Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?

Klantreviews Oxxio

  • Betaal niet teveel!
  • Overstappen is geld besparen. Met onze gratis overstapservice kunt u zorgeloos switchen naar een andere leverancier.
  • Energie vergelijken
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Annette Lingers
    Tilburg
    meterstanden 29 oktober 2014

    via oxxio krijg ik de eindafrekening over 2013-2014 moet maar liefst 990 euro bijbetalen gebeld naar oxxio dat dat beslist niet kan waarschijnlijk foute meterstand ingevoerd oxxio heeft een aantal jaren de standen geschat volgens enexis is het gemiddeld verbruik per tussen 2200 en 2600 kWh per jaar wat redelijk normaal is oxxio zou het gaan uitzoeken en ik moest even de rekening en de verhoging niet betalen krijg je ineens van oxxio een herinnering via das incasso stuur je een email met daarin een officiële klacht tegen oxxio wat enexis tegen mij vertelt heeft omdat hun de enige zijn die correctie kunnen doen en niet ik als klant krijg van oxxio dood leuk een mail terug dat zij niets kunnen doen want ze hebben het uithanden gegeven aan das incasso Maar oxxio is bezig met uitzoeken alleen halen ze hun handen overal van nu dreigt das met afsluiting

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • J.S.Bouts
    Brunssum
    opzegvergoeding 28 oktober 2014

    Als ik gebeld wordt om weer terug te komen en ik zeg dat ik pas was overgestapt naar een ander en dat ik daar door in de broblemen zou komen .En mij dan uitdrukkelijk wordt gezegd dat Oxxio alles zou regelen en mij geen zorgen hoeft temaken . Dat vindt ik mensen voor de gek houden en in de broblemen brengen.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    D
    <naughty>****</naughty> 27 oktober 2014

    Mijn contract opgezegd augustus 2013 na enkele weken kreeg ik mijn eindafrekening 8900 euro aan gas bijbetalen en 118 euro terug voor stroom, ze hadden me maar geschat want hebben zogenaamd mijn meterstanden kaart niet gehad ik woonde in een flatje van 36m2 en huurde niet het hele gebouw, nu 14 maanden verder en meerdere malen mijn goede begin standen gegeven en mijn eindstanden opgehaald bij de woningbouw en opgestuurd naar dat *** bedrijf. willen ze nog steeds niet overgaan tot correctie want volgens hun klopt het niet. Ik zit er echt over natekenden om aangifte te doen van oplichting ook heb ik al verschillende tv programma's geschreven om dit landelijke bekend te maken.

    Reactie van Oxxio 28 oktober 2014

    Beste D.,

    Wat een vervelend verhaal.

    Kun je ons alsjeblieft je klantnummer sturen via ons e-mailadres 'deoxxiomedewerker@oxxio.nl'?

    We zoeken graag voor je uit wat er tot nu toe is gebeurd en bekijken hoe we je een, voor beide partijen, passende oplossing kunnen bieden.

    Met vriendelijke groet,

    Dicky

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    C.JB.
    Dinxperlo
    Energie monitor app vaag 26 oktober 2014

    Energie monitor via mijn oxxio vaag, oxxio is te duur voor ons. Prijsverschil is voor ons de belangrijkste reden om over te stappen.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    J.S.Bouts
    Brunssum
    opzegvergoeding 26 oktober 2014

    Werd gebeld door Oxxio om terug tekomen .vertelde dat ik juist een nieuwe had en hij zei geen brobleem dat wordt allemaal geregeld ook de overstap koste.Wel mooi niet dus Krijg ik van de andere een opzegvergoeding van 250.00 euro die ik moet betalen en dat van mijn aow. Met Oxxio gebeld vertellen die mij dat sinds 1 junie geen vergoeding van dat wordt gegeven. Kunt wel nagaan als ik dat had geweten het nooit had gedaan.Heelaas moet ik dus doorgaan met jullie ,maar U kunt zich toch wel indenken dat als mijn nieuwe contract afloop ik ook weg ben.

