Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?

Klantreviews Oxxio

  • Betaal niet teveel!
  • Overstappen is geld besparen. Met onze gratis overstapservice kunt u zorgeloos switchen naar een andere leverancier.
  • Energie vergelijken
  • Leonicia
    Leiden
    Slechte zaak 27 juni 2016

    2x een eindafrekening gekregen die totaal niet klopt. Bij de verhuizing ging ook vanalles mis qua afrekeningen en standen doorgeven. Daarbij ontvangen wij brieven waarbij wij met je en jij aangesproken worden. Hallo Oxxio, wij zijn geen knikkermaatjes van je. Heel onprofessioneel komt dat over als je als bedrijf je klanten met je of jij benoemd. En dan ook nog het jip en janneke taal van de callcenter medewerkers is helemaal om te huilen. Dit laat zien dat Oxxio haar klanten totaal niet serieus neemt. Kortom wij raden Oxxio resoluut af. Slecht bereikbaar en ook met slechte service, op zich al knap. Kies een andere leverancier en hou de Oxxio buiten de deur.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • AL Lionahr
    Klant onvriendelijhk 25 juni 2016

    Heel simpel, niet overstappen naar Oxxio. Ze antwoorden niet op een e-mail, hun site is zeer onduidelijk en onbruikbaar bij een klacht. Ze passen de ingangsdatum en contractduur niet correct aan. Het opzeggen tijdens de 14 daagse afkoelingsperiode lukt niet, die annuleringsmail word gewoon niet geaccepteerd in hun systeem.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • PMA eeckelaert
    Geverifieerde klant
    Brunssum
    overschakeling vlot verlopen 23 juni 2016

    kan er nu nog weinig over vertellen want ben pas aangesloten bij hun

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • c.gV.
    Zoetermeer
    goed 22 juni 2016

    Oxxio is gebruiksvriendelijk. Maar vreemd met incasso..maar wel overzichtelijk en klantvriendelijk

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • I live in an33 meter studio, alone for 31/2 months/year. . Oxxio is chargeing me for 2 persons in 85 meter. IMPOSSIBLE 19 juni 2016

    The price of Utilities 1 month (heating, electricity, gas ...) for 2 people in 85m2 flat in Amsterdam is €150 ) This average is based on 18 price points. It can be considered reliable and accurate. Latest update: June 18, 2016.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • DR van der Velden
    Geverifieerde klant
    Numansdorp
    Prima 17 juni 2016

    Gewoon goed geregeld en zeer handige App!

    Reactie van Oxxio 17 juni 2016

    Beste,

    Bedankt voor je positieve reactie! Fijn dat je zo tevreden bent met onze app.

    Groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Alv Era
    Steenbergen
    het is een *** Bedrijf 8 juni 2016

    Mijn appartement is verkocht, nieuwe eigenaar wilde op mijn advies ook bij Oxxio omdat zij zo lekker goedkoop zijn.

    Maar oxxio doet een krediet check, vervolgens mag de nieuwe eigenaar van het appartement een borg betalen omdat er ooit in het verleden door een vorige bewoner een schuld is ontstaan..

    hele Bijlmer staat dan te boek als wanbetaler dus dan zal alle nieuwe inwoner van de Bijlmer eerst een borg moeten betalen???

    Kortom; niet de persoon maar het adres staat vermeld als zijnde "wanbetaler".... Bijzonder allemaal, raar gang van zaken bij Oxxio !

    Heb de nieuwe bewoners dan ook geadviseerd om lekker naar een andere energie maatschappij te gaan die wel kijkt naar de persoon en niet naar het adres of wijk!

    Klanten staan totaal niet voorop.

    Reactie van Oxxio 8 juni 2016

    Goedemiddag.

    Oxxio voert bij alle klanten een controle uit op kredietwaardigheid. Voor deze controle maken we gebruik van de organisatie

    Focum. We ontvangen van Focum informatie over het te verwachten betaalgedrag van onze klanten, gebaseerd op de door de klant verstrekte persoons- en adresgegevens. Als we een negatief advies vanuit Focum ontvangen, brengen we een waarborgsom bij de klant in rekening.

