Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?

Klantreviews Oxxio

  • Betaal niet teveel!
  • Overstappen is geld besparen. Met onze gratis overstapservice kunt u zorgeloos switchen naar een andere leverancier.
  • Energie vergelijken
  • S.W.H.
    Dieren
    Prima geregeld 24 augustus 2016

    Uitstekende service, nooit problemen gehad!

    Reactie van Oxxio 24 augustus 2016

    Goedemiddag,

    Hartstikke bedankt voor het delen van dit positieve bericht. We zetten ons in op dezelfde voet verder te gaan.

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • reviewer
    Nelly Demmer
    Geverifieerde klant
    Lelystad
    Uitstekend 20 augustus 2016

    Alles is goed gegaan, de overstap, geen problemen ondervonden. Duidelijke informatie, dus prima.

    Reactie van Oxxio 22 augustus 2016

    Hai Nelly,

    Heel fijn dat de overstap zo positief is bevallen, minstens zo fijn dat je dit wereldkundig maakt. Op een vlekkeloze overeekomst samen. ;-)

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • reviewer
    P A Ketelaars
    Geverifieerde klant
    Best
    Geen zorgen 16 augustus 2016

    De overstap naar Oxxio ging vlekkeloos. In de app van Oxxio werd ik op de hoogte gehouden van mijn overstap, en op de afgesproken datum werd de app 'actief'.

    Geen negatieve ervaringen whatsoever

    Reactie van Oxxio 16 augustus 2016

    Beste heer/mevrouw Ketelaars,

    Wat een fijne review, dank daarvoor.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • P Van Wingerden
    Geverifieerde klant
    Hellevoetsluis
    Tot nu prima 15 augustus 2016

    Tot nu toe prima

    Reactie van Oxxio 16 augustus 2016

    Beste heer/mevrouw van Wingerden,

    Bedankt voor jouw korte, maar krachtige review.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • JG.
    Geverifieerde klant
    Hoorn
    Overstap naar Oxxio 11 augustus 2016

    De overstap ging goed, geen problemen gehad.

    Reactie van Oxxio 16 augustus 2016

    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor de positieve woorden!

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    esther vos
    almelo
    belazerd 9 augustus 2016

    Kwamen er twee verkopers aan de deur een jaar geleden toch maar overstag gegaan.. want ze zouden echt goedkoper zijn. Het maand bedrag wel hoog gehouden. Dit doe ik altijd zo dat ik een mooi spaarpotje heb.. het verbruik was hetzelfde als vooraf gaande jaren.. maar de eind afrekening die ik kreeg was gewoon <naughty>klote</naughty> ik moest 404 euro bij betalen.. nou ik kan wel zeggen dat ik mij echt belazerd voel. En nu t jaar om is gewoon weer terug ga electrabel!

    Reactie van Oxxio 10 augustus 2016

    Beste mevrouw Vos,

    Wat ontzettend jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt met Oxxio. Bijbetalen is natuurlijk absoluut niet leuk.

    Mijn advies is om het originele contract er bij te pakken waarop je akkoord hebt gegeven. Daarin staat de berekening van jouw voorschot + de verbruiksgegevens waarop dit is gebaseerd.

    Je hebt hierop namelijk 14 kalenderdagen de tijd gehad dit goed na te kijken en eventuele misstanden nog te laten corrigeren. Wanneer jouw verbruik exact het zelfde is en je toen ter tijd akkoord bent gegaan met het door ons berekende voorschot, kan een bijbetaling alleen voortkomen uit een hoger verbruik dan voorgaande jaren.

    Indien je bovenstaande lastig vindt of hierover nog vragen hebt zou ik je willen vragen om jouw klacht opnieuw bij ons neer te leggen maar dan via ons Facebook of Twitter account.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • J. Gerla
    Geverifieerde klant
    Bodegraven
    Snelle afhandeling 3 augustus 2016

    De aanvraag was wat laat maar toch was alles zeer snel en correct geregeld zonder enig probleem.

    Reactie van Oxxio 3 augustus 2016

    Beste heer Gerla,

    Bedankt voor de positieve review!

