Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?

Klantreviews Oxxio

  • Betaal niet teveel!
  • Overstappen is geld besparen. Met onze gratis overstapservice kunt u zorgeloos switchen naar een andere leverancier.
  • Energie vergelijken
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Jeroen
    enschede
    geen respons op klachten 28 mei 2015

    ik heb meerdere malen Oxxio benaderd de afgelopen weken, echter zij reageren niet.

    Eerst keer betrof 8 mei 2015 over het feit dat ZIJ de meterstanden niet goed verwerken, brief geschreven met bewijzen van mailverkeer waarin zij de meterstanden bevestigen. Echter op de jaarrekening geen goede meterstanden. Oxxio haalt dag en nacht tellers door elkaar. Tot nu toe geen reactie van Oxxio. Hoezo klant = koning !

    Tweede keer deze maand d.d. 17 mei betrof dat ik een aanmaning kreeg, terwijl ik wel betaald heb. Ik zou 2 x 40 euro moeten betalen als zogenaamde boete. Gemaild met bijlagen dat er wel degelijk betaald is.............tot op heden geen reactie. Dan maar telefonisch gebeld. Medewerkster (ene zekere Mignon) vertelde dat alles was betaald en er geen rekening openstonden.

    toppertje was vandaag. Ik kreeg 3x het verzoek om een voorschotbedrag te betalen voor 8 juni 2015 á 94 euro(!). Gebeld met Oxxio. Dame vertelde was een fout, maar ik moest nog wel 40 euro betalen (terwijl een ene zeker Mignon mij vertelde dat er geen rekening meet openstond) aan boete omdat ik te laat was met het betalen van een voorschot.

    Vertrouwen in deze maatschappij is bij mij weg. Administratief lijkt het een chaos te zijn. Mij is geleerd elke klacht van een klant moet hoe dan ook worden opgelost......Oxxio denkt daar waarschijnlijk anders over.......jammer. Ik ga terug naar de oude energieleveranciers en neem geen stroom meer af van "tussenbedrijven" als Oxxio .............zij zijn maar op 1 ding uit: Winst winst winst...................

    Samengevat: communicatie vanuit Oxxio naar de klant = slecht.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • DP Doedens
    Amsterdam
    Geen goed gevoel 28 mei 2015

    Emoties zijn belangrijk bij de klant. Helaas bij Oxxio voelde ik steeds meer dat het niet klopte. De maandelijkse bedragen leken erg hoog. Kreeg geen antwoorden terug op vragen, gedeelte van mijn_oxxio werkt helemaal niet, geen maandelijkse rekeningen ter inzege. Ik moet wel zeggen dat het vergelijken van aanbieders en de prijzen op het internet totaal onduidelijk is. Zo zie ik op energieleveranciers 5 keer Budget genoemd voor met verschillende prijs opgave? Maar goed, ik ben weer terug bij NUON, het is eind mei, dus nu maar hopen dat Oxxio mijn eventuele jaartegoed netjes terugbetaald, en hopen dat ik geen boete krijg.. Wat een warboel die nutsvoorzieningen.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Henk Bik
    henkbik@hotmail.com
    slechte terug betaler 28 mei 2015

    27 jan op gezegd het geld zou binnen 14 dagen over gemaakt worden tot op heden nog niets gezien heb er achteraan gebeld het zou zo vlug mogelijk geregeld worden (zeer slecht)

    Reactie van Oxxio 28 mei 2015

    Beste Henk Bik,

    Wij begrijpen dat het inderdaad erg vervelend is dat je klacht tot op heden nog niet is opgelost. Wij hebben je klacht in behandeling en berichten je zo spoedig mogelijk. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    JP
    Teruggeleverde zonnestroom betalen 26 mei 2015

    Oxxio probeert onder het betalen van teruggeleverde stroom opgewekt met zonnepanelen uit te komen. Jaarnota's die betaald moeten worden, worden eerder in behandeling genomen dan nota's die verrekend moeten worden. Er worden express fouten gemaakt door teruggeleverde stroom niet te vermelden op de factuur en als op de fout gewezen wordt, gaat het 12 weken duren voor er een antwoord komt.