    Reactie van Oxxio 27 oktober 2014

    Beste J.S. Bouts,

    In je bericht geef je aan het niet eens te zijn dat je opzegvergoeding van je vorige leverancier niet door Oxxio wordt vergoed. Het vergoeden daarvan was tijdeljik en daartoe waren wij niet verplicht. Wij begrijpen dat je het betreurd dat dit nu niet meer gebeurd, maar je bent vrij in je keuze of je tussentijds overstapt naar een andere leverancier.

    Met vriendelijke groet,

    Leonie

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Anna
    slechte deur aan deur mannetje 23 oktober 2014

    Ik heb 20-10-2014 een consulent aan de deur gehad erg leuk en tuurlijk even naar zijn verhaal geluisterd en een contract getekend. maar nog geen 10 min later kreeg ik een whats app berichtje ik heb die jongen man nooit mijn nummer gekregen kreeg het volgende van hem ' heey als je vraggen hebt dan stuur je maar een berichtje en anders bel je maar' ' ik heb gezegd top dankje wel' en kreeg daarna weer een berichtje 'drankjes doen kan ook altijd' als dit de gang van zaken zijn waar zijn de manieren gebleven dan...? ik was een leuke dame volgens hem nou prima jongen leuk om te horen dat soort complimentjes maar als volgt denk ik even goed na en heb ik mijn nummer hem nooit gegeven dus hem ook gevraagd waarom ik dat appje kreeg waar op ik het antwoord kreeg is toch leuk ik vind je een leuke meid en je zij zelf dat je me een leuke verkoper vind. tsja wat heeft dat uit te staan dat je mijn nummer van het contract overneemt! Als volgt een klacht in gedient bij oxxio en zelfs zij schrokken van het verhaal wat er gebeurt was waar op in een excusses kreeg en ik wel direct mijn contract heb laten verbreken!!! Echter heb ik duidelijk gevraagd of dit volledig anoniem kon en wat gebeurt er als volgt krijg weer een bericht waarom dien je een klacht tegen mij in.. sorry oxxio maar omgang met mensen hun privacy vind ik des ondanks heeeeeeeel slecht!!!! en niet alleen van jullie maar ook het bureau waar jullie mensen voor laten lopen!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Joyce Dijkstra
    Appelscha
    probleem oplossen 20 oktober 2014

    Ik en zeer teleurgesteld in Oxxio. Nadat ik mij had aangemeld bij Oxxio kreeg ik het bericht dat ik een ander huis toegewezen kon krijgen. Ik heb hier direct melding van gemaakt bij Oxxio zodat zij direct op het nieuwe adres konden leveren en dit dus niet meer op het oude adres moesten doen. Ze hadden het geregistreerd en het zou allemaal goed komen. Helaas was dit niet het geval. Oxxio heeft op twee adressen tegelijk geleverd in dit ook in rekening gebracht. Natuurlijk heb ik hier direct achter aan gebeld en ik kon de te veel in rekening gebrachte bedragen terug boeken en dan zou het opgelost zijn. Jammer genoeg werd mij een maand later nog wel even een eindafrekening in rekening gebracht. Hier over gebeld en weer moest ik het terug boeken en dan zou het opgelost zijn. Helaas bleek later dat Oxxio het bedrag ook weer van mijn rekening heeft afgetrokken. Weer gebeld en het zou geregeld worden, het geld zou binnen 4 weken terug gestort zijn op mijn rekening. Dit was niet het geval dus maar weer gebeld. Tot nu toe heeft het nog niets opgeleverd. Ze beloven constant dat het geld terug gestort gaat worden maar tot op heden heb ik niks mogen ontvangen.

