Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?

Klantreviews Oxxio

  • Betaal niet teveel!
  • Overstappen is geld besparen. Met onze gratis overstapservice kunt u zorgeloos switchen naar een andere leverancier.
  • Energie vergelijken
  • Tatyana Shornikova
    Zierikzee
    OXXIO - wow! is dat mogelijk in NEDERLAND? 11 februari 2016

    Geachte mr ***, of andere medewerkers van OXXIO, ik heb echt verkeerde annmelding van jullie gekregen: Bedankt voor het doorgeven van je verhuizing! Om je verhuizing goed te verwerken hebben we je meterstanden nodig. We vragen jou je meterstanden vóór 15-02-2016 online aan ons door te geven.... Verder staat mij klantnummer. Verder in die brief staat: Geef je de standen niet door? Dan maken wij een schatting en kan je eind- of jaarnota hoger uitvallen dan verwacht. Geachte, ik wil graag weten hoe dat gebeurd dat ik uw klant geworden? wanneer heb ik die kontract getekend? Ik heb met uw medewerker gepraten, en ze heeft gezegd dat ik kan 2 weken denken en dan als ik wil dan ga ik aanmeldvormulier versturen.. ik heb nooit niets gestuurd. dus, ik wilde nooit bij uw bedrijf zijn! ik ben echt tevreden met Delta.nl en ik ga niet naar OXXIO verhuizen. is dat uw online/pc/menselijke vout???? doe aub oplossen! ik wil graag geen uw klant zijn. ik heb net naar Delta gebeld, en ze zeggen dat bij hun ben ik afgesloten vanaf 10 februari.. ik wil weten wanneer heb ik bij jullie getekend! Omdat ik ben al 3 weken in RUSLAND op wakantie. aub, doe mijn gegewens uit uw bedrjf verwijderen en alle uw meldingen met mij stoppen. met vriendelijke groeten Tatyana Shornikova Zierikzee

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Kim Higginbotham
    purmerend
    chaos 8 februari 2016

    Slechte communicatie , geen overdracht bij veranderingen, veranderingen worden verkeerd doorgevoerd, beloftes worden ook niet nagekomen, continue wordt er verwarring geschept waardoor je kan op maken dat ze er bij Oxxio ook vaak niks meer van snappen (afspraken die zijn gemaakt worden door de vlgde. collega ontkend/anders gemaakt), elk persoon aan de lijn beweerd wat anders, kortom, zeer ontevreden over dit bedrijf die alleen aan geld denkt en dat ook niet verbergt gezien bovengenoemde steeds terug kerende problemen. Steeds mooie praatjes maar niks komt goed....mensen, trap niet in dit "bedrijf"! communiceren kunnen ze al helemaal niet en ze laten je letterlijk in de kou staan.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    anja
    reactie op oxxio 1 februari 2016

    Heb mijn mening gegeven over oxxio En het antwoord opgeslagen Erover gebeld en nog word er gezegt dat de boete niet wordt betaald erg apart lijkt mij De ene zegt dit de andere dat En erg klantvriendelijk zijn ze er ook niet Ga aub niet met dit bedrijf in zee Het kost alleen maar geld **** bedrijf Met valse voorwaarden En je erin luizen tttsss

    Reactie van Oxxio 9 februari 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Wat vervelend dat er onduidelijkheid is en dat je hierdoor ontevreden over ons bent. Uit je bericht kan ik helaas niet opmaken wat er nu precies aan de hand is. Natuurlijk helpen we je wel graag. Is het mogelijk dat je ons aanvullende uitleg en klantgegevens toestuurt via een ander kanaal? Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan Facebook of Twitter.

    Vriendelijke groet,

    Marije

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    j. peters
    dramatische klantenservice 29 januari 2016

    bij overstap van nuon naar oxxio heeft oxxio per abuis meterstanden hoog en laag omgedraaid. probeer nu al een jaar dit rechtgezet te krijgen. Ondanks meerdere toezeggingen en bevestigingen nog steeds niet in orde. Je moet overal zelf achter aan zetten, ze beloven terug te berichten maar helaas. Ik was van tevoren gewaarschuwd voor deze cowboys maar ben er toch in gestonken. Wegblijven hier is het advies!!