    Reactie van Oxxio 27 mei 2015

    Beste JP,

    Teruglevering wordt in principe direct verwerkt op de factuur. Helaas is dat bij jou kennelijk niet gebeurd waarvoor excuses. Er is inmiddels een correctieverzoek gestart en het kan inderdaad 12 weken duren voordat je antwoord hiervoor krijgt, afhankelijk van de zaak. Wij zullen kijken of deze zaak sneller kan worden beantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    t nijp
    Leeuwarden
    ongelooflijk 21 mei 2015

    Oxxio is het moeder bedrijf van Woonenergie. ik heb sinds 2013 zonnepanelen en ze zijn meteen aangemeld bij Enexis. Woonenergie blijft volhouden dat het niet zo is. ik heb een e-mail van Enexis en daar staat duidelijk dat de lleverancier op 9-9-2013 kon zien dat ik aangemeld stond. Nu betaal ik al 2 jaar voor niets aan hen voor energier terwijl ik altijd nog onder de meter stand staat van 2013 ze schaten me in op 72009 in op 11-2013 terwijl ik nu nog maar op 69706 sta. en nu hebben ze eenzijdig de overeenkomst opgezegt. ik heb nu de rechtsbijstand bij

    Reactie van Oxxio 22 mei 2015

    Beste Van 't Nijp,

    Met vragen over de verwerking van de aanmelding van je zonnepanelen kun je het beste contact opnemen met WoonEnergie. Je kunt dan het beste een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer e-mailen naar webcare@woonenergie.nl, dan helpen zij je graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Ahm
    slechter dan slecht , diep en diep triest 20 mei 2015

    Wat een slecht bedrijf, met nog slechter personeel. ...

    Ik heb er geen woorden voor. ...

    Maar ga nooit met ze in zee.

    Je krijgt alleen maar trammelant, je belt verschillende keren om een contract te ontbinden, ja mevrouw, is goed mevrouw en even later weet niemand meer ergens van en moet je zelf maar met bewijzen komen. Nou gelukkig heb ik die.

    Reactie van Oxxio 21 mei 2015

    Beste Ahm,

    Wij begrijpen dat het vervelend voor je is dat je afmelding niet in behandeling is genomen. Wij zouden dit graag voor je nakijken om te zien of wij je hiermee verder kunnen helpen. Kun je ons je klantnummer en een korte beschrijving van je klacht e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl?

    Alvast dank voor de moeite.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • van amelsvoort
    Breda
    **** aan de deur 19 mei 2015

    Een aantal maanden geleden kwam er een man aan de deur met een aanbod van Oxxio. Wij zaten bij Eneco. Oh zegt de man, wij zijn een dochteronderneming van Eneco en altijd goedkoper. U gaat nu 52 euro per maand betalen ipv de 74 nu bij Eneco en krijgt er een device gratis bij. Uiteraard gedaan, Na 2 weken en1 dag!! kreeg ik te horen wat mijn maandbedrag zou zijn. Jawel, 92 euro. Gelijk terug naar Eneco gegaan die mijn boete betaald. Staat er op de eindfactuur ook nog 2 x 50 extra correctie nieuw contract! Al met al dus 192 euro kwijt voor 1 maand! Klantenservice kan er natuurlijk niks aan doen en moet betalen. Pff

    Reactie van Oxxio 19 mei 2015

    Beste Van Amelsfoort,

    Wij begrijpen dat het ontzettend vervelend is om met een boete van Oxxio te worden geconfronteerd bij het opnieuw overstappen naar je vorige leverancier. De boete wordt echter niet onterecht aan je gefactureerd.

    Om een goede vergelijking tussen leveranciers te maken, kun je het beste kijken naar de tarieven per kWh en per m³ en het verschil in vastrecht. Op basis hiervan kun je beoordelen of de ene leverancier voordeliger is dan de andere. Het voorschotbedrag kan worden aangepast en wordt in eerste instantie bepaald aan de hand van meterstanden die je doorgeeft wanneer je je aanmeldt, dus op basis van je verbruik, geef je geen meterstanden door dan wordt het voorschotbedrag bepaald op basis van een geschat verbruik. Hiermee kun je dus geen vergelijking maken tussen de ene en de andere leverancier.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    D
    Doet niet aan klantenservice 18 mei 2015

    Zoals wel vaker bij mensen gebeurd is mijn factuur een keer niet automatisch geïncasseerd. Iedereen heeft hier altijd een goed excuus voor, ik ook! Normaal krijg je dan een herinnering, maar bij Oxxio niet. Overigens krijg ik wel gewoon acceptgiro's ondertussen van de nieuwe termijnen, maar geen post over achterstallige bedragen. De aanmaning is wel mooi duidelijk, ik werd vandaag gebeld en kreeg een sms. Maar dit kost mij 40 euro extra!!! Voor een aanmaning! Na contact met de klantenservice blijkt dat Oxxio mij wel degelijk herinneringen heeft verstuurd, namelijk per email. De afzender is echter "klantenservice" dus lekker discreet van Oxxio. Maar aangezien spambedrijven ook gewoon klantenservices hebben doen mails met de afzender "klantenservice"mij niks. Een klacht hierover kan ik niet indienen bij Oxxio, daar doen zij niet aan. Makkelijk verdient van Oxxio, die 40 euro aanmaningskosten :-(

    Wordt dus gewoon geen klant van Oxxio, goedkope klantenservice en wettelijk maximale kosten in situaties die niemand leuk vind. Voor die paar euro verschil met een andere leverancier zou ik principieel die andere kiezen. Ik stap sowieso over en zal mijn omgeving Oxxio te allen tijde afraden.

