant bij oxxio maar ik vind het jammer dat er gewoon wanneer het uitkomt gewoon van de rekening wordt gepakt terwijl er continu tog geld op de rekening staat(en voldoende) maar dat vind ik nog niet eens het ernstige.het bedrag wat was afgesproken wordt nooit eraf gehaald mijn vraag is dan kloppe deze gegevens wel want er waren hele andere afspraken erover gemaakt.
      M.V.G Davy
      Reactie van Oxxio | 10-6-2014 Geachte heer Gielen,

      U geeft aan dat er onduidelijkheid is over het moment dat de incasso's bij Oxxio plaats vinden en dat het voor u onduidelijk is welk bedrag per maand u aan Oxxio bent verschuldigd. Wij zouden u hier graag meer informatie over willen geven. Kunt u ons hiertoe uw klantnummer of postcode+huisnummer kunnen e-mailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan nemen wij contact met u op.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Thijs | 6-6-2014

      Oxxio, het leek allemaal leuk en gunstig, maar helaas pakte dit anders uit. Ook ik ben in zee gegaan met deze energieleverancier via de verkoop aan de deur waarbij ik de actie heb afgesloten van een gratis tablet. Ook beloofde oxxio mijn opzegvergoeding van mijn vorige leverancier terug te betalen, helaas wacht ik daar een goede maand na de beloofde uitbetalingsdag nog steeds op. Ook de oxxio app werkt voor geen "meter", je kan je voorschotbedrag pas na een aantal maanden wijzigen omdat de app meterstanden nodig heeft maar, na 3 dagen zit ik volgens de app al aan mijn maandelijkse kosten (gelukkig hou ik het zelf ook bij in excel). Verder werkte mijn vorige leverancier met een vast voorschotbedrag voor een vaste eenheid gas / stroom. Na meerdere malen telefonisch en mail contact kan niemand binnen oxxio mij vertellen op hoeveel eenheden mijn voorschotbedrag bij oxxio nou eigenlijk gebaseerd is. Oxxio zal vast ook positieve kanten hebben, ik heb helaas nog 2,5 jaar te gaan met deze leverancier om deze positieve kanten te ontdekken, al heb ik er een hard hoofd in of dit gaat lukken!
      Reactie van Oxxio | 6-6-2014 Beste Thijs,

      Kunt u ons uw klantgegevens doorgeven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan nemen wij contact met u op om aan u duidelijkheid te geven over de door u genoemde punten.

      Wij horen graag van u.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Henry | 5-6-2014

      Ik was ook van plan om over te stappen, echter na het lezen van al deze ervaringen en m.n. de reacties van Oxxio heb ik besloten hier van af te zien. De reacties van Oxxio vind ik allemaal erg zakelijk en ontberen elke vorm van menselijk gevoel. Geen enkele poging klantvriendelijk te zijn, bijna autistische reacties. Nee dank je, ik wil toch liever een meer klantvriendelijke en benadering waarbij mijn leverancier zich ook wel eens coulant kan opstellen. Dat mis ik in alle reacties van Oxxio! Alleen maar wijzen op wat er in contract en de lettertjes is vastgelegd, geen handreiking oid. Bah bah..nee ik blijf lekker bij Essent..
      Reactie van nick | 17-6-2014 henry ik ben het helemaal met je eens :) essent is the best !!!
      Reactie van Oxxio | 6-6-2014 Beste Henry,

      Wij vinden het bijzonder jammer dat u vanwege deze ervaringen heeft besloten niet voor Oxxio te kiezen. Uiteraard is dit uw eigen keuze. Wij willen echter aangeven dat de ene persoon zijn ervaring niet persé ook de uwe hoeft te zijn. Oxxio heeft ook tevreden klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Petra van dam | 4-6-2014

      Omg wat lees je veel negatief over oxxio zeg en dat terwijl ik vanavond gezegd heb over te willen stappen
      Hoop echt dat dit geen domme zet blijkt te zijn
      Reactie van Alain | 20-6-2014 nooit overstappen en in die acties trappen. Ik ga nooit weg bij essent want hier heb ik tenminste nooit onaangename verrassingen...
      Reactie van Oxxio | 5-6-2014 Geachte mevrouw Van Dam,