    Reactie van Oxxio 9 februari 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Graag reageer ik op je review van 1 februari 2016.

    Ik vind het rot om te vernemen dat je mensen adviseert om bij ons weg te blijven, omdat er onduidelijkheid is over de meterstanden. Ik geef je graag wat uitleg. Wij registreren het dagtarief op telwerk 1 en het nachttarief op telwerk 2. Als ik naar de foto´s kijk die je ons hebt toegezonden, staan de standen naar mijn idee goed in het systeem. Je ontvangt binnenkort de jaarnota. Mocht je daarop toch een fout ontdekken, dan kan je dit bij ons melden. Indien nodig, corrigeren we de nota dan voor je.

    Groet,

    Marije

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Wim Kaptijn
    wijhje
    Tevreden 27 januari 2016

    Zit al ongeveer 10 jaar bij Oxxio en heb nog geen problemen gehad

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • H
    Geverifieerde klant
    Eindhoven
    Communicatie niet geweldig maar verder ok. 27 januari 2016

    Na het afsluiten van het contract via deze site nooit een bevestigings email gehad van Oxxio, en het email adres wat ik kon vinden van de website werkte niet. Na meermaals telefonisch contact werd de bevestiging wel via de analoge post verstuurd en werd verder alles prima geleverd.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    sempje
    Den Haag
    Echt verschrikkelijk 22 januari 2016

    Beste heer, mevrouw, Hierbij stuur ik een klacht in over Oxxio. Er wordt gezegd dat ik een ‘achterstand heb’ en dat ik daardoor ben afgesloten. Dit klopt gewoon echt niet want ik heb teveel betaald. Het is zo oneerlijk behandeld te worden als iemand die niet heeft betaald terwijl ik ik weet dat ik wel heb betaald. Ik heb zelfs nog contact gehad met DAS en zij zouden dit met de opdrachtgever – jullie dus – bespreken. Ter verduidelijking: Vanaf juni zit ik bij Oxxio, dit zijn tot december exact 6 maanden. Mijn maandtarief is €93,- 6 maal €93 is in totaal: €558. Op 25 november (ruim twee maanden voor afsluiting) heb ik in totaal overgemaakt: €558,- ( te weten: 186 op 21-09 (nadat jullie zelf geld had teruggestort) 186 op 23-10 en 186 op 25-11). Bovenstaande houdt in dat ik op 25-11 al teveel had betaald, en zelfs toen heb ik (na een mailtje waarin werd verteld dat ik nog 40 euro moest betalen) op 22-12 nog €123,- overgemaakt! ik word dus kei hard in de maling genomen! Op 5 januari heeft Oxxio €170,- naar mij overgemaakt. Wat ook heel vreemd was. Gezien het feit dat er gesteld wordt dat ik een achterstand had. Indien dit waar was geweest had dit toch niet mogelijk kunnen zijn, Nu kan ik door de klantenservice niet worden geholpen want: het kan niet. Dat is wat mij verteld wordt. Heeeeel vreemd!

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • m anwari
    Geverifieerde klant
    Heemskerk
    Oxxio 19 januari 2016

    Ok

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • PWA.
    Geverifieerde klant
    Amsterdam
    Geen nieuws is goed nieuws 17 januari 2016

    Overstap ging geruisloos, zoals ieder jaar. Na welkomstbericht heeft Oxxio me met rust gelaten: licht brandt, ik betaal, geen gedoe, zo hoort het te gaan. En vooral een scherp tarief natuurlijk.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    M.W. Smit
    Geverifieerde klant
    Amstelveen
    Slechte communicatie 16 januari 2016

    Eenzijdige correspondentie en geen antwoord. Beloftes worden niet nagekomen door de klantenservice. Dit ondanks twee keer bellen, e-mails en brief aan directie. Slechte start door een leverancier.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • Voorschotcheck betrouwbaar? 15 januari 2016