    Veel andere energie leverancier maken ook gebruik van vergelijkbare bedrijven en krediet controles.

    De kans bestaat dat de nieuwe bewoners ook daar een borg moeten betalen.

    Indien wij hen toch van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dat graag.

    Groet, Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Absurd 8 juni 2016

    I'm sorry. I said, previously, Oxxio wants to charge me 2400 euro for 3 months and 3 weeks usage in my 33 meter apt. . I was mistaken. Sorry. I meant to say, Oxxio wanted to charge me over 2400 euro, in Addition to the 720 euro, I already paid incasso for the year. In other words, they said I owe approx. 3200 euro. for usage in a 33 meter studio While it was in dispute, they went and took money from my account without telling me. While it was in dispute I took it back and while it is still in dispute, I am being threatened with Collection Agency. This is based on Estimated usage. My actual meter reading is really 1000 higher than their estimate, so I am certain they are going to want me to pay for the other 1000 of actual use, that I never used, next time. You can't make this stuff up. I feel as if I am in a horror movie. This has been going on since Feb. of this year. Many phone calls, too many e-mails.

    Reactie van Oxxio 8 juni 2016

    Hello Bob.

    This has gone on long enough judging from your message.

    Could you contact our Webcare team through Facebook or Twitter?

    We'd like to have a look for you and see if we can help.

    Please send this original message you have written on Facebook or Twitter including your clientnumber.

    I hope to see your message soon.

    Best,

    Oxxio Webcare

    Reactie van Bob Amsterdam 17 juni 2016probleem is niet opgelost

    Oxxio still is telling me 1800 euro, mostly stroom is unusual for a 33 meter studio apt. for 1 year, more or less 3 1/2 months, but they are not responsible for it. They only go by the meter readings. I am only there 3 1/2 months a year. The other times it is empty. Last month, a friend of mine in Amsterdamran all my appliences for 1 month all the time, the lights, the tv the stereo( on low) and ran the water heater on high setting, it is High Efficency. The room heater and range are gas. The meter reading for the month, for stroom. came out less than 60 euro. That is running EVERYTHING for 1 month 24 hours/day. So I believe the meter is correct. Oxxio did tell me in Feb. 2016 they would bill me according to the previous years usage, but they never did, and now say they will not. Something is wrong with the billing. So I am going to change providers when I return to AMSD.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • O. Al_ Awdatallah
    Geverifieerde klant
    Breukelen
    mijn post code:*** 7 juni 2016

    Oxxio is heel goed firma

    Reactie van Oxxio 8 juni 2016

    Leuk dat je dit even laat weten!

    Groet

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Remko
    Geverifieerde klant
    Lage Zwaluwe
    Prima geregeld 6 juni 2016

    Alles is voorspoedig verlopen. Overstap en opzegging van vorige leverancier. Netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Alleen erg onduidelijk wanneer ik "mijn oxxio" kan aanmaken.

    Reactie van Oxxio 7 juni 2016

    Beste,

    Welkom als klant en fijn om te lezen dat alles goed is verlopen qua overstap. Ik begrijp dat je duidelijkheid wilt wanneer je gebruik kunt maken van Mijn Oxxio. Handig immers ;). Zodra je contracten helemaal administratief zijn opgevoerd, is het aanmaken van een account mogelijk. Als je hier zekerheid over wilt, kun je ons altijd even een bericht via Facebook of Twitter sturen, dan kijken we het graag voor je na.

    Nogmaals bedankt voor je bericht en een fijne dag gewenst.

    Groet Adriaan, Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ADH.
    Geverifieerde klant
    Heemskerk
    Prima dienst 6 juni 2016

    Prima dienstverlening, overstap ging gladjes, geen contact hoeven opnemen met klantenservice. Slimme meter wordt uitgelezen zonder problemen.