    Reactie van Oxxio 19 mei 2015

    Beste D.,

    Ik begrijp dat het vervelend voor je is dat je met een aanmaning bent geconfronteerd. Het is echter je eigen verantwoordelijkheid om er zorg voor te dragen dat je betalingen tijdig worden voldaan ook als er om een of andere reden geen incasso plaats heeft kunnen vinden.

    Wij gaan ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Reactie van D 26 mei 2015probleem is niet opgelost

    Het is me nog steeds onduidelijk wat er nou precies open staat bij Oxxio. Ik moet mailtjes terugvinden die niet verstuurd zijn uit de naam Oxxio en mijn bankafschriften een voor een bij langs. Is inderdaad mijn eigen administratie, maar ik kom zelden een bedrijf tegen die op deze manier zo onduidelijk is. Daarbij hebben ze voor alle betalingen hetzelfde betalingskenmerk dus weet ik niet of ik nou dubbel betaal of niet. En hun reactie op mijn klacht komt niet in de buurt van een passende reactie op mijn daadwerkelijke klacht. Wordt wat duidelijker in je communicatie, geef mij een overzicht van wat ik nog moet betalen, stuur mij een factuur, doe iets. Als dit serieus de reactie van Oxxio is op een klacht, reageer dan gewoon niet!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Ronald
    Zwaag
    Toch opgelost 18 mei 2015

    Beste Leonie van Oxxio, ben blij dat alles is opgelost.

    Als vind ik het niet netjes van jullie naar jullie klanten toe.

    Ik wil dan ook graag een tip meegeven en haal het zinnetje dat na betaling eerste termijn je na 2 weken je unieke code krijgt om je device uit te zoeken. Nu heb ik mijn unieke code vandaag gekregen maar ja hoe lang gaat het nu bij Paradigit duren.

    Maar goed over de betalingen etc ect ben ik tot nu toe en in het verleden tevreden. Maar gaan zien wat de toekomst gaat brengen.

    Ik hoop dat jullie goed naar jullie klanten gaan luisteren en blijven luisteren. Klant krijgen is geen probleem maar een klant tevreden houden is het belangrijkste van hele verhaal.

    Voorbeeld (heeft niets met jullie te maken.

    Ben al vanaf het begin bij Slonera,Multikabel wat nu al jaren Ziggo is. Ik ben dus een hele trouwe klant.... Maar heb nog nooit een korting of een HD ontvanger gratis gekregen, terwijl de nieuwe klanten er 1 bij hun abonnement kunnen krijgen ( zelfde abbo die ik al jaren heb...... En zo is het bij meerdere verstrekkers cq collegas... noem ze maar op NUON etc etc.

    Wat ik wil zeggen, houd je klanten tevreden, ook de klanten die al jaren bij jullie zitten, want uiteindelijk bepalen die jullie salaris en jullie bestaan.

    Nogmaals Oxxio jullie zijn echt geen slecht bedrijf zoals andere beweren... maar luister wel naar de mensheid ;)

    Reactie van Oxxio 19 mei 2015

    Beste Ronald,

    Ik ben blij te lezen dat het voor je is opgelost en bedankt voor je signaal.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Ronald Faber
    Zwaag
    Na telefonisch contact nog steeds geen pakket twv 125 euro en een device 15 mei 2015

    Van Nuon naar Oxxio zonder een cadeau o.i.d. geen problemen gehad. Toen bij de Mediamarkt naar Essent gegaan i.v.m een mooi aanbod, dit niet lang vol gehouden. Toen een vriendelijke meneer aan de deur, die bood ons een goed voorstel aan Incontrol incl device. mmmm we waren eerder al enthousiast over Oxxio en wilde graag weer weg bij Essent en weer terug naar Oxxio. Nou na 2 termijnen die zijn afgeschreven en telefonisch contact nog steeds geen unieke code om bij Paradigit mijn device uit te kiezen. Als ik dit zo lees op internet kan het nog wel een paar maanden duren. pfffff Volgens mij is het toch niet zo moeilijk om de code via mail toe te sturen, een collega van u heeft mij beloofd het heel snel intern te regelen. Ik wil geen maanden wachten op iets waar ik wettelijk recht op heb. Hoop op een snel en positief antwoord van u.