    Ben al jaren klant van Oxxio en tot nu toe geen problemen. Mijn jaarafrekeningen tot nu toe altijd geld gekregen vanwege mijn zuinige verbruik. Mijn gas en licht was altijd 40 euro energie en 60 euro gas per maand. Sinds vorig jaar zijn energie en gas samengevoegd tot 1 bedrag. Ik heb daar maar gelijk een 140 euro van gemaakt. Wat natuurlijk ontzettend veel is voor 1 persoon. Mijn verwarming is nooit hoger dan 18 graden en in de zomer staat hij uit. Begin januari even voor de zekerheid meterstanden opmeten en de voorschotcheck zegt dat ik in het ergste geval 100 euro moet bij betalen en in het minste geval 25 euro terug krijg, terwijl ik een jaar eerder met minder maandelijkse betaling aan Oxxio 400 euro terug heb gekregen. Je kunt natuurlijk wel voorstellen dat het belachelijk zou zijn om 140 per maand aan gas en licht te betalen voor 1 persoon en misschien ook nog wel moeten bijbetalen. Wat is hier gebeurt? Is de voorschotcheck echt zo betrouwbaar of moet ik dit maar gewoon afwachten? Kan het zijn dat iemand gas en licht bij mij aftapt? Ik heb al van meer mensen gehoord dat 140 euro gewoon veel te veel is voor 1 persoon maar goed ik hou van zekerheid en ben bang dat ik nu opeens daarvoor niet beloond word.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 0 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    F.W.
    Geverifieerde klant
    Leeuwarden
    Zoals het hoort 15 januari 2016

    Via deze site overgestapt; formulier invullen, bevestigen/versturen en wachten op de (in mijn geval) brieven die na een tot anderhalve maand later op de mat vielen met de overeenkomst(en) van oxxio en rond die tijd ook de eindafrekening van de oude leverancier. En natuurlijk niet zonder stroom/gas gezeten. Conclusie: al met al kostte het schrijven van deze review ongeveer evenveel moeite als het overstappen zelf, zoals het hoort dus.

    Reactie van Oxxio 29 januari 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Super! Wat leuk om dit te lezen.

    Groet,

    Esther

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de1 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Y. van Barneveld
    Hoek van holland
    Geen toegang tot app, geen facebook, geen Twitter is geen contact 14 januari 2016

    Heb geen toegang tot de app. Om informatie te krijgen stuurde ik een berichtje. Ze wilde mij info sturen via de app!!! Er is geen emailadres dus zat ik een beetje stuk. Ik vond uiteindelijk een klachtensite, die voor mij een bericht naar Oxxio stuurde. Wederom ging het mis, want nu wilde Oxxio contact opnemen via facebook. Ik heb geen facebook. Dit is allemaal begonnen met een telefoontje naar Oxxio met de vraag of ik kon profiteren van de gedaalde energietarieven. Dit kan dus alleen maar als je een app hebt. Telefonisch kunnen ze niets voor je doen ( behalve je opdrachten geven om alles zelf te doen). Ik ben al jaren klant van Oxxio en dit belonen ze klaarblijkelijk door de voordelige tarieven niet voor mij beschikbaar te stellen. Ze zijn blijkbaar vergeten dat toen ik klant werd er geen app was. Heel concreet zou ik willen weten of het noodzakelijk is om de app te hebben en wat Oxxio voor klanten doet die de app, facebook of Twitter niet hebben. Bovengenoemde eisen om gebruik te maken van diensten en producten van Oxxio zijn niet met mij besproken. Ik voel mij gediscrimineerd!! Laten we eerlijk zijn, je kan mij toch gewoon een mailtje sturen of telefonisch contact met me opnemen? Wel zo netjes. Ze hebben al mijn gegevens

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de3 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Ontevreden klant
    borg terugkrijgen bij Oxxio... yeaahh right! 14 januari 2016

