Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?

Klantreviews Oxxio

  • Betaal niet teveel!
  • Overstappen is geld besparen. Met onze gratis overstapservice kunt u zorgeloos switchen naar een andere leverancier.
  • Energie vergelijken
  • B.E. van Leeuwen
    Geverifieerde klant
    Utrecht
    Niet heel soepel verlopen overstap 29 mei 2016

    Als ik op 29 feb. een bevestiging van overstap naar Oxxio krijg van Energieleveranciers.nl, valt me het volgende op: 1) "Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestigingsmail van Oxxio. U heeft daarna nog 14 dagen om uw overeenkomst te ontbinden; zonder verdere kosten". Deze e-mail heb ik nooit ontvangen. Later wel per post een bevestiging met contract. 2) Problemen gehad met vorige leverancier omdat deze op de contract vervaldatum, nl. 24 april, nog niet op de hoogte is gebracht van de overstap door Oxxio (ondanks mijn eigen opzegging, maar dié telt niet volgens hen.....) en dús een nieuwe termijn in rekening brengt.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • RK.
    Geverifieerde klant
    Amsterdam
    Goed en snel geregeld 28 mei 2016

    Goed en snel geregeld

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Jeroen
    Zeer slechte comminucatie binnen oxxio en geen verantwoordelijkheid 27 mei 2016

    Ik heb reeds 6x moeten bellen omdat oxxio eerst het huisadres niet goed had aangemeld en later daarop het termijn bedrag. Oxxio heeft vriendelijke medewerkers maar zolang dat het gesprek maar snel ten einde is, ik heb 3x gebelt over het termijn bedrag dat dit niet klopte met wat er afgesproken was, en als de medewerkers gelijk duidelijker waren geweest en er intern niet zoveel langs elkaar door ging dan was er ook niks aan de hand geweest.

    Ben in totaal 2u aan het bellen geweest, een hoop frustratie en irritatie en als ik dan aangeef van luister jongens oke het is nu eindelijk in orde allemaal maar ik wil wel dat mijn gemaakte telefoonkosten a 0.55 cent per gesprek vergoed word.

    Word er gereageerd van ja sorry meneer dat kunnen wij niet doen.

    Dus ze erkennen het probleem, vinden het ook allemaal zeer vervelend voor mij, maar om dat kleine bedrag tegenmoet te komen puur als gebaar terwijl het probleem intern is ontstaan en ze willen die verantwoordelijkheid niet nemen. Dan heb ik zoiets van nou bekijk het lekker.

    Ik ben echt geen zeikerd en heb elke x rustig gebelt. Maar een probleem erkennen en dan nog de klant er voor op laten draaien vind ik belachelijk.

    De leidinggevende nam de moeite niet eens om mij even te woord te staan.

    Ik heb zelf ik de verkoopwereld gezeten en als de klant zo belangrijk is dan ga je niet op die manier met hun om.

    Reactie van Oxxio 30 mei 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Graag reageer ik op jouw bericht van 27 mei 2016.

    Het is natuurlijk erg vervelend dat er dingen zijn misgegaan. We bieden onze excuses aan voor de gang van zaken. Als je in de toekomst weer contact met ons opneemt, kan je ook kiezen voor de kanalen Facebook en Twitter. Er zijn dan geen kosten aan het gesprek verbonden.

    Groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • mj van de merwe
    Geverifieerde klant
    Dordrecht
    Slecht 27 mei 2016

    Als Julie goed kijken zie je dat ik geen klant ben.jullie hebben mij afgewezen omdat ik vroeger problemen had,die nu netjes opgelost zijn.dus snap niet dat jullie mij aanschrijven.slechte zaak oxio

    Reactie van Oxxio 30 mei 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Graag reageer ik op jouw bericht van 27 mei.

    Het is mij niet duidelijk wat je precies van ons hebt ontvangen en met de contactgegevens die je doorgeeft vind ik niets in ons systeem. We zoeken het graag voor je uit. Wil je contact met ons opnemen via Facebook of Twitter?