    Reactie van Oxxio 21 oktober 2014

    Beste Joyce,

    Zo te lezen, loopt de afhandeling van je klacht niet echt lekker. Kun je ons je klantnummer of je postcode en huisnummer doorgeven, dan kijken wij het voor je na en nemen contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    cherry
    Rotterdam
    goede en snelle service en tevreden 16 oktober 2014

    Na energieproblemen tehebben gehad in mijn oude woning omtrent extreme hoogverbruik en ik dusdanig hoge afrekeningen kreeg wat leidde tot een energieschuld heeft oxxio me toch als klant overgenomen tevens om afsluiting te voorkomen zonder extra kosten zoals een borg van 400 euro wat veel energie leveranciers vroegen of waar ik zelfs niet meer aangesloten kon worden bij. Na een jaar had ik in de zelfde woning een lagere energieafrekening plus met de verlenging van mijn contract kon ik een tablet gratis erbij krijgen en het oxxio bespaarpakket waarvan ik de tablet heb ontvangen. Zelfs de tablet was perongelijk naar me oude adres gestuurd omdat mijn verhuizing 2 weken eerder was geweest. en dit hebben ze alsnog opgelost want 3 dagen later hadik de zelfde tablet in mijn huis. Top service!

    Reactie van Oxxio 21 oktober 2014

    Beste Cherry,

    Fijn dat je tevreden bent.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    geertjenijkamp
    schoonebeek
    zeer onduidelijk 15 oktober 2014

    hetzelfde verhaal als hieronder beschreven staat 12 maanden betaald en jaar afrekening gaat over 11 maanden niet duidelijk dus maar zit mijn tijd wel uit dan maar weer overstappen denk ik moet nog wel 2 jaar [vastzetten voor meerder jaren doe ik dus ook nooit weer]

    Reactie van Oxxio 16 oktober 2014

    Beste Geertjenijkamp,

    Zoals in ons eerdere berichtgeving aangegeven, ben je van harte welkom om je klantgegevens door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, zodat wij je van uitleg kunnen voorzien.

    Wij zien je bericht via e-mail met belangstelling tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Reactie van geertjenijkamp 26 oktober 2014probleem is deels opgelost

    Zoals ik al zei ze rekenen over 11 maanden en ik heb 12 maanden betaald maar ze rekenen het zo voor dat het wel klopt dus transparant zijn ze niet dat is stukken beter bij essent waar ik hiervoor was het moet nu maar weer blijken hoe het volgend jaar is want daar zit het hem in zeggen ze steeds dus ik wacht wel af.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 4 van de4 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Ellen
    Enschede
    jaarafrekening onduidelijk 15 oktober 2014

    De jaarafrekening was zeer onduidelijk. Het ging over een periode van 11 maanden, waar 12 maanden in rekening waren gebracht en het verbruik werd berekend over 13 maand. Onduidelijk toch?! Toen ik hier vervolgens over belde, kon ze me niet uitleggen hoe het nu precies in elkaar zat maar ik moest er op vertrouwen dat dit volgend jaar helemaal goed zou komen. Ik heb aangegeven dat ik het niet begreep maar ze kon me niet verder helpen. Dus nu toch maar even weer rondkijken naar een nieuwe energieleverancier.

    Reactie van Oxxio 17 oktober 2014

    Beste Ellen,

    Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat je er met onze klantenservice niet uitkomt en dat er onduidelijkheid over onze jaarrekening bij je blijft bestaan. Wellicht dat we je verder kunnen helpen. Zou je je klantnummer of je postcode en huisnummer aan ons door willen geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan nemen wij contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de4 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    netty
    heerlen
    OXXIO 14 oktober 2014

    vorig jaar ben ik over gegaan van essent naar oxxio , heb me laten verleiden door i pad, nu een jaar verder krijg ik de eindafrekening en krijg net 100 terug terwijl ik 6 mnd het jaar niet thuis ben geweest. oxxio zegd dat ze het goedkoopste zijn , dat klopt dus helemaal niet . ik heb toen ik over ben gegaan van essent naar oxxio een opzegvergoeding van 150 euro gekregen van oxxio ,nu ik weer over stap naar essent moet ik die 150 euro weer terug betalen, dit kan toch niet waar zijn.!!! ik ben dus weer over gestapt naar essent en moet bij oxxio 200 euro betalen om dat ik opzeg . dus in totaal betaal ik 350 euro . maar het ergste is ik krijg eerst 150 euro opzegvergoeding en nu houden ze me het in op de eindafrekeing . ik heb dus de i pad dubbel en dik betaald ik hoop mensen die dit lezen gewaarschuwd zijn voor over te stappen naar oxxio .want het is een bedrijf van niks. DUS NOOIT MEER . en ik hoop dat me nooit meer iemand benaderd of aan de telefoon of aan de deur