    Reactie van Oxxio 18 mei 2015

    Beste Ronald,

    Inderdaad zijn inmiddels twee termijnen door je betaald. Wij dragen er zorg voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog je device code ontvangt.

    Excuses voor de vertraging.

    Met vriendeljke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Reactie van Ronald Faber 25 mei 2015probleem is opgelost

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Dian
    Genaaid door Oxxio, verkoper dat alles bij elkaar liegt 13 mei 2015

    Wanneer Oxxio aan je deur komt om een "voordeliger pakket" aan te smeren met nog meer mooie praatjes erbij, TRAP ER NIET IN. Ik kon niet geloven dat een vertegenwoordiger van zo'n organisatie glashard mag liegen, en omdat ik toch energie nodig had vond ik het de moeite waard om het uit te gaan zoeken. Dit netjes gedaan natuurlijk, kom ik het volgende tegen: - e-mail die ik krijg van Oxxio kon ik nergens vinden, staat het in de 'reclame' map bij mijn e-mail. Als ik daar niet aan gedacht had was ik deze verloren geraakt. Geen idee of dit opzettelijk gedaan wordt, maar ik weet wel dat ik al mijn andere e-mail altijd in mijn postvak ontvang. Als het wel bewust gedaan is is dat heel slim, want sommige mensen zullen er niet snel aan denken om in andere mappen te zoeken en raken de mail verloren, waardoor de 14 dagen bedenktijd er eerder opzit en dan zit je aan het contract vast - De verkoper aan de deur heeft niet gevraagd over mijn wens hoe lang het contract moet duren, hoppa, staat er 3 jaar contract. - De verkoper had het over allerlei mooie en gratis gadgets, maar zei er niet bij dat er een bijbetaling is voor een gedeelte daarvan. Ook niet toen ik daar letterlijk naar vroeg. Nog een leugen! - De verkoper zei dat ik, wanneer ik mij bedenk, binnen 14 dagen de mail gewoon terug kan sturen zonder reden erbij en dat dat genoeg is om het contract te weigeren. Één druk op de knop dus, heel gemakkelijk. Ik heb nog zo'n 5x nagevraagd of dit echt zo is, maar deze man zie keer op keer dat het echt zo is. In de mail lees ik dat ik hiervoor een heel formulier in moet vullen of moet bellen, wat natuurlijk weer geld kost. - Ik vroeg naar de naam van de verkoper, hij zegt dat die in de mail erbij staat. De enige naam die te bekennen is, is die van de directeur ***. Zijn naam is spoorloos... Een persoonlijke klacht indienen is daarmee onmogelijk. - De verkoper zei dat ik voordeliger uit was met Oxxio, ik vroeg naar harde cijfers "Hoeveel goedkoper en wat ben ik dan letterlijk kwijt per maand?" Deze kon hij in eerste instantie natuurlijk niet geven, hij deed of hij het uitzocht voor mij en toen gaf hij een daadwerkelijk getal. Achteraf natuurlijk weer onderzocht, klopt niets van! Ik ben zelfs duurder uit. Wat een ***. Ik ben niet vaak boos, nog nooit een klacht geschreven, maar dit haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Het ergste? Er zijn mensen die op goed geweten ermee in zee gaan en achteraf genaaid blijken te zijn. Hierbij dus een waarschuwing, niet geloven die mensen aan de deur en zwaai de deur maar lekker dicht! Ik kon me niet voorstellen dat een bedrijf als Oxxio mensen laat liegen voor de deur, maar het is echt waar. Jeetje wat een ***bedrijf. Ik eis een vergoeding en mijn belkosten terug!

    Reactie van Oxxio 18 mei 2015

    Beste Dian,

    Jammer te horen dat je je aanmeldingsgesprek als niet prettig hebt ervaren. Het is niet de bedoeling dat e-mails in de spam terecht komen, maar het blijkt helaas dat dat wel eens gebeurt. Als je je aanmeldt, heb je inderdaad 14 dagen bedenktijd om je tarieven te vergelijken en eventueel te annuleren. Hier heb je gebruik van gemaakt zodat wij je niet gaan leveren. Of je je aanmeldt daar kies je zelf voor.