    Groet,

    Marije

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Zeer ontevreden
    Geverifieerde klant
    Heerhugowaard
    onvoldoende 25 mei 2016

    Heb me aangemeld als nieuwe klant Maar kreeg een bericht dat ik eerst 300 Euro moest betalen Omdat ik in hun ogen niet crediet waardig was Zeer verontwaardig heb ik gebeld en een brief geschreven Het blijkt dat ze informeren op huis adres en of naam Maar niet op je bankrek nr Heb nooit een euro schuld gehad alleen toen ik nog een hypotheek had (Wel te verstaan had) Dus geen klant geworden bij oxxio Graag hier op Uw reaktie

    Reactie van Oxxio 25 mei 2016

    Beste,

    Vervelend dat er gevraagd wordt om een waarborg voordat je klant bij ons kan worden.

    Bij de aanmelding wordt er door een kredietbeoordelaar (Focum) een kredietcontrole uitgevoerd om te controleren of de klant kredietwaardig is. Als het resultaat negatief is, brengen we een waarborgsom in rekening.

    De redenen/oorzaken kunnen we niet achterhalen i.v.m. de privacy. Ik kan mij voorstellen dat je er een naar gevoel aan overhoudt, echter houden we de beoordeling aan van Focum.

    Met vriendelijke groet,

    Malika

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ICW.
    Geverifieerde klant
    Apeldoorn
    kredietcheck 25 mei 2016

    ik meldde me aan bij Oxxio kreeg de dag daarna een mail met het ' verzoek' om 400 als een soort borg te betalen. Het waarom bleef onduidelijk. Er was een kredietchick gedaan. Na bellen werd mij gezegd dat ik dan blijkbaar betalingsachterstanden haar of schulden. Beiden is niet het geval. Ik moest maar checken bij een of ander kredietburo, en daaruit bleek dat de buurt waar ik woon bepalend was. Ik heb dat als heel onprettig ervaren en heb mijn overeenkomst direct laten ontbinden en ben naar een andere leverancier gegaan

    Reactie van Oxxio 25 mei 2016

    Beste ICW,

    Vervelend dat er gevraagd wordt om een waarborg voordat je klant bij ons kan worden.

    Bij de aanmelding wordt er door een kredietbeoordelaar (Focum) een kredietcontrole uitgevoerd om te controleren of de klant kredietwaardig is. Als het resultaat negatief is, brengen we een waarborgsom in rekening.

    De redenen/oorzaken kunnen we niet achterhalen i.v.m. de privacy. Ik kan mij voorstellen dat je er een naar gevoel aan overhoudt, echter houden we de beoordeling aan van Focum.

    Met vriendelijke groet,

    Malika

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Ben
    klacht Oxxio 23 mei 2016

    Op 18 mei jl. ontving ik per mail een nota van 94 euro(maandbedrag energie) + 40 euro aan incassokosten.

    Na telefonisch contact met Oxxio bleek dat Oxxio het maandbedrag (automatische incasso) niet af kon schrijven van mijn rekening en zij hier al eerder per mail een herinnering/aanmaning voor gestuurd hadden.

    Deze mail heb ik waarschijnlijk direct verwijderd omdat hij als afzender klantenservice aanmaning had.Anoniem dus. Als het voor mij niet duidelijk wie de afzender is open ik de mail niet.

    Oxxio doet geen 2e poging om het maandbedrag af te schrijven, maar stuurt gelijk een herinnering/aanmaning met een opslag van 40 euro voor herinnering/administratie/aanmaningskosten. Ik vind dit een zeer klant onvriendelijk methode.

    Wat ik niet begrijp is waarom Oxxio aanmaningen per mail stuurt zonder de afzender te vermelden. Bij de afzender staat alleen “klantenservice” en bij het onderwerp “aanmaning”. In al het voorafgaande e-mailverkeer met Oxxio werd altijd Oxxio klantenservice als afzender vermeld.

    De tweede mail was bijna weer verwijderd ook deze mail werd eerst weer voor een vreemde mail {fishing mail} aangezien.