    Reactie van Oxxio 14 oktober 2014

    Beste Netty,

    Je bent een overeenkomst met Oxxio aangegaan met een vaste looptijd. Bij een tussentijdse beëindiging van de leveringsovereenkomst zijn de Algemene Voorwaarden, de actievoorwaarden en de voorwaarden terugbetalen opzegvergoeding vorige leverancier van toepassing. In deze voorwaarden kun je lezen dat wij een opzegvergoeding per aansluiting in rekening brengen, een boete in rekening brengen voor het welkomstcadeau en dat wij reeds betaalde vergoeding van de opzegvergoeding van je vorige leverancier van je terug mogen vorderen, op het moment dat je de leveringsovereenkomst tussentijds ontbindt.

    Wij begrijpen dat het vervelend voor je is, maar wij zijn van mening dat dit terecht is gebeurd.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Seegers
    Super 13 oktober 2014

    Sinds 2012 een tevreden klant van Oxxio. Fijne app om alles zelf te regelen en duidelijke communicatie vanuit Oxxio: brieven, jaarnota s en mails.

    Reactie van Oxxio 14 oktober 2014

    Beste Seegers,

    Bedankt voor je bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 5 van de5 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    eric
    hilversum
    misleid 13 oktober 2014

    Afgelopen vrijdag 10-10-2014 kwam er een verkoper aan de deur voor het afsluiten van een contract bij oxxio. De verkoper liet zien op zijn tablet dat wij 251 euro konden besparen per jaar ten opzichte van onze huidige leverancier. Hierbij zouden wij een ipad air en energiebesparende gadges krijgen. Na enige twijfel hebben wij ja gezegd wetend dat de colportagewetgeving van toepassing is. Wij moesten namelijk direct het contract afsluiten bij de verkoper. De volgende dag direct op de site van oxxio een berekening gemaakt. Wat blijkt dat wij zelf 36 euro per jaar duurder uit zijn! De tarieven lijken goedkoper maar het vastrecht ligt vele malen hoger dan andere leveranciers. De beargumentering van oxxio is dat de energiebesparende gadgets ervoor zorgen dat wij een besparing van 251 euro KUNNEN maken. Conclusie: wij vinden ons misleid door de verkoper. Op zich kan de besparing haalbaar zijn maar dit is niet wat we verwacht hadden. We betalen dus uiteindelijk meer en wie zegt dat we energiebesparende gadges daadwerklijk ook gebruiken? De tablet kon ons voordeel zijn want 36 euro x drie jarig contract is minder dan zelf aanschaffen. We hebben het contract ontbonden door even te bellen met 0800 - 1401. Ja ze hebben gewoon een gratis nummer! Ps houdt rekening met het opzeggen van de huidige energiecontract want daar kunnen kosten aan verbonden zijn!

    Reactie van Oxxio 17 oktober 2014

    Beste Eric,

    We vinden het jammer om te lezen dat je een andere voorstelling had van ons product dan daadwerkelijk het geval is. Met de energiebeparende producten kun je een beparing realiseren, maar je zult er inderdaad wat voor moeten doen. Uiteindelijk gaat het erom dat je een energieleverancier kiest die bij je past.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    geertjenijkamp
    schoonebeek
    slecht 11 oktober 2014

    bij jaarafrekening denk je een paar honderd euro terug te krijgen niet dus volgens mij speelt oxxio met ons geld ik ben dit jaar heel veel op de camping geweest dus rara de eindafrekening klopt dus niet.