    Ik heb afgelopen jaar een aantal maanden gebruik gemaakt van de diensten van Oxxio in een woning die ik particulier huurde. Voorafgaand aan deze periode had ik ook energie via hen op hetzelfde adres maar werd de rekening door de huurbaas betaald. Omdat de situatie met mijn huurbaas onhoudbaar werd en mijn woongenot hierdoor ontnomen, was ik genoodzaakt de woning te verlaten. Ik woon inmiddels bij een goede vriend. Hij heeft een andere energieleverancier en ik heb mijn contract bij Oxxio opgezegd per 12 oktober 2015 (was een contract dat ik per maand op kon zeggen). Er moest een eindbedrag aan hen betaald worden van 1,95 euro en de borgstelling van 400 euro zou met 60 dagen + 2 weken aan mij teruggestort worden. Ik heb meerdere malen (vanaf november 2015) contact met hen gehad over de uitbetaling en er werd nooit meer gesproken over de 1,95 euro. Tot vandaag. Het bedrag van 400 euro borg zou uiterlijk 18 jan a.s. op mijn rekening worden bijgeschreven. Maar na mijn laatste belcontact met de klantenservice blijkt dat het bedrag van 1,95 euro nog niet hun bezit is. Dit kan kloppen want ik ben veranderd van bank. Het leek mij logisch als de 1,95 euro van mijn 400 euro zou worden ingehouden en de betaling door zou kunnen gaan. Echter teamleider, mevrouw ***, is niet genegen met mij mee te denken en houdt zich strak aan de protocollen. Zij wilde mij ook geen naam geven van een manager waarmee ik de zaak verder had willen bespreken en oplossen, iemand die meer bevoegdheden heeft dan mevrouw ***. Dit houdt in dat er vanaf 7 december jl. (laatste poging incasso) weer 60 dagen + 14 gerekend gaan worden om aan mij mijn eigen 400 euro terug te gaan storten met daarvan afgetrokken de 1,95 euro die ik Oxxio verschuldigd ben. Ik kom hierdoor enorm in de financiële problemen. Ik heb de 400 euro namelijk nodig om rekeningen te betalen. Ik heb het op het moment namelijk niet echt breed. Is dit klantvriendelijk? Vind van niet!

    Reactie van Oxxio 20 januari 2016

    Goedemiddag,

    Ik heb reeds je klacht en vraag beantwoord via de website van klacht.nl

    Hier in heb ik aangegeven dat de borg reeds is verrekend en uitbetaald.

    Met vriendelijke groet,

    Sebastiaan

    Medewerker Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 3 van de3 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Bas Biemans
    hardenberg
    oxxio geeft een hele nieuwe betekenis aan klantvriendelijkheid 12 januari 2016

    Na een tijdje bij Oxxio geweest te zijn ging in het begin goed en waren er weinig problemen. Echter na een tijd kwamen de problemen aanzetten. Via de app berekent hoeveel ik kwijt zou zijn. Dit klopte al niet. Vervolgens kon ik de rekening een keer niet betalen en kreeg gelijk te horen dat ik niet meer via automatische incasso kon betalen. Ik kreeg een boete vanwege de late betaling. Dit in principe was geen probleem echter ik zou acceptgiro's krijgen. Dit is niet gebeurd, maar na een maand gelijk een brief met een betalingsherinnering en een extra 40 euro kosten. Blijkbaar kunnen deze bedragen wel via acceptgiro want dit levert extra op. Klantvriendelijk is Oxxio zeker niet. Contact is zeer slecht en meedewerkers tonen geen enkele vorm van meedeleven of stellen iets voor. Meneer verzint u maar een manier om toch te kunnen betalen anders word het toch een incasso bureau. De revieuws op deze site zijn misleidend en waarschijnlijk door Oxxio zelf neer gezet. Advies: stap niet over naar Oxxio als je als mens behandeld wil worden.

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    P van Hees
    Geverifieerde klant
    Nijmegen
    ver keerde informatie 12 januari 2016

    Ik heb helemaal geen contract bij Oxxio afgesloten Dit was niet mogelijk met de bonus omdat mijn leveranciers Woonenergie onder dezelfde vlag vaart en daarom de bonus niet geldt. DE site van energieleveranciers was daarom ook niet up to date. Ik heb hier melding van gemaakt en heb een anders leverancier genomen met wel een bonus van 300 euro. Dus nu weer een verkeerd bericht!!!

    Reactie van Oxxio 15 januari 2016

    Beste P. van Hees,

    Uit je review maak ik niet precies op wat er aan de hand is en/of wat er misgaat.

