Beloon uzelf en stap nu over!
Hulp nodig?
  • Energieprijzen van MAIN Energie vergelijken

    Op deze pagina kunt u de beoordelingen / ervaringen lezen over MAIN Energie. Ook kunt u zelf uw beoordeling / ervaring over MAIN Energie plaatsen. Bent u benieuwd wat de energieprijzen van MAINEnergie zijn ten opzichte van andere energieleveranciers en wilt u weten hoeveel u kunt besparen op uw energierekening? Maak dan snel een vergelijking en stap vandaag nog zorgeloos over!

     

    • Top 5 goedkoopste actie producten

      Jaarkosten voor een gemiddeld huishouden (3500 kWh en 1800m3)

    • 1 €1837 / jaar
      €153.08 / maand
      Vergelijk
    • 2 €1844 / jaar
      €153.67 / maand
      Vergelijk
    • 3 €1856 / jaar
      €154.67 / maand
      Vergelijk
    • 4 €1861 / jaar
      €155.08 / maand
      Vergelijk
    • 5 €1865 / jaar
      €155.42 / maand
      Vergelijk
  • Ervaringen MAIN Energie

  • Meest recente ervaringen

    Meest nuttig eerst | Meest recent eerst
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      veria | 29-10-2013

      hoe kan ik nu mijn jaarafrekening vandaag binnen gekregen hebben,terwijl ik niet eens mijn meterstanden heb doorgegegven ? erg vaag
      Reactie van MAIN Energie | 30-10-2013 Geachte heer, mevrouw Veria,

      Op basis van uw gebruikersnaam kunnen wij uw klantgegevens helaas niet achterhalen.

      Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met ons Accountteam, zodat wij u uitleg kunnen geven over uw jaarafrekening en de herkomst van informatie over de gehanteerde meterstanden.

      Wij zijn telefonisch bereikbaar via 088 - 08 09 000 of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl. U kunt uiteraard ook via onze website een terugbelverzoek indienen.

      Bij voorbaat dank.

      Met vriendelijke groet,

      MAIN Energie
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Fam Witte | 26-7-2013

      wij hebben een slimme meter en bij het overstappen naar is er iets fout gegaan met het verbruik.
      wij kregen een hele hoge afrekening. Meteen de helpdesk gebeld. wij hebben foto's gemaakt van onze slimme meterstand en deze gemaild naar de helpdesk. Helpdesk heeft dit echt super geregeld. Er is direct bij netwerkbeheerder Liander een melding gemaakt. Het hoge afgeschreven bedrag mochten wij stoneren en wij hebben inmiddels een nieuwe afrekening ontvangen. Wij zijn zeer tevreden over de helpdes van main.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Don Kroner | 2-5-2013

      Ben al twee jaar bij Main zonder problemen, krijg net een afrekening van Main energie en moet € 3088 bijbetalen???
      Er wordt geschat dat ik 16.199 KW heb verbruikt terwijl ik maar 12 KW heb verbruikt in mijn garage de afgelopen twee jaar, bovendien gaat mijn maandnota omhoog van € 4.32 naar €225 terwijl ik destijds juist op aanraden van Liander overgestapt ben naar Main omdat dit gunstig zou zijn voor consumenten met klein verbruik zoals ik, heb dit ook aan main uitgelegd en dan nu dit
      Ben mij lens geschroken en ga morgen meteen aktie ondernemen, heb gelukkig een rechtsbijstandverzekering
      mocht ik er met Main niet uitkomen, ik zal het verloop van deze zaak hier melden.
      Don Kroner
      Reactie van MAIN Energie | 6-5-2013 Geachte heer Kroner,

      Uw netbeheer heeft uw meterstanden geschat. Naar alle waarschijnlijkheid zijn deze meterstanden (veel) te hoog. Wij hebben een correctie van de meterstanden ingediend en uw voorschotbedrag verlaagd. Zodra wij een reactie van de netbeheerder krijgen, stellen we u hiervan op de hoogte.

      Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons Accountteam. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088 – 08 09 000 of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

      Met vriendelijke groet,

      MAIN Energie
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      C | 8-3-2013

      Zeer ontevreden over Main. De overstap in 2010 ging prima, dito prijs. Maar dan. Ons historisch verbruik bleek voor 2012 tbv de voorschotnota te zijn verlaagd met 600m3, dan blijft de nota visueel laag. Dat de voorschotnota op dat lager verbuik wordt ingezet is niet inzichtelijk. De gasstand is voor de eindafrekening 2012 geschat en wel t.o.v. het daadwerkelijk gebruik 880m3 lager! en krijg je dus geld terug. Lijkt allemaal een koopje. Contact gezocht met MAIN middels call, verliep aanvankelijk netjes, kreeg vervolgens een mail of ik met een krant van vandaag een foto wilde maken ... Gevalletje paarse krokodil. Ik wil voor een HOGERE eindafrekening betalen en zal dat moeten bewijzen. Onze gasmeter is buiten het huis op de grond geplaatst achter een buxus heg, zie je het voor je, als een militair tijgeren tussen de struiken, missie niet gelukt. Wat de eerdere klager opmerkt komt ook bij mij naar voren. De netbeheerder, krijgt overal de schuld van. Zij moeten er mee akkoord gaan. Het verzoek voor een hogere gasrekening is nimmer voorgelegd ter accordering bij de netbeheerder, maar eenzijdig aangeboden door Main. Bij gratie god is mijn verzoek gehonoreerd om voor 880m3 te mogen bijbetalen jippie! Nu ben ik niet zo heel goed in rekenen, maar we hadden ca 200,- teruggehad, moet een ruime 450,- nu bij/terugbetalen en de totale rekening gaat met 46,- per maand omhoog. Navraag leerde --> de netbeheerder calculeert een nieuw jaargebruik. Maar Main vertelt er niet bij wat nu de inschatting is van het (nieuwe) jaarverbruik. Ook vragen omtrent het feit dat een andere leverancier, schrik niet 80,- per maand obv het daadwerkelijk gebruik goedkoper is, wordt consequent niet beantwoord. Ik snap dat er actie tarieven zijn, maar dit loopt wel extreem uit de pas (en heb ik het niet over leveranciers met eenmalige grote cash back acties).
      Ergo startup was prima, maar daarna een op zijn minst onduidelijke wir warm et voor ons de schijn alsof we nog steeds goedkoop uitzijn, als je niet alert bent op het feit dat je gescaht jaarverbruik extreem verlaagd wordt en de afrekening op basis van een inschatting wordt gemaakt, welke opv histoisch gebruik kant nog wal raakt.
      En ja Main ik zie dat u herhaaldelijk netjes reageert op minder goed gezinde klanten, met het verzoek contact op te nemen, maar daar wil ik geen dagelijkse hobby van maken, hoe moeilijk kan het zijn om het e.e.a. in een keer duidelijk en correct te communiceren. Wellicht kan 1 case manager helpen ipv diverse mederwerkers die reageren met een oneliner.
      Reactie van MAIN Energie | 12-3-2013 Geachte mevrouw,

      Wij vinden het spijtig dat u ontevreden bent over onze dienstverlening.

      MAIN Energie informeert al haar klanten over wijzigingen in het voorschotbedrag en de reden daarvan. U kunt vervolgens (zelf) uw voorschotbedrag aanpassen.
      De netbeheerder is verantwoordelijk voor de opname van meterstanden, het vaststellen van meterstanden, het corrigeren van meterstanden en het vaststellen van het jaarverbruik. Dat is wettelijk bepaald. Klanten hebben hierbij tevens een eigen verantwoordelijkheid om de meterstanden tijdig aan de netbeheerder door te geven en ze te controleren op juistheid.

      Helaas heeft MAIN Energie geen invloed op de plaatsing van de meter(s).

      Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons Accountteam via 088 – 08 09 000 of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

      Met vriendelijke groet,
      MAIN Energie
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 3 van de 3 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Job de Beer | 9-2-2013

      Werk zelf bij een energie maatschappij - weet ook dat er veel fout kan gaan - heb er als "concullega" bij gezeten dat de klant, met de telefoon op de speaker, de klantenservice belde. Was absoluut verbaasd over de vriendelijkheid, de correctheid en de service waarmee de klant te woord is gestaan. Ik dacht dat ze dat allen bij ons deden. Klant had prijzen bij Main die een fractie hoger lagen dan dat ik ze kon bieden. Ze kunnen dus zeker mee met de goedkoopste. In combinatie met de indruk van hun ambitie om een goede service te verlenen is het zeker geen slechte Energieleverancier. Een tip voor mensen die willen overstappen. Zorg voor een tijdige en juiste aanlevering van de meterstanden als hierom wordt gevraagd. Mocht er iets fout gaan, formuleer je telefonische vragen zorgvuldig en luister goed.Vergewis je ervan dat diegene aan de andere kant van de lijn je goed begrijpt. Wees zelf kritisch op je energierekening ( leer die lezen), houd meterstanden en de prijzen bij. Zo voorkom je discussies over verbruik en meterstanden. Overstappen loont echt de moeite scheelt je maar zo 1,5 voorschotbedrag op jaarbasis.In deze dure tijden toch geld. Oude en grote maatschappijen rekenen ons echt teveel en maken niet minder fouten. Het gaat erom hoe je ze oplost. Mijn indruk is dat Main dan zeker geen verkeerde keus is.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      SVC | 7-2-2013

      Service van MAIN Energie is barslecht.
      Een zogenaamde 'accountmanager' is de meterstanden voor de jaarnota komen opnemen. Deze heeft enkel de standen voor elektra opgenomen en nooit gevraagd naar een gasmeter. Gezien dit ons eerste jaar is in het bedrijfspand, waren we er niet van op de hoogte dat de gasmeter zich buiten het pand bevind. Als gevolg hiervan ontvingen we een foutieve jaarnota met geschatte meterstanden. Zelfs de meterstanden die waren opgenomen door de accountmanager waren niet verwerkt. Resultaat: 7000kWh teveel en 3000m3 te weinig afgerekend.

      Bij een aanvraag voor een correctienota om de onjuiste meterstanden aan te passen werd er door een callcentermedewerker aangegeven dat zij een foto van de meter, met krant nodig hebben. Boodschap was dat Liander (netbeheer) het correctieverzoek niet zou accepteren zonder deze foto. Gezien mijn kennis van de energiebranche weet ik dat dit onzin is. MAIN Energie kan eindstanden van een jaarnota zelf corrigeren (eindnota is een ander verhaal). De medewerker wilde dit niet van mij aannemen waarop ik Liander vervolgens heb gebeld. Hier kreeg ik een aardige dame te spreken die bevestigde dat MAIN zonder tussenkomst van hen de correctie zelf diende uit te voeren. Deze mevrouw bood zelfs aan dat ik haar naam door kon geven aan MAIN. Direct hierna heb ik weer teruggebeld naar MAIN. Er werd mij met een onbeleefde houding verteld dat zij toch echt een foto nodig hadden, maar dat als ik er op stond er een verzoek ingediend kon worden. Wel zou de correctie 'toch afgewezen worden door Liander, hoor'.

      Deze week ontving ik tot mijn schrik een correctie alleen voor gas, wat neerkomt op een te betalen bedrag van EUR 1600,-
      Dit terwijl wij voor elektra ongeveer EUR 1500,- teveel hebben betaald. De verwachting was dat deze bedragen verrekend werden op 1 nota. Na bellen bleek dat de correctie voor elektra nog loopt! Toen ik ditmaal belde met MAIN en werd ik weer onbeschoft te woord gestaan. Medewerker liet mij niet uitpraten en verhief haar stem, geïrriteerd door mijn vragen. Op de vraag waarom ik niet 1 overzichtelijke nota kan krijgen werd mij wederom een leugen verteld: Liander zou de correctie voor gas eerder hebben goedgekeurd dan die van elektra. Mijn vraag was logischerwijs: wordt deze te betalen factuur geblokkeerd totdat de creditnota van elektra is opgemaakt? Het antwoord was nee.