    Reactie van Oxxio 14 oktober 2014

    Beste Geertjenijkamp,

    Heb je je meterstanden doorgegeven en komen deze ook op je jaarrekening voor dan is er sprake van een werkelijk verbruik en dan klopt je jaarrekening wel. Heb je je meterstanden niet doorgegeven dan is het verbruik geschat en kan het zijn dat je meer moet bijbetalen dan je van te voren had verwacht. Wil je meer uitleg hierover dan vragen wij je om je klantnummer of je postcode en huisnummer door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Martin Burger
    een jaar lang gas betaald en niet gebruikt, 10 oktober 2014

    Ik heb een aantal jaren mijn energie betrokken van Oxxio, geen probleem. Heb medio april de gasmeter, die een jaar niet gebruikt is i.v.m. het stoppen van werkzaamheden, laten afsluiten door Stedin. Dus een jaar gas betaald en niet gebruikt. Ik krijg mijn geld niet terug, zonder uittreksel uit het GBA. Ben inmiddels een half jaar onderweg en zeer ontevreden. Ook al hier gelezen dat een GBA uittreksel ook niet helpt. Waarom geeft Oxxio geen goed argument waarom zij een GBA uittreksel willen hebben. Toen ze geld van mijn rekening inde voor de termijnen, zeiden ze ook niet eerst een GBA uittreksel anders innen we geen geld. Wat mij betreft geld voor Oxxio bezint eer gij begint. Ik ga in ieder geval zorgen dat de mensen, die ik eerst enthousiast gemaakt heb voor Oxxio, zich moeten realiseren dat dit achteraf toch een verkeerde keuze is geweest.

    Reactie van Oxxio 14 oktober 2014

    Beste Martin,

    Ik begrijp dat het vervelend is dat je voor verbruik betaalt waarvan je aangeeft dat je dat niet hebt genoten. Wij willen dat graag voor je uitzoeken hoe dat kan. Kun je ons je klantnummer of je postcode en huisnummer doorgeven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan nemen wij contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Audry
    Tilburg
    Wel of niet ? 10 oktober 2014

    vorige week werd ik aangesproken door een van de medewerkers van oxxio. Ik zit nu bij Essent . En vertel men dat ik naar oxxio wil overstappen i.v.m de iPhone 6 die met bij betaling krijgt. En natuurlijk dat ik alles via me telfoon in de gaten kan houden. De mensen om me heen zeggen dat ik het niet moet doen. Maar als k vraag waarom dan krijg ik ook geen andwoord . Wat zoude jullie doen? Overstappen of niet?

    Reactie van Oxxio 10 oktober 2014

    Beste Audry,

    Het wel of niet overstappen van de ene naar de andere leverancier is een hele persoonlijke keuze. Wij wensen je veel succes met het maken van je keuze.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • willem
    amersfoort
    nog geen last 9 oktober 2014

    ik heb nog geen last van oxxio altijd keuren aan de telefoon behandeld als mijn contra af loop volgend jaar bellen ze me voor een aan bieding doen ze dat niet ga ik gewoon naar een ander simpel zat maar verder geen klachten en zo als je het bekijk met die ipad die ik ook heb genomen die betaal je gewoon zelf je krijg niet voor niks ze gooien het vast recht om hoog maar als je toch een ipad of wat anders wil hebben en je heb geen poen kom je het gemakeluk uit op afbetaling goed lezen en niet klagen het gas en stroom is alle maal bijna even duur over al is het wat ik kijk tot 6 - 2015 wel verder iede een is zelf baas om naar een ander te gaan als je contrak afloop

    Reactie van Oxxio 10 oktober 2014

    Beste Willem,

    Bedankt voor je bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 3 van de6 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Niet
    zeer slecht 7 oktober 2014

    Ik wil op de site van Oxxio het een en ander bekijken, beoordelen of het wat is, maar dan moet ik eerst toestemming geven voor cookies. Geen keuze in wel of niet! Het schermpje over cookies is ook niet weg te klikken. Geen toestemming geven betekent bij Oxxio ook geen informatie kunnen bekijken. ZEER SLECHT!