    Ik vind de werkwijze van Oxxio zeer agressief en zal zodra mijn jaarcontract afloopt dan ook zeker overstappen naar een andere energieleverancier.

    Na een week kreeg ik het verzoek mee te doen aan een enquete Deze ging alleen over hoe de medewerker zijn werk had uitgevoerd De aanleiding van het contact kwam niet aan bod.Weer puur eigenbelang.

    Reactie van Oxxio 24 mei 2016

    Beste Ben,

    Zonde dat je herinneringen hebt ontvangen, maar niet wist dat die van ons afkomstig was. De herinningen sturen we inderdaad per e-mail en zien graag tijdige betalingen tegemoet. In het vervolg weet je dat de e-mails van ons afkomstig zijn, maar ik hoop dat het niet zover hoeft te komen dat er weer herinneringen verstuurd worden.

    Via deze weg zijn we blij met jouw review, aangezien we benieuwd zijn naar ervaringen van onze klanten over e-mails, systemen en werkwijzen. Ik kaart het aan zodat we er verder mee gaan.

    Met vriendelijke groet,

    Malika

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • S Gobardhan
    Geverifieerde klant
    's-Gravenhage
    niet klantvriendelijk 21 mei 2016

    Na weken te hebben gewacht om de contract rond te krijgen heb ik het maar opgegeven en de overstap ge-annuleerd. Reden wat oxxio gaf is dat mijn EAN nummer niet klopte.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • D B Guyab
    Geverifieerde klant
    Rotterdam
    Niet tevreden met Oxxio 20 mei 2016

    Overgang niet soepel, eind april laatste termijn aan vorige energieleverancier betaald. Gevraagd aan Oxxio 24 mei 1e termijn, door handigheidje van Oxxio begin mei 1e termijn moeten betalen, mijn verzoek werd geweigerd. Dus in mei moet ik 2 keer termijnbedrag betalen, vind dit niet slim, daarom zal ik nooit meer Oxxio nemen na uitdiening van het kontrakt. Ik zal in mijn kennissenkring daarom Oxxio niet aanbevelen!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Martijn
    Ook geen ster waardig 19 mei 2016

    Na mijn aanmelding bij Oxxio icm de iPad, heb ik mijn voorschottermijn optijd voldaan. Na de verstreken tijd ben ik maar es gaan bellen. Meneer er is iets niet goed met uw klantnummer. Kan gebeuren. Na nog weer een paar weken wachten nog steeds geen iPad code. Meneer komt volgende week. Weer geen code. Weer gebeld. Meneer kom écht volgende week...je raad het al...geen code. Via twitter een reactie proberen los te peuteren... meneer, u heeft het écht voor de 16e!...Raad nog eens....juist...weer geen code....Ga vanmiddag maar een in gebreke stelling sturen met daarna een eenzijdige ontbinding van het contract....Wat een slechte service zeg....In deze tijd van internet, email is een mailtje binnen een minuut verstuurd...Nee...meneeer dat ziet u verkeerd...Wij zijn afhankelijk van een tweede partij en daar gaat minstens een week of twee overheen....#zekernoggeenglasvezel

    Reactie van Oxxio 19 mei 2016

    Beste Martijn,

    Onzettend vervelend dat dit zo lang duurt en er beloftes worden uitgesproken die niet nagekomen worden! Echt frustrerend, kan niet anders zeggen. Wil je ons nog eens via Twitter of Facebook benaderen? Dan kunnen we ook jouw gegevens inzien en er verder mee aan de slag.

    Groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Reactie van Martijn 26 mei 2016probleem is opgelost

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Nicole
    Geen ster waardig 15 mei 2016

    Oxxio weet het mooi te brengen bij nieuwe klanten, gratis kado's en zoveel goedkoper dan anderen. Niet dus. Ging over naar Oxxio met zelfde maandbedrag als bij mijn vorige leverancier. Moest een jaar later 195 euro bij betalen terwijl ik bij mijn vorige leverancier altijd geld terug kreeg, dus helemaal niet goedkoper. Het maandbedrag werd omhoog gegooid. Besloten over te stappen en kreeg van de week de eindafrekening over 4 maanden levering, of ik nog even 53 euro wil bijbetalen. Het gratis kado heb ik onderhand zelf betaald want dat halen ze dus op andere manieren wel bij je terug. Ik heb een normale gezinssamenstelling en er staan geen apparaten de hele dat te loeien. Schandalig zo een spijt dat ik ben over gestapt. Oxxio nooit meer

    Reactie van Oxxio 18 mei 2016

    Beste Nicole,

    Dank voor de genomen moeite om ons jouw kant van het verhaal toe te lichten. Jammer dat je zo ontevreden bent.