    Je signaal geven wij door aan de verkopende partij.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Carla
    Ongewild klant bij Oxxio 13 mei 2015

    Ik probeer al 3 maanden terug te komen bij mijn oorspronkelijke leverancier. Begin februari een contract getekend bij verkoper aan de deur. Volgens de verkoper hadden we de gebruikelijke 14 dagen de tijd te onderzoeken of Oxxio daadwerkelijk goedkoper was. Dit bleek niet het geval en binnen 14 dagen, dus tijdig, geannuleerd. Bleek dat Oxxio wel tijdig onze annulering binnen had gekregen maar er intern iets mis was gegaan. Ik heb zwart op wit van Oxxio dat de fout bij hun ligt en tevens het verzoek van Oxxio de bankrekening te blokkeren voor onterechte afschrijvingen door Oxxio. Meterstanden door gegeven en Oxxio zou " voorkomen dat de overheveling een feit werd ". Niet dus. Oxxio heeft het contract met onze huidige leverancier opgezegd en we werden ongewild klant bij Oxxio. Diverse mails en telefoongesprekken zijn er gevoerd en Oxxio zou er voor zorgen dat we zo "spoedig mogelijk " terug zouden gaan naar onze oorspronkelijke leverancier. Ondertussen ook contact gehad met onze oorspronkelijke leverancier maar deze adviseerde niet zelf weer aan te melden maar Oxxio zelf een Heran-procedure op te laten starten. Niet dus. Er werd gebeld door de afdeling betalingsachterstanden en na mijn verhaal werd er door de mevrouw gezegd dat ze niet begreep waarom ze ons moest bellen en zou er "ditmaal voor zorgen dat het zo spoedig mogelijk " in orde zou komen. In het dossier stond dat wij vanaf 28 april weer bij de oorspronkelijke leverancier. Hoera! Bijna 2 maanden verder maar toch... Niet dus! Veel tijd, telefoontjes, emails, frustaties en bijna 3 maanden verder zijn we nog steeds ongewild klant bij Oxxio. Gisteren kregen wij een incassobrief van de DAS wegens achterstallige betaling. Bij het niet tijdig betalen is hun cliënt ( Oxxio ) genoodzaakt om de leveringsovereenkomst te beëindigen. Ik hoop het! Carla.

    Reactie van Oxxio 15 mei 2015

    Beste Carla,

    Wij begrijpen dat het heel vervelend voor je is om te worden geleverd door een leverancier waarvan jij aangeeft er niet voor te hebben gekozen. Wij zouden dit graag voor je onderzoeken. Kun je ons hiertoe een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer kunnen e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    peters
    extreem slechte klantenservice, ambtenaren servicen je beter... 11 mei 2015

    probeer al maanden door oxxio verkeerd opgeslagen meterstanden goed te laten zetten. ze beloven van alles maar er gebeurt niks. what's new zou ik zeggen. helaas komt dit soort bureaucraten pas in beweging als je incasso's storneert dus dat gaan we maar weer doen...........het is helaas niet anders.

    Reactie van Oxxio 12 mei 2015

    Beste Peters,

    Wij begrijpen dat het vervelend voor je is als je in de veronderstelling bent dat je meterstanden verkeerd staan genoteerd bij Oxxio. Wij willen dit graag voor je nakijken. Kun je hiertoe een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan nemen wij contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Ronald
    Zeer slecht 11 mei 2015

    Elk jaar moet ik bellen voor de afrekening, geen stroom of gas afnemen.

    Reactie van Oxxio 12 mei 2015

    Beste Ronald,

    Wij begrijpen dat het vervelend voor je is om elk jaar om je nota te vragen. Kun je ons een korte beschrijving van je ervaring en je klantnummer e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kijken wij wat wij hieraan voor je kunnen doen.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Stap niet over naar Oxxio! Blijf bij het vertrouwde! 10 mei 2015

