Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?

Klantreviews Oxxio

  • Betaal niet teveel!
  • Overstappen is geld besparen. Met onze gratis overstapservice kunt u zorgeloos switchen naar een andere leverancier.
  • Energie vergelijken
  • jjmK.
    Winkel
    voldoende 1 juli 2015

    wat ik erg vervelend vind is dat er geregeld verkopers aan de deur komen voor over te stappen naar oxxio terwijl ik daar al bij ben.en de acties en prijzen zijn niet die ik moet betalen

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Onterechte afschrijving 30 juni 2015

    Op 17 juni l.l. is er 1.170,50 euro afgeschreven van mijn giro voor het voorschotbedrag over de maand juni. Normaal betaal ik per maand 211,69 euro. Het verschil is 958,81 euro. Op 23 juni j.l. heb ik hierover een brief geschreven aan Oxxio, met het verzoek dit te corrigeren. Tot op heden heb ik geen enkele reactie van Oxxio vernemen. Ik beschouw dit als een onrechtmatige daad door misbruik te maken van een afgegeven machtiging. Ik verzoek u het teveel betaalde bedrag ad. 958,8l terug te storten op mijn girorekening.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Rachelle
    Drama!!!! 30 juni 2015

    Wij zijn nu 1,5 jaar klant bij oxxio. Een aantal keer heb ik de klantenservice gebeld met verschillende vragen over de jaarafrekkening, de metstanden en de facturen. Geen van de keren heb ik het gevoel gehad serieus te zijn genomen elke keer wordt mijn verhaal onderbroken en wordt ik afgescheept zonder antwoord op mijn vraag.. en het ligt zeer zeker nooit aan Oxxio. Nou, ik ben er HELEMAAL klaar mee en één ding is voor ons zeker wij gaan overstappen! ik snap ook niet dat ze aan een 8.8 komen??? En als ik de verhalen lees, ben ik niet de enige die Oxxio een waardeloze energieleverancier vindt.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • geraads
    Venlo
    zeer slecht 30 juni 2015

    ik weet niet waar die 8.8 vandaan komt maar ik denk dat er een - voor moet bij het afsluiten aangegeven dat je niet dagelijks over een pc beschik dus nota's via de post wil krijg je op de 21 ste een mail dat je het maandbedrag nog moet betalen en maak je dat over op de 22 ste en dan wordt er bij de volgende betaling €40,00 extra afgeboekt en als je dan mail zeggen ze er zat een vervaldatum op van de 20 ste wij zijn het zat en gaan naar een andere energiemaatschappij die je wel fatsoenlijk kan bellen zonder betaald nummer en die wel mee denken naar een oplossing en niet van als u nota's via de post wil halen we uw mailadres weg maar dan kun u ook geen gebruik meer maken van de oxxioapp na 6 jaar klant geweest tezijn zeer ontevreden weg

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    de Leeuw
    Oudenbosch
    Oxxio houd de schijn op 29 juni 2015

    Op 13 juni heb ik op deze site geklaagd over de klantenservice van Oxxio. Meteen krijg ik een reactie van Tess. Maar dat is natuurlijk schone schijn. Het moet lijken of er wat aan word gedaan. Maar als je belt met Oxxio naar aanleiding van de reactie van Tess blijft het antwoord het zelfde. Gewoon lekker wachten. Nog 8 weken meneer. Sterker nog, nu zou er ook nog een fout zitten in de vorige berekening. Helaas voor Oxxio liggen deze meterstanden vast door het niet komen opdagen in de rechtbank van Oxxio. Gewoon een grote puinhoop bij Oxxio. Ik heb er dan ook totaal geen vertrouwen meer in. Wij gaan ons dus ook oriënteren op een andere leverancier.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 3 van de3 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    e. de koning
    Huissen
    geen enkel respons 17 juni 2015