      Medewerkers van dit bedrijf die ik heb gesproken kunnen niet luisteren en zijn niet in staat mijn vragen te beantwoorden. Ook wordt er geen moeite gedaan om er iemand met meer verstand van zaken bij te halen.

      Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat MAIN Energie hun klanten onwaarheden vertelt omdat de waarheid blijkbaar te ingewikkeld is voor 1e lijnsmedewerkers. Daarnaast klopt de facturatie van geen kant, en moet ik nu boeten omdat zij besluiten om de correctie in 2 delen uit te voeren.
      Enige positieve aan onze evering met MAIN is dat wij een variabel contract hebben en na afwikkeling van dit gepruts kunnen overstappen naar een professionele leverancier.
      Reactie van MAIN Energie | 15-2-2013 Geachte heer, mevrouw,

      Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze serviceverlening.

      Een van onze medewerkers heeft contact met u opgenomen om een en ander te verduidelijken en samen met u naar een passende oplossing te zoeken.

      Wij hopen dat uw klacht inmiddels naar wens is verholpen. Indien u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met ons Accountteam. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088 - 08 09 000, of per e-mail via helpdesk@mainenergie.nl.

      Met vriendelijke groet,

      MAIN Energie
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Maartje Kroesbergen | 18-1-2013

      Enorm vriendelijke, behulpame klantenservice. Alleen al daarom een reden om bij Main te blijven.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 3 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Laura | 25-10-2011

      Net ook al bij de beoordeling aangegeven dat ik sinds de overstap naar Main Energy geen problemen meer heb gehad. Ik ben ook nog een stuk voordeliger uit dan bij m'n vorige leverancier, dus ik raad het iedereen aan om de overstap te maken.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 3 van de 5 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      N. Schuurhof | 6-9-2011

      Ik kan eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik tevreden ben met deze leverancier. Na een aantal jaar klant bij Nuon te zijn geweest zijn we via de actie van de PL overgestapt naar MAINenergie. We kregen een mooie beach-cruiser die het nog steeds goed doet.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 3 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Vincent | 13-4-2011

      Nadat we met ons gezin verhuisd zijn hebben we voor deze energieleverancier gekozen. Omdat wij in eerste instantie nog nooit van deze leverancier hadden gehoord waren we enigszins wantrouwend. Nu blijkt dat het nergens voor nodig was. We kregen een welkomstpakket met veel informatie en antwoord op alle vragen en het standaard jaarverbruik was ongeveer even hoog ingeschat als bij ons oude huis.
      MVG, een tevreden klant.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      ingo meulendijks | 16-1-2011

      Hallo,

      in de postcode loterij agenda staat een voucher waar je een fiets krijgt na het overstappen.
      Allereerst wilde ik per mail weten wat de admin kosten en netbeheer en overstap kosten zijn.

      Dit is 2 weken geleden en heb nog geen antwoord. Ik wilde eigenlijk nu een 2e mail sturen maar kwam op deze site uit
      en heb nu besloten om niet over te stappen en maar elders een fiets te kopen.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      J. Moerman | 24-12-2010

      Main energie en een achtereind van een varkentje komen aardig overeen... Allebei geen verstand. Waardeloos jongens. Stap niet over naar Main, want je hebt gegarandeerd ellende.
      Na onze verhuizing werd ik van het kastje naar de muur gestuurd om de afrek. te krijgen. Terwijl ik zelf een van hen toegestuurde kaart verzonden heb, met de meterstand. Echt ongelooflijk.
      Het heeft 'maar' 3 maanden geduurd voor we de eindafr. kregen. Dan bof ik nog, als ik de reacties lees.
      Van gas en de netwerkbeheerder hebben we de eindafrek. al lang en breed, incl. terugstorting van te veel betaalde bedragen.
      En blijven afschrijven... .? Idd OOK ervaring mee.
      Wij gaan weg bij main. HEt vertrouwen is nu ongeveer 0.
      Reactie van MAIN Energie | 14-1-2011 Geachte mevrouw Moerman,

      Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat wij in gebreke zijn gebleven van een tijdige afhandeling van uw klacht.

      Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en willen graag uw vertrouwen herwinnen. Om u tegemoet te komen in de geleden schade en het ongemak heeft onze servicedeskmedewerker contact met u opgenomen en namens MAINEnergie excuses aangeboden.

      Wij vinden het spijtig dat u tot het besluit bent gekomen over te stappen naar een andere leverancier, maar wij zullen er vanzelfsprekend voor zorgdragen dat dit proces op een correcte manier wordt afgehandeld.

      Hoogachtend,

      MAINEnergie
      Reactie van Hans | 29-12-2010 Ik heb gemengde gevoelens bij Main en ben overgestapt naar Energie Direct.
      5 jaar ging het goed en sinds 2010 een beetje stroef. Je betaald altijd via 1 rekening nummer en op het moment dat je geld tegoed hebt na een eindafrekening weten ze opeens je rekening nummer niet meer. Na 2x herhaald mijn nummer te hebben gegeven wordt dit automatisch bij aankomst "ge-delete". hahahaha die main jongens toch. Betaal je 1 dag te laat dan gelijk een aanmaning. Humor.
      Na lang aandringen mocht ik 1 maand overslaan. Goede administratie. Super.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 3 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Danielle | 10-7-2010

      Tot nu toe heb ik helaas bijna alleen maar slechte ervaringen met Main.
      - Verschillende antwoorden gehad op dezelfde vraag.
      - Geen antwoord op een mail, vervolgens een half antwoord op het opnieuw versturen van de mail.
      - Elke keer (op 1 keer na) kon de telefonische klantenservice mij geen antwoord geven en zou ik teruggebeld worden. Wat tot nu toe 1 keer gebeurd is.

      En wat voor mij echt de druppel is;
      Er werden geen herinneringen gestuurd, waardoor alles nu in een keer in rekening is gebracht. Hierover heb ik meer informatie gevraagd met tevens de vraag om een betalingsregeling. Hier zou ik over teruggebeld worden. Vervolgens niets gehoord. Nogmaals gebeld en ik zou weer teruggebeld worden. Weer niets gehoord, tot vandaag.
      Een brief van het incassobureau. Ik heb geen idee wat ik nu nog meer kan doen om een fatsoenlijk antwoord te krijgen.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 3 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Sybren Smith | 20-6-2010

      Prima leverancier! Ik heb voor ze gekozen vanwege de lage prijzen en heb nooit ergens last mee gehad! Rekeningen zijn inzichtelijk en correct en overschakeling van NUON naar MAIN ging zonder problemen.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Fario Sathkar | 18-6-2010

      Ik heb voor MAIN energie gekozen omdat zij goedkoper zijn en bekend staan om hun goede service. Ik ben niet teleurgesteld. Geen duizenden euro's voordeel maar een lekker zakcentje extra. Niet te klagen bij MAIN
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Diana | 21-5-2010