    Reactie van Oxxio 10 oktober 2014

    Beste Niet,

    We kunnen je hier helaas niet mee helpen, maar je kunt wel de cookies achteraf weer verwijderen na de informatie te hebben ingezien op de site, of de cookies niet accepteren.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    mariska
    hengelo
    oxxio houd zich niet aan afspraken 7 oktober 2014

    Oxxio heeft afspraken niet na gekomen . we kregen de eindafrekening en we moesten weer eens bij betalen €100 gas en elektriciteit samen . gelijk er na toe gebeld en konden in 2 keer betalen . Nu hadden ze het gelijk doorgestuurd dus ging even €100 van onze rekening waar wij niet blij om waren . Weer terug geboekt en €70 maar betaald ipv €50 . Nu krijgen wij een brief voor 20 oktober €30 betalen anders komt er €40 bij op . ze zijn gek geworden we hebben al €70 betaald ipv €50 wat afgesproken was . Maar we hebben nooit een brief gekregen dat wij €70 betaald hebben . en dat we een betalingsregeling hebben gemaakt . terwijl we wel gebeld hadden en was akkoord . nemen ze bij oxxio het gesprek op dan kunnen ze het na kijken . Zou nooit oxxio aan mensen adviseren. Ze zijn te duur en klant vriendelijk zijn ze ook niet want ze komen de afspraken niet na

    Reactie van Oxxio 10 oktober 2014

    Beste Mariska,

    Kun je ons je klantnummer doorsturen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan kijken wij of we je hiermee kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Reactie van mariska 17 oktober 2014probleem is opgelost

    We mochten het uitstellen tot 27 ste want dan kwam ons loon

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Wilkon B.V.
    Epe
    Geschil meterstanden 7 oktober 2014

    Oxxio heeft afgelopen twee jaar de meterstanden geschat, Dit helaas veel te hoog. Wij hebben het pand pas twee jaar en zitten nu met de erfenis. Oxxio weigert de meterstanden te corrigeren. Totaal in twee jaar tijd +- 24.000 Kwh te veel betaalt. Oxxio ligt de boel gewoon op, Zit er aan te denken aangifte te doen van fraude en diefstal. Na overleg met ACM en Consuwijzer hebben zij dit bevestigd dat dit waarschijnlijk de enige manier is om Oxxio te dwingen de meterstanden over te nemen zoals die daadwerkelijk zijn volgens de meter.

    Reactie van Oxxio 10 oktober 2014

    Beste Wilkom BV,

    Kun je ons het klantnummer doorgeven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, zodat wij contact met je op kunnen nemen om deze zaak te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de3 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    lex
    almere
    Al jaren klant bij Oxxio goede perfecte service 5 oktober 2014

    Nooit problemen bij Oxxio gehad wat een onzinberichten lees ik soms, ik heb nu sinds een jaar zonnepanelen en de App van hun werkt zelfs perfect hierop kan zelfs per uur mijn verbruik terugleveren volgen, dat zie je bij de concurrentie niet

    Reactie van Oxxio 6 oktober 2014

    Beste Lex,

    Bedankt voor je bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Tess

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Nathalie
    Grote teleurstelling, geen laag tarief en geen Ipad 2 oktober 2014

    Aangezien ik al op zoek was naar andere energieleveranciers en Oxxio voor de deur stond heb ik er destijds op gewaagd. De aanbieding was een Ipad of een budget tarief. In eerste instantie koos ik voor de Ipad, maar meteen na het tekenen gaf ik aan dat ik toch liever voor het budgettarief ging doordat ik een tijdje naar het buitenland ging en ik de Ipad dan niet in ontvangst zal kunnen nemen. Aangezien de verkoper pas na tekenen aangaf dat de Ipad na een paar maanden geleverd zal worden. Na gecheckt te hebben met zijn supervisor zei de verkoper dat het overgezet was en dat ik mailtjes over de Ipad als niet verzonden kon beschouwen en negeren doordat deze automatisch nog verzonden zouden worden. Na het ontvangen van de eindafrekening kwam ik erachter dat er niks gewijzigd was. Hierna heb ik telefonisch en per email contact opgenomen met Oxxio, maar zij zeggen niks voor mij te kunnen voor doen. Een hoog tarief betalen, vast zitten aan een langer contract en ook alsnog geen Ipad en totaal geen hulp wanneer je belt of mailt zorgen bij mij voor een grote teleurstelling in de leverancier.