    Ben voor de tweede keer in de boot genomen door Oxxio. In juni vorig jaar afgesloten geweest heb in totaal 800 euro heraansluiting moeten betalen en had boete omdat ik 2x te.laat betaald had. Mijn man was terminaal. Schandalig. Afgelopen maand kreeg ik beri ht van Das incasso. Moest ruim 400.euro betalen. Heb nooit bericht gehad van Oxxio niet per mail, per brief of telefonisch. Heb volgens mij ook geen achtrrstand. Ze proberen op een slinkse maniet aan geld te komen. Schandalig!!!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • WL.
    Grevenbicht
    Een en al ellende 16 juni 2015

    Er is alles misgegaan wat er mis kon gaan, met gevolg dat er een groot openstaand bedrag opeens verrekend moest worden. Dit probleem kwam pas na 1,5 jaar aan het licht en werd door enexis als schandalig beschouwd, echter zijn kosten wel gemaakt.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • FP Vielvoye
    Heinenoord
    **** 16 juni 2015

    een gas rekening die twee en half keer zo hoog is als bij de buren die in een zelfde soort huis wonen. En dan de schuld afschuiven op stedin. Ik heb cunsu wijzer gebeld, en die zeggen dat ik klant ben bij oxxio en dat stedin niets voor mij kan doen. Ze hebben mij het advies gegeven om een aangetekende brief te sturen. Dat heb ik gedaan , dat is nu 7 weken geleden, geen reactie. Alleen een brief van het incasso bureau. Nu ligt het bij de geschillencommissie. Mijn advies is woord NOOIT klant bij oxxio. ps. wie heeft die 8.8 verzonnen ?

    Reactie van Oxxio 18 juni 2015

    Beste FP Vielvoye,

    Je geeft aan dat je een hogere gasrekening hebt gehad dan je buren. Je geeft ook aan dat je hiervoor al een klacht kenbaar hebt gemaakt bij de Geschillencommissie. Wij zullen daarom het vragenformulier die je hebt ingevuld van de Geschillencommissie afwachten en je dan voorzien van een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Geen service en zeer trage reacties 15 juni 2015

    Vandaag weer contact gehad met Oxxio. Nog steeds kunnen ze me de band opnamen niet leveren nadat ik deze op 30 april had opgevraagd.

    Het begon zo.

    In Maart werd ik benaderd door Oxxio of ik niet weer terug wilde komen als klant. Toevallig was ik bezig met me opnieuw aan het orienteren en hielp me dit enorm. Na een goed gesprek (nadat ze me op een geschikte moment teruggebeld hadden) uiteindelijk de keus gemaakt om over te stappen naar Oxxio. Een verkoop argument van de verkoper was dat ondanks dat ik koos voor het budget tarief dit jaar (ivm jubileumjaar) ik toch de energiebesparende producten mocht aanschaffen.

    Later bleek (toen het abonnement al loopt) dat dit niet waar is. na wat op en neer geëmaild heb ik op 30 april voor het eerst de band opnamen opgevraagd. Op 4 mei kreeg ik een reactie dat ze de band opgevraagd hadden maar dat dit maximaal 10 werkdagen zou gaan duren. ivm de vele feestdagen in mei heb ik op 26 mei ze geëmaild dat de 10 werkdagen wel voorbij waren en dat ik de opnamen nog niet heb ontvangen. Na 5 dagen een reactie dat ze er een spoed verzoek van gemaakt hebben en dat ze nu in 2 dagen deze band ter beschikking moeten hebben.

    Zojuist weer contact gehad (15-6-2015) de band opnamen is nog steeds niet beschikbaar en ze konde me ook niet vertellen wanneer dan wel.

    Tijd voor mijn verhaal te delen met de rest van Nederlands en zo mogelijk ze wel een reactie te krijgen.