    Het is nooit leuk om te moeten bijbetalen. Mag ik je vragen of je ook gekeken hebt naar het verbruik zelf? Is dit gelijk gebleven ten opzichte van de jaren doorvoor? Of heb je misschien toch meer verbruikt en vragen we je daarom om bij te betalen? Ook kunnen tussentijds de belastingen of andere vaste kosten wijzigen waarop wij als leverancier geen invloed hebben.

    Iedere leverancier geeft op basis van jouw historie een kosten indicatie. Dat wil zeggen een schatting. Mijn Tip is, om binnen de 14 kalenderdagen wettelijke bedenktijd alles zelf ook goed na te rekenen en te vergelijken. Ook het tussentijds bijhouden van je verbruik is verstandig. Zo weet je waar je aan begint en kun je beter rekening houden met hoe het er na een jaar voor staat.

    Je kunt ook altijd een bericht sturen via ons Facebook of Twitter account dan kijken we uitgebreid met je mee naar het kostenplaatje.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • MD.
    Geverifieerde klant
    Elsloo
    overstap 14 mei 2016

    alles is vlot verlopen, geen problemen

    Reactie van Oxxio 18 mei 2016

    Beste,

    Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat we jouw leverancier mogen zijn.

    Groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    J.A. Gort
    Geverifieerde klant
    Aalten
    Over een jaar weet ik het zeker ???? 6 mei 2016

    Afsluiten was een drama krijg een bonus van 65 ipv 135 :-(

    Reactie van Oxxio 11 mei 2016

    Beste heer/ mevrouw Kort,

    Zonde dat je niet tevreden bent.

    Graag kijk ik na waardoor er verwarring over de korting is ontstaan. Wil je ons een bericht sturen via ons Facebook of Twitter account? Dan onderzoek ik het graag voor je.

    Met vriendelijke groet,

    Hannah

    Oxxio Webcare

    Reactie van J.A. Gort 18 mei 2016probleem is opgelost

    Goed, ik zal er wel nooit achterkomen waarom de eerste keer mijn contract gecanceld is zonder mijn medeweten.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    reviewer
    E.M.Q.
    Geverifieerde klant
    Gramsbergen
    Prima 4 mei 2016

    Het was heel gemakkelijk om over te stappen naar Oxxio. Ik ben blij met deze keuze. Een aanrader!

    Reactie van Oxxio 11 mei 2016

    Hallo,

    Dank voor jouw positieve reactie! Hopelijk mogen we je nog veel langer van dienst zijn als jouw energieleverancier.

    Met vriendelijke groet,

    Hannah

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    M. van Lienen
    Nog niet eens klant en nu al super slechte service 4 mei 2016

    Het is niet eens 1 ster waardig. Wilde overstappen maar doe het niet meer. Dubbele energie kosten dank zij oxxio. Fout na fout en verkeerde informatie, foute administratie . Na veel telefoneren proberen ze het toch af te schuiven. Je moet zelf hun fouten gaan herstellen en dat wordt je verteld door een medewerker van de klantenservice die er geen zin in heeft. Ben helemaal klaar met oxxio. En raad u allen aan NEEM GEEN OXXOI. hele slechte service

    Reactie van Oxxio 11 mei 2016

    Beste,

    Zonde om te lezen dat je zo ontevreden bent. Jammer genoeg heb ik via deze weg niet voldoende gegevens van je om te kijken of we jouw negatieve gevoel nog kunnen wegnemen.