      Bedankt dat u voor ons heeft gekozen. Gelukkig heeft een ieder zijn eigen ervaring met bedrijven. Mocht u vragen hebben dan kunt u deze altijd aan ons stellen, via deoxxiomedewerker@oxxio.nl. Wij zijn u graag van dienst.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Reactie van Ronald | 5-6-2014 Hallo Petra,

      dat heb ik dus ook, ik hoop ook dat het allemaal goed gaat.
      Ik kijk het even aan of ze de afspraken contractueel nakomen, zo ja dan blijf ik bij Oxxio, zo niet dan stap ik over.
      Er word inderdaad veel negatief geschreven over Oxxio en dat niet alleen op deze site.
      Ik zal mijn ervaringen blijven delen ook als deze positief zijn want dat mogen de mensen ook weten.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      R Heuvelmans | 3-6-2014

      Ik heb begin mei een contract afgesloten bij Oxxio ivm met de gratis notebook.
      Na dit alles gelezen te hebben zie ik het donker in, hoop dat Oxxio wel degelijk te vertrouwen is en dat
      het bij mij allemaal goed gaat.
      Ik zal deze site in iedere geval blijven bezoeken en mijn ervaringen delen, zowel positief als negatief.
      Reactie van Oxxio | 4-6-2014 Beste R. Heuvelmans,

      Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u het donker inziet, vanwege de ervaringen die anderen op deze site hebben gedeeld. Wij zijn van mening dat de ervaringen die u hier heeft gelezen, niet persé ook uw ervaring hoeft te zijn.

      Mocht u toch nog een vraag of opmerking hebben, dan kunt u ons e-mailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Marja Keijzer | 2-6-2014

      Ik ben op 6 mei op straat benaderd door zeer aardige verkoper van oxxio. Mijn voordeel zou erg hoog zijn. 70 euro/maand (bij nuon 100), ipad en 125,- energiebesparende producten, Eerdmans beloofd. De prijzen van gas en stroom zou ook per product wel 2 cent schelen. Ik twijfelde omdat ik slechte ervaringen had in het verleden. Kreeg de persoonlijke visite-kaartje, kon altijd bellen. De afspraak was dat ik een 1-jarig vastcontract zou nemen zoals ik altijd bij de nuon had (mijn contract met nuon eindigt 31 mei 2014.
      Nu blijkt 110 euro p/m hogere stroomkosten. En 3-jarig contract. Was niet afgesproken, de verkoper gebeld, wist niet meer precies ons gesprek, hij adviseerde zelfs ieder jaar overstappen. Dus vind het niet juist dat ik in een verkeerd contract ben getrapt.
      Reactie van Marja keijzer | 3-6-2014 Dank voor het antwoord, waar ik niet tevreden mee ben. Ik ben door de verkoper niet juist/fout ingelicht:
      Ten eerste heeft hij mij niet verteld dat het contract voor drie jaar was, omdat ik juist verteld had dat ik alleen maar vast contract voor een jaar wens. Hij bevestigde dat dat ook bij de oxxio was. Hij adviseerde ook ieder jaar over te stappen van leverancier. Ook bij het tekenen heb ik niet gezien dat het een 3-jarig contract betrof. Ik zou zij hij door de Oxxio binnen 2 dagen gebeld worden om nog eens het gesprek met hem te bespreken, is nooit gebeurd.
      U schrijft in mijn welkomstmap alles wordt bevestigd, ook dat is onjuist, als daarin schriftelijk had gestaan de leveringsvoorwaarden van 3 jaar, had ik absoluut geannuleerd. Ik zou ook alles schriftelijk ontvangen, niet gebeurd.
      Ik heb een bevestigingsmail gekregen, ook daar stonden niet de afspraken in. Wel wat ik gisteren pas zag, zat er onderaan een PDF-bestandje bij met de levering. Waar ook de prijzen van stroom en gas staan vermeld, die ook veel hoger zijn dan de verkoper mij had gemeld, en 3- jarig contract.
      De verkoper verzekerde mij dat ik bij oxxio maar 70 ipv 100 zou gaan betalen, nu blijkt 110. De verkoper heeft mij bedrogen. Er blijkt met de actie met ipad geen 1-jarig contract te bestaan.
      Reactie van Oxxio | 3-6-2014 Geachte mevrouw Keijzer,

      We begrijpen dat het vervelend voor u is dat u het gevoel heeft verkeerd te zijn voorgelicht. Uit uw verhaal begrijp ik dat u heeft getekend voor een 3-jarig contract. Op het document dat u heeft getekend, staat duidelijk vermeld dat u een leveringsovereenkomst aangaat. Ook staan de details van de leveringsovereenkomst duidelijk vermeld.