    Reactie van Oxxio 16 juni 2015

    Beste Paul,

    Wij begrijpen dat het heel vervelend voor je is dat je met een budgetpakket geen recht hebt op de energiebesparende producten. Deze producten horen namelijk bij een ander pakket thuis. Je geeft aan dat je de bandopname graag zou willen ontvangen van het gesprek dat je met de verkoper hebt gevoerd. Wij zouden graag een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer of postcode en huisnummer ontvangen, zodat wij je klacht in behandeling kunnen nemen. Je kunt deze gegevens opsturen naar deoxxiomedeweker@oxxio.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    de Leeuw
    Oudenbosch
    Slechtste klanten service!!! 13 juni 2015

    Vorig jaar moest ik volgens Oxxio bij betalen na de eindafrekening. De mevrouw van de klantenservice bied mij een regeling aan en omdat er ook nog een voorschot open stond heeft ze deze mee genomen in de regeling. Vervolgens krijg ik een brief van DAS incasso over dat zelfde voorschot bedrag. Na het bellen met Oxxio blijkt dat die eerste mevrouw het voorschot bedrag nooit had mogen mee nemen in de regeling. Na overleg met DAS en Oxxio zou de invordering via DAS komen te vervallen als ik direct het voorschot bedrag over zou maken. Dat heb ik gedaan en inmiddels was het eerste betaal termijn middels incasso afgeschreven. Vervolgens stopt Oxxio zelf met maandelijkse incasso omdat ik geen recht heb op een regeling wanneer er een dossier van DAS open staat. Want wat blijkt, DAS heeft mijn dossier nog niet gemeld als afgerond want zij menen recht te hebben op 40 euro incasso kosten. Dus op slinkse wijze hebben zijn de betaling van een maand bedrag binnen gehaald welke onterecht in een regeling terecht is gekomen. Ik ben het hier niet mee eens en na tig keer bellen, wat te herleiden is maar mijn telefoon rekening en het ontkennen van Oxxio van deze gesprekken en de dreiging mij af te sluiten als ik het gehele eindnotering niet ineens voldoe heb ik besloten mijn contract op te zeggen en deze op naam van mijn vrouw aan te vragen. Toen kwam probleem twee. Ik geef netjes mijn meterstanden door maar Oxxio gaat toch de standen schatten, gevolg? Een hele dikke gepeperde afrekening. Ik vraag een correctie aan maar Oxxio gaat daar niet op in. Inmiddels is de deurwaarder geweest met een dagvaardiging voor de civile rechter. Hierop hebben mijn vrouw en ik een overeenkomt op papier gezet met daarop de meterstanden bij het over nemen van het contract. Deze hebben wij naar Oxxio gemaild en per post opgestuurd. Hierop kregen wij keurig een reactie dat de meterstanden worden aangepast. En pas een jaar later, dit jaar rond februari krijg ik eindelijk mijn geld terug, ruim 800 euro. Maar de zitting gaat gewoon door. De rechter had Oxxio bevolen persoonlijk aanwezig te zijn voor de inhoudelijke zitting maar Oxxio kwam niet opdagen. De eis is ongegrond verklaard en de Oxxio is veroordeeld tot proces kosten van 900 euro. Vervolgens komt Enexis onze meter vervangen hierbij worden de standen genoteerd door Enexis. Enexis en wij hebben tegelijk de meterstanden door gegeven aan Oxxio. Ruim een week voor het verstrijken van de datum voor de eindafrekening. En wat doet Oxxio? Zelf meterstanden invullen. En wat blijkt, niet alleen de eindstanden kloppen niet maar ook de begin standen niet. En Oxxio ontkent in alle toonaarden ooit de overeenkomt met meterstanden onder ogen te hebben gehad. Wat toch opmerkelijk is want zij hebben mij 800 euro terug gegeven na de correctie. En als je dan belt met Oxxio zeggen ze gewoon ja sorry u met gewoon12 weken wachten. Terwijl mijn partner en ik doen extra zuinig met onze energie, wij hebben nooit de verwarming aan ook niet in de winter, we douchen kouder dan gemiddelde mensen en hebben overal led verlichting en trekken elke stekker uit het stop contact. Dit zodat wij na het betalen van de hoge voorschot een mooi zakcentje voor de zomer maanden hebben. En voor de tweede jaar op een rij verpest Oxxio dit. En ze willen geen stap harder zetten. Ook niet als zij de fouten maken. Maar als je niet betaald zijn ze er als de kippen bij. Ik ga ook maar eens zeggen dat ik niks over de overeenkomst met Oxxio kan vinden en dat ze maar eens 12 weken moeten wachten op de voorschot bedragen.