    Reactie van Oxxio 28 oktober 2014

    Beste Nathalie,

    Jammer om te lezen dat je niet tevreden over ons bent. Wil je ons via ons e-mailadres 'deoxxiomedewerker@oxxio.nl' je klantnummer doorgeven? Dan bekijken we wat er allemaal is gebeurd en hoe we een, voor beide partijen, passende oplossing kunnen aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Dicky

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Erwin Baggermans
    den-bosch
    krijg mijn ipad nog steeds niet! 29 september 2014

    Erwin Baggermans den-bosch krijg mijn ipad niet 28 juli 2014 ze lokken je met een ipad,je krijgt een code toegestuurd zodra je eerste rekening is betaald.ondertussen heb ik mijn tweede rekening betaald maar nog steeds geen code.na telefonisch contact werdt mij verteld aangezien ik mijn rekeningen zelf betaal en niet via automatische incasso ik geen recht heb op mijn ipad,einde discussie.ik mag wel 2 jaar lang betalen voor dat ding.dit is toch de grootste onzin die je ooit hebt gehoord Dit was mijn klacht.Hierna ben ik benaderd door Oxxio en heb in overleg het probleem op opgelost gezet.Hiervoor heb ik afspraken gemaakt met Oxxio.intussen ben ik 2 maanden verder maar nog steeds geen ipad,mijn mails worden niet meer beantwoord oftewel ze zijn niet meer bereikbaar.Mensen als je de mogelijkheid hebt kies dan a.u.b. niet voor Oxxio.de enigste manier waarop je met ze in contact kunt komen is over ze klagen op internet,dan weten ze niet hoe snel ze je moeten bellen,Het is niet normaal dat zoiets nog kan in nederland,op deze manier komen ze wel lekker snel van hun klanten af,DIT IS EEN WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN DIE DIT LEEST,KIES NIET VOOR OXXIO!

    Reactie van Oxxio 30 september 2014

    Beste heer Baggermans,

    We begrijpen dat het vervelend is dat je je unieke code nog niet hebt ontvangen.

    Zoals in de voorwaarden wordt vermeld, ontvang je je unieke code, nadat we onherroepelijk je eerste voorschotbedragen hebben geincasseerd. Dit is helaas niet gelukt.

    In augustus jl. hebben wij meerdere malen telefonisch contact met je opgenomen, over het ontvangen van je unieke code. Vanwege het niet kunnen incasseren van de voorschotbedragen, heb je je unieke code niet kunnen ontvangen.

    We hebben afgesproken dat je je openstaande saldo rond 21 augustus 2014 zou voldoen. Bij het ontvangen van je betaling zou je je unieke code ontvangen. Helaas ben je onze afspraak niet nagekomen.

    In mijn e-mail van 1 september 2014 heb ik aangegeven dat je openstaand saldo is opgelopen en je je unieke code pas ontvangt, nadat wij het totaal openstaand saldo van je hebben ontvangen.

    Het totaal openstaand saldo hebben we pas op 22 september 2014 mogen ontvangen.

    Nu je aan je betalingsverplichtingen hebt voldaan, kunnen wij je je unieke code toe sturen.

    Ik vertrouw erop jou hiermee volledig te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Taoufik

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Rob de Kort
    Hoogerheide
    Waardeloze organisatiestructuur 25 september 2014