    Indien je hier behoefte aan hebt vernemen we dit graag van je via ons Facebook of Twitter account.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Ed
    oxxio wekt veel irritatie op 4 mei 2016

    Denk je met een telefoontje iets op te lossen met oxxio, vergeet het maar. Mijn jaarnota is incorrect. De teruglevering is niet meeberekend. Ze blijven dit bedrag afschrijven naar meerdere telefoontjes en steeds krijg ik een welgemeend excuus voor het ongemak. Ik neem hier echt geen genoegen meer meer. Het word tijd dat ze schrijven, we lossen dit snel voor u op. Tip: blokker de automatische incasso, dan ga je ze vanzelf horen! Succes voor iedereen die oxxio als leverencier heeft, voor wie hier overdenkt. DOE HET ECHT NIET!

    Reactie van Oxxio 4 mei 2016

    Hallo Ed,

    Zonde dat je zo ontevreden bent! Ik kan het me echter voorstellen als je alsmaar geen daadwerkelijke oplossing krijgt aangeboden.

    Ik adviseer je om contact met ons op te nemen via Facebook of Twitter en daar o.v.v. deze review je klantgegevens naar ons te sturen, zodat wij voor een oplossing kunnen zorgen.

    Wij zien je bericht graag tegemoet!

    Met vriendelijke groet,

    Robin, medewerkster Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ljl Janssen
    Geverifieerde klant
    Venlo
    foutje met rekening nummer 28 april 2016

    oxio kon geen maandrekening incasseren door foute rekeningnummer. Hoe ze aan dat nummer komen mag joost weten

    In app mijn nummer maar naar het goede veranderd. Moet nu echter overmaken via bank app. Dus niet automatisch. Hoop dat het volgende keer weer automatisch gaat

    Afwachten dus

    Reactie van Oxxio 29 april 2016

    Beste,

    Wat vreemd dat er een ander rekeningnummer is genoteerd!

    Is het inmiddels wel weer in orde gemaakt? Anders vernemen we het graag via Facebook of Twtter of een ander kanaal, dan kunnen we aan de hand van je gegevens controleren of het nu goed gaat.

    Met vriendelijke groet,

    Malika

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    KBH.
    Geverifieerde klant
    Kortenhoef
    3 maanden verder - tevreden 26 april 2016

    3 maanden geleden heb ik vóór mijn verhuizing via energieleveranciers.nl een contract met oxxio afgesloten. Ik heb hiervan eigenlijk weinig gemerkt, alles ging soepel en automatisch. Alleen duurde het erg lang (bijna 2 maanden) voordat oxxio een account had aangemaakt waarmee ik kon inloggen en inzage kreeg in mijn verbruik via de app.

    Pas echt zeggen of ik tevreden ben kan ik pas als ik een jaar verder ben en geen klachten heb.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • J.C.J.D.
    Geverifieerde klant
    Alphen aan den Rijn
    Slecht 25 april 2016

    Na 6 weken heen en weer communiceren tussen mijzelf, Energieleveranciers en Oxxio Was het beiden partijen niet gelukt om mijn inschrijving om te zetten in een contract. "iets"ging fout bij Oxxio waardoor mijn inschrijving niet aan kwam. Oxxio gebeld. Die zeiden nee wij zien niks, maar je kunt wel een contract direct via ons afsluiten. Dan zou ik me inschrijfbonus dus niet ontvangen. Of ik moest me maar nog een keer bij energieleveranciers aanmelden in de hoop dat het dan beter zou gaan.... Uiteindelijk heb ik iedereen maar bedankt voor de nutteloze moeite en heb een andere leverancier gekozen waarbij het dezelfde avond nog geregeld was. Kenmerkend is ook dat ze mij vragen om een review als nieuwe klant terwijl ik helemaal geen klant ben.

    Reactie van Oxxio 26 april 2016

    Beste,

    Zonde dat het niet zonder slag of stoot is gelopen om klant van ons te worden.

    Excuses voor het ongemak natuurlijk. Doordat je via een vergelijkingssite bent aangemeld, ontvang je bericht om een review achter te laten. Om die reden ontvang je dus bericht ook al ben je uiteindelijk geen klant geworden.