    Wil je hierover contact met ons opnemen? Je kunt ons ook een e-mail sturen via online@oxxio.nl t.a.v. Robin en o.v.v. dit bericht. We helpen je dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Robin, medewerkster Oxxio

    Reactie van P van Hees 30 januari 2016probleem is deels opgelost

    Het probleem is ontstaan door een onduidelijkheid op uw website. Ik heb hierover contact gehad en de website zou aangepast worden. Het was een "leermomentje"voor jullie. Ik ben NIET bij Oxxio. Alles moet terug te vinden zijn in jullie bestanden. Discussie gesloten

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • P.J.Th.G. Hoens
    Geverifieerde klant
    Eindhoven
    Mijn menig over overstappen naar een andere leverancier. 12 januari 2016

    Via Energielecveranciers.nl ben ik in november 2015 overgestapt naar Oxxio. De reden daarvoor was dat dit de goedkoopste leverancier voor mij was. De overstap op zich stelt helemaal niets voor en is met 1 klik gerealiseerd. De service van Oxxio daarover kan ik nog weinig zeggen omdat de tijd hiervoor erg kort is, maar de aanloop en verdere informatie is heel goed verlopen. Maar mijn ervaring met eerdere overstappen via Energieleveranciers.nl is, zoals in meerdere gevallen, ook nu weer zonder enige strubbeling verlopen en dus ik kan het iedereen aanraden.

    Reactie van Oxxio 15 januari 2016

    Hallo P.J.TH.G. Hoens,

    Bedankt voor de positieve review. Fijn om te lezen dat de overstap moeiteloos heeft plaatsgevonden en dat je tevreden bent over de informatie die je van ons hebt ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Robin, medewerkster Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Anja
    Oxxio 12 januari 2016

    Denk erom mensen ze schrijven je in onder valse voorwaarden Denk derom mensen jullie overstapkosten worden door Oxxio NIET vergoed ook al zeggen ze van wel Klantenservice is ook zeer slecht Ze zeggen zus en doen niets Ik zou n papier krijgen voor betalingsregeling niet gekregen En nu komt de deurwaarder En bedankt oxxio Mensen bedenk goed voor je met dit bedrijf in zee gaat Veel ellende dit bedrijf En de fout ligt altijd bij ons de consument nooit bij hun

    Reactie van Oxxio 15 januari 2016

    Beste Anja,

    Bedankt voor je review. Ik vind het jammer dat je van mening bent dat we je onjuiste informatie hebben gegeven en onze afspraken niet nakomen. Wij vergoeden wel degelijk een boete van de andere leverancier, mits je bij ons kiest voor een InControl overeenkomst met een looptijd van 3 jaar. Dit geldt sinds september vorig jaar al.

    We zien niet graag dat er zaken onduidelijk zijn. Als we je ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op!

    Met vriendelijke groet,

    Robin, medewerkster Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • N van Liempt
    Geverifieerde klant
    Amsterdam
    Fout energie everanciers.nl 12 januari 2016

    Energieleveranciers heeft mijn gegevens niet doorgegeven aan Oxxio. Heb vervolgens (niet via energieleveranciers.nl) voor een andere leverancier gekozen. Ben dus nooit bij Oxxio terecht gekomen. Grappig dat ik nu dus wel deze vragenlijst krijg.. (misschien even het systeem updaten). Ervaring Oxxio. IK heb geen idee. De telefonist was in ieder geval erg aardig toen ik na ging bellen hoe het zat met mijn aanmelding en hij me wist te vertellen dat er niks was doorgegeven..

    Reactie van Oxxio 15 januari 2016

    Beste N van Liempt,

    Wat jammer dat er bij de aanmelding iets misgegaan is! Ik begrijp dat je in de tussentijd voor een andere leverancier hebt gekozen. We hadden je graag geleverd en hopen in de toekomst nog eens de kans te krijgen.

    Fijn dat je in ieder geval tevreden was over het korte contact met ons!

    Met vriendelijke groet,

    Robin, medewerkster Oxxio

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 1 van de2 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    w michels
    Geverifieerde klant
    Capelle aan den IJssel
    soepele overstap met Oxxio 9 januari 2016

    Joh,ik ben geswitcht van Energieleverancier. Nee joh dat ging heel makkelijk en vlotjes. Vooraf kreeg ik een duidelijk tijdspad van hoe en wanneer de stappen in het proces waren. Ben blij met de overstap en ook nog een leuke overstap beloning straks bij mijn eerste jaarafrekening van Oxxio. Moet je ook doen joh.