    Reactie van Oxxio 16 juni 2015

    Beste De Leeuw,

    Je geeft aan dat je klachten over de nota die Oxxio jaarlijks opmaakt. Kun je een kopie van deze klacht met je klantnummer of je postcode en je huisnummer doorsturen naar deoxxiomedeweker@oxxio.nl, dan kunnen wij het voor je nakijken en contact met je opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • M Kuipers
    Rosmalen
    Oxxio tevreden 12 juni 2015

    Goeie app en goeie service. Het vastrecht is erg hoog, maar de tarieven laag. Vanweg hoge vastrecht stap ik over en neem de boete voor lief. Door zonnepannelen is tarief minder belangrijk geworden.

    Reactie van Oxxio 12 juni 2015

    Beste M. Kuipers,

    Goed te horen dat je tevreden bent over Oxxio. Wij werken er dagelijks hard aan onze klanten een goede service te leveren en ze steeds bewuster te maken omtrent energieverbruik.

    Dank voor je positieve reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Marieke Frankhuisen
    nieuw vennep
    Al vanaf januari geen automatische incasso en nog steeds geen jaarnota. 9 juni 2015

    In april kwam ik erachter dat er sinds januari geen automatische incasso had plaatsgevonden. Direct gebeld en ik kreeg te horen dat er wat problemen waren met een nieuw computer systeem. Ook had ik mijn jaarnota nog niet ontvangen, terwijl de website belooft dat dat binnen 4 weken na het doorgeven van de meterstand geregeld is. Inmiddels is het juni, en heb nu dus een behoorlijke betaal achterstand, nog altijd geen jaarnota en nog steeds geen bericht. Ik ben overgestapt naar een andere energie maatschappij omdat ik op het moment totaal geen controle heb over mijn energie rekening. Het is een kwalijke zaak dat ik hier steeds zelf voor moet bellen en niet persoonlijk op de hoogte ben gesteld van alle problemen met het nieuwe systeem. Ik hoop dat Oxxio alsnog met een gepaste oplossing komt.

    Reactie van Oxxio 9 juni 2015

    Beste Marieke,

    Wij vinden het bijzonder jammer om te horen dat je hebt besloten om over te stappen naar een andere leverancier. Je geeft aan dat je geen vat hebt op de te verrichten betalingen bij Oxxio en dat je geen nota van Oxxio hebt ontvangen.

    Kun je ons e-mailen met een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer, zodat wij het voor je na kunnen kijken? Je kunt ons e-mailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    H. Wismans
    <naughty>****</naughty> 8 juni 2015

    Mensen ga niet in zee met Oxxio. Het zijn grote ****. Ze beloven gouden bergen, maar kunnen het absoluut niet waarmaken. Zouden € 400 goedkoper uit zijn per jaar. Niet dus, slechts € 20 per jaar. Dus netjes contract geannuleerd. Zeggen ze gewoon dat ze niets ontvangen hebben. Had geannuleerd via de site, ben daarna gebeld waarom ik wilde annuleren en heb een brief gestuurd. Eerst zeggen ze dat ze de brief niet hebben ontvangen, dan dat ze het telefoongesprek niet terug kunnen vinden en dan na 8 weken en diverse mails, vinden ze toch de mail terug. Een waardeloos bedrijf!! Mijn tip: stap niet over naar Oxxio en bewaar alle mails, brieven die je van hen krijgt. Als je contact met Oxxio hebt per telefoon, vraag dan naar naam, afdeling etc. van de persoon die je aan de telefoon hebt. Je hebt dit zeker nodig, want Oxxio is niet in staat om deze gegevens juist op te slaan.