    Ik ben overgestapt naar Oxxio voor de 12 energie besparende producten met Samsung Galaxy Tab 3 heel verleidelijk allemaal. Na vele telefoontjes en 12 maanden later kreeg ik eindelijk de 12 energie besparende producten en Yes mijn tablet! Vervolgens kreeg ik 11Februari dit jaar mijn jaarnota en moest € 261,41 bijbetalen maar op 20 februari kreeg ik een correctie nota ik zou € 232,40 terug krijgen (CONFUSED) Dat hebben ze verrekend met mijn voorschot bedrag en kreeg € 14,45 op mijn rekening gestort. Vervolgens beweren ze ook een bedrag van € 301,93 te hebben bijgeschreven maar zie ze niet op mijn rekening wel afgeschreven maar weer bijgeschreven door mezelf. Op 19 Maart weer bellen met de klantenservice en die meid vertelde .... Onze excuses meneer dat bedrag had nooit afgeboekt mogen worden we hebben nieuwe software en dat loopt niet helemaal lekker nogmaals onze excusus. Meneer ik zie in het systeem u bent helemaal bij met de betalingen we zetten het voorschot bedrag naar beneden u betaald deze maand nog € 217,00 en vanaf volgende maand €167,00 en geef u de zekerheid dat u met de jaarnota in 2016 niet bij hoeft te betalen. Nou prima klinkt goed maar het termijn bedrag van €167,00 in April werd niet afgeschreven dus heb ik weer gebeld waarom het termijn bedrag niet was afgeschreven en die beste meneer vertelde mij dat er nog een bedrag open zou staan van € 675.93 (CONFUSED) ook hij bood zijn excuses aan. Ik gaf aan dat ik graag een overzicht wilde ontvangen van hoe zij aan dat bedrag komen. Dat was prima ik mocht dat overzicht rustig bekijken en zou uitstel van betaling krijgen maar kreeg vervolgens deze mail: Beste heer Wedzinga, In ons telefonisch onderhoud op 7 mei 2015 gaf je aan graag een overzicht te willen ontvangen van de betalingen. Allereerst nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij begrijpen dat er zich een vervelende situatie heeft voorgedaan. Wij willen je informeren dat er op dit moment een totaal openstaand saldo is van 675.93. Dit saldo is als volgt opgebouwd, je kreeg eerder een jaarnota waarop werd gevraagd om een bijbetaling van 261.40, dit bedrag was onterecht en uiteindelijk bleek dat je een bedrag zou ontvangen van 14.45. Omstreeks 26 februari 2015 hebben wij een bedrag uitbetaald van 301.93. Dit bedrag was helaas teveel, omdat jij het bedrag van 261.40 nooit daadwerkelijk hebt betaald. Op 20 maart 2015 hebben wij een bedrag ontvangen van 217.00, dit bedrag is verrekend met een bedrag wat openstond van 40.52 en een gedeelte van het bedrag van 261.40. Er blijft op dit moment een bedrag over van 84.93, tevens staat er nog een termijnbedrag open voor de maand maart van 217.00. Voor de maanden april en mei hebben wij een termijnbedrag in rekening gebracht van 167.00, deze staan ook beiden nog open. Wij verzoeken je om dit bedrag op korte termijn over te maken, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Echt mensen stap niet over naar Oxxio blijf lekker waar je zit ik ben 10jaar bij de NUON geweest en ik heb spijt dat ik over ben gestapt. Ik hoop dat mijn boodschap over is gekomen!

    Reactie van Oxxio 11 mei 2015

    Beste Arjen,

    Zo te lezen is het met de door onze klantenservice gedane uitleg niet helemaal helder voor je geworden. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

    Wij zouden de zaak dan ook graag nogmaals voor je willen beoordelen. Kun je ons hiertoe een korte beschrijving van je klacht en je klantnummer kunnen e-mailen via het e-mailadres: deoxxiomedewerker@oxxio.nl?

    Bij voorbaat dank voor de moeite.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • h karstens
    Den helder
    slecht 9 mei 2015

    Heb contract afgesloten by oxio voor ipad kryg hem niet omdat ik het verkeerd had ingevuld nu vast aan contract drie jaar en willen niet meewerken omdat ik het fout had ingevuld zielig bedrijf

    Reactie van Oxxio 11 mei 2015

    Beste H. Karstens,

    Hoewel wij er begrip voor hebben dat je graag een aanpassing van je contract wenst, is het ervan afhankelijk wanneer je er achter bent gekomen dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt.

    Op het moment dat je al klant bent geworden en wij al een effectieve levering hebben, dan is het niet mogelijk om het contract voor je om te zetten. Kun je de overeenkomst nog annuleren (de 14 dagen bedenktijd zijn nog niet voorbij), dan kun je de overeenkomst annuleren en je opnieuw aanmelden voor het door gewenste contract.

    Mocht dit het geval zijn dan kun je ons e-mailen en ons je klantnummer doorgeven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Sil
    Amsterdam
    Prima snelle service 7 mei 2015

    Ik ben overgestapt naar Oxxio en ondanks dat er in de eerste instantie meerdere keren iets fout ging met de eerste afschrijving vanwege een glitch op de website ben ik nu al een paar maanden zeer tevreden. Ik weet dat ik indirect betaal voor m'n 'gratis' iPad maar energie heb je toch nodig dus dan maar een wurgcontract van 3 jaar en een leuk spelling erbij. Het klopt inderdaad dat het vastrecht vrij hoog ligt bij Oxxio maar als je dan lekker gaat besparen d.m.v. de vele bespaartips bespaar je uiteindelijk toch een behoorlijk bedrag. Ik ben niet alleen maandelijks bijna €30,- minder gaan betalen maar ook mijn verbruik is behoorlijk naar beneden gegaan. Al met al een besparing dus en ze hebben me in ieder geval een stuk bewuster gemaakt van mijn energieverbruik.