    Een gemiste kans voor ons, nogmaals sorry, Wie weet wat de toekomst brengt.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • reviewer
    Cor K
    Geverifieerde klant
    Enschede
    Oxxio reageert op alle vragen/suggesties, is goedkoop en helpt me met bezuinigen 20 april 2016

    Het budgetabonnement is goedkoop en ondanks dat ik al overal op lette is de app van Oxxio echt een toevoeging. Doordat de app leuk is om in te kijken, ben ik automatisch met bezuinigen bezig en dat scheelt me wel zo'n €100, ook al hield ik mijn verbruik hiervoor ook in een sheet bij. In de app staan bezuinigingstips, mooie overzichten en een vergelijking van je verbruik met mensen in een gelijk huistype. De klantenservice van Oxxio reageert snel en altijd. Op bijv. een review over de app, maar ook op alle mails of chats met suggesties, bgus en feedback. Ik heb het gevoel dat er veel vooruitgang in zit en Oxxio nog niet klaar is met het verbeteren. Verder ging het overstappen erg makkelijk en was alle informatie duidelijk. Ik heb geen extra's genomen.

    Reactie van Oxxio 21 april 2016

    Beste Cor K,

    Wij zijn bijzonder blij te lezen dat je tevreden over ons bent! Leuk ook dat je dit deelt. Bedankt daarvoor!

    Met vriendelijke groet,

    Robin, medewerkster Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Max
    Geverifieerde klant
    Wateringen
    Geen probleem 19 april 2016

    Mooi aanbod, na aanmelding kreeg ik netjes bericht over alles en de overstap is prima verlopen.

    Reactie van Oxxio 20 april 2016

    Bedankt voor de leuke reactie. Fijn dat je voor ons hebt gekozen!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • P Hartlief
    Geverifieerde klant
    Rotterdam
    goede service en makkelijk bereikbaar 18 april 2016

    Na een enigszins moelijke start ben ik uiteidelijk toch tevreden over de service van Oxxio. Mijn bankrekening nummer was niet goed doorgekomen (een 0 teveel) Hierdoor ontving ik een bericht dat het niet mogelijk was geweest het maandelijkse bedrag te innen. Na 2 telefoongesprekken, heb ik uiteindelijk zelf mijn bankrekening aangepast. Hierna bleek dat ik per acceptgiro moest gaan betalen. Na weer een telefoongesprek, heb ik de 1ste 2 maanden, alsnog betaald en ontving de bevestiging voor automatische incasso. Een slechte start, maar ook goed opgelost door medewerker van Oxxio.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    E Ikanovic
    Geverifieerde klant
    Dordrecht
    zeer goed 12 april 2016

    zeer goed vind ik

    Reactie van Oxxio 13 april 2016

    Beste heer,

    Bedankt voor jouw positieve review.

    Groet,

    Erica

    Medewerker Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • anoniem
    Geverifieerde klant
    Zwijndrecht
    Goede service en duidelijke apps 12 april 2016

    Oxxio doet een hoop goed op het gebied van apps, zo is met de Oxxio app goed bij te houden wat nu het gebruik op uur-, dag-, week en maandbasis is. Verder de klantenservice nergens voor nodig gehad.

    Reactie van Oxxio 13 april 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Wat een fijne review! Heel erg bedankt daarvoor.

    Groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • NCIC.
    Geverifieerde klant
    Ermelo
    Nieuw... 7 april 2016

    Het aanmelden is zeer gemakkelijk. Maar oordelen na 2 mnd kan ik nog niet. Bij mijn vorige provider Energie Direkt kwam ook pas na 1 jaar de <naughty>Aap</naughty> uit de mouw. En toen ik overstapte vonden ze het niet meer nodig om me terug te bellen enzo. Heb een goed gevoel, maar over een Jaar weet ik het pas zeker !

    Reactie van Oxxio 12 april 2016

    Beste heer, mevrouw.

    Dan wachten we dit natuurlijk netjes af.

    Groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?