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Mevr. de Jonge
    Ossendrecht
    Problemen administratie onoplosbaar 2 augustus 2016

    Ben nu al een half jaar bezig met een probleem door een terug geboekte betaling. Elke maand komt er een boete bij van 40 euro, terwijl de fout is gemaakt bij de administratie. Bijzonder onrustig en tijdrovend en de oplossing is nog niet in zicht. Elke keer krijg ik een ander verhaal te horen. De mails met de nu opgestelde aanzet tot klacht op advies van het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), ConsuWijzer, worden zogenaamd allemaal niet ontvangen. En ga maar door. Het is me nu een overstapboete waard.

    Reactie van Oxxio 3 augustus 2016

    Beste mevrouw de Jonge,

    Wat een rot situatie zeg! We helpen je oprecht graag met het scheppen van orde en het oplossen van deze klacht.

    Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw verhaal nogmaals aan ons voor te leggen via ons Twitter of Facebook account? Dan bekijken vanuit daar de zaak wat specifieker.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • P.L.J. van Berkel
    Geverifieerde klant
    Drunen
    geen probleem Oxxio 2 augustus 2016

    Oxxio levert nu een maand energie Gas/Electra en alles werkt goed ook de meterstanden doorgeven en de bijbehorende apps. Maar eerlijk zijn het is pas een maand.

    Reactie van Oxxio 3 augustus 2016

    Beste heer/mevrouw,

    Fijn om in jouw review te lezen dat alles goed is verlopen. We gaan er natuurlijk van uit dat dit ook de komende maanden naar tevredenheid zal verlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    D Evers
    Geverifieerde klant
    Bennebroek
    Redelijk tot goed 29 juli 2016

    Bij berekening maandtermijn is fout gemaakt door alleen electra op te nemen. Klantenservice in eerste direct instantie fout bij klant gelegd. Twijfel of gasaansluiting aanwezig was!??? Back-office heeft dit later wel netjes gecorrigeerd. Nu loopt alles naar wens. Ik erger me wel zeer aan de opgelegde jij en jou cultuur.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • T.C.C.
    Geverifieerde klant
    Barendrecht
    Prima overstap. 28 juli 2016

    Alles netjes geregeld. Was een prettige overstap.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • EGMC.
    Geverifieerde klant
    Tienray
    Geen problemen 27 juli 2016

    Alles prima verlopen IK wissel ongeveer 1x per jaar van energie maatschappij en ook nu is alles weer prima verlopen de app die Oxxio gebruikt werkt ook prima.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • G.J. Ottens
    Enschede
    Alleen voordelig voor nieuwe klanten 21 juli 2016

    Helaas is OXXIO alleen voordeling voor nieuwe klanten! De huidige klanten krijgen bij een verlenging geen concurrerende tarieven meer en dus is overstappen de enige manier om dit wel voor elkaar te krijgen.

    Reactie van Oxxio 25 juli 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor de review. We gebruiken dit om onze dienstverlening te verbeteren.

    Ook aan bestaande klanten bieden wij onze voordelige tarieven aan. Wel kan je natuurlijk pas verlengen als het huidige contract bijna afloopt. Voor meer informatie kan je het beste even bellen met ons gratis telefoonnummer 0800 - 1401. Daar helpen we je graag verder.

    Groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Vincent
    Wolvega
    1 jaar gehad, ging prima... maar. 21 juli 2016

    Een jaar geleden is er een mannetje bij mij aan de deur geweest en heeft mij overgehaald om over te stappen naar Oxxio. Heel jaar van oxxio genoten, zonder enkele problemen... prima dus. 1 kleine nadeel is dat ik nu op het einde van mijn contract zit, en nieuwe leden een welkomstbonus krijgen van 190 euro en ik helemaal niks..... beetje vreemd, dus denk toch maar over te stappen, elk jaar zo'n beetje aangezien energieleveranciers alles doen om nieuwe klanten te werven, maar bestaande niet belonen.

    Reactie van Oxxio 25 juli 2016

    Beste heer,

    Goed dat je jouw ervaring met ons deelt!

    Ook voor onze bestaande klanten hebben we diverse aanbiedingen, deze verschillen van onze aanbiedingen voor nieuwe klanten, maar ik verwacht dat we je toch iets moois kunnen bieden. Je kan bellen met ons gratis telefoonnummer 0800 - 1401, om de mogelijkheden te bespreken.

    Groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Wil Dohmen
    Born
    kan geen email adres wijzigen terwijl mijn klantnr bekend is. 13 juli 2016

    Ze schrijven geld af maar sturen geen jaarnota, denk dat ik ga overstappen naar andere energieleverancier.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • T van den Berg
    Geverifieerde klant
    Apeldoorn
    prima 13 juli 2016

    het veranderen van leverancier is prima verlopen.

    Reactie van Oxxio 14 juli 2016

    Beste heer/mevrouw Van den Berg,

    Heel fijn dat jouw overstap zo soepel is verlopen! En enorm bedankt voor het delen van deze positieve ervaring.

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Johan
    Geverifieerde klant
    Lent
    jammer 12 juli 2016

    de overstap ging vloeiend, zo vloeiend dat ze te vroeg waren waardoor wij een boete kregen omdat we te vroeg weg gingen bij de vorige leverancier. Oxxio had best even een bericht kunnen geven dat we nog even moesten wachten met de overstap.

    Reactie van Oxxio 13 juli 2016

    Hi Johan,

    Dat is balen zeg!

    We kijken graag met je mee hoe dit nu precies is ontstaan.

    Heb je de mogelijkheid om een bericht via Facebook of Twitter te sturen? Dan zien we graag je persoonlijke gegevens tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • H de Lang Rodenhuis
    Vlieland
    Waardeloos 9 juli 2016

    Twee weken geleden dreigde ik te worden afgesloten omdat oxxio vergeten was de netwerkleverancier voor stroom te melden dat ik een nieuw contract had ivm het overlijden van mijn man. Deze week kon ik zien dat ik aangemeld was bij liander, maar ik heb er ook gelijk een ander electracontract BIJ..."service" Oxxio😡.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    van leeuwen
    varik en heteren
    toegeven fout 6 juli 2016

    Zelf al 12 jaar bij oxxio.zeer tevreden.afgelopen jarr heeft mijn broer (ook oxxio) problemen gehad met de interpretatie van de eindafrekening. Ik heb dat voor hem overgenomen. Na 3 maanden bakkeleien voor de geschillencommissie gebracht. Pas toen ging de backoffice er goed naar kijken en gaven toe fout te zitten. Hebben direct alles vergoed en excuses aangeboden. Stonden erop om bloemen toe te sturen welke ik weigerde. Was wel een vriendelijke geste. Ik heb gevraagd om de wat meer "ingewikkelde gevallen" voortaan direct naar de b.o. door te sluizen en niet oeverloos door de(overigens zeer beleefde) werknemers van de f.o. te laten afhandelen. Waardoor een hoop frustratie voorkomen had kunnen worden. Ik hoop dar er hier lering wordt uitgetrokken. Affijn wel fijn om te horen dat ze toegaven fout te zitten en het vertrouwen hebben ze hersteld. Wat is het moraal van dit verhaal? Elke leverancier heeft goede en minder goede eigenschappen. Zonder uitzondering. Maar een fout toegeven corrigeren en het vertrouwen hertstellen vind ik top vandaar een positieve waardering

    Reactie van Oxxio 7 juli 2016

    Beste heer/mevrouw,

    Mogen wij jou hiervoor hartelijk danken! :-)

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Bryan Quinty
    Groesbeek
    Onbetrouwbaar 4 juli 2016

    Na ruim een jaar klant te zijn en gedurende dit jaar de app goed in de gaten gehouden te hebben nu met een behoorlijk belazerd gevoel dit bericht aan het tikken. Aan het begin van het contract in overleg met Oxxio mijn maandbedrag omhoog geschroefd omdat het er maar uit zag dat we bij moesten gaan betalen. Daarna weer de meterstanden bijgehouden en telkens het bericht 600/700 euro terug te krijgen. Leuk zakcentje voor de vakantie dachten we nog. FOUT!!!!!

    Bijna 1300 euro bijbetalen! Hoezo genept?!