    Zolang je betaald, producten afneemt en geen moeilijke vragen stelt, is er niets aan de hand. Maar als je overstapt, dan kunnen de problemen pas komen. Zo ook in mijn geval. In september 2013 overgestapt van leverancier. Staat er op de eindafrekening van Oxxio "verbruik hoogstroom" . Maar dat kon niet, want ik had een enkelstroom overeenkomst. Was opgegeven door de netbeheerder was het antwoord, moest ik daar mijn verhaal maar gaan doen. Geen service. Via de nieuwe leverancier en de Netbeheerder is er in januari 2014 een correctie doorgevoerd en is de hoogstroom teruggebracht naar 0. Na meerdere keren gebeld te hebben, diverse keren geschreven te hebben en een incassobureau op mijn dak ( want verkeerde fakturen betaal ik niet) krijg ik in juli 2014 een medewerker aan de telefoon ( n.a.v. van een klachtenbrief waarbij ik de transcripten van de mailformulieren opeiste voor de hangende rechtzaak). De transcripten kon ik niet krijgen, maar men zou mijn geval nog eens bekijken en reageren daarop. Tot op heden nog steeds geen reactie, behoudens een herinnering van een openstaand saldo ( welke een foute faktuur betrof, waar de hoogstand nog steeds in vermeld staat) . Dus schijnbaar hanteerd men daar een terreurpolitiek erop na, waarbij men hoopt dat de klant de foutieve faktuur alsnog betaald. Nou , vergeet het maar Oxxio...... als je nu je geld wilt zul je me voor het gerecht moeten slepen. Eens kijken wat de rechter vind van jullie wanpraktijken. Ik heb gelukkig mijn dossier klaar liggen en diverse andere maatschappijen aan mijn zijde met belastende feiten. SUCCES. Mensen, mijn advies: vertrouw je zaken niet toe als een wanordelijk bedrijf als dit. Een foutje en ze begrijpen er niets meer van en U zit met alle ellende.

    Reactie van Oxxio 26 september 2014

    Beste Rob de Kort,

    Je bericht maakt duidelijk dat je het niet eens bent met de opbouw van je eindrekening. Er schijnt een correctie te zijn doorgevoerd, die volgens jou niet zou kloppen. Verder geef je aan dat je verschillende malen om opheldering hebt gevraagd, maar dat er tot op heden geen antwoord vanuit Oxxio is gekomen.

    We betreuren het dat het zo ver heeft moeten komen. Als blijkt dat de afrekening klopt, dan horen wij dit tot in detail aan je uit te leggen. Als de afrekening niet klopt, dan moeten wij dit uiteraard oplossen.

    Graag onderzoek ik dan ook wat er precies is gebeurd. Zou je daarom zo vriendelijk willen zijn om je klantgegevens te e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Michaël

    Oxxio Nederland bv

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 3 van de3 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Ruben
    Groningen
    Overal is wat 23 september 2014

    In juni 2013 ben ik klant geworden bij Oxxio, daarbij heb ik mij laten verleiden door de Ipad-actie. De overstap, vervolgstappen mbt de Ipad etc. verliepen prima en nagenoeg zoals voorgespiegeld in de welkomstbrief die ik kreeg. Natuurlijk is het zo dat, (iets waar ik door mijn naïviteit uiteraard te laat achter kwam), "niets voor niets" is. Waarschijnlijk betaal ik de Ipad dus vast en zeker 1 of 2x terug aan Oxxio dmv oa het hoge vastrecht. Iets wat bij Oxxio volgens mij sowieso al aan de hoge kant is.. Maar goed, dit had ik kunnen weten. Mijn abonnement loopt tot ong. juni 2015 en ben er nog niet over uit of ik dan overstap of klant blijf. Het laatste hangt ervan af wat de aanbieding is die ik als, inmiddels toch wel "vaste klant", van Oxxio krijg. Bovendien zou ik dan graag van ze horen of er nog iets te sleutelen valt aan het (in mijn ogen vrij hoge) vastrecht en de tarieven wanneer ik mij weer voor bijv. 2 of 3 jaar aan hun verbind. Tevens zou ik graag meer eerlijkheid en transparantie willen in mijn eigen verbruik/gebruik, om zo meer inzicht te hebben. (Ik heb een slimme meter, die om de 14 dagen door Oxxio wordt uitgelezen) De Oxxio-app is een leuk begin, maar spoort (nog) voor geen meter. Maar goed, dit geldt voor elke energieleverancier. Kort samengevat, ik ben best positief over Oxxio en de contacten die ik met de klantenservice gehad heb waren positief te noemen. En ach, bij de ene leverancier moet je betalen, bij de andere kost het geld. Lood om oud ijzer dus.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?