    Ze hebben ook een app, die heeft wat verbeterpuntjes maar daar heb ik ze al feedback over gegeven (ze hebben eens in de zoveel tijd een 'feedback friday'). Je kan zien hoe je scoort vergeleken met rest van NL met hetzelfde profiel. En er wordt getoond hoeveel je van je voorschot hebt verbruikt (loopt alleen 2 dagen achter)

    Reactie van Oxxio 7 juni 2016

    Beste,

    Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen rond de overstap. Ook erg leuk natuurlijk dat je tevreden bent. En goed dat je kritisch bent, we vernemen je feedback (over bijvoorbeeld de app) natuurlijk altijd graag. Mocht je ooit vragen hebben, staan we uiteraard voor je klaar.

    Groet, Adriaan, Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    absurd 4 juni 2016

    I live in a 33 meter studio. I am a non-resident owner of the apt. I am there 3 months and 3 weeks in 2014 and again 2015. It is empty the rest of the time. My Sewer Tax and gas usage on the gas meter for 2014 and 2015 were almost identical. Last year I received a refund from my incasso with Oxxio. This year I used 300 cf gas and Oxxio wanted to charge me over 2400 euro for utilities. They threatened to put the Collection Agency on me. So I went on a Payment Plan, just to keep the Collection agency off me. You can't use that much stroom in 12 months, more or less in 3 months and 3 weeks in 33 meter. They told me they would bill me on the previous years usage. But they did not. Instead, they took funds from my bank account. I took them back and they threatened me with a Collection Agency. Needless to say it is obviously unfair.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • B.E. van Leeuwen
    Geverifieerde klant
    Utrecht
    Niet heel soepel verlopen overstap 29 mei 2016

    Als ik op 29 feb. een bevestiging van overstap naar Oxxio krijg van Energieleveranciers.nl, valt me het volgende op: 1) "Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestigingsmail van Oxxio. U heeft daarna nog 14 dagen om uw overeenkomst te ontbinden; zonder verdere kosten". Deze e-mail heb ik nooit ontvangen. Later wel per post een bevestiging met contract. 2) Problemen gehad met vorige leverancier omdat deze op de contract vervaldatum, nl. 24 april, nog niet op de hoogte is gebracht van de overstap door Oxxio (ondanks mijn eigen opzegging, maar dié telt niet volgens hen.....) en dús een nieuwe termijn in rekening brengt.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • RK.
    Geverifieerde klant
    Amsterdam
    Goed en snel geregeld 28 mei 2016

    Goed en snel geregeld

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Jeroen
    Zeer slechte comminucatie binnen oxxio en geen verantwoordelijkheid 27 mei 2016

    Ik heb reeds 6x moeten bellen omdat oxxio eerst het huisadres niet goed had aangemeld en later daarop het termijn bedrag. Oxxio heeft vriendelijke medewerkers maar zolang dat het gesprek maar snel ten einde is, ik heb 3x gebelt over het termijn bedrag dat dit niet klopte met wat er afgesproken was, en als de medewerkers gelijk duidelijker waren geweest en er intern niet zoveel langs elkaar door ging dan was er ook niks aan de hand geweest.

    Ben in totaal 2u aan het bellen geweest, een hoop frustratie en irritatie en als ik dan aangeef van luister jongens oke het is nu eindelijk in orde allemaal maar ik wil wel dat mijn gemaakte telefoonkosten a 0.55 cent per gesprek vergoed word.

    Word er gereageerd van ja sorry meneer dat kunnen wij niet doen.

    Dus ze erkennen het probleem, vinden het ook allemaal zeer vervelend voor mij, maar om dat kleine bedrag tegenmoet te komen puur als gebaar terwijl het probleem intern is ontstaan en ze willen die verantwoordelijkheid niet nemen. Dan heb ik zoiets van nou bekijk het lekker.

    Ik ben echt geen zeikerd en heb elke x rustig gebelt. Maar een probleem erkennen en dan nog de klant er voor op laten draaien vind ik belachelijk.

    De leidinggevende nam de moeite niet eens om mij even te woord te staan.

    Ik heb zelf ik de verkoopwereld gezeten en als de klant zo belangrijk is dan ga je niet op die manier met hun om.

    Reactie van Oxxio 30 mei 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Graag reageer ik op jouw bericht van 27 mei 2016.