    Contact opgenomen met klantenservice en kreeg de mededeling dat de app niet betrouwbaar is/was maar dat er al meer klachten waren geweest. Deze dame kon niks voor ons doen behalve een betalingsregeling. Deze toch maar afgesproken maar ik laat het er zeker niet bij zitten!!!! Oxxio is nog niet klaar met mij. Afspraak met de advocaat is al gemaakt!

    C.H

    bryqu@hotmail.com

    Reactie van Oxxio 5 juli 2016

    Beste Bryan,

    Onzettend vervelend van de hoge bijbetaling! Helemaal als je van plan was een eventuele teruggave te besteden tijdens een ongetwijfeld welverdiende vakantie. Zonder jouw gegevens kan ik geen mening vormen over de oorzaak van de bijbetaling. Eventueel kun je via Facebook of Twitter jouw klantnummer aan ons doorgeven zodat we er verder naar kunnen kijken.

    Wel wil ik daarbij opmerken dat Mijn Oxxio vooral als hulpmiddel wordt ingezet. De voorspelling die hierin wordt gemaakt is niet leidend en daarom kunnen er dan ook geen rechten aan ontleend worden. Heb je de meterstanden al gecontroleerd? Als deze werkelijk zijn, betaal je voor jouw verbruik tussen de begin- en eindstanden.

    Als ik je toch nog verder kan bijstaan in dit verhaal, verneem ik het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Jan Timmerman
    Geverifieerde klant
    Zeewolde
    Overstap zonder problemen 4 juli 2016

    De eindafrekening bij NLE en de overstap (nieuwe termijn berekening e.d.) bij Oxxio is probleemloos verlopen. Dus zoals het hoort.

    Reactie van Oxxio 5 juli 2016

    Beste heer Timmerman,

    Dank voor jouw positieve review. Goed om te lezen dat het vaststellen van jouw nieuwe voorschot goed is gegaan.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    E Algra
    Geverifieerde klant
    Blije
    Oxxio 30 juni 2016

    Hoi laat me vertellen over mijn energie leverancier. Ik heb een nieuw contract bij hun afgesloten en dat ging niet zonder slalg of stoot. Omdat ik online me hadt aangemeld bij oxxio was er een bedenktijd van een maand dat moet van de overheid maar onder tussen wou de net beheerder mij afsluiten maar toen heb ik contact gehad met oxxio en toen was het klaar en nu heb ik met volle tevredenheid energie van oxxio.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    e.m. versteeg-v.d.pal
    Geverifieerde klant
    Grave
    niet up to date 30 juni 2016

    de informatie die oxxio verstrekt bij het afsluiten van een contract klopt niet en als je hier over belt krijg je een stel niets zeggende antwoorden. en geen enkele hulp.

    Reactie van Oxxio 4 juli 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Graag reageer ik op jouw bericht van 30-06-2016.

    Ik vind het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is rondom het verstrekken van informatie bij de aanvang van een contract. Uit het bericht kan ik helaas niet opmaken wat er precies aan de hand is, maar we zoeken dit natuurlijk graag voor je uit. Wil je ons een bericht via Facebook of Twitter sturen?

    Groet,

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    IV.
    Geverifieerde klant
    Beilen
    Zeer netjes en helder 30 juni 2016

    Overstap liep soepel. Aanbod groene energie, scherp tarief en geinige app maken dit prima keus.

    Reactie van Oxxio 30 juni 2016

    Goedemiddag,

    Top dat de overstap zo bevalt! En natuurlijk bedankt voor het delen van dit positieve bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • NMF Bakker
    Geverifieerde klant
    Deventer
    Oxxio heeft niet geleverd volgens afspraak 29 juni 2016

    Het contract was afgesloten per 01-03-2016, maar is pas op 10 mei ingegaan. Dardoor was ik bijna door Enexis afgesloten geweest

    Reactie van Oxxio 30 juni 2016

    Beste mevrouw Bakker,

    Geen fijne start van onze overeenkomst samen. Mijn verontschuldiging hiervoor. Wel fijn dat het uiteindelijk in orde is gekomen. We gaan ons best doen het vertrouwen in de komende jaren te herstellen.

    Met vriendelijke groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Reactie van NMF Bakker 9 juli 2016probleem is niet opgelost

    Aaardige reactie.Probleem viel niet op te lossen. Contract beeeindigd omdat ik er niet meer woon

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?