      Het is gewoon echt verschrikkelijk dit bedrijf. Ik zat voorheen bij Elektran en ze zijn per 01.11.2009 gefusieerd met Main Energie. Ik ben per januari 2010 overgestapt naar een andere leverancier en ik zit nog steeds op mijn eindfactuur te wachten. Ik heb per mail, telefonisch en via een aangetekendebrief een kalcht ingedient. Ik heb 1 keer een brief gehad waarin stond dat ik gegarandeerd binnen een maand mijn eindfactuur zou ontvangen. Die brief heb ik ontvangen op 19 maart 2010 en heb tot nu nog steeds niks gehad. Ik heb toen in mei een aangetekende brief gestuurd maar daar heb ik ook nog steeds geen reactie van gehad en dat is nu ook alweer 2 weken geleden. Ik weet nu niet meer wat ik nu nog kan doen. Ik heb van alles geprobeerd maar tot op heden nog steeds geen resultaat.
      Een deze dagen stap ik maar naar de geschillencommisie er is helaas geen andere keuzen. Vind dit echt zo onklantvriendelijk.
      Reactie van MAINEnergie | 27-5-2010 Beste Diana,

      Allereerst lijkt het ons gepast om je onze welgemeende excuses aan te bieden. Het feit dat je jouw jaarafrekening nog niet ontvangen hebt is natuurlijk compleet onaanvaardbaar, zeker naar de maatstaven die wij hanteren op het gebied. van service.

      Ik zou je willen verzoeken om telefoonnummer te mailen naar p.domen@mainenergie.nl. Dan zorgen we dat je zo snel mogelijk je jaarafrekening in huis hebt.

      Met vriendelijke groet,

      MAINEnergie
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 2 van de 4 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      marc | 20-3-2010

      Mainenergie is gewoon een ordinaire *****. Ik ben al meer dan een halfjaar geen klant meer van ze, desondanks schrijven ze gewoon nog steeds maandelijkse termijnbedragen af! Storneren heeft ook geen zin want dan heb je onmiddellijk een incassoburo aan je broek waar je ook weer niet van af komt. Einafrekening ook ho maar. Inmiddels heb ik heel veel geld van ze tegoed. Bellen levert alleen zeer onbeschofte reacties op, vooral ene 'meneer' Arno de Groot die zichzelf teamleider noemt is een ongehoord onbeschofte boer, die niet gehinderd wordt door enige vorm van fatsoen, Alleen juridische stappen kunnen er misschien wat tegen doen, ik ga een advocaat inschakelen. Ik wi leen ieder waarschuwen om niet met deze oplichtersbende in zee te gaan!
      HOORT ZEGT HET VOORT !!!!!!!
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Jan | 6-3-2010

      Waardeloos bedrijf, absoluut geen zaken mee doen, onbetrouwbaar, afspraken worden absoluut niet nagekomen.
      Er word van alles beloofd maar NIETS gedaan als je klaagt.
      Zijn bij mij niet in staat om na een half jaar een eindafrekening te maken.
      Bij mijn laatste telefoontje naar MAIN Energie hebben ze zichzelf zo vast gepraat dat ze er niet meer uitkwamen en de verbinding kwaad verbraken.
      Heb inmiddels een klacht lopen bij de geschillencommissie en overweeg nu civiele stappen te ondernemen.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 2 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      moos | 17-2-2010

      ik vind main ook echt waardenloos ik heb me via internet aangemeld maar dan moet je het aanmeldings formulier printen en ik heb geen printer heb nu 1 email en 2 telefoontjes gepleegd en heb nog steeds geen aanmeldings formulier moet je nagaan ben nog niet eens klant en de service is nu al slecht
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      ed | 2-1-2010

      Kreeg geleverd door Elektran, is nu main geworden, had Elektran gekozen om de goede bereikbaarheid etc.
      Bij Main 2 maanden na opgaven pas eindafrekening, nu na 2 weken nog geen geld teruggestort, en servicemedewerker verbreekt de verbinding.
      Ook op emails is tot nu toe niet gereageerd, gelukkig heb ik een rechtsbijstandverzekering, en een contract voor onbepaalde tijd mket opzeg van 1 maand dus nu aan het kijken naar andere leverancier.
      Reactie van mevr builtjes | 23-4-2010 sinds het overgenomen is heb ik iedere maand een ander voorschot,dit is normaal volgens hun.ze kijken wat ik verbruik.dat kan toch niet.ze kunnen toch pas aan het einde van het jaar zien wat ik heb verbruikt.er valt niet mee te praten.en mijn jaar afrekening heb ik ook nog steeds niet .ik ga nu over op een ander leverancier.
      Reactie van Paul Domen | 10-2-2010 Geachte meneer/mevrouw,

      Het spijt ons te hebben vernomen dat u niet geheel tevreden bent met de service van MAIN Energie. Natuurlijk brengen wij hier graag verandering in. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken zij u uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar helpdesk@mainenergie.nl.

      Wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met u opnemen om zo samen tot de beste oplossing te komen.

      Met vriendelijke groet,

      MAIN Energie
      Reactie van Edwin | 29-1-2010 Mijn ervaring is hetzelfde. Ik ben in het afgelopen halfjaar twee keer verhuisd. Mijn eerste verhuizing is binnen twee dagen helemaal correct verwerkt door Elektran.

      Vervolgens werd Elektran overgenomen door MAIN. Mijn tweede verhuizing is pas na vier keer doorgeven (en twee brieven over afsluiting door de netbeheerder) verwerkt. Sindsdien krjig ik nog steeds incasso's voor mijn eerste en tweede adres waar ik dus allebei niet meer woon. Volgende week ben ik weg bij MAIN.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Frans | 12-9-2009

      Mijn ervaring met Main Energie is niet goed.
      Op het moment dat ik switchte naar RWE energie, kwam Main Energie met het verhaal dat de switchdatum niet klopte, nl. 4 dagen te vroeg en bracht mij € 50 opzegvergoeding stroom en € 50 opzeg-vergoeding gas in rekening.
      De exacte datum was goed door mij expliciet gecommuniceerd aan RWE.
      Main Energie heeft tot 3 maal toe het bedrag afgeschreven, ondanks mijn automatische incasso was ingetrokken.
      RWE heeft correct gehandeld, en beroept zich op de Beleidsregel Redelijke Opzegvergoedingen Vergunninghouders.
      Hierin staat dat er geen opzegvergoeding mag worden berekend wanneer een contract wordt beëindigd in de periode van twee weken na de datum waarop het contract verstrijkt.
      Main Energie probeert koste wat kost de ex klant iets wijs te maken.
      Alleen om dit gedrag zal ik hier geen klant meer worden.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 0 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Claud | 17-7-2009

      Sinds 2007 klant en pas in 2009 afrekening van gasverbruik ontvangen waardoor we ontzettend veel moesten bijbetalen omdat het voorschot nooit is aangepast naar 't verbruik. Heb zeker 6 x moeten bellen/mailen om een gasafrekening te mogen ontvangen, en wacht nog steeds op uitleg waarom dit zo lang heeft geduurd. Telefoontjes worden altijd netjes beantwoord maar de afhandeling van de klachten duurt echt veel te lang.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 0 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      pim | 2-12-2008

      Helaas alleen maar narigheid met Main. Verkeerde facturen, onwetend en niet al te beleefd personeel. Stap weer zo snel mogelijk over, betaal liever de boete dan dat ik bij deze amateuristische club blijf hangen.
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      hal | 26-5-2008

      Hoi Andries, kun je wat detail uitleggen
      26 5 2008
      Andries,
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
    • 1 van de 1 mensen vonden de volgende ervaring nuttig:

      Kees | 13-5-2008

      Net hun jaarafrekening gehad (na 5 maanden klant). Bij electriciteit de heffingskorting niet eraf getrokken (staat helemaal noet op de nota). Verder 2x vastrechtlevering gas + electriciteit. Volgens mijn contract en volgens berekening van gaslicht.com (oktober 2007) zou dit maar een keer worden berekend.
      Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

      Let ook op hun doorlooptarieven (net zo als bij caplare).
      Help andere bezoekers bij het vinden van de meest nuttige ervaringen
      Was bovenstaande ervaring nuttig voor u?
  •  
    Pagina 1 van 2