    Het is natuurlijk erg vervelend dat er dingen zijn misgegaan. We bieden onze excuses aan voor de gang van zaken. Als je in de toekomst weer contact met ons opneemt, kan je ook kiezen voor de kanalen Facebook en Twitter. Er zijn dan geen kosten aan het gesprek verbonden.

    Groet,

    Oxxio Webcare

    Reactie van Jeroen 6 juni 2016probleem is niet opgelost

    Nogaltijd een firma die niet hun verantwoordelijkheid neemt. Krijgt een afgezaagd antwoord en meer doen ze ook niet. Totaal geen klantvriendelijke firma. Ik zou dus ook NIET aanraden deze als energie leverancier te pakken.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • mj van de merwe
    Geverifieerde klant
    Dordrecht
    Slecht 27 mei 2016

    Als Julie goed kijken zie je dat ik geen klant ben.jullie hebben mij afgewezen omdat ik vroeger problemen had,die nu netjes opgelost zijn.dus snap niet dat jullie mij aanschrijven.slechte zaak oxio

    Reactie van Oxxio 30 mei 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Graag reageer ik op jouw bericht van 27 mei.

    Het is mij niet duidelijk wat je precies van ons hebt ontvangen en met de contactgegevens die je doorgeeft vind ik niets in ons systeem. We zoeken het graag voor je uit. Wil je contact met ons opnemen via Facebook of Twitter?

    Groet,

    Marije

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Zeer ontevreden
    Geverifieerde klant
    Heerhugowaard
    onvoldoende 25 mei 2016

    Heb me aangemeld als nieuwe klant Maar kreeg een bericht dat ik eerst 300 Euro moest betalen Omdat ik in hun ogen niet crediet waardig was Zeer verontwaardig heb ik gebeld en een brief geschreven Het blijkt dat ze informeren op huis adres en of naam Maar niet op je bankrek nr Heb nooit een euro schuld gehad alleen toen ik nog een hypotheek had (Wel te verstaan had) Dus geen klant geworden bij oxxio Graag hier op Uw reaktie

    Reactie van Oxxio 25 mei 2016

    Beste,

    Vervelend dat er gevraagd wordt om een waarborg voordat je klant bij ons kan worden.

    Bij de aanmelding wordt er door een kredietbeoordelaar (Focum) een kredietcontrole uitgevoerd om te controleren of de klant kredietwaardig is. Als het resultaat negatief is, brengen we een waarborgsom in rekening.

    De redenen/oorzaken kunnen we niet achterhalen i.v.m. de privacy. Ik kan mij voorstellen dat je er een naar gevoel aan overhoudt, echter houden we de beoordeling aan van Focum.

    Met vriendelijke groet,

    Malika

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • ICW.
    Geverifieerde klant
    Apeldoorn
    kredietcheck 25 mei 2016

    ik meldde me aan bij Oxxio kreeg de dag daarna een mail met het ' verzoek' om 400 als een soort borg te betalen. Het waarom bleef onduidelijk. Er was een kredietchick gedaan. Na bellen werd mij gezegd dat ik dan blijkbaar betalingsachterstanden haar of schulden. Beiden is niet het geval. Ik moest maar checken bij een of ander kredietburo, en daaruit bleek dat de buurt waar ik woon bepalend was. Ik heb dat als heel onprettig ervaren en heb mijn overeenkomst direct laten ontbinden en ben naar een andere leverancier gegaan

    Reactie van Oxxio 25 mei 2016

    Beste ICW,

    Vervelend dat er gevraagd wordt om een waarborg voordat je klant bij ons kan worden.

    Bij de aanmelding wordt er door een kredietbeoordelaar (Focum) een kredietcontrole uitgevoerd om te controleren of de klant kredietwaardig is. Als het resultaat negatief is, brengen we een waarborgsom in rekening.

    De redenen/oorzaken kunnen we niet achterhalen i.v.m. de privacy. Ik kan mij voorstellen dat je er een naar gevoel aan overhoudt, echter houden we de beoordeling aan van Focum.