    Reactie van Oxxio 9 juni 2015

    Beste H. Wismans,

    Zo te lezen ben je teleurgesteld in de dienstverlening van Oxxio. is je klacht inmiddels wel al opgelost? Zo nee, dan verzoek ik je vriendelijk om dit kenbaar te maken via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kijken wij het voor je na. Vergeet in de mail dan niet je postcode en huisnummer te vermelden.

    Bij voorbaat dank voor de moeite en een hartelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Reactie van H. Wismans 16 juni 2015probleem is deels opgelost

    Ik ben 10 weken aan het vechten met Oxxio over de annulering. Eindelijk na 10 weken vol blijven houden geeft Oxxio toe dat ze een fout hebben gemaakt. Ze geven nu toe dat ze mij nooit hadden mogen laten overstappen. Een telefoontje met excuses is zelfs teveel gevraagd! Mensen wees gewaarschuwd, ga niet in zee met Oxxio. Het is er administratief een puinzooi. Ook zijn ze veel duurder dan ze beloven. Ze kunnen absoluut niet waarmaken wat ze beloven. Je kado betaal je dubbel!!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Annet Burgers
    Bavel
    De meest slechte klantenservice ooit! 4 juni 2015

    Al maanden aan het mailen met Oxxio i.v.m. een correctie die nog plaats moet vinden. Incident nr. 141222-000396‏ (dus Tess, niet vragen waar het over gaat...). Dit loopt nu al vanaf augustus 2014. Alle smoezen heb ik al gehoord.... dan ligt het aan de vorige leverancier (die al lang gecorrigeerd heeft), dan weer aan het computersysteem, dan zijn de meterstanden wéér kwijt en vandaag krijg ik 'ijskoud' de mail dat het druk is en dat ik dus maar moet wachten. Oxxio: dit gaat naar de rechtsbijstand! Heb het nu wel helemaal gehad met jullie. Oftwel beste mensen: Word nooit klant bij Oxxio!!

    Reactie van Oxxio 4 juni 2015

    Beste Annet,

    Bedankt voor je bericht. Wij zien het bericht van je rechtbijstand met belangstelling tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • raymond fries
    8244bn
    slecht. 4 juni 2015

    geachte ik ben echt boos op de commutatie over goed regelen en afsluiten van een overdracht aan incassobureau ik heb alles zelf moeten regelen daarom vraag ik een schade vergoeding er voor en ik heb nu al twee mailtjes gestuurd een persoonlijk en een via klachten website en zit nu al bijna 2 weken te wachten want een excuses is niet goed genoeg want alles gaat fout en ik hoor alles van de incassobureau wat er fout gaat ik ben over wegen om over te stappen naar een en goed energie bedrijf die wel aan de regels houd en alles goed voor mekaar kan krijgen en over een betalingsregeling staat wel op de site maar ze zegen nee klopt er iets niet dus als klant van oxxio ben ik niet tevreden mee en ze hebben mij ergs aan gemeld wat te ver gaat dus ik kan niet overstappen dan ben ik ver plan om het hoger op te zoeken dus komen jullie maar met een oplossing om mij te bewijzen dat het wel goed gaat zonder problemen te maken en met de schade die ik moest oplossen. anders ga ik het zeker hoog op zoeken zo als langs gaan op kantoor of nog erger het is aan oxxio

    Reactie van Oxxio 4 juni 2015

    Beste Raymond,

    Wij begrijpen dat het vervelend voor is dat je naar je gevoel ten onrechte zou zijn overgedragen naar een incassobureau. Je geeft aan dat je reeds via je een klachtenwebsite melding hebt gemaakt van je klacht. Mijn collega's komen hier dan zo spoedig mogelijk op terug. Wij vragen je om je geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Marc
    Herten
    Oxxio colporteur aan de deur 3 juni 2015