      Verder krijgt u nadat u de leveringsovereenkomst bent aangegaan een welkomstpakket. Hierin worden alle afspraken bevestigd. Er staat hier eveneens op vermeld dat u 14 dagen bedenktijd heeft na ontvangst van het welkomstpakket. Gedurende deze periode kunt u de door u aangegane leveringsovereenkomst kosteloos annuleren.

      Als u niet binnen deze termijnen annuleert, dan zit u inderdaad aan de leveringsovereenkomst vast. Oxxio doet zijn best om zijn klanten zo volledig mogelijk te informeren, vandaar dat u de bevestiging van de leveringsovereenkomst ook per post ontvangt.

      U geeft aan dat de maandelijkse voorschotbedragen veel hoger zijn dan bij NUON. De voorschotbedragen worden vastgesteld aan de hand van historisch verbruik. Het is dus een inschatting van het verbruik. U heeft een bevestigingsbrief gehad van de vastgestelde voorschotbedragen. In deze brief staat eveneens vermeld welk verbruik hierbij hoort. Wij adviseren u om te controleren of dit verbruik wel past bij hetgeen u normaliter per jaar verbruikt. U kunt het voorschotbedrag aan de hand hiervan aanpassen via MijnOxxio. Om de ene leverancier met de andere te vergelijken, adviseren wij u om te kijken naar het tarief per kWh en per m³.

      Wij vinden het bijzonder jammer dat u een andere voorstelling van zaken heeft gehad.

      Met vriendelijke groet,

      Tess
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      P v. Mourik | 31-5-2014

      Vanaf april 2012 bij OXXIO. Ik zit nog steeds te wachten op teruggave 4 maanden groene stroom. Ben vanaf januari 2014 aan het mailen ( 2 keer) en al 8 telefoontje hierover gepleegd. Er is van af februari de toezegging gedaan dat ik 135 euro terug wordt teruggestort. Inmiddels door verschillende medewerkers de toezegging gehad. Het is nu eind mei en nog niets ontvangen. Het licht steeds aan de betaalafdeling. Zo ga je niet met klanten om, misleiden praatjes en als jullie betalen zijn jullie niet thuis. Ben heel erg teleurgesteld in OXXIO en dan druk ik mij nog netje uit.
      Reactie van Oxxio | 2-6-2014 Beste P. van Mourik,

      Wat vervelend om te horen dat u nog steeds aan het wachten bent op uw uitbetaling. Graag zoek ik voor u uit waar de vertraging is door ontstaan en kijk ik graag hoe we snel tot een oplossing kunnen komen. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn om uw klantgegevens te e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

      Met vriendelijke groet,

      Michaël
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      lente | 24-5-2014

      Klanten lokken met ipads tablets doen ze erg goed.
      Jammer veranderd Oxxio volledig van gedrag als je eenmaal klant bent.

      Zeer onpersoonlijk klantenservice die zeer slechte onderlinge communicatie
      Reactie van Oxxio | 26-5-2014 Beste Lente,

      Wij betreuren het dat je geen goede ervaring hebt met Oxxio. Graag helpen wij je. Als je je postcode/huisnummer via deoxxiomedewerker@oxxio.nl doorgeeft met je klacht kijken wij het voor je na.

      Met vriendelijke groet,
      Leonie
      Oxxio Nederland bv
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 13 van de 14 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      wiegmans | 16-5-2014

      allemaal leuk die acties ....... MAAR wisten jullie dat je nu j vastrecht per jaar voor stroom 33 euro is en gas ook 33 euro................

      per jaar dus

      nu komt het je betaalt bij deze actie 10 euro voor de tab en 14 euro voor de ipad air PER MAAND

      per maand dus

      dus bij 3 jarig conract is dat :

      tab 360 euro

      ipad air 504 euro

      niks is dus gratis
      Reactie van nick | 17-6-2014 wel raar geen reactie van oxxio???zie hier een foutje je betaald voor stoom en gas apart vast recht :) dus dubbel zo duur ze naaie je waar je bij staat ;)
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
  •  
    Pagina 1 van 33