    Met vriendelijke groet,

    Malika

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Ben
    klacht Oxxio 23 mei 2016

    Op 18 mei jl. ontving ik per mail een nota van 94 euro(maandbedrag energie) + 40 euro aan incassokosten.

    Na telefonisch contact met Oxxio bleek dat Oxxio het maandbedrag (automatische incasso) niet af kon schrijven van mijn rekening en zij hier al eerder per mail een herinnering/aanmaning voor gestuurd hadden.

    Deze mail heb ik waarschijnlijk direct verwijderd omdat hij als afzender klantenservice aanmaning had.Anoniem dus. Als het voor mij niet duidelijk wie de afzender is open ik de mail niet.

    Oxxio doet geen 2e poging om het maandbedrag af te schrijven, maar stuurt gelijk een herinnering/aanmaning met een opslag van 40 euro voor herinnering/administratie/aanmaningskosten. Ik vind dit een zeer klant onvriendelijk methode.

    Wat ik niet begrijp is waarom Oxxio aanmaningen per mail stuurt zonder de afzender te vermelden. Bij de afzender staat alleen “klantenservice” en bij het onderwerp “aanmaning”. In al het voorafgaande e-mailverkeer met Oxxio werd altijd Oxxio klantenservice als afzender vermeld.

    De tweede mail was bijna weer verwijderd ook deze mail werd eerst weer voor een vreemde mail {fishing mail} aangezien.

    Ik vind de werkwijze van Oxxio zeer agressief en zal zodra mijn jaarcontract afloopt dan ook zeker overstappen naar een andere energieleverancier.

    Na een week kreeg ik het verzoek mee te doen aan een enquete Deze ging alleen over hoe de medewerker zijn werk had uitgevoerd De aanleiding van het contact kwam niet aan bod.Weer puur eigenbelang.

    Reactie van Oxxio 24 mei 2016

    Beste Ben,

    Zonde dat je herinneringen hebt ontvangen, maar niet wist dat die van ons afkomstig was. De herinningen sturen we inderdaad per e-mail en zien graag tijdige betalingen tegemoet. In het vervolg weet je dat de e-mails van ons afkomstig zijn, maar ik hoop dat het niet zover hoeft te komen dat er weer herinneringen verstuurd worden.

    Via deze weg zijn we blij met jouw review, aangezien we benieuwd zijn naar ervaringen van onze klanten over e-mails, systemen en werkwijzen. Ik kaart het aan zodat we er verder mee gaan.

    Met vriendelijke groet,

    Malika

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • S Gobardhan
    Geverifieerde klant
    's-Gravenhage
    niet klantvriendelijk 21 mei 2016

    Na weken te hebben gewacht om de contract rond te krijgen heb ik het maar opgegeven en de overstap ge-annuleerd. Reden wat oxxio gaf is dat mijn EAN nummer niet klopte.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • D B Guyab
    Geverifieerde klant
    Rotterdam
    Niet tevreden met Oxxio 20 mei 2016

    Overgang niet soepel, eind april laatste termijn aan vorige energieleverancier betaald. Gevraagd aan Oxxio 24 mei 1e termijn, door handigheidje van Oxxio begin mei 1e termijn moeten betalen, mijn verzoek werd geweigerd. Dus in mei moet ik 2 keer termijnbedrag betalen, vind dit niet slim, daarom zal ik nooit meer Oxxio nemen na uitdiening van het kontrakt. Ik zal in mijn kennissenkring daarom Oxxio niet aanbevelen!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Martijn
    Ook geen ster waardig 19 mei 2016

    Na mijn aanmelding bij Oxxio icm de iPad, heb ik mijn voorschottermijn optijd voldaan. Na de verstreken tijd ben ik maar es gaan bellen. Meneer er is iets niet goed met uw klantnummer. Kan gebeuren. Na nog weer een paar weken wachten nog steeds geen iPad code. Meneer komt volgende week. Weer geen code. Weer gebeld. Meneer kom écht volgende week...je raad het al...geen code. Via twitter een reactie proberen los te peuteren... meneer, u heeft het écht voor de 16e!...Raad nog eens....juist...weer geen code....Ga vanmiddag maar een in gebreke stelling sturen met daarna een eenzijdige ontbinding van het contract....Wat een slechte service zeg....In deze tijd van internet, email is een mailtje binnen een minuut verstuurd...Nee...meneeer dat ziet u verkeerd...Wij zijn afhankelijk van een tweede partij en daar gaat minstens een week of twee overheen....#zekernoggeenglasvezel