    Onaangekondigd bezoek van de Oxxio Colporteur hetgeen (gelukkig) natuurlijk gewoon mag in Nederland. Meteen kondigt hij 300 euro korting aan, meteen wil hij weten bij welke maatschappij wij aangesloten zijn. Ondanks dat ik vriendelijk aangeef geen interesse te hebben en ik aangeef dat ik erg tevreden ben met mijn huidige leverancier (united consumers) Toch gaat de man steeds door met vragen stellen en probeert hij de discussie los te krijgen. Pas als ik voor de 5e keer aangeef dat ik geen interesse heb, het vervelend vind om onaangekondigd dit soort gesprekken te voeren en hem vraag om mijn keuze te respecteren laat hij het voor wat het is.

    Reactie van Oxxio 4 juni 2015

    Beste Marc,

    Wij begrijpen dat het niet leuk is dat je een vervelend gesprek hebt gehad met een van onze verkopers. Als je wil hebben dat deze verkoper op zijn gedrag wordt aangesproken dan verzoeken wij je vriendelijk om ons via deoxxiomedewerker@oxxio.nl een korte beschrijving van je klacht door te geven, de datum en tijdstip van je contact met de verkoper en je postcode, zodat wij kunnen de verkoper kunnen traceren.

    Wij vernemen graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Sander Q
    Wilhelminaoord
    Jammer dat het zo moest gaan 1 juni 2015

    2 Jaar tevreden klant totdat het moment kwam dat ze over gingen op een nieuw klanten systeem. Eindnota's kloppen niet. Maandelijks wordt er teveel afgeschreven en van 40 euro incasso kosten zijn ze ook niet vies. De incasso mislukt van hun kant en ik kan er voor betalen inmiddels 120 euro betaald aan incasso kosten en nooit weer iets van terug gezien.

    Reactie van Oxxio 1 juni 2015

    Beste Sander Q,

    Wij begrijpen dat het heel vervelend is dat je bij onze overgang naar een nieuw systeem wordt geconfronteerd met aanmaningskosten. Wij willen graag voor je nakijken waar dit aan ligt. Kun je ons hiertoe je klantnummer en een korte beschrijving van je klacht e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl?

    Bij voorbaat dank voor je moeite.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • W. Löwenhardt
    Arnhem
    Agressiever verkopers 28 mei 2015

    Agressieve verkopers aan de deur. Nee is nee.

    Reactie van Oxxio 1 juni 2015

    Beste W. Löwenhardt,

    Dit klinkt niet zoals het hoort en dit nemen wij serieus. Als je je postcode/huisnummer en wanneer precies dit is gebeurd via deoxxiomedewerker@oxxio.nl doorgeeft, geven wij je klacht door aan de betreffende afdeling.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • A.v.Laar
    Ingen
    Aanmaning 28 mei 2015

    Hallo ik heb een aanmaning gehad over een bedrag dat ik heb overgemaakt en door oxxio weer terugestort is Mijn Klantnummer: 38280026-1 en hier de afschriften: Zoekresultaten Datum Tegenrekening Omschrijving Bedrag EUR 11-052015 oxxio 2 NL56 ABNA 0606 0601 11 BETALINGSKENM. 1003828002600011 -220,48 07-052015 OXXIO NEDERLAND BV NL56 ABNA 0606 0601 11 Kenmerk 1003828002600011 Omschrijv ing Restitutie creditsaldo Zevenmo rgen 43 INGEN 220,48 29-042015 oxxio 2 NL56 ABNA 0606 0601 11 KLantnr. 5243391 April 2015 -220,48 13-032015 oxxio 2 NL56 ABNA 0606 0601 11 BETALINGSKENM. 1003828002600011 -220,48 ----07-05-2015 Restitutie creditsaldo---- dus ik begrijp niet waarom ik nu een aanmaning krijg Ik heb betaald oxxio stort het bedrag terug & ik moet €40 extra betalen A.v.Laar

    Reactie van Oxxio 1 juni 2015

    Beste A.v.Laar,

    Wij begrijpen dat het vervelend voor je is dat je met een aanmaning bent geconfronteerd, terwijl je in de veronderstelling bent tijdig te hebben betaald.