    Reactie van Oxxio 8 mei 2015

    Beste Sil,

    Bedankt voor je review!

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    P
    Niet vertrouwbaar, slecht en duur klant service, alles slecht 4 mei 2015

    Dit is een slecht bedrijf en niet vriend van de klant. Niet vertrouwbaar. Duur klant service, duur energie. Ik advies iedereen, nieuw klanten zoals klanten te overstapten naar andere energie leverancier.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Karlijn
    Zelfs een halve ster is al te veel credit 4 mei 2015

    Gevoelsmatig zou ik Oxxio omschrijven als een bende **. Helaas kan ik dat natuurlijk niet onderbouwen, enkel dan uit eigen ervaring te spreken. Al jaren was ik trouwe klant bij de concurrent van Oxxio, helaas heb ik me door een deurverkoper laten ompraten om over te stappen. Honderden euro's per jaar ging ik meer betalen..... Maar Oxxio blijft volhouden na vele telefoontjes echt goedkoper te zijn... Nou... niet voor mij... Er zitten veel verborgen addertjes onder het gras, de energieprijs is misschien lager, maar ze hebben voor andere aspecten dermate belachelijke hoge prijzen dat je alsnog de jackpot betaald. Denk je aan je portomonnnee, denk dan niet aan Oxxio!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Carlo Bakker
    wormerveer
    klant onvriendelijk en niet te bereiken 3 mei 2015

    Na nog geen half jaar klant te zijn geweest blij dat ik eindelijk over ben gestapt. Maar zelfs dan proberen ze nog geld uit je zak vandaan te trekken. Wij hadden al heel veel problemen vanwegen een verhuizing daar door waren onze rekeningen niet aan gekomen en zijn er al extra boetes boven op onze rekening gekomen. Dan denk je bij jezelf het kan gebeuren. Maar nu zijn we overgestapt en krijgen wij een eindafrekening , ik snap dat er een boete is die word keurig betaalt door essent, maar nu word er ook een ipad in rekening gebracht terwijl wij duidelijk hadden aan gegeven dat niet te willen dus ook nooit hebben ontvangen maar nu wel voor moeten betalen. Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gezocht nog steeds geen oplossing en nooit iemand persoonlijk gesproken.

    Reactie van Oxxio 7 mei 2015

    Beste Carlo,

    Graag willen we je helpen maar dan hebben wij je klantgegevens nodig. Wij verzoeken je je vraag met je postcode/huisnummer of klantgegevens door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl en dan pakken wij je vraag graag op.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Rostam
    Haarlem
    Oxxio is een *** bedrijf 2 mei 2015

    Ik Zit nu al 2 jaar Bij oxxio omdat ik zou een iPad krijgen na 2jaar maar dat is nooit van gekomen. Het wordt telefonische gezegd dat je na contract van 2 jaar krijg je dat maar na 1 jaar zegen ze dat je contract van 1 jaar bij hun had en je krijgt niks als je toch iPad wilt moet je over nieuw contract nemen en omdat dit is telefonisch gegaan heb je ook geen bewijs om rechtbank te beginnen want je betaald ook hogere tarief dat bij andere energie bedrijven. Ik ben na 1 jaar gewoon terug gegaan bij Nuon omdat ik geloof niet meer zulke bedrijven voor al oxxio dat vind ik echt niet kunnen in deze tijd. Op deze manier oplichten ik zou iederen willen door geven geloof niet in zulke dingen van oxxio dat zijn leugens. Ik hoop dat jullie met deze tip wat aan hebben zodat niet hetzelfde gebeurt als bij me gebeurt is

    Reactie van Oxxio 7 mei 2015

    Beste Rostam,

    Uit bovenstaande begrijp ik dat een en ander niet goed is gegaan. Graag willen wij je helpen, maar dan hebben wij je klantgegevens nodig. Wij verzoeken je je postcode/huisnummer en klantnummer door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl dan pakken wij je vraag graag op.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    H.V.D.KOLK
    6871VK16 Renkum
    Was tevreden 30 april 2015