    Reactie van Oxxio 19 mei 2016

    Beste Martijn,

    Onzettend vervelend dat dit zo lang duurt en er beloftes worden uitgesproken die niet nagekomen worden! Echt frustrerend, kan niet anders zeggen. Wil je ons nog eens via Twitter of Facebook benaderen? Dan kunnen we ook jouw gegevens inzien en er verder mee aan de slag.

    Groet,

    Luciano

    Oxxio Webcare

    Reactie van Martijn 26 mei 2016probleem is opgelost

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Nicole
    Geen ster waardig 15 mei 2016

    Oxxio weet het mooi te brengen bij nieuwe klanten, gratis kado's en zoveel goedkoper dan anderen. Niet dus. Ging over naar Oxxio met zelfde maandbedrag als bij mijn vorige leverancier. Moest een jaar later 195 euro bij betalen terwijl ik bij mijn vorige leverancier altijd geld terug kreeg, dus helemaal niet goedkoper. Het maandbedrag werd omhoog gegooid. Besloten over te stappen en kreeg van de week de eindafrekening over 4 maanden levering, of ik nog even 53 euro wil bijbetalen. Het gratis kado heb ik onderhand zelf betaald want dat halen ze dus op andere manieren wel bij je terug. Ik heb een normale gezinssamenstelling en er staan geen apparaten de hele dat te loeien. Schandalig zo een spijt dat ik ben over gestapt. Oxxio nooit meer

    Reactie van Oxxio 18 mei 2016

    Beste Nicole,

    Dank voor de genomen moeite om ons jouw kant van het verhaal toe te lichten. Jammer dat je zo ontevreden bent.

    Het is nooit leuk om te moeten bijbetalen. Mag ik je vragen of je ook gekeken hebt naar het verbruik zelf? Is dit gelijk gebleven ten opzichte van de jaren doorvoor? Of heb je misschien toch meer verbruikt en vragen we je daarom om bij te betalen? Ook kunnen tussentijds de belastingen of andere vaste kosten wijzigen waarop wij als leverancier geen invloed hebben.

    Iedere leverancier geeft op basis van jouw historie een kosten indicatie. Dat wil zeggen een schatting. Mijn Tip is, om binnen de 14 kalenderdagen wettelijke bedenktijd alles zelf ook goed na te rekenen en te vergelijken. Ook het tussentijds bijhouden van je verbruik is verstandig. Zo weet je waar je aan begint en kun je beter rekening houden met hoe het er na een jaar voor staat.

    Je kunt ook altijd een bericht sturen via ons Facebook of Twitter account dan kijken we uitgebreid met je mee naar het kostenplaatje.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • MD.
    Geverifieerde klant
    Elsloo
    overstap 14 mei 2016

    alles is vlot verlopen, geen problemen

    Reactie van Oxxio 18 mei 2016

    Beste,

    Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat we jouw leverancier mogen zijn.

    Groet,

    Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    J.A. Gort
    Geverifieerde klant
    Aalten
    Over een jaar weet ik het zeker ???? 6 mei 2016

    Afsluiten was een drama krijg een bonus van 65 ipv 135 :-(

    Reactie van Oxxio 11 mei 2016

    Beste heer/ mevrouw Kort,

    Zonde dat je niet tevreden bent.

    Graag kijk ik na waardoor er verwarring over de korting is ontstaan. Wil je ons een bericht sturen via ons Facebook of Twitter account? Dan onderzoek ik het graag voor je.

    Met vriendelijke groet,

    Hannah

    Oxxio Webcare

    Reactie van J.A. Gort 18 mei 2016probleem is opgelost

    Goed, ik zal er wel nooit achterkomen waarom de eerste keer mijn contract gecanceld is zonder mijn medeweten.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?