    Reactie van Oxxio 15 januari 2016

    Beste heer, mevrouw,

    wat leuk om te lezen dat je klant bij ons bent geworden!

    Groet,

    Esther

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 3 van de4 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    M Kempers
    Geverifieerde klant
    Rotterdam
    Stroom is stroom 7 januari 2016

    Sinds ik over ben naar oxxio merk ik helemaal niks Er is niks veranderd. Gelukkig is dat ook de bedoeling, stroom is er altijd maar het mooie komt aan het einde. De afrekening is wel een stuk lager dan bij de vorige aanbieder!

    Reactie van Oxxio 13 januari 2016

    Beste heer,

    Graag reageer ik op je bericht van 8 januari 2016.

    Fijn dat de overstap soepel is verlopen en de afrekening een stuk lager is dan bij je vorige leverancier. Helaas begrijp ik niet precies wat je bedoelt met ´het mooie komt aan een einde´. Als we iets voor je kunnen betekenen, kan je ons bellen op het telefoonnummer 0900 - 55 66 777. Tevens zijn we bereikbaar via Facebook en Twitter.

    Bedankt voor je review.

    Vriendelijke groet,

    Marije

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 2 van de3 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    J.JH.
    Geverifieerde klant
    Siddeburen
    Overstap Oxxio 6 januari 2016

    Overstappen vlekkeloos en zonder problemen verlopen. Zelf de app op mijn mobiel geïnstalleerd om verbruik in de gaten te houden. Verder contact met Oxxio is nog niet nodig geweest. Tot zover tevreden.

    Reactie van Oxxio 14 januari 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Wat goed om te lezen! Dit waarderen we enorm.

    met vriendelijke groet,

    Esther

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 3 van de3 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Harry
    Oxxio 6 januari 2016

    Ondanks de spelletjes die ze spelen bij oxxio"rekeningen betalen en toch afsluiting ,, en voor heraansluiting lekker 400 euro betalen/ Ben ik naar de nuon gegaan,Daar were ik prima geholpen geen gezeik met aansluit kosten ,en binen 2 min aangemeld bij liander . Mijn complimenten aan de nuon, en oxxio voor mij nooit en nooit Meer !!!

    Reactie van Oxxio 14 januari 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Toch hopen we dat dit beeld over Oxxio in de toekomst wijzigt.

    Met vriendelijke groet,

    Esther

    Oxxio Webcare

    Reactie van Harry 21 januari 2016probleem is opgelost

    Probleem opgelost zit nu bij een ander ..

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 3 van de4 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    fauth
    amersfoort
    betrouwbaar 3 januari 2016

    Hoe wij dag tot dag ons verbruik kunnen aflezen,is geweldig. Wij maken beslist geen overstap meer bij ons leven. Prima zo! /en redelijk goedkoop. bvd

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?
  • 4 van de4 mensen vonden de volgende beoordeling nuttig:
    Rimmie
    Ens
    toch nog bijbetalen 31 december 2015

    vorig jaar november een student aan huis gehad, die me overtuigd heeft door oxxio energie te leveren. naast de iPhone kon ik ook rekenen op een teruggave van 200 euro op mijn jaar rekening. Dit is gebasseerd op mijn historisch jaarverbruik van mijn vorige leverancier. Nu het eerste jaar verstreken is en mijn jaarrekening is opgesteld, blijkt dat ik 70 euro moet bijbetalen. En dat terwijl ik met mijn stroom gelijk zit aan mijn historische jaaropgave en het gas zelfs 100 kub minder. Hoe kan ik dan meer moeten betalen???? Heeft iemand dezelfde ervaring??? Wat kan ik hier aan doen???

    Reactie van Oxxio 11 januari 2016

    Beste heer, mevrouw,

    Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u toch een bijbetaling heeft op de jaarnota. We kijken graag met je mee, wil je hiervoor contact met ons opnemen? Dit kan telefonisch, maar ook via Facebook en/ of Twitter?

    Groet,

    Esther

    Oxxio Webcare

    Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige beoordelingen.

    Was bovenstaande beoordeling nuttig voor u?