    Kun je ons een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer e-mailen via deoxxiomedewer@oxxio.nl, dan kunnen wij dit voor je nakijken.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Reactie van A.v.Laar 8 juni 2015probleem is opgelost

    Oke was misverstand had betaald was door Oxxio terugestort en daar kreeg ik een aanmaning voor (€40) dit is nu nagekeken en de €40 word terugestort A.v.Laar

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Jeroen
    enschede
    geen respons op klachten 28 mei 2015

    ik heb meerdere malen Oxxio benaderd de afgelopen weken, echter zij reageren niet. Eerst keer betrof 8 mei 2015 over het feit dat ZIJ de meterstanden niet goed verwerken, brief geschreven met bewijzen van mailverkeer waarin zij de meterstanden bevestigen. Echter op de jaarrekening geen goede meterstanden. Oxxio haalt dag en nacht tellers door elkaar. Tot nu toe geen reactie van Oxxio. Hoezo klant = koning ! Tweede keer deze maand d.d. 17 mei betrof dat ik een aanmaning kreeg, terwijl ik wel betaald heb. Ik zou 2 x 40 euro moeten betalen als zogenaamde boete. Gemaild met bijlagen dat er wel degelijk betaald is.............tot op heden geen reactie. Dan maar telefonisch gebeld. Medewerkster (ene zekere Mignon) vertelde dat alles was betaald en er geen rekening openstonden. toppertje was vandaag. Ik kreeg 3x het verzoek om een voorschotbedrag te betalen voor 8 juni 2015 á 94 euro(!). Gebeld met Oxxio. Dame vertelde was een fout, maar ik moest nog wel 40 euro betalen (terwijl een ene zeker Mignon mij vertelde dat er geen rekening meet openstond) aan boete omdat ik te laat was met het betalen van een voorschot. Vertrouwen in deze maatschappij is bij mij weg. Administratief lijkt het een chaos te zijn. Mij is geleerd elke klacht van een klant moet hoe dan ook worden opgelost......Oxxio denkt daar waarschijnlijk anders over.......jammer. Ik ga terug naar de oude energieleveranciers en neem geen stroom meer af van "tussenbedrijven" als Oxxio .............zij zijn maar op 1 ding uit: Winst winst winst................... Samengevat: communicatie vanuit Oxxio naar de klant = slecht.

    Reactie van Oxxio 1 juni 2015

    Beste Jeroen,

    Zo te lezen ben je ontevreden over de financiële afwikkeling van Oxxio. We zouden dit graag voor je nakijken. Kun je hiertoe een korte beschrijving van deze klacht en je klantnummer kunnen e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan komen wij er zo spoedig mogelijk bij je op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Reactie van Jeroen 8 juni 2015probleem is opgelost

    Oxxio heeft direct gereageerd en het probleem opgelost.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    DP Doedens
    Amsterdam
    Geen goed gevoel 28 mei 2015

    Emoties zijn belangrijk bij de klant. Helaas bij Oxxio voelde ik steeds meer dat het niet klopte. De maandelijkse bedragen leken erg hoog. Kreeg geen antwoorden terug op vragen, gedeelte van mijn_oxxio werkt helemaal niet, geen maandelijkse rekeningen ter inzege. Ik moet wel zeggen dat het vergelijken van aanbieders en de prijzen op het internet totaal onduidelijk is. Zo zie ik op energieleveranciers 5 keer Budget genoemd voor met verschillende prijs opgave? Maar goed, ik ben weer terug bij NUON, het is eind mei, dus nu maar hopen dat Oxxio mijn eventuele jaartegoed netjes terugbetaald, en hopen dat ik geen boete krijg.. Wat een warboel die nutsvoorzieningen.