    Krijg ik een mail van oxxio, omdat ze blij zijn mij als klant te hebben een aanbieding om het contract te verlengen. Ik kan met in control een cadeau uit kiezen zoals een i Phone, laptop, i pad etc uitkiezen, met of zonder bijbetaling afhankelijk van het product. Wil ik na 2 dagen een keuze maken, is plotseling in mij account via mijn oxxio de aanbieding niet meer zichtbaar?? Heb gebeld met klantenservice en die zegt dat de aanbieding is verlopen. Al na 2 dagen. Hij vond het ook een rare gang van zaken, en bood zijn excuses aan, omdat het niet in de mail stond. Nou daar heb ik wat aan. Het kan toch niet zo zijn als je een aanbieding wordt aangeboden plots na 2 dagen zonder enige informatie weer ingetrokken wordt. Dit val me zwaar tegen van oxxio. Heb het nu eigenlijk wel gehad met hun en overweegt weer terug te gaan naar de non. Dit is geen manier hoe je net vaste klanten omgaat. Groet Harry

    Reactie van Oxxio 1 mei 2015

    Beste Harry,

    Graag hebben wij tevreden klanten en daarom hebben wij ook voor bestaande klanten op gezette tijden een aanbieding. Het is begrijpelijk dat je het vervelend vindt als blijkt dat een aanbiedeing is verlopen, maar er komt ook weer na verloop van tijd een nieuwe aanbieding.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    AFKIR
    lochem
    Zeer slechte service van OXXIO 29 april 2015

    Zeer slechte service. Exact hetzelfde als Kim hieronder. uiterlijk 6 april zou ik de paradigit code krijgen omdat de termijn van 2 weken na de eerste afschrijven was gedaan en gelukt. contact opgenomen dat ik niets had ontvangen. binnen paar dagen zou ik 'm alsnog krijgen. Niets ontvangen. weer bellen. binnen 1 week zou ik 'm krijgen. ik had al een vermoeden dat daar niets van terecht zou komen. uiteraard niets ontvangen. weer bellen; heel lang aan de telefoon. het moest uitgezocht worden. conclusie; men weet niet waar het verkeerd is gegaan, maar nu 'moest' ik de code binnen 2 weken ontvangen. kon ik zeker van op aan. Uhu zeker??? ja zeker. sterker; de vrouw zei dat het uiterlijk 2 weken zou duren, maar uit ervaring zou het binnen een week gebeuren. Vandaag dus 2 weken voorbij. Weer gebeld; medewerker gaat een mailtje sturen naar de vrouw die mij garandeerde dat ik 'm binnen 2 weken zou krijgen. Je kan wel raden wat dat gaat worden!!!!! inmiddels 5 weken na de eerste termijn afschrijving. wat een slechte slechte service. verschrikkelijk!!!! een stomme code aanmaken. alsof het wiel opnieuw uitgevonden moeten worden. mijn troef is dat ik iig 4 bestaande klanten kan overhalen om van oxxio over te stappen naar een ander. iK geef het nog een week. wordt vervolgd.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 5 van de5 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Kim de Ruiter
    Zutphen
    Slechte service. 29 april 2015

    Erg slechte service, in de brief staat dat ik BINNEN twee weken mijn code zou krijgen voor mijn laptop (waarvoor ik het contract ben aangegaan ook al weet ik dat ik 35 euro duurder uit zou zijn) en dit werd mij ook mondeling toegezegd nu bijna 4 weken later nog niks ontvangen... al 4x de klantenservice gebeld en elke keer word me beloofd dat het er misschien morgen wel is.... (NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN) en bij het laatste telefoontje dat ik gepleegd had werd me gezegd dat ik op de lijst sta om de code te ontvangen maar dit is ALWEER niet gebeurd. De automatische incasso was bij de eerste keer gelukt. Erg slechte service! als ik niet binnen een paar dagen de code heb dan ga ik er alles aan doen om het contract te ontbinden en contact zoeken met de geschillen commissie.

    Als je geen goede service kan leveren ga dan ook geen deur aan deur verkoop doen!

    Reactie van Oxxio 30 april 2015

    Beste Kim,

    Excuses voor de vertraging, maar je kunt je code morgen via je e-mail van Paradigit verwachten. Kijk ook je spam na, want soms komt die daar in.

    Veel plezier met je device.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 3 van de3 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Maarten
    Baarn
    Komen beloftes NIET na 28 april 2015

    Meerdere malen is er vanuit oxxio de belofte gemaakt dat ik terug gebeld zou worden, helaas heeft geen van alle medewerkers zijn belofte waargemaakt! Ook bij het versturen van een mail heb ik niet binnen de door oxxio gestelde termijn van 3 dagen bericht terug gehad. Ik ben alles behalve positief over (de klantenservice van) Oxxio. Tip: zeg wat je doet, maar vooral doe wat je zegt!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?