    Reactie van Oxxio 1 juni 2015

    Beste DP Doedens,

    Wij begrijpen dat het vervelend voor je is dat je het gevoel hebt dat er iets niet klopt. Op het moment dat je je nota hebt ontvangen en je hebt hier vragen over, dan kun je deze vraag stellen aan onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-5566777 of door te mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl. Vermeld dan wel je klantnummer erbij.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Henk Bik
    henkbik@hotmail.com
    slechte terug betaler 28 mei 2015

    27 jan op gezegd het geld zou binnen 14 dagen over gemaakt worden tot op heden nog niets gezien heb er achteraan gebeld het zou zo vlug mogelijk geregeld worden (zeer slecht)

    Reactie van Oxxio 28 mei 2015

    Beste Henk Bik,

    Wij begrijpen dat het inderdaad erg vervelend is dat je klacht tot op heden nog niet is opgelost. Wij hebben je klacht in behandeling en berichten je zo spoedig mogelijk. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    JP
    Teruggeleverde zonnestroom betalen 26 mei 2015

    Oxxio probeert onder het betalen van teruggeleverde stroom opgewekt met zonnepanelen uit te komen. Jaarnota's die betaald moeten worden, worden eerder in behandeling genomen dan nota's die verrekend moeten worden. Er worden express fouten gemaakt door teruggeleverde stroom niet te vermelden op de factuur en als op de fout gewezen wordt, gaat het 12 weken duren voor er een antwoord komt.

    Reactie van Oxxio 27 mei 2015

    Beste JP,

    Teruglevering wordt in principe direct verwerkt op de factuur. Helaas is dat bij jou kennelijk niet gebeurd waarvoor excuses. Er is inmiddels een correctieverzoek gestart en het kan inderdaad 12 weken duren voordat je antwoord hiervoor krijgt, afhankelijk van de zaak. Wij zullen kijken of deze zaak sneller kan worden beantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    t nijp
    Leeuwarden
    ongelooflijk 21 mei 2015

    Oxxio is het moeder bedrijf van Woonenergie. ik heb sinds 2013 zonnepanelen en ze zijn meteen aangemeld bij Enexis. Woonenergie blijft volhouden dat het niet zo is. ik heb een e-mail van Enexis en daar staat duidelijk dat de lleverancier op 9-9-2013 kon zien dat ik aangemeld stond. Nu betaal ik al 2 jaar voor niets aan hen voor energier terwijl ik altijd nog onder de meter stand staat van 2013 ze schaten me in op 72009 in op 11-2013 terwijl ik nu nog maar op 69706 sta. en nu hebben ze eenzijdig de overeenkomst opgezegt. ik heb nu de rechtsbijstand bij

    Reactie van Oxxio 22 mei 2015

    Beste Van 't Nijp,

    Met vragen over de verwerking van de aanmelding van je zonnepanelen kun je het beste contact opnemen met WoonEnergie. Je kunt dan het beste een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer e-mailen naar webcare@woonenergie.nl, dan helpen zij je graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Ahm
    slechter dan slecht , diep en diep triest 20 mei 2015

    Wat een slecht bedrijf, met nog slechter personeel. ...

    Ik heb er geen woorden voor. ...

    Maar ga nooit met ze in zee.

    Je krijgt alleen maar trammelant, je belt verschillende keren om een contract te ontbinden, ja mevrouw, is goed mevrouw en even later weet niemand meer ergens van en moet je zelf maar met bewijzen komen. Nou gelukkig heb ik die.

    Reactie van Oxxio 21 mei 2015

    Beste Ahm,

    Wij begrijpen dat het vervelend voor je is dat je afmelding niet in behandeling is genomen. Wij zouden dit graag voor je nakijken om te zien of wij je hiermee verder kunnen helpen. Kun je ons je klantnummer en een korte beschrijving van je klacht e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl?

    Alvast dank voor de moeite.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?